Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
dafz0r schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 13:24:
Ik ga binnen een paar dagen migreren van een n82 naar de lumia 800.
Gaat alles overzetten via ovi backup of moet ik speciale tools zoeken?

Ik heb in de topics wel mensen met een n82 -> lumia 800 gezien maar niemand had het erover
ik lig wel in een ziekenhuiskamer te surfen op een n82 dus optimaal gaat dat niet :)
Geen antwoord op je vraag, maar als het alleen over contacten gaat zou ik overwegen deze niet meer op de telefoon te zetten. Mijn 'personen' zijn dan ook de contact gegevens van GMail (prive) / Outlook (zakelijk) / LinkedIn en Facebook. Contacten op de telefoon opslaan zou het alleen maar vertroebelen aangezien ik de telefoonnummers en email niet apart wil bijhouden (en dus GMail gebruik)
Dan kan je nu vast beginnen met je contacten naar Hotmail/Gmail/... te brengen, dan ben je binnen een minuut klaar straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

defcon84 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 14:26:

[...]

Toast notifications blijven 10 seconden in beeld, of je flikt 'm weg :p
Maar ik bedoel op mijn lockscreen. Of en toe zet je de telefoon aan en zijn de al weg, dan moet je eerst je wachtwoord invoegen om te kijken of je nog een wa bericht hebt of een sms. Waarom blijft dit niet op je lockscreen staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 15:25:
[...]

Maar ik bedoel op mijn lockscreen. Of en toe zet je de telefoon aan en zijn de al weg, dan moet je eerst je wachtwoord invoegen om te kijken of je nog een wa bericht hebt of een sms. Waarom blijft dit niet op je lockscreen staan?
SMS-berichten en E-mail staan wel op je lockscreen.
Alle Toast-messages van 3rd-party apps (dus Whatsapp, etc.) komen daar inderdaad niet op; daar heeft WP7 (nog) geen ondersteuning voor :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:49

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Zijn er hier toevallig mensen die ervaring hebben met de Nokia CC-3037 hard case voor de Lumia? Ik ben aan het twijfelen tussen deze in het wit, of anders een CC-3032 in het zwart (omdat die in het wit niet verkrijgbaar is). Ben benieuwd of hij er nog een beetje strak uitziet in het wit, de leer-look staat me niet heel erg aan namelijk.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds dit weekend ook in het bezit van de lumia 800. Ik hoor hier veel praten over het uitzetten van 3G.
Na updaten van mijn Nokia Lumia 800, is het schuifje waarmee je 3G kan aan/uitschakelen verdwenen (zat eerst bij instellingen/mobiel netwerk). Waar nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiele87
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-09 22:30
Dat kan nog steeds in dat menu, alleen heet dit nu dataverbinding en niet 3G.. Die kun je aan en uitzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 20:45:
Sinds dit weekend ook in het bezit van de lumia 800. Ik hoor hier veel praten over het uitzetten van 3G.
Na updaten van mijn Nokia Lumia 800, is het schuifje waarmee je 3G kan aan/uitschakelen verdwenen (zat eerst bij instellingen/mobiel netwerk). Waar nu?
Je kunt nu de hoogste verbindingssnelheid kiezen. En dan kun je kiezen tussen de standen 3G en E.
Op E gaat ie langer mee, maar is je internetverbinding significant trager. Dit gaat niet met een schuifje, maar je kunt het tekstvenster waar 3G in staat aanklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 23:53:
[...]

Je kunt nu de hoogste verbindingssnelheid kiezen. En dan kun je kiezen tussen de standen 3G en E.
Op E gaat ie langer mee, maar is je internetverbinding significant trager. Dit gaat niet met een schuifje, maar je kunt het tekstvenster waar 3G in staat aanklikken.
maar wel snel genoeg voor whatsapp, mail en wordfeud?

gebruik verder internet toch niet zoveel en mn batterij is tegenowoordig niet al best dus dan zou E kunnen schelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudoo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:29
maar wel snel genoeg voor whatsapp, mail en wordfeud?

gebruik verder internet toch niet zoveel en mn batterij is tegenowoordig niet al best dus dan zou E kunnen schelen
ja zeker, ik heb hem ook op E staan. Mijn accu gaat nu makkelijk 2 dagen mee met normaal gebruik.
(wifi, bt, wordfeud, whatsapp, bellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:45
Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 20:45:
Ik heb WP Shortcut Tiles (http://www.windowsphone.c...c7-463e-a04f-a14c112d05a5) geinstalleerd. Hiermee heb ik een tile op mijn homescreen gezet waarmee ik kan switchen tussen 3G en GPRS en ook mijn WiFi aan en uit kan zetten. Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een app die dit automatisch op tijd doet (3G op kantoor en thuis Wifi).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:26

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

coenox schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 10:44:
[...]
Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een app die dit automatisch op tijd doet (3G op kantoor en thuis Wifi).
Ik ook, maar ik heb gelezen dat dit nog niet mogelijk is omdat Microsoft dat nog niet toestaat. Op mn HTC Desire met Android had ik daar een perfect programma voor genaamd Setting Profiles. Die zag bv aan de hand van opgeslagen gsm masten dat ik was aangemeld op een gsm mast bij mn werk en met resultaat dat het volume van mn telefoon lager werd gezet (niet al mn collega's stellen het op prijs om een geluidje te horen bij elke email die ik prive ontvang).

Verder las die app mijn exchange agenda uit. Dit zorgde ervoor dat wanneer ik om bv 10:00 uur een vergadering in ging, de trilstand automatisch geactiveerd werd en het geluid op stil. Verder zag die app dat ik mn tel in de autolader zette en daardoor direct BT inschakelde en een connectie maakte met mn BT carkit. Als ik thuis kwam, dan zag de app dat ook aan de gsm masten en schakelde wifi dan automatsch in. Het switchen tussen 3G/G was nog niet mogelijk, maar zou wel mogelijk moeten zijn. Ik mis zo'n app echt op het WP7 platform.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Raar, vanochtend een uur later wakker gemaakt door mijn wekker omdat deze een uur terug was gegaan. Vermoed dat hij spontaan op een andere tijdzone is gegaan 's nachts. Automatisch tijd aanpassen heb ik nu dus maar uitgezet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRELynx schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 11:14:
[...]

