Er zitten ook voordelen aan.. Je hebt hem dan gelijk.. Je kan toch pas 's middags? Of kan je 's ochtends al?Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 19:29:
[...]
Lig nogal er over te twijfelen om naar BCC in Beek te gaan. Ze hebben me ja toegezegd die laptop op zij te leggen, maja beek is nog al ver 23km, ook niet handig als er iets met de notebook zou zijn, want mag ik weer terug naar Beek ( Mijn moeder zei dat net terecht ) dus dan is prijsverschil inderdaad verwaarloosbaar.
Als je vrijdag binnen stapt bij de BCC, moet je maar s vragen naar Dennis.
Komt alles goed qua prijs
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 18:41:
[...]
Omdat die laptop bij de MM webshop 613 euro gaat kosten als je de BTW eraf haalt. BCC gaat daarin mee en gaat er blijkbaar dus nog een paar tientjes onder zitten.
Ik loop vrijdagochtend even bij de MM in Ede binnen om de prijs van dat scheerapparaat en de powerline set te bekijken. Daarna loop ik 100 meter naar links en ga ik eens bij de BCC praten. Wie weet valt er nog wat te regelen. De prijzen van de MM webshop kan ik morgen wel even bekijken.
Verwijderd
Nee kan pas in de middag. Ja voordeel is dan heb ik hem gelijk ( Maar kan pas in de middag inderdaad en wie weet is het dan al verkocht, want met deze acties gaat in de fysieke winkels natuurlijk snel ).Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 19:31:
[...]
Er zitten ook voordelen aan.. Je hebt hem dan gelijk.. Je kan toch pas 's middags? Of kan je 's ochtends al?
Verwijderd
Lastige keuze.. voor elke keuze is wel "iets" te zeggen.. Misschien beetje domme vraag, maar wil je moeder hem niet voor je kopen, 's ochtends?:)Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 19:37:
[...]
Nee kan pas in de middag. Ja voordeel is dan heb ik hem gelijk ( Maar kan pas in de middag inderdaad en wie weet is het dan al verkocht, want met deze acties gaat in de fysieke winkels natuurlijk snel ).
Verwijderd
Wist niet of de Note in de BTW korting viel wilde het morgen checken maar vanavond al gekocht.rcarter schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 18:05:
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen, maar galaxy note is in zmeer nu 461
Als er gegevens zijn gevraag om de laptop te reserveren, staat deze vast in het magazijn op jouw naam.
In het vervolg kun je altijd vragen naar een bon-ordernummer en de naam van de verkoper noteren.
Mocht het zijn dat je morgen voor niks komt, omdat de notebook niet meer voorradig is kun je volledig uit je dak gaan en aangeven wat je bonnummer is en ook de naam van de verkoper erbij halen.
Niets vaag aan, 699,- min de btw is wat er telefonisch is door gegeven (mondelinge afspraak), dus de prijs kan dan nooit meer worden.
In het vervolg kun je altijd vragen naar een bon-ordernummer en de naam van de verkoper noteren.
Mocht het zijn dat je morgen voor niks komt, omdat de notebook niet meer voorradig is kun je volledig uit je dak gaan en aangeven wat je bonnummer is en ook de naam van de verkoper erbij halen.
Niets vaag aan, 699,- min de btw is wat er telefonisch is door gegeven (mondelinge afspraak), dus de prijs kan dan nooit meer worden.
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 18:44:
[...]
Dat ga ik ook doen en dan alleen al vanwege de zekerheid, dan heb ik hem 100% aan een goeie prijs, bij BCC vind het maar vaag en voor zelfde geld matchen ze dan alleen de prijs van € 612.
Dus ik bespaar me de moeite om naar beek te reizen en bestel wel online.
Verwijderd
Nee dat gaat niet, mijn ouders kunnen zo'n bedrag niet missen en voor haar is naar beek ook niet makkelijk om naar toe te gaan, dus dat word niks.Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 19:38:
[...]
Lastige keuze.. voor elke keuze is wel "iets" te zeggen.. Misschien beetje domme vraag, maar wil je moeder hem niet voor je kopen, 's ochtends?:)
Ik vind zelf ook lastige keuze. Ga ik naar BCC dan heb ik hem inderdaad morgen, bestel ik op webshop van MM dan word ie thuis bezorgd en hoef ik niet de deur uit.
Een ding is wel zeker, als ik bestel in webshop van MM heb ik meer zekerheid want heb geen bevestiging van BCC en of de prijs morgen inderdaad € 699 weet ik niet, maar ik geloof dat het niet veranderd word.
Heb geen reserverings nummer gekregen, maar wel naar wie ik moest vragen en dat ie op zij gelegd werd. En van de € 699 gaat nog 16% vanaf werd inderdaad vertelt.Pred! schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 19:41:
Als er gegevens zijn gevraag om de laptop te reserveren, staat deze vast in het magazijn op jouw naam.
[...]
