Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:59
Yoster schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 21:41:
Voor degenen die outlook.com e-mailadres willen hebben, je moet je Windows Phone herstellen naar fabrieksinstellingen om alles weer werkend te krijgen. [...]
Jup, staat zelfs op de pagina aangegeven waar je het makkelijk kan veranderen (https://account.live.com/ChangeId.aspx)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudoo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:32
snoos schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 17:36:
Al opgelost. Gereset en opnieuw ingelogd.
Alleen wel handig voor in de toekomst nog, Een oplossing ervoor.
Je kan die toch gewoon eruit filteren in personen?
Ik heb mijn live adres ook gekoppeld, maar heb gewoon ingesteld dat ik alleen gmail contacten laat zien in personen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
Ik heb mijn Lumia 800 vergeleken met 2 andere. Die van mij komt uit december 2011, de andere zijn vrij nieuw.
Met precies dezelfde software, en ongeveer hetzelfde gebruik (dus met Whatsapp) gaat mijn batterij max 12 uurtjes mee en die nieuwere gaan ruim over de 20 uur. Ik ben er toch vrij zeker van dat er een hardwarematig verschil is, of mijn batterij is niet lekker...Ik ga het toestel opsturen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:16
Ik heb zonet een update gehad voor Nokia Kaarten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
r2504 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 10:40:
Ik heb zonet een update gehad voor Nokia Kaarten ?
En van Skype, SuperTube en VizAge! ;)

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orillion
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20:53
Folkifoon schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 13:40:
Ik heb mijn Lumia 800 vergeleken met 2 andere. Die van mij komt uit december 2011, de andere zijn vrij nieuw.
Met precies dezelfde software, en ongeveer hetzelfde gebruik (dus met Whatsapp) gaat mijn batterij max 12 uurtjes mee en die nieuwere gaan ruim over de 20 uur. Ik ben er toch vrij zeker van dat er een hardwarematig verschil is, of mijn batterij is niet lekker...Ik ga het toestel opsturen....
Accu slijtage of verschil in wat je als live tiles hebt, welke telecomproviders/simkaart ze hebben etc. Mooie opsomming staat hier:
PaT in "Nokia Lumia 800 batterij problemen topic"

En daar staat ook nog:
"Een belangrijke mededeling daarbij. Ga NIET je batterij problemen bespreken in het algemene Lumia 800 topic. Die berichten worden daar verwijderd." mits het weer tot zo'n zelfde discussie leidt uiteraard, Een enkele vraag over de batterij moet nog kunnen, mits het antwoord niet elders te vinden is ;)

[ Voor 8% gewijzigd door PaT op 02-08-2012 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Yoster schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 21:41:
Voor degenen die outlook.com e-mailadres willen hebben, je moet je Windows Phone herstellen naar fabrieksinstellingen om alles weer werkend te krijgen. (Omdat je hotmail of live bijvoorbeeld is geregistreerd kan je Phone geen Marketplace, Xbox Live, Skydrive en Mail meer openen als je overstapt naar Outlook.com)
Ik heb m'n live.com omgezet naar een outlook.com adres, en na een reset werkte mail nog niet. Die moet je namelijk specifiek nu als Outlook (Exchange/Office 365) instellen. Spreekt misschien voor zich, maar ik denk ik meld het nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

Bedankt voor de tip. Maar kan je dan de oude @live.nl verwijderen?

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
F_demon schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 13:56:
Bedankt voor de tip. Maar kan je dan de oude @live.nl verwijderen?
Na een reset staat die er sowieso niet meer in. Als je je live.nl hebt omgezet naar outlook.com komt alle mail dat nog naar dat live.nl adres wordt gestuurd gewoon bij je nieuwe inbox binnen (of in een aparte map, dat is instelbaar). Dus het live.nl adres heb je niet meer nodig binnen Windows Phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudoo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:32
Is het als je @live omzet naar @outlook echt exchange of nog steeds alleen op windows phone zoals nu met @live ?
Ofwel heb ik dan ook exchange op mijn ipad als ik mijn @live omzet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:08
Ik heb dinsdag een van m'n exchange accounts weg gehaald en ik draai nu al 1d6hrs met nog 7 uur te gaan... Dit is echt bizar dat dit zoveel uit maakt :/

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Vandaag bericht gehad dat ook ik een nieuwe lumia krijg nadat opladen niet meer mogelijk was (na tango-update) ... Toch wel bekend probleem dan dus bij Nokia. Had een (early) model uit december '11.. Meer mensen inmiddels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r0el schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 21:49:
Vandaag bericht gehad dat ook ik een nieuwe lumia krijg nadat opladen niet meer mogelijk was (na tango-update) ... Toch wel bekend probleem dan dus bij Nokia. Had een (early) model uit december '11.. Meer mensen inmiddels?
mijne uit november, tot nu toe nooit ergens problemen mee gehad en doe 24 uur met een lading :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-09 21:10
ABN internet bankieren app is uit :D _O_

http://www.windowsphone.c...f6-4b26-ad5a-8096dfd11560

[ Voor 49% gewijzigd door Isane op 04-08-2012 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Oh haha. Wist niet dat dat topic bestond :P

[ Voor 8% gewijzigd door Isane op 04-08-2012 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-12-2024
Hey allemaal,

Ik heb nu een tijdje de Lumia en ben er super tevreden mee!
Alleen de laatste tijd zie irriteert iets me.

Bij mijn "ik" hub live tile, zie je altijd staan of je en zo ja hoeveel meldingen er op bijv facebook zijn. De laatste weken BLIJFT er maar staan: 2 nieuwe items. Sinds vrijdag, staat er opeens steeds: 6 nieuwe items.
Dan ga ik kijken bij mijn meldingen, soms staat er wat, meestal niets. Daarna is het even leeg, maar nadat mijn toestel even op standbij heeft gestaan en ik deze weer "open" staat het er gewoon weer.

Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Op mijn facebook pagina op de computer is ook niet te zien dat ik meldingen zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

michellep77 schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 16:00:
Hey allemaal,

Bij mijn "ik" hub live tile, zie je altijd staan of je en zo ja hoeveel meldingen er op bijv facebook zijn. De laatste weken BLIJFT er maar staan: 2 nieuwe items. Sinds vrijdag, staat er opeens steeds: 6 nieuwe items.
Dan ga ik kijken bij mijn meldingen, soms staat er wat, meestal niets. Daarna is het even leeg, maar nadat mijn toestel even op standbij heeft gestaan en ik deze weer "open" staat het er gewoon weer.

Op mijn facebook pagina op de computer is ook niet te zien dat ik meldingen zou hebben.
same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Zal wel weer een server probleem zijn aan de andere kant bij Microsoft ofzo, komt wel vaker voor dat je IK ding vaag doet.

Ik snap weinig van het batterij gebruik van de Lumia hoor, net 3 weken in Indonesie geweest en data compleet uitgezet, regelmatig kwam het voor dat ik ver over de 80% resterend had aan het einde van de dag.
Nu twee dagen thuis en ik heb hem net maar weer aan het stroom gehangen omdat hij in de batterij bespaarmodus sprong. Is data zo'n grote verbruiker? (en dan staan 3G zelfs uit).

Op het vliegveld van Hong Kong wel even de 900, 800 & 710 in mijn handen gehad, leuk hoor om de verschillen van dichtbij te zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Data is een gigantische verbruiker op telefoons. Overigens als je echt goed bereik hebt ben je beter af met 3G aan dan uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
En, wat deed je met je telefoon in Indonesië zonder internet? Vast vrijwel niets? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

spNk schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 21:19:
En, wat deed je met je telefoon in Indonesië zonder internet? Vast vrijwel niets? :p
Weinig inderdaad, af en toe foto, nokia rijden bekijken en via wifi indien beschikbaar de normale dingen als facebook en whatsapp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
Ik wilde zaterdag de 50m vrije slag finale op nos.nl de live stream bekijken. Dat lukte niet, ivm niet de juiste instellingen.
Aangezien er nog wel wat dingen zijn die ik wil zien en dan niet thuis ben voor de live stream, vroeg ik me af of jullie weten of ik iets aan de instellingen aan zou kunnen passen? Of dat het sowieso onmogelijk is met de lumia (800)
Met de IP4 ging het overigens wel, dus het is mogelijk om het via telefoon te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online
michellep77 schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 16:00:
Hey allemaal,

Ik heb het ook. Wat 'helpt' is om naar m.facebook.com te gaan op je telefoon en daar de meldingen weg te klikken. Als ze daar niet eer staan, dan zijn ze kort daarna ook weg op de "ik" tegel.
Strontirritant is het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
@PaT, dat klopt idd! Zo "werk ik het steeds weg". Maar precies wat je zegt, het is strontirritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
michellep77 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 21:22:
@PaT, dat klopt idd! Zo "werk ik het steeds weg". Maar precies wat je zegt, het is strontirritant!
Helemaal mee eens.. Het was een tijd goed gegaan.... Weet niet wat facebook aan het doen is, ik hoop dat ze het snel fixen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 14:20

Eagle Creek

Breathing security

Ik krijg zojuist opeens een update 7.10.8773.98 aangeboden terwijl ik helemaal niet wist dat er iets op de planning stond. Ben benieuwd wat het gaat brengen.

Wel wacht ik nog steeds met smart op de internet sharing update :F .

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:03

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Eagle Creek schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 09:04:
Ik krijg zojuist opeens een update 7.10.8773.98 aangeboden terwijl ik helemaal niet wist dat er iets op de planning stond. Ben benieuwd wat het gaat brengen.

Wel wacht ik nog steeds met smart op de internet sharing update :F .
Das gewoon de Tango update :) (Heb m al een tijdje op mijn Lumia 800 staan, deze voegt idd o.a. de Internet Sharing toe)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Tomba schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 09:19:
[...]

Das gewoon de Tango update :) (Heb m al een tijdje op mijn Lumia 800 staan, deze voegt idd o.a. de Internet Sharing toe)
Hu? Ik sluit mijn toestel best regelmatig aan, maar heb deze update nu pas ontvangen. Ik heb inderdaad de ICS optie en zit hier al erg lang op te wachten! :o :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 14:01
Nokia lumia 800 nu bijna 3 weken in het bezit en bevalt erg goed. Heb alleen een vraagje... Is de telefoon zelf zo slim om automatisch verbinding te maken met wifi en zo snel die geen bekend wifi netwerk meer heeft over te stappen op 3G? want kan nergens die optie vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Flexicon schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 10:55:
Nokia lumia 800 nu bijna 3 weken in het bezit en bevalt erg goed. Heb alleen een vraagje... Is de telefoon zelf zo slim om automatisch verbinding te maken met wifi en zo snel die geen bekend wifi netwerk meer heeft over te stappen op 3G? want kan nergens die optie vinden
Ja, er wordt automatisch verbinding gemaakt met een wifi netwerk mits deze is ingesteld. Als de verbinding weg is gaat hij weer gebruik maken van 3g. Nadeel is wel als de verbinding heel zwak is maar je hebt nog steeds verbinding maakt hij er nog steeds gebruik van.

[ Voor 9% gewijzigd door vali op 09-08-2012 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Ik heb een MMS ontvangen op mn Lumia, maar het bericht wordt alleen niet gedownload. Het toestel geeft wel 2 seconden aan dat het MMS bericht gedownload wordt, maar dan kan ik het bestand weer opnieuw downloaden.

