Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 10:49

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Tomba schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 12:43:
[...]

Hey das apart. Ik heb nog geen tijd gehad om mijn telefoon te resetten (onbereikbaar zijn was de afgelopen dagen door privé omstandigheden niet direct een optie) dus ik weet niet of ik daarmee het probleem verhelp. Mocht het toch optreden ga ik toch maar naar een Nokia Care Point dan mogen die dat oplossen.
Inmiddels heb ik hem ook gereset en ik vind het toch stiekem wel een minpuntje dat je niet gewoon een backup kunt maken van je settings en dergelijke. Das toch een klein pluspuntje voor de iPhone. Zeker raar als je je realiseert dat je wél zo'n backup kunt maken bij een firmware update; de functionaliteit is er dus gewoon !

Anyway; ontopic. Tot nu toe (16 uur na de hard reset) heb ik nog geen 1 vastloper gehad, ik hoop dus maar dat ik het probleem nu daadwerkelijk opgelost heb.
Een bijkomend voordeel (dat mij zeer bevreemd !); de batterij tijd lijkt sterk verbeterd ! Voorheen gaf het toestel zodra hij van de lader kwam aan dat hij het 17 uur vol ging houden (dit zakte dan in de loop van de dag en uiteindelijk moest ik echt na 15 uur wel aan het sap!) Nu krijg ik dit te zien:
Lumia 800 batterijtijd na Hard reset
en op basis van mijn gebruik tot nog toe (wat zelfs intensiever is dan voorheen want ik probeer hem natuurlijk te laten crashen :P) kan ik concluderen dat hij inderdaad een grote sprong voorwaarts heeft gemaakt !

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 14:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ramon schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:48:
[...]
Ben het niet echt hier mee eens. Windows Phone 7 is in mijn ervaring juist vrij zuinig. Ik heb mijn telefoon ingesteld zodat ie van 3 mail-accounts mail ontvangt. Beetje whatsapp en facebook erbij en dat is voor mij meestal tussen de 250 en 350MB per maand. Natuurlijk, als je geen internet-abo hebt is iedere MB te veel... maar ik vind niet dat je kan zeggen dat Windows Phone 7 een of ander sluipverbruik heeft wat langzaam tot in de gigabytes oploopt ofzo. (wat jij lijkt te suggereren)

Met mijn Palm Pre zat ik overigens doorgaans met min-of-meer hetzelfde gebruik in de 600~700MB's.
Ik heb het nu over een extreem laag abbo van maar 100mb. En ik kreeg de 11e van deze maand al een sms dat ik over 50% zat, terwijl ik nooit op internet zit met me telefoon, 98% van de tijd op Wifi zit, en navi op offline heb staan. Dus vroeg me af wat dan wel mb's verbruikte.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 10:49

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Ramon schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:48:
[...]
Ben het niet echt hier mee eens. Windows Phone 7 is in mijn ervaring juist vrij zuinig. Ik heb mijn telefoon ingesteld zodat ie van 3 mail-accounts mail ontvangt. Beetje whatsapp en facebook erbij en dat is voor mij meestal tussen de 250 en 350MB per maand. Natuurlijk, als je geen internet-abo hebt is iedere MB te veel... maar ik vind niet dat je kan zeggen dat Windows Phone 7 een of ander sluipverbruik heeft wat langzaam tot in de gigabytes oploopt ofzo. (wat jij lijkt te suggereren)

Met mijn Palm Pre zat ik overigens doorgaans met min-of-meer hetzelfde gebruik in de 600~700MB's.
In mijn ervaring is hij ook extreem zuinig. Met mijn Android telefoon (CM7 op Android 2.3.7) had ik een aantal maanden echt op het randje 1GB binnengehaald, nu in 18 dagen slechts 215 MB:
Internet Gebruik Lumia 800 18 dagen in april
Ik gebruik zelden WiFi, doe in principe alles via 3G (behalve natuurlijk de maps voor Nokia Rijden ;))

Even iets heel anders trouwens:
LessRam schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:21:
[...]

Was het maar waar..... Nederlandse taal wordt niet ondersteund. Staat je Lumia op NL dan werkt die optie niet eens. Is ook een optie waar ik erg op zit te wachten, vooral om ook via BlueTooth Voice Dailing in de auto te kunnen gebruiken.
Is hier al nieuws over ? Ik vind het buitengewoon irritant dat een functionaliteit die mijn Nokia E65 in 2007 al had niet beschikbaar is omdat ik Nederlands spreek....

Verder heb ik nog een probleempje met Nokia Music. Ik heb een aantal albums van R.E.M. (14 stuks) op mijn telefoon gesynct met Zune. Als ik deze vanuit de album view open spelen ze probleemloos, maar als ik op de artiest 'R.E.M.' klik dan crashed Nokia Music en ben ik terug op mijn startscherm. Herkennen mensen dit issue ?

[ Voor 32% gewijzigd door Tomba op 18-04-2012 11:52 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:43
NoFearCreations schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:19:
[...]
Ik heb het nu over een extreem laag abbo van maar 100mb. En ik kreeg de 11e van deze maand al een sms dat ik over 50% zat, terwijl ik nooit op internet zit met me telefoon, 98% van de tijd op Wifi zit, en navi op offline heb staan. Dus vroeg me af wat dan wel mb's verbruikte.
Toevallig één van de volgende zaken aanstaan?
"find my phone",
"Speech recognition over the network",
"Send feedback",
"check for phone updates -> use my mobile data connections to check for updates",

Daarnaast gebruikt, volgens mij, de location service ook dataverkeer als deze beschikbaar is.
Dan heb je nog dat de game hub een optie heeft "connect with XBOX Live" die ook data gebruikt.
Onder people hub "use my location" gebruikt ook data, die download namelijk dichtsbijzijnde plaatsen. icm die optie daaronder denk ik ongemerkt best veel dataverkeer.
Autoupload bij pictures :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Weet iemand toevallig hoe je een wacht woord opslaat op een Lumia
Ga veel naar de site voetbal.nl maar moet elke keer opnieuw inloggen ?

Grtz

Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 16:19
Vandaag dacht ik plots "Hey, ik heb Nokia Music nog nergens op m'n lumia gezien, zou wel eens mix radio willen proberen".

En toen zag ik het: Nokia music is gewoon niet op de telefoon aanwezig en ik kan deze dus ook niet downloaden uit de apps omdat deze daar ook niet aanwezig is. Zal wel iets te maken hebben met een Belgisch live account.

Heb dan maar even gezocht en bij de Nederlandse Nokia site met de simulatie van de apps op de Lumia staat Nokia music erbij, als je naar exact dezelfde website gaat maar nl in be veranderd, staat Nokia music er dus niet bij :p

Heeft iemand enig idee (of weet een website) of Nokia Music ooit voor België zal verschijnen of niet?

@Rob- : Heb even rondgekeken maar volgens mij is er geen functie aanwezig in de Internet Explorer.

[ Voor 6% gewijzigd door Death1ord op 21-04-2012 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skydd86
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-07 15:08
Mijn telefoon is vastgelopen en wil niet meer aan. Ik zal vertellen hoe het kwam.

Ik deed vanochtend een spelletje(sid meyers pirates leuk spel, wel een relatief zware applicatie) ik sloot het af. Ik keek hoeveel accuspanning ik nog had, ongeveer 50%. Ik startte de browser op en op dat moment liep de telefoon vast. De telefoon ging herstarten maar kwam niet verder dan het nokia schermpje. Hij ging opnieuw uit, maar niet meer aan. Sindsdien is die niet meer aan geweest.

Ik heb um ongeveer een uur aan de oplader gehad. Ik heb al een tiental keer geprobeerd hem weer aan te krijgen. Echt de aan/uitknop wel 3 minuten ingedrukt gehouden... Harde reset werkt ook niet. Geen kik.

Wat zal ik doen? Terug naar de winkel ermee maar?

[ Voor 3% gewijzigd door Skydd86 op 21-04-2012 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skydd86 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 14:04:Wat zal ik doen? Terug naar de winkel ermee maar?
Inderdaad, terug naar de winkel ermee. Mag niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 07:49:
Hallo

Weet iemand toevallig hoe je een wacht woord opslaat op een Lumia
Ga veel naar de site voetbal.nl maar moet elke keer opnieuw inloggen ?

Grtz

Rob
Meer een algemene vraag...maarreh het eerste waar ik aan denk is cookies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 17:55:
[...]

Meer een algemene vraag...maarreh het eerste waar ik aan denk is cookies.
Niet alle websites laten je aangemeld blijven adhv cookies.

Maar kijken of deze aanstaan is wel een goed plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cookies staan aan ja, maar dit heeft geen effect.
Aan de website ligt het denk ik niet , want op me iphone werkt het wel
Dus het zou een instelling moeten zijn volgens mij
Maar die zie ik niet zo snel

Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Als mijn Lumia 800 standby is en ik sluit de oplader aan dan detecteert hij de oplader niet totdat ik hem handmatig uit de standby modus haal. Meerdere users die er last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ru__
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Het wil soms wel wat langer duren voor het toestel merkt dat 'ie aan de lader ligt (soms tot ongeveer 10s), maar tot nu toe werkt het uiteindelijk altijd wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu al 3 x gehad dat ik het toestel niet aankrijgt als die uitstaat.. 1x was het door een complete freeze het hele systeem reageerde niet .. hij stond toen wel aan maar hij reageerde op niks.. moest batterij leeg laten lopen... net had ik mijn telefoon uit de lader gehaald , hij was weer vol.. maar het toestel haperde een beetje dus besloot ik hem even uit te zetten en wilde ik hem weer aanzetten.. het aanzetten ging opeens niet, ik moest 1 minuut lang de volume down + power + camera ingedrukt houden en dan los en dan weer power on..

ik vind dit echt irritant, ik verwacht dat het zich in de toekomst vast weer voordoet..
ligt dit gewoon aan mijn toestel ? dat ik gewoon pech heb, of hebben meerdere hier last van? of is het OS gebonden of iets dergelijks? (noob vragen)
ik twijfel of ik het toestel moet inwisselen voor een andere .. in de hoop dat de nieuwe die problemen niet heeft.. mja ik heb het via studentmobiel besteld dus dan zou ik hem vast weer lang moeten missen en veel gedoe..
ik heb mijn toestel nu 2 maanden.

al met al ben ik zeer teleurgesteld in de kwaliteit die NOKIA levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-09 15:42

Sebazzz

3dp

magnifor schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 23:50:
Als mijn Lumia 800 standby is en ik sluit de oplader aan dan detecteert hij de oplader niet totdat ik hem handmatig uit de standby modus haal. Meerdere users die er last van hebben?
Dit heb ik inderdaad gemerkt, maar je kan ook even wachten en dan pakt ie het ook. Het is wel apart.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 09:26
nou, net de lumia 800 gezien erg mooi. Was van plan hem te gaan kopen, maar nu zie ik dat de uitspraak van die microsoft evangelist is ingetrokken. En microsoft geeft geen kick....ik denk dus dat die update er dan ook niet gaat komen. Jammer ik had hem wel willen kopen.

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Denk dat ie er wel komt hoor. Meestal vinden bedrijven dat soort uitlatingen die niet door een PR-persoon zijn gedaan niet zo leuk omdat het ze ergens toe dwingt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:07
Is het raadzaam om na een firmware update je phone ook een factory reset te geven ?

P.S.
Ondervindt geen problemen maar i.v.m. langere accuduur ?

[ Voor 32% gewijzigd door Albert020 op 22-04-2012 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 09:26
Albert020 schreef op zondag 22 april 2012 @ 17:51:
Is het raadzaam om na een firmware update je phone ook een factory reset te geven ?

P.S.
Ondervindt geen problemen maar i.v.m. langere accuduur ?
ik denk dat het altijd raadzaam is om een factory reset te doen om de beste prestaties te krijgen.

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
justice strike schreef op zondag 22 april 2012 @ 17:56:
[...]

ik denk dat het altijd raadzaam is om een factory reset te doen om de beste prestaties te krijgen.
Dan doe ik dat even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-01 15:37
Is er ook een mogelijkheid om de telefoon niet te laten trillen?
Ik heb al geprobeerd om het volume op 1 te zetten, maar hij zegt dan nog steeds beltoon + trillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudoo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:38
Frogy schreef op maandag 23 april 2012 @ 12:37:
Is er ook een mogelijkheid om de telefoon niet te laten trillen?
Ik heb al geprobeerd om het volume op 1 te zetten, maar hij zegt dan nog steeds beltoon + trillen.
trillen utizetten in instellingen ? :P
onder beltoon en geluiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-01 15:37
Rudoo schreef op maandag 23 april 2012 @ 12:54:
[...]

trillen utizetten in instellingen ? :P
onder beltoon en geluiden
dat het zo makkelijk kon zijn:S

Bij windows mobile kon ik dat ook regelen met mijn volume knoppen.
maar bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:44
justice strike schreef op zondag 22 april 2012 @ 17:56:
[...]

Kan je dat ook onderbouwen?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 16:39
Ramon schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:20:
[...]

Kan je dat ook onderbouwen?
Denk niet dat dat nodig is. Over het algemeen is een "schone" installatie het meest probleemloos als jet het vergelijkt met een update. Dit geldt bijvoorbeeld voor windows maar ook voor telefoons.

Samengevat:
Meestal iets betere performance omdat er geen vervuiling is en kans op fouten/problemen is kleiner.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skydd86 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 14:04:

Wat zal ik doen? Terug naar de winkel ermee maar?
Gewoon even de batterij eruit halen en er weer in. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avalaxy schreef op zondag 22 april 2012 @ 17:17:
Denk dat ie er wel komt hoor. Meestal vinden bedrijven dat soort uitlatingen die niet door een PR-persoon zijn gedaan niet zo leuk omdat het ze ergens toe dwingt.
Ja maar straks komt hij niet en zit hij opgescheept. Door jou comment. Ik zou maar even wachten als ik jou was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:37

defcon84

Multipass?

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:06:
[...]

yup gewoon even de dremel bovenhalen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skydd86
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-07 15:08
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:06:
[...]

Kon dat maar idd.

Vandaag ben ik naar de winkel geweest, Coolblue in groningen, en de jongen achter de balie deed um aan het stroom en met een harde reset kwam er leven op het scherm. Eerst het vodafone scherm, daarna bleef hij hangen bij het Nokia logo.
Die jongen verteld dat de telefoon waarschijnlijk vast gelopen is in het booten tot de accu helemaal leeg ging. De oplossing was om de accu weer aan het stroom te doen.

Nou ja... dat is precies wat ik hele weekend en vandaag gedaan heb. Echter .. hij doet nog niets. Hij blijft bij het nokia logo hangen. Zou die detecteren dat hij niet genoeg stroom heeft om de reset te voltooien?

[ Voor 10% gewijzigd door Skydd86 op 23-04-2012 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-12-2024
--------------------------------------------------------------------------------

Hallo allemaal,

Mag ik jullie misschien vragen om wat tips en info?

Momenteel heb ik een iphone 3, die ernstig aan vervanging toe is. Mijn abbo is in julie te verlengen. Op zich ben ik erg tevreden met de Iphone, maar misschien is dit vnl omdat dit mijn eerste smartphone is. Tot deze telefoon heb ik altijd nokia's gehad.
Mijn laatste telefoon was de 6710 navigator.

Bedankt alvast!

Ik mis vooral bij de iphone een fm radio, goede camera, mogelijkheid profielen op een gekozen tijdstip te laten veranderen en navigatie.

Heb een beetje zitten rondkijken naar de smartphones van nokia en heb de volgende interessante phones gezien. De Lumia 800, de N8-00 en de 808 Pure View. Waarbij ik de pure view wel aan de grote kant vind.

Ik heb gelezen dat de Lumia een windows en de andere een symbian besturingsystem heeft en de iphone ios.

*is het kort (en eenvoudig ) uit te leggen wat het verschil is tussen deze systemen? Voor mij als eenvoudige gebruiker.
*welke telefoon zou het "beste" passen bij een normaal gebruik? Ik wil vnl gewoon radio luisteren, redelijke tot goede foto's maken, beetje mailen, internetten, whappen, spelletjes spelen en gewoon bellen.
*In hoeverre kan je gebruik maken van apps als internetbankieren, facebook, wordfeud etc op bovenstaande telefoons?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf ook overgestapt van iphone 3g naar Lumia 800 en heb er geen moment spijt van gehad. De Nokia werkt gewoon lekker snel en simpel en je krijgt er navigatie en een radio bij!!! Daar komt nog bij dat de Nokia goedkoper is dan iphone.

Ik zeg: Doen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-08 14:31
Internet bankieren kan nog niet voor alle banken o.a. abnamro (maar die apps komen vast snel)
Ook profielen bestaan niet op de Lumia800
Verder kan de Lumia800 alles wat je noemt en is die juist erg goed in mailen, whatsappen, en andere social networkings

[ Voor 35% gewijzigd door LessRam op 23-04-2012 18:52 ]

Don't rely on their truth alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 18:45:
Ik ben zelf ook overgestapt van iphone 3g naar Lumia 800 en heb er geen moment spijt van gehad. De Nokia werkt gewoon lekker snel en simpel en je krijgt er navigatie en een radio bij!!! Daar komt nog bij dat de Nokia goedkoper is dan iphone.

Ik zeg: Doen!!!
Bedankt voor je reactie :) Merk jij verschil tov snelheid etc tov de iphone?
LessRam schreef op maandag 23 april 2012 @ 18:50:
Internet bankieren kan nog niet voor alle banken o.a. abnamro (maar die apps komen vast snel)
Verder kan de Lumia800 alles wat je noemt en is die juist erg goed in mailen, whatsappen, en andere social networkings
Ok, handig om te weten. Hmm dat van de profielen vind ik wel jammer. Ik gebruik mijn oude nokia nl als wekker (slaap met oordoppen, dus heb een trilfunctie nodig) Ik wil gewoon mijn geluid uit kunnen zetten id nacht, omdat ik niet wakker gebeld of gesmst wil worden, maar wel id ochtend mijn wekker "voelen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinasappel
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-09 21:28
Zoals ik in het andere forum (van WP7 applicaties) ook al had aangegeven komt de ABN-AMRO app voor/in de zomer uit. Neem aan dat andere banken dan ook snel zullen volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Dus ik kan niet wisselen tussen trilstand en gewone volume standen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
michellep77 schreef op maandag 23 april 2012 @ 19:10:
Ok, handig om te weten. Hmm dat van de profielen vind ik wel jammer. Ik gebruik mijn oude nokia nl als wekker (slaap met oordoppen, dus heb een trilfunctie nodig) Ik wil gewoon mijn geluid uit kunnen zetten id nacht, omdat ik niet wakker gebeld of gesmst wil worden, maar wel id ochtend mijn wekker "voelen".
Je kan de beltoon eenvoudig uitzetten zodat hij enkel eens trilt wanneer er een sms binnenkomt en wat langer bij bellen. De wekker gaat dan wel met trillen en geluid.

Je geluid van je beltoon kan onafhankelijk aan of uitgezet worden t.o.v. de beltoon.

Ik denk dat er hierdoor wel genoeg mogelijkheden zijn maar profielen is niet echt meer van toepassing maar je kan alles met een druk op de knop aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
misterdoom schreef op maandag 23 april 2012 @ 20:53:
[...]

Je kan de beltoon eenvoudig uitzetten zodat hij enkel eens trilt wanneer er een sms binnenkomt en wat langer bij bellen. De wekker gaat dan wel met trillen en geluid.

Je geluid van je beltoon kan onafhankelijk aan of uitgezet worden t.o.v. de beltoon.

Ik denk dat er hierdoor wel genoeg mogelijkheden zijn maar profielen is niet echt meer van toepassing maar je kan alles met een druk op de knop aanpassen.
Dat heb ik nu idd bij mijn Iphone ook. Nadeel voor mij is dat ik daar dus wakker van wordt. Nu zet ik mijn iphone t geluid gewoon uit en gebruik mijn oude nokia voor de wekker (al is momenteel mijn vriend meestal de wekker haha)
Gebruik mijn nokia trouwens ook als tom tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
misterdoom schreef op maandag 23 april 2012 @ 20:53:
[...]

Vind het overigens jammer dat er nog geen app is dat je automatisch om 23 uur bel uit en 7 uur bel aan gaat.
Kan dit niet met 1 druk op een knop "Instellingen beltonen & geluiden en stel Trillen in op Ingeschakeld"?

Nog een vraag,

Bij hoogste snelheid voor internet via data verbinding staat 3G als hoogst, zie geen HSPDA ?

[ Voor 14% gewijzigd door Albert020 op 23-04-2012 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Albert020 schreef op maandag 23 april 2012 @ 21:14:
[...]

Vind het overigens jammer dat er nog geen app is dat je automatisch om 23 uur bel uit en 7 uur bel aan gaat.
Kan dit niet met 1 druk op een knop "Instellingen beltonen & geluiden en stel Trillen in op Ingeschakeld"?

