Ja ik heb de "welk scherm kopen guide" gelezen...heb er nog meer vragen door gekregen
Ik ga de vraag toch stellen op dit forum WELK scherm?
Budget: max 700 Euro
Moet kunnen gebruikt worden voor FPS games(DELL U2711 komt dus niet in aanmerking ondanks de interessante resolutie, inputlag als je MW3 speelt kan ik echter missen)
Moet 27 inch of meer zijn
Liefst hogere resolutie dan 1920x1080
Heb al zoveel gelezen ondertussen , voornamelijk user reviews, twijfel word alleen maar meer.
Ben niet iemand die een scherm zit te calibreren gedurende een dag, ik gebruik het zoals het uit de doos komt(ik zie sommige tweakers uit hun stoel vallen
Videokaart is een Asus GTX 580, werk meestal met 1 scherm, pc wordt gebruikt voor gamen en multimedia.
Portretstand of 3d weinig behoefte maar een HOGE REFRESHRATE is welkom.
met dank bij voorbaat
Ik ga de vraag toch stellen op dit forum WELK scherm?
Budget: max 700 Euro
Moet kunnen gebruikt worden voor FPS games(DELL U2711 komt dus niet in aanmerking ondanks de interessante resolutie, inputlag als je MW3 speelt kan ik echter missen)
Moet 27 inch of meer zijn
Liefst hogere resolutie dan 1920x1080
Heb al zoveel gelezen ondertussen , voornamelijk user reviews, twijfel word alleen maar meer.
Ben niet iemand die een scherm zit te calibreren gedurende een dag, ik gebruik het zoals het uit de doos komt(ik zie sommige tweakers uit hun stoel vallen
Videokaart is een Asus GTX 580, werk meestal met 1 scherm, pc wordt gebruikt voor gamen en multimedia.
Portretstand of 3d weinig behoefte maar een HOGE REFRESHRATE is welkom.
met dank bij voorbaat
[ Voor 11% gewijzigd door Random aka Indy op 14-01-2012 09:27 ]