Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig

Pagina: 1 ... 3 ... 41 Laatste
Acties:
  • 206.153 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:17
Je krijgt het als creditbedrag op je CC afrekening geboekt. Geen idee hoe je het van CC rekening weer naar de bank krijgt. Heb het zelf maar laten staan onder het motto : dat komt wel weer op. (Heb de ABN AMRO MC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-06 12:23
Heb hem net ook maar besteld. Ik zie wel of ik iets binnen ga krijgen.
Zou leuk zijn als het lukt, want het is toch wel een hele mooie deal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

rambocus schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 17:26:
wellicht stel ik weer eens vraag die niet past maar ik doe het toch hoe krijg je evt. je geld terug als je besteld via de haalmeeruitjecard
De actie van Haalmeeruitjecard is dacht ik afgelopen voor Dell.

Ik praat onzin.

[ Voor 3% gewijzigd door Yorinn op 03-02-2012 17:32 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XilenceSR
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 27-05 15:27
En ook ik heb hem besteld! Ben nu ook wel heel erg benieuwd. Ik denk zelfs dat ik de SSD's gewoon ga gebruiken ipv van direct weer doorverkopen, wat zo'n beetje het idee lijkt van alle kopers hier =P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XilenceSR
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 27-05 15:27
BTW, www.shopkorting.nl heeft voor februari ook 7% als je wilt bestellen zonder CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Chat weer met een medewerker voor een verlicht toetsenbord die zegt:
er zijn er wat fouten ivm deze bundel , en wij mogen geen offertes maken ivm deze ,
want onze marketing afdeling en technische support zijn bezig met het updaten van de website
[...]
ivm deze bundel kan ik absoluut geen offerte maken want pas vanaf maandag
[...]
ik weet ook niet zelfs wat er aan de hand is met deze bundel en de mareking afdeling samen met de technische support zijn mee bezig, en aan de hand hiervan wachten we een duidelijke feedbak hierover.
[...]
er is een ernstige sneeuwval en moet naar huis :w _O- _O-

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 03-02-2012 17:36 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:43
Besteld. :)

Overigens denk ik dat het een administratie fout is zoals velen. SSD's zullen ze echt niet gaan leveren, ze zijn niet gek.. Maar wie weet; Misschien geven ze een leuke waardebon of etcetera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

De eerste SSD's verschijnen al in V&A :*)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik heb net de technische support gesproken via de chat. Het zijn 2 ssd's van 512 Gb elk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:01

Nikeo

Jawelles

Gutteguttegut schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 17:42:
Ja prachtig, de beer verkopen voor hij geschoten is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:45
Besteld! _/-\o_

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterH75
  • Laatst online: 17:19
Besteld ben beniewd of dell daadwerkelijk gaat leveren zou wel super netjes zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-06 03:30

F.West98

Alweer 16 jaar hier

staat er nog steeds op, maar ik heb helaas geen geld

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 10:45
Ook besteld. Wel apart dat de prijs ex. btw was terwijl je in de Thuisgebruiksersomgeving zat, en ik een bedrijfsnaam moest opgeven. Vreemd. We shall see.

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

Bij mij niet. Weet je zeker dat je de goede hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Gutteguttegut schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 17:42:
V&A aangeboden: Samsung 830 series Notebook Upgrade Kit 512GB (x2) SSD

Even snel een gratis laptop proberen te scoren....

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Was hier ook niet het geval.. En kom op Dell, stuur mn orderbevestiging maar :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjan1995
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-01 17:54
heb hem zojuist net ook besteld, heb namelijk verder niets te verliezen. Als er toch hybrid schijven in zitten stuur ik hem gewoon weer terug (wet kopen op afstand).

Ik hoefde trouwens geen bedrijfsnaam in te voeren en de btw stond ook gewoon prima bij de prijs vermeld hoor, weet je zeker dat je de goede hebt gehad?

XPS17 l702x 2670qm, 12GB, 128GB SSD, 500GB HDD, GT555m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025

offtopic:
Moet je even € 1000 bieden en daarna zeggen grapje. ( Alleen doen wanneer je graag een negatieve feedback wilt )

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 03-02-2012 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xheroxkefx
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-03 15:56
Anoniem: 318025 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 18:56:
[...]

offtopic:
Moet je even € 1000 bieden en daarna zeggen grapje.
oke

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:01

Nikeo

Jawelles

Fasterinside schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 18:39:
Ook besteld. Wel apart dat de prijs ex. btw was terwijl je in de Thuisgebruiksersomgeving zat, en ik een bedrijfsnaam moest opgeven. Vreemd. We shall see.
Je hebt dus als een bedrijf besteld.

Deze hebben toch geen wet koop op afstand? Dan zit je er mooi aan vast. Hoop het niet voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij een bedrijf, koop = koop, en geen consumentenrechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:43
Anoniem: 303530 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 18:58:
Bij een bedrijf, koop = koop, en geen consumentenrechten.
Hier ook als bedrijf besteld, als de specificaties niet juist zijn zullen ze echt niet moeilijk gaan doen hoor. :)
(Ala, geen 2x 512GB SSD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

Dat was idd de link uit mijn post :P
check de ' ;-)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-05 14:13
ben benieuwd hoor, als je bij de aliens kijkt hebben ze het altij over:

Twee Solid State-harde schijven (2 x 256 GB), Raid 0, stripe.

nu bij de 17 staat er slechts dual drive. 2x512.

waarom zou hier nu niet ook gewoon specefiek ss harde schijf staan en een raid vermelding?

:-p nou jou toch besteld dus we zient wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Ik ga m niet bestellen, ik heb al precies dezelfde XPS17 alleen dan zonder de SSD's, straks is de V&A overspoeld met of 17" laptops of die SSD's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

P33R schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 19:18:
ben benieuwd hoor, als je bij de aliens kijkt hebben ze het altij over:

Twee Solid State-harde schijven (2 x 256 GB), Raid 0, stripe.

nu bij de 17 staat er slechts dual drive. 2x512.

waarom zou hier nu niet ook gewoon specefiek ss harde schijf staan en een raid vermelding?

:-p nou jou toch besteld dus we zient wel.
De productbeschrijvingen van dell zijn een hel. Ik heb een script geschreven om alle informatie van de configs te verzamelen (de sheet), en voor sommige onderdelen staan echt regexen van 100 karakters lang. Bijvoorbeeld op deze manier worden grafische kaarten geselecteerd: (een ruwe selectie)

code:
1
'[^><]+?[GM]B[^><]+?(GTX? ?[0-9]{3,4}[mM]?|[0-9]{3,4}[mM]? ?GTX?|HD ?[0-9]{3,4}[mM]?|Graphics [0-9]{3,4})'

En dat werkt nog niet eens voor allemaal. Intel IGP's doen het bijvoorbeeld niet. De dell site is hopeloos inconsistent.
Megamind schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 19:20:
Ik ga m niet bestellen, ik heb al precies dezelfde XPS17 alleen dan zonder de SSD's, straks is de V&A overspoeld met of 17" laptops of die SSD's.
Dan nog. De absolute bodemprijs voor de laptop is €600, en voor de SSD's €300 per stuk. Dan heb je alsnog winst...

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 303530 op 03-02-2012 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 404313

Ook besteld! Hopelijk krijg ik ook nog 7% terug van shopkorting.nl en zijn het 2 "goede" SSD kaarten van 512GB.. Thanx mommie..(A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als het MB zou zijn leveren ze wel hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hmm ik ben nu wel bang dat V&A straks vol staat, zit te denken om de deal zelfs maar te annuleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor mensen die denken dat Dell moet leveren, ik heb een uitspraak van rechter op Google gevonden, ging over een tv die fout geprijsd was. In dit geval is het ja ook obvious dat de prijs niet klopt.
Volgens de rechtbank was het niet de intentie van Otto om een televisie voor 99 euro te verkopen en daarom gaat de rechtbank uit van een fout van Otto. Daarnaast vindt de rechtbank dat de fout dermate groot was dat de gemiddelde consument zou moeten weten dat het bedrag niet klopte. Het feit dat Otto toch met dat bedrag orderbevestigingen verstuurde wekte volgens de rechtbank wel enig vertrouwen dat het niet om een fout zou gaan, maar de consument had moeten begrijpen dat deze opdrachtbevestiging niet is verstuurd door een mensenhand en dus geautomatiseerd is gebeurd.......
Bron

Niet om andere aan te vallen maar dit topic laat zien hoe egoïstisch sommige Nederlanders zijn en ergste van al is dit is een tech site dus inderdaad die hier al tijdje zit weet dat die prijzen niet kunnen kloppen.

Want feit dat jullie allemaal bestellen toont dat namelijk en dan val ik niemand persoonlijk aan, ik zie alleen dat jullie proberen te profiteren van een fout en meestal als er dan niet geleverd word dan word er nog geklaagd ook over iets van koopovereenkomst.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 03-02-2012 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-06 01:06
Woow zit echt te twijfelen!
Is het te goed om waar te zijn?
Ik denk dat ik de gok maar ga wagen!
Fingers crossed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-04 23:30

Younes

Wie, Wat, Waar?

Niet geschoten is altijd mis en je bent naief als je teveel hoopt. Mocht het een foutje zijn en je krijgt je laptop dan heb je geluk. Wel met beide benen op de grond blijven, mensen...

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Anoniem: 318025 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 19:42:
Voor mensen die denken dat Dell moet leveren, ik heb een uitspraak van rechter op Google gevonden, ging over een tv die fout geprijsd was. In dit geval is het ja ook obvious dat de prijs niet klopt.

[quote]
Volgens de rechtbank was het niet de intentie van Otto om een televisie voor 99 euro te verkopen en daarom gaat de rechtbank uit van een fout van Otto. Daarnaast vindt de rechtbank dat de fout dermate groot was dat de gemiddelde consument zou moeten weten dat het bedrag niet klopte. Het feit dat Otto toch met dat bedrag orderbevestigingen verstuurde wekte volgens de rechtbank wel enig vertrouwen dat het niet om een fout zou gaan, maar de consument had moeten begrijpen dat deze opdrachtbevestiging niet is verstuurd door een mensenhand en dus geautomatiseerd is gebeurd.......

