Nee, karma wordt nog niet gebruikt vandaag. Ze denken erover om dit te implementeren voor nieuwe giveaways
tja ik ben wel erg benieuwd maar vermoedelijk gaat die 150 keys mega hard erdoor en zjin er een factor 1000 x zoveel mensen die het willen tov keys beschikbaar
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
hehe, proost danaicaramba schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:10:
[...]
Vandaag sowieso niets, want ik heb vanmiddag carnaval, dus kan vandaag geen kans maken op de key
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Qft.Freakiebeakie schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:09:
ik lees al heel lang tweakers maar heb pas 2 maanden een acount
dus selecteren op wie veel post o.i.d is in mijn ogen niet eerlijk
dat de acounts die zijn aangemaakt nadat het bekend werd dat er hier keys werden verloot vind ik logisch
maar verder moet je volgens mij niet gaan met voorrang geven
al die regeltjes worden alleen maar door slechte verliezers bedacht
gun iemand gewoon een key
suc6 allemaal...kijkt nog eens op klok Grmblduurt lang
Verwijderd
Diablo 3 > Carnaval, dat is basiskennis.aicaramba schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:10:
[...]
Vandaag sowieso niets, want ik heb vanmiddag carnaval, dus kan vandaag geen kans maken op de key
Na aftrek van crew-keys blijven er vandaag toch mooi 19 keys voor jullie over. Succes
[ Voor 25% gewijzigd door PWM op 21-02-2012 13:12 ]
Ik ga vandaag ook maar een poging wagen. Gisteren helaas gemist.
Sssst!kutagh schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:10:
Nee, karma wordt nog niet gebruikt vandaag. Ze denken erover om dit te implementeren voor nieuwe giveaways
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Carnaval? Omg, wat een k*t feest....met dat verplichte blije gedoe!Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:11:
[...]
Diablo 3 > Carnaval, dat is basiskennis.
* Pedr0 zegt een echte Brabander/Tilburger!
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Oeeeeh blaaauuuuwww...PWM schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:11:
[modbreak]Voor de extreem slechte lezers in het topic:
Karma is vandaag nog niet verwerkt in de loting.
Oh, en morgen ook niet :+[/]
Het is wel degelijk first-come-first-serve. Alleen dan met een kleine twist, namelijk dat elke account slechts één keer mee kan dingen en we met een random-generator een winkans in hebben gesteld. Dat maakt dat het vrij lang duurde voor de 400 keys van gister weg waren. Vandaag hebben we 150 keys, dus ik vermoed dat die een stuk sneller weg zullen zijn.HyperMan schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:58:
[...]
Gister had je van 16:00 tot 17:00 de tijd, ik neem aan dat het vandaag opnieuw geen first-come-first-serve is, dus als je rond 15:40 thuis bent heb je ruim de tijd. Anders moet je even je wachtwoord van je t.net account veranderen en iemand anders vragen mee te doen voor je.
Ik hoop dat de site het nog doet rond 15:30
Nou gisteren gemist, nu kijken of ik om 15:30 via mijn werk de tijd heb 
Baal er nog steeds van dat ik een redelijk nieuw accountje heb, aangezien ik mijn oude account ben verloren * t.net account bedoel ik) en dat ik meer een Lurker ben dan een Poster.
Ach ja, mocht ik een key winnen dan zal ik een Nieuw Bnet accountje maken zelf even spelen en dan de zelfde leuk actie doen als leeghoofd.
Lekker andere mensen ook laten geniet die nog geen Key Hebben.
Succes allemaal vanmiddag!
Baal er nog steeds van dat ik een redelijk nieuw accountje heb, aangezien ik mijn oude account ben verloren * t.net account bedoel ik) en dat ik meer een Lurker ben dan een Poster.
Ach ja, mocht ik een key winnen dan zal ik een Nieuw Bnet accountje maken zelf even spelen en dan de zelfde leuk actie doen als leeghoofd.
Lekker andere mensen ook laten geniet die nog geen Key Hebben.
Succes allemaal vanmiddag!
Is karma... oh lol nvm... heb dit topic nu openstaan hier op werk en damm wat loopt die teller snel op
geinig om te zien dat het toch zo leeft binnen NL. Tijd om de NL D3 community site maar eens een boost te geven
Laten we hopen dat er vandaag meer dan 20 bij de juiste personen zullen komen.. 380 van de 400 verspilt.. dat is erg zonde voor de mensen die er wel op zitten te hopen ..Paul Hulsebosch schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:12:
[...]
Het is wel degelijk first-come-first-serve. Alleen dan met een kleine twist, namelijk dat elke account slechts één keer mee kan dingen en we met een random-generator een winkans in hebben gesteld. Dat maakt dat het vrij lang duurde voor de 400 keys van gister weg waren. Vandaag hebben we 150 keys, dus ik vermoed dat die een stuk sneller weg zullen zijn.
Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!
Wacht zelf ook al zeer lang op deze game dus ik ga ook een poging wagen om een een beta key te bemachtigen.
Alleen ik hoop dat ze me dan met rust laten op kantoor om 15.30 denk het niet (telefoontjes, last minute challenge enz.)
Dus ben benieuwd
Alleen ik hoop dat ze me dan met rust laten op kantoor om 15.30 denk het niet (telefoontjes, last minute challenge enz.)
Dus ben benieuwd
De volgende keer moet iedereen verzamelen voor T.net HQ en strooien we papiertjes met de key erop uit het raam. 
Ideeën over een betere manier voor verdelen van keys graag per mail naar : gathering@tweakers.net . We zullen alles lezen en meenemen in de discussie.
Ideeën over een betere manier voor verdelen van keys graag per mail naar : gathering@tweakers.net . We zullen alles lezen en meenemen in de discussie.
[ Voor 53% gewijzigd door zeef op 22-02-2012 21:28 ]
zeef schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:13:
De volgende keer moet iedereen verzamelen voor T.net HQ en strooien we papiertjes met de key erop uit het raam.
Verwijderd
En dan zeker iedereen trollen door papiertjes met trollfaces eropzeef schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:13:
Verwijderd
MrHarry schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:13:
wat is de winkans precies 1/10?
Dat weet bijna niemand. Het gaat erom wat Paul net erover zegt.RedHat schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:13:
En hoe groot is die kans? 1/3?
Verwijderd
Eén persoon die van mij per direct een key mag krijgen is psychoclown.
Echt kerel, super wat je allemaal doet in het Diablo 2 en 3 topics.
Tevens ook een prima medespeler ingame.
Psychoclown: Je was toch nog niet in het bezit van een key, right?
Dat zou echt chaos worden.zeef schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:13:
Dat zou extreem oneerlijk zijn, aangezien je de lange mensen dan voortrektzeef schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:13:
Hehe, wel lekker oldskool met papier
)
wel goeie zaak dat "nieuwe" accounts niet mee kunnen doen, was zelf ook n schurk die dit probeerde en das natuurlijk lame tov de rest.
als ik er gegarandeerd 1 zou krijgen zou ik nu de auto in jumpen, naar je toe rijden en 1 in ontvangst nemen.zeef schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:13:
Ja, ik woon in het hoge noordoosten van het land...
Volgens mij wel toch?Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:14:
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Verwijderd
als je dat van te voren aangeeft , dan neem ik een gigantische stofzuiger meezeef schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:13:
Occupy Tnetzeef schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:13:
*Zet tentje alvast klaar
Die mag mijn key als ik er een winVerwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:14:
Ik hoop niet dat karma ooit meegeteld gaat worden. Ik heb soms wel eens zin om te trollen en dan wordt je natuurlijk vaak naar beneden gemod.
Saaie mensen die alleen heel veel typen krijgen dan meer kans
Saaie mensen die alleen heel veel typen krijgen dan meer kans
Dus? geen moeite meePWM schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:15:
[...]
Dat zou extreem oneerlijk zijn, aangezien je de lange mensen dan voortrekt
Si vis pacem, para bellum
We hebben inderdaad server-onderhoud tussen 13:00 en 15:00 uur. Daar zal je normaal gesproken weinig van merken, maar het kan hier en daar tussen 13:00 en 15:00 voor een wat tragere site zorgen en in het ergste geval misschien zelfs voor wat downtime. Daar rekenen we echter niet op.razhyell schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:12:
Ik hoop dat de site het nog doet rond 15:30
Het onderhoud zou echter om 15:00 ruimschoots afgerond moeten zijn. Toch hebben we - voor alle zekerheid - de start van deze actie om 15:30 gezet. Just to be sure,
PWM schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:11:
...
Na aftrek van crew-keys blijven er vandaag toch mooi 19 keys voor jullie over. Succes
<--- neemt ladder meePWM schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:15:
[...]
Dat zou extreem oneerlijk zijn, aangezien je de lange mensen dan voortrekt
Alarmklok maar even op half 4 zetten dan
. Mooie actie van Tweakers

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
heb vandaag al een keer een page not found gehad op de frontpage, kan natuurlijk ook de schuld van ziggo zijn....Paul Hulsebosch schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:16:
[...]
We hebben inderdaad server-onderhoud tussen 13:00 en 15:00 uur. Daar zal je normaal gesproken weinig van merken, maar het kan hier en daar tussen 13:00 en 15:00 voor een wat tragere site zorgen en in het ergste geval misschien zelfs voor wat downtime. Daar rekenen we echter niet op.
Het onderhoud zou echter om 15:00 ruimschoots afgerond moeten zijn. Toch hebben we - voor alle zekerheid - de start van deze actie om 15:30 gezet. Just to be sure,
Geen van beide, ze gaan een willeurige post editen, om het wat spannender te maken.Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:17:
Posten ze de link dan in hun eerste post of laten ze deze zien in een reply??
Hier komt iets hips te staan
Nou ik hoop dat ik nog kan meedingen. Lees tweakers al jaren, maar nooit de behoefte gehad om te posten. Uiteraard zojuist toch maar een account gemaakt en we zien wel.
Ben benieuwd!
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ik zou voorstellen dat de kansverdeling bij volgende giveaways gelijk is aan de logaritme van je karmapunten.
Iemand met 300.000 karma heeft dan twaalf keer zoveel kans als iemand met 3 karmapunten en twee keer zoveel kans als iemand met 400 karmapunten.
Iemand met 300.000 karma heeft dan twaalf keer zoveel kans als iemand met 3 karmapunten en twee keer zoveel kans als iemand met 400 karmapunten.
Naja, als ik geen beta key win, ga ik wel op zoek naar de mass effect 3 weerballon
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Papiertjezeef schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:13:
Stuiterbal
We zitten hier met een groepje in LUMC te wachten tijdens college tot het half vier is om mee te doen met de contest. Haha. College komt wel op blackboard. No worries! lol
Leven en laten leven!
Er zijn meerder fansites die een batch van een paar honderd keys hebben gehad van blizzard. Op zich lijkt me dat ook een prima teken dat er eindelijk wat schot in zit.. nog ff paar weken knallen met die beta en dan release.
Ik heb zo het vermoeden dat mijn telefoon uit tijdelijk niet bereikbaar is rond het tijdstip van de give away
waar komt de link te staan? .. gewoon eerste post in dit toppic
arwinsiermans schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:18:
Nou ik hoop dat ik nog kan meedingen. Lees tweakers al jaren, maar nooit de behoefte gehad om te posten. Uiteraard zojuist toch maar een account gemaakt en we zien wel.
Paul Hulsebosch schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:11:
Let wel: elke account kan slechts één keer meedingen. Bovendien hebben we na de enorme toeloop op de verloting van gisteren wat maatregelen moeten nemen. Die zijn vrij simpel; iedereen die vanaf nu een nieuwe account aanmaakt, kan helaas niet meedingen naar een key. Dit om te voorkomen dat bezoekers tientallen accounts aanmaken om zo meer kans te hebben, zoals gisteren gebeurde.
Suspect: Id like to see a warrant?
Vic Mackey: Id like to see Anna Kournikova naked on a waterbed.
Geen probleem zit toch naast jullie. Bij die worsten tent.zeef schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:13:
Computer says no
Ik wacht het rustig af ...
Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!
hopen dat ik meer geluk heb dan gister
, zit nu op school dus dit houd mijn baas meer tevreden dan gister!