Zelf een MMS vesturen lukt ook niet.

Waar kan dit aan liggen? Ik heb vodafone.

Vodafone.nl zegt:
Zoom
Stap 1

1. De telefoon voor mms instellen

De telefoon ontvangt automatisch alle instellingen die vereist zijn om mms'jes te kunnen versturen en ontvangen. Het is niet mogelijk om de telefoon handmatig in te stellen voor mms.

[ Voor 34% gewijzigd door Isane op 10-08-2012 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Laatst online: 21:47

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

snik snik.

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/o85vts.jpg

Vanmiddag laten vallen op een harde vloer. Precies op het verkeerde puntje denk ik.
Hij was al 2x eerder gevallen maar toen kwamen er alleen kleine deukjes in. Weet iemand wat dit me gaat kosten? Of wordt het gewoon een compleet nieuwe telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
Marrruuuk schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 18:50:
snik snik.

[afbeelding]

Vanmiddag laten vallen op een harde vloer. Precies op het verkeerde puntje denk ik.
Hij was al 2x eerder gevallen maar toen kwamen er alleen kleine deukjes in. Weet iemand wat dit me gaat kosten? Of wordt het gewoon een compleet nieuwe telefoon.
Kan al voor 130 euro. Niet (inboedel)verzekerd oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Laatst online: 21:47

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

r0el schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 19:32:
[...]

Kan al voor 130 euro. Niet (inboedel)verzekerd oid?
Hij is niet verzekerd nee. 130,- is dan nog wel te doen, ben wel blij verder met de telefoon. Gewoon opsturen naar nokia dus.
Misschien een domme vraag maar hoe kan ik de contacten exporteren naar mn sim. Krijg het niet via bluetooth voor elkaar naar mn oude telefoon. Ik zie alleen maar een optie om de contacten te importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn "Me" tile geeft bijna geen meldingen meer van facebook, de meldingen die ik af en toe nog wel krijg kan ik niet openen. Meer mensen hier last van? Suggesties voor een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:25
Marrruuuk schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 20:08:
[...]

Hij is niet verzekerd nee. 130,- is dan nog wel te doen, ben wel blij verder met de telefoon. Gewoon opsturen naar nokia dus.
Misschien een domme vraag maar hoe kan ik de contacten exporteren naar mn sim. Krijg het niet via bluetooth voor elkaar naar mn oude telefoon. Ik zie alleen maar een optie om de contacten te importeren.
Je moet hem naar een Nokia Care punt brengen, (vooraf even bellen of ze het schermpje op voorraad hebben) dan heb je hem binnen een paar uur weer terug.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Op http://www.standaard.be/mobilia/cnt/DMF20120813_082 las ik dat de Nokia een menu "attente telefoon" heeft maar ik kan hier helemaal niets van terugvinden (m'n taal staat wel in het Engels)... dus heeft iemand een idee wat dit zou zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-09 09:32
r2504 schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 23:46:
Op http://www.standaard.be/mobilia/cnt/DMF20120813_082 las ik dat de Nokia een menu "attente telefoon" heeft maar ik kan hier helemaal niets van terugvinden (m'n taal staat wel in het Engels)... dus heeft iemand een idee wat dit zou zijn ?
Ik zie die instelling ook niet staan.. Mijn telefoon staat trouwens wel gewoon in 't Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rene_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-12-2024
Het zijn wel features die volgens mij met de tango update beschikbaar gekomen zijn. Flip to silence sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
_Rene_ schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 10:30:
Het zijn wel features die volgens mij met de tango update beschikbaar gekomen zijn. Flip to silence sowieso.
Jap die zitten standaard ingebaken in je phone (bij een Nokia of htc). Er is niet echt een instelling te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-08 05:30

MadMan

What the....

Attente telefoon kun je updaten, kan het niet zo zijn dat je die gewoon los kunt installeren als je hem nog niet hebt?
Ik zou er anders eens op zoeken in de market. Ik kreeg de update ook daar te zien.

W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
vali schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 10:33:
[...] Jap die zitten standaard ingebaken in je phone (bij een Nokia of htc). Er is niet echt een instelling te vinden
Bij een HTC moet je eerst een app uit de HTC sectie van de marketplace halen voordat je die instellingen ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:03

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

_Rene_ schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 10:30:
Flip to Speaker werkt bij mij in ieder geval niet en dat 'Attente telefoon' kan ik ook niet terugvinden in de instellingen ?

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Flip to speaker? Flip to silence? En Attente telefoon, moet dat spraak voorstellen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben bang dat mijn 800 een onverwachte maar zachte dood is gestorven.
Pak hem op, prachtig diepzwart scherm zoals verwacht, maar na op unlock gedrukt te hebben bleef het rustgevend zwart.
Nou ja, rustgevend?
Pogingen die ik heb gedaan om hem op te starten:
- powerknop > 10 seconden ingedrukt houden.
- soft reset (Volume - en power)
- hard reset (Volume -, power en camera)
En dat natuurlijk meerdere malen.
Opladen via originele lader of via computer gaat vast wel, ik kan niets zien, behalve dat er geen verschil is.

Heeft iemand nog ideeen voordat ik hem ten grave breng? (Lees: RMA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ru__
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
r2504 schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 23:46:
"Attente telefoon" is een HTC-only toevoeging aan WP (uit de HTC Apps sectie van de marketplace). Blijkbaar heeft de schrijver van het artikel een HTC telefoon en gaat ervanuit dat het een algemene WP instelling is, omdat het bij de systeeminstellingen staat. Da's dus niet zo. ;)

"Flip to silence" is een Nokia-only toevoeging, die geen instelling heeft. Het is toegevoegd met de firmware update die tegelijk kwam met Tango. 'tIs overigens niet zo'n spannende toevoeging. Het enige wat het doet is de ringtone muten als je gebeld wordt en het toestel met het glas naar beneden draait, maar dat muten kan ook gewoon door een volumeknop in te drukken.