Bron
Ja helaas heb chat logs e.d. ook menselijke inmenging "aangetoond", ik vergelijk jou voorbeeld een beetje met de gratis Hema taart. Dit is wel even wat aannemelijker voor een leek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:40
Wat zit iedereen zich toch zo drukt te maken. Bestel gewoon die laptop. Zit er geen 2 x 512GB SSD schijven in. Dan stuur je toch gewoon retour. Ik ga me er geen drukte over maken. Ik zeg maar altijd: Nee heb je. Ja kan je krijgen.

Ik wil er wel bij vermelden: Dell mag wel eens een duidelijke omschrijving geven mbt welke schijven er in zitten. (hybrid of SSD schijven)

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij een TV van €99 is het evident dat het een fout is. Bij een laptop van €1600 waar €700 korting op wordt gegeven, is dat zeker niet zo. Dell kan zich wel beroepen op zet en drukfouten, maar dat doen ze niet. Dat vind ik raar. Dat zal wel komen omdat het heel erg lastig is om je nog te beroepen op zet en drukfouten als de aanbieding is bevestigd door medewerkers, zie ook Nokia N900 aanbieding, blijkt achteraf niet te kloppen
Te mooi om waar te zijn? Dat dachten er meer inderdaad. En de vergelijking met de Otto-”aanbieding” van een LCD TV voor 99 euro is dan snel gemaakt. In die zaak werd in hoger beroep bepaald dat je niet zomaar mag vertrouwen op al te mooi klinkende aanbiedingen op webshops. Een belangrijke reden daarbij was dat mensen niet even de moeite namen om na te vragen of die prijs wel klopte.

Hier werd wel degelijk navraag gedaan. En Nokia gaf nog antwoord ook:

Deze informatie klopt inderdaad maar is enkel van toepassing op de toestellen die via onze online shop worden aangekocht.

En later:

Deze actie is tijdelijk en enkel voor aankoop via de online shop. De inhoud klopt wel degelijk.

Dus tsja, wat moet je dan als tweaker-consument? Als de wiedeweerga bestellen natuurlijk.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Appie Heijn schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 19:47:
[...]

Ja helaas heb chat logs e.d. ook menselijke inmenging "aangetoond", ik vergelijk jou voorbeeld een beetje met de gratis Hema taart. Dit is wel even wat aannemelijker voor een leek.
Die hema taart was gelimiteerd tot je een per persoon, er waren er die hadden hele grote orders neergezet. Twee SSD's van 512GB is wel wat anders dan een taart.

Ik weet niet of wat uit maakt of je een paar chatlogs hebt, want is er iets bevestigd door een hoger niveau? Een helpdeskmedewerker geeft wel eens foute informatie, en ik denk dat Dell wel goeie advocaat heeft.
Anoniem: 303530 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 19:50:
Bij een TV van €99 is het evident dat het een fout is. Bij een laptop van €1600 waar €700 korting op wordt gegeven, is dat zeker niet zo. Dell kan zich wel beroepen op zet en drukfouten, maar dat doen ze niet. Dat vind ik raar. Dat zal wel komen omdat het heel erg lastig is om je nog te beroepen op zet en drukfouten als de aanbieding is bevestigd door medewerkers, zie ook Nokia N900 aanbieding, blijkt achteraf niet te kloppen

[...]
;)
Dan word het waarschijnlijk op druk fouten gegooid, heb ik bij MediaMarkt ook gehad bij aanschaf van me eerste notebook, ik heb toen maar eieren voor me geld gekozen.

Maar is echt zo moeilijk voor een gemiddeld consument om te zien dat een SSD veel duurder is dan een HDD. Het zou trouwens kunnen dat er eigenlijk een 1TB HDD in zit als je het over druk fouten hebt.

En dit lijkt me een hele dure grap voor Dell want ik zie jullie met zijn alle maar die notebooks bestellen. Mijn SSD komt morgen in iedere geval :)

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 03-02-2012 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-03 20:30
Ben erg benieuwd wat Dell gaat doen met de orders. Ik vind het inderdaad niet zo'n zelfde zaak als met de Otto TV, dat was gewoon een prijs wat never nooit zou kunnen. Zoals Darkstone al aandraagt zou een dergelijke 'korting' als nu is gegeven wel voor kunnen komen, Dell heeft vaker goede acties. Daarnaast hebben veel mensen weinig tot geen verstand over de waarde van HDD's of SSD's en zullen helemaal niet zien dat een dergelijke prijs eigenlijk niet kan,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-06 20:46
Anoniem: 128883 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 16:12:
heb hem net ook bestelt, alleen hik ik tegen het volgende aan :

1TB Solid State Dual Drive - (2x512GB) [Inbegrepen in prijs]
Speciale aanbieding.

En dan met name het gedeelte Solid State Dual Drive. Dual misschien stiekem toch een hybride schijf
:'(
Dual refereert volgens mij naar dat het om 2 stuks gaat. :) Hm ik zit te twijfelen of ik moet bestellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chiii schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 19:59:
[...]

Dual refereert volgens mij naar dat het om 2 stuks gaat. :) Hm ik zit te twijfelen of ik moet bestellen..
Dual is toch logisch? dual ssd zijn gewoon 2 ssd's waartussen geschakeld wordt m.i. :P Of ik interpreteer het verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haazzz schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 19:57:
Ben erg benieuwd wat Dell gaat doen met de orders. Ik vind het inderdaad niet zo'n zelfde zaak als met de Otto TV, dat was gewoon een prijs wat never nooit zou kunnen. Zoals Darkstone al aandraagt zou een dergelijke 'korting' als nu is gegeven wel voor kunnen komen, Dell heeft vaker goede acties. Daarnaast hebben veel mensen weinig tot geen verstand over de waarde van HDD's of SSD's en zullen helemaal niet zien dat een dergelijke prijs eigenlijk niet kan,
Maar ze kunnen wel makkelijk op zet en drukfouten gooien zoals Darkstone al zei. Ik stond er toen straks niet bij stil maar het kan ook zo zijn dat het eigenlijk twee gewone 7200rpm schijven van 2x 512GB moeten zijn, ik heb bij MediaMarkt al eens mee gemaakt, volgens reclameblaadje zou er een webcam in zitten maar toen ik hem kocht niet en die versie met webcam kreeg ik niet want die was duurder.

En ik weet niet hoe groot het verlies voor Dell zou zijn maar volgens mij hebben hier al bijna 10 mensen besteld? Dus verlies van € 10000 en laten dat er 20 hier zijn verlies van € 20000 en dan hebben nog niet over de rest.

Want Dell verkoop best veel. Dus als Dell aan jullie levert nomineer dell dan voor de warme douch bij Radar 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 03-02-2012 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 20:02:
[...]

En ik weet niet hoe groot het verlies voor Dell zou zijn maar volgens mij hebben hier al bijna 10 mensen besteld?
Het zijn sowieso meer dan 10 mensen hoor..... Er bestellen ook mensen die dit topic lezen en niet reageren. Daarnaast bestellen mensen 'm die helemaal niet op tweakers zitten en er "toevallig" tegenaan lopen. Ik denk echt dat je wel een 0 achter die 10 kan zetten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:27
had hem ook besteld vanmiddag , keek net op nu.nl daar kwam bovenin gewoon een reclameblok voorbij van dell waarin ook deze laptop stond.

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 404313 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 20:04:
[...]

Het zijn sowieso meer dan 10 mensen hoor..... Er bestellen ook mensen die dit topic lezen en niet reageren. Daarnaast bestellen mensen 'm die helemaal niet op tweakers zitten en er "toevallig" tegenaan lopen. Ik denk echt dat je wel een 0 achter die 10 kan zetten. :P
Dan kom ik op 1 tiende van een miljoen euro, dus € 100.000 maar dat is volgens mij niet de werkelijk verlies ik denk dat die veel hoger ligt en wellicht wel het dubbele of € 150.000.
rambocus schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 20:06:
had hem ook besteld vanmiddag , keek net op nu.nl daar kwam bovenin gewoon een reclameblok voorbij van dell waarin ook deze laptop stond.
Leuk he ze weten dat je interesse hebt in een Dell notebook dus krijg je plots meer van zulke advertenties te zien.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 03-02-2012 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 20:06:
[...]

Dan kom ik op 1 tiende van een miljoen euro, dus € 100.000 maar dat is volgens mij niet de werkelijk verlies ik denk dat die veel hoger ligt en wellicht wel het dubbele of € 150.000.

[...]

Leuk he ze weten dat je interesse hebt in een Dell notebook dus krijg je plots meer van zulke advertenties te zien.
Ach.. het blijft gissen, dus zullen we dat maar niet doen? Het is aan Dell en we zullen zien hoe het gaan lopen. Wel wil ik mijn "motto" erin houden: "Samen staan we sterk."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hogere wiskunde:

In nederland wonen 17.000.000 mensen, Laten we zeggen dat er elk jaar 1.000.000 notebooks gekocht worden (1/3e van de personen heeft een notebook, levensduur van 5 jaar, gok ik. Consumenten only.

Gedeeld door 356. Gedeeld door het marktaandeel van dell (20% meen ik) gedeeld door het marktaandeel van XPS (20%). Maal het percentage wat de duurste variant van de XPS 17 koopt (ik gok, 5%).
Dan kom ik op een gemiddelde van 6 mensen per dag wat deze notebook koopt. Dat kan je nauwelijks een financiële ramp noemen voor dell, uiteraard houden ze er geen rekening mee dat 100 tweakers dat ding gaan bestellen :P

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 303530 op 03-02-2012 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 20:08:
Hogere wiskunde:

In nederland wonen 17.000.000 mensen, Laten we zeggen dat er elk jaar 1.000.000 notebooks gekocht worden (1/3e van de personen heeft een notebook, levensduur van 5 jaar, gok ik.

Gedeeld door 356. Gedeeld door het marktaandeel van dell (20% meen ik) gedeeld door het marktaandeel van XPS (20%). Maal het percentage wat de duurste variant van de XPS 17 koopt (ik gok, 5%).
Dan kom ik op een gemiddelde van 6 mensen per dag wat deze notebook koopt. Dat kan je nauwelijks een financiële ramp noemen voor dell, uiteraard houden ze er geen rekening mee dat 100 tweakers dat ding gaan bestellen :P
Houd je wiskundige reken som ook rekening mee met de eigenschap van de Nederlander dat als we voor een dubbeltje iets kunnen krijgen dat we er met zijn alle op af gaan.

6 mensen per dag is dat niet weinig?

Dit topic laat nog iets anders zien over de tweakers die hier bestelde. Ze hebben allemaal blijkbaar geen financiële problemen en hebben het zo ruim dat er wel even € 1000 vanaf kan en ik maar denken dat we in een crisis zaten.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 03-02-2012 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Reken het maar na :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik geloof je zo ook wel hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-06 20:46
Is het verstandig om met iDeal af te rekenen? Als je wilt afrekenen met iDeal staat eronder het volgende:

" BELANGRIJK - LEES DIT ZORGVULDIG.
Aanbiedingen en beschikbaarheid zijn onderhevig aan ontvangen betalingen.
Uw bestelling kan pas worden verwerkt nadat de betaling ervan door de bank is ontvangen en goedgekeurd.
Zorg ervoor dat u de betalingsschermen invult.
Wij kunnen uw bestelling alleen verwerken als de betalingsschermen zijn ingevuld."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkylicious
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:53
Heb er zojuist nog een paar gekocht. Kun je het nog volgen Donnie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

Houden we het een beetje ontopic mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chiii schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 20:15:
Is het verstandig om met iDeal af te rekenen? Als je wilt afrekenen met iDeal staat eronder het volgende:

Uw bestelling kan pas worden verwerkt nadat de betaling ervan door de bank is ontvangen en goedgekeurd.
Wij kunnen uw bestelling alleen verwerken als de betalingsschermen zijn ingevuld."
Ik heb hem ook (naja mijn moeder haar rekening) met iDEAL betaald. Is gewoon goed, hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Anoniem: 303530 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 20:08:
Hogere wiskunde:

In nederland wonen 17.000.000 mensen, Laten we zeggen dat er elk jaar 1.000.000 notebooks gekocht worden (1/3e van de personen heeft een notebook, levensduur van 5 jaar, gok ik.

Kan dit domme gel*l eens ophouden, want heeft geen toegevoegde waarde. Dat geld ook voor DonnieYen!

ontopic

Als deze laptop geleverd word en je komt er achter dat niet de 2 SSD schijven er in zit. (je hebt de laptop dus gebruikt of los geschroeft). Mag je het toch wel retour sturen binnen die 7 dagen? :$ Begin nu echter te twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
Chiii schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 20:15:

Hoezo zou het niet verstandig zijn? Met iDeal wordt je betaling veel sneller verwerkt dan wanneer jij kiest voor bankoverschrijving ;) Die mededeling staat er denk ik alleen om je even de boodschap mee te geven dat je het iDeal proces wel afmaakt, omdat anders je bestelling niet in behandeling wordt genomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:39

Quad

Doof

Ja je mag hem retourneren want hij voldoet niet aan de volwachtingen wat je er van hebt (2x 512GB SSD).

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pinokkia schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 20:16:
[...]

Kan dit domme gel*l eens ophouden, want heeft geen toegevoegde waarde. Dat geld ook voor Donnie!

ontopic

Als deze laptop geleverd word en je komt er achter dat niet de 2 SSD schijven er in zit. (je hebt de laptop dus gebruikt of los geschroeft). Mag je het toch wel retour sturen binnen die 7 dagen? :$ Begin nu echter te twijfelen.
Om er achter te komen of er SSD in zitten hoeven je niet de notebook open te schroeven. Je kunt in de BIOS kijken of gewoon live cd van Linux gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-06 17:11

BLACKfm

o_O

pinokkia schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 20:16:
Er is ook software die typenummers kan uitlezen van je aangesloten hardware. Dan weet je ook wat er wel of niet in zit.

Komt geen schroevendraaier aan te pas.

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Anoniem: 318025 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 20:19:
[...]

Om er achter te komen of er SSD in zitten hoeven je niet de notebook open te schroeven. Je kunt in de BIOS kijken of gewoon live cd van Linux gebruiken.
Weer iets geleert, want ik schroef alles open tegenwoordig. Dank voor het antwoord op mijn vraag.

Uh je moet dan toch windows 7 installeren. :$

vrouwen kunnen goed los schroeven en slopen :)

[ Voor 9% gewijzigd door pinokkia op 03-02-2012 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Overigens over die vergelijkingen met N900, OTTO en Hema, ik denk dat deze "actie" van Dell het dichst in de buurt komt van iets wat een consument mag verwachten voor een bepaalde prijs.
1000 euro voor een laptop geen rare prijs, dat een klant schijven van 512GB verwacht is denk ik niet meer dan normaal, als ze hier SSD bij vermelden gaat bij de helft van de Nederlands geen belletje rinkelen oh die dingen kosten meer dan 500 piek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
Fasterinside schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 18:39:
Pas op!

Als je een bedrijfsnaam hebt opgegeven is het een zakelijke aankoop. Het consumentenrecht Kopen op Afstand heb je dan niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Ach ja, ga er uberhaupt maar vanuit dat er wordt geannuleerd. Ze lijden een paar honderd euro verlies op deze machines, ik verwacht dat er zeker een paar honderd laptops worden verkocht waardoor de verliezen in de tonnen lopen.

Jammer maar helaas, nu dat de actie weer open is gezet en meer mensen bestellen neemt de kans dat geleverd wordt af.

[ Voor 196% gewijzigd door neographikal op 10-02-2012 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

neographikal schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 20:34:
Ach ja, ga er uberhaupt maar vanuit dat er wordt geannuleerd. Ze lijden een paar honderd euro verlies op deze machines, ik verwacht dat er zeker een paar honderd laptops worden verkocht waardoor de verliezen in de tonnen lopen.

Jammer maar helaas, nu dat de actie weer open is gezet en meer mensen bestellen neemt de kans dat geleverd wordt af.
Inderdaad.. en ze kunnen (helaas) niet de mensen die voor de "heropening" de notebook besteld heeft hem toewijzen, want iedereen die hem daarna gekocht heeft, heeft er net zoveel recht op. Ach we will see!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Wolly schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 20:31:
[...]

Pas op!

Als je een bedrijfsnaam hebt opgegeven is het een zakelijke aankoop. Het consumentenrecht Kopen op Afstand heb je dan niet meer.
Fout, want ik heb nml 2 maanden terug ook een xps L702x gekocht en in mijn account stond ook al bedrijfsnaam XXX ingevuld. Maar ik kon gewoon kosteloos retour sturen. Mocht de laptop op fouten bevatten. Als enigste dat mij gevraagd werd: Gebruikt U het prive of zakelijk? Dan heb je toch nog consumentenrecht :?. Dit is toen bevestigd door de manager!

[ Voor 6% gewijzigd door pinokkia op 03-02-2012 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Dat ze het uit coulance doen is wat anders dan dat je er recht op hebt. Voor bedrijven geldt geen koop op afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
XeRiOn schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 08:55:
De 3d bril zit er ook bij. Dit staat er in mijn orderbevestiging: "Display : 17.3in FHD 3D WLED TL (1920X1080) 1080p with 2.0 Mega Pixel Integrated Camera + 3D Glasses"
Het lijkt erop dat de aanbieding die er nu op staat exclusief bril is, die moet je apart aanvinken voor 119 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 10:45
Wolly schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 20:31:
[...]

Pas op!

Dat vond ik juist vreemd, ik heb goed in het Thuis gedeelte gekocht. Ook gekozen voor de opties thuisgebruik en geen btw afdracht. Toch moest ik een bedrijfsnaam invullen. Heb ook daar gewoon mijn naam ingetikt. Dus heb feitelijk niets zakelijk gekocht.

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wolly schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 20:44:
[...]

Het lijkt erop dat de aanbieding die er nu op staat exclusief bril is, die moet je apart aanvinken voor 119 euro.
Ik heb hem ook exclusief bril gekocht, maar eerder kon je dus voor hetzelfde geld het inclusief bril kopen? Apart..:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
Fasterinside schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 20:44:
[...]

Dat vond ik juist vreemd, ik heb goed in het Thuis gedeelte gekocht. Ook gekozen voor de opties thuisgebruik en geen btw afdracht. Toch moest ik een bedrijfsnaam invullen. Heb ook daar gewoon mijn naam ingetikt. Dus heb feitelijk niets zakelijk gekocht.
Ik hoop het voor je, genoeg bedrijven die de naam van de eigenaar dragen.
Als je als koper dus ervoor zorgt dat de wederpartij mocht denken dat de bestelling zakelijk was, dan kun je geen aanspraak meer maken op de consumentenbescherming. Ook niet als achteraf vast komt te staan dat je wel degelijk puur privé bestelde.
Geldt de wet koop op afstand ook bij bestellingen “op de zaak”?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:59
Anoniem: 404313 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 20:45:
[...]

Ik heb hem ook exclusief bril gekocht, maar eerder kon je dus voor hetzelfde geld het inclusief bril kopen? Apart..:P
Staat in de orderbevestiging (PDF) die je via de mail krijgt: "+ 3D glasses", dus ik ga ervanuit dat die erbij zitten.

Wat me opvalt is dat niemand het over adobe elements en premiere heeft: Dat zit er ook bij en da's toch een pakketje van een dikke 100 euro. Vind ik ook leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monedula
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-10-2020
ook eentje voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkylicious
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:53
Dell maakt wel meer fouten:

XPS L702x (NET, FCG30NET) – i7-2670QM (2.60Ghz, 8Threads, 6MB cache)

http://www.dell.com/nl/p/xps-l702x/fs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Raymond schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 20:52:
[...]

Staat in de orderbevestiging (PDF) die je via de mail krijgt: "+ 3D glasses", dus ik ga ervanuit dat die erbij zitten.

Wat me opvalt is dat niemand het over adobe elements en premiere heeft: Dat zit er ook bij en da's toch een pakketje van een dikke 100 euro. Vind ik ook leuk :)
Verrek je heb gelijk. Ik heb mijn orderbevestiging van 1-12-2011 vergeleken met de orderbevestiging van 2-2-2012. En inderdaad bij de orderbevestiging van 1-12-2011 staat het er inderdaad niet bij en bij die van 2-2-2012 wel over adobe elements en premiere heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Raymond schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 20:52:
[...]
Ik krijg bij wel meer producten relatief dure software voor niks. Zo zit er bij vage mediaspelers soms ook wel conversiesoftware die als je het moet kopen een paar tientjes kost (soms meer dan het product zelf).

Dat het normaal 100 euro kost wil niet zeggen dat Dell die kosten neer legt. Het is eigenlijk gewoon bloatware.

Maar ik zit wel een beetje te twijfelen. Heb net een 2e hands i7, 16gb ddr3, 15" 1080p, 580m laptop binnengeharkt voor ~1200 euro.

Aan de andere kant, als er wordt geleverd met 2 512MB SSD's gaat er 1 in elke laptop en/of slijt ik die Dell wel op me werk (met een oude SSD die ik nog heb liggen). Daar kan ik er nog wel een slaatje uit slaan gezien de ICT afdeling toch alleen maar overpriced spul verkoopt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdevvar
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-03 12:08
Blijf het vreemd vinden dat de configuratie vanmorgen van de site was gehaald en dat het vanmiddag laat wel weer opeens mogelijk is deze "aanbieding" te bestellen, terwijl het toch op een "foutje" lijkt? Wat zou daar achter zitten? Het was toch vanmorgen bij Dell bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-06 11:43
Wanneer kun je meer informatie verwachten op je bestelling status pagina? Zijn er mensen die donderdag besteld hebben die al meer zien in die status?

Ik heb tijdens het bestellen een account aangemaakt (had ik nog niet). In eerste instantie kreeg ik een error, iets van 24 uur blokkade. Nu herkent de login me helemaal niet meer (password recovery kent mijn email adres niet eens meer). Wel een bevestiging ontvangen per email en mijn creditcard is al afgeschreven.

[ Voor 3% gewijzigd door PeterPan op 03-02-2012 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Na het weekend weten we wel meer, omdat (meen ik) dell in het weekend niet werkt. Als de bestelling net zo snel gaat als mijn bestelling van 1-12 en geleverd op 7-12-2011 _/-\o_ . Dan zou het technisch gezien al kunnen leveren op 8-2-2012 :). Maar ik durf te wedden dat de meeste al bericht krijgen op zondagavond dat het verstuurd word :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
PeterPan schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 21:06:
Wanneer kun je meer informatie verwachten op je bestelling status pagina? Zijn er mensen die donderdag besteld hebben die al meer zien in die status?

Ik heb tijdens het bestellen een account aangemaakt (had ik nog niet). In eerste instantie kreeg ik een error, iets van 24 uur blokkade. Nu herkent de login me helemaal niet meer (password recovery kent mijn email adres niet eens meer). Wel een bevestiging ontvangen per email en mijn creditcard is al afgeschreven.
Huh zo snel, want normaal word je creditkaart pas belast zodra Dell je laptop verstuurd. Dus dit vind ik raar nml.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
PeterPan schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 21:06:
In je mail staat een nl-huppeldepup code. Als je naar www.dell.nl gaat en onderin klikt op status bestelling, dan moet je in het bovenste dropdownding kiezen voor internetordernummer en het nl nummer invoeren. In het ding eronder selecteer je mailadres en voer je dan ook het adres in. Dan krijg je je orderstatus te zien. Ik kon gisteren een paar uur na bestellen al de status opvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
pinokkia schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 21:11:
[...]

Huh zo snel, want normaal word je creditkaart pas belast zodra Dell je laptop verstuurd. Dus dit vind ik raar nml.
De fraude afdeling van MasterCard belde me en uur na mijn bestelling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
Raymond schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 21:11:
[...]

In je mail staat een nl-huppeldepup code. Als je naar www.dell.nl gaat en onderin klikt op status bestelling, dan moet je in het bovenste dropdownding kiezen voor internetordernummer en het nl nummer invoeren. In het ding eronder selecteer je mailadres en voer je dan ook het adres in. Dan krijg je je orderstatus te zien. Ik kon gisteren een paar uur na bestellen al de status opvragen.
Dat werkt bij mij dus momenteel niet omdat ze mijn account/ email adres niet herkennen. Zal maandag avond nog wel eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Afbeeldingslocatie: http://gaim.nl/files/dell17xps.png

Nou, Geld zat (winter'bonus' ook maar weer uitgegeven...) dus maar gewoon besteld.

Misschien handig bij te houden wie daadwerkelijk besteld hebben? Al is het maar om misschien een vuist te maken als er achteraf een hoop geouwehoer is.

Edit: Prijs is enkel met de 10% kortingscode en ik heb er een DVB-T kaart bij in zitten (heb vele usb sticks, maar dat blijft toch kut, en deze bouw ik desnoods wel in een HTPC ITX systeempje, de meerprijs was in ieder geval niet te duur).

