wie wint de allerlaatste key...?
Verwijderd
Het is ze wel gelukt om jou een account aan te laten maken.Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:07:
Goed gedaan tweakers, een publicity stunt om meer visitors te krijgen met deze waardeloze verloting systeem, het slaapt totaal nergens op, oneerlijk! gasten hebben ondertussen al 3 x meegedaan en wie weet al 2 van de 3 keys gewonnen en verkocht.... goed gedaan tweakers.. geef de mensen die al 3x mee hebben gedaan een hogere prio of what ever. wederom een faal actie van tweakers!
?????????Paul Hulsebosch schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:08:
nog 3 keys te gaan...
YO! fucknuts! It's Probing time!
Eindelijk! 
Bedankt Tweakers! Heb hier een hele lange tijd op zitten wachten, en ook enorm veel verschillende giveaways versleten haha
Bedankt Tweakers! Heb hier een hele lange tijd op zitten wachten, en ook enorm veel verschillende giveaways versleten haha
En de ALLERLAATSTE KEY iiiiiiiiissssssss weg!
Geen key helaas!
Indien iemand er meerdere heeft of toch eigenlijk niet van plan is te spelen, je zou me als diehard Diablo2 fan er erg blij mee maken
hmm mijn vrouw der account mocht ik niet gebruiken omdat het ip adress hetzelfde is denk
. Zegt al dat ik had mee gedaan
Weinig reacties hier van mensen die iets hebben. Valt me tegen. Weer die frontpage lurkers dus.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Verwijderd
awh man.. had zo graag gewonnen...
slecht systeem zeg.. mensen die al gewonnen hebben winnen gewoon nog een keer.. keys belanden in de V&A.. en mensen die serieus willen testen krijgen geen kans..
slecht systeem zeg.. mensen die al gewonnen hebben winnen gewoon nog een keer.. keys belanden in de V&A.. en mensen die serieus willen testen krijgen geen kans..
Ik ik ik!!!! please!!!!!!Paul Hulsebosch schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:09:
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
ik zal nooit winnen
lamee dan maar weer pac man spelen
Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]
getal onder de 3 ???? ik zeg 1Paul Hulsebosch schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:09:
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:07:
Goed gedaan tweakers, een publicity stunt om meer visitors te krijgen met deze waardeloze verloting systeem, het slaapt totaal nergens op, oneerlijk! gasten hebben ondertussen al 3 x meegedaan en wie weet al 2 van de 3 keys gewonnen en verkocht.... goed gedaan tweakers.. geef de mensen die al 3x mee hebben gedaan een hogere prio of what ever. wederom een faal actie van tweakers!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
zeef schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:09:
En de ALLERLAATSTE KEY iiiiiiiiissssssss weg!
Zegt iemand die zich ook net heeft ingeschreven... Waarom slaat het nergens op? Het is een populair spel, en dit blijkt de meest eerlijke manier te zijn...Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:07:
Aap!
Ik nietPaul Hulsebosch schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:09:
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Winning
Ik maak er voor mijn vriendenkring een algemene account van, heb namelijk al via een andere site een key gescoord.
"Tja, als je Lego niet meer leuk vindt, dan ben je pas echt oud."
Toch best knap 9 minuten... ging gisteren sneller
holy crap ik kan niet eens snel genoeg lezen...
Doe jij eens boos dat je niet gewonnen hebt.
Misschien hebben die jaartjes invloed?
aiiiiiii
gg spammers. Tot de volgende actie
gg spammers. Tot de volgende actie
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Ik kan je met zekerheid zeggen dat Ziggo het hier wel deed en dat dat dus niet het geval was. Wel weten veel Tweakers blijkbaar hoe ze de site om precies 21u moeten spammen aan de load te zien ;-). Erg jammer overigens dat een site als Tweakers geen maatregelen neemt tegen dubbele accounts, dubbele keys bemachtigen etc. Je zou beter verwachten als je de programmatuur en hardware van deze site zietBounceMeister schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:06:
Laat nu precies om 20:55 Ziggo het afweten!
Gelukkig nog internet op m'n mobiel, maar helaas niet gewonnen.
Ziggo doet het alweer nu. Zou er een Diablo 3 fan gezeten hebben?

bedankt Tweakers voor de key! hij zal goed gebruikt worden
FUuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
key donaties mogen hier heen
Naja weer voorbij die kansloze tweakers verloting. 1000en nieuwe registraties van mensen die nooit meer terugkomen.. Tja misschien voor de beta van Diablo 4 ofzo.. 
Aan de echte tweakers met en key: gratz! en hf!
Aan de echte tweakers met en key: gratz! en hf!
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Woohoo ik heb er één!
Damn morgen werken, komt echt niet goed...
Damn morgen werken, komt echt niet goed...
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Pssst iemand een beta key? PM me maar, betaald der desnoods wel voor
Kom maar met een mooi aanbod!!!
Pssst iemand een beta key? PM me maar, betaald der desnoods wel voor
Kom maar met een mooi aanbod!!!
