Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Lumia 800 wou ik nemen bij mijn verlenging van Vodafone.
Maar Vodafone is gestopt met de levering ervan en krijgen ze ook niet meer binnen i.v.m. de grote hoeveelheid problemen en support die het toestel nodig heeft.

best bizar. dan maar los kopen.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
mindcre8r schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 15:50:
Maar Vodafone is gestopt met de levering ervan en krijgen ze ook niet meer binnen i.v.m. de grote hoeveelheid problemen en support die het toestel nodig heeft.

??????

http://www.vodafone.nl/sh...52560048?_requestid=94038

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:46

Snippertje

Light up your life

Wat een onzin, wie heeft je dat verteld?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Wat is dat voor iets kansloos, we hebben hier als zakelijk provider echt een stuk minder problemen dan bijvoorbeeld de Iphone of de Xcover of een paar andere toestellen.

[ Voor 14% gewijzigd door corset op 10-05-2012 16:19 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 16:19

Misschien een Apple fanboy of Android fanboy achter de toonbank? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenbr
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:37
Snippertje schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 15:58:
[...]

Toevallig, ik werd afgelopen week gebeld door de Vodafone aangezien ik mijn abonnement kan verlengen. De dame aan de lijn kon mij vertellen dat de Lumia niet in "het systeem" stond.

Edit: volgens mij kan je hem nog wel verkrijgen icm Vodafone via andere webshops etc.

[ Voor 15% gewijzigd door Koenbr op 10-05-2012 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Laatst online: 05-09 08:50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenbr
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:37
Skype is toch ook beschikbaar voor iOS & Android? Lijkt me dan een beetje een kul argument van de providers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:37

defcon84

Multipass?

ja maar skype is van MS, en heeft er dus iets over te zeggen, maar dit gaat wel heel offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Knoop doorgehakt: zojuist een blauwe Lumia 800 besteld bij Studentmobiel.nl. :P Nu hopen dat 'ie er morgen al is, maar aangezien ik 5 minuten geleden besteld heb zal het wel zaterdag worden. :P

En uiteraard hopen dat 't geen import/omgeflasht ding is, maar dat merken we vanzelf wel. :+

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:48
Reken er maar op dat die uit italie komt,hadden ze bij mij geflikt.Had hem meteen teruggestuurd.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Kak, had ik 'm dus wel voor een paar tientjes meer bij Coolblue moeten bestellen. :/ Meteen maar een mailtje sturen dat indien het een buitenlands toestel is de order direct geannuleerd mag worden.

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:30
Daar is al op andere sites uitgebreid over bericht. Is klinkklare onzin en schandalig dat nu.nl dit zomaar gekopieerd heeft.

Is gebasseerd op een verkeerde vertaling van een congres in zweden of noorwegen. Juist het tegenovergestelde werd er gezegd! Er was iets gezegd in de trend van dat providers juist meer invloed konden uitoefenen op platformen zoals Skype en dit juist een reden was waarom telco's Windows Phone wilden, dit is echter foutief vertaalt door 1 website en klakkeloos overgenomen door een stel andere sites.

Edit: ook al is dit offtopic, het lijkt me niet verkeerd dat dit even duidelijk uitgelegd word ;).

[ Voor 6% gewijzigd door Devian op 10-05-2012 18:15 ]

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Snippertje schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 15:58:
[...]

Staat wel op de site maar uiteindelijk kopen lukt niet meer.
Het is mij door vodafone zelf verteld.

Via resellers kan het natuurlijk nog altijd. Dat was echter minder aantrekkelijk ivm mij. Klantwaarde.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Al reactie gekregen van Studentmobiel: ze zeggen dat het gewoon een Nederlands toestel is en geen import-toestel. Dat is dus goed nieuws. :) Nu hopen dat 'ie vandaag nog verzonden is, maar ik denk dat dit morgen zal gebeuren. Dan zou ik 'm zaterdag binnen moeten krijgen. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

Edit: Niet goed gelezen...

[ Voor 93% gewijzigd door ImpaileR op 10-05-2012 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Nog even vodafone gebeld op mn werk. En ze leveren de Lumia nog gewoon. Totaal geen issues (dit is de zakelijke kant).

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

lanerios schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 07:14:
Nog even vodafone gebeld op mn werk. En ze leveren de Lumia nog gewoon. Totaal geen issues (dit is de zakelijke kant).
Heel vreemd verhaal dan, ik bel niet zakelijk (ja ook maar daar heb ik nog een prima HTC sensation van).
Misschien iemand anders die nog eens kan bellen om te kijken of het als particulier nog mogelijk is?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Willen jullie de discussies over wel of niet leverbaar zijn van het toestel in Nokia Lumia 800 Levertijden- en Abonnemententopic doen?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Koenbr schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 16:32:
[...]

Toevallig, ik werd afgelopen week gebeld door de Vodafone aangezien ik mijn abonnement kan verlengen. De dame aan de lijn kon mij vertellen dat de Lumia niet in "het systeem" stond.

