Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:20
Ik las inderdaad dat meer mensen last hebben van het niet-meedraaien, zou het de sensor zijn die noet goed wordt aangestuurd?
Moet ik weer iets flashen? Je zegt het maar hoor, ik doe dat zonder problemen! :9

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zutrix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-09 14:32
Bedankt voor de tip! Heb deze geprobeerd te installeren met livesuit, maar helaas ook dit wil niet lukken. Na het openen van livesuit en het selecteren van de image, haal ik de usb er even uit (zoals staat in de handleiding), maar na het terugplaatsen van de kabel gebeurd er helemaal niets. Ik heb dit nu al op twee PC's uitgeprobeerd (win 7, 32 en 64 bit). De drivers heb ik geïnstalleerd zoals ook staat beschreven in de handleiding en het lijkt dat de tab herkent wordt.

Ik heb nu echt geen idee meer waar dit aan kan liggen. Heeft er misschien iemand nog tips of weet een andere manier om de image te flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-09 23:09
Zutrix schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 22:13:
[...]

Bedankt voor de tip! Heb deze geprobeerd te installeren met livesuit, maar helaas ook dit wil niet lukken. Na het openen van livesuit en het selecteren van de image, haal ik de usb er even uit (zoals staat in de handleiding), maar na het terugplaatsen van de kabel gebeurd er helemaal niets. Ik heb dit nu al op twee PC's uitgeprobeerd (win 7, 32 en 64 bit). De drivers heb ik geïnstalleerd zoals ook staat beschreven in de handleiding en het lijkt dat de tab herkent wordt.

Ik heb nu echt geen idee meer waar dit aan kan liggen. Heeft er misschien iemand nog tips of weet een andere manier om de image te flashen?
Kijk eens op de site van slatedroid http://www.slatedroid.com...h&do=search&fromMainBar=1
Als je zoekt op yarvik zie je dat gebruiker olzeg soort gelijk probleem had. Staan verder nog aantal tips in.
Hoop voor je dat je iets verder komt.

Kun je wel nog bestanden op tablet plaatsen? Mss heb je een sd kaartje waarop eea kan plaatsen via je pc, hierna in de tablet en dan proberen te flashen?
Kun je nog in clockwork mode komen? En zie je überhaupt nog wel iets op je scherm?
Welke files heb je nu precies geflashed toen je scherm het wel nog deed?
Je kunt ook flashen met adb... echter hiermee ben ik onbekend. Wellicht kun je het ook proberen met sausagescript zoals hierboven in dit topic beschreven. Er zit een readme in de zip. Suc6.... enuuh don't give up

[ Voor 11% gewijzigd door pielle007 op 20-07-2012 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zutrix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-09 14:32
Ik ga zo eens kijken op bovenstaande site.
Als ik de te tab aansluit krijg ik op m'n PC wel 3 verwisselbare schijven te zien, maar kan hier niets opzetten (geen toegang). Ook in de clockworkmod kan ik niet komen, wanneer ik de toesten combo indruk gebeurt er niets. Op m'n scherm zie ik alleen maar strepen met kleuren verschijnen.
Wat mij gisteren wel opviel is dat wanneer er e-mail binnenkomt de tab wel geluid maakt, dus het lijkt dat hij wel werkt. Ik heb de bestanden geflashed die een paar posts terug beschreven staan (CM9, 907c_compatibility_1.1.0 en Google Apps 2012-04-29).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Ik kon ook niets met die toetsencombo, dat lijkt simpelweg niet voor iedereen te werken.
Ik weet niet precies wat je al gedaan hebt, maar deze werkte voor mij goed om contact te hebben met de tablet vanaf de PC:
http://www.mediafire.com/?i62w0lws6c73gq0
Unpacken, dan Sausagescript.exe draaien.
Optie1=checken welke devices er aan de pc hangen (weet je meteen of je contact hebt)
Optie2=checken of je root access hebt (weet je meteen of het flashen gaat lukken)

Daarna kun je nog meer dingen doen met dat script, maar je weet in ieder geval of je contact kunt maken.
(uiteraard altijd eerst proberen wat Pielle007 en Amonia schrijven, die weten van wanten! :-))

Overigens wordt de tablet bij mij op Windows7 64bit gezien als "Android" bij apparaten, niet als opslagmedium volgens mij.

[ Voor 7% gewijzigd door fritsjof op 20-07-2012 10:10 ]

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu met cm9 heb ik een echte tablet in handen, perfect want zelfs wifi ontvangst is nu wat ik ervan verwacht.Mede tweakers zet je tab 465 op CM9 en ervaar de waarde ervan, er zijn genoeg instrukties in dit topic om het aan het werken te krijgen, heb je toch problemen reageer dan en vraag om hulp.Met dank aan de tweakers die informatie hebben aangeleverd.Voor wat betreft de wifi ontvangst had ik mijn tablet bijna terug gebracht of ik stond op het punt om hem open te maken.Ik heb dit bericht geschreven in mijn tuin waar ik eerst totaal geen ontvangst had, nu 3 streepjes signaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Amonia, ben jij dat? ;-)

Ik ben het helemaal met je eens: het enige nadeel is het niet meedraaien van het scherm, maar dat vergeet je snel als je ziet hoe snel de tablet start, hoe soepel alles werkt (zelfs de browser!), de wifi die betere ontvangst heeft (bereik+snelheid) en ik kan gewoon films streamen op websites of vanaf mijn NAS.
(Nu nog netwerk shares direct kunnen mounten zodat ze in alle apps te gebruiken zijn, en dus niet via ESfile manager).

Kortom: had ik veel eerder moeten doen. Als er een update komt voor het meedraaien van het scherm dan is alles 'af' :-)

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wdeb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-03 23:54
Hoi,

Ik ben na dit hele topic te hebben doorgelezen enkele dagen terug naar de Belcompany gegaan. En heb daar een 465 gekocht, volgens de bon. Blijkt bij thuiskomst een 467 te zijn, maar dat schijnt niet erg te zijn.

Ik heb er ook direct volgens de handleiding van Amonia cm9 eropgezet. Ook ik had problemen met die rare USB maar heb het uiteindelijk via deze maar gedaan.
http://www.slatedroid.com...to-work-once-and-for-all/
Lijkt nu goed te werken. Vond dat 8 keer indrukken e.d. raar en werkte eerst een paar keer niet. Maar, nu werkt de bende en loopt. Ben er erg blij mee.

Heb wel iets raars. Heb er een corrupte SD-kaart in gehad (oude HTC, door update onklaar gemaakt...) en nu er natuurlijk weer uit gegooid. Echter, blijft hij mekkeren dat SD-kaart beschadigd is. En dan kan ik op formatteren klikken, waarna hij ook werkelijk waar wat lijkt te doen (zonder de kaart erin??!!). Maar daarna is alsnog dezelfde melding aanwezig.

En nog iets. Krijg nu de mededeling dat er een nieuwe Rom beschikbaar is. Kan ik die dan "gewoon" gebruiken? Durf er nu nog niet op te klikken.

Nou, op zoek naar leuke Apps. Wil nog iets met Waterkaarten en leuke hebbedingetjes.

Wdeb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fritsjof schreef op zondag 22 juli 2012 @ 18:16:
[...]

Amonia, ben jij dat? ;-)

Ik ben het helemaal met je eens: het enige nadeel is het niet meedraaien van het scherm, maar dat vergeet je snel als je ziet hoe snel de tablet start, hoe soepel alles werkt (zelfs de browser!), de wifi die betere ontvangst heeft (bereik+snelheid) en ik kan gewoon films streamen op websites of vanaf mijn NAS.
(Nu nog netwerk shares direct kunnen mounten zodat ze in alle apps te gebruiken zijn, en dus niet via ESfile manager).

