• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:34

Audione0

Strijdt der titanen

Volvados schreef op donderdag 15 december 2016 @ 11:19:
In chapter 13 heb je in de rustplaatsen normaal wel de keuze om terug te keren. Je hoeft het niet helemaal tot het einde uit te spelen.
Ok top! Waar je kun dan kiezen waar je naar terug wilt gaan?

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
dvdkiwi schreef op donderdag 15 december 2016 @ 13:51:
Dat viel mij ook al op ja, de laatste chapters gaan erg snel!
Geeft niet, want ondanks dat het lineair is speelt het lekker weg.
Chapter 9 tot einde ging verdomd snel inderdaad, maar goed je kan daarna gewoon verder dus maakt me niet zo heel veel uit inderdaad :) ben nu bezig gewoon met wat hunts enzo ik kloot lekker wat aan hehe.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Chapter 13 zojuist afgerond. Ik vond het maar een saai, lang en repetatief chapter. Het deed me heel erg denken aan de beginuren van FF XIII.
De eindbaas viel behoorlijk tegen met mijn party :D
Ik ging er met level56 in en de quest is zéker voor 15 levels lager maar mijn party werd een aantal keer ge-oneshot. Hoe ga je die baas op level44 verslaan??? :/
FYI, de baas in level 13 is
spoiler:
Raven

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• strifejahh
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-02 14:58
Genoeg items mee hebben en constant dodgen/ eruit warpen. Heb raven met lvl 33 verslagen en de eindbaas met 39.

iRacing profiel FF14: Kirito Jojonji | Zodiark

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Ik wil vaak te aanvallend spelen omdat ik denk dik overpowered te zijn.
Die tactiek werkt vaker niet dan wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volvados
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 14:51
Audione0 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 16:05:
[...]
Ok top! Waar je kun dan kiezen waar je naar terug wilt gaan?
Je kan kiezen om terug te keren naar Lucis of Altissia. Voor zover ik weet zal er nooit iets in de game zijn dat je kan missen omdat je te ver bent in het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Voor de 3e keer is mijn hardcover strategy guide vertraagd bij Bol. Verwachte levertijd nu is 6 januari :/
Toch maar geannuleerd, dat duurt me net wat te lang.
De softcover hebben ze nu wel op voorraad zo lijkt het; of ik die ga bestellen zie ik wel als ik de game uitgespeeld en platinum heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1325572 22 december komt de patch en holiday update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

Volvados schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 08:07:
[...]

Je kan kiezen om terug te keren naar Lucis of Altissia. Voor zover ik weet zal er nooit iets in de game zijn dat je kan missen omdat je te ver bent in het verhaal.
Sorry, ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Ik bedoel, hoe moet je dit doen en bij welke rustplaats. Ik ben nu in
spoiler: title
een toren en dit blijft maar gaan. Af en toe kan ik in een kamer op bed gaan liggen, maar verder kan ik hier niets kiezen als ik ervoor kies ff een tukkie te gaan doen

Is er trouwens een mogelijkheid terug te keren naar Lucis of Altissia als je chapter 13 gespeeld hebt? Ik ben nu level 37 en op 28 uur playtime.
Zijn de side quests sowieso tof genoeg deze "na" de main quest te spelen? Hebben de side guests, vooral in verder stadium een link met de main guest, zodat je het spel/verhaal nog verder gaat begrijpen?
Als dit zo is, dan ga ik denk ik gewoon opnieuw beginnen. Ik vind het een beetje zonde FF15 na 35 uur uitgespeeld te hebben, terwijl er misschien nog zo veel moois te zien is.

Waarom ik dit vraag is: als ik eenmaal de main story uitgespeeld heb dan boeit het me meestal vrij weinig verder te spelen (ligt aan mij hoor, en is niet alleen bij FF games zo)

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:46

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Audione0 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 09:14:
[...]

Waarom ik dit vraag is: als ik eenmaal de main story uitgespeeld heb dan boeit het me meestal vrij weinig verder te spelen (ligt aan mij hoor, en is niet alleen bij FF games zo)
gewoon je doel veranderen. In plaats van Main story uit spelen: Platinum trophy halen

[ Voor 52% gewijzigd door Ricmaniac op 16-12-2016 09:20 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 20:36
Audione0 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 09:14:
[...]

Sorry, ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Ik bedoel, hoe moet je dit doen en bij welke rustplaats. Ik ben nu in
spoiler: title
een toren en dit blijft maar gaan. Af en toe kan ik in een kamer op bed gaan liggen, maar verder kan ik hier niets kiezen als ik ervoor kies ff een tukkie te gaan doen
Wat hij denk ik bedoeld is dat hij niet weet hoe terug te keren.
Dit doe je wel bij de rustplaats. Als je dan naar bed gaat krijg je de keuze om; Yes, No en Umbra te callen, de onderste optie is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volvados
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 14:51
Ik kan me precies wel herinneren dat deze onderste optie niet de hele chapter 13 beschikbaar is. Vanaf dat dit weer kan, wordt een popup getoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Volvados schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 09:31:
Ik kan me precies wel herinneren dat deze onderste optie niet de hele chapter 13 beschikbaar is. Vanaf dat dit weer kan, wordt een popup getoond.
Waar hij zich bevind kan dit zeker wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

Ok, dan ga ik dit eens proberen, thanks allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Update voor de 22e:

http://www.novacrystallis...ontent-drops-december-22/
Final Fantasy XV‘s first round of downloadable content is set to drop on December 22, Square Enix revealed today. Two types of content will be available with the Holiday Pack and Holiday Pack Plus – the latter available exclusively for Season Pass holders.
In addition to the Holiday Pack, fans can download a new update adding New Game Plus, and a photo frame feature for social media uploads. Both Holiday Packs will be distributed at the same time as these free updates.
New Game Plus will allow you to bring your clear data over to a new game. SNS photo framing will allow fans to attach photo frames when posting to social networks.

