Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 614

r2504 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 18:53:
[...]

Maar als ik zoiets schrijf dan krijg ik meteen de stempel van anti-Microsoft/Nokia.
Nee hoor, ik loop maar wat te stangen.
Alleen negatief zijn heeft zo weinig nut, want we kunnen er toch niets aan veranderen.
Uit de reacties op XDA is voorlopig te concluderen dat er weldegelijk verschil te merken is, alleen niet consistent. Je zou dus kunnen zeggen dat het probleem wel getriggered is, maar er nog geen definitieve oplossing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-07 18:16

TheBorg

Resistance is futile.

Iemand moet de eerste zijn. :P
Heb de nieuwe versie erop gezet.
To be continued...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-07 16:50

Snippertje

Light up your life

Hmm telefoon uur terug aan de lader gelegd, had nog 13% batterij. Kijk net, is die uitgevallen. Gaat niet meer aan, ook volume down + power button doet niets.

Iemand enig idee wat ik nog kan doen?

Edit: opeens springt de telefoon weer aan en geeft batterij nog maar 2% aan. Vreemd, lijkt wel of de lader hem leeg heeft getrokken.

[ Voor 25% gewijzigd door Snippertje op 16-01-2012 21:43 ]

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Of dat je lader misschien niet helemaal lekker aangesloten was? (let op de aansluiting kabel-witte stekker!) Als je lader goed aangesloten is moet je een geluidje horen!

Ik had trouwens vandaag weer dat het toestel herstartte nadat een telefoongesprek "vastliep". Ik hoop dat die update van deze week (de 18e toch?) een en ander wat strakker gaat laten lopen. Ik vind het nog steeds een waanzinnig mooi toestel, maar het is lang niet zo foutloos als mijn vorige WP7 toestellen! Zo deed mijn Marketplace ook behoorlijk nukkig. Soms download die wel en een paar minuten later krijg ik bij een volgende download een foutmelding... Ik weet het nog niet zo met dit apparaat...

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

PaT schreef op maandag 16 januari 2012 @ 21:49:
Of dat je lader misschien niet helemaal lekker aangesloten was? (let op de aansluiting kabel-witte stekker!) Als je lader goed aangesloten is moet je een geluidje horen!
Lijkt me niet, het toestel was ook nog genoeg vol minstens een uur standy te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:53
PaT schreef op maandag 16 januari 2012 @ 21:49:

Ik had trouwens vandaag weer dat het toestel herstartte nadat een telefoongesprek "vastliep". Ik hoop dat die update van deze week (de 18e toch?) een en ander wat strakker gaat laten lopen. Ik vind het nog steeds een waanzinnig mooi toestel, maar het is lang niet zo foutloos als mijn vorige WP7 toestellen! Zo deed mijn Marketplace ook behoorlijk nukkig. Soms download die wel en een paar minuten later krijg ik bij een volgende download een foutmelding... Ik weet het nog niet zo met dit apparaat...
Kan je bijna een +1 geven. Ook bij mij restartte die na een van telefoongesprekken. Vooral die geweldige apps van Nokia doet raar bij mij, Maar zal wel meer ervaringen opschrijven in mijn review die hopelijk nog deze week komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg

TheBorg

Resistance is futile.

Eerste indruk van de nieuwe firmware:
- Batterij laadt nu wel volledig op i.p.v. tot 1300mAh
- Hardware buttons achtergrond verlichting is uit bij medium/high brightness
- Scherm is iets minder gevoelig, was een klacht van mensen, ik vond het wel fijn
- Diagnostics is uitgebreidt met kinky grafiekjes voor de batterij status

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

TheBorg schreef op maandag 16 januari 2012 @ 22:24:
- Scherm is iets minder gevoelig, was een klacht van mensen, ik vond het wel fijn
Wat bedoel je hiermee?- Hardware buttons achtergrond verlichting is uit bij medium/high brightness

[ Voor 6% gewijzigd door Snippertje op 16-01-2012 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg

TheBorg

Resistance is futile.

De knopjes van terug, windows en vergrootglas onder het scherm zijn niet verlicht als de helderheid van het scherm op midden of hoog staat, wel bij auto en laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

TheBorg schreef op maandag 16 januari 2012 @ 22:35:
De knopjes van terug, windows en vergrootglas onder het scherm zijn niet verlicht als de helderheid van het scherm op midden of hoog staat, wel bij auto en laag.
Wat is daar de reden voor? Bij hoge helderheid zie je ze toch wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-07 11:46
Hoge helderheid gebruik je normaal gesproken bij veel omgevingslicht, het enige wat ik me dus kan bedenken dat men denk dat indien je een hoge helderheid hebt, je sowieso die knopjes kan zien en dan iig die besparing nemen door die knopjes niet te verlichten?

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01 21:10
Ik krijg met geen mogelijkheid mijn outlook account van school ingesteld. Ik vul gebruikersnaam en wachtwoord in en steeds foutmelding dat hij de gegevens niet kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
Crescendo schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 09:02:
Ik krijg met geen mogelijkheid mijn outlook account van school ingesteld. Ik vul gebruikersnaam en wachtwoord in en steeds foutmelding dat hij de gegevens niet kan vinden.
Ook al geprobeerd de server gegevens in te vullen? Na één of twee pogingen krijg je de mogelijkheid om 'Advanced' te gaan. Daar moet je de server gegevens van je school invullen.

