Ik ben je beste vriend altijd al geweest, delen die handel!Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:04:
5 keys aan het delen mijn beste vrienden wil wie wilt mij vriend zijn
Ik wil mijn key graag verruilen voor een dota 2 key!
Whahaha wat een geluk. Ik heb nu al bij alle drie de rondes een key gewonnen. Kan ik samen met mn broer spelen
GTA VI - All aboard the hype train!!
WOOOT, I'm in!
Dank Tweakers
Dank Tweakers
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811
Helaaasss. voor de 3e keer niets..
Uiteraard hou ik me aanbevolen als iemand er 1 over heeft..
Uiteraard hou ik me aanbevolen als iemand er 1 over heeft..
Krijg meteen DM's

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
dat zal wel mee vallen, je kan maar tot lvl 10 spelenVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:04:
Tnx tweaker.
We gaan effe een nachtje doorhalen.
Verwijderd
Ik kook een Key voor 20 euro email mij marijnmaster@hotmail.com als je een je key wilt verkopen
Idd bedankt tweakers.. Echt heel erg vet dit!
psn: HertogJack
Verwijderd
*zwaai zwaai* He ik ben nog geen vriend, maar dat word ik welVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:04:
[...]
Ik ben je beste vriend altijd al geweest, delen die handel!
ChaosZ0ne schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:04:
ik heb m over, geen zin om te spelen, A342A-429AD-82347-9AABD-9342

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:03:
Joepie! m`n 2e key! verkopen! :-)
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
helaas niks, ik d8 laat ik es nog een keer proberen...
had er maandag al 1, maar wilde er nog een (voor me broer dan) LOL
nja ook goed
had er maandag al 1, maar wilde er nog een (voor me broer dan) LOL
nja ook goed
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
VRIEND!! ALLES GOED?!Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:04:
Q9550, 4GB RAM, HD6870, Crucial m4 128GB
maatjeeeeeeeuhVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:04:
ik sta open voor een key via dm...:P
ik ga wel op de private server spelen.
http://tinyurl.com/5sdar8p
Niets.
Ik wens hem toch veel plezier met zijn key?
Verwijderd
This game key appears to be incomplete.ChaosZ0ne schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:04:
ik heb m over, geen zin om te spelen, A342A-429AD-82347-9AABD-9342
Fu.
Een nieuw account met 5 keysVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:04:

Als iemand zich vrijgevig voelt, ik wil nog graag een key (A) wil zo graag het spel spelen!
Jammer, weer niets
.
Iedereen vraag er om en ik doe het ook gewoon:
Als er iemand een key over heeft en iemand blij wilt maken dan hoor ik het graag.
Iedereen vraag er om en ik doe het ook gewoon:
Als er iemand een key over heeft en iemand blij wilt maken dan hoor ik het graag.
Er zijn mensen die door de F5 overload bijna tegen de automatische ban aanlopen die we hebben voor leachers en ander gespuis.
Laat nu precies om 20:55 Ziggo het afweten!
Gelukkig nog internet op m'n mobiel, maar helaas niet gewonnen.
Ziggo doet het alweer nu. Zou er een Diablo 3 fan gezeten hebben?
@Kees Ik zag wel een varnish 504 voorbij komen dus aan de slag jij !
Nu ook zonder stropdas
Kwartet mn 4e!
Voor diegene die wel een key hebben bemachtigd: succes en tot ziens op het forum...
ps. is het niet zo dat wanneer je in ronde 1 of 2 hebt gewonnen je niet meer mee kan doen?
Voor diegene die wel een key hebben bemachtigd: succes en tot ziens op het forum...
ps. is het niet zo dat wanneer je in ronde 1 of 2 hebt gewonnen je niet meer mee kan doen?
En mij eentje sturen natuurlijkSir_Hendro schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:05:
Whahaha wat een geluk. Ik heb nu al bij alle drie de rondes een key gewonnen. Kan ik samen met mn broer spelen
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Bah. Helaas heb je deze keer geen key gewonnen, volgende keer beter! 3e poging weer niks
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Doe niet zo zieligVisgek82 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:04:
[...]
Mensen met meerdere keys!!! ik zou er heeeeeeel graag een willen... 10 euro!
Helaas geen key.
Dan maar een paar maand wachten zoals de rest van de wereld
Dan maar een paar maand wachten zoals de rest van de wereld

Noobmeter WoT: Froekie
Helaas niets
Had juist de tijd om deze game te kunnen testen (A)
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
ziggo deed het prima hier LoL..BounceMeister schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:06:
Laat nu precies om 20:55 Ziggo het afweten!
zucht ook geen key, ook paar maanden wachten
Ik wil mijn key ruilen voor een dota 2 beta key!
Ik hoef m'n key ook niet, wie als eerste hier klikt krijgt m
Verwijderd
wel goed gedaan tweakers, die mensen met 3 keys zullen er vast 3x zoveel lol aan beleven als de mensen die er geen hebben *faalsysteem?*
Toch een nieuw record.. maar helaasch geen key
:[zeef schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:06:
Nog 5 keys te gaan!
Vet, heb er een mogen scoren!! 
Had wel een timeout te pakken, zelfs varnish had er moeilijk mee
Had wel een timeout te pakken, zelfs varnish had er moeilijk mee
[ Voor 51% gewijzigd door sPENKMAN op 22-02-2012 21:07 ]
Eve char: Warock <TEST>
Haha, prachtig alle mensen met userid boven 400k hebben keys gekregen
.
Zelf boeit mij diablo 3 niks
Zelf boeit mij diablo 3 niks
*ga je mond spoelen*
[ Voor 70% gewijzigd door RobIII op 22-02-2012 21:09 ]
Verwijderd
Goed gedaan tweakers, een publicity stunt om meer visitors te krijgen met deze waardeloze verloting systeem, het slaapt totaal nergens op, oneerlijk! gasten hebben ondertussen al 3 x meegedaan en wie weet al 2 van de 3 keys gewonnen en verkocht.... goed gedaan tweakers.. geef de mensen die al 3x mee hebben gedaan een hogere prio of what ever. wederom een faal actie van tweakers!
Iemand met een vrije key, ik wil er wel eentje
Mooi zo'n bericht, levert 6 DMs op ondertussen. In mijn fantasie heb ik er toch echt 3ikbenwouter schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:03:
Ik heb er nu 3, iemand ruilen?

