I7 3930k, Asus Gtx 680 DC2Top , Asus Rampage iv Formula, Antec HCP 1200 Watt
Hoe je een window zaagt in je case? Seriously?
Always looking for developers wanting to work with Erlang.
zoek je problemen ofzoUgotHeinzzd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:22:
Kijk anders hier eens. Met een klein beetje zoek werk is er genoeg over te vinden, zowel hier op Tweakers als via google.
ga ergens anders je potst van daan halen
dit slaat toch nergens op zoon nuttelzooze post
Denk dat jij het nog niet helemaal snapt.canonchiel schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:38:
[...]
zoek je problemen ofzo
De poster boven je linkt netjes naar een tutorial over het zagen in je case en geeft aan dat je dit soort basis dingen makkelijk zelf met Google kunt vinden.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
1. Hier op Tweakers wordt een bepaalde mate van eigen inzet getoond. De vraag die jij hier voorschoteld kan je in letterlijke seconden beantwoorden als je even de moeite neemt om Google aan te slingeren.
2. De toon die jij hier aanslaat richting UgotHeinzzd is ronduit onbeschoft!
3. Blijkbaar heb je de reactie van Ed_L in je vorige (gesloten) topic over het hoofd gezien dus bij deze nogmaals. Ik citeer: "maar je had nog wel wat verder onderzoek mogen moeten doen alvorens je deze post maakte"
Wauw, iemand geeft je daadwerkelijk nuttig advies, en het enige dat jij kunt verzinnen is dat antwoord? Hij had je ook gewoon hierheen kunnen sturen ...canonchiel schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:38:
[...]
zoek je problemen ofzo
blub
Een paar tips:
1. Ga nooit iemand flamen die je goed advies geeft.
2. Lees alsjeblieft de FAQ eens door over het starten van een topic. (Hier ben je al eerder op gewezen)
3. groetjes doen we niet aan.
4. De meeste browsers hebben een spellingscontrole, dat jij dyslectisch bent, betekent niet dat je browser dat ook is.
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Dit komt hier wel tot z'n recht, doe eens normaal man!canonchiel schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:38:
[...]
zoek je problemen ofzo
Weet je wat, pak een hamer en zaag daar je window mee
De regel "zoek het zelf maar uit" ligt toch iets genuanceerder vind ik. Over het algemeen wordt er niet al te fel gewezen op deze regel. Er wordt vaak wel naar verwezen, maar vaak wordt het topic nog wel behandeld.invoil schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:50:
Ik raad je aan om eerst ervoor te zorgen dat je topic starts er beetje verzorgt uitzien! En het gaat erom dat mensen elkaar helpen dus blijf beleefd! Soms stoort de overheersende "zoek het zelf maar uit" regel me hier op tweakers ook mateloos, maar regels zijn regels dus hou je eraan! Neem aan dat hier een slotje opgaat!
Dit topic is echter een uitstekend voorbeeld van waarom die regel in het leven is geroepen.
Als je bij de bouwmarkt aangeeft te willen zagen in aluminium kunnen ze je vast helpen. (beetje gezond verstand gebruiken)
Wie is Daan?canonchiel schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:38:
[...]
zoek je problemen ofzo
[ Voor 52% gewijzigd door Bertus op 24-01-2012 16:26 ]
Heeft ook een computer!
Verwijderd
De zoon van NuttelzoozeBertus schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 16:25:
Met een ijzerzaag en een boor kom je een heel eind.
Als je bij de bouwmarkt aangeeft te willen zagen in aluminium kunnen ze je vast helpen. (beetje gezond verstand gebruiken)
[...]
Wie is Daan?
Zoek je problemen? Wat een kansloze houding op een gerespecteerd forum als GoTcanonchiel schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:38:
[...]
zoek je problemen ofzo
Maar even serieus, ik kan wel gaan herhalen wat hierboven allemaal gezegd is. Maar daar schiet niemand iets mee op.
Misschien een nuttige tip, begin met het op papier zetten wat je wil doen met je kast. Ga lekker tekenen en schetsen, eventueel met photoshop aan de gang.
Ga met wat tape de vorm van je window afplakken en kijk of het je bevalt. En dan maar zagen en vijlen totdat je een mooie vorm hebt!
Pas je TopicStart even aan, maak er een iets langer en netter verhaal van, met eventueel wat linkjes naar de dingen die je al gevonden hebt.
En onthoudt: "gezelligheid maak je met zijn allen"
Trotse eigenaar van:https://heroesoftomorrow.nl/
Een aantal van jullie, en je weet 't vanzelf als je daartoe behoort, mag Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics eens gaan lezen
@canonchiel: neem ons Algemeen beleid eens door over hoe GoT precies werkt.
[ Voor 70% gewijzigd door RobIII op 24-01-2012 17:24 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Dit topic is gesloten.
![]()