Edit: volgens mij kan je hem nog wel verkrijgen icm Vodafone via andere webshops etc.

nee gewoon via de webshop van vodafone.. dat linkte ik.
hij is gewoon beschikbaar
Willen jullie de discussies over wel of niet leverbaar zijn van het toestel in Nokia Lumia 800 Levertijden- en Abonnemententopic doen?
whoops, sorry PaT

ik heb nog steeds een bug in me lumia 800,

als ik mijn internet radio app op volume 1/30 tot 10/30 zet is hij oorverdovend vanaf 11/30 is het normaal en loopt het geluidsniveau redelijk linear op tot 30/30

[ Voor 28% gewijzigd door looyenss op 11-05-2012 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Dat is opgelost met update 12072, die is alleen nog niet bij alle providers uitgerold (vodafone is momenteel de enige als ik me niet vergis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
spNk schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 09:19:
Dat is opgelost met update 12072, die is alleen nog niet bij alle providers uitgerold (vodafone is momenteel de enige als ik me niet vergis).
ik heb die update, ik heb vodafone ;-)
nothing solved.. alleen bij het bellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:59
Heeft iemand ervaring met de witte lumia 800? Ik vroeg me af of hij dezelfde materiaal gebruikt als de zwarte en blauwe? Las ergens dat de witte een gladde/shiny structure had..
Kan iemand bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 10:59
BigF25 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 12:51:
Heeft iemand ervaring met de witte lumia 800? Ik vroeg me af of hij dezelfde materiaal gebruikt als de zwarte en blauwe? Las ergens dat de witte een gladde/shiny structure had..
Kan iemand bevestigen?
Wit is glossy inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Is inderdaad glossy, wel hetzelfde materiaal verder (ook dat polycarbonaat). :) Uiteindelijk heb ik toch voor de blauwe gekozen (iets minder girly). :P Alhoewel ik dat wit wel erg gaaf vind stieken. :P

Vandaag is 'ie verstuurd, dus morgen zal 'ie binnenkomen! 8)

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:59
hmm, moeilijk moeilijk.. ff kiezen wat het gaat worden dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Bart-Willem schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 13:54:
Is inderdaad glossy, wel hetzelfde materiaal verder (ook dat polycarbonaat). :) Uiteindelijk heb ik toch voor de blauwe gekozen (iets minder girly). :P Alhoewel ik dat wit wel erg gaaf vind stieken. :P

Vandaag is 'ie verstuurd, dus morgen zal 'ie binnenkomen! 8)
M'n Lumia zit in een lederen hoesje van Nokia en dat zou er wel strak uitgezien hebben in het wit maar deze was nog niet verkrijgbaar hier in België (ik denk nog steeds niet).

Maar het blauw is ook wel een leuk kleurtje hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

BigF25 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 14:07:
hmm, moeilijk moeilijk.. ff kiezen wat het gaat worden dan :)
Dat probleem had ik dus ook. :+ Eerst wilde ik dus de witte, maar aangezien alle vrouwen met een witte iPhone lopen lijkt 't me toch iets te girly. :P Dus blauw it is! :)

Pakket is nu definitief verzonden, morgen komt 'ie binnen! *O*

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-12-2024
spNk schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 09:19:
zijn dat de laatste 5 cijfers van: revisienummer software? Bij is dat nl 12070.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
michellep77 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 09:22:
[...]

zijn dat de laatste 5 cijfers van: revisienummer software? Bij is dat nl 12070.
12070 is de vorige update maar enkel Vodafoon heeft de 12072 update. Hier in België heb ik ook nog niet de 12072 update binnen gekregen dus het blijft afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Braak! :( Ik heb een Lumia 800 besteld bij Studentmobiel. Had aangegeven géén import-toestel te willen, per mail toegezegd dat het een origineel NL-toestel zou zijn en geen import. Zojuist bezorgd: is het een of ander Italiaans import-ding! :( Staat er duidelijk op: "CV Italy" (ipv "CV NL" zoals bij andere Nokia's) en "Garanzia Italia". :/

Denken ze soms dat ik een zotje ben ofzo? :') Ding gaat dus ongeopend retour en de verzendkosten mogen ze ook gewoon terugstorten (samen met het aankoopbedrag).

Dit riekt gewoon naar oplichting. Als je het mij vraagt worden die import-dingen gewoon geschrapt uit de pricewatch, want het is appels met peren vergelijken. Mijn HTC was ook een import-ding bleek achteraf, maar je hebt dan dik gezeik met updates (wegens speciale provider-firmware) en de garantie is vaak ook likmevestje. :/

[ Voor 6% gewijzigd door Bart-Willem op 12-05-2012 18:16 ]

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:41
Bart-Willem schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 18:16:
Braak! :( Ik heb een Lumia 800 besteld bij Studentmobiel. Had aangegeven géén import-toestel te willen, per mail toegezegd dat het een origineel NL-toestel zou zijn en geen import. Zojuist bezorgd: is het een of ander Italiaans import-ding! :( Staat er duidelijk op: "CV Italy" (ipv "CV NL" zoals bij andere Nokia's) en "Garanzia Italia". :/

Denken ze soms dat ik een zotje ben ofzo? :') Ding gaat dus ongeopend retour en de verzendkosten mogen ze ook gewoon terugstorten (samen met het aankoopbedrag).

