Aangezien de laptop 3D kan weergeven, ga ik er van uit dat het een 120hz scherm is? Klopt dit?
Wow, als je nu een xps 17 besteld met 2 x 512 SSD moet je 1980 eurootjees bijbetalen!!
1TB Solid State Dual Drive - (2x512GB) [[meerprijs] € 1.980,00 of € 96/maand1]
jpdove schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 00:46:
Wow, als je nu een xps 17 besteld met 2 x 512 SSD moet je 1980 eurootjees bijbetalen!!
offtopic:
Je bent de 4e die het opmerkt...
Krijg net orderbevestiging binnen en status is op "Werk in uitvoering" gesprongen!
Vrijdag 03-02 besteld met iDeal
Vrijdag 03-02 bestelbevestiging
Dinsdag 07-02 orderbevestiging (pdf)
En hoe had je besteld? Met vooruitbetaling of via iDeal?
Ik met iDeal, nog niks binnen qua orderbevestiging tot op heden...
True story? Toch maar eens bellen dan..XilenceSR schreef op maandag 06 februari 2012 @ 21:06:
[...]
Ik heb zelf gechat met de klantenservice (onze grote vriend samir die mij een 1700 euro Alienware aan wou smeren nadat ik deze deal de eerste keer had gemist) met de vraag of ik een mislukte iDeal bestelling ook via internet bankieren kon betalen. Zijn antwoord was dat het alleen kon door een nieuwe order te plaatsen. Nou dikke bullshit en niet tevreden dus even met de klantenservice gebeld. Daar kreeg ik een hele aardige mevrouw aan de telefoon die mij zou mailen met instructies en alles wel voor mij zou regelen. Zodoende zou ik dus over enkele dagen ook naar Werk in Uitvoering moeten springen! =D.
[...]
Ik kan het zelf ook niet meer vinden. De enige plek waar ik het kon vinden was het moment voordat je de order plaatste....
Dude:Pjoost.van.donge schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 08:07:
En hoe had je besteld? Met vooruitbetaling of via iDeal?
Het is nog vroeg
recar schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 07:42:
offtopic:
Krijg net orderbevestiging binnen en status is op "Werk in uitvoering" gesprongen!
Vrijdag 03-02 besteld met iDeal
Vrijdag 03-02 bestelbevestiging
Dinsdag 07-02 orderbevestiging (pdf)
Ik ben daarom ook benieuwd of hij geleverd gaat worden, misschien dat ze zich gaan beroepen op dat het een fout was. En de klanten logischerwijs hadden kunnen weten dat voor 980 euro een laptop met 1TB SSD een onrealistische prijs is. Ik hoop zelf van niet, het ging duidelijk om een aanbieding(onherroepelijk aanbod). Ik wacht in spanning af.jpdove schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 00:46:
Hier afgelopen vrijdag besteld, met CC betaald en zaterdag al naar 'werk in uitvoering' gegaan.. Wordt uiterlijk 16-2 geleverd volgens Dell. Als ik de totale partlist zie en ervaringen uit het verleden, ga ik er vanuit dat ze hem gewoon gaan leveren.
Krijgen we die discussie weer? Lees even het topic door, krijg je 3x hetzelfde als wat ik nu zeg, Een dergelijke laptop die normaal iets van 1700 euro kost en al een dikke korting had vanuit Dell mag redelijkerwijs als juist worden aangenomen, Dell heeft wel vaker honderden euro's korting op laptops. Zolang we niet weten welke 512gb SSD er in zit (wellicht is het wel een of ander vaag nepproduct uit china) kunnen we ook niet juist inschatten of de prijs goed is.karstnl schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 08:33:
[...]
Ik ben daarom ook benieuwd of hij geleverd gaat worden, misschien dat ze zich gaan beroepen op dat het een fout was. En de klanten logischerwijs hadden kunnen weten dat voor 980 euro een laptop met 1TB SSD een onrealistische prijs is. Ik hoop zelf van niet, het ging duidelijk om een aanbieding(onherroepelijk aanbod). Ik wacht in spanning af.
Zolang de laptop niet voor 250 euro wordt aangeboden kunnen wij (als 'leek') niet bepalen of het een grove fout is of gewoon een goede deal.
Dus houd alsjeblieft op met die discussies van "Dit is toch duidelijk een fout", want dat is het niet.
Door te lezenAxelreno schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 08:46:
hoe kan ik de partlist zien ?
[ Voor 10% gewijzigd door BLACKfm op 07-02-2012 09:02 ]
Totdat Dell dit topic weet te vinden en bij sommigen wellicht username aan reallife naam kan koppelen. Dan kan worden aangetoond dat er wel degelijk werd getwijfeld over het al dan niet een fout zijn (en daarmee dus dat het eigenlijk too good to be true is). Dus gewoon met z'n allen lekker door blijven gaan met die discussie, dan gaat het vanzelf goed foutBLACKfm schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 09:00:
[...]
Dus houd alsjeblieft op met die discussies van "Dit is toch duidelijk een fout", want dat is het niet.
[ Voor 5% gewijzigd door Nefiorim op 07-02-2012 09:04 ]
XBO: Michaël#3318
De afdeling die de bestellingen afhandelt komt echt niet op tweakers.net
Ik twijfel niet hoor, ik ben me van geen kwaad bewust. Ik ga geen dingen kopen als het te duur is. Voor mij is het gewoon een goede aanbieding en het is zonde om die links te laten liggen.
Het zijn echter de mensen die stampvoetend achter de computer "Bleh, ik wil er ook één" roepen die de boel lopen te verpesten. Dell mag komen met hun "typfout bla bla bla", zoals dit topic gebruikt kan worden met "Kijk, meerdere mensen zijn het er over eens dat het een fout is" kan net zo makkelijk gezegd worden dat het gewoon een goede aanbieding is en niks mis mee is.
Het zijn echter de mensen die stampvoetend achter de computer "Bleh, ik wil er ook één" roepen die de boel lopen te verpesten. Dell mag komen met hun "typfout bla bla bla", zoals dit topic gebruikt kan worden met "Kijk, meerdere mensen zijn het er over eens dat het een fout is" kan net zo makkelijk gezegd worden dat het gewoon een goede aanbieding is en niks mis mee is.
