Toon posts:

HD lopto wordt niet herkend in nieuwe laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mannen,

Hoop dat jullie mij kunnen helpen, mijn oude laptop is overleden hier heb ik de HD uit gehaald omdat hierop fotoos staan die ik wil redden nu heb ik van Conceptronics een adapter gekocht om mijn HD aan te sluiten en via USB op mijn nieuwe laptop aan te sluiten om de bestanden over te zetten.

Nu het probleem zodra ik de USB kabel aansluit hoor ik het geluid dat de HD herkend wordt, ik zie hem vervolgens ook in de lijst met apparaatbeheer staan als USB apparaat voor massa opslag, maar zie hem niet in mijn verkenner.

Heeft iemand een oplossing, ik moet namelijk de bestanden hebben...

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Thematopic: Datarecovery en voor de toekomst: Thematopic: Backups. Ook staan er in de BalusC in "OM FAQ" zat tips waar je mee aan de slag kunt :) .

[ Voor 72% gewijzigd door gambieter op 25-01-2012 21:26 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 21:25:
Thematopic: Datarecovery en voor de toekomst: Thematopic: Backups. Ook staan er in de BalusC in "OM FAQ" zat tips waar je mee aan de slag kunt :) .
Doorgelezen, maar hierin zie ik geen oplossing voor mijn probleem, de HD wordt wel herkend, maar krijg hem niet te zien in de verkenner en bestanden zijn dus niet te benaderen...

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:28
en via schijfbeheer, staat hij daar wel bij?

Verwijderd

Topicstarter
rscheper schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 21:50:
en via schijfbeheer, staat hij daar wel bij?
Nee daar staat hij niet bij

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:17

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Vermoedelijk krijgtdie schijf te weinig voeding op zijn USB. Sluit hem eens aan op een andere USB poort, bij voorkeur eentje waarvan je weet dat er verder niks anders op de interne USB hub zit. Voor die laatste kun je apparaatbeheer even checken, dan kun je zien waar ie aanhangt.
Overigens wil een HDD enclosure van ook wel eens simpelweg niet herkend worden, met name onder XP. Welk OS hebben we het over? :)

[ Voor 6% gewijzigd door The Eagle op 25-01-2012 22:10 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:35

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Je geeft aan de hardeschijf wel in Schijfbeheer te zien staan, maar is er ook daadwerkelijk een drive letter aan de hardeschijf toegekend, controleer dit eens.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Pagina: 1