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

Telefoon weer terug nadat ik hem een maand kwijt was (Smartcare :') ) Had een HTC Radar als leentoestel; dat voelde wel weer goed na een brakke android-telefoon. Vandaag dus Lumia weer terug, ongelooflijk, wat een verschil. Scherm was vernieuwd en het lijkt dus alsof je weer een splinternieuwe in je hand hebt.

Er zijn zelden apparaten waar ik zo tevreden over ben geweest als deze. 5 minuutjes instellen en alles is perfect gesynchroniseerd en loopt extreem vloeiend. Moet veel gebeuren wil ik naar een ander OS gaan overstappen in de toekomst *;

Tx to: @internetofshit

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Een collega van mij met een iPhone krijgt alerts als iemand hem een bericht stuurt op FB of iemand iets op zijn wall post.

Kan ik dit ergens inschakelen, er dan vanuit gaande dat ik 3G ingeschakeld heb en aangemeld ben bij de messenger? Krijg ik dan ook meldingen van wall posts, likes, etc, of alleen van berichten verstuurd via (FB) messenger?

• vali
Eagle Creek schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 21:51:
Een collega van mij met een iPhone krijgt alerts als iemand hem een bericht stuurt op FB of iemand iets op zijn wall post.

Kan ik dit ergens inschakelen, er dan vanuit gaande dat ik 3G ingeschakeld heb en aangemeld ben bij de messenger? Krijg ik dan ook meldingen van wall posts, likes, etc, of alleen van berichten verstuurd via (FB) messenger?
Als je de facebook app download kan je dit inschakelen, Hierbij kan je kiezen welke meldingen je wilt ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Ik héb de Facebook-app maar heb nog nooit in de instellingen gekeken. Lekker suf :| . Echter.. ik ging ervan uit dat dit bij de "Ik"-tile zou staan omdat daar FB-updates verschijnen zoals berichten en reacties. Deze update pas als ik hem open en geeft geen actieve notificaties. Klopt dat?

Waar ik overigens last van heb sinds de laatste update (8773.98): mijn WiFi gaat niet meer automatisch uit als de telefoon in stand-by gaat. Vroeger zocht hij telkens verbinding als ik mijn telefoon ging gebruiken, nu blijkt de WiFi helemaal niet uit te zijn geweest.

Zijn er meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Probleem? Ik wou dat dit zo was :p.

@facebook, de ik-tile update wel automatisch 1x in de zoveel tijd hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

spNk schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 20:03:
Probleem? Ik wou dat dit zo was :p.
Ik niet want het draint mijn batterij nogal.. nu moet ik telkens handmatig de WiFi aan en uit zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 10:29
Is er een mogelijkheid om een offline mixradio set te d/l naar je PC?

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toms_88
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-07 15:40
Eagle Creek schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 23:05:
[...]

Ik niet want het draint mijn batterij nogal.. nu moet ik telkens handmatig de WiFi aan en uit zetten..
Kan ook door Whatsapp komen. De laatste update geeft nogal wat problemen..

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Toms_88 schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 12:33:
[...]

Kan ook door Whatsapp komen. De laatste update geeft nogal wat problemen..
Dit wilde ik net zelf al posten. Als ik na een reboot whap niet opstart, gaat de WiFi uit. Maar heb ik Whap één keer gebruikt, heb ik het idee dat deze vastloopt tijdens het afsluiten of helemaal niet afsluit.

Kan ik Whap verwijderen -zonder mijn conversaties te verliezen-, of moet ik dat beter in het whap topic vragen? Ik weet dat ze bij een upgrade behouden blijven, maar is dat ook zo als je Whap verwijderd en dan opnieuw installeert?

[ Voor 10% gewijzigd door Eagle Creek op 18-08-2012 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Eagle Creek schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 20:59:
[...]
maar is dat ook zo als je Whap verwijderd en dan opnieuw installeert?
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij meer vertellen over het volgende??

Ik ben onaangenaam verrast door mijn Lumia 800 gisteren! Nadat ik mijn Lumia twee weken probleemloos heb gebruikt in Marokko, wilde ik hem gisteren op Nederlandse bodem weer uit vliegtuig modus halen om contact te maken met mijn telefoon netwerk. Echter was dat uiteindelijk het begin van een dode telefoon. De Lumia kon maar geen contact krijgen met het netwerk en begon als gevolg zich zelf te re-booten. Dan opende hij wel het start scherm maar bleef hangen in vliegtuig modus, dan moest ik hem er weer handmatig vanaf halen en dan begon de Lumia weer zichzelf te re-booten.

Na dit een keer of 10 geprobeerd te hebben (zonder succes) dacht ik dat een soft reset dan misschien wel zou helpen. Sinds dat ik dat heb gedaan komt de Lumia echter niet meer verder dan het Nokia logo bij het opstarten. Dan gaat de Lumia vibreren en schakelt zichzelf dan weer uit en begint weer opnieuw met opstarten (automatisch). De Lumia kan ik sindsdien ook niet meer uitzetten; het rebooten is zo'n 3-4 uur door gegaan voordat de batterij helemaal op was en hij ermee ophield.

Is iemand bekend met dit probleem?!! Is er nog IETS wat ik kan doen wat ik over het hoofd heb gezien? Ik neem aan dat het een software probleem is??

Ik heb ook al een hard reset geprobeerd maar daar reageert de telefoon ook niet op!
Op het internet kom ik wel meer problemen tegen met de Lumia 800 en vliegtuig modus, maar niet het probleem wat ik beschrijf. De 800 liep op de laatste firmware overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenbr
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-09 22:02
Geen idee, bel even met Nokia zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
Na twee weken mijn Lumia retour gehad van Nokia. Ik had deze opgestuurd omdat ik heb gemerkt dat mijn batterij veel sneller leeg gaat (ook na alle updates etc) dan nieuwe Lumia's.

Ik heb dit getest door een dag met twee lumia's vrijwel hetzelfde te doen, mijn batterij was na 4 uur van 100% naar 40% terwijl de ander nog op 70% stond. Ik haal als ik de telefoon minimaal gebruik (wel whatsapp, paar belletjes) maar net 13 uur.

Nu heb ik de telefoon retour gekregen met de mededeling "software update om het probleem te verhelpen.
Jullie raden het al, totaal geen verbetering. Wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Gelijk weer terug sturen zou ik doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Kan het zijn dat de voorganger van 8773.98 niet meer terug te zetten is?
Ik krijg 801812E0 wat volgens MS betekent "The reason for this error is that a previously installed software update is no longer compatible with your phone. In order to keep your phone working correctly, the restore function was disabled.", wat ik op zichzelf al een opmerkelijke melding vind.

[ Voor 8% gewijzigd door Eagle Creek op 21-08-2012 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
Weet iemand of Nokia enigszins moeilijk doet met geretourneerde Lumia 800's? Afgelopen zaterdag is mijn Lumia een vroegtijdige 'dood' gestorven in mijn tas op het strand. Volkomen droog en niet extreem heet (geen 60 graden in de tas), toch wil de telefoon niet meer aangaan. Ik heb nog nooit een telefoon teruggestuurd, lees: nog nooit een telefoon bezeten die van zichzelf uit gewoon onwerkbaar werd. Heb dan ook geen idee tot in hoeverre Nokia het zijn klanten lastig wil maken, zeker niet bij een schijnbaar bekend probleem.

Daarbij; is er naar jullie mening sprake van extreme omstandigheden wanneer een telefoon in een tas op het strand ligt? Er is absoluut geen zand bijgekomen en al helemaal geen water. Ik kan mij voorstellen dat de telefoon bij gebruik te warm wordt (vanwege CPU icm de hitte) en zichzelf uitschakelt. Maar een te diepe ontlading door warmte (telefoon was op ongeveer 50%) lijkt me onwaarschijnlijk, ook al is een li-ion accu 'gevoelig' voor warmte. Mij lijkt een telefoon in dit soort omstandigheden te moeten kunnen functioneren, anders is het onmogelijk om deze telefoon te gebruiken in (erg) warme landen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaygoffin
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:53
garagaholic schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 23:40:
Weet iemand of Nokia enigszins moeilijk doet met geretourneerde Lumia 800's? Afgelopen zaterdag is mijn Lumia een vroegtijdige 'dood' gestorven in mijn tas op het strand. Volkomen droog en niet extreem heet (geen 60 graden in de tas), toch wil de telefoon niet meer aangaan. Ik heb nog nooit een telefoon teruggestuurd, lees: nog nooit een telefoon bezeten die van zichzelf uit gewoon onwerkbaar werd. Heb dan ook geen idee tot in hoeverre Nokia het zijn klanten lastig wil maken, zeker niet bij een schijnbaar bekend probleem.

Daarbij; is er naar jullie mening sprake van extreme omstandigheden wanneer een telefoon in een tas op het strand ligt? Er is absoluut geen zand bijgekomen en al helemaal geen water. Ik kan mij voorstellen dat de telefoon bij gebruik te warm wordt (vanwege CPU icm de hitte) en zichzelf uitschakelt. Maar een te diepe ontlading door warmte (telefoon was op ongeveer 50%) lijkt me onwaarschijnlijk, ook al is een li-ion accu 'gevoelig' voor warmte. Mij lijkt een telefoon in dit soort omstandigheden te moeten kunnen functioneren, anders is het onmogelijk om deze telefoon te gebruiken in (erg) warme landen...
Gewoon terugsturen;) mijn ervaring is dat Nokia totaal niet moeilijk doet met defecte Lumia's.

• MrBeestje
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-08 22:00
Ik heb dmv spotify uitgevonden dat als je hem geactiveerd hebt wifi altijd aan blijft maar wil graag bijv dat mn lumia800 trilt of een signaal krijg bijv bij een tweet/fb antwoord etc, kan dat want ik moet nu kijken of mn scherm aangaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online
Ik heb hetzelfde ervaren op mijn vakantie in Turkije. Het was daar tegen de 40 graden, telefoontje lag keurig onder de parasol in de schaduw, maar ondanks dat vond hij het echt niet tof. Continu vastlopers, freezes en meer van dat soort ellende.

Als het dan 's avonds afkoelde wilde hij weer prima lopen. Dat mooie uiterlijk zorgt er volgens mij voor dat de warmte afwikkeling binnen in het toestel niet helemaal optimaal is. En dan te bedenken dat de Nokia Phi NOG platter zal worden!
mrbeastnl schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 21:53:
Ik heb dmv spotify uitgevonden dat als je hem geactiveerd hebt wifi altijd aan blijft maar wil graag bijv dat mn lumia800 trilt of een signaal krijg bijv bij een tweet/fb antwoord etc, kan dat want ik moet nu kijken of mn scherm aangaat.
Dat laatste kan wel met de Facebook app. Die geeft een toast bij een nieuw bericht en dus ook een signaaltje. Die berichten lopen echter enorm achter, dus heel veel heb je daar ook niet aan. WP zelf kan dit niet.