Moet jij eens kijken hoeveel mensen van Dell hier eventueel het forum afstruinen. Dat dan even via via doorcommuniceren tot iemand hogerop het vindt en je bent de sjaak. Ik persoonlijk vind het naïef om te denken dat zoiets niet zou kunnen gebeuren. En waarom zou je het risico überhaupt nemen?Enes_81 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 09:19:
De afdeling die de bestellingen afhandelt komt echt niet op tweakers.net
XBO: Michaël#3318
Wat een goede aanbieding was dit zeg!
Bij mij is vandaag de status veranderd in 'Werk in uitvoering'. Geschatte leveringsdatum is uiterlijk 21 februari 2012. Ik heb vorige week donderdag de bestelling aan het einde van de dag geplaatst en betaald met iDEAL.
Bij mij is vandaag de status veranderd in 'Werk in uitvoering'. Geschatte leveringsdatum is uiterlijk 21 februari 2012. Ik heb vorige week donderdag de bestelling aan het einde van de dag geplaatst en betaald met iDEAL.
Welk risico nemen we dan precies? Volgens mij zijn er drie opties:Nefiorim schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 09:21:
[...]
En waarom zou je het risico überhaupt nemen?
- Als Dell een andere configuratie levert dan wat er op de offerte staat (d.w.z. geen SSD drives) dan sturen we de boel gewoon weer terug, en krijgen we ons geld terug. Desnoods beroepen we ons op de wet "koop op afstand".
- Als Dell überhaupt geen laptop wil leveren krijgen we ook ons geld terug, omdat zij dan de koopovereenkomst ontbinden.
- Als Dell wel de laptop levert die we besteld hebben, hebben een aantal mensen gewoon een hele goede laptop voor relatief weinig geld.
[ Voor 3% gewijzigd door slow whoop op 07-02-2012 09:33 ]

[s]Maar komt wel goed, wat mij opviel in m'n orderbevestiging:
Standard Service - 1 year of Collect & Return 10 day coverage included with your PC terwijl er bij
de configuratie dit stond: 1 jaar Next Day Hardware support hoe is dit bij jullie? En beetje raar toch of niet?
In de ontvangsbevestiging staat dit weer:
Service: 1 jaar dekking inbegrepen bij uw pc
Extended Service: 1 jaar Next Day Hardware Support
* CLB mompelt iets over twee pagina's in PDF
Wat me dan nog wel opvalt is het bijleveren van een USB-dongle? Met SKU 800-13146...
Zal toch niet voor het 3D gebeuren zijn, wil het wel intern natuurlijk, dat is tig keer mooier! Anybody?
[ Voor 42% gewijzigd door CLB op 07-02-2012 10:05 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Staat er bij mij niet bij. Heb je niet iets van een t-mobile ding oid aangeklikt?
Volgens mij is die USB-dongle van T-mobile voor mobiel internet. Ik heb dat bij mijn configuratie uitgevinkt ("Stuur mij geen informatie [meerprijs] € 0,00"), en bij mij staat ie dus niet op de orderbevestiging.
In m'n XPS 15 kan ik trouwens direct een sim-kaart prikken, als ik dat zou willen. Kan dat bij deze XPS 17 niet?
In m'n XPS 15 kan ik trouwens direct een sim-kaart prikken, als ik dat zou willen. Kan dat bij deze XPS 17 niet?
[ Voor 23% gewijzigd door slow whoop op 07-02-2012 10:11 ]
http://search.dell.co.uk/...500-s500wi-4220-4320.html
Volgens mij is het gewoon een dongle die je in de laptop moet klikken voor wireless verbinding.
Of toch niet
Volgens mij is het gewoon een dongle die je in de laptop moet klikken voor wireless verbinding.
Of toch niet
[ Voor 5% gewijzigd door funkylicious op 07-02-2012 10:12 ]
That should be it, had die optie niet uitgevinkt, niet eens bekeken tijdens de order =)
Alleen de media-resources DVD en WiFi-kaart heb ik aangepast tijdens m'n bestelling en that's it! Thanks
EDIT: Nu maar is op zoek naar een aftermarket verlicht toetsenbord, jammer dat dat niet online kan en ze me niet tegemoet wilden komen via de chat... Of zal die er gratis inzitten, net zoals bij m'n XPS15 voor m'n meisje toentertijd
Alleen de media-resources DVD en WiFi-kaart heb ik aangepast tijdens m'n bestelling en that's it! Thanks
EDIT: Nu maar is op zoek naar een aftermarket verlicht toetsenbord, jammer dat dat niet online kan en ze me niet tegemoet wilden komen via de chat... Of zal die er gratis inzitten, net zoals bij m'n XPS15 voor m'n meisje toentertijd
[ Voor 40% gewijzigd door CLB op 07-02-2012 10:14 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Stuur een email naar CER_Services_Email1@dell.com en vraag om een backlit keyboard voor de Dell XPS17. Je wordt binnen enkele dagen teruggebeld door Dell customer care uit Engeland voor je creditcard gegevens. Toetsenbord kost 44 euro incl verzenden.CLB schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 10:12:
Ahh nice, gewoon via Dell zelf dus, komt in de loop der tijd wel, thanks voor de reply!
Dat is niet iets dat je tijdens de bouw al aan moet geven? Ik zou graag een verlicht toetsenbord willen
Het was geen optie tijdens het bestellen en volgens mij hebben meerderen in dit topic al geprobeerd om hun bestelling telefonisch te wijzigen. zonder succes.
Dan is het makkelijker om dat achteraf te doen (zeker gezien de lage kosten van 44 euro)
Dan is het makkelijker om dat achteraf te doen (zeker gezien de lage kosten van 44 euro)
Lage kosten zijn het wel, maar het is wel een hele happening:
maar deze discussie kan tezijnertijd denk beter in [Ervaringen] Dell XPS 17 - Deel 3 worden gevoerd
maar deze discussie kan tezijnertijd denk beter in [Ervaringen] Dell XPS 17 - Deel 3 worden gevoerd
Als je het part nr weet kun je ze misschien nog goedkoper op ebay vinden.
Voorbeeld
(ongeveer 35 euro incl. verzenden)
Voorbeeld
(ongeveer 35 euro incl. verzenden)
The birds turned into The Flying Dutchmen!
plaatje toont geen chiclet-versie, dat wordt lastig plaatsen in een l702x
Daarom zei ik ook als je het part nr weet ..en voorbeeldCLB schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 10:44:
plaatje toont geen chiclet-versie, dat wordt lastig plaatsen in een l702x
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Hier helaas nog geen statusupdate. Vrijdag besteld met ideal. Net nog wel even gechat of het mogelijk was om de kortingsbon alsnog toe te voegen, maar dat wwas niet mogelijk zonder de order opnieuw te plaatsen. But who cares, dikke aanbieding !
Creating my own hero.
Ik twijfelde ook, daarom heb ik het aan een Dell customer service medewerker gevraagd, en die zei, net als de logjes waar er in deze thread wel meer van zijn, dat als het op de website stond het wel moest kloppen en dat het een legitiem aanbod was. Als een persoon dat tegen je zegt is wat anders dan dat er een typefout in een advertentie of prijskaartje staat.Nefiorim schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 09:03:
[...]
Totdat Dell dit topic weet te vinden en bij sommigen wellicht username aan reallife naam kan koppelen. Dan kan worden aangetoond dat er wel degelijk werd getwijfeld over het al dan niet een fout zijn (en daarmee dus dat het eigenlijk too good to be true is). Dus gewoon met z'n allen lekker door blijven gaan met die discussie, dan gaat het vanzelf goed fout
Overigens, zie ook het OTTO arrest. Daar ging het over een TV voor 100 euro, niet over een laptop van een rug.
Die prijs van €1099,00 maakt het nog niet gelijk aannemelijk dat het klopt natuurlijk, omdat het veel geld is 
Als je nu ziet dat een 1TB SSD config €1980,00 euro extra moet kosten, is de €1099,00 natuurlijk erg laag
Als er vervolgens op de website staat dat er +/- €500,00 korting wordt gegeven op de config en er gevraagd wordt aan
verschillende medewerkers hoe het zit met de hardware / prijs en of dat klopt en er wordt 'ja' op gezegd, is het een ander verhaal.
Als je nu ziet dat een 1TB SSD config €1980,00 euro extra moet kosten, is de €1099,00 natuurlijk erg laag
Als er vervolgens op de website staat dat er +/- €500,00 korting wordt gegeven op de config en er gevraagd wordt aan
verschillende medewerkers hoe het zit met de hardware / prijs en of dat klopt en er wordt 'ja' op gezegd, is het een ander verhaal.
Dit is btw de goedkoopste die ik zo snel kan vinden voor keyboard: http://www.ebay.com/itm/D...m2a16d0e831#ht_1388wt_922
80 usd incl verzendkosten, dan is 44 euro direct van dell handiger.
Verwijderd
Er staat ook dat hij gebruikt is, dus dan zou ik het persoonlijk sowieso niet doen.Jasper Janssen schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 12:14:
Dit is btw de goedkoopste die ik zo snel kan vinden voor keyboard: http://www.ebay.com/itm/D...m2a16d0e831#ht_1388wt_922
Hm, meer dan 10 available, en dan conditie gebruikt? Het zal wel..
ETA: zelfde seller heeft voor 10 dollar meer een New model, "A-grade".
[ Voor 35% gewijzigd door Jasper Janssen op 07-02-2012 12:23 ]
Verwijderd
Ach.. ik denk dat ik het gewoon via Dell zou doen..Jasper Janssen schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 12:22:
Hm, meer dan 10 available, en dan conditie gebruikt? Het zal wel..
Geen bijgeleverde 3D bril...? En geen weet van welk merk / type SSD's:
Wel fijn om te weten dat Dell alleen goede spullen verkoopt
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
| 12:35:47 CLB Eerste vraag/Commentaar: Ik ben aan het kijken naar een laptop met als schermspecificatie: 44 cm (17.3") FHD 3D-witte led TL (1920x1080) 1080p met 2.0 megapixel camera met geïntegreerde 3D-bril, wat houdt die 'geintegreerde 3D bril' in? Slechte vertaling of.. 12:36:43 Medewerker Dat is inderdaad een fout op onze website. Dat dient gewijzigd te worden. I 12:36:53 CLB okee, maar wat houd het in? 12:37:04 CLB dat het scherm 3D capabel is, of dat er een losse bril wordt bijgeleverd? 12:37:43 Medewerker Het is een fout. De scherm is wel 3D capabel, maar de bril wordt niet bijgeleverd. 12:37:43 Medewerker Die kunt u erbij kiezen tijdens het aanpassen van uw configuratie. 12:38:30 CLB Okee dan begrijp ik hoe of wat en dan heb ik dus een losse bril nodig, hartelijk dank 12:38:41 Medewerker Tot uw dienst 12:38:45 Medewerker U heeft inderdaad een bril nodig [...] 12:43:05 CLB En ik heb nog een laatste vraag over de SSD's die Dell gebruikt, is het mogelijk om te weten welk merk / type dit zijn ivm het wel of niet bestellen via Dell.. 12:43:16 CLB 256GB SSD of eventueel 512GB, of is dat op voorhand niet te zeggen? 12:43:48 Medewerker Dat is helaas niet mogelijk. Zulke info hebben wij eigenlijk ook niet en we mogen het ook niet doorgeven. 12:43:53 Medewerker Al hadden we de info bedoel ik. 12:44:26 CLB hmm dat wel erg zonde... Wil natuurlijk tegen die grote meerprijzen eigenlijk wel weten waarmee ik te maken heb... 12:45:18 Medewerker Klopt, maar Dell verkoopt alleen goede spullen. De info die u kunt vinden op de website is dezelfde info die wij hier ook hebben. |
Ik heb gewoon eens de stoute schoenen aangetrokken en heb Dell gebeld. Verteld dat ik vrijdag een laptop wilde bestellen, maar dat er iets mis ging. Dat ik hem nu ook weer wilde bestellen, maar dat de configuratie anders was.
Ze luisterde mee, veranderde de bestelling naar 1TB en stuurde een offerte. Kosten: 1136. Helaas had ze er een Sata schijf ingedaan van 1TB. Toen ik begon over de SSD's zei ze dat dat nooit op de site heeft gestaan en dat ze hem daar dan ook niet naar kon aanpassen.
Ach, het was het proberen waard.
