Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ergens vandaag schijnt er wat te gebeuren omtrent Diablo III en een bepaalde website die de naam Tweakers draagt.

Aangezien dit nu al voor een enorme zenuwachtigheid zorgt binnen de GoT community, is dit topic tijdelijk even het vangnet voor alle zenuwachtige reacties. Dit topic zal worden gesloten op het moment dat het echte topic zijn intrede doet :)

Het begon met deze post van ondergetekende:
Zijn er Diablo III fans hier? :p

Toptip van de dag: Houd de Frontpage deze middag scherp in de gaten, wellicht wacht sommige van jullie vandaag nog een leuke verrassing ;)
Voor de verandering is slowchat is dit topic wel toegestaan :)

Modbreak:De laatste ronde keys worden in We geven 140 bètakeys voor Diablo III weg uitgedeeld. In de topicstart daar verschijnt vanaf 21 uur de link.

[ Voor 73% gewijzigd door zeef op 22-02-2012 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:13

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

PWM schreef op maandag 20 februari 2012 @ 12:44:

Toptip van de dag: Houd de Frontpage deze middag scherp in de gaten, wellicht wacht sommige van jullie vandaag nog een leuke verrassing ;)
Hier is iedereen zijn kans op D3 beta keys dus ;) ,

Is er ook een tijd bekend :)?

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righthere
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-09 15:20
Jemig, dat is pas een tease... Nu krijg ik vandaag al helemaal niets meer gedaan :P
De hele dag naar 1 pagina kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 11:10

anu

Dat zou gaaf zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51

OMG nu ben ik nieuwsgierig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolica
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-04 13:09
frontpage? welke frontpage? Topicstart of D3 homepage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Diabolica schreef op maandag 20 februari 2012 @ 12:56:
frontpage? welke frontpage? Topicstart of D3 homepage?
2x fout , Tweakers.net frontpage denk ik :)

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Leeghoofd21 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 12:57:
[...]

2x fout , Tweakers.net frontpage denk ik :)
Dit inderdaad, de TS zou ook niet logisch zijn aangezien ik zelf niet eens officieel een beta key bezit en daarnaast geen redacteur ben :P

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:00
O snap, dat word frontpage huggen voor me. Ben erg benieuwd naar wat ik moet verwachten.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Frontpage van tweakers.net natuurlijk :)

@ Leeghoofd21, had jij nou het wachtwoord veranderd zaterdag? Dan weet ik tenminste dat ie nu bij de juiste persoon is. Het wachtwoord was ineens aangepast.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Dakreal schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:01:
Frontpage van tweakers.net natuurlijk :)

@ Leeghoofd21, had jij nou het wachtwoord veranderd zaterdag? Dan weet ik tenminste dat ie nu bij de juiste persoon is. Het wachtwoord was ineens aangepast.
Ik heb het veranderd, echter is dit een een vlaag van verstandsverbijstering geweest aangezien ik hem gisteren pas opviel ( ik kon niet in mijn eigen account XD ). Dus ik doe mijn naam weer eer aan.
Ik heb de volgende op de lijst ingelicht over het nieuwe pw :)

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan er niet een tijdsindicatie worden gegeven? Anders wordt het de aankomende paar uren F5-en >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

NEW SCREENSHOTS AND WALLPAPERS! *O*

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Leeghoofd21 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:02:
[...]

Ik heb het veranderd, echter is dit een een vlaag van verstandsverbijstering geweest aangezien ik hem gisteren pas opviel ( ik kon niet in mijn eigen account XD ). Dus ik doe mijn naam weer eer aan.
Ik heb de volgende op de lijst ingelicht over het nieuwe pw :)
Ah gelukkig :) Ik probeerde om 11.30 namelijk in te loggen en toen werkte het niet meer.. dus ik dacht dat er misschien wat vervelends was gebeurt. Gelukkig dat alles goed is gegaan.

Hopelijk vanmiddag een key op de frontpage zodat ik ook aan de slag kan!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:38

skoozie

SCSI

Nieuw frontpage artikel:
Tweakers.net zal deze week een aantal bètakeys weggeven.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Oh ik hoop het echt want ik begin kots misselijk te worden van al die events die niets opleveren, slapeloze nachten en brandende ogen van al die chats en pages B) :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niceee! Zou mooi zijn als Tweakers rond de 500 keys in bezit heeft. Iedereen blij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu

anu

"Tweakers.net zal deze week een aantal bètakeys weggeven." :) ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Laatst online: 07-09 16:15
Boeboe schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:04:
[...]

