Ik dacht even dat het zijn zus was
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
lol, jammer dat bijna niemand dat hier snapt
moeten ze maar 9gag.com gaan lezen/bijhoudenKnutselwout schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:49:
[...]
Blijf dat beeld vasthouden, voor mij de zus graag.batsma schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:49:
[...]
misschien is mamma wel een enorme MILF en lekkerderderderderder dan zus.....
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
Zegt genoeg over het hoge niveau in dit topic!Knutselwout schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:49:
[...]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Dat is al zoveel ouder dan 9gag, dat heet gewoon internet classics knowledgebatsma schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:50:
[...]
moeten ze maar 9gag.com gaan lezen/bijhouden
Te hoog voor 9kak toch?Pedr0 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:50:
[...]
Zegt genoeg over het hoge niveau in dit topic!
Verwijderd
9gagbatsma schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:50:
[...]
moeten ze maar 9gag.com gaan lezen/bijhouden
voor een enkele keer mag het toch wel hoop ikPedr0 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:50:
[...]
FL / HON /
its over 9000 ken ik al 15 jaar als niet langer
jamaar, omdat het recenter is pak je de meme's er sneller op/uitrubjo99 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:50:
[...]
Dat is al zoveel ouder dan 9gag, dat heet gewoon internet classics knowledge
hier is mijn zus: http://www.planetcalypsof...eer_bottle_mouth_girl.jpg
Ze moeten er gewoon een cross Blizzard product quiz van maken.Pedr0 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:50:
[...]
Paar vragen uit D1, paar uit Warcraft II, paar over Starcraft II en een inhoudelijke vraag over D3 zelf. Liefst vragen die niet gemakkelijk te Googlen zijn.
Kommaarkommaarkommaar
Die heeft een grote...
Mond.
Ik wacht nog steeds op een pic 'Gargle balls for D3 beta keys' oid
#diablo3 op irc.tweakers.net.....kom vanavond chillen en mss dat de gelukkige betakey bezitten kunnen teamen binnen D3
Alleen zie je deze bijna nietbatsma schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:51:
[...]
jamaar, omdat het recenter is pak je de meme's er sneller op/uit
Verwijderd
Hmmmm, is de beta nog steeds maar de 1ste chapter van het spel of is het al wat uitgebreider?
Doe het dan gelijk goed: http://irc.tweakers.net/diablo3Pedr0 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:53:
#diablo3 op irc.tweakers.net.....kom vanavond chillen en mss dat de gelukkige betakey bezitten kunnen teamen binnen D3
Ik zit te denken een vergelijkbare video te maken bij ontvangst key
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=q_phU1coQCU]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=q_phU1coQCU]
FL / HON /
Nauw dan ga ik gewoon even vreselijk boos zijn op tweakersrubjo99 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:53:
[...]
Alleen zie je deze bijna niet. Straks word dit een dikke troll van Tweakers, zou vreselijk mooi zijn!
en het zeker een uur niet bezoeken ofzo
Alleen 1/3 van ACT1...ongeveer 2 a 3 uur speeltijdVerwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:53:
Hmmmm, is de beta nog steeds maar de 1ste chapter van het spel of is het al wat uitgebreider?
Het is nog geen 1 april, ik wacht nog steeds op de false aankondiging van Blizzard rond die dagen haha
1/3e van de eerste Act en die zal ook niet uitgebreid worden.Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:53:
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
binnen t uur terug zijn he ouwe!
Fujifilm X-Pro1
Echt humor hoe PWM iedereen hier lekker loopt te maken, lol. En iedereen trapt erin. Me2:P
Leven en laten leven!
Je hebt toch wel een slimme-tel?
Die lijkt niet eens op vanessa
Wat is het in ene rustig hier.
ik moet schijten, gelukkig heb ik mijn luier om.
komt omdat de post nu op de frontpage staat. en ik MOET nu ECHT weg........Yorin schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:57:

wattenpattatenkattenbakkenkorrelzakken
HANDTEKENING!!!
Als het hier rustig is, dan zou ik echt in paniek de frontpage gaan refreshen ^_^Yorin schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:57:
Lekker warm..... voor de eerste 10 minuten.Pensmaster-B schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:57:
ik moet schijten, gelukkig heb ik mijn luier om.
This tension..... its killing me...
Gelukkig duurt het geen uur meer
Verwijderd
Ok... dit is echt nefast voor productiviteit... kunnen jullie niet gewoon iedereen in dit topic een key geven? Dan kan ik weer verder werken.
WAAR, WAAR, WAAR!nioz schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:58:
[...]
Als het hier rustig is, dan zou ik echt in paniek de frontpage gaan refreshen ^_^