Kortom: had ik veel eerder moeten doen. Als er een update komt voor het meedraaien van het scherm dan is alles 'af' :-)
Ja ik ben het Amonia maar kon even niet op mijn account komen dus heb maar een tweede aangemaakt.
Mijn scherm draaid(e) gewoon mee maar helaas heb ik een update uitgevoerd die ik binnen kreeg als update melding.
Omdat ik van nature nieuwschierig ben dacht ik, dat kan geen kwaad 8)
Na de update vanuit de tuin met een verschrikkelijk goed WIFI signaal naar mijn interne geheugen te hebben geladen dacht ik, dat is gaaf!
Toen de update geladen was naar intern geheugen kreeg ik een melding dat ik direct naar de recovery utility kon gaan voor uitvoering, nou dat leek mij wel wat :*)
Ik heb eerst de nieuwe CM9 geinstaleerd, daarna de APPS file en toen de compatability C907 file uit de 1.1 serie want allen stonden nog op het interne SD kaartje, nou alles ging best wel goed >:) totdat...
ik een login scherm voor mij kreeg welke.... je raad het misschien al GRRFW@@@@!!!!! 8)7 8)7 8)7 8)7 .... geen touch funktie meer :X
Ja curiousity kills the cat, het blijkt maar weer dat een nieuwe CM9 niet altijd een garantie voor een (nog) beter werkende 465 is, ik kan maar beter bij het oude blijven, maar hier de waarschuwing, maak een backup van een werkende situatie (had ik ook niet gedaan) 8)7
Vanavond maar weer eens experimenteren, ook met de nieuwe CM9 en een rits aan compatability files.
En zo was het verhaal, en ik leef nog lang en gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wdeb schreef op zondag 22 juli 2012 @ 18:43:
Hoi,

Ik ben na dit hele topic te hebben doorgelezen enkele dagen terug naar de Belcompany gegaan. En heb daar een 465 gekocht, volgens de bon. Blijkt bij thuiskomst een 467 te zijn, maar dat schijnt niet erg te zijn.

Ik heb er ook direct volgens de handleiding van Amonia cm9 eropgezet. Ook ik had problemen met die rare USB maar heb het uiteindelijk via deze maar gedaan.
http://www.slatedroid.com...to-work-once-and-for-all/
Lijkt nu goed te werken. Vond dat 8 keer indrukken e.d. raar en werkte eerst een paar keer niet. Maar, nu werkt de bende en loopt. Ben er erg blij mee.

Heb wel iets raars. Heb er een corrupte SD-kaart in gehad (oude HTC, door update onklaar gemaakt...) en nu er natuurlijk weer uit gegooid. Echter, blijft hij mekkeren dat SD-kaart beschadigd is. En dan kan ik op formatteren klikken, waarna hij ook werkelijk waar wat lijkt te doen (zonder de kaart erin??!!). Maar daarna is alsnog dezelfde melding aanwezig.

En nog iets. Krijg nu de mededeling dat er een nieuwe Rom beschikbaar is. Kan ik die dan "gewoon" gebruiken? Durf er nu nog niet op te klikken.

Nou, op zoek naar leuke Apps. Wil nog iets met Waterkaarten en leuke hebbedingetjes.

Wdeb
Kijk uit met een update van CM9, maak eerst een backup van een goed werkende tablet en ga dan het risico aan, ik heb het probleem dat mijn touch het niet meer doet na een update van CM9 Juli 2012.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2012 @ 09:13:
[...]
.... je raad het misschien al GRRFW@@@@!!!!! 8)7 8)7 8)7 8)7 .... geen touch funktie meer :X
Ja curiousity kills the cat, het blijkt maar weer dat een nieuwe CM9 niet altijd een garantie voor een (nog) beter werkende 465 is, ik kan maar beter bij het oude blijven, maar hier de waarschuwing, maak een backup van een werkende situatie (had ik ook niet gedaan) 8)7
Vanavond maar weer eens experimenteren, ook met de nieuwe CM9 en een rits aan compatability files.
En zo was het verhaal, en ik leef nog lang en gelukkig
Why fix what isn't broken?
Oh oh oh zo herkenbaar :+
Gelukkig kan jij gewoon pakketjes op je SDkaart gooien en die dan proberen, geen gehannes met een muis en kabeltje, dat scheelt al een hoop ellende...
Ik hoop dat het goedkomt, laat even weten welk pakket je weer touchscreen geeft en misschien zelfs meedraaien van scherm? (dan probeer k die ook, want wel handig).

Ik heb inmiddels 1 vastloper gehad met CM9 maar dit had ik ook wel eens met de stock yarvik ROM dus geen probleem.

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fritsjof schreef op maandag 23 juli 2012 @ 09:52:
[...]

Gelukkig kan jij gewoon pakketjes op je SDkaart gooien en die dan proberen, geen gehannes met een muis en kabeltje, dat scheelt al een hoop ellende...
Ik hoop dat het goedkomt, laat even weten welk pakket je weer touchscreen geeft en misschien zelfs meedraaien van scherm? (dan probeer k die ook, want wel handig).

Ik heb inmiddels 1 vastloper gehad met CM9 maar dit had ik ook wel eens met de stock yarvik ROM dus geen probleem.
Keep you informed :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wdeb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-03 23:54
Ik zal inderdaad opletten. En ga bijna op vakantie, dus ga niet veel risico lopen er nieuwe rond.
Waarmee maken jullie de backup? Met novotools oid?

Ik ga nog even op zoek naar een hoesje en een sdkaart.

Laters,

Wdeb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fritsjof schreef op maandag 23 juli 2012 @ 09:52:
[...]

Als je touch screen niet werkt, dan ff muis aansluiten en je kunt verder gaan met rest. Dus na de nieuwe CM9 rom de andere 2 zip's erop. Je kunt via herstarten in de recovery komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
Weet niet of je die nieuwe update van cm9 moet pakken op dit moment, gebruikers klagen dat ze geen geluid meer hebben om t forum slatedroid. Overigens heb ik nog geen vastlopers oid gehad met huidige config. Gaat lekkah zo. Novo tools kun je trouwens icm cm9 niet zomaar via de apk file installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pielle007 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 20:43:
Weet niet of je die nieuwe update van cm9 moet pakken op dit moment, gebruikers klagen dat ze geen geluid meer hebben om t forum slatedroid. Overigens heb ik nog geen vastlopers oid gehad met huidige config. Gaat lekkah zo. Novo tools kun je trouwens icm cm9 niet zomaar via de apk file installeren
Geen problemen met geluid !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gisteren met behulp van Amonia's handleiding mijn 465 ook overgezet op CM9. Nu voor het eerst het gevoel dat het tablet werkt zoals het zou moeten, vele malen sneller en responsiever. In mijn geval werkt ook het kantelen van het scherm, ik heb een 465 uit de eerste serie. Zeer tevreden :)

Nog een kleine opmerking: ik moest de USB driver van livesuite handmatig even installeren via device manager.

Edit:
Het zou wel nuttig zijn wanneer de handleiding en link naar de benodigde files in de opening post komen. Dan is er altijd een centraal punt om informatie te vinden, is de TS nog actief of zou anders een mod dit kunnen bijplaatsen?

[ Voor 23% gewijzigd door kixor op 24-07-2012 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben weer terug naar de 24 Juni CM9 met 907C uit de V1.1 serie en de GAPPS file, alle andere combinaties waaronder de CM9 van 11 Juli gaf problemen.
De bovenstaande combinatie geeft mij een perfect werkende tablet waarbij het WIFI ontvangst probleem nu ook echt opgelost is, scherm draait mee, geluid doet het.........eindeloos goed!
Blijf nog wel de upgrades volgen want als het niet werkt ben ik zo weer terug in mijn werkende situatie.
Overigens, probeer met CM9 niet je 465 te cranken naar een hogere CPU snelheid, ik had dat uit nieuwschierigheid even gedaan maar had toen een tablet die het helemaal niet meer deed, opnieuw installeren was de enige manier om het weer te laten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 10:11:
ik ben weer terug naar de 24 Juni CM9 met 907C uit de V1.1 serie en de GAPPS file, alle andere combinaties waaronder de CM9 van 11 Juli gaf problemen.
De bovenstaande combinatie geeft mij een perfect werkende tablet waarbij het WIFI ontvangst probleem nu ook echt opgelost is, scherm draait mee, geluid doet het.........eindeloos goed!
Blijf nog wel de upgrades volgen want als het niet werkt ben ik zo weer terug in mijn werkende situatie.
Overigens, probeer met CM9 niet je 465 te cranken naar een hogere CPU snelheid, ik had dat uit nieuwschierigheid even gedaan maar had toen een tablet die het helemaal niet meer deed, opnieuw installeren was de enige manier om het weer te laten werken.
Een voorzichtige verhoging van cpu speed gaf hier geen problemen (+- 50mhz), maar misschien heb ik het tablet nog niet intensief genoeg gebruikt. Hogere stappen stappen zorgden voor vastlopers maar een volledige herinstallatie heb ik niet nodig gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al een manier gevonden om software matig wireless signaal te boosten voor betere / stabielere ontvangst ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij weet ik het antwoord al, maar ik vraag het voor de zekerheid toch (one can never be too sure :)).