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rene_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-12-2024
Daarom maak ik, het is een omweg, een regel aan in de outlook van mijn schoolaccount waarmee ik alle mail redirect naar het email adres wat ik gebruik. Zo heb ik tevens maar één account waar ik alle belangrijk mail in krijg. zowel privé als school. Het schoolaccount kan ik dan lekker vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:40
Dergelijk effect kan je in WP zelf bekomen door de mailboxes te linken (maar dat lost natuurlijk niet jou probleem op dat je niet aan je schoolaccount kan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-07 22:28

Electrowolf

Mod met Liefde!

Tja, hangt erg af van de dingen die je met WP kan, misschien maar een app voor schrijven? Zou het verder lekker op het WP7 topic proberen ;-).

OnTopic: Zou het (kennelijke) feit dat we maar tot 1300 maH kunnen/konden opladen iets te maken hebben met "eens kijken of dit goed gaat en later laten we de gehele batterij opladen zolang er geen dingen mis gaan?". Kan me nog best indenken dat Nokia een soort van failsafe wil hebben.

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187147

Nokia testers hebben hun werk niet goed gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unia
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:00
Hallo allemaal,

Vandaag eventjes geregistreerd hier na lang meegelezen te hebben. Ik heb sinds een week ook de Lumia 800 en er zijn een paar dingetjes die mij zijn opgevallen, dus ik wilde even weten of jullie dit ook hebben.

"Uiteraard" heb ik ook last van een batterij die te snel leeg is (en erg langzaam oplaadt!). Als ik de telefoon 's nachts aan de oplader leg, is hij de volgende avond al weer op 10-15%. Hopelijk wordt dit dan opgelost met de update die er aan komt, maar ik heb nog twee andere dingetjes:

1. Ik heb soms, bij bepaalde kleuren (vooral grijs/schaduwtinten en wit) een kring op mijn scherm. Deze zit rechts, net onder de bovenkant. Tijdens normaal gebruik van de telefoon zie ik de kring niet (browsen, afbeeldingen bekijken, filmpjes kijken, muziek afspelen, door menu scrollen, apps.. etc) maar soms, bij bijvoorbeeld een grijs laadscherm als er een app opstart of tijdens een donkere scène in een filmpje, zit hij er weer. Hebben jullie dit ook en is dit normaal, of toch een fout in het toestel?

2. Ik heb soms wat grijze vegen door een witte achtergrond. Nu is dit vooral bij de NU.nl app, dus het kan aan deze app liggen, maar ik vroeg het me gewoon even af :)

Tot slot nog een laatste vraagje: Nokia zou de update vanaf 18 januari gaan pushen heb ik begrepen. Nu heb ik een simlockvrij toestel (van Gigavolt), wanneer zou ik deze update kunnen verwachten?

Alvast bedankt! Dit is een heel hulpzaam topic! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-06 10:55

defcon84

Multipass?

- Prachtig! gaat ie 20% langer mee dus :)
- Kleine, maar logische aanpassing
- Hmm, ik vond 'm ook wel goed zoals ie nu is.. hopelijk gaat het me niet irriteren..
- Cool haha, is het percentage nu ook gefixed?

Ik kijk iig uit naar de update :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trabbit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-06 21:50
- mooi!
- Als dat mogelijk is, kunnen de knoppen ook als notificatie lichtjes worden gebruikt! Hoop echt dat dit nog komt!
- Tja begrijp niet waarom je dit niet gewoon als gebruiken mag instellen.
- Waarom brengen ze dit niet in de vorm van een app uit. Vind het niet echt handig om helemaal naar de Diagnostics Tool te moeten.

Ik zou ook graag willen dat je de vibratie kon uitzetten bij het aanraken van een knop. Voor mij in ieder geval totaal overbodig.

[ Voor 7% gewijzigd door trabbit op 17-01-2012 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
defcon84 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 14:55:
[...]

- Prachtig! gaat ie 20% langer mee dus :)
- Kleine, maar logische aanpassing
- Hmm, ik vond 'm ook wel goed zoals ie nu is.. hopelijk gaat het me niet irriteren..
- Cool haha, is het percentage nu ook gefixed?

Ik kijk iig uit naar de update :-)
Ik vond die grafiekjes stiekem wel erg veel lijken op die van een app van een dev op XDA. Maar da's 'm dus ook, het screenshot wat je in het artikel op Mobile Techworld ziet is iig een screenshot van de Battery Status XAP.

Dat kinky grafiekje staat dus niet in de diagnostics app. Kan iemand een screen posten van de nieuwe diagnostics app, met name de grafiekjes daarvan? (en anders wachten we tot morgen :P)

Mobile Techworld screenshot Battery Status - Processes
Links screenshot van Mobile Techworld, rechts screenshot van de Battery Status App op mijn Phone

Meer screens van die dikke App (Developer unlock vereist!)
Battery Status - Taartdiagram Battery Status - Beginscherm Battery Status - Grafiek mV Battery Status - Grafiek %

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-06 10:55

defcon84

Multipass?

Whow ziet er idd goed uit!!!
trabbit schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 15:22:
[...]

