Ik kom zojuist van de A28 richting Groningen af en ik ben ingehaald door 5 donkere BMW's met een klein blauw zwaailampje op het dak en 2 knipperlichtjes in de grille. Alhoewel, ik zeg BMW's, van 1tje weet ik het zeker maar ze gingen allemaal zo ENORM hard dat ik het haast niet kon zien. Ik hou zelf ook wel van een beetje doortrappen maar bij de 1e schrok ik mij te pletter, ze gingen zeker wel over de 200 km/h, zonder te overdrijven. Op dit stuk snelweg kun je een heel eind in de verte kijken maar ze waren binnen no time uit het zicht verdwenen. Tussen elke auto zat een paar minuten in....
Ik dacht eens een keer gelezen te hebben dat deze auto's van de anti-terreur eenheid zijn maar ik kan er opzich ook niks over vinden in het nieuws? Ben nu toch wel heel erg nieuwsgierig, misschien kan iemand hier mij er duidelijkheid over verschaffen!
Ik dacht eens een keer gelezen te hebben dat deze auto's van de anti-terreur eenheid zijn maar ik kan er opzich ook niks over vinden in het nieuws? Ben nu toch wel heel erg nieuwsgierig, misschien kan iemand hier mij er duidelijkheid over verschaffen!