werk jij maar, wij zullen spelen:-pVerwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:59:
Ok... dit is echt nefast voor productiviteit... kunnen jullie niet gewoon iedereen in dit topic een key geven? Dan kan ik weer verder werken.
Verwijderd
PreciesVerwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:59:
Je hoeft hier niet te blijven...Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:59:
klokslag drie uur mss, godver ik moet ook nodig. En geen pamper hier; Ik zit wel alleen op kantoor, en mijn prullebak kan dicht...
Hoe weet je dat?Thasquealer schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:59:
This tension..... its killing me...
Tweakers.net zal deze week een aantal bètakeys weggeven.
Leven en laten leven!
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
ja precies. Ik kan gewoon niet wachtenVerwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:59:
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Hm, niet om 15:00 uur precies blijkbaar.
Verwijderd
Goed plan, m'n baas begint onraad te ruikenVerwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:59:
Dat is geen onraad, dat was ik.Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 15:00:
[...]
Goed plan, m'n baas begint onraad te ruiken
hehe dat zou wel handig zijn ja.
Bah kan echt niet wachten en zit hier met mn brakke kop en heb ik vanavond ook nog carnaval...
naja ik hoop dat ik een van de gelukkigen ben.... sc2 had ik ook geluk.
Bah kan echt niet wachten en zit hier met mn brakke kop en heb ik vanavond ook nog carnaval...
naja ik hoop dat ik een van de gelukkigen ben.... sc2 had ik ook geluk.
hehe gek onnie
Ik heb hier ook iemand naast me zitten die toch wat raar naar me gaat kijken zo langzamerhand.
PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.
Omdat die 'Gemeentehuis' gozer binnen het uur moest terug zijn en die om 15:00u weg moest!
Jah owk, maar dan zou et een keiharde troll zijn van PWM xD
Misschien ben ik wel te optimistisch
Artikel staat inmiddels online voor crew!nioz schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:58:
[...]
Als het hier rustig is, dan zou ik echt in paniek de frontpage gaan refreshen ^_^
Jongens, ik moet arbeiten
Veel plezier mit dem keys.
fijn dat tweakers ook uitlegt hoe of wat
Haha, hij loopt iedereen te stangen:P Jou ook!:PPedr0 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 15:01:
[...]
Omdat die 'Gemeentehuis' gozer binnen het uur moest terug zijn en die om 15:00u weg moest!
Leven en laten leven!
Via de toetscombinatie CTRL+W kan je erbij. Werkt alleen op Windows voor zover ik weet.jayjay1986 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 15:01:
waar komt de key te staan dan?
Haha ik zie het!psychoclown schreef op maandag 20 februari 2012 @ 15:02:
[...]
Artikel staat inmiddels online voor crew!
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Crew heeft first picks?psychoclown schreef op maandag 20 februari 2012 @ 15:02:
[...]
psychoclown schreef op maandag 20 februari 2012 @ 15:02:
[...]

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Verwijderd
Als er een meester-GoT-troll verkiezing komt weet ik op wie ik ga stemmenpsychoclown schreef op maandag 20 februari 2012 @ 15:02:
[...]
Loadbalancers testen kan ook anders he..?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Wie is crew en als ik em dichttimmer kan ik dan zijn code krijgen?psychoclown schreef op maandag 20 februari 2012 @ 15:02:
[...]
Verwijderd
Yorin schreef op maandag 20 februari 2012 @ 15:02:
[...]
Via de toetscombinatie CTRL+W kan je erbij. Werkt alleen op Windows voor zover ik weet.
Rond 15:45 nog even die 'link-naar-je-eigen-profiel-grap' er tegenaan en we kunnen helemaal los met de keys!
Is er ergens een user grafiek te zien? kijken wat voor piek die heeft gekregen laatste uur.
Beter nog, je mag zoveel meedoen als je wilt, houdt ebay in de gaten he!
Waarschijnlijk hebben ze een tijdstip van Blizz gekregen waar ze zich aan moeten houden?
PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.
Verwijderd
idemTormbo schreef op maandag 20 februari 2012 @ 15:01:
Ik heb hier ook iemand naast me zitten die toch wat raar naar me gaat kijken zo langzamerhand.
ik ben al verschillende keren bijna in de lach geschoten
Ff een extra teaser.
Deze persoon is het zeker niet geworden.
[ Voor 40% gewijzigd door Yorinn op 20-02-2012 15:05 ]
Gewoon Ctrl+Alt+> en dan heb je binnen no-time je key
Dan mogen ze dat tijdstip gewoon meedelen, mijn werkgever betaald zich blauw momenteel aan me
Gelukkig staan er twee laptops en een desktop, kan ik nog wat werk gedaan krijgen op die andere twee machines.
moet je wel de link verbergen he sjappie..Yorin schreef op maandag 20 februari 2012 @ 15:04:
Ff een extra teaser.
Deze persoon is het zeker niet geworden: http://gathering.tweakers.net/forum/myreact
Fujifilm X-Pro1
Hij is verborgen.floppie86 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 15:05:
[...]
moet je wel de link verbergen he sjappie..
Verwijderd
Lolfloppie86 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 15:05:
[...]
moet je wel de link verbergen he sjappie..
fout:Yorin schreef op maandag 20 februari 2012 @ 15:04:
Ff een extra teaser.
Yorin schreef op maandag 20 februari 2012 @ 15:04:
Ff een extra teaser.
Leven en laten leven!
En het is druk hier op de zaak... teh horror, zit ik ook nog alleen.
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huishoudelijke mededeling: Om 16.00 start de loting. Dit topic blijft open tot de laatste key vandaag is vergeven, daarna gaat hij DICHT. Iedereen mag dan weer lekker normaal gaan doen, inclusief crew ;) Het is niet de bedoeling het Diablo topic te spammen met onzin, gaarne alleen serieuze reacties over de game.
Over de extra rondes zal er wel iets nieuws worden geopend, maar dan gaan we daar wel gewoon serieus mee doen. Succes :)
Huishoudelijke mededeling: Om 16.00 start de loting. Dit topic blijft open tot de laatste key vandaag is vergeven, daarna gaat hij DICHT. Iedereen mag dan weer lekker normaal gaan doen, inclusief crew ;) Het is niet de bedoeling het Diablo topic te spammen met onzin, gaarne alleen serieuze reacties over de game.
Over de extra rondes zal er wel iets nieuws worden geopend, maar dan gaan we daar wel gewoon serieus mee doen. Succes :)