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
U wordt hartelijk bedankt voor de reactiezeef schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:41:
[...]
Nieuw geregistreerden vanaf 12:11 maken geen kans in deze verloting. Daarnaast staan nieuwe registraties de hele dag al onder verscherpt toezicht. Voor het idee, gisteren zijn 74% van de beschikbare keys naar accounts die ouder dan 1 dag waren gegaan.
[...]
Zoals gezegd hebben we verscherpt toezicht en naast het bannen van accounts (de winnaar had er 33) zijn ook diverse IP's geblokkeerd.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Ik doe al mee met alle andere 'loterijen' om een key te bemachtigen maar ben tot nu toe niet succesvol geweest. Ben benieuwd of het gaat lukken deze keer!
Ik wil een plaatje, maar het mag niet
Dan zal ik die hoop maar wegnemenarwinsiermans schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:18:
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Helaas, die worden geblokkeerd en zijn voor niemand meer bruikbaar.Outerspace schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:22:
[...]
U wordt hartelijk bedankt voor de reactieMocht er toch een account gebanned worden en hij zou een key winnen, dan weet je waar je hem mag deponeren
![]()
hoop dat ik optijd thuis met met het OV om achter me pctje te kruipen dan maar
ik denk dat het via de iPhone wat lastiger zoeken wordt.
Aangezien je daar met de T.net app niet op GoT kan xD
ik denk dat het via de iPhone wat lastiger zoeken wordt.
Aangezien je daar met de T.net app niet op GoT kan xD
For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.
Ha cool. Heb bijna nooit geluk met dit soort dingen dus leuk dat ik mn luck nog is kan beproeven!
jemig wat een mensen willen die keys hebben!!
Ik wacht net als de meesten al heel lang af.
Wel tof nog 2 kansen op een key
Ik wacht net als de meesten al heel lang af.
Wel tof nog 2 kansen op een key
Gisteren heb ik het volledig gemist, maar vandaag waag ik mijn kans! :-)
ik hoop dat de website voor de key ook op een mobieltje werkt, zit dan namelijk in de auto richting Schiphol
accounts na 12:11 kunnen niet meedoen , hoe kan je dat nou wel implementeren (snel)en Karma gehalte niet? is een serieuze intresse vraag
Ik hoop eigenlijk dat ze een 100% win kans doen bij de eerste xx keys van de batch. Is wel vaker gedaan bij dit soort acties. Beloning voor de actieve tweakers die de game / dit topic volgen.
Enig idee hoeveel dat er waren?zeef schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:24:
[...]
Helaas, die worden geblokkeerd en zijn voor niemand meer bruikbaar.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
tsja gister waren er dus 1116 nieuwe accounts gemaakt. Waar 26% dus 117 keys heen zijn gegaan. Geen slechte winkansen. Goed dat dit gefixed is.
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Verwijderd
alé, ik zie dat deze actie de economie weer geen goed zal doen, vooral de ICT sector zal er weer onder leiden
if(Account.CreatedOn > 12:11){GetKey = false;}jayjay1986 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:25:
accounts na 12:11 kunnen niet meedoen , hoe kan je dat nou wel implementeren (snel)en Karma gehalte niet? is een serieuze intresse vraag
Zo dus
dan is karma ook makkelijk
if karma < 10000 getkey = false
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
gisteren gemist... hopelijk vandaag een key dan

Oeioei, iedereen die ooit een account heeft aangemaakt (al was dat 10 jaar geleden) na 12:11 heeft geen kans om een key te halen.Puc van S. schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:26:
[...]
if(Account.CreatedOn > 12:11){GetKey = false;}
Zo dus
Hopelijk ben je een ochtendmens
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:14:
Nope heb geen key inderdaad maar mag wel op het account van een andere oud D2 speler die ik ken via tweakers
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Tenzij dat natuurlijk niet standaard erin zitLord_T schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:27:
dan is karma ook makkelijk
Met hemEagle_1 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:27:
gisteren gemist... hopelijk vandaag een key dan
Noobmeter WoT: Froekie
Dit topic is gesloten.
Let op:
Laten we dit topic er verder niet mee vervuilen. :)
Laten we dit topic er verder niet mee vervuilen. :)