Ze luisterde mee, veranderde de bestelling naar 1TB en stuurde een offerte. Kosten: 1136. Helaas had ze er een Sata schijf ingedaan van 1TB. Toen ik begon over de SSD's zei ze dat dat nooit op de site heeft gestaan en dat ze hem daar dan ook niet naar kon aanpassen.
Ach, het was het proberen waard.
Vreemd dat je niet kan kiezen voor géén besturingssysteem. Als jij linux er op wilt zetten moet je toch grof geld betalen voor Windows.
Verwijderd
Je was me voor
Die Windows 7 kost ze echt niet veel, ik ben juist overtuigd dat notebooks zonder OS of met Linux juist duurder zijn omdat er niet veel vraag naar is.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2012 13:12 ]
Gezien je in de winkel voor een OEM licentie tussen Home en Proffesional niet veel betaald zou ik meer zien dat bij het bestelproces de meerprijs 10 of 20 euro is, en niet gelijk 100 euro EXTRA, waarmee een oem licentie normaal wellicht 100 euro kost en dan ineens 200, terwijl je een professional voor 130 euro ofzo kunt aanschaffen.
Ik draai net zo lief een legale versie van windows, maar het wordt me niet makkelijk gemaakt.
Ik draai net zo lief een legale versie van windows, maar het wordt me niet makkelijk gemaakt.
Verwijderd
Windows Home Premium is toch goed genoeg? Als je proffesional wilt draaien dan moet je daar ook een licentie voor hebben. De notebooks voor consumenten met nadruk op consumenten worden met Home premium geleverd en dat is voor thuis gebruik goed.
Alleen je kunt Home premium niet in een domein hangen dus als je zo'n notebook zakelijk gebruiken gaat, stja dan moet je een upgrade doen naar proffesional of ultimate.
Zakelijke Dell notebooks worden dan ook standaard met proffesional geleverd.
Alleen je kunt Home premium niet in een domein hangen dus als je zo'n notebook zakelijk gebruiken gaat, stja dan moet je een upgrade doen naar proffesional of ultimate.
Zakelijke Dell notebooks worden dan ook standaard met proffesional geleverd.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2012 13:22 ]
Homepremium is inderdaad leuk voor thuis, maar ik gebruik (persoonlijk) me laptop ook nog graag voor het werk. Als ik in de winkel een licentie koop ga ik voor die paar 10tjes verschil in ieder geval geen Home licentie kopen.
Daat gáát het toch helemaal niet om. Het prijsverschil tussen Home Premium en Professional is meestal rond de drie tientjes. Als je bij Dell wilt gaan voor Professional betaal je echter 100 Euro meer. Dat is nogal irritant.Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:20:
Windows Home Premium is toch goed genoeg?
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Ja maar niet als je een zakelijke model gekozen had. Dat er systeembeheerders zijn die lekker willen profiteren van hun baas en een notebook kopen op die zaak die multimedia functies geeft en ook nog aardig potje kan gamen daar kan Dell toch niks aan doen?Brad Pitt schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:23:
[...]
Daat gáát het toch helemaal niet om. Het prijsverschil tussen Home Premium en Professional is meestal rond de drie tientjes. Als je bij Dell wilt gaan voor Professional betaal je echter 100 Euro meer. Dat is nogal irritant.
Dat heet trouwens zaken doen wat Dell doet, wil je proffesional prima maar bij consumenten modellen betaal je dan extra.
Wat een onzin. No further comment needed.Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:25:
[...]
Ja maar niet als je een zakelijke model gekozen had. Dat er systeembeheerders zijn die lekker willen profiteren van hun baas en een notebook kopen op die zaak die multimedia functies geeft en ook nog aardig potje kan gamen daar kan Dell toch niks aan doen?
Dat heet trouwens zaken doen wat Dell doet, wil je proffesional prima maar bij consumenten modellen betaal je dan extra.
[ Voor 0% gewijzigd door Fasterinside op 07-02-2012 13:29 . Reden: typo ]
Creating my own hero.
Verwijderd
Mijn punt is dat die XPS 17 en andere XPS modellen bedoel zijn voor consumenten en dat er daarom standaard Windows 7 home premium bij zit.
En ik zie hier op tweakers genoeg mensen die zich een notebook op kosten van baas kopen om er volgens ook op te gaan gamen
Dat lees onder andere in sommige reviews, ze melden het namelijk met trots. Maar goed deze discussie doet er niet toe.
En ik zie hier op tweakers genoeg mensen die zich een notebook op kosten van baas kopen om er volgens ook op te gaan gamen

Dat lees onder andere in sommige reviews, ze melden het namelijk met trots. Maar goed deze discussie doet er niet toe.
Als jij een Audi A- nogwat 'krijgt' van de baas, wil toch ook niet zeggen dat je er niet hard mee mag rijden?Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:34:
Mijn punt is dat die XPS 17 en andere XPS modellen bedoel zijn voor consumenten en dat er daarom standaard Windows 7 home premium bij zit.
En ik zie hier op tweakers genoeg mensen die zich een notebook op kosten van baas kopen om er volgens ook op te gaan gamen![]()
afijn, iets met trollen eten even of zo....

Creating my own hero.
Bij jou ook al. Ik greeg toen ik het vroeg ook hetzelfde antwoord.CLB schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 12:47:
Geen bijgeleverde 3D bril...? En geen weet van welk merk / type SSD's:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 12:35:47 CLB Eerste vraag/Commentaar: Ik ben aan het kijken naar een laptop met als schermspecificatie: 44 cm (17.3") FHD 3D-witte led TL (1920x1080) 1080p met 2.0 megapixel camera met geïntegreerde 3D-bril, wat houdt die 'geintegreerde 3D bril' in? Slechte vertaling of.. 12:36:43 Medewerker Dat is inderdaad een fout op onze website. Dat dient gewijzigd te worden. I 12:36:53 CLB okee, maar wat houd het in? 12:37:04 CLB dat het scherm 3D capabel is, of dat er een losse bril wordt bijgeleverd? 12:37:43 Medewerker Het is een fout. De scherm is wel 3D capabel, maar de bril wordt niet bijgeleverd. 12:37:43 Medewerker Die kunt u erbij kiezen tijdens het aanpassen van uw configuratie. 12:38:30 CLB Okee dan begrijp ik hoe of wat en dan heb ik dus een losse bril nodig, hartelijk dank 12:38:41 Medewerker Tot uw dienst 12:38:45 Medewerker U heeft inderdaad een bril nodig [...] 12:43:05 CLB En ik heb nog een laatste vraag over de SSD's die Dell gebruikt, is het mogelijk om te weten welk merk / type dit zijn ivm het wel of niet bestellen via Dell.. 12:43:16 CLB 256GB SSD of eventueel 512GB, of is dat op voorhand niet te zeggen? 12:43:48 Medewerker Dat is helaas niet mogelijk. Zulke info hebben wij eigenlijk ook niet en we mogen het ook niet doorgeven. 12:43:53 Medewerker Al hadden we de info bedoel ik. 12:44:26 CLB hmm dat wel erg zonde... Wil natuurlijk tegen die grote meerprijzen eigenlijk wel weten waarmee ik te maken heb... 12:45:18 Medewerker Klopt, maar Dell verkoopt alleen goede spullen. De info die u kunt vinden op de website is dezelfde info die wij hier ook hebben.
