schiet niet op daar heSebabbes schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:40:
Nog 20 min duimen op d3db dan weer 5 uur rust...
zit er ook al dagen op de loeren maar helaas nog helemaal niets
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
schiet niet op daar heSebabbes schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:40:
Nog 20 min duimen op d3db dan weer 5 uur rust...
Uiteraard. Dit is niet al te lastig te ontwikkelen, maar er gaat wat tijd in zitten (maken, implementeren, testen, eventueel fixen, testen, etc.). Het zal er vermoedelijk wel gaan komen, alleen niet direct.CptChaos schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:46:
[...]
Hopelijk gaat hier wel tijd in gestoken worden dan!Voorkomen is beter dan verzekeren...
Ben benieuwd wanneer de volgende actie begint, heb zelf ook wel oren naar een beta key.
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
Gewoon een post in dit topicPcManiaxx schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:48:
[...]
Ja, in de topicstart zelf, of op de frontpage?
Ook dat staat er toch? Er staat dat de link in de topicstart/het topic zelf geplaatst wordtPcManiaxx schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:48:
[...]
Ja, in de topicstart zelf, of op de frontpage?
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Existenze1985 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:49:
Nou als iemand een beta key wint en er niets mee doet graag!ben alle win acties afgegaan en nog steeds niets
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Tja, dat heet random heRutger Mulder schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:43:
[...]
Is dat niet behoorlijk laag?
Ik vind 26% naar nieuwe accounts veel.
Is lezen nou echt zo moeilijk?DoMiNaTiOnZ schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:52:
Hoe kom je die link te weten? want gisteren zat ik ook tot 16:00 te wachten en toen wist ik niet wat ik moest doen
Maar ja, als je eenmaal met karma gaat werken, dan heb je weer het risico dat mensen allemaal reviews gaan schrijven van 5 zinnen.. Daar zijn er nu al genoeg van helaasJJJur schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:49:
[...]
Uiteraard. Dit is niet al te lastig te ontwikkelen, maar er gaat wat tijd in zitten (maken, implementeren, testen, eventueel fixen, testen, etc.). Het zal er vermoedelijk wel gaan komen, alleen niet direct.
Er wordt ook gekeken naar andere oplossing. Denk daarbij aan een rol voor karmapunten. Hogere karma = hogere kans, of een re-roll kopen met karmapunten. Dit zijn echter nog hersenspinsels en losse ideeën, staat nog niets van vast. Ook nog niet gekeken naar hoe ingewikkeld het zou zijn om te ontwikkelen. Maar we kijken er absoluut wel naar.
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Ja er staat nergens waar in dit topic de link wordt weergegeven. in de TS of in een nieuwe reactie of..
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Dat schiet inderdaad niet op nee.. Zou ook niet eerlijk zijn.FikkieHo schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:52:
[...]
Maar ja, als je eenmaal met karma gaat werken, dan heb je weer het risico dat mensen allemaal reviews gaan schrijven van 5 zinnen.. Daar zijn er nu al genoeg van helaas
Dat zijn goede ontwikkelingen!JJJur schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:49:
[...]
Uiteraard. Dit is niet al te lastig te ontwikkelen, maar er gaat wat tijd in zitten (maken, implementeren, testen, eventueel fixen, testen, etc.). Het zal er vermoedelijk wel gaan komen, alleen niet direct.
Er wordt ook gekeken naar andere oplossing. Denk daarbij aan een rol voor karmapunten. Hogere karma = hogere kans, of een re-roll kopen met karmapunten. Dit zijn echter nog hersenspinsels en losse ideeën, staat nog niets van vast. Ook nog niet gekeken naar hoe ingewikkeld het zou zijn om te ontwikkelen. Maar we kijken er absoluut wel naar.
Of anders de kans evenredig laten toenemen met het aantal jaar dat je geregistreerd bent of met 1/User_IDJJJur schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:49:
[...]
Hier komt iets hips te staan
Wederom ook niet eerlijk.. Ik kijk niet op GOT voor mijn D3 nieuws. Zit al jaren op andere sites, dus dit is in mijn optiek ook geen goed idee.PromWarMachine schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:53:
[...]
Dat zijn goede ontwikkelingen!
Als ik dan nog ongevraagd een los hersenspinseltje mag opperen: neem de accounts met de 400 hoogste aantal views op het D3 topic en al zijn vorige delen. Dan heb je de echte fans die er al jaren mee bezig zijn te pakken.
Zo benadeel je de lurkers ook niet.
Uiteraard alleen in een periode van vóór de aankondiging, zodat je geen mensen hebt die op hun F5-key gaan hangen.
We denken aan een oplossing waarin karma meetelt :-)PromWarMachine schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:53:
[...]
Dat zijn goede ontwikkelingen!
Als ik dan nog ongevraagd een los hersenspinseltje mag opperen: neem de accounts met de 400 hoogste aantal views op het D3 topic en al zijn vorige delen. Dan heb je de echte fans die er al jaren mee bezig zijn te pakken.
Zo benadeel je de lurkers ook niet.
Uiteraard alleen in een periode van vóór de aankondiging, zodat je geen mensen hebt die op hun F5-key gaan hangen.
Verwijderd
Toch van harte!here2peer schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:54:
ben vandaag jarig.
Dat klinkt goedPaul Hulsebosch schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:55:
[...]
We denken aan een oplossing waarin karma meetelt :-)
[ Voor 15% gewijzigd door Noxious op 21-02-2012 12:56 ]
Dan krijg je weer F5-achtige praktijken met mensen die dat zo hoog als mogelijk proberen te brengen. Lijkt mij niet zo'n strak plan.Pausie schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:55:
Of tweakotine?