NEW SCREENSHOTS AND WALLPAPERS! *O*
Ik moest toch wel even lachen :P maar komen er nu eu keys aan :O

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 19:02
Nice.....ik hoop dat tweakers denkt aan de trouwe D3 fans/posters in dit topic!

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:21
Ohja mooi is dat, als het een open contest wordt dan krijgen de lurkers die zich aanmelden voor die contest natuurlijk weer de keys ipv de mensen die meer dan 1 post hebben :P

[ Voor 19% gewijzigd door Angeloonie op 20-02-2012 13:13 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floppie86
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-05-2024
ben ook wel benieuwd naar meer details betreffende de keys.. wanneer moet ik gaan campen bij mn pc?

Fujifilm X-Pro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brrr dat wordt F5'en voor die keys ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lurker meld zich :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:56
Alvast de juiste setting voor als het begint: Afbeeldingslocatie: http://rgifs.gifbin.com/2074yu4sw2.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:21
T.net kennende zal het sowieso niet een first-come-first-serve actie worden lijkt mij. Gewoon aanmelden tot datum "X" uur "Y" zodat ook mensen die niet 24/7 op GoT zitten (vooral overdag) een kans hebben ;)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0

Er staat deze week....kan dat dus ook vandaag al zijn? Dan kunnen we hier rekening mee houden :+
En denk aub aan ons (de trouwe d3 GoT fans) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Pedr0 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:16:
[...]

Er staat deze week....kan dat dus ook vandaag al zijn? Dan kunnen we hier rekening mee houden :+
En denk aub aan ons (de trouwe d3 GoT fans) :9~
Angeloonie zit al erg goed in de buurt, het zal niet binnen een paar minuten op zijn door de F5'ers maar oogjes open is sowieso aan te raden :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Pfff, ik hoop inderdaad dat T.net een aantal keys heeft en niet maar ~20 zoals sommige andere fansites.

Heb inmiddels al aan 5 wedstrijdjes meegedaan maar tot nu toe achter het net gevist.

Maar goed, ik zal vandaag nog weer eens even extra goed op de Front letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu

anu

Same here, hoop stiekum toch wel op een betakey, misschien komt er ook nog een grote EU wave aan in de nabije toekomst, ik neem aan dat als er een apart datacentrum voor EU komt, dat dit ook getest moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
oh shit zeg, hoe moet ik vandaag / deze week nog aan mijn werk toekomen? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Zouden we jullie vandaag van het werk houden, als er vandaag niks gepland staat O-)

Let op, da's een vraag he >:)

EDIT: Deze slowchat, door onszelf veroorzaakt, zal straks verplaatst worden naar een apart topic, zodat hier weer gewoon alleen over de game zelf gepraat kan worden.

Dit zeg ik alvast voordat mensen zich beginnen te storen aan het slowchat gebeuren

[ Voor 52% gewijzigd door PWM op 20-02-2012 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een key bemachtig, ben ik net als Leeghoofd, zo vriendelijk om anderen ook mee te laten spelen. Zo aardig ben ik dan wel weer. :D

De reden om nu D3 te spelen is te bekijken of ik nog last heb van hick-ups tijdens het spelen door. In de vorige beta (11) had ik met regelmaat lagg bij grote groepen monsters, dit terwijl mijn latency ook 180 - 210 ms was. Aan mijn laptop ligt het niet. Ik denk dat ik eens moet spelen met de ingame settings, met name die van sound. Er schijnt een bug te zijn als je high performance sound aanvinkt (oid).
PWM schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:27:
Zouden we jullie vandaag van het werk houden, als er vandaag niks gepland staat O-)

Ik zie anders geen vraagteken. Maar, ik ben lekker vrij vandaag. 8) Mijn leven is toch al zinloos :+

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2012 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online

ben toch niet echt aan het werk, dus zet er maar op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Mij in ieder geval niet , aangezien ik een dag of 2 nog moet uitzieken. en hoe doe je dat beter dan de D3 beta dood te spelen :P ( of in mijn geval de killzone reeks van voor tot achter te spelen :D )

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbas
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-03-2022

Robbas

Champloo

EDIT: [mbr]Deze slowchat, door onszelf veroorzaakt, zal straks verplaatst worden naar een apart topic, zodat hier weer gewoon alleen over de game zelf gepraat kan worden.