[ Voor 30% gewijzigd door PaT op 24-08-2012 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:36
PaT schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 07:57:
[...]

Ik heb hetzelfde ervaren op mijn vakantie in Turkije. Het was daar tegen de 40 graden, telefoontje lag keurig onder de parasol in de schaduw, maar ondanks dat vond hij het echt niet tof. Continu vastlopers, freezes en meer van dat soort ellende.

Als het dan 's avonds afkoelde wilde hij weer prima lopen. Dat mooie uiterlijk zorgt er volgens mij voor dat de warmte afwikkeling binnen in het toestel niet helemaal optimaal is. En dan te bedenken dat de Nokia Phi NOG platter zal worden!
Schrale troost is misschien dat dit bij andere toestellen niet veel beter is. Als ik mijn iPhone 4S in de tanktas van mijn motor (met een doorzichtig vak) leg en de zon schijnt erop, dan zegt de iPhone op een gegeven moment ook 'doe het lekker zelf'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
PaT schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 07:57:
[...]

En dan te bedenken dat de Nokia Phi NOG platter zal worden!
Men zou er beter een deftige batterij instoppen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:15
Ik heb sinds circa een weekje een rare issue... Er komt telkens als ik op de volumeknop druk een balk tevoorschijn met een previous / play / next button. Dit is zonder dat ik muziek afspeel... Er staat dan ook geen nummer ofzo bij, en als ik op de playknop druk gebeurt er niets. Ik haal die balk dan weg door Stop the music te starten, maar een uurtje later staat die balk er gewoon weer...

Ik heb m'n toestel al een aantal keer opnieuw aangezet: geen effect. Iemand enig idee wat dit voor iets raars is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Whatsapp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBeestje
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-08 22:00
Is er enige manier om een 2de email account in de hub Berichten te hebben?
Ik heb mijn privé als main(eerste) staan doordat daar XBL op staat en mijn werk email is alleen als ik met vrienden wil praten wil ik t liefst via de berichten hub maar kan alleen met de main email praten(zijn er slechts 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avalaxy schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 18:43:
Ik heb sinds circa een weekje een rare issue... Er komt telkens als ik op de volumeknop druk een balk tevoorschijn met een previous / play / next button. Dit is zonder dat ik muziek afspeel... Er staat dan ook geen nummer ofzo bij, en als ik op de playknop druk gebeurt er niets. Ik haal die balk dan weg door Stop the music te starten, maar een uurtje later staat die balk er gewoon weer...

Ik heb m'n toestel al een aantal keer opnieuw aangezet: geen effect. Iemand enig idee wat dit voor iets raars is?
dat is idd de laatste versie van whatsapp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:41

Snippertje

Light up your life

Ik heb mijn lumia per ongeluk mee laten draaien in de wasmachine en daarom is hij nu op reparatie (verzekering). En in de tussentijd een Galaxy S2. Man wat een verschil, whatsapp draait echt zo snel. Applicaties starten meteen zonder vertraging.

Ik denk dat ik bij android blijf tot windows 8 uitkomt. Echt multitasken is toch wel fijn. En hoewel ik erg gecharmeerd van ben windows phone 7 is het allemaal toch een beetje behelpen, waar ik nu alles heerlijk zelf kan instellen.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Niet online
Het enige wat hier vervelend werkt is Whatsapp, voor de rest ben ik wel tevreden over mijn Lumia..
Het enige wat ik nu echt nog mis, is Opera (mini), dat is met afstand mijn favoriete mobiele browser..hopelijk geeft Microsoft snel toestemming om dat op WP uit te brengen. IE is behelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Glacier schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 09:55:
Het enige wat hier vervelend werkt is Whatsapp, voor de rest ben ik wel tevreden over mijn Lumia..
Het enige wat ik nu echt nog mis, is Opera (mini), dat is met afstand mijn favoriete mobiele browser..hopelijk geeft Microsoft snel toestemming om dat op WP uit te brengen. IE is behelpen.
Vind je dat echt een fijne browser, mag ik vragen wat je er beter aan vind? Ik had hem heel fftjes op mijn omnia 7(custom rom) geinstalleerd en kreeg echt weer de snelheid van mijn htc daimond 2 weer naar boven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 14:48
vali schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:09:
[...]
Vind je dat echt een fijne browser, mag ik vragen wat je er beter aan vind? Ik had hem heel fftjes op mijn omnia 7(custom rom) geinstalleerd en kreeg echt weer de snelheid van mijn htc daimond 2 weer naar boven..
Zal wel niet geoptimaliseerd zijn gok ik? Ik weet wel dat ik destijds ook Opera prefereerde boven IE op m'n Windows Mobile toestellen.

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Niet online
vali schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:09:
- Fijne startpagina met tiles
- Opera link, zodat je je bookmarks kunt backuppen en op meerdere apparaten kunt gebruiken
- Lekker snel door de (turbo)servers van Opera
- Scheelt een hoop bandbreedte door de (turbo)servers van Opera
- Bookmarks zijn in te delen in mapjes
- Ingebouwde (bv. google) search
- Forward button
- Find in page
- Handiger downloadscherm
- Meer opties (font size, image quality, statusbar aan/uit, navigation bar aan/uit, landscape optie)
- Makkelijker copy/pasten
- Mogelijkheid om pagina's op te slaan

Ik ben geloof ik nog iets vergeten, maar dit is het grootste gedeelte :)

[ Voor 20% gewijzigd door Glacier op 27-08-2012 10:35 . Reden: quote toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Rowdy.nl schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:27:
[...]
Zal wel niet geoptimaliseerd zijn gok ik? Ik weet wel dat ik destijds ook Opera prefereerde boven IE op m'n Windows Mobile toestellen.
Hij is wel geoptimaliseerd hoor en zoals hierboven staat heeft hij inderdaad meer opties (google search heb ik iig wel met ie9), alleen merk ik wel dat de snelheid stukken minder is (laden van een pagina). Het is niet een slechte browser en in de tijd van wm 6.5.5 gebruikte ik het ook dagelijks.