The Holiday Pack includes a number of optional items including accessories that make it easier to obtain items, items that eliminate stamina cost and tickets for a carnival set for late January. The Carnival Style outfit will also be available in January.
Holiday Pack Plus

A bunch of accessories helpful for playing FFXV and a pack of carnival tickets for the January event.
Accessories include:
Protect Ring
Command Booster (Only for Noctis)
Phantom Booster (Only for Noctis)
Instant Kill Victory Song
Battle Skill Victory Song
Key of Fortune
Stamina Anchor (Only for Noctis)
Carnival Style (Only for Noctis)
Photo Frame (Holiday Pack Limited Edition)
Limited Time Carnival Tickets+
Note the carnival tickets are the same ones includes with the free pack. Those who pick up the Plus pack will also be eligible for the Holiday Pack free version as well.
Holiday Pack (Free Version)

A bunch of accessories helpful for playing FFXV and a pack of carnival tickets for the January event.
Accessories include:
Level Stopper
Victory Song of Annihilation
Mog Choco T-shirt (Only for Noctis)
Limited Time Carnival Tickets

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:14
Zit nu een beetje de laatste dingen af te ronden. Moet zeggen dat het wel af en toe te makkelijk gaat. Status effecten bijvoorbeelden zijn over voor je het weet, het maakt het te eenvoudig.

Wat ik nog graag zie voor toekomstige content:
- Hardcore mode
- AP accessoires(Triple AP bijv.)
- Nieuwe gebieden/mobs
- Zijtak verhalen

Wat die new game plus behelst ben ik wel nieuwsgierig naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Slurpie Blauw schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 17:26:
Zit nu een beetje de laatste dingen af te ronden. Moet zeggen dat het wel af en toe te makkelijk gaat. Status effecten bijvoorbeelden zijn over voor je het weet, het maakt het te eenvoudig.

Wat ik nog graag zie voor toekomstige content:
- Hardcore mode
- AP accessoires(Triple AP bijv.)
- Nieuwe gebieden/mobs
- Zijtak verhalen

Wat die new game plus behelst ben ik wel nieuwsgierig naar.
Die zijtak verhalen komen er aan in episodes (voor de 3 andere heren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
WeAreLegion schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 17:27:
[...]

Die zijtak verhalen komen er aan in episodes (voor de 3 andere heren).
Laten we hopen dat het een beetje volwaardige verhalen zijn. Die de main quest complementeren.

Ook zou ik meer balans willen zien in de summons, het overgrote deel heb ik Ramuh, Leviathan heb ik slechts eenmaal gezien in de 100+ uur.

En eventueel... meer (hidden) summons, zoals in X. Het liefst Anima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Zo platinum binnen! :) 68uur over gedaan..

Erg leuke game, hierboven zei iemand dat chapter 13 saai is, helemaal mee eens. En duurde te lang vond ik.

Nu even tijd voor wat andere games. Benieuwd wat de dlc story lines gaan worden!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Slurpie Blauw schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 19:40:
[...]

Laten we hopen dat het een beetje volwaardige verhalen zijn. Die de main quest complementeren.

Ook zou ik meer balans willen zien in de summons, het overgrote deel heb ik Ramuh, Leviathan heb ik slechts eenmaal gezien in de 100+ uur.

En eventueel... meer (hidden) summons, zoals in X. Het liefst Anima.
Dat van die summons ben ik het helemaal mee eens, Nu 50 uur gespeeld in 1 keer een summon gezien inderdaad en dat was Ramuh, dat is allemaal iets te random. Snap het wel omdat ze natuurlijk gigantisch overpowered zijn, maar iets meer had wel gemogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
De summons worden gekozen in welke situatie je zit. Is er water in de buurt, dan heb je kans dat die water god komt. Maar je krijgt vaak de bliksem god, want die komt als je een tijdje in gevecht bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/15585421_918542494949779_5235697575133556537_o.jpg?oh=b252dad5e1e2c124d93b872516f25a01&oe=58F1FAD0

Na chapter 13 werd het al weer een stuk leuker.
De gevechten en de cutscenes op het einde vond ik heel tof, die Japanners weten er toch altijd weer een mooi einde van te maken _/-\o_
spoiler:
De aftiteling met je eigen foto's ernaast was heel mooi gedaan. Nog nooit zoiets gezien.
En Noctis mét baard en wat zwartgrijzig haar ziet er zo veel toffer uit! Doet me denken aan Keanu Reeves

Ook even de Arena ingedoken (daarvoor helemaal gemist), dat is op zich wel grappig.
Hier kan ik wel wat uurtjes besteden denk ik, beetje gokken en leuke prijzen kopen.
Hebben jullie nog bepaalde tactieken of hoorns waarvan je zegt "die moet je echt hebben"?

Alles tot nu toe zonder guide gedaan, maar de laatste 3 hidden trophies toch maar even opgezocht net.
Conclusie: de platinum zou geen enkel probleem moeten zijn denk ik zo.
Op zich is het, in tegenstelling tot XXIII, een hele simpele platinum wat ik eigenlijk wel jammer vind.

Ook heel erg jammer dat je niet iets van een statistieken pagina hebt met completion rates(!), een bestiary, aantal uren gevochten, aantal vijanden afgemaakt, km's gelopen/gereden etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
dvdkiwi schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 10:33:
[afbeelding]

Na chapter 13 werd het al weer een stuk leuker.
De gevechten en de cutscenes op het einde vond ik heel tof, die Japanners weten er toch altijd weer een mooi einde van te maken _/-\o_
spoiler:
De aftiteling met je eigen foto's ernaast was heel mooi gedaan. Nog nooit zoiets gezien.
En Noctis mét baard en wat zwartgrijzig haar ziet er zo veel toffer uit! Doet me denken aan Keanu Reeves

Ook even de Arena ingedoken (daarvoor helemaal gemist), dat is op zich wel grappig.
Hier kan ik wel wat uurtjes besteden denk ik, beetje gokken en leuke prijzen kopen.
Hebben jullie nog bepaalde tactieken of hoorns waarvan je zegt "die moet je echt hebben"?

