Het Grote Ubuntu-Vragen topic

Pagina: 1
Acties:
  • 203 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Topicstarter
Omdat er in Het Grote Ubuntu Topic geen vragen gesteld mogen worden terwijl er zoveel vragen gesteld worden dat de mods overuren moeten draaien, en wegens het succes van het Topic voor kleine vragen, leek het me een goed idee om een topic te openen voor (kleine) Ubuntu-vragen die niet interessant of ingewikkeld genoeg zijn om een eigen topic te verantwoorden.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-10 22:42

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Dit gaan we niet doen. Er is een reden voor het 'geen vragen' beleid in het Grote Ubuntu-topic. Gathering of Tweakers is in de eerste plaats een discussieforum, geen helpdesk voor luie mensen. Als ik dit topic toestaat komen alle n00bs hier vragen dumpen zonder zelf enige moeite te doen. Het is van te voren vaak ook niet duidelijk of iets een "kleine" of een "grote" vraag is. In het Grote Ubuntu-topic zie je ook dat er regelmatig vragen gesteld worden die niks met Ubuntu te maken hebben maar daar worden gepost omdat de steller toevallig Ubuntu draait.
Daarbij is het ook niet handig. Je kan niet zien of er in dit topic iets gevraagd wordt dat jij interessant vindt. Je zal het hele topic moeten volgen. Veel mensen hebben daar geen zin in en lezen de "grote" topics dus niet. Ook bij het terugzoeken van informatie is het onhandig omdat er al snel allerlei discussies door elkaar ontstaan en je die allemaal moet gaan doorlezen om uit te zoeken welke posts voor jouw relevant zijn.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Dit topic is gesloten.