Dit riekt gewoon naar oplichting. Als je het mij vraagt worden die import-dingen gewoon geschrapt uit de pricewatch, want het is appels met peren vergelijken. Mijn HTC was ook een import-ding bleek achteraf, maar je hebt dan dik gezeik met updates (wegens speciale provider-firmware) en de garantie is vaak ook likmevestje. :/
Oplichters, vergeet niet om een negatieve review achter te laten nadat je je geld weer hebt ontvangen.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Ik vind het inderdaad ook een vorm van oplichting: je krijgt wat je níet besteld hebt en ook aangegeven hebt niet te willen ontvangen. Ik heb al een negatieve shopreview neergezet.

Overigens zijn hier toch meer mensen die een Italiaanse Lumia ontvangen hebben van Studentmobiel toch (en ook retour hebben gezonden)? Hoe lang duurde het bij hen voordat 't bedrag teruggestort werd?

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 07:49:
Hallo

Weet iemand toevallig hoe je een wacht woord opslaat op een Lumia
Ga veel naar de site voetbal.nl maar moet elke keer opnieuw inloggen ?

Grtz

Rob
Weet iemand hier een oplossing voor , ik zoek de instelling op mijn lumia om wachtwoorden van websites te onthouden Zodat ik automatisch kan inloggen .
Ben al een tijdje aan het zoeken maar kan het niet vinden

Rob ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-08 14:31
http://www.windowsphone.c...e8-df11-9264-00237de2db9e

LastPass voor WindowsPhone. Nadeel; 14 dagen proberen daarna 12$ per jaar....

[ Voor 35% gewijzigd door LessRam op 12-05-2012 21:03 ]

Don't rely on their truth alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kras op scherm... Het scherm is blijkbaar veel minder krasvast dan mijn HTC Desire :( Daar krijg ik zelfs expres geen krassen in. Bij de Lumia gebeurt het ongemerkt in m'n zak. En dat doet echt afbreuk aan de schoonheid van het apparaat vind ik.

Had goede verhalen gehoord over skinomi (ook hier), dus maar eentje besteld om de kras te verbergen en verdere te voorkomen. Tegenvaller! Niet eens zozeer door de skin zelf, lijkt goed materiaal en kras werd onzichtbaar. Maar wel door de mooie afgeronde zijkanten van het Lumia scherm. Juist op die plek komt de protector een stukje los --> mooie plek voor stofjes om onder te kruipen... De randjes van de protector beschadigen ook snel, waardoor hij alweer minder goed plakt.

Dus, heeft iemand goede ervaringen met een bepaalde display polish (voor wat betreft het 'wegpoetsen' van krassen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 21:30:
Kras op scherm... Het scherm is blijkbaar veel minder krasvast dan mijn HTC Desire :( Daar krijg ik zelfs expres geen krassen in. Bij de Lumia gebeurt het ongemerkt in m'n zak. En dat doet echt afbreuk aan de schoonheid van het apparaat vind ik.

Had goede verhalen gehoord over skinomi (ook hier), dus maar eentje besteld om de kras te verbergen en verdere te voorkomen. Tegenvaller! Niet eens zozeer door de skin zelf, lijkt goed materiaal en kras werd onzichtbaar. Maar wel door de mooie afgeronde zijkanten van het Lumia scherm. Juist op die plek komt de protector een stukje los --> mooie plek voor stofjes om onder te kruipen... De randjes van de protector beschadigen ook snel, waardoor hij alweer minder goed plakt.

Dus, heeft iemand goede ervaringen met een bepaalde display polish (voor wat betreft het 'wegpoetsen' van krassen)?
Laatste tijd was Skinomi weer wat minder, als alternatief is een Gadgetshield protector ook zeer goed.
Loskomen zou niet mogen gebeuren, je hebt dan waarschijnlijk te weinig spray gebruikt.
Liever te veel dan te weinig, het mag eigenlijk wel gewoon helemaal doorweekt zijn (de protector), een beetje vocht kan geen kwaad en zet je telefoon gewoon even gedurende drie uren uit.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:48
Voordat je geld terug krijgt ongeveer 5 werkdagen was bij mij het geval.Ik ga daar nooit iets bestellen.
Bart-Willem schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 18:16:

Bart-Willem schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 19:34:
Ik vind het inderdaad ook een vorm van oplichting: je krijgt wat je níet besteld hebt en ook aangegeven hebt niet te willen ontvangen. Ik heb al een negatieve shopreview neergezet.

Overigens zijn hier toch meer mensen die een Italiaanse Lumia ontvangen hebben van Studentmobiel toch (en ook retour hebben gezonden)? Hoe lang duurde het bij hen voordat 't bedrag teruggestort werd?