[ Voor 26% gewijzigd door BLACKfm op 03-02-2012 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Laatst online: 22:32
Ik heb hem in bestelling staan, maar als betaalkeuze 'overschrijving' gekozen. Morgenvroeg nog even overleggen of de rest het hier ook goed vindt, en dan wellicht bestellen.. Telt dit eigenlijk al als koopovereenkomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een automatisch iets telt nooit als koopovereenkomst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-05 13:59
Mijn vrouw kijkt me met grote ogen aan.. tis wel 1000 euro.. en wie gaat er 500 euro betalen voor een SSD? Ze heeft wel een punt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Anoniem: 303530 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 21:15:
Een automatisch iets telt nooit als koopovereenkomst :)
Shit :P Ik heb meer dan genoeg geld op m'n bank staan, maar ben nog niet zo lang meerderjarig en mijn ouders komen vanavond niet in nuchtere staat thuis.. (iets met carnaval enzo :+ )

En heb ook nog een Asus Transformer Prime bij de BCC besteld. :7

[ Voor 8% gewijzigd door Bobmeister op 03-02-2012 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
Ik hoef nog maar op 1 knop de drukken voor iDeal.. maar moet het gewoon niet doen.. ik ga die 2x SSD niet kwijt raken voor 500 euro.. ik zou zelf niet eens 500 euro betalen voor een 512GB ssd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

maniak schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 21:15:
Mijn vrouw kijkt me met grote ogen aan.. tis wel 1000 euro.. en wie gaat er 500 euro betalen voor een SSD? Ze heeft wel een punt ;)
Laat je er 250 euro per stuk voor krijgen wegens teveel aanbod (daar koop je net een goede 128gb schijf voor, dus die 512gb SSD verkoopt hoe dan ook) dan heb je wel een leuke full-hd 3d laptop voor ~500 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
BLACKfm schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 21:18:
[...]

Laat je er 250 euro per stuk voor krijgen wegens teveel aanbod (daar koop je net een goede 128gb schijf voor, dus die 512gb SSD verkoopt hoe dan ook) dan heb je wel een leuke full-hd 3d laptop voor ~500 euro.
True.. maar laat me nou geen laptop nodig hebben.. lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
Ik heb um maar weggeklikt ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepehv
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:58
Help mij eens beslissen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Heb je €1K die je kan besteden?
Kan je een laptop gebruiken?

2x ja=bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
maniak schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 21:19:
[...]

Ik heb ook geen laptop nodig, want hier staan er al 4 in huis. Ik denk dat ik de 1 na oudste laptop (samsung R510 van bijna 2 jaar oud en de oudste is een Dell inspiron 1720 van bijna 4 jaar oud) verkoop en 1 SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:45

SmartDoDo

Woeptiedoe

Weer een interessante :Y) Maar ik ga er stiekem vanuit dat ze toch echt 1TB Solid State Dual Hybrid Drive bedoelen. En ik zit al een paar maanden te wachten op de nieuwe MBP dus dan kan ik dit rationeel niet verkopen aan mezelf :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

maniak schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 21:19:
[...]

Verkoop je de laptop ook, En dan weten sommige mensen in ieder geval of het wel of niet of het de moeite was of gewoon een Fail van Dell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
SmartDoDo schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 21:24:
Weer een interessante :Y) Maar ik ga er stiekem vanuit dat ze toch echt 1TB Solid State Dual Hybrid Drive bedoelen. En ik zit al een paar maanden te wachten op de nieuwe MBP dus dan kan ik dit rationeel niet verkopen aan mezelf :+
Bol.com had december 2010 zo'n leuke 'actie'. Stond de 15 inch voor 1000 euro op de site (om en nabij). Moest 1749 zijn dacht ik. Heb hem uiteindelijk gewoon gekregen :) Nadat ik hem ontvangen had (en verkocht :+ ) kreeg ik een mailtje dat mijn order was geannuleerd met een waardebon van 20 euro voor het ongemak _/-\o_ Dubbel winst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Haazzz schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 21:26:
[...]

Bol.com had december 2010 zo'n leuke 'actie'. Stond de 15 inch voor 1000 euro op de site (om en nabij). Moest 1749 zijn dacht ik. Heb hem uiteindelijk gewoon gekregen :) Nadat ik hem ontvangen had (en verkocht :+ ) kreeg ik een mailtje dat mijn order was geannuleerd met een waardebon van 20 euro voor het ongemak _/-\o_ Dubbel winst :)
Je hebt dat geld toch niet teruggekregen van bol.com :9 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leenm
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-06-2024
SmartDoDo schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 21:24:
Maar ik ga er stiekem vanuit dat ze toch echt 1TB Solid State Dual Hybrid Drive bedoelen.
Zelfs dan zou het nog geen slechte deal zijn toch? (met alle kortingen) /twijfelmodus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
leenm schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 21:31:
[...]

Zelfs dan zou het nog geen slechte deal zijn toch? (met alle kortingen) /twijfelmodus
Lijkt me niet.. ik bedoel.. 8GB mem, 3GB videokaart, 17.3" 3d scherm..
Pagina: 1 ... 3 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vanaf nu zijn "je-wist-dat-de-prijs-fout-was" en bijbehorende wellus-nietus reacties niet meer toegestaan. Die discussie hoort hier niet meer thuis. Er is genoeg gezeur geweest in dit topic.

Wil je iets van je aankoop verkopen dan doe je dat in Vraag en Aanbod.

Voor beide punten hierboven geldt dat er naast de 'edit' knop ook een vinkje bij 'GoT ban' gezet wordt. U bent gewaarschuwd dus een misstap telt nu voor 2! ;-)

Het vriendelijke doch dringende verzoek om hier alleen over de bestelling en levering van in deze actie bestelde systemen te praten. Voor zover dat nog nodig is. Alle technische vragen graag naar Dell XPS 17 ervaringen