13:25:43 Medewerker western digital,seagate,samsung
13:25:43 Mederwerker dit zijn de beste gekwalificeerde merken
Als ik meer wilde weten over de ssd moest ik contact opnemen met de technical support.
hiervoor raad ik u aan om contact op te nemen met onze collega's van technische support ,zij gaan u hiermee prima verder helpen en juiste instructies geven zodat u weet waar u precies aan toe bent op het volgendenummers 020-6744500 of 020 674 59 66.U kun ook ook deze link kopieren en plakken: www.dell.nl/support.
Ik zal vanmiddag wel eens mijn accountmanager bellen en kijken of ik daar iets los kan krijgen.
òf: Je hebt nog even een paar dagen geduld en je kijkt wat er in/bij de laptop zit die je hebt gekregen.
Maar dat is niet leuk. We willen juist weten wat er in zit, zodat we al kunnen beginnen met juichen, of we nu al kunnen annuleren. Ach en de primeur hebben is ook leuk.
*snip* kap nou eens met die verkapte V&A dingen
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2012 13:58 ]
Mocht het uitgeleverd worden. Ben ik benieuwd wie als eerste de primeur heeft.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2012 13:58 ]
Gokje? Of zijn er nog mensen met de 15e...
slow whoop schreef op zondag 05 februari 2012 @ 16:07:
Hier ook werk in uitvoering. Verwachte leveringsdatum 16 februari.
Hann1BaL schreef op maandag 06 februari 2012 @ 18:37:
Ik heb een geschatte leverdatum van 16-02-2012, maar de status is Werk in Uitvoering
[ Voor 30% gewijzigd door CLB op 07-02-2012 13:55 ]
Ik ga ze verkopen. Op V&A danwel Ebay.
Creating my own hero.
Staat bij mij nog steeds op de 15de.pinokkia schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:50:
Mocht het uitgeleverd worden. Ben ik benieuwd wie als eerste de primeur heeft.
Volgens mij heeft niemand een leverdatum doorgekregen die daarvoor ligt, toch?
Ik denk hier op tweakers een hele zooi die zijn/haar SSD verkoopt. Ik doe 1 van de 2 oude laptops eruit. Ben alleen nog overuit welke. De samsung R510 (bagger beeldscherm) of de Dell inspiron 1720. (Beste beeldscherm ooit gemaakt. Zelfs beter dan mijn huidige xps L702)GioStyle schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:49:
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2012 13:58 ]
Die leverdatums liggen naar mijn ervaring ruim. Hij staat bij mij op de 22e, maar zodra hij op werk en uuitvoering springt kun je verwachten dat ie met 5 dagen op verzonden staat.wezep schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:53:
[...]
Staat bij mij nog steeds op de 15de.
Volgens mij heeft niemand een leverdatum doorgekregen die daarvoor ligt, toch?
Creating my own hero.
Dat zou betekenen dat de laptop deze vrijdag (10-2) verzonden wordtFasterinside schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:56:
[...]
Die leverdatums liggen naar mijn ervaring ruim. Hij staat bij mij op de 22e, maar zodra hij op werk en uuitvoering springt kun je verwachten dat ie met 5 dagen op verzonden staat.
[ Voor 6% gewijzigd door pinokkia op 07-02-2012 14:02 ]
Iemand al op het idee gekomen om de Engelse chat te proberen? Daar staat tenslotte bij het 3D scherm + (plus) 3D glasses? Right?
Waarom zou je bij de engelse wel een bril krijgen en bij de nederlandse niet.
Gezien we de kunde van de nederlandse helpdesk intussen wel kennen wijzen ze alles toe aan typfouten en typfouten betekend altijd iets negatiefs.
Waarom zou je bij de engelse wel een bril krijgen en bij de nederlandse niet.
Gezien we de kunde van de nederlandse helpdesk intussen wel kennen wijzen ze alles toe aan typfouten en typfouten betekend altijd iets negatiefs.
Daar ga ik niet chatten, in de orderbevestiging staat ook + 3D glasses, dus het zal toch wel, maar anders chat jij?
Ik moet nog zoiets als werken
, en ja, door hier te reageren verdoe ik ook me tijd, maar in ieder geval minder opvallend voor de baas dan dat ik even een half uur op de chat zit. En tegen de tijd dat ik thuis ben is alles alweer gesloten
. Zou het anders met liefde doen.
Ik heb betaald met Ideaal. Nu staat er op mijn orderbevestiging ' vooruitbetaling '. Hebben meer mensen dit?
Creating my own hero.
Niks aan t handje. Bedankt.Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:06:
Bij mij ook. Lijkt mij normaal.
Creating my own hero.
Oh, hier wordt trouwens gezegd dat ze wel moeten leveren, omdat 1000 euro ook nog aannemelijk is. Maar men moet er opletten dat het niet een verschil tussen 1000 en 2000 is. De meerprijs is bijna 2000 euro.
Het verschil tussen laptop zonder SSDs en met SSDs is dus het verschil tussen 1000 euro en 3000 euro.
Desalniettemin hoop ik voor ieder die het besteld heeft dat ze het er bij krijgen natuurlijk
Het verschil tussen laptop zonder SSDs en met SSDs is dus het verschil tussen 1000 euro en 3000 euro.
Desalniettemin hoop ik voor ieder die het besteld heeft dat ze het er bij krijgen natuurlijk
Verwijderd
Of de prijs aannemelijk is voor een tweaker doet niet ter zake. De laptop wordt aangeboden voor €1600, met een flinke lading korting waardoor de prijs op €1000 uitkomt. De doorsnee consument denkt dan niet meteen dat het een fout is.
Een TV van 999 voor 99 is duidelijk een fout. Een TV van 1600 voor 999 is dat niet. Er zijn immers meer TV's te koop voor die prijs, en er zijn meer laptops met 1TB aan schijfruimte in deze prijsklasse.
Maar dat is allemaal niet zo boeiend. Het ziet ernaar uit dat ze gewoon gaan leveren, of dell moet wel een heel erg grote rechtsomkeer maken.
Een TV van 999 voor 99 is duidelijk een fout. Een TV van 1600 voor 999 is dat niet. Er zijn immers meer TV's te koop voor die prijs, en er zijn meer laptops met 1TB aan schijfruimte in deze prijsklasse.
Maar dat is allemaal niet zo boeiend. Het ziet ernaar uit dat ze gewoon gaan leveren, of dell moet wel een heel erg grote rechtsomkeer maken.
"230-12436 Display : 17.3in FHD 3D WLED TL (1920X1080) 1080p with 2.0 Mega Pixel Integrated Camera +
3D Glasses"
Volgens mij is het inderdaad zo dat ze van "Integrated Camera + 3D Glasses" zijn gegaan naar "Camera met geïntegreerde 3D bril". Zou dus gewoon een bril bij moeten zitten aangezien het op de onderdelen lijst staat"
3D Glasses"
Volgens mij is het inderdaad zo dat ze van "Integrated Camera + 3D Glasses" zijn gegaan naar "Camera met geïntegreerde 3D bril". Zou dus gewoon een bril bij moeten zitten aangezien het op de onderdelen lijst staat"
Verwijderd
Maar het probleem is dat ik (nog) geen onderdelenlijst kan zien..XilenceSR schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:26:
"230-12436 Display : 17.3in FHD 3D WLED TL (1920X1080) 1080p with 2.0 Mega Pixel Integrated Camera +
3D Glasses"
Bij mij staat er + 3D bril op de onderdelenlijst
Staat bij mij in de orderbevestiging die ik vanochtend binnen heb gekregen, in het PDFje. Aangezien zowel Darkstone (eerste batch) en ik (2e kans) hetzelfde hebben en dit precies hetzelfde is als wat er op de engelse website staat zou ik ervan uitgaan dat jij hetzelfde zult krijgen.
Iemand die nog gebruik gaat maken nvan de zo genaamde refund voor software?
Creating my own hero.
Ik niet. Je krijgt hooguit een paar tientjes, na veel moeite. En voor dat geld heb ik liever een officiële licentie.
Verwijderd
Oké... ik heb hem ook volgens mij met de tweede kans besteld. Ik heb met iDEAL betaald, dus verwacht vandaag of morgen ook een mailtje.XilenceSR schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:32:
Staat bij mij in de orderbevestiging die ik vanochtend binnen heb gekregen, in het PDFje. Aangezien zowel Darkstone (eerste batch) en ik (2e kans) hetzelfde hebben en dit precies hetzelfde is als wat er op de engelse website staat zou ik ervan uitgaan dat jij hetzelfde zult krijgen.
(een 3D bril is overigens wel een must voor me)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2012 14:34 ]
Als ik het mij goed herinnerde doet Dell daar in principe niet aan, en als je ze al zover kan krijgen dat je dan je laptop terug moet sturen. Persoonlijk vind ik de kortingen die we krijgen al meer dan genoeg, neem ik die paar tientjes voor het OS er wel bij.Fasterinside schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:32:
Iemand die nog gebruik gaat maken nvan de zo genaamde refund voor software?
@BLACKfm, kun jij jouw onderdelenlijstje nog een keer in html formaat plaatsen. De screenshot is nogal slecht leesbaar. Thanks.
Mijn ervaring met Dell is dat als op de order bevestiging iets genoemd wordt dat dat ook geleverd wordt.. Als de laptop geleverd wordt en er zit geen 3d bril bij even bellen en het wordt nagestuurd. De telefonische customer desk is wat dat betreft erg klantvriendelijk is mijn ervaring.
De deskundigheid en profesionaliteit van de Chat afdeling is een heel ander verhaal, maar dat terzij
De deskundigheid en profesionaliteit van de Chat afdeling is een heel ander verhaal, maar dat terzij
Met liefde, maar die balk "wat zit er allemaal bij de levering" is intussen niet meer zichtbaarwian schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:35:
@BLACKfm, kun jij jouw onderdelenlijstje nog een keer in html formaat plaatsen. De screenshot is nogal slecht leesbaar. Thanks.

Vanochtend nog wel, dus weet niet waar dat aan zou kunnen liggen.
Je zult het dus moeten doen met de screenshot.