Dit zeg ik alvast voordat mensen zich beginnen te storen aan het slowchat gebeuren[/]
kom maar op zou ik zeggen >:)

FL / HON /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memoryandfate
  • Niet online
Man oh man, het F5en kan dus beginnen? ;)

Helaas moet ik nu net even een paar uurtjes weg, zul je zien dat wanneer ik terug kom alle keys vergeven zijn, haha.

Wordt het trouwens ook eerst hier in dit topic gepost? Herinner me dat dit met Starcraft 2 het geval was, zodat niet alle random figuren die toevallig de frontpage openden er met de keys vandoor gingen.

iig erg leuk dat Europese fansites nu ook voor sinterklaas mogen spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Ja, laten we het wel ontopic houden inderdaad. :9

@PWM: Je kan natuurlijk eerst een aantal 100% gegarandeerde forum-only 'give-away' doen zoals er volgens mij ooit is gedaan met de SC2 keys. En daarna kwamen ze online via de FP ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Pedr0 op 20-02-2012 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls

EDIT: [mbr]Deze slowchat, door onszelf veroorzaakt, zal straks verplaatst worden naar een apart topic, zodat hier weer gewoon alleen over de game zelf gepraat kan worden.

Dit zeg ik alvast voordat mensen zich beginnen te storen aan het slowchat gebeuren[/]
Dit is nog niets vergeleken met D3DB daar komt er een pagina per minuut bijgespammed met:

Keyzz!

Please gimmehh

En meer van dat gezeur |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Pedr0 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:33:

@PWM: Je kan natuurlijk eerst een aantal 100% gegarandeerde forum-only 'give-away' doen zoals er volgens mij ooit is gedaan met de SC2 keys. En daarna kwamen ze online via de FP ;)
Ik had toen wel de indruk dat ze enorm veel SC2 keys hadden en de voorraad nu heel wat beperkter is :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het me goed herinner stond de link eerder op het forum dan op de FP met SCII.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-07 11:00

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Betekend dit dat andere sites ook keys te vergeven hebben gekregen?

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:57
Juij ik kijk er naar uit! Gaat het hier eerst gepost worden zoals bij SCII in de tijd zodat de echte fans kans krijgen op diegene die gewoon eens willen proberen?

Edit: Wow ik stond even achter blijkbaar. Sorry voor slowchat en dubbele vragen!

[ Voor 20% gewijzigd door Paterpor op 20-02-2012 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:50
Paterpor schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:43:
Juij ik kijk er naar uit! Gaat het hier eerst gepost worden zoals bij SCII in de tijd zodat de echte fans kans krijgen op diegene die gewoon eens willen proberen?
Ik post en kijk (uitzondering nu dus ;)) hier nooit, maar ben toch echt een groot fan..

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe, tegen dat het uiteindelijk uitkomt hebben we al 20 delen vol geslowchat met vermoedens en speculaties, een berg wensen en vervloekingen

dus ik denk niet dat iemand dit erg vind, zeker niet als er keys worden uitgedeeld

maar euh die vraag is wel ambetant, nu moet ik ook om de 5 min me werk stilleggen en F5 duwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik had gister nacht een paar keer een key die in chat gepost was bijna, maar was elke keer net te laat.
Dan bonkt je hart echt in je keel, zo graag wil ik het blijkbaar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Pedr0 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:33:

Juist, dit lijkt mij eerlijk, haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bulls schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:46:
Ik had gister nacht een paar keer een key die in chat gepost was bijna, maar was elke keer net te laat.
Dan bonkt je hart echt in je keel, zo graag wil ik het blijkbaar 8)7
Ik ken dat gevoel, constant refreshen op d3db en kijken of je geluk hebt .......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:49:
[...]

Ik ken dat gevoel, constant refreshen op d3db en kijken of je geluk hebt .......
Toen ik op het account van leeghoofd voor het eerst inlogte kreeg ik al een gevoel van extase... het zit diep, HEEL diep. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man man, ik ga dus niets gedaan krijgen hier op het werk namiddag ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:49:
[...]