Ik moet Glacier wel gelijk geven dat ik sommige opties er ook uit mis. Je kan altijd nog andere browsers installeren die worden aangeboden op de marketplace. Ik heb een tijd de metrobrowser gebruikt en die had full screen mode.

[ Voor 5% gewijzigd door vali op 27-08-2012 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 01:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hoe krijg je nu eigelijk een bestand op je telefoon? Ik wil een custom mp3 ringtone gebruiken, maar via wat ik hem ook stuur (skydrive, email, website), ik krijg dat ding niet opgeslagen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

SinergyX schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:17:
Hoe krijg je nu eigelijk een bestand op je telefoon? Ik wil een custom mp3 ringtone gebruiken, maar via wat ik hem ook stuur (skydrive, email, website), ik krijg dat ding niet opgeslagen.
mp3 via Zune, en dan moet je iets ringtone noemen in de mp3. (wat weet ik ff niet meer uit mijn hoofd)

[edit]Link

http://www.pocketinfo.nl/...en-op-windows-phone-62238

[ Voor 12% gewijzigd door hjs op 27-08-2012 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ah dat gaat dus niet lukken :X Ik wacht nog steeds op reactie over mijn Zune probleem, aansluiten op de USB krijg ik netjes verbinding, Zune start op, en daar stopt alles. Bij optie synchroniseren blijft de melding staan 'maak verbinding met uw telefoon om te synchroniseren', maar hij is gewoon verbonden.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Heb je al een andere pc geprobeerd? Lijkt mij puur een probleem met je Windows/Zune installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
SinergyX schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:29:
Ah dat gaat dus niet lukken :X Ik wacht nog steeds op reactie over mijn Zune probleem, aansluiten op de USB krijg ik netjes verbinding, Zune start op, en daar stopt alles. Bij optie synchroniseren blijft de melding staan 'maak verbinding met uw telefoon om te synchroniseren', maar hij is gewoon verbonden.
De telefoon is geen quest meer, maar wel volledig connected?? Anders zou ik het proberen op een andere computer of het daar wel op werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb laptop en andere PC dus precies hetzelfde, hij maakt verbinding, geeft laatste sync van 9 maart (apart, want ik heb nog wel die 7.5 refresh geinstalleerd gekregen, maar die loopt niet via de sync opties) en verder niets meer, bij het sync scherm blijft hij aangeven dat ik verbinding moet maken met mijn telefoon.

Wifi kan ik ook niet, daarvoor moet normale sync eerst werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ik heb ook maar een support mailtje naar WhatsApp gestuurd voor die volumebug. Hopelijk lossen ze het asap op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
SinergyX schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:41:
Ik heb laptop en andere PC dus precies hetzelfde, hij maakt verbinding, geeft laatste sync van 9 maart (apart, want ik heb nog wel die 7.5 refresh geinstalleerd gekregen, maar die loopt niet via de sync opties) en verder niets meer, bij het sync scherm blijft hij aangeven dat ik verbinding moet maken met mijn telefoon.

Wifi kan ik ook niet, daarvoor moet normale sync eerst werken.
Hier, hier of hier al naar gekeken ?

[ Voor 18% gewijzigd door vali op 27-08-2012 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Avalaxy schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:51:
Ik heb ook maar een support mailtje naar WhatsApp gestuurd voor die volumebug. Hopelijk lossen ze het asap op.
Dat is het wel laatste waar ik mij druk over maak :D
Laten ze eerst de stabiliteit maar eens opkrikken

[ Voor 8% gewijzigd door Isane op 27-08-2012 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
MarkoAlmelo schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 18:41:
[...]

Dat is het wel laatste waar ik mij druk over maak :D
Laten ze eerst de stabiliteit maar eens opkrikken
Ik vind die balk echt schijtirritant, moet hem telkens weghalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Hoe werkt dat wifi syncen eigenlijk? Ik heb het nog nooit aan de praat gekregen. Het werkt iig niet zoals Zune je verteld, volgens Zune ben ik namelijk niet met het AP verbonden, wat wel zo is, alleen niet draadloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
spNk schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 21:10:
Hoe werkt dat wifi syncen eigenlijk? Ik heb het nog nooit aan de praat gekregen. Het werkt iig niet zoals Zune je verteld, volgens Zune ben ik namelijk niet met het AP verbonden, wat wel zo is, alleen niet draadloos.
Daar heeft die soms last van, voornamelijk als je router wifi en lan gescheiden houdt. Geen idee hoe je het oplost, maar heb gewoon wat zitten kloten in mijn router en toen deed die het ineens. Dat is met zowel een WNDR3800 als een oude sitecom die Ziggo 4-5 jaar geleden weggaf bij all-in-one abbo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorack
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-01 14:10
Mijn abbo loopt binnenkort af en ik wil toch gaan voor een Windows phone.
Nu heb ik een aantal vragen:
- Is het probleem van de batterijduur opgelost?
- Moet ik voor de lumia 800 gaan of kan ik beter wachten op de windows phone 8 phones en is er bij de windows phone 8 ook een opvolger voor de lumia 800 (ik weet dat de phi de opvolger is van de 900)?
- Zijn dit http://wmpoweruser.com/wi...one-8-feature-set-leaked/ de enige verschillen tussen Windows phone 8 en 7.8?
- Whatsapp werkt gewoon goed, op het volumeknop probleem na?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaygoffin
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:53
Thorack schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 21:39:
- Is het probleem van de batterijduur opgelost?
- Moet ik voor de lumia 800 gaan of kan ik beter wachten op de windows phone 8 phones en is er bij de windows phone 8 ook een opvolger voor de lumia 800 (ik weet dat de phi de opvolger is van de 900)?
- Zijn dit http://wmpoweruser.com/wi...one-8-feature-set-leaked/ de enige verschillen tussen Windows phone 8 en 7.8?
- Whatsapp werkt gewoon goed, op het volumeknop probleem na?
Ik zou wachten op wp8. Weet niet hoelang je abbo nog duurt? Wat betreft whatsapp, het is sinds de laatste update niks dan drama.... Maar dit wordt hopelijk in de volgende update weer verbeterd (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grote kans dat we op 5 september al de nieuwe Nokia WP8 modellen te zien gaan krijgen.
Dat is volgende week. Daar zou ik sowieso nog ff op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-09 09:38