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LessRam schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 21:02:
http://www.windowsphone.c...e8-df11-9264-00237de2db9e

LastPass voor WindowsPhone. Nadeel; 14 dagen proberen daarna 12$ per jaar....
Das jammer ja, wel raar dat het niet standaard in windows zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wietsee. schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 21:59:
[...]

Laatste tijd was Skinomi weer wat minder, als alternatief is een Gadgetshield protector ook zeer goed.
Loskomen zou niet mogen gebeuren, je hebt dan waarschijnlijk te weinig spray gebruikt.
Liever te veel dan te weinig, het mag eigenlijk wel gewoon helemaal doorweekt zijn (de protector), een beetje vocht kan geen kwaad en zet je telefoon gewoon even gedurende drie uren uit.
Nou ik heb zowat het hele flesje spray gebruikt, dus daaraan zou het niet moeten liggen. :P Het aanbrengen gaat ook prima, en hij zit dan even goed, maar tijdens het opdrogen gaan de randjes loszitten tot waar de bolling van het scherm ophoudt (een heel klein stukje dus, maar toch..). Zonde van de $17.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2012 @ 13:52:
[...]

Nou ik heb zowat het hele flesje spray gebruikt, dus daaraan zou het niet moeten liggen. :P Het aanbrengen gaat ook prima, en hij zit dan even goed, maar tijdens het opdrogen gaan de randjes loszitten tot waar de bolling van het scherm ophoudt (een heel klein stukje dus, maar toch..). Zonde van de $17.
Ik heb er 3 gedaan en bij alle drie geen loszittende screenprotector op de randen.
Maar blijkbaar stuurt Skinomi niet altijd helemaal dezelfde screenprotectors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
Ik heb soms een rare bug waar ik niets over vind. Geen idee of het aan de lumia ligt of aan wp7.
Soms weigert hij xblox live of market place op te starten. Je duwt op de tile en hij probeert app op te starten maar je komt meteen terug op het menu.
Enige dat helpt is phone herstarten.
Alle andere apps werken en ik heb connectivity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Amaze86 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 09:03:
Voordat je geld terug krijgt ongeveer 5 werkdagen was bij mij het geval.Ik ga daar nooit iets bestellen.
Ik bestel er ook niets meer, iets toezeggen en toch heel wat anders opsturen. Dat valt bij mij onder de categorie "beroepsleugenaars". Had jij wel je verzendkosten vergoed gekregen?

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
dafz0r schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:53:
Ik heb soms een rare bug waar ik niets over vind. Geen idee of het aan de lumia ligt of aan wp7.
Soms weigert hij xblox live of market place op te starten. Je duwt op de tile en hij probeert app op te starten maar je komt meteen terug op het menu.
Enige dat helpt is phone herstarten.
Alle andere apps werken en ik heb connectivity.
WP7 bug is dat. enige wat je kan doen is herstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Hebben jullie ook dat als je een foto wil maken, de "preview" er erg goed uit ziet, maar dan waneer je klikt om de foto te maken, het lijkt alsof de "echte" foto (dus die opgeslagen is) een stuk slechtere kwaliteit is? fletsere kleuren, minder detail etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

mauzwauz schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:34:
[...]

Mee eens. Eigenlijk moet dit in de shopreview staan.
Daar staat 't al, maar dan heb je weer weinig/geen reactie met mede-slachtoffers. :+

[ Voor 51% gewijzigd door Bart-Willem op 14-05-2012 16:50 ]

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
Basekid schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:50:
Hebben jullie ook dat als je een foto wil maken, de "preview" er erg goed uit ziet, maar dan waneer je klikt om de foto te maken, het lijkt alsof de "echte" foto (dus die opgeslagen is) een stuk slechtere kwaliteit is? fletsere kleuren, minder detail etc.
Hier ook het geval, de foto wordt een stuk minder mooi :-( .

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Wietsee. schreef op maandag 14 mei 2012 @ 17:59:
[...]

Hier ook het geval, de foto wordt een stuk minder mooi :-( .
Lijkt wel of er meteen sterke compressie wordt uitgevoerd ofzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Basekid schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:50:
same here. gebruik automatisch verbeteren om de kleuren weer terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:15
Caelorum schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:07:
[...]

Nee, Bart-Willem heeft dat aangegeven. Amaze86, waar ik op reageerde, heeft aangegeven een simlock vrije toestel te willen hebben. Iig dat is zoals het in de reactie van Amaze86 staat.
Dat ze Bart-Willem hebben voorgelogen staat vast ;)
Excusez, ik heb niet goed gelezen :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 18:19:
[...]

same here. gebruik automatisch verbeteren om de kleuren weer terug te krijgen.
Ja het is echt belachelijk hoe slecht hij de foto maakt, maar automatisch verbeteren kan je toch alleen achteraf doen en niet aanzetten ergens dat hij dat meteen doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-mattic
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 21:52
Snippertje schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:03:
[...]

Ja het is echt belachelijk hoe slecht hij de foto maakt, maar automatisch verbeteren kan je toch alleen achteraf doen en niet aanzetten ergens dat hij dat meteen doet?
Nee, spijtig genoeg niet.
Heb hetzelfde probleem met de Lumia 710. Herinner me ergens gelezen te hebben dat het (ook) te wijten was aan een overdreven jpeg-compressie van Windows Phone zelf. Maar ik hoor andere niet-Nokia WP-gebruikers hier over klagen... of zijn er wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
c-mattic schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:21:
[...]

Nee, spijtig genoeg niet.
Heb hetzelfde probleem met de Lumia 710. Herinner me ergens gelezen te hebben dat het (ook) te wijten was aan een overdreven jpeg-compressie van Windows Phone zelf. Maar ik hoor andere niet-Nokia WP-gebruikers hier over klagen... of zijn er wel?
geen enkel probleem met de foto's hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

InZane schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:25:
[...]

Klopt inderdaad. Heb 't ooit al eens via Twitter ingeschoten bij T-Mobile (geloof dat ik een verschil had van 6 minuten met sync aan), maar die hadden nog nooit klachten gehad en waren er dus verder niet mee bekend.
Heb 't ook al een keer bij Nokia ingeschoten (+ diverse andere mensen) en die zouden er nog op terugkomen.. Dat is inmiddels al een paar weken terug weer, dus ik denk niet dat ik er wat van ga horen.
Ik heb het vorige week eens via Twitter aan Thysmans gevraagd. Is blijkbaar een server bug (loopt 6" voor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

looyenss schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 08:58:
[...]

heb ook alleen problemen als er weinig licht is. bij voldoende licht maakt hij prachtige foto's. bij weinig licht wordt het snel minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:15
hjs schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:55:
Ik heb het vorige week eens via Twitter aan Thysmans gevraagd. Is blijkbaar een server bug (loopt 6" voor).
Kon ook bijna niet anders eigenlijk. Maar goed, hoe moeilijk kan het zijn om een server te syncen met een time server? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unia
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 21:56
Ik heb weer even snel een vraagje over warmte.. Ik heb het al eens eerder gemeld hier, maar ik heb sindsdien alleen maar mobiel internet gebruikt (op Edge om de batterij te besparen) en heb het dus eigenlijk niet meer gemerkt.

Laatst heb ik echter via WiFi en Skype een belletje gedaan en toen werd de telefoon toch aardig warm. Ik heb het toen wat meer getest en ben tot de conclusie gekomen dat de telefoon warm wordt als ik mobiel internet op 3G zet en dan de telefoon actief gebruik (browsen, whatsappen, spelletje...) of als ik datzelfde doe maar dan met mobiel internet uit en WiFi aan. De telefoon wordt alleen écht warm als ik dan een belletje doe met Skype. (en als ik bovenstaande doe met de oplader erin, maar dat vind ik nog min of meer te verwachten)

Hoe zit dit bij jullie? Is dit iets waarvoor ik de leverancier / Nokia moet inlichten en eventueel moet laten opsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af wanneer Nokia eens iets gaat doen aan de werking van het touchscreen tijdens het laden.
Snap echt niet waarom het scherm dan zo slecht reageert. Bij de HTC Radar, die ik voor het werk mee heb, speelt dat issue ueberhaupt niet. Is dus geen Windows Phone bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-12-2024
looyenss schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 08:58:
[...]

gebruikt iedereen hier de standaard instellingen qua witbalans etc?
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 14:09:
Ik vraag me af wanneer Nokia eens iets gaat doen aan de werking van het touchscreen tijdens het laden.
Snap echt niet waarom het scherm dan zo slecht reageert. Bij de HTC Radar, die ik voor het werk mee heb, speelt dat issue ueberhaupt niet. Is dus geen Windows Phone bug.
ik heb hier geen problemen mee. Merk geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foto's en video ook erg mooi, behalve met heel weinig licht.
Ik gebruik standaard instellingen en in bepaalde gevallen macro en ook sport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ru__
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
michellep77 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:53:
[...]

Als je gewoon swiped, dan merk je ook geen verschil. Probeer eens in het startscherm te swipen, maar dan aan het einde van de swipe je vinger op het scherm stil te houden. Als het toestel aan de lader hangt, dan gaat het beeld "trillen" (heel snel een klein stukje op en neer scrollen).
Normaal gesproken is dit niet zo'n groot probleem, maar bij sommige spellen schijnt het vrij irritant te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_vibri
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-09 17:16

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

WTH....

Witte Lumia geleverd met... zwarte case... -O-
Magenta Lumia geleverd met... Magenta case... d:)b

Nokia...c'mmon, are you kidding me?

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
dj_vibri schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:31:
WTH....

heb je pics?:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
michellep77 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:53:
[...]

gebruikt iedereen hier de standaard instellingen qua witbalans etc?

[...]

jazeker! gewoon normale instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een idee hoe ik visitekaartjes kan verzenden/ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_vibri

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/t6x9mw.jpg

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:44
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:52:
iemand een idee hoe ik visitekaartjes kan verzenden/ontvangen?
niet via Bluetooth, wellicht na de Tango update wel mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reller schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:44:
[...]

niet via Bluetooth, wellicht na de Tango update wel mogelijk
maar via sms wel op een of andere manier mogelijk dan? Ik zie het nergens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:30
WTH....

Was al bekend toch?

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-mattic
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:16:
[...]

maar via sms wel op een of andere manier mogelijk dan? Ik zie het nergens!
Er zijn tal van mogelijkheden via apps.
Via sms of email
Send vCard
Contacts to SMS
ContactXchange

Via QR tags
Ontvangen = scan qr-code met Bing Vision
Verzenden van visitekaartje kan via volgende apps
QR Business Card
Square (mijn favoriet. Laat ook toe bestanden te sturen via QR-tags dmv data-connectie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTH....

best handig. heb je zin in een witte lumia haal je het hoesje eraf. En als je de volgende dag een zwarte wil doe je het hoesje er gewoon weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Zo, vandaag een Lumia 800 (poging nr 2 na het Studentmobiel-debacle). Gewoon bij de Mediamarkt gehaald, een online shop was welliswaar iets cheaper maar heb toch nog een beetje korting gekregen en ik wilde er vanavond en morgen al mee hobbyen. :P Toen ik in de winkel was en de witte zag begon ik toch weer heel erg te twijfelen om toch de witte te pakken. :X Maar toch voor de blauwe gegaan. :P Wist trouwens niet dat er nog zo'n siliconen beschermhoesje bij zat. :P

Het is erg wennen als je vanaf een Android komt met hardware-keyboard (vooral dat laatste maakt 't dus erg wennen, ik had een HTC Desire Z) maar Windows Phone valt me echt verre van tegen! :o En alle apps die ik op Android gebruikte heeft Windows Phone ook gewoon (men doet altijd lelijk dat er minder apps voor te krijgen zijn, maar er zit echt heel veel minder meuk/troep tussen). Tot nu toe ben ik wel tevreden en ik denk dat dat alleen maar nog beter wordt. :)

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Mijn hoesje dat werd meegeleverd met de Lumia heeft bij mij zwarte randen gekregen. Bekend probleem of mag ik een nieuw hoesje claimen van Nokia (Heb het toestel pas 1-2 maanden)? Staat toch best lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:44
magnifor schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 00:00:
Mijn hoesje dat werd meegeleverd met de Lumia heeft bij mij zwarte randen gekregen. Bekend probleem of mag ik een nieuw hoesje claimen van Nokia (Heb het toestel pas 1-2 maanden)? Staat toch best lelijk.
Mijn Cyaanblauwe hoesje werd ook vrij snel smoezelig, dwz verkleuren en zwarte randen. Overweeg om hem een keer in de vaatwasser te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Laatst online: 15:06

Minkie

Groazers Unite.

Ik ben sinds een weekje ook in het bezit van een Lumia 800. Een mooie blauwe hehe.
Bevalt me tot nu toe uitstekend. kom van een Nokia 6700 met symbian S60. Maar ben zo gewend aan Windows Phone 7.5.
Ook tevreden over de accu. Heb hem gisterenavond omstreeks 22uur van de lading gehaald en ik hen nu nog 68% batterij over. Denk dat met mijn gebruik 1,5 makkelijk te doen is.
Dat is op werk alleen in de pauze beetje internetten en 's avonds thuis een beetje via de wifi internetten/whatsappen.
Enigste wat me tegenvalt is dat je geen berichten via whatsapp ontvangt als je scherm uitstaat?
Maar ik weet nie of dat perse aan Windows Phone ligt.

Als ik de foon een cijfer moet geven: 8/10.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 12:24
Minkie schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 14:02:
Ik ben sinds een weekje ook in het bezit van een Lumia 800. Een mooie blauwe hehe.
Bevalt me tot nu toe uitstekend. kom van een Nokia 6700 met symbian S60. Maar ben zo gewend aan Windows Phone 7.5.
Ook tevreden over de accu. Heb hem gisterenavond omstreeks 22uur van de lading gehaald en ik hen nu nog 68% batterij over. Denk dat met mijn gebruik 1,5 makkelijk te doen is.
Dat is op werk alleen in de pauze beetje internetten en 's avonds thuis een beetje via de wifi internetten/whatsappen.
Enigste wat me tegenvalt is dat je geen berichten via whatsapp ontvangt als je scherm uitstaat?
Maar ik weet nie of dat perse aan Windows Phone ligt.

Als ik de foon een cijfer moet geven: 8/10.
M.b.t. WhatsApp: heb je ook mobiel internet (dus via de mobiele operator) aan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie

Minkie

Groazers Unite.

Nee, zit nog 1 dag bij Vodafone (oude abbo) en die verloopt morgen. Dan stap ik over op Simyo en daar heb heb ik wel een data abbo bij in zitten. Abonnement bij Simyo gaat morgen ook meteen in.
Zit tot morgen dus nog zoveel mogelijk op de wifi.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 12:24
Minkie schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 14:14:
Nee, zit nog 1 dag bij Vodafone (oude abbo) en die verloopt morgen. Dan stap ik over op Simyo en daar heb heb ik wel een data abbo bij in zitten. Abonnement bij Simyo gaat morgen ook meteen in.
Zit tot morgen dus nog zoveel mogelijk op de wifi.
Dan is je probleem morgen opgelost. Een feature van WP is dat na verloop Wi-Fi uitgezet wordt als de telefoon in standby staat. Dit om energie te besparen. Als je een databundel hebt is dat geen probleem, want dan komen de berichten van WhatsApp binnen via 3G/GPRS.

Maar omdat je nu geen mobiel internet hebt heeft de telefoon in standby geen beschikking meer over internet via Wi-Fi. En dus komen de berichtjes van WhatsApp (en alle andere notificaties) ook niet binnen.

Kortom: de tegenvaller is er vanaf morgen ook niet meer. Veel plezier met je telefoon ;)

[ Voor 5% gewijzigd door rclahsen op 17-05-2012 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie

Minkie

Groazers Unite.

AH kijk, helder antwoord d:)b
En ik ben ook achter de snooze functie vd wekker. Als je een alarm hebt gezet en je stelt die uit als die afgaat, dan gaat die na 10 minuten weer.
Kan je volgens mij niet instellen, maar 10 minuten is voldoende haha.

En 1 tegenvaller minder vanaf morgen is ook 1 cijfer hoger vanaf morgen.
Dus dan een 9/10 ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Minkie op 17-05-2012 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Minkie schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 14:24:
AH kijk, helder antwoord d:)b
En ik ben ook achter de snooze functie vd wekker. Als je een alarm hebt gezet en je stelt die uit als die afgaat, dan gaat die na 10 minuten weer.
Kan je volgens mij niet instellen, maar 10 minuten is voldoende haha.

En 1 tegenvaller minder vanaf morgen is ook 1 cijfer hoger vanaf morgen.
Dus dan een 9/10 ;)
Je kan de snoozetijd wel instellen. Je moet gewoon op de 10 minuten klikken en krijg je nog enkele extra opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 14:09:
Het rare is, als ik hem gewoon in de hand heb (bijvoorbeeld in bed) dat hij het prima doet.
Heb ik hem echter op tafel liggen (onder het eten) en probeer ik hem te bedienen, dan doet hij het idd voor geen meter. Ik dacht dat dit aan vette handen oid (van t eten? Hoewel ze niet vies waren) kwam maar dat lijkt dus niet zo te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is een kwestie van aarding. In je hand zorgt je hand voor aarding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd-xP
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-10-2024
Heb hier zelf ook een lumia,

alleen worden gesprekken regelmatig afgebroken.
Nu wil ik het toestel updaten alleen Zune geeft aan dat ik niet beschik over een internet verbinding, terwijl die er gewoon is.

tevens als ik het toestel update, behoud ik mijn instellingen onder andere email gegeven contacten etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie

Minkie

Groazers Unite.

misterdoom schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 15:24:
[...]

Je kan de snoozetijd wel instellen. Je moet gewoon op de 10 minuten klikken en krijg je nog enkele extra opties.
Of ik ben scheel ofzo, maar ik kan die optie nergens vinden :$
Zie het niet staan bij het instellen van een alarm, en ook niet als het alarm afgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
Amd-xP schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:36:
Heb hier zelf ook een lumia,

alleen worden gesprekken regelmatig afgebroken.
Nu wil ik het toestel updaten alleen Zune geeft aan dat ik niet beschik over een internet verbinding, terwijl die er gewoon is.

tevens als ik het toestel update, behoud ik mijn instellingen onder andere email gegeven contacten etc.?
een recente update fixt de problemen die jij noemt. Als je via Zune een update uitvoert worden alle instellingen, contacten, fotos, apps, emails en wat nog meer behouden. Dus alles blijft zoals het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Witte Lumia geleverd met... zwarte case...
Wat ik gelezen heb, is dat omdat een witte case heel snel vuil wordt en het er niet meer uitziet.
Ik zie het bij de blauwe case ook. Minder opvallend, maar wordt duidelijk zichtbaar sneller donkerder als een zwarte case. Ook wel logisch gezien zwart verder zwart worden camoufleert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Minkie schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:58:
[...]

Of ik ben scheel ofzo, maar ik kan die optie nergens vinden :$
Zie het niet staan bij het instellen van een alarm, en ook niet als het alarm afgaat.
Geen zorgen, ik ben degene die scheel is :+

Blijkbaar is deze functie er niet bij de wekker en is het by default 5 minuten snoozetijd en heb nog niets gevonden die dat kan aanpassen.

Misschien is er een app die de wekker kan vervangen?

Toont aan hoe wakker ik ben na het uitzetten van m'n alarm :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Snooze is altijd 9min btw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_vibri

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

@ Witte reactie's: klinkt logisch but still... ;)

Nieuw vraagje voor de lumia gebruikers, iemand al succesvol zijn phone kunnen vergrendelen via de "Mijn Telefoon" website? Wanneer ik dit probeer krijg ik mooi de locatie te zien waar ik mij momenteel bevind "min of meer" maar een andere optie, bv. vergrendelen, blijkt niet te lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-09 15:42

Sebazzz

3dp

Ik ga het niet proberen. Kan je hem dan nog wel ontgrendelen?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:12

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ja met een pincode kun je hem dan ontgrendelen en die pincode kun je online gewoon zelf bedenken en configureren..;;;

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
dood irritant ding hieraan:

Start telefoon op, "Voer pincode in" per ongeluk verkeerde knop = home screen, met geen mogelijkheid om de pincode weer in te vullen. Dus herstarten, en hopelijk nu wel goed invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
lanerios schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:26:

Start telefoon op, "Voer pincode in" per ongeluk verkeerde knop = home screen, met geen mogelijkheid om de pincode weer in te vullen. Dus herstarten, en hopelijk nu wel goed invullen.
Probeer iemand te bellen, dan zegt ie; voer pin in. Of zet m op flight mode en haal m er weer af: voer pin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ga ik proberen, dank! wel raar/irritant dat het uberhaupt kan.

Iemand bellen:

Laden...... (inclusief die puntjes haha)

Toestel gaat terug naar startscherm, dit werkt dus helaas niet.

Vliegtuigmodus werkt ook niet helaas :(

Na vliegtuigmodus: Telefoon uitgeschakeld melding bij telefoon panel ><

[ Voor 66% gewijzigd door corset op 21-05-2012 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
lanerios schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:31:
Ga ik proberen, dank! wel raar/irritant dat het uberhaupt kan.

Iemand bellen:

Laden...... (inclusief die puntjes haha)

Toestel gaat terug naar startscherm, dit werkt dus helaas niet.

Vliegtuigmodus werkt ook niet helaas :(

Na vliegtuigmodus: Telefoon uitgeschakeld melding bij telefoon panel ><
hoezo raar? je kan de telefoon gewoon gebruiken zonder simkaart, zelfde idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Nieuwe simkaart heeft het opgelost, echt bizar ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-mattic
dj_vibri schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:47:
@ Witte reactie's: klinkt logisch but still... ;)

Nieuw vraagje voor de lumia gebruikers, iemand al succesvol zijn phone kunnen vergrendelen via de "Mijn Telefoon" website? Wanneer ik dit probeer krijg ik mooi de locatie te zien waar ik mij momenteel bevind "min of meer" maar een andere optie, bv. vergrendelen, blijkt niet te lukken...
Ooit eens met succes getest. Werkte bij mij perfect met een Lumia 710 in België.
Herinner me wel dat je even geduld moest hebben. De applictie op de 'Mijn Telefoon' website nam haar tijd. In totaal duurde het vergrendelen en ontgrendelen iets van max. 5 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trabbit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 10:55
lanerios schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:26:

Vraag eerst is of het kan voordat je zo gaat zeuren.

Je moet gewoon iemand proberen te bellen, dan staat er simpincode invoeren, doe dit en klaar. Hoeft dus niet opnieuw op te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
trabbit schreef op maandag 21 mei 2012 @ 18:29:
[...]

Vraag eerst is of het kan voordat je zo gaat zeuren.

Je moet gewoon iemand proberen te bellen, dan staat er simpincode invoeren, doe dit en klaar. Hoeft dus niet opnieuw op te starten.
Klopt helemaal en vergeet niet te zeggen dat diegene dan ook nog eens niet echt gebeld wordt ook. Dus je zult niet per ongeluk iemand bellen nadat je de pincode ingevoerd hebt. Dus; tik om iemand te bellen, pincode wordt gevraagd, toets pincode in en je wordt weer terug in het 'belmenu' gegooid zonder dat je daadwerkelijk iemand aan het bellen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eagle Creek schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 19:45:
Waar het inmiddels (mei 2012!) wel eens tijd voor wordt is de tethering update :| ..
Ik mag er dus van uit gaan dat tethering nog steeds niet aanwezig is in de Lumia 800? (op Google vind ik enkel maar dat de update er aan komt heel veel verschillende data maar nergens de notie of hij nu al aanwezig is.)
Pagina: 1 ... 23 ... 43 Laatste

Let op:
~~~[html]Batterij problemen zijn in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1489250">dit topic</a> besproken. Daar is het meeste nu wel over gezegd, dus hebben we dat topic gesloten. Accessoires mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1478296">dit topic</a> besproken worden.

Discussie en ervaringen over de 1600.2487.8107.12070 update mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1494255">dit topic</a> besproken worden.~~~[/html]