Dat refreshen op D3DB is er niets bij dat is gewoon afwachten, maar als er echt een key word gepost voor de vlugge henkie dan word je helemaal zenuwachtig, en dan is B.net account ook weer uitgelogged ondertussen AARGH.. |:(

Maargoed ik kan nog steeds lachen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:51:
Man man, ik ga dus niets gedaan krijgen hier op het werk namiddag ...
Dat ken ik hele dag op diablofans posten en hopen op een key. Moet nog steeds een website afronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floppie86
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-05-2024
kunnen ze ons niet op zn minst even meedelen of t vandaag wordt?!

ben nu wel blij met mn 2 schermen, kan nog steeds gamen terwijl ik dit volg _/-\o_

Fujifilm X-Pro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Ik kan nog steeds werken en GoT bijhouden.....toch fijn als je in de ICT werkt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
waarom ben ik nu tegelijkertijd nerveus en pessimistisch......

stomme vooraankondigingen :P

en ik moet om 1500 uur weg naar het gemeentehuis..... /rage!

[ Voor 25% gewijzigd door batsma op 20-02-2012 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
batsma schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:01:
waarom ben ik nu tegelijkertijd nerveus en pessimistisch......

stomme vooraankondigingen :P

en ik moet om 1500 uur weg naar het gemeentehuis..... /rage!
Ach, als je maar binnen het uur terug bent, is er niks aan de hand :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:03:
[...]

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
[...]

im scared :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

PWM voelt zich vast als Bashiok nu. Laten we ieder van zijn uitspraken over-analyseren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:34
[...]

Weten we dat ook weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha.... geweldig hoe het hier kan lopen. Ik vind dat het slowchatten voor één dag wel toegestaan mag zijn. Dit zijn, laten we het zo maar zeggen, bijzondere omstandigheden. Binnen het uur terug zijn, haha. Plaag die jongen niet zo. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu

anu

Best gemeen eigenlijk :P had me er al bij neergelegd geen beta acces te krijgen, en nu word toch de hoop weer aangewakkerd :P, we blijven F5en :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Niet online
[...]

gemeentehuis en binnen het uur 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVliegNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-07 19:03
Wat mis ik, waar moet ik heen en hoe werkt het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

SuperVliegNL schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:05:
je bent te laat :P

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuperVliegNL schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:05:
Je moet naar het gemeentehuis en binnen een uur terug zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

batsma schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:05:
[...]

gemeentehuis en binnen het uur 8)7
Dat gaat waarschijnlijk zijn meest stressvolle bezoek aan het gemeentehuis ooit zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Ergens vandaag schijnt er wat te gebeuren omtrent Diablo III en een bepaalde website die de naam Tweakers draagt.

Aangezien dit nu al voor een enorme zenuwachtigheid zorgt binnen de GoT community, is dit topic tijdelijk even het vangnet voor alle zenuwachtige reacties. Dit topic zal worden gesloten op het moment dat het echte topic zijn intrede doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Niet teveel F5 mensen, straks klapt de frontpage eruit en hebben we helemaal niets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy Krueger
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-04 16:52
Toch maar even ingelogd op mijn werk om dit niet te missen...lees al een tijd mee in dit onderwerk in afwachting van de release en de ervaringen met de beta maar d'r gaat niks boven een eigen ervaring ;)

Is that a controller I see before me ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freddy Krueger schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:08:
Toch maar even ingelogd op mijn werk om dit niet te missen...lees al een tijd mee in dit onderwerk in afwachting van de release en de ervaringen met de beta maar d'r gaat niks boven een eigen ervaring ;)
Same here! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
PVM: Ach, als je maar binnen het uur terug bent, is er niks aan de hand.
Dus voor 16:00u? ;)

Vanaf nu is het geen Blue Post, maar Red Post :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Niet online
mag ik nu beweren dat ik getrolled wordt door een red-poster? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

batsma schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:10:
mag ik nu beweren dat ik getrolled wordt door een red-poster? O+
Achievement get ;)

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:12

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2017
Ik heb me nergens voor ingeschreven, mag ik dan stressvrij zijn of heb ik alsnog reden tot paniek :P?

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:30
Ik meld me ook maar aan als enthousiaste afwachtende :D

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We wachten dus op een nieuw topic PVM?
Mja, begint wel wat weg te hebben van blue uitspraken interpreteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

twee uur slowchat
en dan een uur gejuich of pruillip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Stressvrij wachten met een mogelijkheid om een D3 key te winnen is er niet bij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
Oké, bij deze stress en doe graag mee :P

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jungelman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-08 02:55
Waar moet je eigenlijk de key invoeren als je die hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bibbers en rillingen hier....

Zet de temperatuur wat omhoog. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

PWM zijn het US of EU keys? want dan weet ik of ik hem zelf moet houden mocht ik er 1 krijgen of dat ik hem weg moet mag geven :D

[ Voor 3% gewijzigd door Leeghoofd21 op 20-02-2012 14:18 ]

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Laatst online: 13:00
Feralio schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:13:
Stressvrij wachten met een mogelijkheid om een D3 key te winnen is er niet bij. :P
Sluit ik me geheel bij aan, en ik dacht nog wel ff wat te leren voor mn certificaten xD

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:34
Thasquealer schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:14:
[...]

Sluit ik me geheel bij aan, en ik dacht nog wel ff wat te leren voor mn certificaten xD
Zit in hetzelfde schuitje, maandag examen lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Leeghoofd21 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:14:
PVM zijn het US of EU keys? want dan weet ik of ik hem zelf moet houden mocht ik er 1 krijgen of dat ik hem weg moet mag geven :D
Voor zover bekend zijn de EU servers nog niet online, en zullen het dus US keys zijn. Dit maakt voor de beta niet uit.......
Thasquealer schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:14:
[...]

LOL, hier ook....vrijdag examen en dan volgende week vrijdag weer. En ik denk de week erop weer eentje!
ff een paat MCITP certs erbij halen! 8)

[ Voor 32% gewijzigd door Pedr0 op 20-02-2012 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Niet online
PVM zijn het US of EU keys? want dan weet ik of ik hem zelf moet houden mocht ik er 1 krijgen of dat ik hem weg moet mag geven :D
volgens mij zijn er voor de beta alleen maar US keys, de BETA draait toch ook alleen maar op US servers.

Dit betekend trouwens niet dat europeanen niet op de beta kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Jungelman schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:13:
Waar moet je eigenlijk de key invoeren als je die hebt?
Hier ingeven en verzenden. Binnen de paar minuten krijg je dan bevestiging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Boeboe schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:15:
[...]

Hier ingeven en verzenden. Binnen de paar minuten krijg je dan bevestiging :)
[Facebook like button]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 06:56
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:13:
We wachten dus op een nieuw topic PVM?
Mja, begint wel wat weg te hebben van blue uitspraken interpreteren ;)
Frontpage != forum

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Mensen die mijn naam verkeerd spellen hoeven zich sowieso geen illusies te maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
Maar je doet dus automatisch mee als tweakert of hoe werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Niet online
weer een "gewone" nieuwspost SIGH......

wordt het een nieuwspost of een .plan?

[ Voor 36% gewijzigd door batsma op 20-02-2012 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:17:
[...]

Mensen die mijn naam verkeerd spellen hoeven zich sowieso geen illusies te maken :+
PVM's zijn wel heule mooie motor velgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 15:30

scorpie

Supra Addict

Hmm nu begint ook mijn hartje wat sneller te kloppen... ;p

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:18:
[...]

PVM's zijn wel heule mooie motor velgen :)
eerlijk is eerlijk, de vergelijking is accuraat.

PWM draait ook rondjes om de duidelijkheid heen. heeft ie een cursusje van Bashiok gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Actie staat hier toch? http://twk.rs/njAk

Afbeeldingslocatie: http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSnNmeWeG0m0A1_cfW8OFQxhcVoRbkvuHkHmoyj3afl-RC8r-RbD_H106EL

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik wil hem wel testen :D Krijg namelijk hopelijk redelijk snel m'n Alienware laptop binnen :D
Pagina: 1 2 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huishoudelijke mededeling: Om 16.00 start de loting. Dit topic blijft open tot de laatste key vandaag is vergeven, daarna gaat hij DICHT. Iedereen mag dan weer lekker normaal gaan doen, inclusief crew ;) Het is niet de bedoeling het Diablo topic te spammen met onzin, gaarne alleen serieuze reacties over de game.

Over de extra rondes zal er wel iets nieuws worden geopend, maar dan gaan we daar wel gewoon serieus mee doen. Succes :)