Ik had wel gevraagd of ze me een bevestiging per e-mail konden sturen. Maar goed als ik jouw begrijp zou het morgen gewoon klaar moeten liggen.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2012 19:52 ]
Heb vorig jaar bij MM zelfde soort geintje gehad. Wilde een LG Plasma scherm kopen. Dus geinformeerd wat de voorraad positie was en ze hadden hem op voorraad. Nu neem je zo een groot ding niet mee in de auto dus kies ik er voor om te bezorgen. Wordt ik op de dag van bezorgen gebeld dat het product niet meer leverbaar is. Ik zeg, in magazijn hadden jullie er nog 7 op voorraad. Krijg ik de mededeling dat er 1 kapot was en dat de distributeur hem niet voor de prijs wilde leveren, maar ik kon naar de winkel komen om een ander model uit te zoeken.SiGNe schreef op maandag 23 januari 2012 @ 18:36:
Ik heb vorig jaar een samsung LE40C750 gekocht via de BTW actie, of eigenlijk zonder die actie want ze wilden wel meegaan met de lage prijzen van andere winkels maar dan alleen zonder de BTW actie.
(bij mediamarkt was ie zonder de BTW actie €976 met €819, bij BBC was ie toen met BTW €800)
Scheelde uiteindelijk nog eens €19 dus dan maar met BTW en korting.
Helaas moest ik wel nog 6 weken op mijn TV wachten terwijl ik bij aankoop te horen kreeg dat deze binnen 2-3 dagen leverbar zou zijn.
Na veel gebel en gezeur kreeg ik na 5 weken te horen dat de TV helemaal niet in de backorder stond!
Na die 6 weken had ik 'm eigenlijk beter bij een andere winkel kunnen halen want daar waren de prijzen inmiddels nog weer lager geworden.
Zelf heb ik sterk het vermoeden dat MM expres geen haast heeft gehad met het bestellen van de TV zodat ze er zelf meer winst op konden maken.
Andere winkels hadden totaal geen problemen met de levering op dat moment weet ik door navraag.
Ik zelfde avond naar MM Utrecht en ik kom bij de informatiebalie. Ik zeg, ik heb een geldige koopovereenkomst dus ik wil de TV nu hebben. Wilden ze de overeenkomst ongedaan maken. Ik zeg dat kan zo maar niet want ik heb een package deal gemaakt, met 2 tv's (andere had ik al meegenomen op zaterdag).
Dus achter de balie bellen, blijkt model niet meer leverbaar en ook niet bij andere filialen te krijgen. Maar ik kon een ander model uitzoeken. Uiteindelijk voor grotere broertje gegaan, bleek deze opeens 140 euro duurder te zijn en moest ik bijbetalen. Dus ik zeg, no way, werd er gebeld met andere mensen binnen mm kreeg ik hem uiteindelijk wel en volgende dag bezorgd. Maar achteraf had ik echt het gevoel dat ik toch nog werd genaaid. En wat bleek bij later informeren, dat er meer mensen waren die tegen het zelfde geintje aanliepen, bij mm verkopen ze meer dan ze kunnen waarmaken en proberen je dan een ander product te verkopen wat meer kost.
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Verwijderd
Maar zoals net Pred! al zei is een mondelijke afspraak ook een geldige overeenkomst.. dus ze zijn verplicht te leveren, hoe ze het ook willen doen..Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 19:46:
[...]
Nee dat gaat niet, mijn ouders kunnen zo'n bedrag niet missen en voor haar is naar beek ook niet makkelijk om naar toe te gaan, dus dat word niks.
Ik vind zelf ook lastige keuze. Ga ik naar BCC dan heb ik hem inderdaad morgen, bestel ik op webshop van MM dan word ie thuis bezorgd en hoef ik niet de deur uit.
Een ding is wel zeker, als ik bestel in webshop van MM heb ik meer zekerheid want heb geen bevestiging van BCC en of de prijs morgen inderdaad € 699 weet ik niet, maar ik geloof dat het niet veranderd word.
Verwijderd
Okay dan kijken of ik zo'n dag kaart van Veolia zou kunnen gebruiken, dan kom ik er voor € 5,50.Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 19:49:
[...]
Maar zoals net Pred! al zei is een mondelijke afspraak ook een geldige overeenkomst.. dus ze zijn verplicht te leveren, hoe ze het ook willen doen..
Verwijderd
Het is jouw keuze natuurlijk...Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 19:53:
[...]
Okay dan kijken of ik zo'n dag kaart van Veolia zou kunnen gebruiken, dan kom ik er voor € 5,50.
Ervaar nu ook een beetje hetzelfde. Mijn zusje wil al een tijdje de Philips 47PFL7606H LEDtv halen, ik gaf als advies wacht even tot de btw dagen, tv staat al weken als voorradig op de site en warempel is opeens vandaag van de site af. Is ze gaan rondbellen niemand in de Regio Den Haag heeft hem meer op voorraad. Kan toeval zijn, maar vind het wel apart. Ze geven wel aan dat je hem kan bestellen voor die prijs, moet je hem volledig aanbetalen. Maar dan is de vraag hoelang gaat dat duren, als ik bovenstaande verhalen lees hoop ik dat mijn zusje hem dan snel heeft.Wim-Bart schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 19:49:
[...]
Heb vorig jaar bij MM zelfde soort geintje gehad. Wilde een LG Plasma scherm kopen. Dus geinformeerd wat de voorraad positie was en ze hadden hem op voorraad. Nu neem je zo een groot ding niet mee in de auto dus kies ik er voor om te bezorgen. Wordt ik op de dag van bezorgen gebeld dat het product niet meer leverbaar is. Ik zeg, in magazijn hadden jullie er nog 7 op voorraad. Krijg ik de mededeling dat er 1 kapot was en dat de distributeur hem niet voor de prijs wilde leveren, maar ik kon naar de winkel komen om een ander model uit te zoeken.
Ik zelfde avond naar MM Utrecht en ik kom bij de informatiebalie. Ik zeg, ik heb een geldige koopovereenkomst dus ik wil de TV nu hebben. Wilden ze de overeenkomst ongedaan maken. Ik zeg dat kan zo maar niet want ik heb een package deal gemaakt, met 2 tv's (andere had ik al meegenomen op zaterdag).
Dus achter de balie bellen, blijkt model niet meer leverbaar en ook niet bij andere filialen te krijgen. Maar ik kon een ander model uitzoeken. Uiteindelijk voor grotere broertje gegaan, bleek deze opeens 140 euro duurder te zijn en moest ik bijbetalen. Dus ik zeg, no way, werd er gebeld met andere mensen binnen mm kreeg ik hem uiteindelijk wel en volgende dag bezorgd. Maar achteraf had ik echt het gevoel dat ik toch nog werd genaaid. En wat bleek bij later informeren, dat er meer mensen waren die tegen het zelfde geintje aanliepen, bij mm verkopen ze meer dan ze kunnen waarmaken en proberen je dan een ander product te verkopen wat meer kost.
Net bij MM Utrecht geweest. BTW actie is daar al begonnen.
Wat prijzen voor de geinteresseerden (na BTW kortnig):
- Canon 7D: 1032
- Canon 60D + 18-135: 898
- Canon 600D + 18-55 IS: 520
Lenzen vielen ook onder actie trouwens.
Wat prijzen voor de geinteresseerden (na BTW kortnig):
- Canon 7D: 1032
- Canon 60D + 18-135: 898
- Canon 600D + 18-55 IS: 520
Lenzen vielen ook onder actie trouwens.
[ Voor 10% gewijzigd door vanDaal op 25-01-2012 20:07 ]
vanaf hoe laat kan je terecht in de MM webshop met de geldende BTW actie prijzen?
Verwijderd
Dat sowieso ja
Verwijderd
Dat was ook mijn keuze geweest als ik in jouw schoenen stond.Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 20:01:
[...]
Dat sowieso jamaar kan er inderdaad wel vanuit gaan dat zij zich aan hun woord houden. Ga denk ik gewoon rond de middag, ook dat heb ik door gegeven.
Ik ga nu naar Rijswijk, geld terugvragen..
Als ik nog spullen moet checken hoor ik het wel!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Computer speakers en toetsenbord, doen mee of vallen toch onder accessoires?
Wil je kijken of ze de Sony KDL-40EX521 hebben staan, en voor welke prijs?CLB schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 20:04:
Ik zag de korting ook al op een lichtkrant staan onderweg...men pakt t weer groots aan!
adr opleidingen en meer adr opleidingen
als het kan de D7000 bodyCLB schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 20:04:
Net een Canon 50MM f/1.8 II gekocht bij de MediaMarkt in Eindhoven €92,42 en kreeg gratis een goodybag (waar een zoutstelletje, tandpasta monster, mediazine) wat andere troep en champagne bij binnenkomst.
Net bij MM Ehv geweest voor een 60D; niet in de schappen maar wel nog achter op voorraad: 696.61,-
Ook de roze bubbels gekregen en een eierwekker ipv peper-zout stelletje :-)
Verwijderd
Ik kom zeker wel even langs. Zag dat hij "toevallig" op de webshop van BCC precies even duur is als op de webshop van MM. Dan hoor ik vrijdag wel wanneer ik hem op kan komen halen (je hebt hem niet op voorraad).Pred! schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 19:33:
Als je vrijdag binnen stapt bij de BCC, moet je maar s vragen naar Dennis.
[...]
En ik ben bang, dat je het powerLAN-setje niet hebt. (Tenminste, in de webshop zie ik hem niet staan.) Het is een 500Mb-switch (dus 4x ethernet en 1x powerLAN) en een normale powerLAN-adapter (Netgear XAVB5004 en een XAVB5001). Moet ik Mediamarkt meegeven: geen slechte deal voor 129 euro (inclusief BTW
Had liever een eierwekker gehad dan deze stomme kitch dingen haha. Veel plezier met je nieuwe speeltje! Ga je geen spijt van krijgen denk ik zo!ElDiosRubio schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 20:23:
Net bij MM Ehv geweest voor een 60D; niet in de schappen maar wel nog achter op voorraad: 696.61,-
939 of 1149, korting moet er nog van af..Shinoki schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 20:10:
als het kan de D7000 bodyof de goedkoopste kit
Er was 1 showmodel, maar anders bestellen, klik levertijd onbekend, maar volledige aanbetaling.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik koop hem morgen voor €60. En na de Canon Cashback (€-15) blijft er nog maar €45 over.Igor92 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 20:11:
Net een Canon 50MM f/1.8 II gekocht bij de MediaMarkt in Eindhoven €92,42 en kreeg gratis een goodybag (waar een zoutstelletje, tandpasta monster, mediazine) wat andere troep en champagne bij binnenkomst.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
In Roermond waren ze ook al begonnen. Koffie en vlaai erbij!
Het product waar ik voor kwam is echter niet op voorraad..
Het product waar ik voor kwam is echter niet op voorraad..
PSN ID = Jorco
635 en met korting eraf 533,61Raymm schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 20:08:
Wil je kijken of ze de Sony KDL-40EX521 hebben staan, en voor welke prijs?
Bedankt, dat wordt dan ws online bestellen (twijfel nog wel tussen dit toestel en de Samsung UE40D5000)
Vanavond bij MM Eindhoven geweest... Deze hadden me telefonisch bevestigd dat hun actie ook om 18.00 uur begon *sorry had geen tijd meer het hier te posten, internet op mn iphone werkte niet helemaal super*
Tjonge jonge wat een gedoe. Telefonisch eerst gevraagd naar de voorraad en bleek dat de prijzen wel érg hoog lagen. Babyfoon bv 119 euro tegenover 79 bij BCC of andere zaak... Telefoniste gaf aan dat ze meegaan met de prijzen en dat daar dan nog de korting vanaf gaat (mits de winkel binnen 15 km van MM afligt en echt een winkel is, BCC ligt om de hoek en ook de MyCom en Dynabyte liggen er in de buurt als ik me niet vergis). Daar aangekomen wouden ze niet meegaan, camera dus duurder dan op andere plaatsen en nog wat andere spulletjes ook duurder. Babyfoon heb ik aangegeven op de afdeling en kreeg hem voor hetgeen was afgesproken. Ik zou even terug moeten lopen naar de camera afdeling, dan konden ze daar ook de korting verrekenen. Daar aangekomen kreeg ik nog een keer te horen dat ze niet mee gingen en de Poolse (??) dame werd zelfs een beetje kwaad... Erg klantvriendelijk zijn ze daar niet... Arme werknemers, de 3 drukste dagen moeten nog komen!!
De Sony e-reader daarintegen deed onverwachts wél mee met de actie. Net gedaan of ik nergens van wist en gevraagd wat de prijs werd na de korting. Hadden ze toevallig net besloten hem toch mee te laten doen
Iedereen heel veel plezier met shoppen, er lag nog genoeg in de schappen dus have fun
Tjonge jonge wat een gedoe. Telefonisch eerst gevraagd naar de voorraad en bleek dat de prijzen wel érg hoog lagen. Babyfoon bv 119 euro tegenover 79 bij BCC of andere zaak... Telefoniste gaf aan dat ze meegaan met de prijzen en dat daar dan nog de korting vanaf gaat (mits de winkel binnen 15 km van MM afligt en echt een winkel is, BCC ligt om de hoek en ook de MyCom en Dynabyte liggen er in de buurt als ik me niet vergis). Daar aangekomen wouden ze niet meegaan, camera dus duurder dan op andere plaatsen en nog wat andere spulletjes ook duurder. Babyfoon heb ik aangegeven op de afdeling en kreeg hem voor hetgeen was afgesproken. Ik zou even terug moeten lopen naar de camera afdeling, dan konden ze daar ook de korting verrekenen. Daar aangekomen kreeg ik nog een keer te horen dat ze niet mee gingen en de Poolse (??) dame werd zelfs een beetje kwaad... Erg klantvriendelijk zijn ze daar niet... Arme werknemers, de 3 drukste dagen moeten nog komen!!
De Sony e-reader daarintegen deed onverwachts wél mee met de actie. Net gedaan of ik nergens van wist en gevraagd wat de prijs werd na de korting. Hadden ze toevallig net besloten hem toch mee te laten doen
Iedereen heel veel plezier met shoppen, er lag nog genoeg in de schappen dus have fun
Verwijderd
Waar?LuPo schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 20:38:
[...]
Ik koop hem morgen voor €60. En na de Canon Cashback (€-15) blijft er nog maar €45 over.
Verwijderd
De website van de mediamarkt wordt aangepast.. Lijkt een voorteken voor de actie te zijn!
nu doet hij het wel weer normaal..

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2012 20:52 ]
Zo,
Net terug met een Canon 60D body van MM Alphen, actie al in volle gang!
Wat prijzen voor de geïntresseerden:
Canon 60 Body: 721,82
Canon 7D Body: rond de 990
Net terug met een Canon 60D body van MM Alphen, actie al in volle gang!
Wat prijzen voor de geïntresseerden:
De actie werd in Ede al omgeroepen om 18:00 uur. Ik heb dus nú de Asus Transformer Prime al gereserveerd voor het Actiebedrag (=503 euro). Nu afwachten wanneer hij binnenkomt, maar de korting heb ik!Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 20:51:
De website van de mediamarkt wordt aangepast.. Lijkt een voorteken voor de actie te zijn!
Het maakt natuurlijk ook niet uit wanneer ze beginnen. iedereen die de afgelopen 14 dagen wat gekocht heeft bij de MM, kan nu de korting gaan halen.
[ Voor 14% gewijzigd door Room42 op 25-01-2012 20:56 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Verwijderd
Oké, haha fijn voor je, maar waarom quote je dat met mijn bericht?Room42 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 20:54:
[...]
De actie werd in Ede al omgeroepen om 18:00 uur. Ik heb dus nú de Asus Transformer Prime al gereserveerd voor het Actiebedrag (=503 euro). Nu afwachten wanneer hij binnenkomt, maar de korting heb ik!
Ik kreeg deze uitnodiging, Dus mensen die vanavond al willen profiteren, print hem uit ga naar Utrecht (nog een uur) en je bent de eerste! Nouja, een van de eerste
https://p.twimg.com/Aj7zXrOCQAEvbRg.jpg:large
https://p.twimg.com/Aj7zXrOCQAEvbRg.jpg:large
Omdat het over kwam alsof je in spanning zitVerwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 20:55:
[...]
Oké, haha fijn voor je, maar waarom quote je dat met mijn bericht?
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Vanavond rond 1900 bij de mediamarkt in Zoetermeer met de kassabon van mijn Asus Transformer Prime bij mij. Deze had ik 14 januari gekocht. Er werd direct champagne, hamburgertjes en stukjes tonijn aangeboden (die best goed smaakte trouwens). De medewerkers waren nog druk bezig met omprijzen.
Ik kwam om de 'BTW' van de Transformer Prime terug te vragen. Dat lukte zonder enig probleem. Ik ben daarna nog een rondje door de winkel gelopen en zag hem niet meer staan (wel de eerdere Transformer en VEEL Samsungs). Toch deed men niet moeilijk over 'geen voorraad' ofzo. Ik kreeg 95,66 euro terug, contant.
Ik kwam om de 'BTW' van de Transformer Prime terug te vragen. Dat lukte zonder enig probleem. Ik ben daarna nog een rondje door de winkel gelopen en zag hem niet meer staan (wel de eerdere Transformer en VEEL Samsungs). Toch deed men niet moeilijk over 'geen voorraad' ofzo. Ik kreeg 95,66 euro terug, contant.
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan
Owww daarom was het zo druk bij de informatie balie? Iedereen kwam dat fixen! Ik dacht al waarom koopt niemand gewoon bij de kassa lol
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
Hahaha okeee, nee hoor!:P Ik koop sowieso niets bij mediamarkt..Room42 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 20:56:
[...]
Omdat het over kwam alsof je in spanning zit
Via de actie van LivingSocial. Ding kost €120 bij bol.com, paar bonnetjes besteld en dus voor €60.
Wilde hem eerst gaan kopen voor €109 (vóór aftrek BTW actie) bij MM Groningen. Maar dit scheelt toch weer drie tientjes.
heb al geprobeerd door te spitte in deze topic maar doet de Samsung Galaxy Tab ook mee ?
Ja.DonDee schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 21:02:
heb al geprobeerd door te spitte in deze topic maar doet de Samsung Galaxy Tab ook mee ?
Waarom niet bij de BCC in Ede gehaald, De TF201 ligt daar op voorraad en de prijs was al aangepast naar 503,36.
Had je nu kunnen genieten van je Prime....
Room42 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 20:54:
[...]
De actie werd in Ede al omgeroepen om 18:00 uur. Ik heb dus nú de Asus Transformer Prime al gereserveerd voor het Actiebedrag (=503 euro). Nu afwachten wanneer hij binnenkomt, maar de korting heb ik!
Het maakt natuurlijk ook niet uit wanneer ze beginnen. iedereen die de afgelopen 14 dagen wat gekocht heeft bij de MM, kan nu de korting gaan halen.
Nee, de 32GB met dock hebben ze niet op voorraad.Pred! schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 21:02:
Waarom niet bij de BCC in Ede gehaald, De TF201 ligt daar op voorraad en de prijs was al aangepast naar 503,36.
[...]
Ook het filiaal op de Cruqius doet gewoon al mee, prijzen waren al aangepast in de kassa. Kon de 600D body meenemen voor 486 euro
Wat kosten Motorola Razrs bijvoorbeeld in Zoetermeer of Rotterdam? Minder dan 420,00 (zoals in Rijswijk)
Zojuist de asus n53sv-s1930 wezen halen. 611euro
Ben nu al verliefd op mijn 1920x1080 scherm
Knutsel te graag aan computers voor mij eigen bestwil :-)
Op de webshop staat heel leuk dat ze daar altijd open zijn.
Ze zijn nu toch echt dicht voor nog 2:40u.
Ze zijn nu toch echt dicht voor nog 2:40u.
Ik ben op zoek naar een Canon 600D met 18-135.
Sum-Up van de prijzen:
MM Arena
600d 18-55 ISII: 609, na korting: 512
600d 18-135: 829, na korting: 697
MM Rotterdam
600D 18-55 630, na korting: 530
MM Utrecht (na BTW korting):
Canon 7D: 1032
Canon 60D + 18-135: 898
Canon 600D + 18-55 IS: 520
MM Amsterdam Noord (ik neem aan nog zonder de korting)
Eos 600d 18-55 €649
Eos 600d 18-135 €849
Eos 550d 18-55 579
MM Alphen
MM Ehv
60D: 696,61
Sum-Up van de prijzen:
MM Arena
600d 18-55 ISII: 609, na korting: 512
600d 18-135: 829, na korting: 697
MM Rotterdam
600D 18-55 630, na korting: 530
MM Utrecht (na BTW korting):
Canon 7D: 1032
Canon 60D + 18-135: 898
Canon 600D + 18-55 IS: 520
MM Amsterdam Noord (ik neem aan nog zonder de korting)
Eos 600d 18-55 €649
Eos 600d 18-135 €849
Eos 550d 18-55 579
MM Alphen
MM Ehv
60D: 696,61
Zou iemand een foto kunnen posten van de 7d prijs in een willekeurige mm ? Kan ik altijd onderhandelen mocht die in Maastricht/Heerlen/Roermond duurder zijn 
Morgen 7d halen
Morgen 7d halen
Ben bang dat je dat niet gaat lukken, tenminste in Eindhoven gingen ze sowieso niet mee met andere MM fillialen...mulkmans schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 21:25:
Zou iemand een foto kunnen posten van de 7d prijs in een willekeurige mm ? Kan ik altijd onderhandelen mocht die in Maastricht/Heerlen/Roermond duurder zijn
Morgen 7d halen
Iemand al geinformeerd naar de samsund ue46d7000 of die stiekem toch meedoet?
Voor de mensen die interesse hebben in een Panasonic tv; in ieder geval op de 42ST30 geldt de korting wèl! Althans, ik kreeg de korting automatisch in de MediaMarkt in Rotterdam Centrum, vanavond al. Was er niet eens vanuit gegaan omdat op de website zo duidelijk vermeld wordt dat alle NeoPlasma buiten de actie vallen.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Goeie vraag. Ben ik ook erg benieuwd naar. Ben van plan om er 1 aan te schaffen....san.okk schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 21:34:
Heeft MM de Synology diskstation DS212+ NAS in het assortiment?
Verwijderd
Nou de pagina's die ik gebookmarked had word ik bij hergedirect naar die actie pagina.Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 20:51:
Mogen geen foto's gemaakt worden in mm ( kreeg ik vandaag te horen van een medewerker van MM toen ik dat doen was ).mulkmans schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 21:25:
Morgen 7d halen
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2012 21:42 ]
Verwijderd
Vanavond in Rijkswijk een Nikon D3100 18-55 + 55-300 op de kop kunnen tikken voor een zeer mooi prijsje. Hadden maar heel weinig Nikon camera's op voorraad werd mij verteld. Alleen al van de D3100 maar een stuk of vijf.
Verwijderd
Had ik het toch net inderdaad goed dat ze de site aan zaten te passen voor de BTW actie..
5D Mark II voor €1470 gekocht
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
In leeuwarden werd gezegd dat de Asus had gevraagd om de prime buiten de aanbieding te laten. Ving dat zo snel op.
Misschien lukt het toch nog! Maar hing inderdaad geen korting prijskaartje bij
Volgens de website niet, al ben ik ook benieuwd. Ik wil graag een DS411 aanschaffen, maar ik zie uberhaupt geen 4-bay Synology's op de site...san.okk schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 21:34:
Heeft MM de Synology diskstation DS212+ NAS in het assortiment?
Zal de BTW webshop om 24.00 uur online gaan? Volgens de teller wel...
Ik hoop dat ze Synology's gaan toevoegen.
Ik hoop dat ze Synology's gaan toevoegen.
Verwijderd
De webshop is nu ook gesloten ofzo, kom steeds op de actie pagina terecht.Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 21:44:
Had ik het toch net inderdaad goed dat ze de site aan zaten te passen voor de BTW actie..
Die Synology Nas valt onder computer accessoires en doet niet mee
In Roermond zat er wel korting op (64GB), maar konden geen reserveringen maken omdat Asus geen toestemming geeft om korting te geven NA de actie.Hortz schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 21:45:
In leeuwarden werd gezegd dat de Asus had gevraagd om de prime buiten de aanbieding te laten. Ving dat zo snel op.
PSN ID = Jorco
Dan ben ik van de week goed weggekomen dan, want ook foto's met mijn mobiel gemaakt omdat ik geen zin had diverse prijzen, typenummers en specificaties op te gaan schrijven.Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 21:40:
Mogen geen foto's gemaakt worden in mm ( kreeg ik vandaag te horen van een medewerker van MM toen ik dat doen was ).
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Vanavond ook maar de knoop doorgehakt en een macbook Air 11" 128gb gekocht!!
super blij mee
super blij mee
mulkmans schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 21:25:
Zou iemand een foto kunnen posten van de 7d prijs in een willekeurige mm ?

Dat was gisteren, dus daar gaat nog korting vanaf natuurlijk!
EDIT: Ook contant geld teruggekregen, door even bij de servicebalie m'n bonnen te laten zien, ook nice
EDIT II: De site is geupdatet met alle uitzonderingen erbij... Nog niet gezien in dit topic?
Rekenvoorbeeld
Een LCD-TV kost € 1.190 (incl. BTW)
19% BTW WEG ERMEE!
€ 1.190 x (100/119)= € 1.000 (excl. BTW)
Aan de kassa ontvangt u € 190.- voordeel (=15,97%)*
Actievoorwaarden
Deze actie is geldig op de productgroepen: TV & hifi, Blu-ray & DVD-spelers, navigatie & car-hifi, portable audio, telecom, computer, huishoudelijk, foto & video, witgoed en wellness.
Webshop bezorgtarieven
Tijdens onze actie weken en thema campagnes, zoals de BTW-Actie, iPod Mania en vakantiepremie actie, gelden onze standaard bezorgtarieven.
Uitgezonderd van de BTW-actie zijn:
• Muziek, film en games:
- CD/DVD/Blu-ray-Discs
- Console Games & PC games
- Console Hardware
- Console accessoires
- Software
• Computer:
- Apple iPad
- Sony e-reader
- Accessoires & Software
• TV & Hifi:
- Sony: HX920 serie, HX820 serie, HX720 serie, NX720
serie, BDVL800, BDPS780, BDPS580, BDVE980,
BDVE780
- Panasonic: alle Neo Plasmamodellen en E30/DT30 serie
- Samsung: 7000-serie, 8000-serie en de 9000-serie
- Philips: 8000-serie en de 9000 serie
- Sharp: LC70LE835E
- LG: LW650 en LW980
- Bose
- Sonos
• Witgoed:
- Alle Liebherr producten
• Telecom en navigatie:
- Alle Apple iPhones
• Portable:
- B&W
- Bose
• Accessoires:
- Alle accessoires
• Powerservice
- Alle diensten welke onder Powerservice vallen
• Online partnershop
- Cartridges
- Fotoservice
- Games download
- Muziek download
- ADSL en internet abonnementen
- Telecom abonnementen-
- Cadeaukaarten
[ Voor 87% gewijzigd door CLB op 25-01-2012 22:05 ]
NaaaaaaisWoutF schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 21:07:
Ook het filiaal op de Cruqius doet gewoon al mee, prijzen waren al aangepast in de kassa. Kon de 600D body meenemen voor 486 euro
Verwijderd
Ik heb nogal een grote telefoon. Nee was nogal obvious en de winkel was net open dus ja ze spraken mij erop aan.Weakling schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 21:55:
[...]
Dan ben ik van de week goed weggekomen dan, want ook foto's met mijn mobiel gemaakt omdat ik geen zin had diverse prijzen, typenummers en specificaties op te gaan schrijven.
Ach ligt ook aan het personeel, ik stond ook tig foto's te schieten, allemaal geen probleem..
Als we elkaar een beetje op prijzen, voordeeltjes, hardware wijzen zijn er straks weer veel Tweakers blij.
Als we elkaar een beetje op prijzen, voordeeltjes, hardware wijzen zijn er straks weer veel Tweakers blij.
Welk filiaal ? Dan moet de winkelprijs 1750 EUR nog zijn. Dat is laag.
Verwijderd
Specs? Vind deze niet terug in de pricewatch.JcK_85 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 21:16:
Zojuist de asus n53sv-s1930 wezen halen. 611euro
Bij de MM in Maastricht ging alles vanavond al gewoon voor de actie prijs weg... Er waren nu al dingen uitverkocht
lekker dan.
Ook mooi, bepaalde modellen laptops stonden niet in de winkel, maar toen ik het typenummer gaf bleken er wel meer dan 20 op voorraad; hoezo eerst de slecht verkopende voorraad pushen?
Ook nog nooit zoveel iMacs langs xien komen, blijkbaar hebben de mensen nog allemaal geld teveel. Pfff...
Ook mooi, bepaalde modellen laptops stonden niet in de winkel, maar toen ik het typenummer gaf bleken er wel meer dan 20 op voorraad; hoezo eerst de slecht verkopende voorraad pushen?
Ook nog nooit zoveel iMacs langs xien komen, blijkbaar hebben de mensen nog allemaal geld teveel. Pfff...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Laat maar.
[ Voor 96% gewijzigd door LuPo op 25-01-2012 22:17 ]
Verwijderd
Veel te duurpsychodweep schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 22:08:
[...]
Hengelopsychodweep schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 22:08:
[...]
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Op een iMac van 1899 scheelt het zo'n 300 euro dus als je het toch wel van plan was dan is nu het moment.Phusebox schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 22:15:
Bij de MM in Maastricht ging alles vanavond al gewoon voor de actie prijs weg... Er waren nu al dingen uitverkochtlekker dan.
Welke BCC?Lovedmenace schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 18:14:
Bij de BCC is het vandaag al mogelijk om de btw korting te krijgen. Heb daar net een asus prime met korting gekocht.
Kan je niet meerdere acce. cash-back krijgen bij aanschaf van 1 camera?LuPo schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 22:17:
Laat maar.