Is de 465 nu dezelfde als de 466/467/468 voor wat betreft de instructies voor het tweaken van de tablet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zie dat jullie allemaal nog CM9 rocken
probeer eens AOKP
http://www.slatedroid.com/topic/34824-rom-aokp/
verder raad ik aan om ipv novo7tools Quick boot te installeren van de play store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Laatst online: 18:14

Priet

To boldly do what no one has..

Wat is daar anders/beter aan?

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 08:50:
probeer eens AOKP
verder raad ik aan om ipv novo7tools Quick boot te installeren van de play store
Tanx voor de info, maar welke heb je allemaal nodig voor de tab465?
En hoe staat het met het draaien van het scherm bij deze??

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2012 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramahoel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-09 14:03
Ja ook deze combi geprobeerd en werkt inderdaad het best, incl. meedraaiend scherm.

Ik heb ook de combi geprobeerd van 20120721 cm9 met de 907c comp zip v1.2. Dat gaat ook goed: mee draaiend scherm, geluid, camera, alles lijkt te werken. Ik heb mijn 465 op 6 april bij Belcompany gekocht.

[ Voor 10% gewijzigd door ramahoel op 26-07-2012 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja inderdaad, alles werkt het beste met deze cm9, voor het eerst meedraaiend scherm.
had ook al diverse opties gedaan maar deze nog niet
tanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeveS
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 21:23
Heb even wat nieuwe pagina's af moeten lezen sinds mijn vakantie, maar als ik het dus goed begrijp is er nu eindelijk een echt werkende oplossing, inclusief wifi?
Maakt het dan nog uit welke generatie tablet je hebt? (heb zelf de 3e)

Dan wordt t binnenkort even een backupje trekken en verder knutselen namelijk :)
weet ik meteen of die vreemde kleuren aan de rom liggen of aan de tablet zelf (al vrees ik nog voor het laatste, een los connectortje ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 08:50:
probeer eens AOKP
Ik heb inmiddels AOPK geinstaleerd versie 8 Juli 2012, daarboven op GAPPS 29 April 2012 en daarboven op de 907C compatability file van versie 1.2.
Versie 1.1 907C werk niet op AOPK
Errggg mooi en ook goed WIFI signaal, probeer het maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Als ik dit er op ga zetten is alles (apps etc) er weer af, kan ik ook alleen een compatibility pack doen?
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 12:52:
iemand al een manier gevonden om software matig wireless signaal te boosten voor betere / stabielere ontvangst ?
Nou ja het is wel beter met CM9 in ieder geval, nog niet top maar wel werkbaar.
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 11:33:
[...]

Ik heb inmiddels AOPK geinstaleerd versie 8 Juli 2012, daarboven op GAPPS 29 April 2012 en daarboven op de 907C compatability file van versie 1.2.
Versie 1.1 907C werk niet op AOPK
Errggg mooi en ook goed WIFI signaal, probeer het maar
Oh nee nu moet ik weer aan de slag.... :P
Is het mogelijk dat je een linkje plaatst naar exact deze files? Ik zie mezelf alweer de verkeerde laden.

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fritsjof schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 16:56:
[...]

Als ik dit er op ga zetten is alles (apps etc) er weer af, kan ik ook alleen een compatibility pack doen?

[...]

Nou ja het is wel beter met CM9 in ieder geval, nog niet top maar wel werkbaar.

[...]

Oh nee nu moet ik weer aan de slag.... :P
Is het mogelijk dat je een linkje plaatst naar exact deze files? Ik zie mezelf alweer de verkeerde laden.
Eerst deze (neem de file van 2012-07-08)
http://www.androidfilehos...opers/christiantroy/aokp/

Dan deze:
http://api.viglink.com/ap...glnk_jsonp_13433693608738

De laatste (selecteer dan de 907C):
http://www.androidfilehos...christiantroy/misc/1.2.x/

Installeer de files in de bovenstaande volgorde

Mocht je touch screen niet werken, sluit dan weer een muisje aan want dit gebeurde ook bij mij toen ik de compatability file van 907C V1.1 had geinstalleerd.

Met dank aan mistercheese voor zijn aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 08:14:
[...]

Dan deze:

Mocht je touch screen niet werken, sluit dan weer een muisje aan want dit gebeurde ook bij mij toen ik de compatability file van 907C V1.1 had geinstalleerd.

@amonia, thanx, maar hoe staat het met het meedraaien van het scherm??
en zitten er veel verbeteringen t.o.v. cw9??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 08:49:
[...]

@amonia, thanx, maar hoe staat het met het meedraaien van het scherm??
en zitten er veel verbeteringen t.o.v. cw9??
scherm draait mee, geen problemen.
AOPK heeft wat meer mogenlijkheden vanuit ROM control, zie daarvoor deze link:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1681477

CM9 en AOPK zijn in de basis hetzelfde maar de schil om Android Icecream 4.0.3 is meer uitgebreid bij AOPK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvanuem
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-02 08:16
Ik vraag me af of er iets veranderd is bij de Yarvik TAB465-tablets..

Wat is het geval.. Enkele weken geleden werkte mijn Yarvik TAB nog met de door mistercheese aanbevolen ROM, echter mijn apparaat startte af en toe spontaan op... Hierdoor besloot ik om de originele Yarvik-ROM terug te plaatsen, vervolgens start de Yarvik echter niet verder op dan alleen het Yarviklogo te laten zien.. :|

Dus ik terug naar de winkel (na herinstallatie van de originele ROM dus :) ). Ik kreeg - uiteindelijk - mijn geld retour (bij DIxons wilden ze me cadeaubonnen aansmeren... maar dat even terzijde).

Vervolgens heb ik afgelopen week de Yarvik bij 4Launch afgehaald (toen die nog 199,90 kostte). Echter na openen van de verpakking, opstarten van de Yarvik en het bekijken van de apps kom ik er achter dat de ook de Google Play Store op staat. Ik dacht, foutje misschien?

Ik heb echter succesvol apps vanaf de Play Store kunnen installeren, zonder gebruikmaking van enig script of andere app.

Als dit de trend is die Yarvik gaat doorzetten, dan zeg ik: keep going! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mvanuem schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 13:52:
Ik vraag me af of er iets veranderd is bij de Yarvik TAB465-tablets..

Wat is het geval.. Enkele weken geleden werkte mijn Yarvik TAB nog met de door mistercheese aanbevolen ROM, echter mijn apparaat startte af en toe spontaan op... Hierdoor besloot ik om de originele Yarvik-ROM terug te plaatsen, vervolgens start de Yarvik echter niet verder op dan alleen het Yarviklogo te laten zien.. :|

Dus ik terug naar de winkel (na herinstallatie van de originele ROM dus :) ). Ik kreeg - uiteindelijk - mijn geld retour (bij DIxons wilden ze me cadeaubonnen aansmeren... maar dat even terzijde).

Vervolgens heb ik afgelopen week de Yarvik bij 4Launch afgehaald (toen die nog 199,90 kostte). Echter na openen van de verpakking, opstarten van de Yarvik en het bekijken van de apps kom ik er achter dat de ook de Google Play Store op staat. Ik dacht, foutje misschien?

Ik heb echter succesvol apps vanaf de Play Store kunnen installeren, zonder gebruikmaking van enig script of andere app.

Als dit de trend is die Yarvik gaat doorzetten, dan zeg ik: keep going! _/-\o_
Het zou kunnen zijn dat ze vanaf de shop al gemodificeerd worden of YARVIK heeft een andere keuze gemaakt, hopelijk heb je niet een gereviseerde tablet gekregen waarbij google apps nog stond geinstaleerd.
Weet je zeker dat je niet een 467 hebt gekregen?
Welke versie Android heb je?, is het 4.04?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 08:14:
[...]

Dan deze:

Dank, alles geinstalleerd volgens aanwijzing:
Touch screen werkt
Meedraaien scherm werkt
Wifi lijkt iets beter maar ik moet even de wifi analyzer erop zetten om het zeker te weten.

Dus weer een verbetering t.o.v. vorige install :-)

-edit-
Klein minpuntje: als ik een app open heb dan zijn de action buttons (terug, desktop en lijst van actieve apps) onderin het scherm heel klein, in elkaar gedrukt. Ben ik de enige die dit heeft?

[ Voor 7% gewijzigd door fritsjof op 27-07-2012 17:18 ]

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:11
Post mag verwijderd worden.