Anders uit je orderbevestiging halen? Maar dat is bij iedereen hetzelfde (afgezien van extra's die gekozen zijn)
210-37713 XPS 702x : 2nd generation Intel Core i7-2670QM processor 2.20 GHz with Turbo Boost up
to 3.10 GHz
203-10586 N02X7M07
230-12436 Display : 17.3in FHD 3D WLED TL (1920X1080) 1080p with 2.0 Mega Pixel Integrated Camera +
3D Glasses
340-24570 Ship Accessory : Dutch Docs
340-24595 Resource DVD : XPS L702x
370-15261 Memory : 8192MB (2x4096) 1333MHz DDR3 Dual Channel
400-23823 Hard Drive : 1TB (2x512GB) Solid State Dual Drive
429-15751 Optical Drive : 8X DVD+/-RW Drive including software
450-15034 Power Cord : European 250V
450-16096 Power Supply : XPS 150W AC Adapter
451-11543 Battery : Primary 9-cell 90W/HR LI-ION
460-11379 Carry Case : Not Included
490-12665 Graphics : 3GB NVIDIA GeForce GT 555M Graphics Card - 3D Capable
506-10188 TV Tuner : Not Included
555-13609 Wireless : European Intel Centrino Wireless-N 1000
583-14509 Keyboard : Internal US/International Qwerty Keyboard
619-33317 Operating System : Dutch Genuine Windows 7 Home Premium SP1 (64 BIT)
620-12408 OS Media : Not Included
630-13325 Software : Microsoft Office Starter: reduced-functionality Word & Excel w/ads. No PowerPoint or
Outlook
640-11630 Software : Datasafe Local 2.3 Basic
640-12352 Software : Dell Support Center 3.0
640-12381 Software : Windows Live
640-12423 Software : Dell Stage Software
640-12620 Software : Adobe Photo+Prem Elements Bundle MUI (EN,FR,DE,ES,IT,SE,NL,CZ,PL,RU,TU)
640-12633 Software : Dell Stage E-MAGAZINE Software
640-12639 Software : Sync Up Software
650-13904 Antivirus : McAfee SecurityCenter 15 Month Subscription
754-61381 1 Year Hardware Support - Next Business Day
754-81759 Standard Service - 1 year of Collect & Return 10 day coverage included with your PC
755-10595 No Accidental Damage Protection
759-11208 DataSafe Online Backup 2GB - 1 year licence
764-10303 Software: DataSafe Online Backup 2GB - 1 year trial
800-13146 USB Dongle
817-10073 Thank you for Choosing Dell
799-17050 XPS L702x Order - Netherlands
to 3.10 GHz
203-10586 N02X7M07
230-12436 Display : 17.3in FHD 3D WLED TL (1920X1080) 1080p with 2.0 Mega Pixel Integrated Camera +
3D Glasses
340-24570 Ship Accessory : Dutch Docs
340-24595 Resource DVD : XPS L702x
370-15261 Memory : 8192MB (2x4096) 1333MHz DDR3 Dual Channel
400-23823 Hard Drive : 1TB (2x512GB) Solid State Dual Drive
429-15751 Optical Drive : 8X DVD+/-RW Drive including software
450-15034 Power Cord : European 250V
450-16096 Power Supply : XPS 150W AC Adapter
451-11543 Battery : Primary 9-cell 90W/HR LI-ION
460-11379 Carry Case : Not Included
490-12665 Graphics : 3GB NVIDIA GeForce GT 555M Graphics Card - 3D Capable
506-10188 TV Tuner : Not Included
555-13609 Wireless : European Intel Centrino Wireless-N 1000
583-14509 Keyboard : Internal US/International Qwerty Keyboard
619-33317 Operating System : Dutch Genuine Windows 7 Home Premium SP1 (64 BIT)
620-12408 OS Media : Not Included
630-13325 Software : Microsoft Office Starter: reduced-functionality Word & Excel w/ads. No PowerPoint or
Outlook
640-11630 Software : Datasafe Local 2.3 Basic
640-12352 Software : Dell Support Center 3.0
640-12381 Software : Windows Live
640-12423 Software : Dell Stage Software
640-12620 Software : Adobe Photo+Prem Elements Bundle MUI (EN,FR,DE,ES,IT,SE,NL,CZ,PL,RU,TU)
640-12633 Software : Dell Stage E-MAGAZINE Software
640-12639 Software : Sync Up Software
650-13904 Antivirus : McAfee SecurityCenter 15 Month Subscription
754-61381 1 Year Hardware Support - Next Business Day
754-81759 Standard Service - 1 year of Collect & Return 10 day coverage included with your PC
755-10595 No Accidental Damage Protection
759-11208 DataSafe Online Backup 2GB - 1 year licence
764-10303 Software: DataSafe Online Backup 2GB - 1 year trial
800-13146 USB Dongle
817-10073 Thank you for Choosing Dell
799-17050 XPS L702x Order - Netherlands
[ Voor 4% gewijzigd door XilenceSR op 07-02-2012 14:51 ]
In me e-mail staat hele andere informatie (gewoon 'leesbare tekst' ipv cryptische omschrijvingen), iig niks wat op die lijst lijkt die ik eerder poste.
Edit: Zoiets als hierboven dus, maar daar heb je niet veel aan c.q. is bij iedereen hetzelfde.
Edit: Zoiets als hierboven dus, maar daar heb je niet veel aan c.q. is bij iedereen hetzelfde.
Product De Prijs van de eenheid Hoeveelheid Prijs
XPS 17
2e generatie Intel® Core™ i7-2670QM Processor (2,20 GHz met Turbo Boost 2.0, tot 3,10 GHz), Legitieme Windows® 7 Home Premium, 64-bits, Nederlands € 861,42 1 € 861,42
Punt Beschrijving
Base 2e generatie Intel® Core™ i7-2670QM Processor (2,20 GHz met Turbo Boost 2.0, tot 3,10 GHz)
Geheugen 8.192 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [2 x 4.096]
Toetsenbord Intern toetsenbord - VS/Internationaal (qwerty)
Grafische kaart 3GB NVIDIA® GeForce® GT 555M Grafische kaart - 3D Capable
Harde schijf 1TB Solid State Dual Drive - (2x512GB)
Besturingssysteem Legitieme Windows® 7 Home Premium, 64-bits, Nederlands
Optische stations dvd+/-rw (CD & DVD lezen en schrijven)
Draadloze connectiviteit Intel® Centrino® Wireless-N 1000 (Europees)
Cables Europese stroomkabel (250 V)
Verzendingsdocumenten Nederlandstalige documentatie
Gedis Bundle Reference N02X7M07
Service 1 jaar dekking inbegrepen bij uw pc
Extended Service 1 jaar Next Day Hardware Support
Digital Photography Adobe® Photoshop® Elements + Premiere® Elements
Order Information Bestelling van XPS L702x - Nederland
Primary Battery 9-cel lithium-ion hoofdbatterij (90 Wh)
Draagtassen Geen draagtas
Dell System Media Kit Dvd met hulpbronnen voor XPS L702x
Kleuren Cover in zilverkleurig geanodiseerd aluminium
Accidental Damage Support Geen Accidental Damage-support
Online Backup DataSafe online back-up van 2GB – licentie van 1 jaar
TV Tuner and Remote Control Interne DVB-T TvTuner
LCD 44 cm (17.3") FHD 3D-witte led TL (1920x1080) 1080p met 2.0 megapixel camera met geïntegreerde 3D-bril
DataSafe DataSafe Local 2.3 Basic
Microsoft-software Microsoft® Office Starter 2010 bevat versies van Word en Excel met beperkte functionaliteit en advertenties. Zonder PowerPoint of Outlook.