- Waarom brengen ze dit niet in de vorm van een app uit. Vind het niet echt handig om helemaal naar de Diagnostics Tool te moeten.
Is toch gewoon een app, gewoon 1x 'activeren' en je vind 'm dan terug in de app-lijst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
Rowdy.nl schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 09:55:
[...]
Ook al geprobeerd de server gegevens in te vullen? Na één of twee pogingen krijg je de mogelijkheid om 'Advanced' te gaan. Daar moet je de server gegevens van je school invullen.
Ja. Werkt niet. Maar het rare was, eerst is het me wel gelukt, toen werkte alles gewoon. Maar geen idee hoe ik het doen heb gedaan, toen heb ik factory reset gedaan. Omdat dat scherm rechts van het startscherm door teveel apps er 'lelijk' uit zag, en dit kreeg ik ook niet weg door apps te verwijderen. En sindsdien werkt het niet meer. Zal op school nog eens vragen aan de andere WP-gebruiker. Misschien weet hij het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:37
Crescendo schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 17:40:
[...] Omdat dat scherm rechts van het startscherm door teveel apps er 'lelijk' uit zag, en dit kreeg ik ook niet weg door apps te verwijderen. [...]
Moet je daarvoor niet apps deinstalleren en dan een reboot doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
hjoels schreef op maandag 16 januari 2012 @ 08:33:
Heb de SlingPlayer Mobile uit de Market geinstalleerd, doch krijg geen verbinding met de Sling Box.
Bij opstarten blijft hij constant proberen een verbinding te maken maar er gebeurt niets. Heb van alles geprobeerd: rebooten Sling Box, digitale ontvanger, modem, router etc. Op verschillende laptops werkt hij wel en ook onlangs nog op de (verkochte) Asus Transformer Prime. Ook op de HTC-HD2 werkte het, maar op de Lumia blijft het connecten "hangen".

Iemand een oplossing??? Thanks.
Ik heb de player wel werkend.
1. doet hij het wel op het thuisnetwerk (WiFi) zo ja, dan misschien een poort probleem in je router/modem.
2. zet je tel. buiten je wifi wel op 3g...
3. verbinden duurt veel langer dan op bijv. mijn Asus Transformer...dus misschien iets meer geduld hebben
4. probeer eventueel een APN in te stellen bij dataverbindingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100615

Hallo,

Ik heb het probleem dat mn lumia al automatisch opneemt in mn broekzak doordat mn been tegen het scherm aanligt. Dit is natuurlijk al gauw het geval.
Iemand hier ook last van? wat kan je er tegen te doen?

alvast dank.
stefan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-05 21:28

JaccoW

Kijkt en Luistert

Anoniem: 100615 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 18:53:
Hallo,

Ik heb het probleem dat mn lumia al automatisch opneemt in mn broekzak doordat mn been tegen het scherm aanligt. Dit is natuurlijk al gauw het geval.

alvast dank.
stefan
Andere broek kopen? Test eens of het scherm ook reageert wanneer je met een stuk stof ertussen probeert te schuiven. Anders zou de update van morgen het scherm iets minder gevoelig moeten maken volgens sommigen.

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100615

Ik heb net ook nog geprobeerd door mijn hand in mn mouw van mijn trui te schuiven en dat op het scherm te leggen. Dan naar mn phone bellen en dan neemt ie ook al op.

Hoop inderdaad dat de update uitkomst bied.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 100615 op 17-01-2012 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 433014

Anoniem: 100615 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 19:13:
Ik heb net ook nog geprobeerd door mijn hand in mn mouw van mijn trui te schuiven en dat op het scherm te leggen. Dan naar mn phone bellen en dan neemt ie ook al op.

wat raar, je moet toch eerst het lockscreen omhoog schuiven voordat je op kunt nemen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:14

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Anoniem: 100615 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 19:13:

Ehm gewoon het scherm uitzetten met de standby knop voordat je hem in je broekzak steekt ( knop onder de volumeknoppen)

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:53
DeNachtwacht schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 19:37:
[...]

Ehm gewoon het scherm uitzetten met de standby knop voordat je hem in je broekzak steekt ( knop onder de volumeknoppen)
Ehm. Als ik het goed begrijp - telefoon zit te slapen in de broekzak, iemand belt jou, het scherm gaat aan met dat schuifbalkje die je omhoog moet schuiven, doordat de telfoon contact maakt met warme benen, schuift die omhoog en dan hoeft je been maar op "opnemen" te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trabbit
Anoniem: 100615 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 18:53:
Hallo,

alvast dank.
stefan
Ik heb dit nog nooit gehad. Er moet elektrische geleiding zijn, ik kan mijn touchscreen niet bedienen als ik mijn broek er tussen houd. Warmte heeft hier niks mee te maken.

- Misschien zit je broek erg strak en is de stof in je zak zo dun dat er wel geleiding mogelijk is? I
- Als het enigszins vochtig is kan stof wel geleiden.

Is het geen oplossing het scherm niet naar je been kant te doen, dus de achterkant naar je been.

[ Voor 6% gewijzigd door trabbit op 17-01-2012 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
Caelorum schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 17:44:
[...]

Moet je daarvoor niet apps deinstalleren en dan een reboot doen?
Hmm, bij mij werkte dat iig niet.

Maar wat het vage is. Eerst had ik hem wel, volgens mij ook met outlook logootje. Maar nu, dan moet je bijvoorbeeld domein invullen, tja geen flauw idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:40
Crescendo schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 22:39:
[...]
Maar nu, dan moet je bijvoorbeeld domein invullen, tja geen flauw idee.
Het domein is je Windows Network domain... dat wat je op school dus normaal ziet als je inlogged (soms staat dit voor je user, dus domain\user). Niet te verwarren met je TCP/IP domain dus, zoals domain.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zothor
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-06 13:31
ik heb zelf ook een lumia 800 vanaf de dag dat hij uitkwam en buiten de batterij tijd die soms aan de lage kant is heeft mijne een vreemde bug dat op gegeven moment als ik mijn wifi scanning altijd aan heb hij soms op de dag in een keer helemaal op houd met wifi gebruiken/zoeken en ook het menu werkt dan niet meer, en het ergste daar aan is dat hij dan met meer dan 500 mA aan het dischargen is! en dat is met 3g/live tiles/scherm helderheid uit. heeft iemand anders hier ook last van? ik hoop dat de update het oplost want deze cijfers schrok ik wel van anders moet hij terug en das erg jammer als je nokia purity for lumia aan het opwachten bent van de postbode :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
  • Laatst online: 01-05 23:33
Folkifoon schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 18:06:
[...]

Ik heb de player wel werkend.
1. doet hij het wel op het thuisnetwerk (WiFi) zo ja, dan misschien een poort probleem in je router/modem.
2. zet je tel. buiten je wifi wel op 3g...
3. verbinden duurt veel langer dan op bijv. mijn Asus Transformer...dus misschien iets meer geduld hebben
4. probeer eventueel een APN in te stellen bij dataverbindingen
Ik stuur je een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toms_88
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-06 12:08
Zothor schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 01:55:
ik heb zelf ook een lumia 800 vanaf de dag dat hij uitkwam en buiten de batterij tijd die soms aan de lage kant is heeft mijne een vreemde bug dat op gegeven moment als ik mijn wifi scanning altijd aan heb hij soms op de dag in een keer helemaal op houd met wifi gebruiken/zoeken en ook het menu werkt dan niet meer, en het ergste daar aan is dat hij dan met meer dan 500 mA aan het dischargen is! en dat is met 3g/live tiles/scherm helderheid uit. heeft iemand anders hier ook last van? ik hoop dat de update het oplost want deze cijfers schrok ik wel van anders moet hij terug en das erg jammer als je nokia purity for lumia aan het opwachten bent van de postbode :(
Heb hier ook last van, vooral als ik naar school ben geweest waar je met persoonlijke gegevens moet inloggen. Zelfs al heb ik wifi uitgezet voordat ik naar school ging en thuis weer aankwam en het aanzette, loopt wifi soms vast.

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-07 15:44

Jip

Mijn nokia lumia's scherm trilt verticaal als ik mijn vinger op een plek houd. Hiermee bedoel ik dat als er iets is om te scrollen deze items naar boven en naar beneden bewegen. Als ik gewoon scroll op een sneller tempo heb ik hier geen last van. En als ik het toestel draai en hij in landscape mode is, is dit horizontaal het geval. Heeft hier iemand ook last van? Ik vraag me ook af of het een software matige of hardware matige fout is.

(inmiddels ontdekt dat hij het in meerdere mate doet als het mobieltje aan het stroom ligt)

[ Voor 10% gewijzigd door Jip op 18-01-2012 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toms_88
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-06 12:08
Reflash schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 10:46:
Mijn nokia lumia's scherm trilt verticaal als ik mijn vinger op een plek houd. Hiermee bedoel ik dat als er iets is om te scrollen deze items naar boven en naar beneden bewegen. Als ik gewoon scroll op een sneller tempo heb ik hier geen last van. En als ik het toestel draai en hij in landscape mode is, is dit horizontaal het geval. Heeft hier iemand ook last van? Ik vraag me ook af of het een software matige of hardware matige fout is.

(inmiddels ontdekt dat hij het in meerdere mate doet als het mobieltje aan het stroom ligt)
Jep, ook dit heb ik. Soms ook als ik scroll op een site dat ie snel in en uitzoomt.
En af en toe glitcht ook het hele beeld heel snel een stukje naar links en weer terug, maar dat is niet tijdens het scrollen en komt ook niet zo vaak voor.

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:09

Ik snap niet echt wat je bedoelt maar ik geloof niet dat ik hier last van heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zothor
  • Laatst online: 17-06 13:31
Toms_88 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:10:
[...]

Jep, ook dit heb ik. Soms ook als ik scroll op een site dat ie snel in en uitzoomt.
En af en toe glitcht ook het hele beeld heel snel een stukje naar links en weer terug, maar dat is niet tijdens het scrollen en komt ook niet zo vaak voor.
ik heb exact hetzelfde, ik denk zelf dat het een software matige fout is maar het zou me niet verbazen als het aan de hardware ligt. Als ze nou is opschieten met die update kan ik bepalen of ik hem opstuur of niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartlauwers
  • Laatst online: 05-07 23:48
Sinds vorige week vrijdag ben ook ik in het bezit van een Lumia 800. Hij bevalt best goed, en werkt lekker.

Nu zit ik met het volgende: foto's met veel wit, gemaakt bij gloeilamplicht vertonen een roze/rode waas in het midden. Vel papier is gewoon egaal wit met zwarte letters. Zie:
http://img4.imageshack.us/img4/4457/wp000017.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img4.imageshack.us/img4/4457/wp000017.jpg
Ik zie de waas door de zoeker(foto maken) en op het uiteindelijke resultaat. Bij meer natuurlijk of buitenlicht zie ik door de zoeker de roze waas wel, maar die verdwijnt na maken van foto. het lijkt of de telefoon de foto corrigeert. Bij foto's met flits is de waas niet te zien. (er zit ook geen beschermingsfolie meer over de camera, had ik gechecked.)