[ Voor 96% gewijzigd door exelletor op 27-07-2012 16:28 . Reden: mobiel zat op de verkeerde pagina ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fritsjof schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 14:45:
[...]
Klein minpuntje: als ik een app open heb dan zijn de action buttons (terug, desktop en lijst van actieve apps) onderin het scherm heel klein, in elkaar gedrukt. Ben ik de enige die dit heeft?
dit heb ik ook 1 keer gehad... weet de oorzaak niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 09:14:
[...]
dit heb ik ook 1 keer gehad... weet de oorzaak niet...
Ja het lijkt nu ook weer in orde bij mij.

-edit-
Toch niet, af en toe verklein een app (als in: het scherm krimpt). Dit gebeurt plotseling, geen idee wat de oorzaak is.

[ Voor 23% gewijzigd door fritsjof op 29-07-2012 15:14 ]

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg het niet voor mekaar met novotools of met quickboot. krijg dan een android poppetje te zien met open buik luikje en een uitroepteken...

wat doe ik verkeerd?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2012 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cm9 is de best combinatie AOPK gaf
problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ineens van een 465 naar een 467 gegaan met de android update image.
Lijkt tot nu toe te werken:)

Alleen auto rotation van scherm werkt niet meer:(

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2012 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2012 @ 20:33:
cm9 is de best combinatie AOPK gaf
problemen
Ben het helemaal met je eens, de door jou 3 beschreven zip's, hij draait als een tierelier.
Nog niets verkeerd gezien !!!
Heb van alles geprobeerd maar dit zijn toch de beste !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand misschien een oplossing voor het missen van auto rotation????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2012 @ 21:18:
iemand misschien een oplossing voor het missen van auto rotation????
Zou gewoon kiezen voor de optie van amonia. Draait super, niks te klagen.
Kijk even terug op het forum.
Kan niks beter verzinnen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja,

Maar die android 4.04. voor de 467 draait feilloos op de 465 behalve dan de auto rotation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2012 @ 21:23:
ja,

Maar die android 4.04. voor de 467 draait feilloos op de 465 behalve dan de auto rotation
Staan alle instellingen voor draaien scherm goed ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja die zijn aangevinkt.
Ben nu een half uur bezig en ik vind dit een goed alternatief tot yarvik met de android update voor de 465 komt.
aan die rotation kan ik wel ff wennen of iemand hier moet daar iets op verzinnen.
Moet zeggen dat die het laatste half uur op deze image al beter draait als wat die al die tijd heeft gedaan.
Specs van de memory zijn hetzelfde so it seems to work for now.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2012 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
@zouhetnietweten: als je dat poppetje met open buik krijgt dan heb je niet het goede menu (ik had dit ook) en dan moet je die boot-tools er nog op zetten.
Meedraaien: dat probleem hadden er meer hier (ik ook) en heb toen de 3 zip's van Amonia (zou Hollywood al interesse hebben? De titel klinkt goed:"De drie Zip's van Amonia") geinstalleerd en nu werkt alles bijna helemaal vlekkeloos (behalve dan een krimp van een appje, 2x gezien nu).

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
fritsjof schreef op maandag 30 juli 2012 @ 09:04:
@zouhetnietweten: als je dat poppetje met open buik krijgt dan heb je niet het goede menu (ik had dit ook) en dan moet je die boot-tools er nog op zetten.
Meedraaien: dat probleem hadden er meer hier (ik ook) en heb toen de 3 zip's van Amonia (zou Hollywood al interesse hebben? De titel klinkt goed:"De drie Zip's van Amonia") geinstalleerd en nu werkt alles bijna helemaal vlekkeloos (behalve dan een krimp van een appje, 2x gezien nu).
He fritsjof,
zou wel graag willen weten wat je conclusie is waneer je CM9 vergelijkt met AOPK?
Heb je je wifi overigens als getest? zo ja wat is hier de uitkomst van?

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Ah ja, dat zou ik nog laten weten...

Volgens mij is de wifi ontvangst het zelfde voor AOPK als CM9, beiden STUKKEN beter dan de standaard ROM natuurlijk.
Ik vind het voordeel van AOPK tov CM9 dat het scherm nu meedraait, voor de rest lijkt het even soepel te lopen, alleen heb ik met AOPK nog geen vastlopende tablet gehad, met CM9 had ik dat 1x (weekje gedraaid).
Geluid werkt bij beiden goed, daar nooit problemen mee gehad.

Enige nadeel van AOPK is dus dat het Wordfeud soms zo klein maakt dat het op een telefoon zou passen, en de knopjes onderin ook verkleint (soms dit in combinatie). Ik weet niet hoe dit komt maar een reboot en het werkt weer zoals het hoort.

Ik zou AOPK namen als ik zou moeten kiezen tussen CM9 en AOPK, omdat een meedraaiend scherm toch wel prettig is.

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
Ok, dank je.
Ben zelf meer dan tevreden over CM9... ik hoor verder geen dingen waarvan ik denk dat ik over zou willen stappen naar AOPK. Het niet automatisch meedraaien van t scherm stoort me niet. Ik heb overigens nog geen vastlopers oid gehad.
Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pielle007 schreef op maandag 30 juli 2012 @ 10:35:
Ok, dank je.
Ben zelf meer dan tevreden over CM9... ik hoor verder geen dingen waarvan ik denk dat ik over zou willen stappen naar AOPK. Het niet automatisch meedraaien van t scherm stoort me niet. Ik heb overigens nog geen vastlopers oid gehad.
Thanx
@pielle007, draai ook met cm9 maar scherm draait prima mee.
cm9 van 24 juni, 907 com 1.1.0, gaps 29 april.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2012 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2012 @ 14:42:
[...]

@pielle007, draai ook met cm9 maar scherm draait prima mee.
cm9 van 24 juni, 907 com 1.1.0, gaps 29 april.
flippermans heeft het helemaal goed, het is de beste combinatie tot nu toe.wie heeft er ervaring met de visture v3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2012 @ 19:15:
[...]

flippermans heeft het helemaal goed, het is de beste combinatie tot nu toe.wie heeft er ervaring met de visture v3?
Met dank aan amonia 1 of 2 :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Amonia is schizofreen ;-)

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvanuem
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-02 08:16
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 14:13:
[...]

Het zou kunnen zijn dat ze vanaf de shop al gemodificeerd worden of YARVIK heeft een andere keuze gemaakt, hopelijk heb je niet een gereviseerde tablet gekregen waarbij google apps nog stond geinstaleerd.
Weet je zeker dat je niet een 467 hebt gekregen?
Welke versie Android heb je?, is het 4.04?
Het is zeker een 465, met Android 4.0.3. De build lijkt wel anders, tenminste, van de vorige keer herinner ik me een andere. Deze is 'crane_evb_v13 4.0.3 IML74YK'.

Bij het opstarten reageerde de tablet overigens net als de vorige met opstarten, dus je kreeg alle infoschermpjes tussendoor nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mvanuem schreef op maandag 30 juli 2012 @ 22:15:
[...]

Het is zeker een 465, met Android 4.0.3. De build lijkt wel anders, tenminste, van de vorige keer herinner ik me een andere. Deze is 'crane_evb_v13 4.0.3 IML74YK'.

Bij het opstarten reageerde de tablet overigens net als de vorige met opstarten, dus je kreeg alle infoschermpjes tussendoor nog.
Interessant, hoe is je WIFI ontvangst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeveS
Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 07:55:
[...]

Interessant, hoe is je WIFI ontvangst?
Ben ik ook benieuwd naar, misschien is dit de versie met de wifi-update al wel, die ze nog zouden uitbrengen ;)

Onze 465 hebben we net maar teruggestuurd ter reparatie, bleek dat na opnieuw flashen het beeld nog rood bleef waar het zwart zou moeten zijn. Zodra ie terug is ga ik ook eens "De drie Zip's van Amonia" uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchblade
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-12-2024
ik heb een 465 tablet van de laatste serie (tenminste volgens het serienummer).

CWM mod via het Sausagescript geinstalleerd, en via de recovery cm9 nightly, gapps en de 907c v 1.2.0 geinstalleerd. Ging ook allemaal prima, geen vuiltje aan de lucht.

Echter, na opstarten geen touchscreen. Verschillende compatibility pack geprobeerd maar geeneen werkte.

Nu heb ik via de livesuit de originele image van yarvik erop gezet. Alleen, nu werkt het touch screen op de kop, en draait het scherm niet meer..