........................................................................................................................................................
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Pssst iemand een beta key? PM me maar, betaald der desnoods wel voor
Kom maar met een mooi aanbod!!!
Pssst iemand een beta key? PM me maar, betaald der desnoods wel voor
Kom maar met een mooi aanbod!!!
eigenlijk moesten mensen die al een key hebben niet mee kunnen doen
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
banned
[ Voor 13% gewijzigd door RobIII op 22-02-2012 21:09 ]
http://tinyurl.com/5sdar8p
jammer
Asus X99-DELUXE i7-5930K 16 GB (DDR3 2133) asus GTX1070 8 GB , asus xense ,asus usbdvdwriter,CM-COSMOS II,coirsair1200I,evo1TB,960pro512,Seagate2TB+Seagate 2x4TB,canon5350 logi g910+g502 iiyama G2773HS
Ik klikte als eerst.Noxious schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:06:
Ik hoef m'n key ook niet, wie als eerste hier klikt krijgt m
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Zegt degene die 2 dagen geleden geregistreerd is.Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:07:
Goed gedaan tweakers, een publicity stunt om meer visitors te krijgen met deze waardeloze verloting systeem, het slaapt totaal nergens op, oneerlijk! gasten hebben ondertussen al 3 x meegedaan en wie weet al 2 van de 3 keys gewonnen en verkocht.... goed gedaan tweakers.. geef de mensen die al 3x mee hebben gedaan een hogere prio of what ever. wederom een faal actie van tweakers!
Me too!
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
toch maar weer die klote private beta server tjekke
YO! fucknuts! It's Probing time!
Moest ik nu weten hoe ik je kan DM'en, ik had het direct ook gedaanikbenwouter schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:07:
[...]
Mooi zo'n bericht, levert 6 DMs op ondertussen. In mijn fantasie heb ik er toch echt 3
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
Zo triest dat mensen 2 of meerdere keys hebben kunnen krijgen en ze nu gaan verkopen.
Echt Tweakers bedenk volgende keer een actie waarbij mensen EENMALIG kunnen meedoen en verloot ze een keer onder jullie trouwe leden, niet onder de kiddo's die ff 50 accounts aanmaken...
Leuke actie zoals altijd t.net
Echt Tweakers bedenk volgende keer een actie waarbij mensen EENMALIG kunnen meedoen en verloot ze een keer onder jullie trouwe leden, niet onder de kiddo's die ff 50 accounts aanmaken...
Leuke actie zoals altijd t.net

als iemand zijn key kwijt wilt, *bied zich aan*
Niet ikke!!!!111oneoneone
Hé jammer, weer geen key... =(
Rupsen, Rapsen.
Verwijderd
Wie gaat er nou zen key verkopen, doe dan gewoon niet mee en verzin ook niet van die attention whore acties van maak een kleur plaat.
Eigenlijk de geen die hem nu al te koop zetten of mensen inviten ervoor een dikke vette kick hebben >.<
2 posts, 2 dagen geregistreerd.Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:07:
Serieus
Je mag ook elke week meedoen aan de lotto. Kom op zeg.Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:07:
Ik geef nog steeds mijn key weg! [Contest] Diablo III Beta Key Give Away
ik denk dat ik gewoon te vroeg heb geklikt, ze hebben natuurlijk gewoon een key verloot per timeslot ofzo, dus als ik nu tot 5 over 9 had gewacht had ik veel meer kans gehad
Ik wil een plaatje, maar het mag niet
Volgens mij kun je nog beter even wachten met klikken want dan heb je meer kans om dat de rest allemaal al is geweest, of krijg je per klik 33% kans (of minder?)
Ik heb er 1 gewonnen! Ik zit al bijna 10 jaar op T.net en al flink lang te lurken in het D3 topic, dus het is zeker niet het geval dat alleen de mensen die pas net een account hebben een key winnen!
T.net bedankt!
T.net bedankt!
Verwijderd
Ja ik heb al een plaatje gemaaktSaphuA schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:08:
Ik geef nog steeds mijn key weg! [Contest] Diablo III Beta Key Give Away
Verwijderd
En wie zijn de gelukkigen?Paul Hulsebosch schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:08:
nog 3 keys te gaan...
Wilde 't net zeggen..1337mhz schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:08:
[...]
Zegt degene die 2 dagen geleden geregistreerd is.
PSN ID: Beest41
met alle kennis van de code jongens hebben er meerdere mensen meerdere keys gekregen? top geregeld
This is the Way.
Ik wil er wel eentjePaul Hulsebosch schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:08:
nog 3 keys te gaan...
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Dit topic is gesloten.
Let op:
Letten we even op heren en dames. Lol hebben en off-topic is goed, maar het is en blijft hier het Spielerij forum, niet de HK!
Voor degene met toegang: Tweakers Huiskamer. Voor diegenen zonder: info.

Voor degene met toegang: Tweakers Huiskamer. Voor diegenen zonder: info.