Nu vraag ik me af: zijn er meer mensen die hier last van hebben, en zouden jullie het eens willen testen of je ook een vergelijkbare waas ziet op foto's bij gloeilamplicht. Of zou dit "normaal" zijn, bij deze telefoon..? Dat lijkt mij van niet. Ook via google heb ik nog geen vergelijkbare gevallen kunnen traceren.
Toestel heb ik al geruild bij verkooppunt, maar de tweede doet het exact hetzelfde, wellicht batch met een fout?

M3SR+'19-Wit-Aero-TH-HW2.5-nonFSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Hm, heb het ook.

Eerst met "natuurlijk" licht: dan geeft de zoeker een klein beetje roze, maar is weg in de foto zelf.

Met mijn plafondlamp aan geeft de zoeker heeeeel veel roze, maar in de foto is dit denk ik met 90% vermindert. Niet genoeg zoals blijkt:

http://imageshack.us/photo/my-images/20/wp000097m.jpg/

edit: oeps, ik had per ongeluk mijn camera op "nacht" laten staan, nu hij weer op "auto" staat lijkt de roze waas weg.

[ Voor 13% gewijzigd door Basekid op 18-01-2012 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024

Echt totaal geen last van (leest als een HW fout eerlijk gezegd, onnauwkeurige registratie van je aanraakpunt zodat hij denk dat je aan het bewegen bent?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald123
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-03-2024
Als je bijv. in de diagnostics die tekenachtige optie opent, gaat die niet random lijntjes trekken.
Maar idd, bij sommige apps en soms op ie als je je vinger ergens op houdt gaat die raar doen...

http://proxysnel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Een erg nette review van anandtech:

http://www.anandtech.com/...rave-new-foray-into-wp7/1

Wat ik hieruit opmaak is dat er duidelijk nog ruimte is voor batterij verbeteringen en optimaliseren voor verschillende taken.

p.s. sorry als deze link al gepost is, ik kon hem niet vinden in dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trabbit
bartlauwers schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:30:
Nu vraag ik me af: zijn er meer mensen die hier last van hebben, en zouden jullie het eens willen testen of je ook een vergelijkbare waas ziet op foto's bij gloeilamplicht. Of zou dit "normaal" zijn, bij deze telefoon..? Dat lijkt mij van niet. Ook via google heb ik nog geen vergelijkbare gevallen kunnen traceren.
Toestel heb ik al geruild bij verkooppunt, maar de tweede doet het exact hetzelfde, wellicht batch met een fout?
Dit heb ik ook, alleen bij kunstmatige verlichting en foto van een wit plat vlak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foxbow
  • Laatst online: 21-03-2024
waar blijft die update nou :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:28

Ankh

|true

Ik dacht dat ie er al was, maar helaas :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Even een vraag aan de Tweakers die vorig jaar 9 november 2011 ook aanwezig waren op de Lumia Experience bijeenkomst. Hebben jullie wel updates ontvangen, voor batterijproblemen op de kleine 7740 update (Microsoft) na.

Dit om te checken of er telefoons met verschillende productcode's daar toen zijn weggegeven.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fewips
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-03 17:34

fewips

Huurautospecialist

AvK schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:05:
[...]

Een flink aantal posts geleden melde ik dat onze Lumia soms over de 500mA (meer dan een half Ampere!) trekt. Mijn vraag is of dat normaal is, herkennen anderen dat?
Waanzinnig natuurlijk maar ook hier geconstateerd, zelfs met screen op low brightness en zonder 3g enzo, bij een whatsapp incoming toast msg ook elke keer 500mAh..pijnlijk.. (met een cyaan welke volgeladen nog tot 961mAh komt, ik ga niet meer van huis zonder lader!)

Reisplannen met EV? Lees mijn nieuwsbrief en blog! electricfelix.com - FeWipS®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
Is het normaal dat je geen schermpje opslaan,delen krijgt al druk je gedurende een poosje op een afbeelding via Bing, Search.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PmBb
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-03 13:39
Ik denk dat ik geluk gehad heb. Ik kan soms 2 twee dagen zonder lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiandevrie
  • Laatst online: 02-06 23:28
PmBb schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 17:52:
Ik denk dat ik geluk gehad heb. Ik kan soms 2 twee dagen zonder lader.
Ik doe er ook wel 2 dagen mee, maar wel zonder 3g aan, dan makkelijk 1 dag. Heb een cyaan.

Ik vind wel dat het scherm redelijk snel krast, de telefoon lag, per ongeluk, op zijn scherm op tafel. Kreeg snel achter elkaar 2 smsjes binnen en heb er nu een mooie ronde kras op zitten die duidelijk te zien is (dank aan trilfunctie, die staat dus uit voortaan =)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:06

AvK

Ready Set Go

Weet je zeker dat het een kras is? is het niet gewoon een vuilstreepje. Probeer eens voorzichtig te poetsen met een beetje zilverpoets oid.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiandevrie
Nee het is echt een kras, voel het zelfs als 'k er met een nagel langs ga. Vanaf bepaalde hoeken en bij bepaalde kleuren op 't scherm zie je het ook, dan is het net of het nat is. Waarschijnlijk heeft er een stukje zand of iets scherps op m'n bureau gelegen =S nu een ZAGG screen protector er met pijn en moeite op gekregen, hopen dat het dan minder op valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Goed nieuws net mijn Lumia aan Zune gehangen and guess what ik krijg de 8107 update!