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Iets wat met eigenlijk nog nooit is opgevallen, is dat het scherm van de Lumia 800 van mijn vriendin veel helderder is dan mijn Lumia 800 bij dezelfde scherm instellingen. De mijne heeft een gele gloed over het scherm als het de kleur wit moet weergeven. Firmware etc is ook gelijk op beide lumia's. Enige verschil is dat de lumia van mijn vriendin uit november 2011 stamt en de mijne van februari 2012.

Ik vind het echte wit op de lumia van mijn vriendin mooier, helemaal als je het naast elkaar legt. Is de gele gloed een reden om mijn lumia terug te brengen en te laten repareren/vervangen ?

Afbeeldingslocatie: http://www.mobiletechworld.com/wordpress/wp-content/uploads/2011/12/Lumia800screens.jpg

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Ik zou wachten op WP8, al is het alleen omdat de 800 dan ws. weer wat goedkoper wordt, als je dan toch die wil.
op WP8 ga je straks ook native games kunnen spelen, dat betekent dat engines als de Unreal Engine op WP8 kunnen komen te draaien, dit gaat op WP7.x nooit gebeuren. Nog veel meer verschillen natuurlijk. WP7.x is gewoon een dead-end.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Laatst online: 18-09 08:25
MRELynx schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:47:
Iets wat met eigenlijk nog nooit is opgevallen, is dat het scherm van de Lumia 800 van mijn vriendin veel helderder is dan mijn Lumia 800 bij dezelfde scherm instellingen. De mijne heeft een gele gloed over het scherm als het de kleur wit moet weergeven. Firmware etc is ook gelijk op beide lumia's. Enige verschil is dat de lumia van mijn vriendin uit november 2011 stamt en de mijne van februari 2012.

Ik vind het echte wit op de lumia van mijn vriendin mooier, helemaal als je het naast elkaar legt. Is de gele gloed een reden om mijn lumia terug te brengen en te laten repareren/vervangen ?

[afbeelding]
En op wat staat de helderheid dan ingesteld? Probeer ze eens allebei de helderheid op hoog te zetten als dit niet het geval was.

[ Voor 7% gewijzigd door Death1ord op 28-08-2012 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvTurnhout
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-02-2023
Ramon, als WP8 uitkomt kan de lumia800 wel goedkoper worden maar kom je nooit aan WP8. dan krijgt de 800 update tot 7.8 ;)

Wat ik Persoonlijk wel fijn vind van mijn Lumia 800 (blauw) is dat hij net als alles van microsoft binnenkort, hoekige, nergens meer echt een ronding in :D vind ik zelf een vooruit gang en overzichtelijker enigste jammeren is dat wanneer je hem besteld de zelfde kleur hoesje krijgt, meeste die een hoesje erom doen pakken niet zelfde kleur. maar daar kan je zeuren en doen het maakt in mijn ogen de Lumia800 niet slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
RvTurnhout schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 23:10:
Ramon, als WP8 uitkomt kan de lumia800 wel goedkoper worden maar kom je nooit aan WP8. dan krijgt de 800 update tot 7.8 ;)
Dat snap ik wel, maar dan nog kan je wachten totdat de WP8 modellen aangekondigd zijn. Wie weet gaat die 800 wel enorm in prijs omlaag om voorraad te dumpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online
Ramon schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 23:42:
[...]
Dat snap ik wel, maar dan nog kan je wachten totdat de WP8 modellen aangekondigd zijn. Wie weet gaat die 800 wel enorm in prijs omlaag om voorraad te dumpen?
zag laatst op wp7.nl iemand die zijn lumia 800, bijna nieuw, wegdoet voor 200 euro. Dat vind ik echt een schijntje voor een dergelijk toestel.
De wp8 toestellen van Nokia worden op 5 september tijdens Nokia World gepresenteerd. Dus nog exact een week en dan weten we meer over de Nokia Phi en of er een WP8 toestel bij zit met PureView :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-09 09:38

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

misterdoom schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 23:03:
[...]

En op wat staat de helderheid dan ingesteld? Probeer ze eens allebei de helderheid op hoog te zetten als dit niet het geval was.
Alle instellingen geprobeerd, laag, normal, hoog en automatisch. Bij alle 4 de settings de gele gloed op mijn lumia.

XBL: MRE Inc

Pagina: 1 ... 30 ... 43 Laatste

Let op:
~~~[html]Batterij problemen zijn in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1489250">dit topic</a> besproken. Daar is het meeste nu wel over gezegd, dus hebben we dat topic gesloten. Accessoires mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1478296">dit topic</a> besproken worden.

Discussie en ervaringen over de 1600.2487.8107.12070 update mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1494255">dit topic</a> besproken worden.~~~[/html]