Ja dat kan. Je kunt gewoon meerdere van de accessoires kopen die mee doen. Ik wil alleen de 50mm F/1.8 II dus dat is wel zonde van die bon. Vandaar dat ik dacht dat er misschien wel iemand was die interesse in de bon had. Zag later pas dat je met die bon ook je camera 'registreert'.Aarge schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 22:45:
[...]
Kan je niet meerdere acce. cash-back krijgen bij aanschaf van 1 camera?
[ Voor 6% gewijzigd door LuPo op 25-01-2012 22:50 ]
[VERWIJDERD] Dit was blijkbaar tv geneuzel volgens Brad Pitt.
[ Voor 74% gewijzigd door kevinl op 26-01-2012 11:56 ]
Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
Als ik een extern scherm had....kevinl schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 22:53:
Dit is het moment om een mac mini aan te schaffenmet korting € 503 voor het instapmodel.
Doen muizen nergens mee met de actie trouwens? Had 't al eerder gevraagd maar nog niet echt een duidelijk antwoord gehad. Op de site staan muizen onder besturing en niet onder accessoires. Het is wel een vrij dure muis, de G700 (80(?)) euro, dus misschien dat er wat te regelen valt?
[ Voor 91% gewijzigd door kevinl op 26-01-2012 11:57 ]
[ Voor 89% gewijzigd door kevinl op 26-01-2012 11:57 ]
Ik vroeg toch of het eronder viel of niet dan?kevinl schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 23:06:
[...]
Wat denk je zelf? Een dure accessoire is nog steeds een accessoire.
Ik had gevraagd waarom er bij de Transformer Prime geen kortingskaartje bij zat. Kreeg iets te horen dat Asus daar aan mee moest werken en ze hadden ze toch niet op voorraad. Allemaal vage redenen, toen maar naar de BCC gegaan en besteld voor een mooi bedrag van +- 503 euroHortz schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 21:45:
Toch voor elkaar gekregen om de 580 EX II met korting te kunnen krijgen
Valt onder accessoires, maar toch gelukt. Normaal 399, nu 335,28
Me happy, nu ff mijn sig aanpassen
Hoe? Gewoon gevraagd aan een verkoper of bij de kassa?iMars schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 23:18:
Toch voor elkaar gekregen om de 580 EX II met korting te kunnen krijgenValt onder accessoires, maar toch gelukt. Normaal 399, nu 335,28
Me happy, nu ff mijn sig aanpassen
[ Voor 90% gewijzigd door kevinl op 26-01-2012 11:56 ]
Heeft iemand al gekeken naar de prijzen van de Samsung Galaxy Note? Lijkt mij wel een goed moment om deze te halen.
Een vriend van mij ging voor een L lens en ik voor de flitser, twee dagen eerder gekocht. Gewoon bonnetje gegeven en geld terug gekregen
Dat is een 2e voordeel van bonnetjes. Met het product in de hand kan de cassiere zelf nog een inschatting maken / verkoper om advies vragen (nouja in theorie). Op het bonnetje staan enkel wat letters en daar moeten ze maar wijs uit worden...iMars schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 23:31:
[...]
Een vriend van mij ging voor een L lens en ik voor de flitser, twee dagen eerder gekocht. Gewoon bonnetje gegeven en geld terug gekregen
Dit topic is gesloten.
Let op:
Geen BTW betekent een voordeel van 17,36% en niet 21% korting. Check even deze BTW calculator. Discussie over het kortingspercentage mag geheel achterwege blijven (dus ook reacties op iemand die weer eens melding maakt dat het 21% korting zou zijn). Bvd!
Datzelfde geldt ook voor ander off-topic geneuzel en geklaag over het prijsniveau en andere irrelevante zaken.
Lees ook even de volgende FAQ en voorwaarden door.
Update
Mensen, mag de discussie over reclame achterwege blijven. De discussie over 21% korting en welke producten onder accessoires vallen is nu wel genoeg gevoerd. In het kort genomen moet je er gewoon vanuit gaan dat alleen de hardware producten meedoen, waarbij uitzonderingen gelden voor flitsers en objectieven (voor fotocamera's) en toetsenborden, muizen en externe HDDs (computer afdeling). *
* bovenstaande op basis van eerdere ervaringen
We blijven niet waarschuwen, vanaf nu gaan we bannen.
Geen BTW betekent een voordeel van 17,36% en niet 21% korting. Check even deze BTW calculator. Discussie over het kortingspercentage mag geheel achterwege blijven (dus ook reacties op iemand die weer eens melding maakt dat het 21% korting zou zijn). Bvd!
Datzelfde geldt ook voor ander off-topic geneuzel en geklaag over het prijsniveau en andere irrelevante zaken.
Lees ook even de volgende FAQ en voorwaarden door.
Update
Mensen, mag de discussie over reclame achterwege blijven. De discussie over 21% korting en welke producten onder accessoires vallen is nu wel genoeg gevoerd. In het kort genomen moet je er gewoon vanuit gaan dat alleen de hardware producten meedoen, waarbij uitzonderingen gelden voor flitsers en objectieven (voor fotocamera's) en toetsenborden, muizen en externe HDDs (computer afdeling). *
* bovenstaande op basis van eerdere ervaringen
We blijven niet waarschuwen, vanaf nu gaan we bannen.