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
mafiatounes schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 19:32:
Goed nieuws net mijn Lumia aan Zune gehangen and guess what ik krijg de 8107 update!
is dat de update waarbij je de microsoft én de nokia update in 1 krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foxbow
bij mij is die ook aan het instaleren :D hopelijk is het geen domper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiandevrie
Dit is toch niet provider afhankelijk? Ik heb nog niets... =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foxbow
Heb je hem aangesloten aan zune?

[ Voor 6% gewijzigd door foxbow op 18-01-2012 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Nu online
Christiandevrie schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 19:24:
Nee het is echt een kras, voel het zelfs als 'k er met een nagel langs ga. Vanaf bepaalde hoeken en bij bepaalde kleuren op 't scherm zie je het ook, dan is het net of het nat is. Waarschijnlijk heeft er een stukje zand of iets scherps op m'n bureau gelegen =S nu een ZAGG screen protector er met pijn en moeite op gekregen, hopen dat het dan minder op valt.
Ik had ook een ZAGG invisibleSHIELD op m'n Lumia 800, maar wat 'n lelijk ding. Nu een Skinomi protector, nagenoeg onzichtbaar wat eigenlijk pas echt 'n invisibleshield is. Ook is de Skinomi protector vele malen makkelijker aan te brengen en die paar bubbels verdwijnen na enkele uren ook echt in tegenstelling tot de Zagg 'invisibleSHIELD'.
Ik raad je dus ook zeker aan om er een bij Skinomi te bestellen!

Tevens kan niemand antwoord geven op m'n vraag :S?
Ik zit namelijk nog steeds op 7720, vraag me af of andere mensen die toen aanwezig waren dit ook hebben.
Even een vraag aan de Tweakers die vorig jaar 9 november 2011 ook aanwezig waren op de Lumia Experience bijeenkomst. Hebben jullie wel updates ontvangen, voor batterijproblemen op de kleine 7740 update (Microsoft) na.

Dit om te checken of er telefoons met verschillende productcode's daar toen zijn weggegeven.
EDIT
Ik ontvang opnieuw de Microsoft update (8107), echter nooit 'n Nokia update ontvangen.
Ik zal zometeen een foto posten hoe m'n versienummers etc. er daarna uitziet.

[ Voor 19% gewijzigd door Wietsee. op 18-01-2012 19:50 ]

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiandevrie
Uuh,... Zune?

Wietsee, moet je die over laten komen uit buitenland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0bin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-07 20:54
Ik hang m'n Lumia zojuis ook aan Zune & ik krijg ook melding van een update.

Afbeeldingslocatie: http://img215.imageshack.us/img215/1991/naamlooske.png

@hieronder.

Klopt, ik heb idd ook nergens iets over het batterij-probleem gelezen.

[ Voor 22% gewijzigd door z0bin op 18-01-2012 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
badluckboy schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 19:36:
[...]

is dat de update waarbij je de microsoft én de nokia update in 1 krijgt?
Het lijkt op de Windows Phone update en niet die van Nokia, ik zie namelijk nergens wat over de batterij staan in de changelog maar wel over het keyboard, gmail sync, exchange, en annulatie van Digicertificaten

Mijn Lumia is Vodafone branded dus ik denk dat hij voor iedereen uitrolt..

[ Voor 8% gewijzigd door mafiatounes op 18-01-2012 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Ik heb de update ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Nu online
Hier zit ik echt op te wachten :+ .
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/eqqghv.png

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Counter-Strike
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Counter-Strike

Maar ik speel het niet!

Iedereen die 'm wél heeft gehad heeft zeker n unbranded phone?

Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0bin
Counter-Strike schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 19:56:
Ik heb een unbranded phone ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Counter-Strike schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 19:56:
Ik heb met een abbo van Hi, maar dat is inderdaad unbranded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foxbow
mijne is ook unbranded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoF
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-02 17:16
Maar is dit DE update waar we op wachten? Namelijk via OSX Windows Connector vind ik geen update. Heb een Lumia die vanuit KPN gekocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Heb wel een unbranded, maar geen update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Mijn Lumia is Vodafone branded en heb hem als eerste binnen gehaald dus denk niet dat hij unbranded hoeft te zijn.

[ Voor 58% gewijzigd door mafiatounes op 18-01-2012 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henning
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-05 22:56

Henning

Hoogvlieger...

Currently updating, HI, unbranded.

3k3Wp 12'NO - 4k3Wp 30'NO - 3kWp 30'NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Counter-Strike
  • Niet online

Counter-Strike

Maar ik speel het niet!

Aan ieder die geupdate heeft, wat is nu het

code:
1
firmware revision number?

(Settings -> About -> More info)

Nog steeds 1600.2479.7740.11451? Zo ja dan betreft deze update alleen de MS update en niet die van Nokia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foxbow
he, volgens mij is dit ook een nokia update! mijn full charge is oppeens 1481 mah ipv 907!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Counter-Strike
  • Niet online

Counter-Strike

Maar ik speel het niet!

mafiatounes schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 19:59:
Mijn Lumia is Vodafone branded en heb hem als eerste binnen gehaald dus denk niet dat hij unbranded hoeft te zijn.
Ok dan heeft Vodafone hem ook al doorgevoerd/approved (Netjes van ze!). Het gehele update process gebeurt verder ook nog in batches (ook wel waves genoemd) dus het kan idd zijn dat je hem nog niet hebt gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
FW Revisienr = 1600.2483.8106.11500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Nu online
Zou ik nu de Nokia update van afgelopen 7 december nu ook krijgen? Nooit ontvangen namelijk, probleem bekent bij Nokia. Of geldt dit alleen voor Microsoft updates?
Omdat updates cumulatief zijn, worden bij het installeren van de nieuwste update ook alle eerder uitgegeven updates geïnstalleerd, als deze nog niet op uw telefoon staan.
Onderaan staat ook nog Nokia update voor Windows Phone.