Ben al flink aan het spitten geweest, maar heb nog geen oplossing gevonden.

Heeft iemand soortelijke problemen met de laatste serie 465???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
dutchblade schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 16:59:
ik heb een 465 tablet van de laatste serie (tenminste volgens het serienummer).

CWM mod via het Sausagescript geinstalleerd, en via de recovery cm9 nightly, gapps en de 907c v 1.2.0 geinstalleerd. Ging ook allemaal prima, geen vuiltje aan de lucht.

Echter, na opstarten geen touchscreen. Verschillende compatibility pack geprobeerd maar geeneen werkte.

Nu heb ik via de livesuit de originele image van yarvik erop gezet. Alleen, nu werkt het touch screen op de kop, en draait het scherm niet meer..

Ben al flink aan het spitten geweest, maar heb nog geen oplossing gevonden.

Heeft iemand soortelijke problemen met de laatste serie 465???
Heb je ook v3_compatibility_1.2.0.zip geprobeerd? die andere werkte op mijn Yarvik ook namelijk niet:
dus
cm9_nightly_20120711.zip
gapps-ics-20120429-signed.zip
v3_compatibility_1.2.0.zip

Mocht dit niet werken zoek ook in t forum van slatedroid:
Posted 24 June 2012 - 12:44 AM
USER: s2k7
have a D90W compatible tablet S11.
If I use d90w_compatibility_1.1.0, the H/W video decode will lose; otherwise the screen will become upside down..........................

[ Voor 12% gewijzigd door pielle007 op 31-07-2012 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pielle007 schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 17:34:
[...]

Heb je ook v3_compatibility_1.2.0.zip geprobeerd? die andere werkte op mijn Yarvik ook namelijk niet:
dus
cm9_nightly_20120711.zip
Ik gebruik deze, draait als een zonnetje!

Eerste file
http://www.androidfilehos.../cm9_nightly_20120624.zip
Tweede file:
http://api.viglink.com/ap...glnk_jsonp_13425917697757
Derde file:
http://www.androidfilehos...c_compatibility_1.1.0.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pielle007 schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 17:34:
[...]

dus
cm9_nightly_20120711.zip

Mocht dit niet werken zoek ook in t forum van slatedroid:
Posted 24 June 2012 - 12:44 AM
USER: s2k7
have a D90W compatible tablet S11.
If I use d90w_compatibility_1.1.0, the H/W video decode will lose; otherwise the screen will become upside down..........................
probeer de compatability 907c uit v1.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tis verstandig altijd eerst een backup te maken voordat je uberhaupt iets gaat flashen...
voor de eerst volgende :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchblade
Alle suggesties geprobeerd, helaas nog geen resultaat... Nog ff verder zoeken..

Enne, backup was inderdaad handig geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 10:06

Pathogen

Shoop Da Whoop

Even alle leukigheid met CM9 en dergelijke daargelaten:
Ik heb nog stééds geen juiste ROM en wel een 465 die handmatig geflashed zou moeten worden volgens Yarvik (ipv de built in hardware reset).

De op het Yarvik forum gelinkte 465 firmware die hiervoor zou moeten worden gebruikt geeft bij mij problemen. En nu? Ik wil graag terug naar stock óf een 4.0.4 upgrade voor de 467, maar dan wel met screen rotation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrackan schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 09:25:
Ik heb nog stééds geen juiste ROM en wel een 465 die handmatig geflashed zou moeten worden volgens Yarvik (ipv de built in hardware reset).

De op het Yarvik forum gelinkte 465 firmware die hiervoor zou moeten worden gebruikt geeft bij mij problemen. En nu? Ik wil graag terug naar stock óf een 4.0.4 upgrade voor de 467, maar dan wel met screen rotation.
YARVIK gebruikers met een 465 worden gedwongen om zelf een oplossing te verzinnen omdat de YARVIK stock software niet goed is.Het lijkt dat YARVIK enkel wil behoren tot leveranciers van een betaalbare tablet maar hebben geen oog voor een klanten tevredenheid.Wat we eigenlijk moeten doen is massaal de tablets terug brengen en een claim bij YARVIK deponeren.
Ik ben het zat met de support van YARVIK, het product is goed als de juiste software geinstaleerd is maar de YARVIK marketing en support afdeling is daar blind en doof voor.
CM9 is voor mij een goed alternatief maar uit nood geboren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Hmm nou ik ben het niet helemaal met je eens Amonia;

Een tijd geleden was Windows ME het nieuwste OS van MS, mensen die toen een PC kochten hadden in feite een PC met een belabberde OS (want laten we wel wezen, het was niet veel soeps), zelfde geldt voor PC's met Vista bijvoorbeeld (Vista-fans mogen mij een PM sturen met de redenen waarom Vista wèl een goede OS is.)
Zouden alle mensen die een Dell, HP, Toshiba oid hebben gekocht met een van de slechte Windows versies nu hun PC terug moeten brengen?

Nee, ze zetten er een andere OS op en het werkt.
Dat zelfde doen wij met onze Yarvik; de hardware werkt goed (ik ben over alles behalve de wifi erg tevreden, de wifi had beter gemoeten) en de OS van Yarvik is rommel, maar dat hebben we zelf opgelost (waarvoor mijn hartelijke dank aan iedereen hier).

Als ik een tablet met dezelfde functionaliteit (geheugen, scherm prestaties, SDcard slot, etc.) en een goed werkend OS had gewild had ik twee keer zoveel moeten betalen (of meer) en dan was het meteen goed, maar we hebben zelf gekozen voor dit 'gokje' (want dat was het) en zelf de oplossing gevonden voor het euvel dat kwam met de lage prijs.

Ik beweer niet dat iets dat niet veel geld kost ook niet goed hoeft te functioneren, ik zeg alleen dat we voor ~200 euro en een hoop gepruts (tweaken!) een goede tablet hebben die niet onderdoet voor een tablet van ~400 euro.

Ik koop geen Yarvik spul meer in de toekomst, maar ik heb absoluut geen spijt van deze aankoop en vind het zelfs leuk om de tablet steeds beter te laten werken met jullie hulp.

"Want een fruittablet kan altijd nog" ;)

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste tweakers

Ik ben toch maar weer in de pen geklommen richting YARVIK/SWEEX en het volgende geschreven:

Dear Yarvik support

How far are you with the software upgrade for the TAB465EUK, we are now one month later This TAB465 is the first tablet with Android4 and followed by other models, those other models are now released with new stock software but no update for the TAB465.

There are several topics on internet regarding TAB465, I assume that YARVIK is very much aware about them.
Most of the topics are regarding weak WIFI signal and reported at YARVIK support, the reply from YARVIK is to be patient.
Your customers see that for other TAB models new software got released but nothing for the TAB465 and are getting disappointed.
Customers using TAB465 might want to change to another model but seen their experience on the TAB465 it is plausible to carry on with YARVIK.

What is going on YARVIK?

Het antwoord is:

Our reply regarding your question:

We 're still busy with the firmware upgrades. I can only give you te advise to keep an eye on our website for further developments.
www.yarvik.com

Ik zal zeker een oog houden op de site van YARVIK en hen er aan herrinneren mocht er geen update komen.
Ik ben het met Fritsjof eens dat het leuk is om alternatieven te vinden en elkaar te helpen, we moeten niet vergeten dat er ook 465 gebruikers zijn die geen tweaker zijn en een goed product willen hebben zonder poespas.
De betaling van ongeveer 200 Euro houd in dat het product moet doen waar hij voor verkocht is, qua software is dit niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeveS
Thrackan schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 09:25:

Ben inderdaad ook al een tijdje op zoek naar deze firmware. Zag ook al dat je er 2 maal op t yarvik forum naar had gevraagd, maar hier geen antwoord op had gekregen. Draai nu nog steeds op die, oorspronkelijk Italiaanse, v3-rom aangezien dat de enige stabiele was die ik nog kon vinden (momenteel ligt ie in reparatie en draait er helemaal niets, maar dat daargelaten).

Is er niet toevallig iemand die wel zo verstandig was zijn 3e generatie 465 te backuppen voor het flashen en deze img graag deelt?

Wat is trouwens de eenvoudigste wijze om een img te creëren/backuppen, aangezien LiveSuite maar in 1 richting lijkt te werken? Had er al een beetje naar gegoogled, maar kwam veel omslachtige manieren tegen, heb het idee dat het makkelijker moet kunnen en ik daar gewoon overheen heb gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Backups maken voordat je iets flasht is zoooo 2011...;-)
Ik had dat ook moeten doen, maar misschien had ik het er wel bij laten zitten als het zo lastig is om te doen.

