Hallo allemaal,
Vandaag eventjes geregistreerd hier na lang meegelezen te hebben. Ik heb sinds een week ook de Lumia 800 en er zijn een paar dingetjes die mij zijn opgevallen, dus ik wilde even weten of jullie dit ook hebben.
"Uiteraard" heb ik ook last van een batterij die te snel leeg is (en erg langzaam oplaadt!). Als ik de telefoon 's nachts aan de oplader leg, is hij de volgende avond al weer op 10-15%. Hopelijk wordt dit dan opgelost met de update die er aan komt, maar ik heb nog twee andere dingetjes:
1. Ik heb soms, bij bepaalde kleuren (vooral grijs/schaduwtinten en wit) een kring op mijn scherm. Deze zit rechts, net onder de bovenkant. Tijdens normaal gebruik van de telefoon zie ik de kring niet (browsen, afbeeldingen bekijken, filmpjes kijken, muziek afspelen, door menu scrollen, apps.. etc) maar soms, bij bijvoorbeeld een grijs laadscherm als er een app opstart of tijdens een donkere scène in een filmpje, zit hij er weer. Hebben jullie dit ook en is dit normaal, of toch een fout in het toestel?
2. Ik heb soms wat grijze vegen door een witte achtergrond. Nu is dit vooral bij de NU.nl app, dus het kan aan deze app liggen, maar ik vroeg het me gewoon even af
Tot slot nog een laatste vraagje: Nokia zou de update vanaf 18 januari gaan pushen heb ik begrepen. Nu heb ik een simlockvrij toestel (van Gigavolt), wanneer zou ik deze update kunnen verwachten?
Alvast bedankt! Dit is een heel hulpzaam topic!