YO! fucknuts! It's Probing time!
Die wordt door Blizzard om 22.00 aangekondigd en gereleased.
Dan pis ik nog een keer in mijn broek

ROFL!!!!! ik neem aan dat je zit te stangen?beve schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:19:
Ik heb een key gewonnen!!!! Thx Tweakers!!! Heb ik internet nodig om deze game te spelen?
QFT!.. hahahaRedHat schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:19:
[...]
Rupsen, Rapsen.
gz winners hehe
btw iemand 1 te koop?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069
TROOOLLLOLOLOLOOLNoFearWizz schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:20:
[...]
ROFL!!!!! ik neem aan dat je zit te stangen?
ROFLRedHat schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:19:
[...]
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
Rupsen, Rapsen.
Voor de meeste deelnemers wel in elk geval...DawnRazor schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:20:
Wat kan ik zeggen, 't waren 2 fantastiche dagen \o/
Die-zien-we-nooit-meer-te-rug!

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
Dat heb je al gezegdhardcoresmurf schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:20:
leuke chatbox dit XD
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
maar voor de rest gefeliciteerd voor de winnaars (ja ook mezelf op maandag lol
maar ja spelen kan ik nog niet vanwege een bug bij blizzard, komt goed
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
Misschien op je MSX nog net aanhardcoresmurf schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:21:
draait dit spel op ms dos?
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Verwijderd
Idd mocht er iemand zijn die geheid van zn key af wil stuur me maar een berichtje, kunnen we vast iets verzinnensutro schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:20:
spijtig genoeg weer er niet bij
gz winners hehe
btw iemand 1 te koop?
Cheeeeers
Dat was zo totdat de hele userbase van die site registreerde bij T.net afgelopen zondag ;-). Maargoed, ik was wel heel benieuwd naar de gameplay aangezien Diablo een van de enige games van Blizzard is die ik niet gespeeld heb. Left in the dark ben ik benieuwd of er ook een andere manier is om de game te proberen voordat ie uitkomt (aangezien demo's nu vaak na de release worden uitgebracht om nog ongekende reden =Pp).Metian schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:21:
Hoe dan ook. De kans om er één te winnen is bij Tweakers sowieso het hoogste, vergeleken met de Diablo3 fansites enz.
Verwijderd
Wat zeg je, ik hoor je niet!Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:23:
IEMAND EEN DOTA 2 KEY RUILEN VOOR DIABLO 3 ?
Slaapwel allemaal, moet er om kwart voor 4 weer uit
A busstation is where the bus stops
A trainstation is where the train stops
On my desk, I've got a workstation...
Story of my lifemisterpro schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:23:
Zo onderhand 719de contest die ik meedoe, maar weer niks. Ach ja...
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
/shoo ga spelen
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Dat doe ik dus al met 4 vrienden

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik verwacht voor de release sowieso nog een open beta. Die misschien 2 á 3 weken zal duren. Heel misschien, als we geluk hebben. Maar aan de andere kant, zolang duurt Q2 nu ook weer niet.Xirt schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:22:
[...]
Dat was zo totdat de hele userbase van die site registreerde bij T.net afgelopen zondag ;-). Maargoed, ik was wel heel benieuwd naar de gameplay aangezien Diablo een van de enige games van Blizzard is die ik niet gespeeld heb. Left in the dark ben ik benieuwd of er ook een andere manier is om de game te proberen voordat ie uitkomt (aangezien demo's nu vaak na de release worden uitgebracht om nog ongekende reden =Pp).
Heb hetzelfde overigens, Diablo is de enige game van Blizzard die ik nooit gespeeld heb. Heb enkele weken geleden Diablo 2 + exp gekocht, maar nog geen tijd voor gehad om te spelen...maar die tijd ga ik nu wel maken tot de release xD.
Rupsen, Rapsen.
Misschien toch eens een upgrade kopen voor die Voodoo kaartBokkie schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:24:
[...]
Dat doe ik dus al met 4 vriendenZelf heb ik er pas iets van 30 mins inzitten omdat hij blijft crashen
Ja zal ik je zeker aanraden om Diablo 2 te spelen, al is het online niet echt zo leuk meer. En zelf de hele campagne doen vind ik leuker dan over al gerushed te worden door de acts heen.Metian schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:24:
[...]
Ik verwacht voor de release sowieso nog een open beta. Die misschien 2 á 3 weken zal duren. Heel misschien, als we geluk hebben. Maar aan de andere kant, zolang duurt Q2 nu ook weer niet.
Heb hetzelfde overigens, Diablo is de enige game van Blizzard die ik nooit gespeeld heb. Heb enkele weken geleden Diablo 2 + exp gekocht, maar nog geen tijd voor gehad om te spelen...maar die tijd ga ik nu wel maken tot de release xD.
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Mochten vrouwen meedoen?Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:26:
omg! danku tweaker hier zit een zeer gelukkige vrouw! nu snel installeren