Jullie begrijpen wel dat 99% van iedereen die zegt 1+ keys te hebben een falende troll is?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
joepie weer iemand met een 2 dagen oud acount een keymariendorf schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:09:
thx for key man!!
mijn Registratiedatum = Vrijdag 10 oktober 2003
maar dat mocht blijkbaar niet baten
maar dat mocht blijkbaar niet baten
Iemand die een key over heeft of toch niet gaat spelen please ik wil het graag proberen
PSN: FreakGIB
Verwijderd
Geregistreerd op 02 januari 2002
En dan zie je er nieuwe mensen mee van door gaan die blijkbaar al een key hebben en hem in de verkoop gooien.
*face palm*
En dan zie je er nieuwe mensen mee van door gaan die blijkbaar al een key hebben en hem in de verkoop gooien.
*face palm*
Haha ik vind het ook jammer dat ik geen key heb, maar is het nu echt nodig om te gaan schelden met allerlei ziektes enzo? En omdat jij geen key kreeg is het systeem dus slecht? Kom op zeg

Android developer & dürüm-liefhebber
* > Diablo3
[ Voor 4% gewijzigd door Abom op 22-02-2012 21:11 ]
Wat raar he...randomice schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:09:
hmm mijn vrouw der account mocht ik niet gebruiken omdat het ip adress hetzelfde is denk. Zegt al dat ik had mee gedaan
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Ja, bij Blizzard / battle.netVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:10:
iemand een lokatie waar je diablo 3 beta kan downloaden?
CALL THE INTERNET POLICEVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:10:
Tweakers, jullie zijn te triest voor woorden, dr wordt fraude gepleegd!
http://tinyurl.com/5sdar8p
fraude? hahahaVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:10:
This is the Way.
Is er niet iemand van de oude Ravenblood/Blackraven garde met een key?
Jammer, veel plezier met de keys jongens
Jammer, geen key. Maar ik ga er niet om zitten janken. Ik bedoel het spel komt over een half jaar waarschijnlijk al uit en er zijn genoeg leuke games tussendoor. Ik had graag de beta willen proberen, maar ik ga er niet grote moeite voor doen.
Verwijderd
Mensen zijn zwaar aan het haten, ben blij dat je uberhaupt hier de kans krijgt een key te winnen. Besides, tis maar een beta.. 
Btw, GW2 beta signup is up
https://beta.guildwars2.com/

Btw, GW2 beta signup is up
Verwijderd
Mijn kans om D3 te spelen zal dan wel tijdens de release zijn. Net zoals 95% van de rest van de liefhebbers. Jammer mensen, volgende keer beter!
Verwijderd
dus als ik morgen een lot in de staatsloterij koop heb ik minder recht op de prijs dan iemand die al 20 jaar lid is? lijkt me een beetje krom.Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:10:
Geregistreerd op 02 januari 2002![]()
*face palm*
MadhatterMrVegeta schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:11:
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
banVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:11:
KNAKKAH weer geen KEY!!
http://tinyurl.com/5sdar8p
Yay! Heb er een! De 0,0069410014873575 kans dat ik er een zou krijgen is gelukt, hihi!
Q2 als het goed is.. tenminste dat is de timeline op dit moment.Zillasaur schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:11:
Jammer, geen key. Maar ik ga er niet om zitten janken. Ik bedoel het spel komt over een half jaar waarschijnlijk al uit en er zijn genoeg leuke games tussendoor. Ik had graag de beta willen proberen, maar ik ga er niet grote moeite voor doen.
Rupsen, Rapsen.
Ja, ik had er maandag al een gewonnenMrVegeta schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:11:
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Dat is wel erg snel.. niet eens de kans gehad om mee te doen. 
5e post, Registratiedatum Donderdag 26 oktober 2000
*lurk lurk*
5e post, Registratiedatum Donderdag 26 oktober 2000
[ Voor 35% gewijzigd door Kane_Nod op 22-02-2012 21:13 ]
huilie huilieVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:10:
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Gasten die NU nog geen Battle.net account hebben en die zo willen aan maken, jammer en helaasch, je kant toch niet spelen... bugje and your loss!
Kom maar hier met die key!
Kom maar hier met die key!
Mja, respect voor Tweakers voor het gratis weg geven, maar heb toch een 'naar' gevoel bij deze actie. Puur om het feit dat ik zoveel 'nieuwe' gebruikers zie weg hollen met een key, en er zoveel 'oudere' met lege handen over blijven. Niet goed voor je community dit.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Nou nou, wat een grote hoeveelheid aan haat zeg xD. Doe rustig allemaal, wees blij dat deze actie uberhaupt bestaat
. Er zullen altijd "lame-o's" zijn die het systeem cheaten of alleen maar hebben geregistreerd voor deze lotto
.
Verwijderd
Had nooit verwacht dat tweakers zo hard zou falen en dalen met dit soort praktijkjes... wat zijn jullie ver gezakt zeg bah bah. en dat noemen ze zichzelf progammeurs....
Ik heb echt schik om die kwade reacties 
Meen me toch te herinneren dat t.net graag ideeën over betere verdeling tegemoet zou komen... ben benieuw hoeveel van de schreeuwers hier inderdaad hun idee hebben opgestuurd... lol
Meen me toch te herinneren dat t.net graag ideeën over betere verdeling tegemoet zou komen... ben benieuw hoeveel van de schreeuwers hier inderdaad hun idee hebben opgestuurd... lol
Eve char: Warock <TEST>
Ohjee....Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:10:
Proficiat aan de winnaars. Toch kijk ik met een afkeurend oog naar de "Maak een leuk plaatje en win een key" topics..:)
Verwijderd
Krijg het zuur aan je huigScrummie schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:12:
Mja, respect voor Tweakers voor het gratis weg geven, maar heb toch een 'naar' gevoel bij deze actie. Puur om het feit dat ik zoveel 'nieuwe' gebruikers zie weg hollen met een key, en er zoveel 'oudere' met lege handen over blijven. Niet goed voor je community dit.
Agree.Scrummie schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:12:
Wekker gezet om 21:00, was nog op tijd om mee te doen maar helaas geen geluk.
Ach ja, RNG is RNG, als je daar niet mee kunt leven zul je ook niet van Diablo houden.
Mocht iemand nog van een key af willen, houd ik me natuurlijk aanbevolen!
Ach ja, RNG is RNG, als je daar niet mee kunt leven zul je ook niet van Diablo houden.
Mocht iemand nog van een key af willen, houd ik me natuurlijk aanbevolen!
[ Voor 18% gewijzigd door Skizzik0 op 22-02-2012 21:13 ]
Hoe ze het ook doen, het zal nooit goed zijn.Scrummie schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:12:
Ik heb een stuk of 15 mails gekregen.sPENKMAN schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:12:
Ik heb echt schik om die kwade reacties
Is inderdaad best jammer, hebzucht is tegenwoordig koel.Postman schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:08:
Zo triest dat mensen 2 of meerdere keys hebben kunnen krijgen en ze nu gaan verkopen.
Anderzijds zijn er blijkbaar mensen die er geld voor over hebben.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Bedankt voor de kans om een D3 beta key te winnen Tweakers
De actie is goed opgezet en er zijn zelfs het e.a aan maatregelen genomen.
Helaas heb ik niet gewonnen, maar ik heb altijd pech met dit soort dingen. helaas, pindakaas.
Anyhoo. wachten op de release dan maar, en de mensen die wel een key hebben gewonnen wens ik heel veel plezier, en wellicht zien we elkaar in de retail versie.
De actie is goed opgezet en er zijn zelfs het e.a aan maatregelen genomen.
Helaas heb ik niet gewonnen, maar ik heb altijd pech met dit soort dingen. helaas, pindakaas.
Anyhoo. wachten op de release dan maar, en de mensen die wel een key hebben gewonnen wens ik heel veel plezier, en wellicht zien we elkaar in de retail versie.
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Wel te zien wie de echte tweakers zijn.. jezus wat verwachten mensen. dat ze allemaal een key krijgen? Er waren maar 140(!) keys! 29 duizend triljoen posters...
^ ditCpt.Bucket schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:08:
ik denk dat ik gewoon te vroeg heb geklikt, ze hebben natuurlijk gewoon een key verloot per timeslot ofzo, dus als ik nu tot 5 over 9 had gewacht had ik veel meer kans gehad
Jammer dat ze geen duidelijkheid geven over de winkans.
jammer niks gewonnen! volgende keer beter =)
Oh oh... Rellen op tweakers! Staat de ME al klaar, zeef?
dit is het snelst groeiende topic ever!
15 nieuwe vrienden bij dus?
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
Maandag 20 februari 2012Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:07:
prio.... mjah...
Ook de laatste keer ze bij tweakers moeite doen voor andere >.>
Ik denk dat jij veel beter buiten kunt gaan spelen...Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:12:
Had nooit verwacht dat tweakers zo hard zou falen en dalen met dit soort praktijkjes... wat zijn jullie ver gezakt zeg bah bah. en dat noemen ze zichzelf progammeurs....
Jammer
.
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Ik zeg als nieuw idee... een online pokertafel, de winnaar krijg een key. Tot ze allemaal op zijn... hele avond pokeren
.
[ Voor 4% gewijzigd door Metian op 22-02-2012 21:14 ]
Rupsen, Rapsen.
Dat valt me nog mee om eerlijk te zijn
Eve char: Warock <TEST>
Is weer eens wat anders dan meneer Groupon of ING Webcare.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Letten we even op heren en dames. Lol hebben en off-topic is goed, maar het is en blijft hier het Spielerij forum, niet de HK!
Voor degene met toegang: Tweakers Huiskamer. Voor diegenen zonder: info.

Voor degene met toegang: Tweakers Huiskamer. Voor diegenen zonder: info.