Ik weet niet zeker of ik de ROM van Yarvik zou gaan gebruiken als ze die uitbrengen voor de 465, ik kan me niet voorstellen dat ze daar bij Yarvik beter zijn met het bakken van een ROM dan de mensen van Slatedroid en andere hangouts. Als ik als referentie de stock ROM van de 465 moet nemen dan ga ik het niet eens proberen met een andere ROM van hun, in feite werkte alles slechter op de stock ROM van Yarvik dan nu met CM9 of AOPK.
Zeg nou zelf: denk je ècht dat ze bij Yarvik een ROM gaan bakken die de tab beter maakt op alle fronten waarop de stock ROM slecht presteerde?

Wat niet-tweakers met een Tab465 betreft: breng hem terug en koop een duurdere of verdiep je in wat je gebruikt, een beetje interesse en kennis van dagelijkse electronica is helemaal niet verkeerd.

Wil je je niet verdiepen in je electronica? Dan moet je genoegen nemen met dat je soms een miskoop doet. Ik heb niet zo veel geduld met dat soort mensen; ze willen wel dat alles vloeiend werkt, maar zich een beetje verdiepen in wat ze willen kopen is te veel moeite.
Iedereen kent wel zo iemand, die "lekkere koffie" wil en dan zich bij de Mediamarkt laat adviseren over een espressomachine. En dan klagen dat het "toch niet zo lekker" is en of "jij er eens naar wilt kijken".

Zelfde verhaal met een tablet: ik wil dat 'ie alles kan, dat alles vloeiend werkt, maar hij moet goedkoop zijn en ik ga er niets over lezen en laat me bij de phone house adviseren over welke ik moet nemen.
Wat denk je dan, dat je krijgt wat je wilt of wat de verkoper je graag wil verkopen?
Precies.

M'n humeur is niet zo best vandaag, excuses.

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fritsjof schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 20:26:
Backups maken voordat je iets flasht is zoooo 2011...;-)
Ik had dat ook moeten doen, maar misschien had ik het er wel bij laten zitten als het zo lastig is om te doen.

Ik weet niet zeker of ik de ROM van Yarvik zou gaan gebruiken als ze die uitbrengen voor de 465, ik kan me niet voorstellen dat ze daar bij Yarvik beter zijn met het bakken van een ROM dan de mensen van Slatedroid en andere hangouts. Als ik als referentie de stock ROM van de 465 moet nemen dan ga ik het niet eens proberen met een andere ROM van hun, in feite werkte alles slechter op de stock ROM van Yarvik dan nu met CM9 of AOPK.
Zeg nou zelf: denk je ècht dat ze bij Yarvik een ROM gaan bakken die de tab beter maakt op alle fronten waarop de stock ROM slecht presteerde?

Wat niet-tweakers met een Tab465 betreft: breng hem terug en koop een duurdere of verdiep je in wat je gebruikt, een beetje interesse en kennis van dagelijkse electronica is helemaal niet verkeerd.

Wil je je niet verdiepen in je electronica? Dan moet je genoegen nemen met dat je soms een miskoop doet. Ik heb niet zo veel geduld met dat soort mensen; ze willen wel dat alles vloeiend werkt, maar zich een beetje verdiepen in wat ze willen kopen is te veel moeite.
Iedereen kent wel zo iemand, die "lekkere koffie" wil en dan zich bij de Mediamarkt laat adviseren over een espressomachine. En dan klagen dat het "toch niet zo lekker" is en of "jij er eens naar wilt kijken".

Zelfde verhaal met een tablet: ik wil dat 'ie alles kan, dat alles vloeiend werkt, maar hij moet goedkoop zijn en ik ga er niets over lezen en laat me bij de phone house adviseren over welke ik moet nemen.
Wat denk je dan, dat je krijgt wat je wilt of wat de verkoper je graag wil verkopen?
Precies.

M'n humeur is niet zo best vandaag, excuses.
Hey fritsjof, wat heerlijk geschreven en ik ben het met je eens dat je soms een miskoop doet, als het kan breng het produkt terug of verdiep je in hoe het beter kan.
Let's move on en tweak erop los (maar ik blijf ook YARVIK.nl stalken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
:)

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchblade
Ik heb Yarvik ook gemaild met de vraag voor de originele firmware voor de laatste uitvoering van de 465. Dit was hun antwoord:

De firmware is geschikt voor tablets met een serienummer lager dan TAB465120303511.

Wij hebben helaas nog geen andere firmware. Houdt u onze website goed in de gaten voor verdere ontwikkelingen. www.yarvik.com

Bijzonder dat ze hun "eigen" product niet kunnen repareren...Weer een reden om het tablet gelijk in China te bestellen..voor de support hoef je hem niet in NL te kopen.

Maar goed, ik blijf zoeken naar een oplossing, en tot die tijd werk ik met een usb muis om het tablet te bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
@Dutchblade:
Je hebt al die compatibility packs geprobeerd neem ik aan?
Zo niet: ik zou alle packs die je hier langs hebt zien komen even op een SDcard gooien en ze stuk voor stuk installeren, dan rebooten en kijken of de touch weer werkt (zo heb ik het ook gedaan uiteindelijk).

Als je dit al hebt gedaan dan is het inderdaad vrij zuur zo met die 'support' van Yarvik.

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fritsjof schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 18:13:
@Dutchblade:
Je hebt al die compatibility packs geprobeerd neem ik aan?
Zo niet: ik zou alle packs die je hier langs hebt zien komen even op een SDcard gooien en ze stuk voor stuk installeren, dan rebooten en kijken of de touch weer werkt (zo heb ik het ook gedaan uiteindelijk).

Als je dit al hebt gedaan dan is het inderdaad vrij zuur zo met die 'support' van Yarvik.
Van Yarvik hoef je voor de 465 niks te verwachten, zijn allemaal met vakantie!!!
Gelukkig hebben we nog een forum !!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb afgelopen week eindelijk na lang dit topic volgen de 466 gekocht. Ik wilde hem uiteraard eerst even out of the box proberen voor ik hem zou gaan flashen, maar na een dag begon hij al te haperen, en steeds opnieuw op te starten. Omdat ik niets geks had geinstalleerd en ik ergens gelezen had dat het een corrupt intern geheugenprobleem zou kunnen zijn, ben ik hem maar gewoon gaan omruilen in de winkel.

Echter, op deze nieuwe 466 kan ik zelfs helemaal niets. Ik start hem op, hij start zichzelf meteen weer op. Fabrieksreset gedaan via de yarvik recovery, zelfde probleem.

Is de Yarvik echt zo slecht, of heb ik twee dezelfde tablets uit eenzelfde mindere batch? En is dit te verhelpen met een custom rom? Of wordt het gewoon een kwestie van terugbrengen, geld terug, en verder kijken?

Ik besef heel goed dat ik van een budget tablet geen wereldprestaties mag verwachten, maar na de verhalen in dit topic durfde ik de gok wel aan. Maar dat de 466 zo slecht zou zijn met de stock rom erop, dat kan ik me gewoon niet voorstellen. Ik mag toch op zijn minst verwachten dat hij iets kan.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2012 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 13:01:
Ik heb afgelopen week eindelijk na lang dit topic volgen de 466 gekocht. Ik wilde hem uiteraard eerst even out of the box proberen voor ik hem zou gaan flashen, maar na een dag begon hij al te haperen, en steeds opnieuw op te starten. Omdat ik niets geks had geinstalleerd en ik ergens gelezen had dat het een corrupt intern geheugenprobleem zou kunnen zijn, ben ik hem maar gewoon gaan omruilen in de winkel.

Echter, op deze nieuwe 466 kan ik zelfs helemaal niets. Ik start hem op, hij start zichzelf meteen weer op. Fabrieksreset gedaan via de yarvik recovery, zelfde probleem.

Is de Yarvik echt zo slecht, of heb ik twee dezelfde tablets uit eenzelfde mindere batch? En is dit te verhelpen met een custom rom? Of wordt het gewoon een kwestie van terugbrengen, geld terug, en verder kijken?

Ik besef heel goed dat ik van een budget tablet geen wereldprestaties mag verwachten, maar na de verhalen in dit topic durfde ik de gok wel aan. Maar dat de 466 zo slecht zou zijn met de stock rom erop, dat kan ik me gewoon niet voorstellen. Ik mag toch op zijn minst verwachten dat hij iets kan.