Probleem is dat mensen die zich aanmelden voor een D3 key en niet meer terug komen voor de gewone Tweakers zaken. De mensen die vaak op Tweakers/GoT komen die springen naast de boot. Terwijl zoals ik het zie, de codes voor de echte Tweakers bedoelt zijn. Niet voor de nieuw aangemelde zieltjes.MrVegeta schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:19:
[...]
Omdat (volgens anderen) jij minder aan de community hebt bijgedraagd dan anderen
Verwijderd
Inderdaad, ik speel de laatste tijd alles met 8 spelers geactiveerd, maakt et toch een stuk spannender. En lvlen gaat ook harder , als je et goed doetHolland1994 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:25:
[...]
Ja zal ik je zeker aanraden om Diablo 2 te spelen, al is het online niet echt zo leuk meer. En zelf de hele campagne doen vind ik leuker dan over al gerushed te worden.
/soothe
'k ga me stiekem een euromillions lotje kopen voor ik ga slapen
A busstation is where the bus stops
A trainstation is where the train stops
On my desk, I've got a workstation...
Zeg dat nou niet minder kans voor mij!highflyer schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:23:
https://twitter.com/#!/GuildWars2/status/172381339822211072 beta ronde voor wat anders
|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Heb je een speelhoek in de keuken?Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:26:
omg! danku tweaker hier zit een zeer gelukkige vrouw! nu snel installeren
PSN ID: Beest41
Voodoo 2 SLI!!1Bosmonster schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:25:
[...]
Misschien toch eens een upgrade kopen voor die Voodoo kaart
Rare is dat hij het wel deed toen die meter op playable stond

Geen last gehad hier met ziggoDonnie schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:27:
ziggo liet het hier ook afweten hoor precies net voor 9nen
psn: HertogJack
Ja hoor daar ben ik het mee eenspatrickos85 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:27:
[...]
Probleem is dat mensen die zich aanmelden voor een D3 key en niet meer terug komen voor de gewone Tweakers zaken. De mensen die vaak op Tweakers/GoT komen die springen naast de boot. Terwijl zoals ik het zie, de codes voor de echte Tweakers bedoelt zijn. Niet voor de nieuw aangemelde zieltjes.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ik had meer het idee dat dat zo leek vanaf ongeveer 20:59:58 tot een halve minuut daarna (toen eindelijk de T.net pagina weer in beeld kwam =Pp). Waarschijnlijk lag het aan de T.net server en de requestpiek en niet aan Ziggo?
Ik had ook paar momenten dat T.net er uit klapte rond 9en, maar duurde niet meer dan paar secondenXirt schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:29:
[...]
Ik had meer het idee dat dat zo leek vanaf ongeveer 20:59:58 tot een halve minuut daarna (toen eindelijk de T.net pagina weer in beeld kwam =Pp). Waarschijnlijk lag het aan de T.net server en de requestpiek en niet aan Ziggo?
In ieder geval doen we bij Diablo 4 keys uit het raam gooien op Tweakers HQ
Was gewoon de piek die T.net moest verwerken, kreeg vlak voor negen ook een paar time outsXirt schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:29:
[...]
[ Voor 30% gewijzigd door MrVegeta op 22-02-2012 21:31 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Presentzeef schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:30:
Er komen zo nog wat stats en dan gaan we er een slotje op hangen.
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Present!zeef schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:30:
Dat lijkt me nog niet eens zo'n slecht idee, dan zie je je community gelijk ook eens.zeef schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:30:
Mocht je dat willen, natuurlijk.
Gewoon dat je eerst op een advertentie moet klikken voor je het resultaat zietzeef schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:30:
Present!zeef schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:30:

Zal ik wel uit het bejaardenhuis moeten komen maar ik ben erbij xDzeef schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:30:
Niemand. Wilt. Ruilen.Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:31:
Heb een dota 2 key, wil graag een diablo 3 key . snapt ge?
Ik ga maar weer op sites registreren waar ik de taal niet van kan lezen
briljant al die keys die het water in vliegenzeef schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:30:
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Dat doe je blijkbaar meer dan posten. 10 berichten in 10 jaarVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:33:
[...]
Wel als ze diablo 1 en 2 tot op de dag van vandaag nog spelen
Nog briljanter om te filmen hoe jullie gekkies ze uit het water gaan halen.....BobF. schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:35:
[...]
briljant al die keys die het water in vliegen
Wel ff opnemen aub.
hehe gek onnie
ik ben gek genoeg, ik zal er staanzeef schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:30:
Ik wil een plaatje, maar het mag niet
Ik wil een plaatje, maar het mag niet
Idd.. Zou graagwillen weten om de hoeveel hits er een key uitging.Cpt.Bucket schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:39:
zouden er in de stats ook kunnen komen te staan hoeveel mensen er mee deden? lijkt me wel leuk om dat te weten
Het aantal trashed posts, moderators die in de weer waren, gezette notes, mbr's, gezette bans e.d. is veeeeeel interessanterCpt.Bucket schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:39:
zouden er in de stats ook kunnen komen te staan hoeveel mensen er mee deden? lijkt me wel leuk om dat te weten
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
En wij hebben nog wel samen bier gedronken in Oizo zijn tuinBokkie schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:24:
[...]
Dat doe ik dus al met 4 vriendenZelf heb ik er pas iets van 30 mins inzitten omdat hij blijft crashen
doe eens een gooi met die stats dan...ben zelf ook wel benieuwd naar de bans bijvoorbeeldRobIII schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:40:
[...]
Het aantal trashed posts, moderators die in de weer waren, gezette notes, mbr's, gezette bans e.d. is veeeeeel interessanter
Ik bier, jij wodkaMrVegeta schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:41:
[...]
En wij hebben nog wel samen bier gedronken in Oizo zijn tuin
Ik ruil wel met je.Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:42:
jochies, ik heb een dota key. wie wilt RUILOOOOOO
http://abhimanyudubey.fil...com/2011/12/trollface.jpg
Misschien als je het nog 20x vraagt dat iemand zich meldVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:42:
jochies, ik heb een dota key. wie wilt RUILOOOOOO
Signature
Uiteindelijk ook bier
Verwijderd
ik heb er recht op 1! ik ben 1 van de trouwste members en een orgaan stuk van tweakers.
Ik snap dat je teleurgesteld bent. Dat is helaas niet helemaal te voorkomen met het aantal keys dat we gekregen hebben. De belangstelling is veel groter dan dat aantal. Met welk systeem dan ook zouden we mensen teleur moeten stellen.Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:09:
awh man.. had zo graag gewonnen...
slecht systeem zeg.. mensen die al gewonnen hebben winnen gewoon nog een keer.. keys belanden in de V&A.. en mensen die serieus willen testen krijgen geen kans..
Wat mensen met hun key doen, daar hebben we helaas geen invloed op. Dus als er onsportievelingen zijn die hun key in V&A zetten (of op Marktplaats gooien), dat is niet te voorkomen.
Wat 'slecht systeem' betreft, we hebben net vastgesteld dat er precies 5 users zijn die twee keys hebben weten te bemachtigen. Er zijn dus 5 keys 'verloren' gegaan aan ons 'oneerlijke' systeem. Om dan gelijk op een andere discussie in te haken (oude leden versus nieuwe leden). Van die vijf 'gelukkigen' is het jongste lid al sinds augustus 2010 lid, dus niet één van de beruchte nieuwe leden, die hier net lid zijn geworden en de keys wegkapen voor de neus van de trouwe leden.
Wat niet wil zeggen dat we een perfect systeem hebben. Het is niet perfect, dat weten we. We hebben tussentijds al geprobeerd om het iets eerlijker te laten verlopen en gaan ook hard nadenken over een manier waarop het beter kan. Jullie mening is daarbij uiteraard van harte welkom en er is al veel zinnige input gegeven, de afgelopen dagen. Zie daarvoor ook zeef in "We gaven 150 bètakeys voor Diablo III weg"
In de aanpak die we nu gekozen hebben, stonden een aantal zaken voorop. We wilden zoveel mogelijk mensen een kans geven om mee te dingen. Daarom hebben de keys verdeeld in drie groepen. Wie op maandag niet kon, had later in de week nog een kans. Voor wie overdag niet kan, hebben we een deel van de verloting 's avonds gedaan. Verder hebben het tijdstip van aanvang steeds vroegtijdig bekendgemaakt, zodat iedereen die wilde op tijd klaar kon zitten (in de wetenschap dat wel eens storm kon gaan lopen). Om ervoor te zorgen dat de keys niet binnen no-time weg zijn (en deelnemers om die reden achter het net vissen) hebben we de winkans steeds laag gezet. Daarmee stellen we veel mensen teleur, maar dat zou met elk systeem het geval zijn, want we hebben nu eenmaal minder keys dan er belangstelling is.
Om de hand maar gelijk in eigen boezem te steken, onze opzet is niet overal geslaagd. Zo waren de 150 keys van dinsdag alsnog binnen 1,5 minuut weg, waardoor erg weinig mensen kans hadden om mee te dingen. Dat had ik graag anders gezien. Verder zijn er die 5 mensen die een dubbele key hebben. Dat is spijtig en ook dat hadden we graag anders gezien. Het is echter een gevolg van de werkwijze die we gekozen hebben. Het script dat de verloting van de keys afhandelt beziet nu elke verloting op zich en kan niet over meerdere dagen kijken, en dus niet de keys en users meewegen uit eerder dagen. Dat is uiteraard aan te passen, maar zover zijn we nu nog niet. Ondanks dat hebben we er toch voor gekozen om de voorraad keys te verdelen over drie dagen, omdat het belangrijker vonden op die manier meer mensen een kans te geven dan het risico dat sommige deelnemers twee keys winnen. Een discutabele beslissing, wellicht, maar genomen vanuit het idee om veel mensen de gelegenheid te geven mee te dingen. Als gezegd; het was een leerzame actie. We gaan vast vaker keys weggeven en willen graag leren van wat er hier voorgevallen is, om met dergelijke acties in de toekomst nog meer tweakers gelukkig te kunnen maken.
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:44:
Geruchten gaan rond dat de moderators keys hebben achtergehouden, verstopt en wel. ik weet het zeker!
ik heb er recht op 1! ik ben 1 van de trouwste members en een orgaan stuk van tweakers.
okeeeeeeeeeeeVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:44:
Geruchten gaan rond dat de moderators keys hebben achtergehouden, verstopt en wel. ik weet het zeker!
Met 7 berichten (in alleen deze topics) en een registratie van 2 dagen geleden kom je denk ik wel in aanmerking ja.Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:44:
HOI.
Doei.Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:44:

joh, ik heb het 3 keer geprobeert, en 3 keer nadaVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:44:
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Nee, je moest minstens 20.000 berichten geplaatst hebben om kans te maken en je zit nog maar op 19.994 posts... Maar bij Diablo 4 ben je er vast en zeker wel ;-)!Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:44:
ex - SC1, D1, D2, D2LOD, WOW, SC2 speler
Heb helaas mn wekker gemist en was 10 min te laat, alles weg natuurlijk
En gisteren was ik er helaas niet tijdens de weggeefactie
Better luck next time, of als iemand dus een key teveel heeft of niet gaat gebruiken en hem cadeau doet? :-P
/Thanks Tweakers.Net!
Dit topic is gesloten.

Voor degene met toegang: Tweakers Huiskamer. Voor diegenen zonder: info.