Ik ook, maar ik heb gelezen dat dit nog niet mogelijk is omdat Microsoft dat nog niet toestaat. Op mn HTC Desire met Android had ik daar een perfect programma voor genaamd Setting Profiles. Die zag bv aan de hand van opgeslagen gsm masten dat ik was aangemeld op een gsm mast bij mn werk en met resultaat dat het volume van mn telefoon lager werd gezet (niet al mn collega's stellen het op prijs om een geluidje te horen bij elke email die ik prive ontvang).

Verder las die app mijn exchange agenda uit. Dit zorgde ervoor dat wanneer ik om bv 10:00 uur een vergadering in ging, de trilstand automatisch geactiveerd werd en het geluid op stil. Verder zag die app dat ik mn tel in de autolader zette en daardoor direct BT inschakelde en een connectie maakte met mn BT carkit. Als ik thuis kwam, dan zag de app dat ook aan de gsm masten en schakelde wifi dan automatsch in. Het switchen tussen 3G/G was nog niet mogelijk, maar zou wel mogelijk moeten zijn. Ik mis zo'n app echt op het WP7 platform.
bizar zo'n meedenkende telefoon....., wist niet dat dit kon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:44
Batsu schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 12:15:
Raar, vanochtend een uur later wakker gemaakt door mijn wekker omdat deze een uur terug was gegaan. Vermoed dat hij spontaan op een andere tijdzone is gegaan 's nachts. Automatisch tijd aanpassen heb ik nu dus maar uitgezet!
Heeft die van mij ook gedaan vanochtend

Weird 8)7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
MRELynx schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 11:14:
[...]

Ik mis zo'n app echt op het WP7 platform.
Maar toch niet zo erg dat je terug wilt naar Android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

coenox schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 13:33:
[...]

Maar toch niet zo erg dat je terug wilt naar Android?
Hell no... Niet dat ik Android slecht vind hoor. Ik heb mn HTC Desire naar hartelust getweaked. Maar daar ben ik nu klaar mee. Enige reden om destijds naar Android te gaan, was omdat WP7 nog niet in NL uit was en in de kinderschoenen stond. Sinds 2002 werk ik al met Windows Mobile met de komst van de destijds Orange SPV telefoon. Ben ook een Microsoft man, volledig gecertificeerd op mijn kennis gebied (Windows Server platform) en flink wat ervaring met Exchange. Vandaar de terugkeer naar WP7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 15:24
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 12:19:
[...]
bizar zo'n meedenkende telefoon....., wist niet dat dit kon
Voor Symbian had je dit ook... en zelfs van Nokia zelf ... http://betalabs.nokia.com/apps/nokia-situations en http://betalabs.nokia.com/apps/nokia-bots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
MRELynx schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 13:49:
[...]

Hell no... Niet dat ik Android slecht vind hoor. Ik heb mn HTC Desire naar hartelust getweaked. Maar daar ben ik nu klaar mee. Enige reden om destijds naar Android te gaan, was omdat WP7 nog niet in NL uit was en in de kinderschoenen stond. Sinds 2002 werk ik al met Windows Mobile met de komst van de destijds Orange SPV telefoon. Ben ook een Microsoft man, volledig gecertificeerd op mijn kennis gebied (Windows Server platform) en flink wat ervaring met Exchange. Vandaar de terugkeer naar WP7.
Prachtig. Klinkt passie in door. Ik heb zelf van alles gehad, van Palm (met Palm OS, maar ook de Treo 750 met Windows Mobile) tot Symbian, iPhone en Android. En ik was eigenlijk anti-Microsoft (Ubuntu op mijn thuis laptop). Maar ben toch wel enthousiast over WP7, en ook over Windows 7 op een mijn thuis PC. En Zune werkt duizendmaal beter dan iTunes. Maar ik zal stoppen, want hoort eigenlijk in een ander draadje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
coenox schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 21:49:
[...]
En Zune werkt duizendmaal beter dan iTunes.
Is iTunes dan zoooooo slecht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutisticPinguin
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 09:17
r2504 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:18:
[...]

Yep, alleen de lag met scrollen door de muziek is al reden genoeg om er een hekel aan te krijgen...

[ Voor 29% gewijzigd door AutisticPinguin op 10-02-2012 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je op een lumia 800 wisselgesprek kan inschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:47:
weet iemand hoe je op een lumia 800 wisselgesprek kan inschakelen?
Bij mij zit het in de Simtoepassingen applicatie die zichtbaar wordt als ik mn KPN sim erin stop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRELynx schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:58:
[...]

Bij mij zit het in de Simtoepassingen applicatie die zichtbaar wordt als ik mn KPN sim erin stop.
Hmm, ik heb ook een KPN-sim, maar als ik simtoepassingen selecteer krijg ik de melding dat er geen toepassingen beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
r2504 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:18:
[...]

Het liefst had ik plakken en slepen gehad (mass storage) zoals bij mijn Nokia N8, maar vergeleken bij iTunes werkt Zune als een droom. ITunes is laggy en ik snap de helft van de keren niet wat ik aan het doen ben. Gebruik het nog voor de iPhone van mijn vrouw en voor de iPad die we hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:26

Bosmonster

*zucht*

Weet iemand hoe je de verlichting van de toetsen aan kunt houden als je brightness op max zet? Dan gaat namelijk automatisch die toets-verlichting uit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Help..hoe trek ik mijn Nokia Lumia los van mijn Live ID? Ik word gek van al die troep in mijn Lumia, zeker al die hotmail contacten...

Wat ik wil is enkel een professioneel contactenlijst, geen hotmail troep erin.

kan dit?

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 21:54

tijmeng

Panasonic 7J

kijk bij instellingen -> accounts en synchronisatie en zet daar bij Live de contact sync uit.. voila

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken

DJ Chicken

tijmeng schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 00:28:
kijk bij instellingen -> accounts en synchronisatie en zet daar bij Live de contact sync uit.. voila
Ging het maar zo simpel, niet op mijn lumia... Wat jij beschijft heb ik helaas niet.Het gaat niet verder dan email & accounts

Hierna wis ik ook graag alle Live ID ellede (contacten, email adressen etc etc) van de telefoon zonder het in hotmail en messenger te verliezen.

Kan dit wel?

[ Voor 19% gewijzigd door DJ Chicken op 11-02-2012 00:37 ]

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trabbit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 10:55
@DJ Chicken

Je bedoelt denk ik loskoppelen van je live-acount? Waarschijnlijk is het je first ID. Dan moet je de telefoon helemaal resetten en niet meer je live ID opgeven. Dan moet je de telefoon volledig resetten:
instellingen> info> fabrieksinstellingen. Let op je moet alles weer opnieuw instellen!

Dit is overigens een vraag voor het WP7 topic, dus voor verdere vragen gerelateerd aan het OS moet je daar zijn

[ Voor 23% gewijzigd door trabbit op 11-02-2012 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken

DJ Chicken

@trabbit
Dat is psies wat ik zoek. Dank.

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken

DJ Chicken

Ik heb een oude nokia 6021 telefoon met 60 veel contacts. Hoe krijg ik deze snel op de Nokia Lumia?

ps. DE contactoverdracht op de Lumia werkt niet met mijn oude telefoon.

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trestry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 18:46
DJ Chicken schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 20:58:
Ik heb een oude nokia 6021 telefoon met 60 veel contacts. Hoe krijg ik deze snel op de Nokia Lumia?

Kun je ze niet exporteren als .vcf bestanden oid. Als dat lukt kun je ze gemakkelijk importeren in je windows live account, wat weer gekoppeld is aan je lumia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken

DJ Chicken

Enkel als CSV of TXT. Is dit te converteren naar VCF?
Trestry schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 21:32:
[...]

Kun je ze niet exporteren als .vcf bestanden oid. Als dat lukt kun je ze gemakkelijk importeren in je windows live account, wat weer gekoppeld is aan je lumia

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kopieer ze naar een SIM kaart. Stop de SIM kaart vervolgens in je Lumia 800.
.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2012 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 22:45

Tom Yam

(>'.')>

wellicht een domme vraag maar ik kom er helemaal niet uit.
Mijn vriendin heeft een Lumia en vraagt of ze ook een andere startpagina in de browser kan instellen. Ik heb gezocht in de telefooninstellingen, in de explorerinstellingen, en op internet, maar ik kan het niet vinden. Wie o wie heeft hier de oplossing voor?

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
NiTiN schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 22:49:
wellicht een domme vraag maar ik kom er helemaal niet uit.
Mijn vriendin heeft een Lumia en vraagt of ze ook een andere startpagina in de browser kan instellen. Ik heb gezocht in de telefooninstellingen, in de explorerinstellingen, en op internet, maar ik kan het niet vinden. Wie o wie heeft hier de oplossing voor?
Kan (nog) niet.

Enige wat je kan doen is naar bijv www.google.com gaan, en die dan als tile op je homescreen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:25
Dichtste wat je bij een startpagina kan krijgen is wat je krijgt als je ie opent en dan alle tab laden sluit en dan Google.com opent. De volgende keer als je ie opstart zal die die pagina weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trestry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 18:46
DJ Chicken schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 21:48:
Enkel als CSV of TXT. Is dit te converteren naar VCF?

[...]
Csv kun je waarschijnlijk ook wel importeren in je Windows live account. Gewoon ff proberen zou ik zeggen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09 00:30

Electrowolf

Mod met Liefde!

DJ Chicken schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 20:58:

Exporteer je contacten met Nokia suite naar outlook en vervolgens naar een csv en improteer ze in je windows live via de csv. Dat is helaas de enige goed werkende oplossing. Via je SIM verlies je namelijk veel gegevens van je contacten, ik heb er nu nog steeds last van :(.

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fzim
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Ik heb mijn Nokia Lumia 800 nu ongeveer 2 maanden en ben er nog steeds erg tevreden mee! Echter heb ik de laatste 3 weken een probleem met de 3,5 mm AJH-aansluiting voor mijn koptelefoon. Om de een of andere reden merkt de telefoon niks op als ik mijn koptelefoon aansluit.

Als ik bijvoorbeeld muziek wil luisteren, komt er alleen geluid uit mijn speaker, ondanks dat ik mijn koptelefoon heb aangesloten. Na wat friemelen met de plug-in is er voor 2 seconden geluid te horen via de koptelefoon, daarna zet de muziekplayer zich zelf op pauze. Na weer op play te hebben gedrukt, komt er weer geluid uit de speaker en kan ik de handeling herhalen.

Ik heb al meerdere koptelefoons uitgeprobreerd en telkes krijg ik hetzelfde resultaat. Is er iemand hier bekend met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:54

Eagle Creek

Breathing security

Probleem verhuisd naar ander topic

[ Voor 164% gewijzigd door Eagle Creek op 12-02-2012 20:33 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
fabben schreef op zondag 12 februari 2012 @ 16:32:
Na wat friemelen met de plug-in is er voor 2 seconden geluid te horen via de koptelefoon
Is duidelijk een slecht contact in de stekker in je toestel zelf... vrees dat dit omruilen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-09 09:04

Woembah

YNWA

fabben schreef op zondag 12 februari 2012 @ 16:32:
Ik heb mijn Nokia Lumia 800 nu ongeveer 2 maanden en ben er nog steeds erg tevreden mee! Echter heb ik de laatste 3 weken een probleem met de 3,5 mm AJH-aansluiting voor mijn koptelefoon. Om de een of andere reden merkt de telefoon niks op als ik mijn koptelefoon aansluit.

Als ik bijvoorbeeld muziek wil luisteren, komt er alleen geluid uit mijn speaker, ondanks dat ik mijn koptelefoon heb aangesloten. Na wat friemelen met de plug-in is er voor 2 seconden geluid te horen via de koptelefoon, daarna zet de muziekplayer zich zelf op pauze. Na weer op play te hebben gedrukt, komt er weer geluid uit de speaker en kan ik de handeling herhalen.