Alles tot nu toe zonder guide gedaan, maar de laatste 3 hidden trophies toch maar even opgezocht net.
Conclusie: de platinum zou geen enkel probleem moeten zijn denk ik zo.
Op zich is het, in tegenstelling tot XXIII, een hele simpele platinum wat ik eigenlijk wel jammer vind.

Ook heel erg jammer dat je niet iets van een statistieken pagina hebt met completion rates(!), een bestiary, aantal uren gevochten, aantal vijanden afgemaakt, km's gelopen/gereden etc.
Kudos.

Inderdaad, die platinum zou niet zo moeilijk zijn. Ik moet er nog eentje, maar het is een kwestie van grinden. Totaal anders dan X bijvoorbeeld, waar je 200 blikseminslagen op rij moet ontwijken. Of die dekselse chocobo race voor Tidus celestial weapon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Slurpie Blauw schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 11:21:
[...]
Ik moet er nog eentje, maar het is een kwestie van grinden.
De onderste trophy zeker? >:)

Xp grinden op deze manier al geprobeerd?

Uiteindelijk blijken niet alle items die de omschrijving hebben "can be sold for a small/decent price" zomaar zonder gevolgen verkocht te kunnen worden. Sommigen van die items heb je ook nodig om wapens te upgraden. Blij dat ik alles nog in mijn inventory heb zitten :)

[ Voor 46% gewijzigd door Superkiwi op 17-12-2016 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
Juistem.

En er zijn nog een paar non trophie dingetjes, heb bijvoorbeeld nog niet alle hunts gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Is dit niet die vogel uit één van de eerste sidequests in Caldin Quay?
Zo groot dat de camera soms wel moeilijk móest doen :/

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=2BQwVT-0OZc]

Gisteren de sterkste vismolen gekocht in de Arena, dat ding maakt het binnenhalen van 40-50 ponders wel een stukje makkelijker!
Daarna nog even doorgespeeld maar 50,000 medals verloren; de Arena lijkt af en toe wel pure randomness.

Eindelijk gevonden hoe ik de Castlemark dungeon binnen kan geraken, maar bij de puzzel onderin ging er wat mis en stond ik gelijk weer buiten _O- Hopelijk zijn niet alle monsters weer gespanwed als ik er opnieuw in ga :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
dvdkiwi schreef op zondag 18 december 2016 @ 10:54:

[video]

Gisteren de sterkste vismolen gekocht in de Arena, dat ding maakt het binnenhalen van 40-50 ponders wel een stukje makkelijker!
Daarna nog even doorgespeeld maar 50,000 medals verloren; de Arena lijkt af en toe wel pure randomness.

Eindelijk gevonden hoe ik de Castlemark dungeon binnen kan geraken, maar bij de puzzel onderin ging er wat mis en stond ik gelijk weer buiten _O- Hopelijk zijn niet alle monsters weer gespanwed als ik er opnieuw in ga :|
Ja dat is de zelfde bird inderdaad. Ding is echt achterlijk groot gewoon. Wel tof gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

dvdkiwi schreef op zondag 18 december 2016 @ 10:54:

[video]

Daar was ik 2x uit geglitched. De state van de dungeon blijft behouden 👍

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Ik merkte dat verslagen vijanden inderdaad dood blijven :) Lastige dungeon was het wel.
Ik heb nu ook de master key voor de grote kluizen in de dungeons, ik ben benieuwd wat zich achter die deuren bevindt :D

Eerst nog wat hunts om xp en gil te verdienen; loop nu met 190,000xp rond die ik graag wil verdrievoudigen tijdens een nachtje slapen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ben net aan beland in Altissa en heb nu ook de mogelijkheid tot Umbra maat kan ik vanaf hier (zonder het spel uit te spelen) nog terug naar de open wereld. Zo heb ik nog lang niet alle royal wapens verzameld en heb ik bewust gewacht met een dungeon omdat ik daar echt nog niet sterk genoeg voor was. Ik heb gelukkig een savepoint gemaakt voordat ik vertrok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Mrjraider schreef op zondag 18 december 2016 @ 17:17:
Ben net aan beland in Altissa en heb nu ook de mogelijkheid tot Umbra maat kan ik vanaf hier (zonder het spel uit te spelen) nog terug naar de open wereld. Zo heb ik nog lang niet alle royal wapens verzameld en heb ik bewust gewacht met een dungeon omdat ik daar echt nog niet sterk genoeg voor was. Ik heb gelukkig een savepoint gemaakt voordat ik vertrok.
Ja bij iedere Inn kan je nu Umbra oproepen en teruggaan naar de open wereld of Altissa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Mrjraider schreef op zondag 18 december 2016 @ 17:17:
Je kan overal terug inderdaad, behalve een stukje in chapter 13, maar je krijgt een melding op moment dat het weer kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Toppie :)
Ik was iets te voorbarig met het verhaal gisteravond, ineens was ik in Chapter 10, heb driekwart Altissa nog niet gezien :/ gelukkig/helaas besloot mijn PS4 te crashen waardoor ik de save game van voor vertrek moest laden... We kunnen weer verder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Pfff wat zijn er veel hunts :D
Elke keer als ik een hunt klaar heb lijkt het wel of er bij die eettentjes weer nieuwe zijn bijgekomen,
en ik heb er al zo veel gedaan. Iemand met de strategy guide die kan vertellen of er een fixed aantal hunts zijn of dat ze gewoon gegenereerd blijven worden?
Qua xp tikt het wel lekker aan: eerst eet ik een hamburger bij de Chocobo Outpost (+50%xp), daarna doe ik zoveel mogelijk hunts en als de hamburger uitgewerkt is ga ik een nieuwe eten. Geen camping tussendoor.
Als ik dan een paar honderduizend xp heb ga ik naar het hotel en doe een "3 keer xp slaapje".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Dat moet ik eigenlijk ook doen, want ik ben gewoon nog een te laag level voor de Castle tower dungeon. Na binnenkomst was het direct afgeslacht worden :/ En ik ben level 52 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1326351 31 januari is er een Final Fantasy event ter viere van de 30e verjaardag. Grote kans op een reveal van de eerste dlc en FF7R beelden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alvanosa
dvdkiwi schreef op maandag 19 december 2016 @ 09:28:
Pfff wat zijn er veel hunts :D
Elke keer als ik een hunt klaar heb lijkt het wel of er bij die eettentjes weer nieuwe zijn bijgekomen,
en ik heb er al zo veel gedaan. Iemand met de strategy guide die kan vertellen of er een fixed aantal hunts zijn of dat ze gewoon gegenereerd blijven worden?
Qua xp tikt het wel lekker aan: eerst eet ik een hamburger bij de Chocobo Outpost (+50%xp), daarna doe ik zoveel mogelijk hunts en als de hamburger uitgewerkt is ga ik een nieuwe eten. Geen camping tussendoor.
Als ik dan een paar honderduizend xp heb ga ik naar het hotel en doe een "3 keer xp slaapje".
De lasagne in Altissa geeft 100% exp boost, op welk level ben je inmiddels? Het verhaal gaat bij mij nou best hard, ik ben net Biggs en Wedge tegengekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janus_freggel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 17:46
Gisterenavond even Kingsglaive gekeken, dat is echt wel een aanrader om het verhaal meer te begrijpen van deze game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiktwo
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-12-2024
Iemand die secret dungeon al completed?
Die waar je enkel geraakt met de flying regalia... .