Hier staat de nieuwste firmware:
http://www.yarvik.com/nl/android404_upgrade/
466, 468 zijn volgens mij dezelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Wat zeggen ze in de winkel, als je laat zien dat hij gewoon herstart en andere gekke dingen doet?
Ik ben daar wel benieuwd naar. Als zo'n medewerker zegt dat ze er meer terugkrijgen kan het zijn dat ze een slechte batch hebben, mijn 465 start nooit vanzelf opnieuw op ofzo.

Mocht je hem weer om gaan ruilen, test hem dan gelijk in de winkel, er zit altijd wel voeding in de accu, dan start je hem en kijk je wat er gebeurt, kan je meteen de reactie van de verkoopmedewerker (vakman? *gniffel*) zien, dat zegt vaak heel veel.

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 15:12

Cis

Mijn 466 startte ook opnieuw op. Vaak na 5 webpagina's te hebben bekeken, liep ie al vast.
Met CM9 gaat het een stuk beter, maar nog niet ideaal. Nog steeds een paar vastlopers per dag. Voornamelijk bij zware webpagina's met Dolphin HD / Opera, of bij Flash games.

Als jouw Yarvik echter na het opstarten al direct reboot; dan denk ik aan een technisch mankement. Ik vind de 466 niet goed, maar zó slecht zou ik niet accepteren... :)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem inmiddels teruggebracht. Verkoper deed niet moeilijk, mocht kiezen of ik een nieuwe wilde of mijn geld terug. Uiteraard probeerde hij me nog wel een Samsung aan te smeren (zoals een goede verkoper hoort te doen :)), maar ik heb voor het geld terug gekozen.

Nu weer op zoek naar een andere tablet. Ik ga de topics op tweakers weer even uitdiepen....

Bedankt voor de replys allemaal, op naar een ander topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos020
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-03 09:00
dutchblade schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 08:36:
Ik heb Yarvik ook gemaild met de vraag voor de originele firmware voor de laatste uitvoering van de 465. Dit was hun antwoord:

De firmware is geschikt voor tablets met een serienummer lager dan TAB465120303511.

Wij hebben helaas nog geen andere firmware. Houdt u onze website goed in de gaten voor verdere ontwikkelingen. www.yarvik.com

Bijzonder dat ze hun "eigen" product niet kunnen repareren...Weer een reden om het tablet gelijk in China te bestellen..voor de support hoef je hem niet in NL te kopen.

Maar goed, ik blijf zoeken naar een oplossing, en tot die tijd werk ik met een usb muis om het tablet te bedienen.
Een redelijk lange tijd deed mijn stockrom tab465 het redelijk goed tot soepel, zelfs betaalde apps geïnstalleerd enzo en hem gebruikt als volwaardig apparaat.... }:O
Veel van de klachten die die op het forum werden besproken herkende ik totaal niet en prijsde mij gelukkig met een first wave exemplaar. Anyhow, dat ding begint nu toch aardig buggy te worden en kan ivm naderende vakantie echt niet meer wachten tot het de boys van Yarvik/sweex behaagt om met een aangepaste firmware voor hun best verkochte tablet van 2012 te komen.

Bij bovenstaand bericht vroeg ik mij echter af of er nog meer first wavers zijn die inmiddels die nieuwe 4.0.4 firmware naar tevredenheid gebruiken? En welke installatie bestand is gebruikt? die van de tab467 (most likely) of de tab468?

thx boys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jos020 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 23:39:
[...]

Een redelijk lange tijd deed mijn stockrom tab465 het redelijk goed tot soepel, zelfs betaalde apps geïnstalleerd enzo en hem gebruikt als volwaardig apparaat.... }:O
Veel van de klachten die die op het forum werden besproken herkende ik totaal niet en prijsde mij gelukkig met een first wave exemplaar. Anyhow, dat ding begint nu toch aardig buggy te worden en kan ivm naderende vakantie echt niet meer wachten tot het de boys van Yarvik/sweex behaagt om met een aangepaste firmware voor hun best verkochte tablet van 2012 te komen.

Bij bovenstaand bericht vroeg ik mij echter af of er nog meer first wavers zijn die inmiddels die nieuwe 4.0.4 firmware naar tevredenheid gebruiken? En welke installatie bestand is gebruikt? die van de tab467 (most likely) of de tab468?

thx boys!
Ook ik ben een eerste gebruiker van de 465 maar het gebruik van WIFI viel erg tegen, gebruik inmiddels de CM9 versie van software en heb nu een 465 in handen die het gewoon doet.Ook mijn zoon heeft de eerste versie van de 465 en gebruikt exact dezelfde software als ik doe, ook nu zonder problemen.Deze 465 topic heeft voldoende instructies om ook jouw tablet van CM9 te voorzien, probeer het en sta versteld.YARVIK en Sweex zijn een beetje buggy in de informatie voorziening, een vooruitzicht in een oplossing van YARVIK/Sweex laat al v.w.b de 465 lang op zich wachten en vele met mij hebben het geduld verloren en zijn aan het tweaken geslagen.
De CM9 versie die ik gebruik is 4.04.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds kort ook eigenaar van een Tab465EUK van Yarvik, weet je, je ziet zo'n ding staan, je weet dat die van Samsung voor €100 meer toch stukken beter gaat zijn, maar die vindt je dan toch weer net te duur. Bij thuiskomst had ik al spijt dat ik toch de Yarvik had gekocht! Ik had niet anders verwacht dat het ding traag een buggie zou zijn. Laat staan dat er iemand de moeite had gedaan om op de originele rom al een fraaie collectie apps te plaatsen, en de alles behalve handige manual voorspelde dus ook niet veel goeds. Terwijl het ding aan het opladen was even wat op gespeeld, en toen was het scherm ook nog aan het bibberen... miskoop!!

Ik dacht toch effe opzoeken of daar niets aan te doen valt, de android wereld zit toch vol hackers! En inderdaad...
Ik heb er binnen het uur dat ik het toestel thuis binnenbracht maar meteen Cyanogen opgezet. Het was eerst allemaal niet heel duidelijk, maar het werkte als volgt...

- Via Livesuit geprobeerd TAB465EUKCMW.img te flashen
resultaat: bleef hangen op YARVIK scherm.

- Via Livesuit de originele TAB465EUK.img te flashen
resultaat: bleef weer hangen op YARVIK scherm.

- Via Livesuit de rom voor de Eken A90 (2 axis) geflashed.
resultaat: weer een werkende en al veel beter ogende tablet!

- Installatie CMW door middel van cmw.zip en de bijgevoegde commando's.
resultaat: na geen enkele waarschuwing dat de installatie gelukt zou zijn kon ik met novoTools in CMW modus geraken.

- Na effe uit te zoeken hoe ik de menu keuze selectie maakte heb ik de CM9 van 21/07/2012 en de Google Apps van 29/04/2012 geïnstalleerd, samen met de V3_compatibility 1.2.0 pack...
en dan het resultaat: Ik heb nu echt een beter werkende tablet, het scherm draait perfect mee, heb ik niets voor moeten aanpassen, het wifi-ontvangst is niet fantastisch veel beter, en tijdens het opladen is het toetsenbord zeer wispelturig...

Maar ben er nu toch al zeer tevreden over. hopelijk zijn er nog aanpassing die ik kan doen... kan ik bv nu met CMW een backup maken, zodat deze zonder al die verschillende flashes opnieuw te doen, direct op de tab gezet kan worden? en heeft er toevallig iemand een oplossing voor dat wispelturige toetsenbord als de tab oplaadt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos020
@Knuffie: heeft met randaarde te maken... je moet de verwarming vasthouden als je de tablet wil gebruiken als die oplaadt... :)

Thx Amonia, dan ga ik er mee aan de slag. Ik wilde eigenlijk de officiele exxa firmware van Yarvik afwachten (omdat de door sommigen genoemde problemen met schermrotatie voor mij echt een showstopper zouden zijn). Ik heb het forum wel gevolgd en de voortgang die geboekt is ook wel in de gaten gehouden, maarre volgens mij wordt dat echt na de bouwvak of zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ondertussen gemerkt dat met deze CM9 en de V3 compatibility ik geen audio heb...

gevonden... ergens mute knop gevonden...