Nog een vraag,

Bij hoogste snelheid voor internet via data verbinding staat 3G als hoogst, zie geen HSPDA ?
Het zou inderdaad leuk zijn mocht je een tijd kunnen instellen zodat het automatisch gaat. Misschien komt het nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kjtm
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 18:58
Albert020 schreef op maandag 23 april 2012 @ 21:14:
[...]

Nog een vraag,

Wanneer in het menu bij "hoogste verbindingssnelheid" 3G is geselecteerd maakt hij ook gebruik van HSDPA als dit ter beschikking is. HSDPA ofwel 3.5G of 3G+ is nog geen 4G en valt dus gewoon onder de 3G-snelheid :)

Intel Core i5 3570K @4.2ghz -- Asus P8Z77-M -- 2x4GB G.Skill Ares -- Asus GTX660-DC2T-2GD5 -- Crucial M4 128GB -- Seasonic G-Serie 550 -- BitFenix Prodigy M -- Asus Xonar D1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Laatst online: 16-09 14:10
Die van de ABN deze zomer... :)
We luisteren graag naar onze klanten: #ABNAMRO #MobielBankieren is er deze zomer ook voor #WindowsMobile. We houden je op de hoogte!
Jullie hebben gelijk: we bedoelden natuurlijk #MobielBankieren voor #WindowsPhone. We zetten geen jokers in. Stop. #rectificatie

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
minkenberg schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 00:21:
[...]

Wanneer in het menu bij "hoogste verbindingssnelheid" 3G is geselecteerd maakt hij ook gebruik van HSDPA als dit ter beschikking is. HSDPA ofwel 3.5G of 3G+ is nog geen 4G en valt dus gewoon onder de 3G-snelheid :)
Ahh oke bedankt, ik dacht al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:08

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ik heb regelmatig een H boven in beeld staan als ik een zeer goede verbinding heb met 3G.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
[...]

[...]

Als je 's nachts toch niet gebeld wil worden... zet je de Lumia op offline. Wekker zal het dan toch wel blijven doen lijkt me.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

nope, wekker werkt niet als je de telefoon uitzet volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
defcon84 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 11:36:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
Rowdy.nl schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 08:07:
[...]

Die van de ABN deze zomer... :)

[...]

[...]
Rabobank is ook in de maak blijkbaar: https://twitter.com/#!/Rabobank/status/192859620505686016

Als ze nou ABN nog even voor zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Albert020 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 11:39:
[...]

volgens mij niet.. Je kan wel met 1 druk op de knop het geluid in en uit schakelen.

1 Duw de knop Volume omhoog of omlaag om de volumebalk weer te geven.
Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/global/windowsphone/nl-nl/PublishingImages/howto/wp7/block/lockscreen-screen-volumebar.png
2 Tik op Overgaan Pictogram Overgaan. Als Trillen is ingesteld in Instellingen, wordt de telefoon ingesteld op Trillen Pictogram Trillen. In het andere geval wordt de telefoon ingesteld op Beltoon uit Pictogram Beltoon uit.

bron: http://www.microsoft.com/...ringtones-and-sounds.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Daar zijn ze nu al een half jaar of misschien al langer mee bezig. Het schiet iig niet echt op daar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
ProfoundValue schreef op maandag 23 april 2012 @ 20:03:
[...]

Dus ik kan niet wisselen tussen trilstand en gewone volume standen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 20:54
Jawel, defcon84 zn post laat zien hoe.

Gewoon scherm aan, volume knopje indrukken en dan het icoontje rechtsboven indrukken. Dan kan je kiezen tussen trilstand of trilstand + geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Had net even iets vreemd, was aan het bellen en ineens ging me telefoon opnieuw rebooten,
kreeg een grote batterij icoon in me beeld met aan de onderkant een rode streep, toen ging
die weer gewoon aan, batterij is overigens gewoon vol !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
defcon84 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 11:36:
Heb het inderdaad ook geprobeerd en de wekker gaat niet af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caelorum schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 13:05:
[...]

Daar zijn ze nu al een half jaar of misschien al langer mee bezig. Het schiet iig niet echt op daar :P
Is heel normaal hoor. Het is niet zomaar een simpel appje of een spelletje. Het is wel een app waarmee je geld mee kan overschrijven en je saldo kunt bekijken.

Hier moet de beveiliging serieus worden getest. Dit testen en ontwikkelen kost nou eenmaal veel meer tijd. Op Android en iOS moesten ze ook heel lang wachten. Niks meer dan normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
Ik ga waarschijnlijk ook een Lumia 800 kopen maar ik vroeg me nog af hoe het nu met de camera zit? In de reviews waren de meesten daar nogal over ontgoocheld maar een update zou dat moeten opgelost hebben. Klopt dat?

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 17:56:
[...]Is heel normaal hoor. [...]
Daar ben ik me heel erg van bewust, maar het ging me meer om dat het niet pas net bekend was gemaakt ofzo, maar echt al langer bekend was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Renegade! schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 19:17:
Ik ga waarschijnlijk ook een Lumia 800 kopen maar ik vroeg me nog af hoe het nu met de camera zit? In de reviews waren de meesten daar nogal over ontgoocheld maar een update zou dat moeten opgelost hebben. Klopt dat?
Ach, voor een sfeerfototje overdag is het geen probleem, als het donker wordt is het al wat minder maar echt héél slecht vind ik het niet.

Maar ik ben dan ook niet zo begaan met de scherpste en mooiste foto's te hebben. Als je de camera voor sporadisch gebruik wilt gebruiken dan is dat meer dan voldoende.

Er is altijd wel een concurrent die het beter doet maar dan moet je je afvragen hoe zwaar je daar aan tilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Camera vind ik zelf redelijk slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
Renegade! schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 19:17:
Heb voor de Lumia een N8 gehad, in vergelijking daarmee zijn de foto's gewoon minder. Maar over het algemeen maakt de 800 geen slechte foto's, zeker in daglicht niet. In het donker wordt het gewoon wat minder.
Basekid schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 21:39:
Camera vind ik zelf redelijk slecht
Hoezo?

[ Voor 12% gewijzigd door Beanie op 24-04-2012 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Beanie schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 22:10:
[...]

Heb voor de Lumia een N8 gehad, in vergelijking daarmee zijn de foto's gewoon minder. Maar over het algemeen maakt de 800 geen slechte foto's, zeker in daglicht niet. In het donker wordt het gewoon wat minder.

[...]

Hoezo?
Flits overbelicht, redelijk snel korrelige fotos,kleuren zijn flets.

;(

edit: zie hier 2 fotos.... ze zijn niet erg slecht, maar ook niet "goed" (maar misschien ligt het aan mij)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9b9x3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6FAam.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/03p0C.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Basekid op 24-04-2012 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Ik vind dat voldoende voor een mobiele telefoon. Als ik goede foto's wil neem ik wel m'n gewone camera.

Je kan alles perfect zien wat je moet zien op de foto's, goed genoeg om op facebook te zetten en zelfs om te houden als herinnering.

Als je natuurlijk van plan bent om de lumia te gebruiken als standaardcamera dan is het inderdaad niet zo goed nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
Basekid schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 22:34:
[...]

;(

edit: zie hier 2 fotos.... ze zijn niet erg slecht, maar ook niet "goed" (maar misschien ligt het aan mij)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die zijn duidelijk slechter dan wat ik eruit haal. Al moet ik wel zeggen dat de beste foto's die ik ermee gemaakt allemaal in relatief goede omstandigheden zijn gemaakt (zonlicht of voldoende natuurlijk licht)
Zodra je in een slecht verlichte ruimte komt, vooral schemerig, wordt het een stuk minder.

Ondanks dat ik van een N8 kom ben ik redelijk tevreden over wat de camera doet, maar verwacht dan ook geen hoogstaande kwaliteit. Het is mooi voor de kiekjes wanneer je geen andere camera bij je hebt. De echte artistieke ingevingen hoef je niet te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Ben het met anderen hier eens dat de camera op je telefoon niet je standaard camera moet worden, daarvoor hebben we immers nu nog onze normale digitale camera voor.
Wel is deze camera goed geschikt voor wanneer je foto's on-the-go wilt maken voor op Twitter of Facebook ofzo en dan moet ik wel weer zeggen dat ik deze camera nou ook weer niet zo gek slecht vind..

It does the job after all, right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online

polthemol

Moderator General Chat
Basekid schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 22:34:
[...]

;(

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
1. veel wit, auto witbalans heeft daar moeite mee indoor (met veel camera's zo)
2. bewogen
3. niet in focus

niet echt bruikbaar materiaal om de kwaliteit van de camera mee te bepalen lijkt mij tbh.

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
ProfoundValue schreef op woensdag 25 april 2012 @ 06:19:
Ben het met anderen hier eens dat de camera op je telefoon niet je standaard camera moet worden, daarvoor hebben we immers nu nog onze normale digitale camera voor.
Wel is deze camera goed geschikt voor wanneer je foto's on-the-go wilt maken voor op Twitter of Facebook ofzo en dan moet ik wel weer zeggen dat ik deze camera nou ook weer niet zo gek slecht vind..

It does the job after all, right?
Ben het voorlopig ook nog eens met die visie maar op termijn zou ik toch graag die extra camera laten vallen, ook op reis enzo. Als je de sample foto's van de Pureview techniek van Nokia gezien hebt lijkt dat me ook steeds dichter te komen. Kan niet wachten op Pureview toestellen met WP8!

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Renegade! schreef op woensdag 25 april 2012 @ 08:22:
[...]

Ben het voorlopig ook nog eens met die visie maar op termijn zou ik toch graag die extra camera laten vallen, ook op reis enzo. Als je de sample foto's van de Pureview techniek van Nokia gezien hebt lijkt dat me ook steeds dichter te komen. Kan niet wachten op Pureview toestellen met WP8!
Helemaal mee eens en natuurlijk worden de camera's steeds beter op telefoons (kijk maar naar de Pureview), maar op dit moment is dit gewoon nog niet goed uitgewerkt/uitgekristalliseerd, daarbij betaal je nu nog echt de hoofdprijs voor dit soort mobieltjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennenlikker
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 14:54
Foto van mijn Lumia 800, ik vind hem prima foto's maken. Beter als m'n vorig HTC trophy 7.

Afbeeldingslocatie: https://public.bay.livefilestore.com/y1pRqi2088N0vqqepvR_S7pgki6m8Z0auMFRZ5DhqMeLUF5KMzqZt_oHsi-BitfYOMIhnZjUfgLR5-A4bp3uf8LpQ/WP_000000.jpg?psid=1

Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
pennenlikker schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:54:
Foto van mijn Lumia 800, ik vind hem prima foto's maken. Beter als m'n vorig HTC trophy 7.

[afbeelding]
Mee eens hoor, ik vind de foto's van de 800 al goed. Die van de 900 zullen weinig verschillen, miss iets beter zijn, maar ik vind het er goed genoeg uitzien hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
pennenlikker schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:54:

[afbeelding]
Vind het er ook vrij goed uitzien, zeker bij die weersomstandigheden. Meeste foto's getrokken door smartphones zouden volledig overbelicht zijn met die lucht maar hier vind ik het net goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Hm, dan ligt het denk ik aan mij, die andere foto ziet er een stuk beter uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennenlikker
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 14:54
Klopt maar hij heeft ook een klein beetje op het raam gefocused denk ik. Je ziet een kleine weerspiegeling van iets. Of het spookt hier :-)

Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

De nokia is 10x sneller dan een iphone 3g. alles draaid gewoon sneller apps laden sneller internet is veel sneller. en navigatie is gebruiks klaar in 10 sec. Op mijn iphone 3g duurde dat ongeveer 10 min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trabbit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 10:55
Foto's zijn ook wel aardig maar minder dan bijvoorbeeld mijn oude rot de N900. Daar kon je veel mooiere macro foto's mee maken van een bloem oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Caelorum schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 13:05:
[...]

kan toch ook met je browser naar de wap pagina van rabobank..?!
werkte bij mijn N900 ook en nu voor mijn N9 idem, zijn ook geen aparte apps voor beschikbaar (maemo 5 en 6) en nodig in mijn ogen.. 8)

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
trabbit schreef op woensdag 25 april 2012 @ 21:02:
Foto's zijn ook wel aardig maar minder dan bijvoorbeeld mijn oude rot de N900. Daar kon je veel mooiere macro foto's mee maken van een bloem oid.
Bedenk dat bovenstaande foto's met een willekeurige lichtstand, met een bepaalde focus en vanuit een willekeurige hoek zijn genomen. Ik vind dit niet heel erg representatief voor de camera van de telefoon.. dan moet ik echt een hele serie foto's zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 18:47:
[...]

De nokia is 10x sneller dan een iphone 3g. alles draaid gewoon sneller apps laden sneller internet is veel sneller. en navigatie is gebruiks klaar in 10 sec. Op mijn iphone 3g duurde dat ongeveer 10 min
En tov de IP4?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Nog meer foto's gemaakt met de Lumia ;)

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7203/6967614998_b3de2d7f55_z.jpg
http://www.flickr.com/pho...967614998/in/photostream/

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7046/7113693067_128f11d2f8_z.jpg
http://www.flickr.com/pho...113693067/in/photostream/

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7084/7113692819_ea3879e5df_z.jpg
http://www.flickr.com/pho...113692819/in/photostream/

Wel lastig focussen op die dauwdruppels...

[ Voor 6% gewijzigd door Ramon op 25-04-2012 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:36

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Hoe krijg je het voor elkaar zulke mooie foto's te produceren? Bewerking achteraf of echt rauwe beelden?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
DeNachtwacht schreef op woensdag 25 april 2012 @ 22:49:
Hoe krijg je het voor elkaar zulke mooie foto's te produceren? Bewerking achteraf of echt rauwe beelden?
Dit is direct uit de telefoon, die op macro-stand stond. Dit zijn uiteraard wel beelden van november vorig jaar toen het zo mistig was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
Kun je de lumia ook personaliseren? Dwz andere kleuren als achtergrond of foto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
michellep77 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 23:25:
Kun je de lumia ook personaliseren? Dwz andere kleuren als achtergrond of foto's?
Je kan de kleuren van de tiles kiezen, hier zijn de kleuren opgesomd (heb gespiekt van m'n lumia :+)

magenta, paars, groendblauw, lichtgroen, bruin, roze, oranje, blauw, rood, groen, nokia blue

De achtergrond bij de tiles/menu kan je kiezen tussen zwart of wit. Zwart vind ik de beste keuze, ziet er prachtig uit.

De afbeelding van de locked screen kan je volledig personaliseren met eender welke foto die je wil.

Aangezien je dus met Tiles werkt, is een achtergrond achter de tiles compleet nutteloos want ze zouden er volledig voor staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
Als we toch met foto's bezig zijn, hier een foto van de link die sake al eerder meldde...
Wel een gaaf artikel overigens; tot 8KM hoogte een dataverbinding en -61 graden op 32KM hoogte overleefd... :)

Afbeeldingslocatie: http://cdn.conversations.nokia.com.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2012/04/cloudscape.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Rowdy.nl op 26-04-2012 13:25 ]

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Nice....

Nokia Lumia met Windows 8 tablets. Tis conecpt art btw.... ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.concept-phones.com/wp-content/uploads/2011/12/nokia1_tablet_concept_yronimus.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
MRELynx schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:28:
Nice....

Nokia Lumia met Windows 8 tablets. Tis conecpt art btw.... ;)

[afbeelding]
Maar wat heeft dit met de Lumia 800 te maken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Albert020 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:43:
[...]

Maar wat heeft dit met de Lumia 800 te maken ?
Zeurkous. Hij lijkt op de Lumia 800, het is een Nokia, hij draait Windows 8 Metro (wat erg op het OS op de Lumia 800 lijkt).. maar bovenal is het leuk om te zien :)

Door alle strenge regeltjes op GoT gaat de lol er af en toe wel van af zeg...

[ Voor 14% gewijzigd door HyperioN op 26-04-2012 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
HyperioN schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:45:
[...]

Zeurkous. Hij lijkt op de Lumia 800, het is een Nokia, hij draait Windows 8 Metro (wat erg op het OS op de Lumia 800 lijkt).. maar bovenal is het leuk om te zien :)

Door alle strenge regeltjes op GoT gaat de lol er af en toe wel van af zeg...
Start dan een topic dat over Windows 8 tablets gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

mss heet ie wel "Nokia Lumia 800 Tab" :p
deze zou ik direct kopen btw <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
defcon84 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:01:
Zou het dan niet eerder een Lumia 900 zijn geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Als het een 10 inch scherm is, zou het iets van de Lumia 2000 Tab moeten zijn (ruim 2 keer zo groot als de 900) :P

En af en toe een leuk dingetje dat misschien niet helemaal on-topic is moet heus wel een keertje kunnen. Als het maar geen schering en inslag wordt. Dan moeten we er maar een apart WP8 concept topic van maken.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

defcon84 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:01:
Man ik zou er direct 2 kopen, een groene een rode... Als die uitkomen.... Blijf het jammer vinden dat de lumia niet in meer kleuren uit komt. Wit is heel mooi, maar een rode of groene lijkt me ook heel mooi om te zien....

Zie ook http://www.concept-phones.com/microsoft/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

liefst zou ik mss een nog net iets groter scherm zien en het dubbele in resolutie :)
en mss wordt de benaming wel "Nokia Lumia Tab 8" ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
MRELynx schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:30:
[...]

Man ik zou er direct 2 kopen, een groene een rode... Als die uitkomen.... Blijf het jammer vinden dat de lumia niet in meer kleuren uit komt. Wit is heel mooi, maar een rode of groene lijkt me ook heel mooi om te zien....
Ja dan lijkt mij Bordeaux rood wel een mooi kleurtje >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Rowdy.nl schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:23:
Als we toch met foto's bezig zijn, hier een foto van de link die sake al eerder meldde...
Wel een gaaf artikel overigens; tot 8KM hoogte een dataverbinding en -61 graden op 32KM hoogte overleefd... :)

[afbeelding]
Hoe hebben ze dat getest? :P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
DennusB schreef op donderdag 26 april 2012 @ 15:37:
[...]
Hoe hebben ze dat getest? :P
Hoe hebben ze wát getest? 8)

Temperaturen zullen ze wel met aparte meettemperatuur getest hebben; tis niet voor niets een weerballon hé? Voor de rest; een log met wanneer de dataverbinding wegvalt tegen het log van de GPS gegevens wegzetten lijkt me data genoeg voor de rest? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

kijken of whatsapp berichtjes aankomen eh :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
defcon84 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:24:
kijken of whatsapp berichtjes aankomen eh :p
Hehe, daar hebben ze soms met telefoons net boven zeeniveau al moeite mee... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En zelfs 4 à 5m onder NAP lukt het soms niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:40:
En zelfs 4 à 5m onder NAP lukt het soms niet!
Ligt misschien aan de luchtvochtigheid? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
Hmz, grappig bericht op WP7...
Nieuwe 12072 firmware Nokia Lumia 800
We hebben net allemaal een nieuw setje firmware via Zune ontvangen voor onze mooie Nokia Lumia 800′s, en die heeft eindelijk korte metten gemaakt met de slechte batterijduur. Maar goede firmware bouwen blijkt nog zo eenvoudig niet te zijn, want met de .12070 update is er toch helaas nog een klein bugje geintroduceerd ook. Als je muziek hebt spelen op je toestel en je krijgt een telefoontje binnen, dan gaat het muziekvolume eventjes kneiterhard en als je dan net een hoofdtelefoon op hebt dan is dat op zijn zachtst gezegd niet echt prettig.

[..]

Volgens berichten op ons forum gaat Vodafone UK ook zeer binnenkort beginnen aan de uitrol van deze update, en wie weet betekent dat dat wij ook snel aan de beurt zijn met deze .12072 update.

[..]
Die update heb ik vanmorgen reeds ontvangen... Nog meer mensen die deze update al hebben gekregen?

Is overigens een Vodafone NL branded Lumia. Heb wel destijds die Singapore 12070 update geflashed, dus maybe dat dat er iets mee te maken heeft...

Nee, dit hoort niet echt in dat batterijproblemen topic... Waarom? Dit gaat om een andere firmware, namelijk de minor update 12072, die tov de 12070 update slechts een klein bugje mbt het volume fixt... ;)

Pagina: 1 ... 20 ... 43 Laatste

Let op:
~~~[html]Batterij problemen zijn in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1489250">dit topic</a> besproken. Daar is het meeste nu wel over gezegd, dus hebben we dat topic gesloten. Accessoires mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1478296">dit topic</a> besproken worden.

Discussie en ervaringen over de 1600.2487.8107.12070 update mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1494255">dit topic</a> besproken worden.~~~[/html]