Ze geven een reden, -> "This console has been banned for violations of the Terms of Use."shenr schreef op maandag 16 januari 2012 @ 17:13:
[...]
Ook al heeft de betreffende vriend wel iets gedaan met zijn Xbox, hoe moeilijk is het om aan te geven 'op die en die datum hebben wij dit en dat geconstateerd en daarom bannen wij u'. Het probleem is dat niemand het waard vind om zijn recht hier te halen, omdat een nieuw console goedkoper is en 99% van de tijd diegene wel iets heeft uitgehaald met zijn Xbox. Maar dit geeft MS niet het recht om zonder opgaaf van reden te bannen, toch? Je betaalt er immers maandelijks een bedrag voor, naast de rechten die MS heeft hebben ze ook plichten na te komen voor dat bedrag. Dat ze bannen is logisch en volkomen in hun recht (als er gemod is met de xbox), maar het opgeven van een reden vind ik hun plicht (ook al staat het niet in de EULA).
Maar zonder feiten is het alleen maar gissen.
De betreffende melding is een hardware ban, deze wordt alleen gegeven bij een hardware aanpassing firmware flash, accounthandel en naar horen zeggen kennelijk ook voor een 3rd party harddisk.
Aangezien er geen 'banwave' is geweest voor zover ik kan zien op de verschillende fora. Zijn er 2 mogelijkheden, 1 zoals gezegd een fout van ms of 2 eigenaar van de xbox heeft gewoon gemod en niet goed opgelet met het spelen van zijn AP 2.5 games
Beste advies wat ik je kan geven is op de xbl forums in het juiste onderdeel een post maken met vermelding van gamertag. Daar krijg je meestal wat meer info over welk deel van de TOS is overtreden.
Success
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |