Hoi iedereen, ik heb niet echt veel verstand van stroom maar hier komt mijn vraag. Ik zit nu bij Tibber sinds ik een duurzame nieuwbouwwoning heb (ik heb maar 2 zonnepanelen). Ik heb destijds voor Tibber gekozen sinds ik op mijzelf woon en dus zelf kan beslissen wanneer ik wat aanzet. Alleen heb ik nu het gevoel dat ik vrij veel betaal. Afgelopen maand heb ik 70 euro betaald! (259kwh verbruikt) en de afgelopen 2 dagen zit ik al op een koste plaatje van 6,50 euro (25kwh)!. Ik begrijp dat het de winterperiode is en dat daardoor de prijzen flink stijgen maar dit vind ik persoonlijk absurd. Ik zet eens in de zoveel tijd mijn wasmachine en vaatwasser aan maar dat is niet meer dan 2x in de maand. Ik woon in duurzame woning wat A++++ is, dus ik begrijp het gewoon niet meer.
Ik ben nu aan het twijfelen om over te stappen naar een vast contract bij een andere leverancier, waarbij ik dan ook een cashback korting krijg. Ik dacht altijd dat dynamisch goed was voor mij, maar trek nu mijn twijfels en of ik niet eerder dus vast moet nemen. Raadden jullie dit aan? (ik heb maar 2 zonnepanelen)
PS: even een vraagje, hebben jullie ook veel afgelopen maand betaald aan stroom? Want ik lees wat berichten hierboven waarbij mensen weinig tot geen zonnepanelen hebben, met 2 personen wonen en goedkoper uitkomen dan mij.
Ik ben nu aan het twijfelen om over te stappen naar een vast contract bij een andere leverancier, waarbij ik dan ook een cashback korting krijg. Ik dacht altijd dat dynamisch goed was voor mij, maar trek nu mijn twijfels en of ik niet eerder dus vast moet nemen. Raadden jullie dit aan? (ik heb maar 2 zonnepanelen)
PS: even een vraagje, hebben jullie ook veel afgelopen maand betaald aan stroom? Want ik lees wat berichten hierboven waarbij mensen weinig tot geen zonnepanelen hebben, met 2 personen wonen en goedkoper uitkomen dan mij.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/kGAMKNV4adCaztn5DxEaO5lj.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/VGdumT0MRvBDBhGdGH47WHCL.jpg?f=user_large)
/f/image/7WBc8SAZU8um674jI6MvEhuv.png?f=fotoalbum_small)
:strip_exif()/f/image/Gv1JoTVP355evt9VRRSJWxAh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/e3G4S7Zcee49xABK52Dbwrpz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4uhkhnwhtTdlWYS8eBEVr17K.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/k96UhSC6BjQ2UvQ2A45MlMaf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/46yLNMGxFbky9C31oRnV4AeT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vy0zQ3KSWTpGnmc8PEwRQ4rF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mi5eDv0pX41DvUAQ0QXErKEh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VFwwKHC3hxE0vbBS8vLbYitl.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/gAITZehaNA1oJdZDHbfXvSql.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/NGpqBp2I0DYDN3sjOeHd2lWW.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/X6Ggv4sFIf6AplYETQ8Vi917.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/cVW7soK3X6Bq7ZDhKFPyNiVI.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Q5nj3FPKPEkMS1Pj1fZB9Jaq.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Kqg9KMTrdUKiLfnZIenCCqAr.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Qu5V2uSGY6k8VZdTepwSkyk1.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/X2b728MLvOQBCS4EPDwSr4YN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vO1x0nkO5Pvt1CWyFjAzK3G4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/N6OKdqiL8UidZHpKWV8ENtdd.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/uJEWG7xC85SYrHGD5goqMKzX.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Gmhqy9bADLmwK6Qaielh6qVI.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/IXd4cCeiLgSfPaG0eRykh1hZ.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XmjM9WnXoEqUcIn72QSdJmJD.jpg?f=fotoalbum_large)