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2rzc5mb.png

[ Voor 31% gewijzigd door Wietsee. op 18-01-2012 20:04 ]

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Counter-Strike
  • Niet online

Counter-Strike

Maar ik speel het niet!

mafiatounes schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 20:01:
FW Revisienr = 1600.2483.8106.11500
Zeer netjes, dan is bij deze bevestigd dat de batterijupdate ook bij deze update zit. Het betreft dus zowel de nokia update (firmware) als de microsoft update (os)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
foxbow schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 20:01:
he, volgens mij is dit ook een nokia update! mijn full charge is oppeens 1481 mah ipv 907!!
Dit heb ik ook had voor de update 1357 mah en nu 1481 mah, zou het een 2 in 1 update zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Counter-Strike
  • Niet online

Counter-Strike

Maar ik speel het niet!

Wietsee. schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 20:02:
Zou ik nu de Nokia update van afgelopen 7 december nu ook krijgen? Nooit ontvangen namelijk, probleem bekent bij Nokia.
Er staat wel bij Zune dat dit het geval is. Onderaan staat ook nog Nokia update voor Windows Phone.
[afbeelding]
Ja, alle updates zijn cumulatief, eerdere updates zitten dus ook verwerkt in nieuwe updates. Als je na het updaten 1600.2483.8106.11500 als firmware revision number hebt, is je nokia fw up to date. Het nummer erboven is van het OS zelf, dit zou 8107 moeten bevatten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Counter-Strike
  • Niet online

Counter-Strike

Maar ik speel het niet!

mafiatounes schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 20:03:
[...]

Dit heb ik ook had voor de update 1357 mah en nu 1481 mah, zou het een 2 in 1 update zijn?
Yep, 2 in 1. Vandaar dus ook dat de 8107 update niet eerder via zune aan lumia's is verspreid. Dit is gecombineerd met de fw update.

[ Voor 20% gewijzigd door Counter-Strike op 18-01-2012 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0bin
Mooi om te zien dat het topic helemaal opbloeit na het melden dat (voor sommigen) de update beschikbaar is.

ik ben zelf nog aan het updaten, maar ik zal zo is kijken wat er met mijn batterij specs gebeurd is.
Voor de update had ik namelijk 1518mAh, ben benieuwd.

-edit-
M'n Full Charge Capacity is gedaald naar 1477.

Ik ben eigenlijk meer benieuwd hoe m'n batterij het vol gaat houden.
M'n Current Discharging is wel gedaald naar zo'n 130 - 140 waar voorheen dik 200 werd gemeten.

[ Voor 29% gewijzigd door z0bin op 18-01-2012 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Nu online
Counter-Strike schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 20:04:
[...]

Ja, alle updates zijn cumulatief, eerdere updates zitten dus ook verwerkt in nieuwe updates. Als je na het updaten 1600.2483.8106.11500 als firmware revision number hebt, is je nokia fw up to date. Het nummer erboven is van het OS zelf, dit zou 8107 moeten bevatten
Maar het zou toch raar zijn dat opeens de 1e update uitgebracht door Nokia (7 dec.) eerst nooit voor m'n productcode te krijgen was, maar nu wel opeens bij een andere update deze dus zit inbegrepen.
Weet je zeker dat ondanks dat het versienummer straks misschien wel hetzelfde is als de rest dat toch de update van (7 dec.) er ook bij in zit.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 339948

Ben nu ook aan het updaten en had daarvoor 1520mAh aan accucapaciteit... Ben ook erg benieuwd wat de update gaat brengen. Wel fijn dat het keyboard issue hiermee uit de wereld moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Wietsee. schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 20:08:
[...]

Maar het zou toch raar zijn dat opeens de 1e update uitgebracht door Nokia (7 dec.) eerst nooit voor m'n productcode te krijgen was, maar nu wel opeens bij een andere update deze dus zit inbegrepen.
Weet je zeker dat ondanks dat het versienummer straks misschien wel hetzelfde is als de rest dat toch de update van (7 dec.) er ook bij in zit.
Dit was eens aangegeven op een site weet niet meer welke... dat er soms updates kunnen geskipt worden maar als je de daaropvolgende update doet je terug up to date bent.

Hier is de changelog van de Nokia update:
http://wmpoweruser.com/no...rUser+%28WM+Power+User%29

[ Voor 15% gewijzigd door mafiatounes op 18-01-2012 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg

TheBorg

Resistance is futile.

Even voor de duidelijkheid, de accu capaciteit blijft +/- 1520mAh. Alleen nu wordt de accu volledig geladen ipv tot +/- 1300mAh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Nu online
Volgens mij zitten inderdaad zowel de Nokia update (7 dec.) als de 2 in 1 update van nu (18-01) op m'n phone!
M'n helderheid is ook anders en dat was namelijk aangepast in de update van 7 december.
Ook is m'n provider nu verandert van 'KPN NL' naar 'simyo' :P .

In de Diagnostics app. wordt nu ook een goed charge percentage weergegeven, m'n Lumia ook even aan de oplader gehangen en wat een verschil zeg. Charging 600 mA, voorheen was dat maximaal 150 mA.
Ben benieuwd of nu ook het probleem is verholpen wanneer m'n Lumia is uitgevallen (indien die leeg is) dat ik niet meer zo lang hoef te wachten voordat die weer is opgestart, ik denk het haast wel.
Hulde aan Nokia!

Besturingssysteem: 7.10.8107.79
Revisienummer firmware: 1600.2483.8106.11500

Hiervoor was dat:
Besturingssysteem: 7.10.7740.16
Revisienummer firmware: 1600.2475.7720.11414

Grote sprong dus :), update duurde uiteindelijk ook ruim 30 minuten!

[ Voor 35% gewijzigd door Wietsee. op 18-01-2012 20:36 ]

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 614

Wietsee. schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 19:43:
[...]
Ik had ook een ZAGG invisibleSHIELD op m'n Lumia 800, maar wat 'n lelijk ding. Nu een Skinomi protector, nagenoeg onzichtbaar wat eigenlijk pas echt 'n invisibleshield is. Ook is de Skinomi protector vele malen makkelijker aan te brengen en die paar bubbels verdwijnen na enkele uren ook echt in tegenstelling tot de Zagg 'invisibleSHIELD'.
Ik raad je dus ook zeker aan om er een bij Skinomi te bestellen!
Mooi dat de Skinomi bevalt. Altijd weer leuk om goede ervaringen ook bij anderen te lezen.
En heb je de Drytech of de nat aan te brengen Skinomi screen protector?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Nu online
Anoniem: 614 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 20:22:
[...]

Mooi dat de Skinomi bevalt. Altijd weer leuk om goede ervaringen ook bij anderen te lezen.
En heb je de Drytech of de nat aan te brengen Skinomi screen protector?
Ik wist niet eens dat je kon kiezen uit een droge? Maar daar heb ik slechte ervaringen mee met de Lumia 800 wegens het bolle scherm. Als het namelijk dan een stugge is laat die heel vaak los aan de zijkanten.
Ik heb dus de nat aan te brengen protector van Skinomi.
Goed sprayen je drukt 'm er op, eerst ben je nog even pessimistisch wegens behoorlijke hoeveelheid kleine bubbeltjes die ik ook bij de ZAGG had en niet verdwenen.
Dit is bij de Skinomi wel anders en komt het helemaal goed!

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-07 16:54

Woembah

YNWA

Voor mijn unbranded Lumia 800 (cyan) is er helaas nog geen update... terwijl ik hem heel goed kan gebruiken (accu leest nu maar 980mAh).

Hebben de mensen met een update allemaal een zwarte? Of ligt het niet aan de kleur?

Nog even geduld dus...

Check out my photography on Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
Eerste meningen en ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Woembah schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 20:33:
Voor mijn unbranded Lumia 800 (cyan) is er helaas nog geen update... terwijl ik hem heel goed kan gebruiken (accu leest nu maar 980mAh).

Hebben de mensen met een update allemaal een zwarte? Of ligt het niet aan de kleur?

Nog even geduld dus...
Heb een zwarte maar geen update.

Vind dit wave/staggered release van updates maar irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 433014

ik heb een zwarte en update geïnstalleerd, het lijkt wel een Nokia en Windows update ineen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henning

Henning

Hoogvlieger...

Wietsee. schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 20:27:
[...]

Ik wist niet eens dat je kon kiezen uit een droge? Maar daar heb ik slechte ervaringen mee met de Lumia 800 wegens het bolle scherm. Als het namelijk dan een stugge is laat die heel vaak los aan de zijkanten.
Ik heb dus de nat aan te brengen protector van Skinomi.
Goed sprayen je drukt 'm er op, eerst ben je nog even pessimistisch wegens behoorlijke hoeveelheid kleine bubbeltjes die ik ook bij de ZAGG had en niet verdwenen.
Dit is bij de Skinomi wel anders en komt het helemaal goed!
Waar heb je de protector vandaan, Skinomi zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Nu online
Henning schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 20:36:
[...]

Waar heb je de protector vandaan, Skinomi zelf?
Ja, zondagavond besteld en die zaterdag daarop had ik 'm al in huis!

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henning

Henning

Hoogvlieger...

- I.p.v. KPN staat er nu HI.
- Menu's zitten voor een deel anders in elkaar.

@wietsee:

Das goeie zaak!

Maar als ik het goed begrijp ligt de protector dus over het gehele glas en sluit mooi aan met het hoesje (wat ik gebruik). Hmm.. overwegen waard :)

@Below:

In ieder geval instellingen --> mobiel netwerk; Knoppen zijn wat anders.

[ Voor 53% gewijzigd door Henning op 18-01-2012 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
Henning schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 20:38:
[...]

- Menu's zitten voor een deel anders in elkaar.
Welke menus?
Pagina: 1 ... 3 ... 43 Laatste

Let op:
~~~[html]Batterij problemen zijn in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1489250">dit topic</a> besproken. Daar is het meeste nu wel over gezegd, dus hebben we dat topic gesloten. Accessoires mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1478296">dit topic</a> besproken worden.

Discussie en ervaringen over de 1600.2487.8107.12070 update mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1494255">dit topic</a> besproken worden.~~~[/html]