Iets waar ik me al een tijdje aan stoor op het forum is dat sommige gebruikers seksueel getinte user icons gebruiken. Het gebeurde me zo bijvoorbeeld de afgelopen tijd nogal eens dat ik tech-gerelateerde dingen zoek en bij elke post van een gebruiker weer geconfronteerd wordt met een topless dame met een kerstmuts op.
Wat er in de HK gebeurt aan topics vind ik voor de verantwoording van de deelnemers en moeten ze zelf weten. Dat zijn dingen waar je gewoon omheen kunt, maar ik vind het gewoon niet gepast dat via profielplaatjes zulke dingen overal over het forum gestrooid worden.
Ik zou daarom graag horen of de crew hier mogelijk al eens over nagedacht heeft of wellicht bereid is dit (weer?) te doen.
Wat er in de HK gebeurt aan topics vind ik voor de verantwoording van de deelnemers en moeten ze zelf weten. Dat zijn dingen waar je gewoon omheen kunt, maar ik vind het gewoon niet gepast dat via profielplaatjes zulke dingen overal over het forum gestrooid worden.
Ik zou daarom graag horen of de crew hier mogelijk al eens over nagedacht heeft of wellicht bereid is dit (weer?) te doen.
❤️🩹 Bezuinigen op armen en zieken 🤕 ? Welnee, Zucmantaks, nu 💰 !