Hmm nou ik ben het niet helemaal met je eens Amonia;
Een tijd geleden was Windows ME het nieuwste OS van MS, mensen die toen een PC kochten hadden in feite een PC met een belabberde OS (want laten we wel wezen, het was niet veel soeps), zelfde geldt voor PC's met Vista bijvoorbeeld (Vista-fans mogen mij een PM sturen met de redenen waarom Vista wèl een goede OS is.)
Zouden alle mensen die een Dell, HP, Toshiba oid hebben gekocht met een van de slechte Windows versies nu hun PC terug moeten brengen?
Nee, ze zetten er een andere OS op en het werkt.
Dat zelfde doen wij met onze Yarvik; de hardware werkt goed (ik ben over alles behalve de wifi erg tevreden, de wifi had beter gemoeten) en de OS van Yarvik is rommel, maar dat hebben we zelf opgelost (waarvoor mijn hartelijke dank aan iedereen hier).
Als ik een tablet met dezelfde functionaliteit (geheugen, scherm prestaties, SDcard slot, etc.) en een goed werkend OS had gewild had ik twee keer zoveel moeten betalen (of meer) en dan was het meteen goed, maar we hebben zelf gekozen voor dit 'gokje' (want dat was het) en zelf de oplossing gevonden voor het euvel dat kwam met de lage prijs.
Ik beweer niet dat iets dat niet veel geld kost ook niet goed hoeft te functioneren, ik zeg alleen dat we voor ~200 euro en een hoop gepruts (tweaken!) een goede tablet hebben die niet onderdoet voor een tablet van ~400 euro.
Ik koop geen Yarvik spul meer in de toekomst, maar ik heb absoluut geen spijt van deze aankoop en vind het zelfs leuk om de tablet steeds beter te laten werken met jullie hulp.
"Want een fruittablet kan altijd nog"