Ik had liever wat meer van die soort challenges gezien in de normale dungeons ipv endless mob farms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Alvanosa schreef op maandag 19 december 2016 @ 10:51:
[...]
De lasagne in Altissa geeft 100% exp boost, op welk level ben je inmiddels? Het verhaal gaat bij mij nou best hard, ik ben net Biggs en Wedge tegengekomen.
De laadtijden tijdens het reizen van en naar Altissa zijn mij net even te lang, daarom neem ik genoegen met de 50% xp boost van de hamburger ;)

Nu, verhaal is al uitgespeeld, op level 62, alle dungeons gedaan en Royal Arms in bezit.
Qua sidequests heb ik er nog een stel van level 60 en hoger.

Daarom vind ik het zo jammer dat de game geen progressie laat zien, ik wil graag weten hoever ik op weg ben naar 100% completion.
Dit is wat ik tot nu toe buiten de verhaallijn heb gedaan:
-50/100 vissen;
-77/103 dishes;
-125 sidequests;
-49 hunts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
janus_freggel schreef op maandag 19 december 2016 @ 11:36:
Gisterenavond even Kingsglaive gekeken, dat is echt wel een aanrader om het verhaal meer te begrijpen van deze game :)
Helemaal mee eens! Ze hebben echt een deel van het verhaal in de film gestopt en is zonde als je dit niet weet imo.

Ook dit is echt een aanrader om te kijken. Hier krijg je veel meer achtergrond informatie over hoe de club bij elkaar is gekomen. Gewoon te kijken op youtube. Een anime serie van 5 afleveringen die 20 minuten per aflevering duurt.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=DK2L6iZqwrk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmike
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18:18
janus_freggel schreef op maandag 19 december 2016 @ 11:36:
Dat had gewoon onderdeel van de game moeten zijn. :'(

Ik heb dit weekend nog oude trailers en demo beelden bekeken uit de tijd dat deze game nog bekend stond als Versus XIII. Ik kon me achteraf niet ontdoen van het gevoel dat ik eigenlijk liever die game had gespeeld.

FF XV is zeker geen slechte game, het had alleen zoveel meer kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
dvdkiwi schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:09:
[...]

De laadtijden tijdens het reizen van en naar Altissa zijn mij net even te lang, daarom neem ik genoegen met de 50% xp boost van de hamburger ;)

Nu, verhaal is al uitgespeeld, op level 62, alle dungeons gedaan en Royal Arms in bezit.
Qua sidequests heb ik er nog een stel van level 60 en hoger.

Daarom vind ik het zo jammer dat de game geen progressie laat zien, ik wil graag weten hoever ik op weg ben naar 100% completion.
Dit is wat ik tot nu toe buiten de verhaallijn heb gedaan:
-50/100 vissen;
-77/103 dishes;
-125 sidequests;
-49 hunts.
Dit en volgens mij hadden ze veel meer met de trophies kunnen doen. Zo lijken er een aantal te missen waaronder:
spoiler:
geen hunt trophie, geen dishes trophie, geen sidequest trophie, geen collected all fishes trophie etc

Ik heb volgens PSN 40% van de trophies en ben pas bij Chapter 8 (was 10 maar een crashende ps4 gooide roet in het eten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alvanosa schreef op maandag 19 december 2016 @ 10:51:
[...]

Big en Wedge van FFX?? :D

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Van alle FF ja. _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• janus_freggel
Maar uiteindelijk uit star wars ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
sjaak88 schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:11:
[...]

Helemaal mee eens! Ze hebben echt een deel van het verhaal in de film gestopt en is zonde als je dit niet weet imo.

Ook dit is echt een aanrader om te kijken. Hier krijg je veel meer achtergrond informatie over hoe de club bij elkaar is gekomen. Gewoon te kijken op youtube. Een anime serie van 5 afleveringen die 20 minuten per aflevering duurt.

[video]
Ik heb die bluray van brotherhood ook liggen, zit in de case van kingsglaive, maar die moet ik nog kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
janus_freggel schreef op maandag 19 december 2016 @ 15:53:
[...]

Ik heb die bluray van brotherhood ook liggen, zit in de case van kingsglaive, maar die moet ik nog kijken
Zou ik zeker doen! Kost je maar een uurtje en je hecht je nog meer aan de groep hierna :)
Je begrijpt veel beter waarom Gladio, Prompto en Ignis zijn hoe ze zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door sjaak88 op 19-12-2016 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Mrjraider schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:40:
[...]
Zo lijken er een aantal te missen waaronder:
spoiler:
geen hunt trophie, geen dishes trophie, geen sidequest trophie, geen collected all fishes trophie etc
spoiler:
Er is een hunt trophy (complete your first hunt) en er zijn 6 "complete een x-aantal sidequest" trophies (Spinning a Yard I t/m V en Weaving a Tapestry)
Of je alle vissen en dishes als trophy wilt hebben kun je over discussieren; ik denk niet dat iemand daar heel vrolijk van wordt ;)

Maar een trophy voor het behalen van bv hunting rank 8 had best een leuke geweest, of het completen van een x aantal hunts.
De trophies nu zijn te simpel. Veel te simpel als je het vergelijkt met bv FF XIII, je hoeft er niet eens een trophy guide naast te houden. Ik hoef enkel de laatste gouden trophy nog en die spreekt eigenlijk ook voor zich.

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 19-12-2016 19:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alvanosa
En ik ben het verhaal doorgespeelt, nou nog de rest doen. Uiteindelijk level 55 na 45 uur gespeeld. Ik vond chapter 13 trouwens helemaal niet zo erg als dat mensen zeggen.

[ Voor 26% gewijzigd door Alvanosa op 20-12-2016 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Alvanosa schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 00:23:
En ik ben het verhaal doorgespeelt, nou nog de rest doen. Uiteindelijk level 55 na 45 uur gespeeld. Ik vond chapter 13 trouwens helemaal niet zo erg als dat mensen zeggen.
Vond het niet erg maar het stak wel beetje af tegen de rest van het spel :) en het verhaal had wel iets duidelijker of meer mogen zijn het is redelijk flinterdun (heb de film wel gezien trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
WeAreLegion schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 09:39:
[...]

Vond het niet erg maar het stak wel beetje af tegen de rest van het spel :) en het verhaal had wel iets duidelijker of meer mogen zijn het is redelijk flinterdun (heb de film wel gezien trouwens).
Ik had vooral gelezen dat mensen het verschrikkelijk vonden om zonder wapens en door allemaal gangen te lopen. Ikzelf vond het wel leuk als afwisseling en zeker niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Alvanosa schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 09:43:
[...]

Ik had vooral gelezen dat mensen het verschrikkelijk vonden om zonder wapens en door allemaal gangen te lopen. Ikzelf vond het wel leuk als afwisseling en zeker niet erg.
Oh ja daar had ik ook niet zoveel problemen mee verder was eens wat anders :), vond het wat lang van stof alleen.

on a side note gister de laatste vis quest gehaald, wat een ding was dat zeg. Maar goed nu alle beste fish gear in het spel :) kan ik op mijn gemak gaan vissen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
WeAreLegion schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 09:45:
[...]

Oh ja daar had ik ook niet zoveel problemen mee verder was eens wat anders :), vond het wat lang van stof alleen.

on a side note gister de laatste vis quest gehaald, wat een ding was dat zeg. Maar goed nu alle beste fish gear in het spel :) kan ik op mijn gemak gaan vissen :D
Ja nou moet ik de legendery weapons halen, de laatste armiger, level 99 worden, alles maxen. Ik heb er zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

Ik ben er ook helemaal doorheen.. prachtig spel.. prima mee vermaakt.. 60 uur gespeeld lvl62..

Op een of andere vage manier kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat ik dit spel makkelijk vond.. ik blies er eigenlijk prima doorheen.. heb geen 1x het gameover scherm gezien.. en dat heb ik bij voorgaande Final Fantasies wel een keer of 200 op mijn scherm gehad.
Maar goed.. nogmaals het speelt heerlijk weg, maar had ik soms meer het gevoel dat ik een MMO aan het spelen was, door de fishing, hunting, en go there pick this up- quests dan een oneplayer game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Alcmaria schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 11:22:
Ik ben er ook helemaal doorheen.. prachtig spel.. prima mee vermaakt.. 60 uur gespeeld lvl62..

Op een of andere vage manier kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat ik dit spel makkelijk vond.. ik blies er eigenlijk prima doorheen.. heb geen 1x het gameover scherm gezien.. en dat heb ik bij voorgaande Final Fantasies wel een keer of 200 op mijn scherm gehad.
Maar goed.. nogmaals het speelt heerlijk weg, maar had ik soms meer het gevoel dat ik een MMO aan het spelen was, door de fishing, hunting, en go there pick this up- quests dan een oneplayer game.
Het verhaal is ook niet moeilijk dat klopt wel inderdaad. De hunts sommige zijn wel pittig vooral de hogere levels. Maar goed misschien dat new game plus dit probleem verhelpt :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

In de Vesperpool zijn ook wel wat leuke dingen te vinden:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=nztUIspVfZA]

In eerste instantie had ik niet verwacht 'm binnen te halen omdat mijn lijn zo snel aan durability verloor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
dvdkiwi schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:37:

[video]

In eerste instantie had ik niet verwacht 'm binnen te halen omdat mijn lijn zo snel aan durability verloor :D
Das een behoorlijke vis :D vind het vissen eigenlijk nog wel het leukste van het hele spel haha. Het is bijna een spel opzich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
dvdkiwi schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:37:

[video]

Lekkere vangst hoor, netjes! Ik moet de laaste visquest nog doen.

[ Voor 73% gewijzigd door Alvanosa op 20-12-2016 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WeAreLegion schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:39:
[...]

Das een behoorlijke vis :D vind het vissen eigenlijk nog wel het leukste van het hele spel haha. Het is bijna een spel opzich.
Vissen is heerlijk! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Thanks dudes! Fishing Fantasy XV :)
Vissen is fantastisch in deze game. Leuk ook dat er op verschillende tijdstippen van de dag verschillende vissen te vangen zijn. Eigenlijk moet ik eens een soort van logboek gaan maken binnenkort om het allemaal wat inzichtelijker te maken. Zo denk ik ook nog niet alle visspots ontdekt te hebben.
Doel is toch wel om alle 100 verschillende vissen binnen te hengelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Dat is het zekers, jaren en jaren geleden heb ik Final Fantasy XI gedaan online. Er waren eigenlijk geen mensen uit Europa die het speelde en zat alleen met mensen uit Amerika en Japan op de server. Ik heb me wat afgevist toen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 15:18:
Thanks dudes! Fishing Fantasy XV :)
Vissen is fantastisch in deze game. Leuk ook dat er op verschillende tijdstippen van de dag verschillende vissen te vangen zijn. Eigenlijk moet ik eens een soort van logboek gaan maken binnenkort om het allemaal wat inzichtelijker te maken. Zo denk ik ook nog niet alle visspots ontdekt te hebben.
Doel is toch wel om alle 100 verschillende vissen binnen te hengelen.
100 :o Damn. Dan heb ik nog even. Ik heb net pas dat verborgen vissers hutje/shop gevonden op dat zuidelijke puntje van Duscae.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Alcmaria schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 11:22:

Komt dat niet gewoon omdat je onbeperkt potions kan kopen en met een summon een eindbaas in 1x kan neerhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 17:09:
[...]

Komt dat niet gewoon omdat je onbeperkt potions kan kopen en met een summon een eindbaas in 1x kan neerhalen?
mmmm ik vond het ook wel makkelijker en heb geen 1 summon gebruikt op geen 1 baas of wat dan ook, kreeg ook mogelijkheid niet daar niet van. Maar ik was door het levellen in de open wereld al wel stuk hoger dan de main quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
De game is te makkelijk, daarom pleit ik ook voor een hardcore mode voor de die hards. Maar ik betwijfel of die er gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Ik vind het helemaal niet erg dat de game relatief makkelijk is, zo loop ik er zonder veel frustratie lekker doorheen. Desalniettemin heb ik met sommige vijanden toch wel wat moeite gehad (en ik weet zeker dat ik met sommige hoge level hunts ook wel wat moeite ga hebben), dus helemaal superdupersimpel is het ook weer niet imo, ik vind het wel prima zo ;)

@Korumera: zonde dat je nooit de mogelijkheid tot summons hebt gehad, die zijn toch wel behoorlijk episch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Tja, veel vijanden kunnen grote happen uit je hp halen. Maar als je met 100 potions rond kan lopen heb je eigenlijk we het gevoel dat je oneindig kan healen. Dan heb je ook nog van die dingen die heel party weer healen van de dood. Op een hogere moeilijkheids kan je dit niet voorkomen, alleen dat je nog meer moet healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:46

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

WeAreLegion schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 15:18:
[...]

zat alleen met mensen uit Amerika en Japan op de server.
In de avond na het eten slapen, snachts spelen en 's morgens naar school :P

[ Voor 24% gewijzigd door Ricmaniac op 21-12-2016 09:19 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ricmaniac schreef op woensdag 21 december 2016 @ 09:19:
[...]

In de avond na het eten slapen, snachts spelen en 's morgens naar school :P
Was nog wat jonger dus slaap niet echt nodig haha. Thuis komen eten, andere dingen doen, tot 7 uur smorgens spelen, douchen en naar school :) soms wat slapen en weer verder haha. Was nog in tijd dat FFXI erg moeilijk was en je alles in parties moest doen anders kwam je niet voorbij level 10. Mooie tijden! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alvanosa
1.03 Update is live trouwens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
The patch is quite heavy, carrying with it 3.226 gigabytes of data on PS4, and the patch notes are as follows:

Various Bug Fixes
New Mode: New Game+ (carry over certain data from a previous playthrough)
Additional bonus content
While not included in the patch notes, the update also brings a Photo Frames feature that let you add playful frames to the pictures Prompto snaps, when you share them on social networks.

In addition to that, the update presumably includes data for the first DLCs releasing with the game, namely the free Holiday Pack and the Season Pass-exclusive Holiday Pack+, but those aren’t yet available on the PlayStation Store, and they will probably be released tomorrow.
bron

Ik ben wel benieuwd naar de New Game+ en de Photo frames.
Helaas verwacht ik de 1080p/60 patch niet meer dit jaar.

[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 21-12-2016 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Jasphur schreef op woensdag 21 december 2016 @ 10:05:
[...]

bron

Ik ben wel benieuwd naar de New Game+ en de Photo frames.
Helaas verwacht ik de 1080p/60 patch niet meer dit jaar.
Over NG+ word het volgende gezegd op reddit:

All right, here's what carries over:

1) Levels
2) Weapons, outfits, and accessories, including ALL Royal Arms unlocked
3) Car customization options
4) Skill Levels
5) Created Magic
6) All Key items, including MP3 player, beast whistle, rods/reels, and Magic Flasks collected.
7) Every consumable you own, including ingredients
8) Photos, unlocked filters, unlocked recipes (Ignis only), and caught fish registered in the archives
9) Ascension grid purchases
10) available AP and Gil
11) Armiger
12) Aranea Glitch

What does NOT carry over:

1) World Map progress (must revisit tipster to fill in map again)
2) Hunter Rank
3) side quests
4) Regalia F
5) Dungeon Progress
The save file replaces the white text with a lightish green color to signify it as a NG+ file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We gaan het zien. Ik ben na 30 uur spelen nog in Chapter 3, dus ik ben nog wel even bezig. haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
New game + kan me altijd gestolen worden, begin dan liever helemaal opnieuw, ik speel graag de game zoals het bedoelt is. Op het neogaf forum hoor ik niks dat de frame pacing is verbeterd, dat zou namelijk al een groot verschil kunnen maken. Verder hebben sommige mensen last van zwarte randen aan de zij kant op het scherm. Zou op te lossen zijn door de game te calibreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:02
Nieuwevolger schreef op woensdag 21 december 2016 @ 10:32:
New game + kan me altijd gestolen worden, begin dan liever helemaal opnieuw, ik speel graag de game zoals het bedoelt is. Op het neogaf forum hoor ik niks dat de frame pacing is verbeterd, dat zou namelijk al een groot verschil kunnen maken. Verder hebben sommige mensen last van zwarte randen aan de zij kant op het scherm. Zou op te lossen zijn door de game te calibreren.
Hier inderdaad een scherm wat niet helemaal gevuld is. Calibratie via menu doet niet veel helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Qweridee schreef op woensdag 21 december 2016 @ 10:49:
[...]

Hier inderdaad een scherm wat niet helemaal gevuld is. Calibratie via menu doet niet veel helaas!
Kijk hoe de calibratie van je PS4 is in de menu's, misschien kun je daar nog wat aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Qweridee schreef op woensdag 21 december 2016 @ 10:49:
[...]

Oei dat is niet best, Calibratie gedaan via het menu van de PS4 of in game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:02
Nieuwevolger schreef op woensdag 21 december 2016 @ 11:07:
[...]

Oei dat is niet best, Calibratie gedaan via het menu van de PS4 of in game?
Beide, maar maakt geen verschil.

PS4 beeld is verder goed, dus het moet in het spel mis gaan ergens. Heb ook het idee dat het net even iets minder soepel loopt, kan mijn verbeelding zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Voor mij persoonlijk voelde het niet echt als een echte FF game.
Lange boss (moeilijke) boss fights, vaak dood gaan, vele uren gameplezier.

Ik heb na 30 uur de game uitgespeeld, enige wat ik nu de laatste 8 uur aan het doen ben is de laatste trophies proberen te halen (moet alleen nog die stomme jobs tot level 10 krijgen).

Dat vissen e.d. is leuk voor een paar keer, maar begint nu beetje MMO-achtig te voelen.

Had persoonlijk toch op iets "meer" gehoopt.
Zoals vele voor mij riepen, alles lijkt/voelt zo easy, weinig echte uitdaging.

PSN: MaxxusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misterbont
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17-02-2022
Hier ook FF XV aangeschaft (als oud FF fanaat) maar kan helaas niet door de frame pace issues kijken..dus hopen dat dit snel opgelost wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Gelukkig heb ik dat echt niet door die frame pace het valt me echt niet op dat scheelt wel.

Maar goed net even new game + opgestart, maar dat is wel een beetje loos op moment. Het is leuk dat je dingen mee neemt zoals je levels en je wapens en noem maar op. Maar mobs bij hammerhead zijn gewoon weer level 2. Het was dus al makkelijk maar nu is het helemaal cookie cutter makkelijk.

Ik ging er eigenlijk van uit dat levels van mobs gewoon stuk om hoog gingen ongeveer rond waar jij op zit (dat zou het wel uitdagend maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:03

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Framepacing is in de high res mode nog niet weg, maar wel een stuk minder geworden sinds de patch. Eigenlijk merk ik het alleen in de auto nog goed, al lopend in de game is het nu een stuk minder vervelend.
Gelukkig kan je altijd nog terug naar de ander mode.
Ben nu bezig met de post-game dungeons en die speciale wapen quests. Heb er al meer dan 100 uur inzitten, level 99 nu. Het vechten is bij mij nog niet aan het vervelen, zoveel nuances die mogelijk zijn met alle verschillende wapens. Topgame! _/-\o_

PSN-id: Chrasher

• Alvanosa
Zo de Arena gedaan in Altissa voor de molen en de boost naar 70 mp/h voor de auto. Weet iemand trouwens waar het chocobo festival is? Dat kun je namelijk vandaag al unlocken, maar ik heb het niet weten te vinden.

Overigens bij mij is de Ascencion tree nou zonder lijnen, wat het niet echt makkelijk maakt om te zien welke je moet unlocken voor de volgende..

[ Voor 25% gewijzigd door Alvanosa op 22-12-2016 08:41 ]

• sjaak88
Alvanosa schreef op donderdag 22 december 2016 @ 08:32:
Zo de Arena gedaan in Altissa voor de molen en de boost naar 70 mp/h voor de auto. Weet iemand trouwens waar het chocobo festival is? Dat kun je namelijk vandaag al unlocken, maar ik heb het niet weten te vinden.

Overigens bij mij is de Ascencion tree nou zonder lijnen, wat het niet echt makkelijk maakt om te zien welke je moet unlocken voor de volgende..
Ik ben toevallig ook bij de Arena maar ik vraag me af of die motor boost zin heeft als je vliegende auto hebt? Of is die al geupgrade met de snelheid op de weg rijden.

Over je vraag vond ik het volgende;

You’ll also get a Carnival Passport, which allows you to take part in the festivities scheduled for the end of January. When the festival is live, you’ll receive a Choco-Mog Tee, a unique festive attire.

Komt dus pas eind januari.

• Alvanosa
sjaak88 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 17:22:
[...]

Ik ben toevallig ook bij de Arena maar ik vraag me af of die motor boost zin heeft als je vliegende auto hebt? Of is die al geupgrade met de snelheid op de weg rijden.

Over je vraag vond ik het volgende;

You’ll also get a Carnival Passport, which allows you to take part in the festivities scheduled for the end of January. When the festival is live, you’ll receive a Choco-Mog Tee, a unique festive attire.

Komt dus pas eind januari.
Ik kon eerst met 60 mph rondrijden en rij nou met 70 mph rond, dus het doet wel iets. Vliegend heb ik geen idee.

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Iemand al de duurste Arena prijs gekocht?
Het is een auto onderdeel, waarvan ik behoorlijk benieuwd ben wat het doet!