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2012 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchblade
@knuffie8: is het serienummer van je tablet hoger dan TAB465120303511??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Heb voor mijn vriendin deze tablet ook aangeschaft en nu las ik her en der dat het niet mogelijk of lastig was op de play store erop te zetten. Dit is nu te omzeilen om op de kpn website de itv app proberen te downloaden op dat moment wordt namelijk doe google play store geladen en werkt deze na behoren.

Alhoewel ik een iPad heb vind ik voor de prijs van dit apparaat de prestaties niet tegenvallen met de standaard firmware zit alleen nog te twijfelen om ik CM9 erop ga zetten. Is hier nog een duidelijke handleiding van te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Ja die is er zeker (een handleiding), beetje zoeken hier in dit draadje.

CM9 of AOPK (de "drie zipjes van Amonia") werkt allemaal stukken beter nog dan de stock rom, en dan te bedenken dat je hem nu al niet slecht vindt! ;-)

Succes!

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos020
@bobsquad: zoek even op berichten van de posters amonia en mr cheese, zij hebben in dit forum de nodige tutorials staan, de laatste zelfs met een filmpje. Ik ben op dit moment ook bezig op mn tablet te voorzien van CM9 of AOKP.

Stappenplan: zorgen dat je usb drivers werken, CWM installeren, backupje van je huidige rom maken, en losgaan (zie linkjes naar rom van diverse posters of kijk op slatedroid.com

Ondertussen: kan iemand mij helpen aan een bestandje met de naam sun4i-keyboard.kl ? of de paar regels in in het bestandje staan?

De locatie is: /system/usr/keylayout

Ik heb ooit met het progje allwinnermod de hardware keymapping aangepast (volume up en down knoppen) (zoals iedereen zal begrijpen met een yarvik :) ) Nu wil ik de tablet gaan flashen, en heb ik geprobeerd de oorspronkelijke mapping weer te herstellen, maar dat lukt dus niet meer. Ik verwacht problemen om in CWM te komen als de buttons niet correct gemapped zijn.

Het is niet eens nodig om het bestandje zelf te posten, de inhoud is al goed genoeg, het zijn hooguit zes regeltjes, maar de tekstregels zijn bij mij geheel opgekloot..

EDIT: probleem opgelost. tis me gelukt om met een andere toetscombinatie met de livesuit te flashen naar tab465EUKCWM. De mapping is hiermee hersteld.

[ Voor 6% gewijzigd door jos020 op 11-08-2012 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 08:01:
[...]

Ook ik ben een eerste gebruiker van de 465 maar het gebruik van WIFI viel erg tegen, gebruik inmiddels de CM9 versie van software en heb nu een 465 in handen die het gewoon doet.Ook mijn zoon heeft de eerste versie van de 465 en gebruikt exact dezelfde software als ik doe, ook nu zonder problemen.Deze 465 topic heeft voldoende instructies om ook jouw tablet van CM9 te voorzien, probeer het en sta versteld.YARVIK en Sweex zijn een beetje buggy in de informatie voorziening, een vooruitzicht in een oplossing van YARVIK/Sweex laat al v.w.b de 465 lang op zich wachten en vele met mij hebben het geduld verloren en zijn aan het tweaken geslagen.
De CM9 versie die ik gebruik is 4.04.
@amoinia, hoe staat het bij jou met de camera, bij mij doet alleen de voorste camera het !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos020
Jezus Amonia,

Dit had ik eerder moeten doen!

Ik heb me keurig aan je tutorial gehouden (van 18 juli 2012) en heb de nightly CM 24-6, Gapper en het compabilitypakketje geïnstalleerd en alles ging even soepel! Het resultaat is echt veel soepeler machine en het is eigenlijk een schande dat Yarvik ons af fabriek opzadelt met een suboptimale distro. Ik bedoel maar: ze kopen die troep uit China voor een meier stuk en het enige wat ze hoeven te doen is een gratis OS zodanig ombuigen dat je er een beetje mee uit de voeten kunt.... en dat is nog te veel werk....

Anyways, het is alleen maar mooier, want Google zag mijn tablet als mijn telefoon (HTC, FCW Superdroid 1.0) en heeft alle apps keurig teruggezet waaronder de app DSP instellingen waardoor de geluidskwaliteit van de tablet geweldig is verbeterd...

Kan het dus iedereen aanbevelen en alles werkt (rotatie, camera's). ik heb zelf een tablet uit de eerste serie.

thx allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allen,

vanavond de stap gewaagd om mijn 465 te flashen volgens de uitleg van Amonia.
Alles ging voorspoedig....tot de kink in de kabel kwam.
In het programma Novotools heb ik een verkerde keuze gemaakt en nu kan ik niets meer met dit programma.
Ik heb er namelijk geen toegang meer voor.
Kan ik dit weer wijzigen.

Of is er een mogelijkheid om met een ander programaatje de laatste 3 bestanden uit te pakken / installeren

Wie Helpt?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2012 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Ik zit op AOPK en vind de standaard browser wat vervelend worden, hij haalt soms spontaan het toetsenbord weg, als ik klaar ben met typen, of hij reageert niet en geeft me dan die popup of ik wil wachten of annuleren, en als ik dan wachten kies dan gaat hij weer verder. Dit had ik ook met de standaard ROM van Yarvik.

Ik denk er over een andere browser te installeren of toch maar weer te flashen naar de CM9 van 'Messias' Amonia omdat die beter zou lopen dan AOPK, moet ik alleen al die gekke apps er weer op zetten...

Loop ik gewoon achter met die standaard browser of moet ik naar CM9?

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fritsjof schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 09:42:
[...]

Ik zit op AOPK en vind de standaard browser wat vervelend worden, hij haalt soms spontaan het toetsenbord weg, als ik klaar ben met typen, of hij reageert niet en geeft me dan die popup of ik wil wachten of annuleren, en als ik dan wachten kies dan gaat hij weer verder. Dit had ik ook met de standaard ROM van Yarvik.

Ik denk er over een andere browser te installeren of toch maar weer te flashen naar de CM9 van 'Messias' Amonia omdat die beter zou lopen dan AOPK, moet ik alleen al die gekke apps er weer op zetten...

Loop ik gewoon achter met die standaard browser of moet ik naar CM9?
@fritsjof, ik draai nu al een tijdje op de cm9. draait zonder problemen. alles doet het prima m.u.v. de
camera op de achterzijde. maar dat komt ook wel weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 10:06

Pathogen

Shoop Da Whoop

Heeft iemand al eens via Google Play normaal apps kunnen downloaden zoals Facebook etc?
En if so, heb je daar iets speciaals voor gedaan?

Play vindt dat mijn device niet geschikt is voor al die apps (wat ik overigens echt belachelijk vind, maar dat is een ander verhaal) en ik zou graag een build.props hebben die zowel degelijke Play-ondersteuning heeft als de normale tab-functies blijft ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeveS
Ondertussen de tablet terug. Moet zeggen dat ik te spreken ben over de service van Yarvik.

Had de tablet aangemeld als RMA bij 4launch en binnen een week kreeg ik bericht dat de fabrikant het product had gerepareerd of vervangen en kreeg ik een volledig nieuwe tablet thuisgestuurd. Geen gezeur over een andere rom die erop stond ofzo.

Zodra ik tijd heb gaat CWM erop voor een vlugge backup en dan ga ik ook eens met de zipjes van Amonia spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar werkt de yarvik upgrade 4.0.4. van de tab 467 ook voor de tab 465 incl rotatie van het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodipo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Vijf weken geleden leverde ik mijn Yarvik465 in bij de Belcompany ter reparatie.
Mijn tablet met wifiproblemen zoals zo velen had de geest gegeven en startte niet meer op.
Vijf weken later wacht ik nog steeds op nieuws van Yarvik! Wat een rotbedrijf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een CM10 gesignaleerd voor de Yarvik??

• ramahoel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-09 14:03
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 20:14:
Is er al een CM10 gesignaleerd voor de Yarvik??
Ik heb een CM10 versie draaien van Christian Troy en die draait werkelijk als een speer!

Kijk op de volgende link voor info:

http://www.slatedroid.com/topic/37048-rom-cyanogenmod-10/

Als comp.zip gebruik ik de 907c_compatibility_1.2.x.zip. Ik heb een TAB465120300062 dus dat is er wel een van de eerste batches denk ik. Je kunt ook de visturev3_compatibility_1.2.x.zip compatibility zip proberen maar dat kan problemen opleveren met screen rotation.
Pagina: 1 ... 16 ... 19 Laatste