JE CAPS-LOCK IS BLIJVEN HANGEN
[ Voor 92% gewijzigd door PWM op 22-02-2012 21:15 ]
YO! fucknuts! It's Probing time!
Verwijderd
En gelijk heb jeSkizzik0 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:12:
Wekker gezet om 21:00, was nog op tijd om mee te doen maar helaas geen geluk.
Ach ja, RNG is RNG, als je daar niet mee kunt leven zul je ook niet van Diablo houden.
Mocht iemand nog van een key af willen, houd ik me natuurlijk aanbevolen!
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Of mens erg je nietMetian schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:13:
Ik zeg als nieuw idee... een online pokertafel, de winnaar krijg een key. Tot ze allemaal op zijn... hele avond pokeren.
Nou Bokkie, dat wordt delen.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Moet vóór donker thuis zijnAbom schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:13:
[...]
Ik denk dat jij veel beter buiten kunt gaan spelen...
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
Achja, sommige mensen blijven maar altijd zeuren, gewoon in de recycle bak gooien die mailtjes.
Das een idioot geod idee.Metian schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:13:
Ik zeg als nieuw idee... een online pokertafel, de winnaar krijg een key. Tot ze allemaal op zijn... hele avond pokeren.
Beste mijnheer of mevrouw,Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:12:
Had nooit verwacht dat tweakers zo hard zou falen en dalen met dit soort praktijkjes... wat zijn jullie ver gezakt zeg bah bah. en dat noemen ze zichzelf progammeurs....
Verwijderd
Dat zeg ik niet.Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:11:
[...]
dus als ik morgen een lot in de staatsloterij koop heb ik minder recht op de prijs dan iemand die al 20 jaar lid is? lijkt me een beetje krom.
Meanwhile... back in normal world...Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:14:
IDD ERG SLECHT VOOR JE COMMUNITY! EN AL ZEER ZEKER VOOR IEMAND DIE 25% VAN DE KLANTEN BINNEN DE T-MOBILE STORE DOORVERWIJST NAAR TWEAKERS!!!
nooit meer, heb geleerd van tweakers, wist niet dat deze site zo erg gezakt was en zn community zwaar hard in de steek laat om zichzelf beter te laten blijken dan dat ze zijn. weg met tweakers!
PSN ID: Beest41
Gast, wat moet je hier nogVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:14:
[mbr]JE CAPS-LOCK IS BLIJVEN HANGEN [/]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
hahaha dat lijkt me op dit moment nog een veel beter idee.
Rupsen, Rapsen.
Android developer & dürüm-liefhebber
QFT!Visgek82 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:13:
Bedankt voor de kans om een D3 beta key te winnen Tweakers![]()
De actie is goed opgezet en er zijn zelfs het e.a aan maatregelen genomen.
Helaas heb ik niet gewonnen, maar ik heb altijd pech met dit soort dingen. helaas, pindakaas.
Anyhoo. wachten op de release dan maar, en de mensen die wel een key hebben gewonnen wens ik heel veel plezier, en wellicht zien we elkaar in de retail versie.
Want door tweakers heb jij nu geen key van Tweakers omdat die het aan iedereen weg geven die mee doen en dat juist een community gevoel is?Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:14:
IDD ERG SLECHT VOOR JE COMMUNITY! EN AL ZEER ZEKER VOOR IEMAND DIE 25% VAN DE KLANTEN BINNEN DE T-MOBILE STORE DOORVERWIJST NAAR TWEAKERS!!!
nooit meer, heb geleerd van tweakers, wist niet dat deze site zo erg gezakt was en zn community zwaar hard in de steek laat om zichzelf beter te laten blijken dan dat ze zijn. weg met tweakers!
HOI.
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:14:
[ Voor 46% gewijzigd door Ryan_ op 22-02-2012 21:15 ]
Meneer heeft zich op 20 februari 2012 geregistreerd en heeft het over de community in de steek latenVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:14:
Godverdomme, ik ben nat. Ik heb het echt in m'n broek gedaan van het lachenVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:14:
jij ook weer niks prom?