Vissen levert trouwens flink AP op, net een 2-3 uur aan het vissen geweest en bijna 200 AP binnengehengeld :P
Ook een plek gevonden die vol zit met karpers en koi. Duren ontzettend lang om binnen te halen; hele sterke visjes.
Niet de beste plek om snel AP te verdienen maar wel de visplek met de meeste uitdaging :)

[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 22-12-2016 20:50 ]

• sjaak88
Beste farm plek voor AP is noord West van Hammerhead.

Pak de Shield of Just, deze doet splash damage, kill de 'wolven' en laat ze telkens respawnen met je whistle.

Er spawnen 2 a 4 telkens en als je het goed doet dan krijg je niet eens een battle report wat veel tijd scheelt.

Je hebt zo erg snel veel AP :)

• Alvanosa
sjaak88 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 21:30:
Beste farm plek voor AP is noord West van Hammerhead.

Pak de Shield of Just, deze doet splash damage, kill de 'wolven' en laat ze telkens respawnen met je whistle.

Er spawnen 2 a 4 telkens en als je het goed doet dan krijg je niet eens een battle report wat veel tijd scheelt.

Je hebt zo erg snel veel AP :)
Neem je er ook nog eens de Warrior's Fanfare en Blitzer's Fanfare bij, dan krijg je nog per keer 2 AP extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Alvanosa schreef op donderdag 22 december 2016 @ 22:49:
[...]

Neem je er ook nog eens de Warrior's Fanfare en Blitzer's Fanfare bij, dan krijg je nog per keer 2 AP extra.
Je moet dan wel battle report krijgen en ik heb de gratis versie dus helaas alleen Warrior's Fanfare. Voor 1 AP extra maar wel de battle starten ik vraag me af of het meer AP zou opleveren.

Met de Blizter's Fanfare dan zou dat denk ik wel zijn, misschien toch maar season pass kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 09:06

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ik heb de seasons pass, dus direct maar even de boel gedownload en geinstalleerd. Voor de verandering geen gigabytes aan data :P

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
sjaak88 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 01:00:
[...]

Je moet dan wel battle report krijgen en ik heb de gratis versie dus helaas alleen Warrior's Fanfare. Voor 1 AP extra maar wel de battle starten ik vraag me af of het meer AP zou opleveren.

Met de Blizter's Fanfare dan zou dat denk ik wel zijn, misschien toch maar season pass kopen :)
Ik gebruik deze manier, dat gaat nog aardig snel hoor.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=tP96hOSloWU]

Daarnaast ben ik ook geswitched naar de C layout, en wat is dit lekker om te spelen, aanvallen op de R2 en blocken op L2.

[ Voor 10% gewijzigd door Alvanosa op 23-12-2016 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
Die AP ringen scheelt zeker een slok op een borrel. Maar een A+ krijgen voor finesse en time gaat me niet makkelijk af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 09:06

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Slurpie Blauw schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 09:57:
Die AP ringen scheelt zeker een slok op een borrel. Maar een A+ krijgen voor finesse en time gaat me niet makkelijk af.
Hah, dat is mij in de hele game nog niet gelukt, en het interesseert me ook weinig eigenlijk. Ik geniet van het spel, dan maar als een lompe boer te werk gaan, als't werkt, is het niet dom :P

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slurpie Blauw schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 09:57:
Ik heb regelmatig een A of A+ voor finesse en time. Ik krijg dit voornamelijk door een combi te gebruiken van Magic en een wapen te gebruiken waar de Fiend voor beide weak tegen is. Een beetje aftasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb ook vaak één of twee A+jes na een gevecht. Gebruik geen magic maar zorg dat ik zo weinig mogelijk geraakt word, dat ik een wapen gebruik waar de enemy weak voor is (wat Jasphur ook al zei), dat ik veel parry- en blindside links perform en dat ik de tech bar gebruik zodra mogelijk.
Finishing moves probeer ik altijd met een warp strike, link strike of tech bar strike te doen, geen idee of dat nog wat extra's oplevert maar leuk is het wel ;)
Gebruik vrijwel altijd Recoil (Prompto), Warhammer (Gladio) en Regroup (Ignis) als abilities voor mijn party.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 12:03:
Ik heb ook vaak één of twee A+jes na een gevecht. Gebruik geen magic maar zorg dat ik zo weinig mogelijk geraakt word, dat ik een wapen gebruik waar de enemy weak voor is (wat Jasphur ook al zei), dat ik veel parry- en blindside links perform en dat ik de tech bar gebruik zodra mogelijk.
Finishing moves probeer ik altijd met een warp strike, link strike of tech bar strike te doen, geen idee of dat nog wat extra's oplevert maar leuk is het wel ;)
Gebruik vrijwel altijd Recoil (Prompto), Warhammer (Gladio) en Regroup (Ignis) als abilities voor mijn party.
Regroup is echt zo onwijs fijn. Eenvan de beste technieken die beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Firesphere schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 08:01:
Ik heb de seasons pass, dus direct maar even de boel gedownload en geinstalleerd. Voor de verandering geen gigabytes aan data :P
Paar dagen geleden kwam wel 1.3 update uit, welke aardig groot was. En voor mijn gevoel loopt het spel nu soepeler op high mode, geen idee of dat waar is.

Geen idee wat ze hebben veranderd in 1.3 om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Hoe krijgt square enix het voor elkaar met die zwarte randen aan de zijkant. Net ook even the world of final fantasy demo op de ps4 pro gebruikt, die hebben ze helemaal verpruts, je ziet gewoon letterlijk de zwarte lijnen tussen de pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Misschien is de demo niet geschikt voor de Pro gemaakt? Al moet ik zeggen, het originele spel heeft ook nog geen update gekregen sinds het uit is. Maar ik heb geen Pro dus ook geen last er van.

[ Voor 58% gewijzigd door tiguan op 24-12-2016 16:23 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 15 Laatste