Ik heb al meerdere koptelefoons uitgeprobreerd en telkes krijg ik hetzelfde resultaat. Is er iemand hier bekend met dit probleem?
Ik had precies het zelfde, omgeruild bij The Phone House en sindsdien geen problemen meer.

Check out my photography on Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Iemand nog een idee voor Bosmonster in "Nokia Lumia 800 - Windows Phone 7 - Deel 2"

Word er een beetje tureluurs van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 22:45

Tom Yam

(>'.')>

Basekid schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 22:58:
[...]

Kan (nog) niet.

Enige wat je kan doen is naar bijv www.google.com gaan, en die dan als tile op je homescreen zetten.
Dit is een goede tip en zal ik doen. Jij en Caelorum bedankt voor het meedenken.

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:37

defcon84

Multipass?

terug gaan naar een oude versie van WP :p
is namelijk pas sinds de nieuwe update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueChaoZ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08-2023
Dit kan niet meer sinds de laatste update, het is nog onduidelijk of dit een bug is of bedoeld. Dit antwoord had je overigens heel gemakkelijk zelf kunnen vinden in dit en het vorige topic, is namelijk meerdere malen besproken, waarschijnlijk dat je daarom nog geen antwoord had.

Overigens heb ik er zelf echt totaal geen last van, ik snap echt niet waarom hij op max. moet staan, auto is goed genoeg, ik was hem wat feller gewend voor de laatste update, maar inmiddels weer gewend aan het wat rustiger-voor-je-ogen-en-beter-voor-je-accu-voldoende-felle scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
TrueChaoZ schreef op maandag 13 februari 2012 @ 09:56:
[...]
Dit kan niet meer sinds de laatste update, het is nog onduidelijk of dit een bug is of bedoeld. Dit antwoord had je overigens heel gemakkelijk zelf kunnen vinden in dit en het vorige topic, is namelijk meerdere malen besproken, waarschijnlijk dat je daarom nog geen antwoord had.

Overigens heb ik er zelf echt totaal geen last van, ik snap echt niet waarom hij op max. moet staan, auto is goed genoeg, ik was hem wat feller gewend voor de laatste update, maar inmiddels weer gewend aan het wat rustiger-voor-je-ogen-en-beter-voor-je-accu-voldoende-felle scherm.
Hmm. Ik heb er wel last van omdat mijn ogen wat minder beginnen te worden. Overdag is de auto setting prima, maar 's avonds moet ie wat feller. Zet hem dan op 'normaal' maar zie dan inderdaad de toetsen niet meer. Overigens vind ik de toetsen ook wel op de gok, weet inmiddels waar ze zitten. Maar snap niet waarom dit zo bedacht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodyman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06-2024

Rodyman

chillend

Iemand enig idee of je het volume output van de headset kunt verhogen? Met mijn oordopjes werkt het prima, maar als ik hem in mijn auto aansluit moet op stand 30 staan, en volume van de radio ook vol open en nog hoor ik hem dan maar "gemiddeld".

Is er een truuc of app om dat volume op te krikken wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:58
Heb je geen mogelijkheid om de input van je aux aansluiting te vergroten in de auto? In mijn VW icm met RNS510 heb je daar namelijk een instelling voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Nokia heeft net de OV-App uitgebracht voor Bella, hopelijk dus ook snel voor WP7!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Basekid schreef op maandag 13 februari 2012 @ 14:08:
Nokia heeft net de OV-App uitgebracht voor Bella, hopelijk dus ook snel voor WP7!
Lijkt me sterk, dat Nokia een OV app uitbrengt ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:21
coenox schreef op maandag 13 februari 2012 @ 21:50:
[...]

Lijkt me sterk, dat Nokia een OV app uitbrengt ....
Nee? :>

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueChaoZ
coenox schreef op maandag 13 februari 2012 @ 12:12:
[...]

Hmm. Ik heb er wel last van omdat mijn ogen wat minder beginnen te worden. Overdag is de auto setting prima, maar 's avonds moet ie wat feller. Zet hem dan op 'normaal' maar zie dan inderdaad de toetsen niet meer. Overigens vind ik de toetsen ook wel op de gok, weet inmiddels waar ze zitten. Maar snap niet waarom dit zo bedacht is.
Dat begrijp ik eerlijk gezegd niet helemaal, als je het minder ziet dan is het toch meer een focus - als in van je ogen - probleem en niet de helderheid van de verlichting (wat alleen afhankelijk is van omgevingslicht ofwel weerkaatsing)? Dan is een bril/lenzen toch afdoende, of helpt het dan om een feller scherm te hebben? Het is inderdaad wel raar dat ze het zo bedacht hebben, zeker nadat het eerst wel goed/anders werkte.

[ Voor 4% gewijzigd door TrueChaoZ op 13-02-2012 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Ahem.... Misschien heb ik iets te primair gereageerd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
TrueChaoZ schreef op maandag 13 februari 2012 @ 22:12:
[...]
Dat begrijp ik eerlijk gezegd niet helemaal, als je het minder ziet dan is het toch meer een focus - als in van je ogen - probleem en niet de helderheid van de verlichting (wat alleen afhankelijk is van omgevingslicht ofwel weerkaatsing)? Dan is een bril/lenzen toch afdoende, of helpt het dan om een feller scherm te hebben? Het is inderdaad wel raar dat ze het zo bedacht hebben, zeker nadat het eerst wel goed/anders werkte.
Ik heb al een bril/lenzen voor veraf, maar het lezen van teksten dichtbij wordt ook lastiger. Heb daar nog geen bril voor, maar extra licht helpt. Niet alleen omgevingslicht, maar een feller scherm helpt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:54

Eagle Creek

Breathing security

Diagnostics app > lights test > LED keypad control?
Staat standaard op uit. Geen idee wat het doet als je het op aan zet, maar wellicht helpt het je.

[ Voor 13% gewijzigd door Eagle Creek op 14-02-2012 01:49 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
ik heb nu last van de tijdzone bug. Hij geeft nu aan dat ik in een andere tijdzone zit waardoor de tijd daarop automatisch aanpast > 1 uur vroegere tijd.

enige manier om dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
badluckboy schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 08:53:
ik heb nu last van de tijdzone bug. Hij geeft nu aan dat ik in een andere tijdzone zit waardoor de tijd daarop automatisch aanpast > 1 uur vroegere tijd.

enige manier om dit op te lossen?
ook last van gehad.
Automatisch tijd aanpassen uitzetten zou het denk ik moeten oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

TrueChaoZ schreef op maandag 13 februari 2012 @ 09:56:
[...]

De reden dat ik hem graag op max zet is zodat ik me niet zo stoor aan het lelijke pentile amoled scherm.
Eagle Creek schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 01:49:
[...]

Diagnostics app > lights test > LED keypad control?
Staat standaard op uit. Geen idee wat het doet als je het op aan zet, maar wellicht helpt het je.
Is helaas geen oplossing. Die functionaliteit werkt hetzelfde als het normaal instellen.

Maar goed, blijkbaar is het een bugje in de laatste WP-versie.

[ Voor 30% gewijzigd door Bosmonster op 14-02-2012 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
Batsu schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 10:16:
[...]

ook last van gehad.
Automatisch tijd aanpassen uitzetten zou het denk ik moeten oplossen.
gedaan. maar geen structurele oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
Gewoon morgen weer aanzetten, dat automagische. Vodafone klanten zeker die het probleem hebben? :)
AMSTERDAM - Een deel van de mobiele klanten van Vodafone heeft zich dinsdag verslapen omdat de provider de verkeerde tijdzone had ingesteld.

Dat bevestigt Vodafone desgevraagd tegenover NU.nl. Het gaat maximaal om 25 procent van de klanten.

Door een aanpassing in één van de knooppunten in het mobiele netwerk van Vodafone werd de verkeerde tijd doorgegeven aan de klanten die de tijd op hun telefoon automatisch laten aanpassen aan de juiste tijdzone.

In dit geval versprong de klok één uur waardoor op internet veel klachten verschenen over mensen die zich een uur verslapen hadden.

Oplossing
“Onze technische afdeling is druk bezig het probleem op te lossen, maar daarvoor moet het knooppunt opnieuw opgestart worden en dat kan niet voor middernacht in verband met de impact”, legt een woordvoerder uit.

“Klanten kunnen of de klok even op handmatig zetten of de telefoon herstarten waarna er mogelijk verbinding wordt gemaakt via een ander knooppunt.”
* Rowdy.nl heeft ook Vodafone, maar had het probleem gelukkig niet...Ha, I'm the 75%!

[ Voor 21% gewijzigd door Rowdy.nl op 14-02-2012 13:05 ]

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueChaoZ
coenox schreef op maandag 13 februari 2012 @ 23:10:
[...]
Ik heb al een bril/lenzen voor veraf, maar het lezen van teksten dichtbij wordt ook lastiger. Heb daar nog geen bril voor, maar extra licht helpt. Niet alleen omgevingslicht, maar een feller scherm helpt ook.
Aha, oké, weer wat geleerd. Ik heb zelf geen bril ofzo nodig, dus ik wist het gewoon echt niet.
Bosmonster schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 12:49:
[...]
De reden dat ik hem graag op max zet is zodat ik me niet zo stoor aan het lelijke pentile amoled scherm.
Ik heb zelf echt totaal geen last van het pentile scherm, maar ik kom dan ook van een Desire HD, wellicht dat dat scheelt. Zo mooi is het scherm van die HTC namelijk ook weer niet, maar kom je van een recente iPhone valt het misschien tegen. Misschien focus je dan juist te veel op de pentiles :+ , en mij boeit het gewoon niet.
Rowdy.nl schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 13:02:
Gewoon morgen weer aanzetten, dat automagische. Vodafone klanten zeker die het probleem hebben? :)
[...]
* Rowdy.nl heeft ook Vodafone, maar had het probleem gelukkig niet...Ha, I'm the 75%!
Ik zit ook bij Vodafone, en heb 'automatisch instellen' aan staan, maar dat had ik ook gelukkig niet. Wel merkte ik vandaag dat mijn telefoon langzaam aan het achteruitlopen is. Tijd loopt nu inmiddels 15 minuten achter. Volgens mij is dat ook al eerder langsgekomen, hij is wel 1 keer gecrashed de afgelopen week, misschien dat het toen al is gebeurd. Het was me nog niet eerder opgevallen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
TrueChaoZ schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 15:13:
[...]
Aha, oké, weer wat geleerd. Ik heb zelf geen bril ofzo nodig, dus ik wist het gewoon echt niet.

[...]
Ik heb zelf echt totaal geen last van het pentile scherm, maar ik kom dan ook van een Desire HD, wellicht dat dat scheelt. Zo mooi is het scherm van die HTC namelijk ook weer niet, maar kom je van een recente iPhone valt het misschien tegen. Misschien focus je dan juist te veel op de pentiles :+ , en mij boeit het gewoon niet.

[...]
Ik zit ook bij Vodafone, en heb 'automatisch instellen' aan staan, maar dat had ik ook gelukkig niet. Wel merkte ik vandaag dat mijn telefoon langzaam aan het achteruitlopen is. Tijd loopt nu inmiddels 15 minuten achter. Volgens mij is dat ook al eerder langsgekomen, hij is wel 1 keer gecrashed de afgelopen week, misschien dat het toen al is gebeurd. Het was me nog niet eerder opgevallen 8)7
ik had me niet verslapen omdat ik hem snachts in de vliegtuigmodus zet. maar toen ik hem weer inschakelde vanochtend onderweg naar weg merkte ik dat hij 1 uur eerder stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Oke , hier is dan toch ook een probleem opgedoken.

Vandaag op Facebook sprak een Ierse vriendin van mij me aan met de vraag waarom ik niet terug smste , nummers gechecked en haar een sms verstuurd. Die krijgt zij binnen , maar vervolgens krijg ik geen sms terug van haar (en die stuurde ze wel :+ )

Dus ik ben na werktijd richting de Hi winkel gegaan , de twee jongens daar hebben even gekeken maar gaven aan dat ik beter contact op kon nemen met de technische dienst. Dikke prima , ze zijn in principe alleen maar verkopers en ze hebben op zijn minst even gekeken. Ze gaven ook aan dat er een Nokia service punt in de Vodafone winkel zit.

Zo gezegd zo gedaan , op naar de Vodafone winkel en de medewerker die geen rood overhemd aan had aangesproken. Hij wou de nieuwste firmware versies en software updates installeren en ik gaf aan dat ik die al had maar het wel wou proberen. Backup zou mij 5 euro kosten in verband met een USB stick die gebruikt zou worden, ook weer prima.

Tot dat de medewerker van het Nokia service punt mijn Lumia aansloot op de computer en verbaast was dat de Ovi/Nokia suite niet opstarte en zijn collega er bij zou gaan halen. Vijf minuten later was de collega er die zei dat als de nieuwste software er op stond zij ook niets konden doen. Buiten de paar euro voor de backup volgde daarna ook dit:

"Het kan aan de SIM kaart liggen want de buitenlandse berichten lopen via een andere berichten centrale"

Waarop ik aan de man vroeg waarom ik dan wel berichten naar het buitenland kon sturen en binnenlandse berichten wel kon ontvangen. Nu kon hij mij dat niet uitleggen maar het was toch echt wel zo hoor.

Ik hou hier een beetje een nare nasmaak aan na , een Nokia service punt met een medewerker die niet weet wat hij doet (echt helemaal niet dus) en een die je het liefst zo snel mogelijk de deur wil uit hebben zonder werkende oplossing. Nu weet ik niet hoe berichten centrale's in elkaar steken (en een rondje Google levert ook niets op) en kan ik de plank mis slaan. Maar als je klanten weten wat het is en hoe het in gesteld staat zou je dan op zijn minst een korte uitleg kunnen geven als je het dan toch niet oplost.

Al met al heb ik nog steeds hetzelfde probleem , morgen maar even Hi bellen en kijken wat zij kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:21
Megajr schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 23:33:
Oke , hier is dan toch ook een probleem opgedoken.

Vandaag op Facebook sprak een Ierse vriendin van mij me aan met de vraag waarom ik niet terug smste , nummers gechecked en haar een sms verstuurd. Die krijgt zij binnen , maar vervolgens krijg ik geen sms terug van haar (en die stuurde ze wel :+ )

..
[Verhaal]
..

Al met al heb ik nog steeds hetzelfde probleem , morgen maar even Hi bellen en kijken wat zij kunnen doen.
Het zou natuurlijk ook aan de telefoon/provider kunnen liggen van je Ierse vriendin. Misschien dat zij een verkeerd nummer bij berichtcentrale heeft staan en dat daardoor berichten naar een buitenlands nummer niet verzonden worden ofzo.. Wel vreemd dat ze je niet wilden helpen..

[ Voor 53% gewijzigd door lucash op 15-02-2012 23:58 ]

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 16:06
Vandaag de witte in het echie gezien op techdays in Den Haag

Afbeeldingslocatie: http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/408798_10150599417344318_817819317_8919036_882214553_n.jpg

• badluckboy
is dat de nieuwe grijze?

• Rowdy.nl
lucash schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 23:57:
[...]
Het zou natuurlijk ook aan de telefoon/provider kunnen liggen van je Ierse vriendin. Misschien dat zij een verkeerd nummer bij berichtcentrale heeft staan en dat daardoor berichten naar een buitenlands nummer niet verzonden worden ofzo.. Wel vreemd dat ze je niet wilden helpen..
Met ^^. heeft ze wel +31 ervoor staan?

Ik neem aan dat ze replied op jouw sms, wat gebeurd er als ze een nieuwe sms start en je nummer gewoon selecteert/invoert? (en controleert op +31)
Anders zou het inderdaad nog de SIM kunnen zijn; hier hoor je namelijk vaker problemen over. Mijn broert werk in een VDF shop en die swappen gewoon de sim bij vaag klinkende problemen...

Enne, die Nokia medewerker? Die kan beter ander werk gaan zoeken; als je nu nog niet een cursusje hebt genomen dat je niet weet dat de oude Nokia Ovi suite niet echt werkt met een Lumia... :P

Verwijderd

Megajr schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 23:33:

Tot dat de medewerker van het Nokia service punt mijn Lumia aansloot op de computer en verbaast was dat de Ovi/Nokia suite niet opstarte en zijn collega er bij zou gaan halen.
Weet je wel zeker dat een Nokia Lumia 800 hebt?

• Megajr
lucash schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 23:57:
[...]

Vond het ook een beetje jammer dat ze niet echt wouden helpen. Al deden de Hi medewerkers daar wat ze konden en dat waardeer ik dan wel weer :) probleem lag meer bij de Nokia medewerkers in de Vodafone winkel.
Rowdy.nl schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 09:26:
[...]

Met ^^. heeft ze wel +31 ervoor staan?

Ik neem aan dat ze replied op jouw sms, wat gebeurd er als ze een nieuwe sms start en je nummer gewoon selecteert/invoert? (en controleert op +31)
Anders zou het inderdaad nog de SIM kunnen zijn; hier hoor je namelijk vaker problemen over. Mijn broert werk in een VDF shop en die swappen gewoon de sim bij vaag klinkende problemen...
Ze stuurt een nieuw bericht , en naar mijn oude nummer op T-Mobile werkte het wel. Ik ga even kijken of ze het nummer wel goed heeft (moet haast wel als haar telefoon mijn nummer wel herkent etc)
Enne, die Nokia medewerker? Die kan beter ander werk gaan zoeken; als je nu nog niet een cursusje hebt genomen dat je niet weet dat de oude Nokia Ovi suite niet echt werkt met een Lumia... :P
Ja , toen zakte het vertrouwen er in wel heel erg weg.
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 10:11:
[...]

Weet je wel zeker dat een Nokia Lumia 800 hebt?
Ik denk dat ik wel vrij zeker kan zeggen dat ik weet welke telefoon ik gekocht heb ja..

Net contact opgenomen met de Hi klantenservice , buiten de vervelende wachtmuziek toch goed te woord gestaan en zij hebben de instellingen aan hun kant gechecked.

En net een Australische vriendin gevraagd mij ook te smsen en die komt wel binnen.

Verwijderd

"nummers gecheckt en haar een sms verstuurd. Die krijgt zij binnen , maar vervolgens krijg ik geen sms terug van haar (en die stuurde ze wel :+ )"

Ik heb hetzelfde ervaren toen ik in Australië was.
Maar ..... het lag niet aan mijn Lumia maar aan de provider die pertinent wilde dat als ik naar Nederland belde ik een bepaalde volgorde van de nummer aan hield. 0031 .... werd niet geaccepteerd maar +31 wel.
Het was lastig maar mijn collega met zijn Iphone had exact hetzelfde probleem.
e hadden daar lokale Telstra SIM kaartjes. Toen we onze Nederlandse Vodafone kaarten gebruikten konden we gewoon bellen. dus ook met 0031 ....

Conclusie het ligt aan de provider.

• r2504
In sommige landen is de code voor een internationaal gespreek niet 00 maar iets anders. Daarom is het best steeds +31 te gebruiken in plaats van 0031.

Persoonlijk had ik een probleem met de 0 van het zonenummer bij SMS'jes... m'n Exchange adresboek bevatte namelijk +32 (0496) 123456, echter in Belgie (geen idee voor Nederland) moet die 0 eruit wat Windows Phone dus niet doet met als resultaat dat SMS'jes niet aankwamen... daar waar gewone gesprekken wel lukten ? Uiteindelijk heb ik in Exchange al m'n contacten aangepast (geen idee of er een andere methode is).

• Megajr
Dus +31 ook proberen ? Ga ik dat even doen :)

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:58
Matthijs Hoekstra schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 00:43:
Vandaag de witte in het echie gezien op techdays in Den Haag

[afbeelding]
Ik zag hem ook idd en wat mij opviel is dat hij glazend is en niet het matte heeft wat de andere hebben. Ik vond het wel een kek ding.

Overigens meer mensen die last hebben dat data op een gegeven moment geblokkeerd lijkt te worden. Ik krijg dan niets meer door in Whatsapp en Wordfeud (browsen via IE werkt nog wel). Na reboot komt dan wel alles in 1 keer binnen.

[ Voor 20% gewijzigd door WaSteiL op 16-02-2012 12:43 ]

Verwijderd

Overigens meer mensen die last hebben dat data op een gegeven moment geblokkeerd lijkt te worden. Ik krijg dan niets meer door in Whatsapp en Wordfeud (browsen via IE werkt nog wel). Na reboot komt dan wel alles in 1 keer binnen.
Ik heb alleen dat in batterijbesparingsstand geen push messages meer binnekomen. Aan de lader leggen helpt dan. ;)

• Rowdy.nl
WaSteiL schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 12:42:
Ik zag hem ook idd en wat mij opviel is dat hij glazend is en niet het matte heeft wat de andere hebben. Ik vond het wel een kek ding.
[..]
Zal een matte/ruwe niet eenvoudiger smerig worden/vuil vasthouden?

M'n broer heeft sinds eergister een Cyaan versie, moet ik zeggen dat ik m'n zwarte toch netter vindt...

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
ik zit echt te twijfelen... ik ben Android wel een beetje zat, elke ROM heeft z'n voor en nadelen (bij de 1 is de audio slecht, bij de ander werkt de camera weer slechter, de andere is smooth maar werkt iets anders weer slecht :/ ). Ik heb nu een Desire Z en de standaard software is echt om te janken en het memory management van Gingerbread is ook bagger.
Nu zit ik te denken aan de Sony Xperia S (met ICS...), Motorola Droid 4 (met ICS) en de Nokia Lumia 800 of 900. Maar blijkbaar komt de Droid 4 niet in europa uit en de Lumia 900 ook niet. Blijven er eigenlijk alleen maar de Xperia S en Lumia 800 over 8)7

• Rowdy.nl
900 komt later toch? Maarals je het over ICS hebt, mis ik de Galaxy Nexus in je rijtje, of vind je die niet mooi?

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
De Nexus is wel heel groot vind ik, ding past niet eens in m'n pantalon :/
En ja... ik heb ook een alpha/beta van ICS op m'n telefoon gehad en ook de Nexus in m'n handen gehad. Ik ben er niet helemaal kapot van. Dus misschien toch maar geduld opbrengen voor de Lumia 900/910 (mocht die er komen?) wordt binnenkort antwoord opgegeven volgens mij @ MWD

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:21
Heeft iemand trouwens als gezien dat er binnenkort ook een groene en rode Lumia 800 aankomen? Ik wil die groene best wel eens in het echt zien^^

Hier het bericht..

Verwijderd

rood ziet er wel gelikt uit.. maar ik denk dat ik toch voor de witte ga, wacht nog steeds op een officiele release zal wel binnen 2 weken zijn

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

Jammer van de dubstep, maar dan kan je best wel vette trance nummers mee maken ;-).

Rood is indd best geil, maar denk toch dat ik m'n zwarte leuke vind. Misschien zou ik een metallic of transparante versie nog mooier vinden.

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

• trabbit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 10:55
Electrowolf schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 22:49:
Misschien zou ik een metallic of transparante versie nog mooier vinden.
Verbaas mij ook dat er nog geen transparante is, lijkt mij ook wel gaaf! Gezien het materiaal (polycarbonaat), zou dit geen technisch probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
Laat ze eerst eens een werkende telefoon maken i.p.v. aandacht besteden aan kleurtjes. 2 keer defect in 2 maand tijd met 2 verschillende toestellen geeft me nou niet echt vertrouwen dat het een 3e keer wel goed gaat.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil denk ik de witte versie kopen. Ik vraag me echter wel af of die glossy laag niet sneller gaat krassen? Is het bijvoorbeeld een laklaag op die polycarbonaat, of hebben ze die polycarbonaat gewoon gepolijst? Weet iemand hier meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Net de Lumia 800 in bezit, ik kom van de N8 (Belle).
Deze laatste blijf ik zeker gebruiken naast de Lumia, heb nl. een duo simkaart.
Wat mij als eerste opvalt is dat hij ontzettend snel is.
Gebruiksgemak als eerste indruk prima.
Maar wat ik mis is vooral Swype zoals bij de Symbian toestellen.
Whatsapp inmiddels geinstalleerd, maar daar mis in de emonicoontjes. :O
Wordt vervolgd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudoo
  • Laatst online: 18:29
Barock schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 11:05:
Whatsapp inmiddels geinstalleerd, maar daar mis in de emonicoontjes. :O
Die mis ik inderdaad ook wel.
En "Mute" voor een group mis ik ook wel eens.

Hopen dat dit snel komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueChaoZ
Herkent iemand mijn 'probleem' dat de lumia 800 veel storing oplevert op speakers? Bij mijn vorige telefoon (HTC Desire HD) was het niet handig om hem dicht bij mijn speakerset (Creative aan de PC vast) te leggen. Maar als ik hem dan iets verder weg plaatste - hooguit 30 cm ongeveer - dan stoorde het niet meer.

Ik kan de Nokia niet eens op 3 meter van de speakers neerleggen, dan nog storen ze - bij waarschijnlijk data ophalen en verzenden. Ik heb nu nog niet gechecked of dit zonder WiFi of data verbinding aan optreedt, dus het kan 1 van beide zijn. In ieder geval heb ik hem staan op 'E' data verbinding, dus geen 3G.

Edit: WiFi uitgezet (maakte geen verschil in een kleine testperiode, ongeveer 10 min.)
Edit2: WiFi aan, maar data uit (maakte geen verschil in een kleine testperiode, ongeveer 15 min.)

Dus ja het zal wel gewoon het mobiele netwerk zijn dan. Ik test het nog wel even met 3G verbinding aan, kijken wat ie dan doet. Overigens bedacht ik met net ook dat ik van KPN netwerk (Telfort, daarna 1 maand Simyo) naar Vodafone overgestapt ben, het kan natuurlijk ook daar aan liggen, en niet aan het toestel.

Edit3: Met 3G aan als hoogste verbindingssnelheid heb ik er geen last meer van, en net toen ik dit typte schakelde hij even terug naar E(dge) - niet zo'n goede 3G verbinding in huis, en daar kwam het bombardement aan storing :P Dus lijkt me niks met WP of de Nokia te maken maar eerder met het netwerk.

[ Voor 39% gewijzigd door TrueChaoZ op 17-02-2012 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
Ben al een poosje aan het googelen.
Ik heb ringtoons op mijn computer staan.
In Zune zie ik ze ook staan, nu probeer ik het "genre" te wijzigen zoals gegoogeld.
Rechtsklikken levert niets op, behalve "verwijderen" en "naar mijn collectie kopiëren".
Hoe krijg ik in vredesnaam mijn "oude" ringtones zoals destijds op mijn N8 op de Lumia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:03
Je moet het echt op de mp3 file doen:

Afbeeldingslocatie: http://www.maupa.nl/tweakers/zune_17022012.png

En nee, da's niet mijn ringtone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
Domino schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:45:

Gevonden:
•Ook het maken van ringtones gaat prima, maar iets anders dan normaal. Normaal gooi je een MP3 naar je device en kun je bij je ringtones alles kiezen. Windows Phone doet dat net wat anders. Kies je MP3, maak er zelf een kort geluidsfragment van en sla het op met als genre "RINGTONE". Op deze manier laat je Zune player hem ook niet zien in je muzieklijst, maar kun je hem wel netjes instellen! Het is anders en wat mij betreft zelfs eerder een pluspunt dan een minpunt (vanwege het niet per ongeluk tegenkomen van je ringtone tijdens "alles afspelen")
productreview: Nokia Lumia 800 Zwart review door Verwijderd

8)7 Maar ik weet niet hoe je dat moet doen, ben nieuw op het Windows Phone plarform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
Domino schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:45:

Ik geloof dat ik het begin te begrijpen, en hoe dan met sms / mail tonen?

Edit: begrijp het toch niet. zal er het weekend eens voor gaan zitten...

Met de Ringtone is het (eindelijk) gelukt.
Maar hoe nu met SMS, MAIL en VOICEMAIL?
Daar verschijnen de mp3'tjes niet 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Barock op 17-02-2012 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01 21:10
TheChaoz ik heb ook dat speakers storen met Vodafone "probleem" al is het niet dat hij dit continue doet al ligt hij bij de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Barock schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:17:
[...]

Maar hoe nu met SMS, MAIL en VOICEMAIL?
Gaat niet... enkel ringtones ! (maar da's hier al meermaals besproken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Er zit sinds kort een minimale speling in het glas van mn scherm. Rechts kan ik hem indrukken en dan "klikt" hij, als een computermuis. Mateloos irritant :-/

Had toch meer verwacht van de beroemde "Nokia-kwaliteit"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
1 ervaring is statistisch nou niet echt genoeg om dat soort uitspraken te doen toch? ;)

Maar het lucht natuurlijk wel op, ff ranten 8)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Is er trouwens nog nieuws rond...

- thethering support
- offline navigatie
- betere navigate (niveau Symbian)
- betere camera software
- ...

Ik heb de indruk dat het stil is bij Nokia ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

Laatste dat ik hoorde is dat ze nu aan het kijken naar de camera en dat de offline mogelijkheden voor nokia drive er ooit aan komen. Merk wel dat het allemaal niet zo snel gaat, ik pas sinds een week ofzo de Nokia Collection terwijl anderen deze al meer dan een maand hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Electrowolf schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 11:49:
ik pas sinds een week ofzo de Nokia Collection terwijl anderen deze al meer dan een maand hebben.
Tja, Nokia Collection heeft ook geen enkele toegevoegde waarde... ja kan alles wat je daar ziet ook gewoon zo in de Marketplace (wel op je telefoon) vinden. Ik vind het gewoon droevig van Nokia dat men na 4 maand nog steeds niet de beloofde functionaliteit beschikbaar heeft...
Pagina: 1 ... 10 ... 43 Laatste

Let op:
~~~[html]Batterij problemen zijn in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1489250">dit topic</a> besproken. Daar is het meeste nu wel over gezegd, dus hebben we dat topic gesloten. Accessoires mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1478296">dit topic</a> besproken worden.

Discussie en ervaringen over de 1600.2487.8107.12070 update mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1494255">dit topic</a> besproken worden.~~~[/html]