Verwijderd
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
Ik dacht hetzelfde, gisteren riep hij nog: als ik win verwijs ik iedereen die ik ken door naar tweakers, en nu wint hij nietRedHat schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:15:
[...]
Godverdomme, ik ben nat. Ik heb het echt in m'n broek gedaan van het lachen
2 dagen geregistreerd en dan zeggen dat de community is afgegleden.
Whaha, dat is de meest brilliante post in dit hele topicAwsom schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:15:
[...]
Meneer heeft zich op 20 februari 2012 geregistreerd en heeft het over de community in de steek laten
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Ik zag dat dinges er eentje heeft, Agnax
Sommige zijn ook 13 hier denk ik.bAdmuTs schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:16:
Iedereen baalt dat ze niet gewonnen hebben maar sommige mensen gedragen zich nu echt als kleine kinderen
Verwijderd
Warhammer en PC games en lego
Die heeft toch geen vrije tijdMrVegeta schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:16:
[...]
Ik zag dat dinges er eentje heeft, Agnax
[ Voor 16% gewijzigd door Facundo op 22-02-2012 21:18 ]
battle.netVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:16:
waar kan ik de client downloaden?
En dat heeft een key gewonnenVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:16:
als goed is heb je instructies in je mail/dmVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:16:
It's all writen in the book of rage
battle.netVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:16:
Lieve jongen,Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:14:
IDD ERG SLECHT VOOR JE COMMUNITY! EN AL ZEER ZEKER..blah blah blah
Mijne wel dus je key kan wel richting mij opzichFacundo schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:17:
Haha zo leuk dat ik zoiets weer win, mijn computer kan het bij lange na niet aan dat spel. Laatst ook al een galaxy nexus gewonnen, luck is on my side
Daar waar je ook de key in moet vullen? Begrijp ik het goed dat je een key gewonnen hebt en nu niet eens weet wat je ermee moet doen?Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:16:
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
HAHAHAVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:17:
voor welk spel is die key dat ik heb gewonnen?
World of Warcraft 6Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:17:
voor welk spel is die key dat ik heb gewonnen?
Het is andersom he,fjjl schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:17:
Helaas, geen key. Maar ach, ooit win ik wel eens iets.
"Altijd blijven lachen, wat er ook gebeurt." - Bassie
Als hij dat niet kent heeft hij er helaas niks aan door een bug bij battle.net accounts jonger als een halfjaar doen het niet dus doe de key maar hier heen
Weet je wat dat verdiend?Kees schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:18:
Ok, ok.. 8000 req/s, jullie hebben het overtroffen
Als beloning extra keys?Kees schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:18:
Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.
Heel goedKees schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:18:
Verwijderd
kidding me..Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:18:
kan iemand de link ff posten waar ik de client kan downloaden ...
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Kreeg wel een DB-errorKees schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:18:
Haha dat is best ziek gewoon, nu hup in de vergader zaal en bespreken hoe jullie dit kunnen overtreffenKees schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:18:
Als waardering nog extra keys?Kees schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:18:
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Omdat (volgens anderen) jij minder aan de community hebt bijgedraagd dan anderenViviemaster schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:18:
Ik vind het raar dat er zulke ophef is over de verdeling van de keys.
Zelf plaats ik nooit een bericht omdat ik daar geen tijd voor heb, Maar ik lees wel veel berichten.
Waarom zou ik minder kans moeten hebben op een key dan iemand die wel veel post? (Evt. Nutteloze post's?)
Verwijderd
Krijgt Blizzard zulke cijfers ook te zien? Misschien dat ze de volgende keer dan meer keys gevenKees schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:18:
Dat zijn LVT projectjesScrummie schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:18:
Er waren toch 10 spare keys? Ik houd me aanbevolen
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq