Inmiddels heb ik hem ook gereset en ik vind het toch stiekem wel een minpuntje dat je niet gewoon een backup kunt maken van je settings en dergelijke. Das toch een klein pluspuntje voor de iPhone. Zeker raar als je je realiseert dat je wél zo'n backup kunt maken bij een firmware update; de functionaliteit is er dus gewoon !Tomba schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 12:43:
[...]
Hey das apart. Ik heb nog geen tijd gehad om mijn telefoon te resetten (onbereikbaar zijn was de afgelopen dagen door privé omstandigheden niet direct een optie) dus ik weet niet of ik daarmee het probleem verhelp. Mocht het toch optreden ga ik toch maar naar een Nokia Care Point dan mogen die dat oplossen.
Anyway; ontopic. Tot nu toe (16 uur na de hard reset) heb ik nog geen 1 vastloper gehad, ik hoop dus maar dat ik het probleem nu daadwerkelijk opgelost heb.
Een bijkomend voordeel (dat mij zeer bevreemd !); de batterij tijd lijkt sterk verbeterd ! Voorheen gaf het toestel zodra hij van de lader kwam aan dat hij het 17 uur vol ging houden (dit zakte dan in de loop van de dag en uiteindelijk moest ik echt na 15 uur wel aan het sap!) Nu krijg ik dit te zien:

en op basis van mijn gebruik tot nog toe (wat zelfs intensiever is dan voorheen want ik probeer hem natuurlijk te laten crashen