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Vind ik ook, want dan maak ik meer kans dan jij
Dat is voor die beta echt niet nodig hoorronaldbaggio schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:55:
Kan niet wachten op een sleutelHeb alvast vrije dagen opgenomen
Gister had je van 16:00 tot 17:00 de tijd, ik neem aan dat het vandaag opnieuw geen first-come-first-serve is, dus als je rond 15:40 thuis bent heb je ruim de tijd. Anders moet je even je wachtwoord van je t.net account veranderen en iemand anders vragen mee te doen voor je.here2peer schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:54:
ben vandaag jarig, maar zit tot 15:10 op school en moet nog werken om 5 uur
zit ongeveer 30 min op de fiets, daar gaan mijn kansen *zucht*
Hier komt iets hips te staan
hoe vaak je Tweakers.net bezoekt.Existenze1985 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:57:
Tweakotine? Wat is dat dan?
silverfox83 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:57:
daar sta ik dan met mijn 250 karmaben al geregistreerd gebruiker sinds 2009, al post ik niet veel.
beter niets te zeggen dan onnuttige dingen dacht ik zo
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Hahaha ja precies jaobsidian schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:58:
[...]
Dat is voor die beta echt niet nodig hoorDie heb je in één dag al 20 keer rondgespeeld met alle classes
Heuobsidian schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:57:
[...]
Vind ik ook, want dan maak ik meer kans dan jij
Niet helemaal waar natuurlijk
BF3 beta keys, lol
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Verwijderd
Ikzelf:silverfox83 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:57:
daar sta ik dan met mijn 250 karmaben al geregistreerd gebruiker sinds 2009, al post ik niet veel.
beter niets te zeggen dan onnuttige dingen dacht ik zo
karma's a bitch....Mektheb schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:01:
Karma ? xD toepasselijk
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Na half 4 geen tijd meerVerwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:01:
[...]
Heb je in iedergeval een lekker schoon huis, als je 2.5 uur gaat stofzuigen
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
MooiJJJur schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:49:
[...]
Er wordt ook gekeken naar andere oplossing. Denk daarbij aan een rol voor karmapunten. Hogere karma = hogere kans, of een re-roll kopen met karmapunten.
Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....
Verwijderd
medewerkers of op enig andere manier gelieerd aan t.net zijn uitgesloten van deelname.
Ik zie een nickchange plaatsvinden (en nog wel meerbatsma schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:04:
[...]
medewerkers of op enig andere manier gelieerd aan t.net zijn uitgesloten van deelname.
ze mogen van geluk spreken dat ze bij gods gratie uberhaupt nog mogen posten.
* speciale disclamer voor trollmaster PVVM
wordt ik dan gemeentehuisguy?! \m/zeef schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:05:
[...]
Ik zie een nickchange plaatsvinden (en nog wel meer) naar baNsma.
Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.
Tsss... ik zal je eens critten met mijn karma damage van.... *BAM* 226.928 karmabatsma schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:04:
[...]
ze mogen van geluk spreken dat ze bij gods gratie uberhaupt nog mogen posten.
* speciale disclamer voor trollmaster PVVM (bewust fout geschreven)
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
denk niet dat ze een snapshot hebben van huidige karma punten op het moment van het creeren van deze topic?Dennis_1987 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:06:
tellen karmapunten dit je krijgt na het starten van dit topic nog mee?
Die worden eraf getrokkenDennis_1987 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:06:
The crisp giveth and the crisp taketh.psychoclown schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:07:
[...]
Tsss... ik zal je eens critten met mijn karma damage van.... *BAM* 226.928 karma
GTA VI - All aboard the hype train!!
It was very effective!psychoclown schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:07:
[...]
Tsss... ik zal je eens critten met mijn karma damage van.... *BAM* 226.928 karma
Heeeeeeeel fijnPaul Hulsebosch schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:11:
Let wel: elke account kan slechts één keer meedingen. Bovendien hebben we na de enorme toeloop op de verloting van gisteren wat maatregelen moeten nemen. Die zijn vrij simpel; iedereen die vanaf nu een nieuwe account aanmaakt, kan helaas niet meedingen naar een key. Dit om te voorkomen dat bezoekers tientallen accounts aanmaken om zo meer kans te hebben, zoals gisteren gebeurde.
Dus jij wilt in een paar uur nog duizenden karmapunten gaan scoren?Dennis_1987 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:06:
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
hmmm het voelt alsof ik net geswaffelt ben.....psychoclown schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:07:
[...]
Wat is goed, je merkt vanzelf of je iets wintaicaramba schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:08:
Tweakotine van 150... is dat goed?
Mijn Karma is niet zo heel hoog. Ben vooral lurker.
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
YO! fucknuts! It's Probing time!
Vandaag sowieso niets, want ik heb vanmiddag carnaval, dus kan vandaag geen kans maken op de keyZethiel schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:09:
[...]
Wat is goed, je merkt vanzelf of je iets wint
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Dit^Freakiebeakie schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:09:
ik lees al heel lang tweakers maar heb pas 2 maanden een acount
dus selecteren op wie veel post o.i.d is in mijn ogen niet eerlijk
dat de acounts die zijn aangemaakt nadat het bekend werd dat er hier keys werden verloot vind ik logisch
maar verder moet je volgens mij niet gaan met voorrang geven
al die regeltjes worden alleen maar door slechte verliezers bedacht
gun iemand gewoon een key
suc6 allemaal...kijkt nog eens op klok Grmblduurt lang
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq