Ik heb de update reeds binnen! Ik heb een telefoon van Hi, unbranded voorzover ik weet. Zal mijn ervaring even posten:
Accu
Mijn accu laadt nu op tot de full charge capacity is bereikt en dat is bij mij 1490mAh. Voorheen was de full charge capacity rond de 1520 mAh en de current kwam niet over de 1350 mAh. Toch een winst van 140 mAh

. Toen de mobiel uit de lader trok (was 100%), stond die gelijk op 95%

. Weer in de lader, maar laadt niet verder op (ik neem aan een bescherming tegen onnodig veel achter elkaar laden). Kortom ik weet pas bij de volgende laadbeurt of er verbetering is.
Het aantal volt is bij mij van 3,9 naar 4,3 gegaan na de update.
Current verbruik is ook aanmerkelijk naar beneden gegaan! Schommelde tussen de 150 en 250 mAh, nu rond de 130 en 190 mAh! Ik zie geen uitschieters meer in het verbruik.
Touchscreen
Eindelijk verlost van dat irritante uitzoomen! Ik had elke keer bij het lezen van een langen pagina dat die bij het swipen 1 op de 5 keer uitzoomde. Heb het na deze update niet meer gehad!
Helderheid
Op automatisch past het scherm zich nu echt aan. Persoonlijk vond ik het scherm veel te helder in donkere ruimtes dit is nu veel beter. In buitenlicht vind ik het beeld net wat te donker na de update. Waarom maken ze de gevoeligheid van de lichtsensor niet gewoon instelbaar dit was op Symbian telefoons doorgaans zo.
De verlichting van de knoppen gaan bij mij nooit uit, dit zou wel moeten volgens andere hier toch?
[
Voor 6% gewijzigd door
trabbit op 19-01-2012 16:59
]