Beveiligingssoftware McAfee® SecurityCenter - beveiliging van 15 maanden – Nederlands
Power Supply 150 W-wisselstroomadapter
USB Dongle Stuur mij meer informative over dit exclusieve aanbod
Operating System Recovery Options Besturingssysteem Windows®: herstelmedia niet inbegrepen
[ Voor 105% gewijzigd door BLACKfm op 07-02-2012 14:51 ]
Over gekozen extra's gesproken… Waarom staat de wifikaart in godsnaam bij externe accessoires, ipv bij de wat zit erin pagina? Heb hem daardoor gemist. Zou best een paar tientjes extra voor BT + MIMO n hebben willen betalen, als ik de optie gespot had.
Maargoed, 'gegeven'[1] paard en bek enzo.
[1] Een rug blijft niet echt gegeven zijn natuurlijk
Maargoed, 'gegeven'[1] paard en bek enzo.
[1] Een rug blijft niet echt gegeven zijn natuurlijk
Iemand trouwens ervaring met hoe reduced de functionaliteit van die starter-office eigenlijk is?
Denk dat je dat echt moet zien als een demoversie, net als de andere crapware.
Verwijderd
Je kan alleen op excel en word.. Op zich kan je daar ook netjes documenten aanpassen en maken. Echter installeer ik altijd gelijk de full version van MO erop.Raymond schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:51:
Iemand trouwens ervaring met hoe reduced de functionaliteit van die starter-office eigenlijk is?
Ik zit even te kijken, er staat nu :
en bij mijn 'brilloze' L702X van vorig jaar stond er :230-12436 Display : 17.3in FHD 3D WLED TL (1920X1080) 1080p with 2.0 Mega Pixel Integrated Camera + 3D Glasses
230-11879 Display : 17.3in FHD 3D WLED TL (1920X1080) 1080p with 2.0 Mega Pixel Integrated Camera
Kun je er naderhand ook zelf inprutsen. Ik heb een backlit toetsenbord besteld en een 3G WWAN kaartje van eBay om in te klooien bouwen.Jasper Janssen schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:50:
Over gekozen extra's gesproken… Waarom staat de wifikaart in godsnaam bij externe accessoires, ipv bij de wat zit erin pagina? Heb hem daardoor gemist. Zou best een paar tientjes extra voor BT + MIMO n hebben willen betalen, als ik de optie gespot had.
Maargoed, 'gegeven'\[1] paard en bek enzo.
\[1] Een rug blijft niet echt gegeven zijn natuurlijk
[ Voor 49% gewijzigd door zeef op 07-02-2012 15:00 ]
Als je op de site gaat kijken, bij specs van deze serie. Dan zie je ook dat er meerdere modellen zijn, waaronder inderdaad ook een versie mèt 3D capable scherm, maar zonder bril.
Ik ga er iig vanuit dat ze erbij zitten.
Ik ga er iig vanuit dat ze erbij zitten.
Ik wacht even met bestellen, bij m'n meisjes XPS15, zaten er een backlit keyboard en WiFi+BT module in, voor niks. Stond ook niet op de factuur, nog nagevraagd of ze een factuur wilde aanpassen, maar neehoor, nou dan niet, dag Dellzeef schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:58:
Ik heb een backlit toetsenbord besteld en een 3G WWAN kaartje van eBay om in te klooien bouwen.
Denk dat er een goede kans is dat dat backlit keyboard er sowieso al op zit, maar die wifimodule zou wel gek zijn.
Backlit is niet te bestellen via de site dus dat zou ik wel heel raar vinden.Jasper Janssen schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:04:
Denk dat er een goede kans is dat dat backlit keyboard er sowieso al op zit, maar die wifimodule zou wel gek zijn.
Verwijderd
Hoezo denk je dat? Zou er wel heel blij mee zijn, want eigenlijk wil ik dat ook..Jasper Janssen schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:04:
Het gebeurd toch echt:zeef schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:06:
Backlit is niet te bestellen via de site dus dat zou ik wel heel raar vinden.
CLB schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 17:08:
Hier idem dito zeg =s Zette 't ding aan hoppa backlight... En ik heb ook nog BlueTooth wat ik niet wist! N-I-C-E! Weet niet wat deze twee extra's normaal kosten, maar met 10% kortingsbon en hmujc.nl is dit wel heeeel mooi! EDIT: Keyboard kost normaal 4 tientjes zag ik.. BT-module moet ik even kijken welke er nu in de laptop zit. Op de bon staat:
555-13773 Wireless : Intel Centrino Wireless-N 1000
583-15163 Keyboard : Internal Keyboard
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vanaf nu zijn "je-wist-dat-de-prijs-fout-was" en bijbehorende wellus-nietus reacties niet meer toegestaan. Die discussie hoort hier niet meer thuis. Er is genoeg gezeur geweest in dit topic.
Wil je iets van je aankoop verkopen dan doe je dat in Vraag en Aanbod.
Voor beide punten hierboven geldt dat er naast de 'edit' knop ook een vinkje bij 'GoT ban' gezet wordt. U bent gewaarschuwd dus een misstap telt nu voor 2! ;-)
Het vriendelijke doch dringende verzoek om hier alleen over de bestelling en levering van in deze actie bestelde systemen te praten. Voor zover dat nog nodig is. Alle technische vragen graag naar Dell XPS 17 ervaringen
Vanaf nu zijn "je-wist-dat-de-prijs-fout-was" en bijbehorende wellus-nietus reacties niet meer toegestaan. Die discussie hoort hier niet meer thuis. Er is genoeg gezeur geweest in dit topic.
Wil je iets van je aankoop verkopen dan doe je dat in Vraag en Aanbod.
Voor beide punten hierboven geldt dat er naast de 'edit' knop ook een vinkje bij 'GoT ban' gezet wordt. U bent gewaarschuwd dus een misstap telt nu voor 2! ;-)
Het vriendelijke doch dringende verzoek om hier alleen over de bestelling en levering van in deze actie bestelde systemen te praten. Voor zover dat nog nodig is. Alle technische vragen graag naar Dell XPS 17 ervaringen