Een SSD kun je toch geen accessoire noemen?? Wat een onzin. En dat beleid dat de prijzen niet verhoogd zouden worden, is toch bijna oncontroleerbaar, er zullen de komende dagen wel weer voorbeelden van langskomen.nooberke schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:31:
[...]
SSD's vallen onder Accessoires
Het "grote" spul doet mee...Desktops/Laptops/Tablets/Printers/Monitoren
Het is standaardbeleid dat in de twee weken voor zo'n actie de prijzen niet opgehoogd mogen worden (Op Flyer aanbiedingen e.d. na)....tenminste in de fysieke winkel
Ik houd de PEN double zoom kit al weken in de gaten en is van € 388 in juli (aanbieding) naar €422 gestegen in augustus tot nu. Morgen ga ik 'm denk ik bestellen voor €355.
De webshop doet ook mee toch? Levering is 1-2 dagen in een filiaal, vrijdag -> zaterdag -> zondag mogelijk al leverbaar, of zijn het werkdagen en is ie dinsdag pas binnen?
De webshop doet ook mee toch? Levering is 1-2 dagen in een filiaal, vrijdag -> zaterdag -> zondag mogelijk al leverbaar, of zijn het werkdagen en is ie dinsdag pas binnen?
[ Voor 0% gewijzigd door wautah91 op 27-09-2012 16:13 . Reden: typo ]
Mijn smarthome blog artikelen over: Thuisaccu | Dynamische energieprijzen | Watermeter
Jup Webshop doet ook mee, er staat ook bij dat de prijzen aangepast worden aan de hand van de BTW dagen. Morgen maar is een kijkje nemen.wautah91 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:13:
Ik houd de PEN double zoom kit al weken in de gaten en is van € 388 in juli (aanbieding) naar €422 gestegen in augustus tot nu. Morgen ga ik 'm denk ik bestellen voor €355.
Net een huisje gekocht en moet nog het een en ander hebben zoals koffie apparaat , stofzuigert etc.
Die zullen er ook wat aan hebben maar daarvan liggen de prijzen wat minder vast natuurlijk dus dan moet je beter opletten op de pricewatch e.d.lanerios schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:30:
[...]
Joepie! en de mensen die geen appel spullen willen?
Wanneer worden die prijzen eigenlijk aangepast? Gelijk om middernacht? Of morgen pas?Diversity schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:31:
[...]Jup Webshop doet ook mee, er staat ook bij dat de prijzen aangepast worden aan de hand van de BTW dagen. Morgen maar is een kijkje nemen.
offtopic:
Sorry ik had mijn bestaande post moeten editten, had hem over het hoofd gezien
[ Voor 12% gewijzigd door GekkePrutser op 27-09-2012 19:06 ]
Ik zoek nog wat verlengkabels voor m'n speakers. Zouden die deelnemen aan de actie of moet ik het zien als accessoires?
Ik weet niet of je iets speciaals moet hebben maar ik zou je anders willen wijzen op kabeltje.com (gebruik ik zelf vaak, maar er zijn ook vast andere kabel shops online). Deze zijn vaak veel goedkoper dan elke retailer....joepiedepoepie schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:24:
Ik zoek nog wat verlengkabels voor m'n speakers. Zouden die deelnemen aan de actie of moet ik het zien als accessoires?
[ Voor 5% gewijzigd door itsgreen op 27-09-2012 19:29 ]
Die hebben de kabel die ik zoek niet. Bij de MM zag ik 't laatst in de schappen liggen.itsgreen schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:29:
[...]
Ik weet niet of je iets speciaals moet hebben maar ik zou je anders willen wijzen op kabeltje.com (gebruik ik zelf vaak, maar er zijn ook vast andere kabel shops online). Deze zijn vaak veel goedkoper dan elke retailer...
Ik denk dat ik in dezer dagen maar eens langs de MM wip en dan zie/hoor ik het daar vanzelf wel
Verwijderd
Geldt deze actie ook voor de Logitech Z906 ?
Die is namelijk al in de aanbieding voor 255.
Die is namelijk al in de aanbieding voor 255.
Ik denk vanaf 00.00. Ga maar is naar mediamarkt.nl dan krijg je een filmpje te zien dat ze er om 00.00 weer zijnGekkePrutser schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:05:
[...]
Wanneer worden die prijzen eigenlijk aangepast? Gelijk om middernacht? Of morgen pas?
offtopic:
Oh ja, inderdaad, bedankt! Dat was net nog nietDiversity schreef op donderdag 27 september 2012 @ 20:19:
[...]
Ik denk vanaf 00.00. Ga maar is naar mediamarkt.nl dan krijg je een filmpje te zien dat ze er om 00.00 weer zijn.
Ook wel logisch dat ze de webshop nu sluiten, je zou wel gek zijn om een paar uur voor de actie te gaan bestellen. En hun klanten zijn toch niet gek, immers
[ Voor 19% gewijzigd door GekkePrutser op 27-09-2012 20:23 ]
Hopelijk heeft de MM de Humax 5300 decoder voor een leuk prijsje.
^ Post is hierboven!
Heyyyy dit is leuk! Ik zie de Nexus tablet niet in de pricewatch bij mediamarkt, verkopen ze die niet? Anders zou dat wel een leuke 40eu korting zijn.
Reken daar maar niet op, ding is voor zover ik weet vrijwel nergens op voorraad.Jesserr schreef op donderdag 27 september 2012 @ 20:36:
Heyyyy dit is leuk! Ik zie de Nexus tablet niet in de pricewatch bij mediamarkt, verkopen ze die niet? Anders zou dat wel een leuke 40eu korting zijn.
Webshop is nu 'offline' ivm de actie. De site geeft ook aan dat ze inderdaad om 00.00u terug zijn.Diversity schreef op donderdag 27 september 2012 @ 20:19:
[...]
Ik denk vanaf 00.00. Ga maar is naar mediamarkt.nl dan krijg je een filmpje te zien dat ze er om 00.00 weer zijn.
Ook BCC is er al weer klaar voor; zie een kleine aanpassing op hun homepage:

N00dlesoup alleen op afhalen (4,29EUR)
Vandaag alvast bij de mediamarkt gestopt (was behoorlijk druk), een NAS valt helaas onder PC accessoires en heeft daarom geen btw korting
Verwijderd
Ik ben geïnteresseerd in een camera die op de webshop voor 999 euro staat. In de MM Zwolle kost die camera 1099 euro.
Zou ik een kans maken om de prijs te laten zakken naar 999 euro en vervolgens de BTW er af te halen zodat ik op 839euro terecht kom?
Zou ik een kans maken om de prijs te laten zakken naar 999 euro en vervolgens de BTW er af te halen zodat ik op 839euro terecht kom?
Gewoon tijdens de actie erop wijzen dat 'ie voor €839 op de webshop staat, als het goed is gaan ze daarmee mee. En zo niet, dan bestel je 'm toch op de webshop?Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 22:16:
Ik ben geïnteresseerd in een camera die op de webshop voor 999 euro staat. In de MM Zwolle kost die camera 1099 euro.
The devil is in the details.
Verwijderd
De webshop doet ook mee aan de BTW actie? Ik kan dat niet meer terugvinden aangezien de website down is op moment. Als dit het geval is, is het voor mij een no brainerHahn schreef op donderdag 27 september 2012 @ 22:17:
[...]
Gewoon tijdens de actie erop wijzen dat 'ie voor €839 op de webshop staat, als het goed is gaan ze daarmee mee. En zo niet, dan bestel je 'm toch op de webshop?
http://www.mediamarkt.nl/
Veel duidelijker kan het niet
Of dacht je dat de winkels 24/7 open zouden zijn?
Veel duidelijker kan het niet
Om welke camera gaat het?Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 22:16:
Verwijderd
WIJ ZIJN 00:00 WEER TERUGHahn schreef op donderdag 27 september 2012 @ 22:20:
http://www.mediamarkt.nl/
Veel duidelijker kan het nietOf dacht je dat de winkels 24/7 open zouden zijn?
Dat zegt niets over de mogelijke BTW actie van de webshop
Het staat er niet letterlijk, maar er staat in gigantische letters dat de actie over 1,5 uur begint (en dan zijn de winkels nog niet open)
Haha, daar gaat heel het filmpje over inderdaadSR8 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 22:42:
Het komt wel schreeuwend in het filmpje voorbij: "Ook in de Mediamarkt webshop!!!"
Nog even voor die mensen die het hebben over verhogende prijzen voor een actie:
Ik heb net even mijn aankopen van vorige BTW/Fotomania-actie bekeken, en mijn aankoopprijzen van toen liggen -zelfs nu nog- lager dan de huidige laagste PW-notering.
En dan heb ik het echt over honderden euro's.
Zoals bv €594,- toen vs €730,- nu en;
€600,- toen vs €800,- nu.
En dat zijn 2 van de 6 aangekochte items
Ik heb net even mijn aankopen van vorige BTW/Fotomania-actie bekeken, en mijn aankoopprijzen van toen liggen -zelfs nu nog- lager dan de huidige laagste PW-notering.
En dan heb ik het echt over honderden euro's.
Zoals bv €594,- toen vs €730,- nu en;
€600,- toen vs €800,- nu.
En dat zijn 2 van de 6 aangekochte items
[ Voor 24% gewijzigd door NeutraleTeun op 27-09-2012 22:47 ]
Volgens mij gebruiken ze de lokale tijd van je computer voor die teller... Hij staat hier nu nog op 1 uur en 51 minuten
Ik ben benieuwd of Mediamarkt de webshop heeft aangepast. Ik ben op jacht naar de Canon 5D mark III, maar volgens betrouwbare bronnen gaat die niet mee in de BTW actie. Hij stond niet op de lijst van uitzonderingen, maar ik kan bijna niet geloven dat ze daar 16% korting op geven...
Vanmiddag stond hij er in ieder geval nog wel op, voor de prijs van €2999,- (printscreens in the pocket).
Vanmiddag stond hij er in ieder geval nog wel op, voor de prijs van €2999,- (printscreens in the pocket).
[ Voor 15% gewijzigd door Stevie_ op 27-09-2012 23:16 ]
jammer.... als ik de lokale tijd vooruit zet dan kom ik nog steeds niet in de webshopGekkePrutser schreef op donderdag 27 september 2012 @ 23:09:
Volgens mij gebruiken ze de lokale tijd van je computer voor die teller... Hij staat hier nu nog op 1 uur en 51 minuten
Nikon D7000
Die 5D mark III (inclusief 24-105mm objectief) kost nu 3142 euro op de website.
Ga naar http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/btw-voorwaarden.html en gebruik dan de zoekmachine. Je komt dan gewoon op de site terecht. Ik heb alleen geen idee of de BTW korting al is verwerkt.
Ga naar http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/btw-voorwaarden.html en gebruik dan de zoekmachine. Je komt dan gewoon op de site terecht. Ik heb alleen geen idee of de BTW korting al is verwerkt.
Aangezien 'ie overal €3699 of meer kost, is de korting er al vanaf ja. En losse body staat er voor €2520,17. En dan zijn er toch altijd mensen die miepen over deze acties, terwijl je nu gewoon letterlijk €400-500 (!) korting hebtGsus86 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 23:36:
[ Voor 14% gewijzigd door Hahn op 27-09-2012 23:38 ]
OMG, de 5D mark III staat daar ook tussen (alleen de body), nu voor €2520,-Gsus86 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 23:36:
Pff, ik geloof er nog steeds niks van.
Naja, ze hebben wel de regel 'zolang de voorraad strekt'. Stel dat er nog 10 mensen naast mij zitten te aasen op die camera, dan is die voorraad er vast snel doorheen. Dus tsja, ik geloof er nog steeds niet in dat het me gaat lukken, want die 480 euri is zo wel erg makkelijk verdiend...Hahn schreef op donderdag 27 september 2012 @ 23:37:
[...]
Aangezien 'ie overal €3699 of meer kost, is de korting er al vanaf ja. En losse body staat er voor €2520,17. En dan zijn er toch altijd mensen die miepen over deze acties, terwijl je nu gewoon letterlijk €400-500 (!) korting hebt
Dan zou ik maar gelijk om 00:00 op bestellen klikken
€2500 is niet niks, dus ik denk niet dat 'ie binnen 5 minuten uitverkocht is als 'ie nu (echt) op voorraad is.
Verwijderd
BCC heeft ook een laagste prijsgarantie. Maar hoe ver duiken ze onder de Mediamarkt prijzen? Een bepaald percentage van het verschil?
Reken maar dat dat voor 'pro' een koopje is, die echte 19% BTW gaat er uiteindelijk ook nog af ;-)
Volgens mij weet ik nu hoe het voelt om een vrouw te zijn tijdens de Drie Dolle Dwazen dagen die om 0730 voor de Bijenkorf staat voor het afgeprijsde lingeriesetje met 40% ;-)
*edit* Ligt het nou aan mij of wordt de website van Mediamarkt al trager?
Volgens mij weet ik nu hoe het voelt om een vrouw te zijn tijdens de Drie Dolle Dwazen dagen die om 0730 voor de Bijenkorf staat voor het afgeprijsde lingeriesetje met 40% ;-)
*edit* Ligt het nou aan mij of wordt de website van Mediamarkt al trager?
[ Voor 12% gewijzigd door Stevie_ op 27-09-2012 23:47 ]
Ze gaan mee met de prijs, meer niet. Ze maken al dik verlies als ze 16% korting moeten geven. En nu genoeg over BCC aub, dit topic gaat over de actie van MM, niet andere winkels...Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 23:45:
BCC heeft ook een laagste prijsgarantie. Maar hoe ver duiken ze onder de Mediamarkt prijzen? Een bepaald percentage van het verschil?
Het is een geweldige aanbieding, dat heb je mij niet anders horen zeggen. Maar €2500 is en blijft veel geld (en een professionele fotograaf gaat geen maanden wachten tot een BTW-actieStevie_ schreef op donderdag 27 september 2012 @ 23:45:
Reken maar dat dat voor 'pro' een koopje is, die echte 19% BTW gaat er uiteindelijk ook nog af ;-)
Volgens mij kun je het product nu al in mandje zetten en betalen. Zet het product in mandje en klik op "meld u aan of registreer", na inloggen kun je dan verder gaan met betalen. Ik heb niet geprobeerd om verder te gaan, dus geen idee of het nu lukt.
Klopt, in mijn geval is het dan ook toeval. Ik zou de camera in oktober kopen, gewoon voor die €2999,-Hahn schreef op donderdag 27 september 2012 @ 23:47:
[...]
Ze gaan mee met de prijs, meer niet. Ze maken al dik verlies als ze 16% korting moeten geven. En nu genoeg over BCC aub, dit topic gaat over de actie van MM, niet andere winkels...
[...]
Het is een geweldige aanbieding, dat heb je mij niet anders horen zeggen. Maar €2500 is en blijft veel geld (en een professionele fotograaf gaat geen maanden wachten tot een BTW-actie).
Ik krijg nu dus €420,- in mijn schoot geworpen. Meevallertje dus. Mits het lukt.
Vermoed dat nog wel meer pro's het besluit maken om hem vanavond of morgen te kopen ipv eind van het jaar (o.i.d.).
Je hebt gelijk, dat lukt. Maar ik weet niet of ik dan juridisch gezien recht heb op die korting. Mediamarkt geeft immers duidelijk aan dat de actie pas om 0.00 begint. Ik wacht dus nog eventjes...Gsus86 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 23:47:
Volgens mij kun je het product nu al in mandje zetten en betalen. Zet het product in mandje en klik op "meld u aan of registreer", na inloggen kun je dan verder gaan met betalen. Ik heb niet geprobeerd om verder te gaan, dus geen idee of het nu lukt.
En hij is gestart! Morgen maar even bellen of er een Air 13" met 8gb geheugen ergens te krijgen is, kan je helaas via webshop niet configureren..
Gelukt! Had winkelwagen al gereed om 23:59, omstreeks 00:01AM definitief gemaakt 
WHOOOPPPPP!!!
WHOOOPPPPP!!!
wat is dit voor faal? ik wil grag de webshop bezoeken maar hij sprigt terug naar de homepagina met dat die webshop om 00:00 opengaat
ora et labora
Ik geloof dat 't online zetten nog niet helemaal soepel loopt of wel? Mediamarkt.nl loopt al door, maar als ik verder wil kom ik weer terug op de 19%btw afteller site, haha
Ben je bang dat t zo snel wordt uitverkocht ofzo? LolStevie_ schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 00:03:
Gelukt! Had winkelwagen al gereed om 23:59, omstreeks 00:01AM definitief gemaakt
WHOOOPPPPP!!!
[ Voor 44% gewijzigd door Mu.siQ op 28-09-2012 00:04 ]
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Kan je niet gewoon zelf geheugen erin zetten? Bij de pro was dat makkelijk en veel goedkoper.Jarnowtje schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 00:02:
En hij is gestart! Morgen maar even bellen of er een Air 13" met 8gb geheugen ergens te krijgen is, kan je helaas via webshop niet configureren..
Kunnen jullie ook niet betalen met credit card? Ik krijg de melding dat mijn identiteit niet overeen komt
Nee kan niet.Meessen schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 00:05:
[...]
Kan je niet gewoon zelf geheugen erin zetten? Bij de pro was dat makkelijk en veel goedkoper.
Man, flinke kortingen zeg! Ik ga de rMBP halen, kost normaal €2899 en nu nog maar €2436.
Ik ook, wil de 16GB variantJarnowtje schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 00:02:
[ Voor 21% gewijzigd door duderuud op 28-09-2012 00:09 ]
Vreemd, een paar dagen geleden wilde ik een mini oventje bestellen en afhalen in een vestiging, als ik daar nu voor kies kan ik 'm alleen thuis laten bezorgen en is afhalen niet meer mogelijk.
Als ik de producten zie die ik op het oog heb zijn de prijzen nu zonder de BTW, dus de prijzen zijn hetzelfde als gisteren en vandaag (maar nu zonder BTW netjes aangepast)
Alleen kreeg ik vanmiddag te horen in de winkel, dat de prijzen anders zijn dan op de webshop.
Deze waren in de winkel duurder.
Ik kreeg ook niet de prijs die ik op de website zag in de winkel.
Ik ben dan ook benieuwd of de prijzen morgen in de winkel nu wel hetzelfde zijn als op de website.
Alleen kreeg ik vanmiddag te horen in de winkel, dat de prijzen anders zijn dan op de webshop.
Deze waren in de winkel duurder.
Ik kreeg ook niet de prijs die ik op de website zag in de winkel.
Ik ben dan ook benieuwd of de prijzen morgen in de winkel nu wel hetzelfde zijn als op de website.
Klopt, staat ook in de FAQ voor deze actie. Door grote drukte e.d. kunnen ze die service voor deze actie niet verlenen. Prima toch, bezorgen is maar €4,90.Kwobra schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 00:09:
Vreemd, een paar dagen geleden wilde ik een mini oventje bestellen en afhalen in een vestiging, als ik daar nu voor kies kan ik 'm alleen thuis laten bezorgen en is afhalen niet meer mogelijk.
Nope, dat zijn ze helaas niet. Dus je kan het beste gewoon in de webshop bestellen.Pred! schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 00:12:
De prijzen op de website hebben al de btw korting of wordt die nog verrekend als je af gaat rekenen? beetje wazig.
Als de prijzen zijn zoals op de website weergegeven dan zijn veel dingen niet echt goedkoper, sommige een paar euro's.
Als de prijzen zijn zoals op de website weergegeven dan zijn veel dingen niet echt goedkoper, sommige een paar euro's.
De prijzen die je nu ziet zijn zonder btw.
De prijzen zijn al inclusief die korting. Ik heb de prijs van de Canon 5D mark III in de gaten gehouden, vanmiddag was die €2999,- en nu is die €2520,17. Dus dat klopt wel. Vermoed dat MM niet aan het sjoemelen is geweest met de prijzen...Arsenius schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 00:17:
De prijzen op de website hebben al de btw korting of wordt die nog verrekend als je af gaat rekenen? beetje wazig.
gefixed, belastingontduiking doen we niet aanRutger Mulder schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 00:17:
De prijzen die je nu ziet zijn met korting inbegrepen
ora et labora
Op sommige producten krijg je gigantisch veel korting, zoals op een RMBP of een 5D3, maar omdat niet elk product een geweldige prijs heeft gaan er altijd mensen lopen miepen dat deze actie niet veel soeps is
alle beetjes helpen.
Heb net een Samsung 3D tv besteld. 32ES6100, met een Delta CI+ module erbij.
Levert me bij MM € 102 korting op, maar vergelijken met bijv. plasma discounter is die korting nog maar € 35.
Nu komt dit misschien ook omdat deze tv net de afgelopen 2-3 weken bij veel shops van ca 530 naar 490 euro gezakt is. Mediamarkt stond nog op 549.
Heb net een Samsung 3D tv besteld. 32ES6100, met een Delta CI+ module erbij.
Levert me bij MM € 102 korting op, maar vergelijken met bijv. plasma discounter is die korting nog maar € 35.
Nu komt dit misschien ook omdat deze tv net de afgelopen 2-3 weken bij veel shops van ca 530 naar 490 euro gezakt is. Mediamarkt stond nog op 549.
[ Voor 26% gewijzigd door M a r c o op 28-09-2012 00:28 ]
Dat is jammer, nu is het oventje net zo duur als normaal.Stevie_ schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 00:13:
[...]
Klopt, staat ook in de FAQ voor deze actie. Door grote drukte e.d. kunnen ze die service voor deze actie niet verlenen. Prima toch, bezorgen is maar €4,90.
Sh*t.... Nikon D800 binnen 32 mins uitverkocht in de webshop... Dan toch maar naar de winkel. Ligt de D600 er al?
Ik heb een TV op 't oog, een 32 inch TV. Wat is de kans dat die snel weg gaat?
Wat mij opvalt in de voorwaarden dat o.a. Bose niet mee doet
http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/btw-voorwaarden.html
Maar op de website zijn deze gewoon aangepast
http://www.mediamarkt.nl/...,10259,346241,171513.html
http://www.mediamarkt.nl/...,10259,346227,134543.html
http://www.mediamarkt.nl/...,10259,346241,294223.html
http://www.mediamarkt.nl/...,10259,346209,171513.html
http://www.mediamarkt.nl/...,10259,346209,294189.html
Foutje bedankt als ik nu op bestellen druk of gaat het feestje achteraf niet door.....
Foutje bedankt als ik nu op bestellen druk of gaat het feestje achteraf niet door.....
meh, met zoveel merken,soorten, en modellen denk het niet:PMu.siQ schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 00:40:
Ik heb een TV op 't oog, een 32 inch TV. Wat is de kans dat die snel weg gaat?
lijkt me stug dat alle filialen uitverkocht zullen zijn.
ora et labora
Mweh, heb de TV toch maar gewoon besteld. Hij was sowieso nergens te bezichtigen (Enschede, Hengelo, Deventer, Utrecht) maar komt erg goed uit de tests. Klaar, één exemplaar is nu van mijmrc4nl schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 00:54:
[...]
meh, met zoveel merken,soorten, en modellen denk het niet:P
lijkt me stug dat alle filialen uitverkocht zullen zijn.
Ze hebben de prijs aangepast, jij betaald, zij moeten dan leveren of je krijgt alsnog je geld terug. Zo simpel is 't volgens mij (correct me if i'm wrong)Pred! schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 00:51:
Wat mij opvalt in de voorwaarden dat o.a. Bose niet mee doet
[ Voor 53% gewijzigd door Mu.siQ op 28-09-2012 01:14 ]
Jammer, ssd's en andere schijven behoren idd tot accessoires.
Doet de WD Tv Live niet mee in deze actie? De online prijs nu is gelijk aan de prijs van gisteren nml. 91,99.
Of wordt de btw aan de kassa verrekend?
Verwijderd
Nikon D800 is inderdaad niet meer aanwezig op de webshop, komt deze nog terug of uitverkocht...
Kun je deze dan ook nog in de winkel zelf bestellen?
Kun je deze dan ook nog in de winkel zelf bestellen?
Ik baal echt als een stekker: ik ontvang een dezer dagen een MediaMarkt bon van 300 euro, en had dat willen gebruiken om bij de eerste de beste btw-actie een nieuwe tv te kopen.
Maar de bon is nog niet binnen
Ik heb een tv van ca. 600 euro op het oog, dus dat zou nu 100 euro schelen.
Het enige dat ik me kan bedenken is het verkopen van de bon voor bijvoorbeeld 250 euro, en dan toch dit weekend al iets kopen.
Het enige dat ik me kan bedenken is het verkopen van de bon voor bijvoorbeeld 250 euro, en dan toch dit weekend al iets kopen.
Retro Computer hardware: http://bytedelight.com
Vanuit België: weet iemand of de nexus 7 mee doet en of ie te krijgen is?
Valt onder accessoires?brutusl schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 07:17:
Doet de WD Tv Live niet mee in deze actie? De online prijs nu is gelijk aan de prijs van gisteren nml. 91,99.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
De bcc zit met de prijs voor de asus infinity tablet nog bijna 20 euro boven de prijs van de mediamarkt. Kan je een factuuradres in het buitenland opgeven als je in de winkel iets koopt? Via de webshop kan het niet. Ik neem aan dat je niet achteraf nog een factuuradres kan toevoegen.
Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.
Geen probleemdrernie schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 08:42:
De bcc zit met de prijs voor de asus infinity tablet nog bijna 20 euro boven de prijs van de mediamarkt. Kan je een factuuradres in het buitenland opgeven als je in de winkel iets koopt? Via de webshop kan het niet. Ik neem aan dat je niet achteraf nog een factuuradres kan toevoegen.
All-Round nerd | iRacing Profiel
Nee, dat bedoel ik niet. Ik wil hem in NL laten bezorgen met een factuur adres in het buitenland. Probleem is dat hij uitgaat van nederlands postcode systeem waarbij automatisch de adresgegevens worden aangevuld.w4rguy schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 08:44:
[...]
Geen probleem. Je kan in het buitenland ook gewoon dingen kopen als je op vakantie bent toch?
. De webshop doet alleen niet aan internationale verzendingen.
Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.
Waarom dit wel en andere pc componenten niet?Cache schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 06:48:
Jammer, ssd's en andere schijven behoren idd tot accessoires.
Mag ik er veilig vanuit gaan dat een koelkast ook naar 4 hoog wordt getild als ik in de online shop kies voor thuis bezorgen?
Want hier zie ik namelijk allerlei verschillende bezorgopties staan:
https://www.mediamarkt.nl...owerservice-bezorgen.html
Terwijl op de bestelpagina van bijvoorbeeld deze koelkast maar één optie wordt genoemd (http://www.mediamarkt.nl/...,10259,350729,188685.html); de witgoed extra bezorgservice à € 15,-.
Deze lijkt toch aflevering in huis te beloven.
Iemand hier ervaring mee? Heb nml geen zin om straks met een koelkast onderaan de trap te staan...
Want hier zie ik namelijk allerlei verschillende bezorgopties staan:
https://www.mediamarkt.nl...owerservice-bezorgen.html
Terwijl op de bestelpagina van bijvoorbeeld deze koelkast maar één optie wordt genoemd (http://www.mediamarkt.nl/...,10259,350729,188685.html); de witgoed extra bezorgservice à € 15,-.
Deze lijkt toch aflevering in huis te beloven.
Iemand hier ervaring mee? Heb nml geen zin om straks met een koelkast onderaan de trap te staan...
Weet iemand of de Apple TV wel meedoet in de actie? Moet er eentje hebben en dat scheelt toch weer wat knaken 
/edit
En een Airport Express dan wel Extreme? Hoe zit het daar mee?
/edit
En een Airport Express dan wel Extreme? Hoe zit het daar mee?
[ Voor 24% gewijzigd door FreakNL op 28-09-2012 09:51 ]
Of je gebruikt die bon later, bij een volgende BTW-actie bijvoorbeeldbverstee schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 07:31:
Ik baal echt als een stekker: ik ontvang een dezer dagen een MediaMarkt bon van 300 euro, en had dat willen gebruiken om bij de eerste de beste btw-actie een nieuwe tv te kopen.
[ Voor 6% gewijzigd door Hahn op 28-09-2012 09:59 ]
Omdat ik nu een nieuwe tv wil kopen, en mn budget is beperkt, dus die bon is erg welkom.Hahn schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 09:59:
[...]
Of je gebruikt die bon later, bij een volgende BTW-actie bijvoorbeeldWaarom zou je iets wat zeker een jaar geldig is gaan verkopen, omdat je 'm NU niet kunt gebruiken..? Sowieso, die bon is gewoon letterlijk 300 euro waard, waarom verkopen voor minder
Als ik een tv van normaliter 700 euro volgende week zou kopen, ben ik 140 euro meer kwijt.
Maar je hebt gelijk: ik kan de bon ook nog later gebruiken.
[ Voor 18% gewijzigd door ByteDelight op 28-09-2012 10:04 ]
Retro Computer hardware: http://bytedelight.com
Ik geef je €200,- voor die bon
Mss dalijk eens kijken wat voor TV's er staan, hmm.
Mss dalijk eens kijken wat voor TV's er staan, hmm.
€ 201,- geboden hier!
Maar nu even serieus, weet iemand iets over de bezorging? Zie mijn bericht hierboven.
Maar nu even serieus, weet iemand iets over de bezorging? Zie mijn bericht hierboven.
Alsof die 201 niet serieus is
Maar ik haak af, op de site staan de TV's ongeveer 2 tot 4 tientjes goedkoper als de eerstvolgende in de PW.
Daar doe ik het niet voor. Dan kan ik beter op me gemak verder kijken en later in een zaak zelf meer korting regelen.
Heel even klein voorbeeld:
MM €705,- http://www.mediamarkt.nl/...,10259,346197,289127.html
FotoKlein €685 (bij afhalen, bezorgen is even duur als boven)
http://www.fotoklein.nl/C...-46-EX-650-4905524853711/
Nou, wat een actie
Maar ik haak af, op de site staan de TV's ongeveer 2 tot 4 tientjes goedkoper als de eerstvolgende in de PW.
Daar doe ik het niet voor. Dan kan ik beter op me gemak verder kijken en later in een zaak zelf meer korting regelen.
Heel even klein voorbeeld:
MM €705,- http://www.mediamarkt.nl/...,10259,346197,289127.html
FotoKlein €685 (bij afhalen, bezorgen is even duur als boven)
http://www.fotoklein.nl/C...-46-EX-650-4905524853711/
Nou, wat een actie

[ Voor 36% gewijzigd door NeutraleTeun op 28-09-2012 10:22 ]
Totale verzendkostenTimmieN schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:15:
€ 201,- geboden hier!
Media Markt kent verschillende verzendkosten. Indien u een voluminieus product heeft besteld (zoals een wasmachine, koelkast of een televisie vanaf 32 inch) willen wij u erop attanderen dat de aflevering van uw bestelling tot aan de eerste drempel is. Indien u wordt gebeld voor het maken van een bezorgafspraak zullen onze medewerkers u graag te woord staan over de additionele diensten van onze bezorgdienst.
Standaard tarieven
Media Markt bezorgservice (koelkast, wasmachine, e.d.)
€ 25,00 of € 39,00
Speciale (actie) tarieven
Gratis of € 1,90 € 15,00
Tijdens onze actie weken en thema campagnes, zoals o.a. de “BTW-vrij” en de “Vakantiepremie” actie, gelden onze standaard tarieven voor alle leveringen.
Edit: Ik zie dat ze Witgoed Extra Service bieden voor 15 euro. Dan wordt ie in huis geplaatst.
Nu heb ik zelf een andere vraag:
Weet iemand of MediaMarkt ook doet aan afroeporders? Ik wil mijn bestelling namelijk pas over 6 weken laten leveren maar ik zie nergens of dit mogelijk is.
[ Voor 6% gewijzigd door Jorco op 28-09-2012 10:35 ]
PSN ID = Jorco
En Mediamarkt heeft ze Canon 5D III met ruim €400,- verhoogd. Vannacht nog gekocht voor €2520,17, nu niet goedkoper dan €2989,-.
Tot vanmorgen was dit toch echt de prijs:

Lucky youStevie_ schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:35:
En Mediamarkt heeft ze Canon 5D III met ruim €400,- verhoogd. Vannacht nog gekocht voor €2520,17, nu niet goedkoper dan €2989,-.
[afbeelding]
Waarom ermee confronteren? Je hebt hem voor ~450 euro goedkoper dan de goedkoopste in de pricewatch
[ Voor 23% gewijzigd door Jorn1986 op 28-09-2012 10:38 ]
ik weet niet of jullie dat al weten, maar er is een makelijke manier om de oude prijs achterhallen.
als je bijvoorbeeld naar deze tv kijkt :42PFL3507H-12
dan zie je een link van mediamarkt.
naast die link heb je 2 pijltjes >> als je daar op klikt dan zie je de plaatje met daar de oude prijs nog in
als je bijvoorbeeld naar deze tv kijkt :42PFL3507H-12
dan zie je een link van mediamarkt.
naast die link heb je 2 pijltjes >> als je daar op klikt dan zie je de plaatje met daar de oude prijs nog in
Je kan altijd deze situatie in de winkel voorleggen en vragen voor een reservering met de BTW prijs. Als ze een beetje coulant zijn doen ze dit zonder probleembverstee schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 07:31:
LOL, Mediamarkt heeft de Canon 5D mark III helemaal uit het assortiment gehaald. Onvindbaar op de website, via de directe link is hij op dit moment nog wel te vinden, maar zonder de prijs: http://www.mediamarkt.nl/...,10259,350653,322675.html
Uitverkocht is ook nog altijd een optie.Stevie_ schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:44:
LOL, Mediamarkt heeft de Canon 5D mark III helemaal uit het assortiment gehaald. Onvindbaar op de website, via de directe link is hij op dit moment nog wel te vinden, maar zonder de prijs: http://www.mediamarkt.nl/...,10259,350653,322675.html
Maar ik kies dan natuurlijk ook al voor bezorgen à € 15, dus dan zal er nog zo'n 20 bijkomen, of reken ik mezelf nu weer rijk?Jorco schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:33:
[...]
Totale verzendkosten
Media Markt kent verschillende verzendkosten. Indien u een voluminieus product heeft besteld (zoals een wasmachine, koelkast of een televisie vanaf 32 inch) willen wij u erop attanderen dat de aflevering van uw bestelling tot aan de eerste drempel is. Indien u wordt gebeld voor het maken van een bezorgafspraak zullen onze medewerkers u graag te woord staan over de additionele diensten van onze bezorgdienst.
Standaard tarieven
€ 25,00 of € 39,00
Speciale (actie) tarieven
Gratis of € 1,90 € 15,00
Tijdens onze actie weken en thema campagnes, zoals o.a. de “BTW-vrij” en de “Vakantiepremie” actie, gelden onze standaard tarieven voor alle leveringen.
Edit: Ik zie dat ze Witgoed Extra Service bieden voor 15 euro. Dan wordt ie in huis geplaatst.
Nu heb ik zelf een andere vraag:
Weet iemand of MediaMarkt ook doet aan afroeporders? Ik wil mijn bestelling namelijk pas over 6 weken laten leveren maar ik zie nergens of dit mogelijk is.
Eventuele koelkast moet dus naar 4-hoog
Dan kunnen ze dat er ook gewoon bij zetten, er stond 'Op voorraad'. Kunnen ze vast uitverkocht van maken ;-)
*edit* nu staat er "Dit artikel is tijdelijk uitverkocht in onze webshop. Bezoek onze winkels voor mogelijke beschikbaarheid."
[ Voor 18% gewijzigd door Stevie_ op 28-09-2012 10:47 ]
Mocht er iemand in Ede rondlopen, staan er daar 13" Airs met 8gb geheugen? BCC zegt ze in ieder geval niet te hebben..
@Stevie_: je kan je wenslijst nu wel aanpassen, nu je een Mark 3 gekocht hebt
LOL. die Mark II heb ik ook al tijdje, en die 85mm toevallig ook. Die wenslijst stamt uit 2006 ofzo ;-)Jorn1986 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:52:
@Stevie_: je kan je wenslijst nu wel aanpassen, nu je een Mark 3 gekocht hebt
Het gaat er nu dan toch ook niet om waarvoor jij hem gekocht hebt?Jorn1986 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:37:
[...]
Waarom ermee confronteren? Je hebt hem voor ~450 euro goedkoper dan de goedkoopste in de pricewatch
Dit is bewijs van prijsverhoging, en dat is niet toegestaan.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Geen BTW betekent een voordeel van 17,36% en niet 21% korting. Check even deze BTW calculator. Discussie over het kortingspercentage mag geheel achterwege blijven (dus ook reacties op iemand die weer eens melding maakt dat het 21% korting zou zijn). Bvd!
Datzelfde geldt ook voor ander off-topic geneuzel en geklaag over het prijsniveau en andere irrelevante zaken.
Lees ook even de volgende FAQ en voorwaarden door.
Update
Mensen, mag de discussie over reclame achterwege blijven. De discussie over 21% korting en welke producten onder accessoires vallen is nu wel genoeg gevoerd. In het kort genomen moet je er gewoon vanuit gaan dat alleen de hardware producten meedoen, waarbij uitzonderingen gelden voor flitsers en objectieven (voor fotocamera's) en toetsenborden, muizen en externe HDDs (computer afdeling). *
* bovenstaande op basis van eerdere ervaringen
We blijven niet waarschuwen, vanaf nu gaan we bannen.
Geen BTW betekent een voordeel van 17,36% en niet 21% korting. Check even deze BTW calculator. Discussie over het kortingspercentage mag geheel achterwege blijven (dus ook reacties op iemand die weer eens melding maakt dat het 21% korting zou zijn). Bvd!
Datzelfde geldt ook voor ander off-topic geneuzel en geklaag over het prijsniveau en andere irrelevante zaken.
Lees ook even de volgende FAQ en voorwaarden door.
Update
Mensen, mag de discussie over reclame achterwege blijven. De discussie over 21% korting en welke producten onder accessoires vallen is nu wel genoeg gevoerd. In het kort genomen moet je er gewoon vanuit gaan dat alleen de hardware producten meedoen, waarbij uitzonderingen gelden voor flitsers en objectieven (voor fotocamera's) en toetsenborden, muizen en externe HDDs (computer afdeling). *
* bovenstaande op basis van eerdere ervaringen
We blijven niet waarschuwen, vanaf nu gaan we bannen.