Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:05
Rowdy.nl schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:41:
Hmz, grappig bericht op WP7...

[...]

Die update heb ik vanmorgen reeds ontvangen... Nog meer mensen die deze update al hebben gekregen?

Is overigens een Vodafone NL branded Lumia. Heb wel destijds die Singapore 12070 update geflashed, dus maybe dat dat er iets mee te maken heeft...

Nee, dit hoort niet echt in dat batterijproblemen topic... Waarom? Dit gaat om een andere firmware, namelijk de minor update 12072, die tov de 12070 update slechts een klein bugje mbt het volume fixt... ;)
Hier een geflashte Lumia 800 , Vodafone unbranded. Ik heb hem nog niet gezien. Die audio fix is erg welkom!

Hebben er hier mensen nog meer last van dat ze mensen slecht kunnen verstaan? Het is op dit moment mijn enige irritatie. Lijkt wel of gesprek audio een stuk minder hard kan dan muziek audio...

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:36
Er is ook gefixt dat de oplader sneller gedetecteerd wordt.

Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-12-2024
Wat zouden jullie een redelijke prijs vinden voor een Lumia, ongebruikt, wel particulier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:07
michellep77 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 17:08:
Wat zouden jullie een redelijke prijs vinden voor een Lumia, ongebruikt, wel particulier?
250 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-07 16:45
Zojuist de Lumia 800 binnen gekregen en ik ben er echt ontzettend blij mee. Het werkt echt super snel allemaal en dat is echt een verademing. Wel liep hij vast toen ik een gesprek ophing, erg vreemd dus heb even moeten rebooten.

Wat ik overigens iets minder vindt is dat mijn contacten die ik overgezet heb vanuit mijn vorige telefoon tussen de Windows live contacten komen te staan. Je kunt erop filteren wat ik ook gedaan heb maar dan zie ik helemaal geen contacten meer. Blijkbaar hebben mijn contacten die ik overgezet heb ook op een of andere manier iets van een Windows Live categorie toegewezen. Reacties hoe dit op te lossen is zijn natuurlijk welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 16:19
michellep77 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 17:08:
In Nederland kost de gsm nieuw, van de winkel, met garantie €379 of zoiets. Dus ik ben met albert020 eens dat €250 een nette prijs is, misschien wat verhogen naar €280 maar veel hoger zou ik toch niet gaan.
P-aul schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 17:58:
Zojuist de Lumia 800 binnen gekregen en ik ben er echt ontzettend blij mee. Het werkt echt super snel allemaal en dat is echt een verademing. Wel liep hij vast toen ik een gesprek ophing, erg vreemd dus heb even moeten rebooten.

Wat ik overigens iets minder vindt is dat mijn contacten die ik overgezet heb vanuit mijn vorige telefoon tussen de Windows live contacten komen te staan. Je kunt erop filteren wat ik ook gedaan heb maar dan zie ik helemaal geen contacten meer. Blijkbaar hebben mijn contacten die ik overgezet heb ook op een of andere manier iets van een Windows Live categorie toegewezen. Reacties hoe dit op te lossen is zijn natuurlijk welkom!
De bedoeling van de people hub is om alles samen te voegen. Je kan dus Windows Live users/Facebook users koppelen aan je al reeds bestaande contactpersonen van je telefoon.

Als je naar een contactpersoon gaat, ga je een knop met "koppelen" zien en daarmee kan je meerdere users linken met deze contactpersoon. Concreet betekend het dus dat, als je 2x dezelfde persoon hebt staan, een live user en je contactpersoon, je die kan samenvoegen onder 1 naam zodat je én de live gegevens hebt als het telefoonnummer.

Soms doet de WP7 dit vanzelf als het duidelijk over dezelfde persoon gaat.

[ Voor 62% gewijzigd door Death1ord op 27-04-2012 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
misterdoom schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 18:23:
[...]

In Nederland kost de gsm nieuw, van de winkel, met garantie €379 of zoiets. Dus ik ben met albert020 eens dat €250 een nette prijs is, misschien wat verhogen naar €280 maar veel hoger zou ik toch niet gaan.
[...]
Bedankt! Kan er 1 overnemen, maar mijn budget ligt wat onder de gevraagde prijs. Op inet kom ik trouwens hogere prijzen tegen voor het losse toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 20:59
Hier ook de 12072 binnen gekregen via Zune.

Had mijne ook de vorige keer zelf geflashed met 12070, ik weet niet of het de singapore versie was, wel als ik opstarte een Vodafone logo.

Ben er wel blij mee, de volume bug is inderdaad opgelost!

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht een tip, wellicht iets veel te voor de hand liggends. Ik erger me ook aan het feit dat ik de trilfunctie 's nachts niet helemaal uit kan zetten, dan wel synchronisatie kan uitzetten zoals ik dat op mijn HTC Desire altijd deed.

Anyway, ik had laatst een "duh" moment: Ik zet nu 's nachts mijn telefoon op batterijbesparing. Twee voordelen, ik hoef niet 's nachts op te laten, maar belangrijker, ik wordt niet gestoord door mailtjes of whatsapps! Sms krijg ik nauwelijks en ik wil het liefst bereikbaar blijven voor telefoontjes, en natuurlijk moet mijn wekker het blijven doen. Ik had liever een betere oplossing gehad maar tot die er is werkt dit ook prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:09:
Wellicht een tip, wellicht iets veel te voor de hand liggends. Ik erger me ook aan het feit dat ik de trilfunctie 's nachts niet helemaal uit kan zetten, dan wel synchronisatie kan uitzetten zoals ik dat op mijn HTC Desire altijd deed.

Anyway, ik had laatst een "duh" moment: Ik zet nu 's nachts mijn telefoon op batterijbesparing. Twee voordelen, ik hoef niet 's nachts op te laten, maar belangrijker, ik wordt niet gestoord door mailtjes of whatsapps! Sms krijg ik nauwelijks en ik wil het liefst bereikbaar blijven voor telefoontjes, en natuurlijk moet mijn wekker het blijven doen. Ik had liever een betere oplossing gehad maar tot die er is werkt dit ook prima!
Houdt dit in dat je wél alles ontvangt, alleen dat je geen getril hoort/voelt?
Gaat dan je wekker wél met trilfunctie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:48

Ankh

|true

Sinds vanochtend heb ik het probleem dat het geluid van de "earpiece" niet meer werkt. Ga eerst maar eens de software opnieuw installeren.. Maar wel echt een vreemd probleem! Kan dus niet bellen...

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:09:

Gewoon naar settings=> ringtones en geluid=> vibratie uitzetten. Of wil je graag dat trillen alleen uitgaat voor whatsapp en mailtjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
vali schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:39:
[...]

Gewoon naar settings=> ringtones en geluid=> vibratie uitzetten. Of wil je graag dat trillen alleen uitgaat voor whatsapp en mailtjes?
Ik zou willen dat trillen alleen bij de wekker afgaat en bij bellen etc niet, maar ik wil de telefoon niet uitzetten. En de volgende ochtend met weinig handelingen weer wel de trilfunctie aan hebben hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
michellep77 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:50:
[...]

Ik zou willen dat trillen alleen bij de wekker afgaat en bij bellen etc niet, maar ik wil de telefoon niet uitzetten. En de volgende ochtend met weinig handelingen weer wel de trilfunctie aan hebben hahaha
Als je nooit gebeld/gesmst wilt worden 's nachts kan je de Lumia ook op Vliegtuigmodus zetten. Dan zal je geen enkele verbinding maken maar je wekker zal nog steeds werken.

Dat is de beste manier om het aan te pakken zoals jij het wilt.

Je kan, jammer genoeg, niet het trillen van bellen/sms afzonderlijk regelen met de wekker functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Gebruikt iemand zijn Lumia ook in combinatie met Skype ?
Heb problemen kan wel bellen van iphone naar Lumia , maar van Lumia naar iphone wordt er gelijk opgehangen.

Zoek naar een instelling maar kan niets vinden
Iemand een idee

Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-09 15:42

Sebazzz

3dp

Heb je Skype openstaan en niet je telefoon stand-by/gelocked? Skype werkt niet als het niet op de voorgrond is of de telefoon gelockt is.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:10

NoFearCreations

3DPrint the world!

Gebruik Skype regelmatig op de Lumia, werkt hier perfect. Naar andere telefoons, en naar pc's.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z_Jr
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-04-2022
Kan iemand me helpen met twitter bij de People-Hub? Ik kan geen nieuwe tweets van andere personen zien bij de people-hub. Als ik dan sorteer op "Updates weergeven van Twitter" dan staat er "Er kan nu geen verbinding worden gemaakt met uw feeds". Wifi staat aan en doet het gewoon. :S

Via de originele Twitter-app werkt alles gewoon wel.

Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Z_Jr schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 12:39:
Kan iemand me helpen met twitter bij de People-Hub? Ik kan geen nieuwe tweets van andere personen zien bij de people-hub. Als ik dan sorteer op "Updates weergeven van Twitter" dan staat er "Er kan nu geen verbinding worden gemaakt met uw feeds". Wifi staat aan en doet het gewoon. :S

Via de originele Twitter-app werkt alles gewoon wel.

Help!
Ja behalve dan als ik op zeg maar AT5 druk en daar alle tweets van wil zien niet zie !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

Ankh schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:38:
Sinds vanochtend heb ik het probleem dat het geluid van de "earpiece" niet meer werkt. Ga eerst maar eens de software opnieuw installeren.. Maar wel echt een vreemd probleem! Kan dus niet bellen...
Na een hard reset (alles kwijt, majah) en een nachtje verder werkt het ineens allemaal weer... Erg vreemd!

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Ankh schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 13:53:
[...]

Na een hard reset (alles kwijt, majah) en een nachtje verder werkt het ineens allemaal weer... Erg vreemd!
Dus je hebt de fabriek instellingen terug gezet en vanmorgen stonden vanzelf al je apps er weer op geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

Albert020 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 14:59:
[...]

Dus je hebt de fabriek instellingen terug gezet en vanmorgen stonden vanzelf al je apps er weer op geïnstalleerd?
Nee, dat zeg ik toch niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Ankh schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 15:03:
[...]

Nee, dat zeg ik toch niet :)
Een hard reset is het zelfde hoor...

Heb je links of rechts gedaan ?

Afbeeldingslocatie: http://www.ukmobilereview.com/wp-content/uploads/2011/11/tech_nokia_lumia_800-soft-reset.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.ukmobilereview.com/wp-content/uploads/2011/11/tech_nokia_lumia_800-hardreset.jpg

[ Voor 63% gewijzigd door Albert020 op 28-04-2012 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Laatst online: 05-09 08:50
Hij bedoeld denk ik dat hij z'n apps en settings wel kwijt is..

Maar met reinstaller staan die apps dr ook zo weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
spNk schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 19:07:
Hij bedoeld denk ik dat hij z'n apps en settings wel kwijt is..

Maar met reinstaller staan die apps dr ook zo weer op.
Dan is dat nogal vaag uitgelegd, maar als hij een hard reset gedaan zou hebben,
is het onmogelijk dat na 1 nacht plotseling alles hocus pocus weer bij het oude is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvg
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-02 14:40
die nieuwe 12072 software versie. is deze voor iedereen? want ik kan hem in België via zune nog niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
nielsvg schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 19:26:
die nieuwe 12072 software versie. is deze voor iedereen? want ik kan hem in België via zune nog niet vinden
Dacht dat ie alleen nog voor branded Vodafone toestellen beschikbaar is ?

Nieuwe 12072 firmware Nokia Lumia 800 rolt uit

[ Voor 20% gewijzigd door Albert020 op 28-04-2012 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13:37
michellep77 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:30:
[...]

Houdt dit in dat je wél alles ontvangt, alleen dat je geen getril hoort/voelt?
Gaat dan je wekker wél met trilfunctie?
In de Batterij besparing modus gaan alle verbindingen offline, behalve de gsm.
Dus geen push notificaties of scheduled data verbindingen. Alles moet dan handmatig.

Dus geen WA, geen mail. Maar wel sms en inkomende oproepen.
Doe het zo ook al maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
Bedankt voor de tips!

Kun je trouwens eigen liedjes als ringtone instellen?

Vandaag even in n telefoonzaak geweest en even "gespeeld" met n lumia 800. Werd er wel blij van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

michellep77 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 23:44:
Bedankt voor de tips!

Kun je trouwens eigen liedjes als ringtone instellen?

Vandaag even in n telefoonzaak geweest en even "gespeeld" met n lumia 800. Werd er wel blij van!
Ja, van 40 sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

Albert020 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 19:22:
[...]

Dan is dat nogal vaag uitgelegd, maar als hij een hard reset gedaan zou hebben,
is het onmogelijk dat na 1 nacht plotseling alles hocus pocus weer bij het oude is ;)
Er staat toch dat het geluid van mijn earpiece (dus als je normaal belt) niet meer werkte. Na een hard reset deed ie het spontaan weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
Ok
Kunje dan zelf regelen welkstuk van een nummer je gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

michellep77 schreef op zondag 29 april 2012 @ 09:45:
[...]

Ok
Kunje dan zelf regelen welkstuk van een nummer je gebruikt?
Je kunt willekeurig stukjes muziek tot 40 seconden in je Zune software als ringtone aanmerken en naar je telefoon syncen. Opknippen van langere mp3's op je PC moet je dan zelf doen.

Het maken van ringtones uit mp3's kan ook op je device met bepaalde apps in de marketplace zoals easyRing&Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
Verwijderd schreef op zondag 29 april 2012 @ 10:14:
[...]

Je kunt willekeurig stukjes muziek tot 40 seconden in je Zune software als ringtone aanmerken en naar je telefoon syncen. Opknippen van langere mp3's op je PC moet je dan zelf doen.

Het maken van ringtones uit mp3's kan ook op je device met bepaalde apps in de marketplace zoals easyRing&Music
bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Er bestaat ook een app "Free Ringtones" die een hele database heeft aan ringtones die je dan kan downloaden naar je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01 21:10
Een hard-reset is toch, fabrieksinstellingen terug zetten? Anders heb ik die van mij ook nog niet ge hard reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trestry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 16:07
Crescendo schreef op zondag 29 april 2012 @ 17:54:
Een hard-reset is toch, fabrieksinstellingen terug zetten? Anders heb ik die van mij ook nog niet ge hard reset.
Bij een hard-reset gaat gewoon alles weg. Naast de instellingen ben je dus ook je apps etc. kwijt. Je telefoon is dan weer zoals hij was toen je hem kocht. Firmware updates blijven overigens wel behouden

[ Voor 5% gewijzigd door Trestry op 29-04-2012 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

For the brave:
Like electricity? Hack wireless charging on to your Nokia Lumia 800
http://www.wpcentral.com/...s-charging-your-lumia-800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Je moet enkel Zune op je pc installeren en je kan de telefoon updaten. Je kan een aantal zaken instellen zoals wat moet gesynchroniseerd worden en wat niet. Het is allemaal eenvoudig. Je zal waarschijnlijk bij instellen moeten gaan om te updaten maar dat is allemaal eenvoudig hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Nokia Lumia 800 icm een Telfort-abonnement. De telefoon denkt dat-ie constant aan het roamen is. Een voorlopig onoplosbaar probleem als ik het goed begrepen heb.

Ik heb nu alleen constant een driehoekje in beeld, en dat vind ik irritant. Enig idee hoe ik die weg kan krijgen (zonder verlies van telefoonfuncties)?

Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 12:01:
Ik heb een Nokia Lumia 800 icm een Telfort-abonnement. De telefoon denkt dat-ie constant aan het roamen is. Een voorlopig onoplosbaar probleem als ik het goed begrepen heb.

Ik heb nu alleen constant een driehoekje in beeld, en dat vind ik irritant. Enig idee hoe ik die weg kan krijgen (zonder verlies van telefoonfuncties)?

Dank
Simpel, niet :D

Telfort 'roamt' op het netwerk van KPN en je toestel zal dit dus altijd aangeven. Enige oplossing is om roamen niet toe te staan, maar dan heb je een redelijk waardeloos stuk techniek in je handen :P

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gix
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-06 17:14

Gix

Oke feest, ik heb nu bijna een half jaar mijn lumia 800. Op koningen dag viel hij uit! Deed opeens niets meer en wilde ook niet meer opnieuw opstarten.

Wat ik tot nu toe heb geprobeerd:
  • Opladen met bijgeleverde lader
  • Opladen aan computer
  • Soft reset uitvoeren
  • Hard rest uitvoeren
  • Power knop ingedrukt houden en kabel er in en uit doen (dit ook met soft en hard reset gedaan)
  • [STUPID MODE]Na bericht op Nokia site, zelfs met de hand warmer maken in de hoop dat hij wel wil opladen[/STUPID MODE]
Nu heb ik al via de mail contact gehad met het Nokia Care Center. Zij kunnen hem alleen maar opsturen helemaal niets voor me doen. Wat zouden jullie doen?
Meest irritante is dat ik mijn sim kaart niet in mijn oude toestel kan stoppen, dit omdat ik geen mircosim adapter hebben... Dus heerlijk onbereikbaar.

Iemand nog een suggestie wat ik kan proberen? Zou jij je toestel weg brengen bij het Nokia Care Point, of de winkel waar je hem gekocht hebt? Wat zal sneller gaan qua opsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
De heletijd aan de lader hangen, het toestel wat "opwarmen" en hopen dat hij aanschiet. Af en toe eens heel lang op de powerknop drukken en kijken of het toestel aanschiet. Vanaf het aan gaat zal hij de lader herkennen en dus beginnen opladen.

Als jij rondkijkt zal je zien dat dit probleem vaak voorkomt als je de batterij volledig laat "dood" gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gix

Gix

misterdoom schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:13:
De heletijd aan de lader hangen, het toestel wat "opwarmen" en hopen dat hij aanschiet. Af en toe eens heel lang op de powerknop drukken en kijken of het toestel aanschiet. Vanaf het aan gaat zal hij de lader herkennen en dus beginnen opladen.

Als jij rondkijkt zal je zien dat dit probleem vaak voorkomt als je de batterij volledig laat "dood" gaan.
Oeh das wel naar probleem. Erge is dat ik hem niet dood heb laten gaan. Hij viel gewoon zo uit. Niets bijzonders, had nog genoeg sap in de accu zitten. Heb hem nu maar op de verwarming gelegt. Misschien maar even het hoesje er af halen.

Op zich wel een logische oplossing. Maar snap niet dat hij vanochtend wel opeens even trilde... Maar daarna gebeurde er niets! Weet niet hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 10:05
Een microsim adapter is overigens makkelijk via telefoonwinkels te krijgen voor een paar euro.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gix

Gix

Telfordia schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:24:
Een microsim adapter is overigens makkelijk via telefoonwinkels te krijgen voor een paar euro.
Yes wilde vanmiddag na het werk even naar de telefoonwinkel lopen waar ik hem ook gekocht had. Zodat ik anders wel weer bereikbaarben via mijn nokia n900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PaT schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 12:11:
[...]

Simpel, niet :D

Telfort 'roamt' op het netwerk van KPN en je toestel zal dit dus altijd aangeven. Enige oplossing is om roamen niet toe te staan, maar dan heb je een redelijk waardeloos stuk techniek in je handen :P
Ok, bedankt. Jammer, zeker omdat de andere icoontjes wel verdwijnen. Het komt het strakke ontwerp niet ten goede vind ik.

Is er overigens een oplossing voor dit probleem (het continue roamen) te voorzien:
- update van telefoonsoftware?
- een app die het oplost? (bijvoorbeeld door zelf aan te geven welk netwerk de juiste is)
- Telfort? (dat is ijdele hoop geloof ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online
Telfort inderdaad. Hi "roamt" ook (sort of) op het netwerk van KPN, maar dat wordt toch gezien als het native netwerk van Hi. Telfort of KPN zou dus ergens een instelling moeten wijzigen. Een andere oplossing is er volgens mij niet.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-07 16:45
Ik zit met 2 vragen :)

1. Werkt bij jullie Whats app ook zo vreemd? Ik moet mijn telefoon eerst unlocken voordat ik berichten ontvang.. Wanneer ik de telefoon unlock krijg ik plotseling alle berichten binnen.. erg vreemd net of hij alleen maar connectie maakt wanneer de telefoon geunlocked is.

2. Is er een app (of andere manier) om je dataverbruik in te zien voor T-mobile? Heb google afgezocht maar kan geen app vinden ook niet in de store voor Windows Phone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
P-aul schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 16:13:

1. Werkt bij jullie Whats app ook zo vreemd? Ik moet mijn telefoon eerst unlocken voordat ik berichten ontvang.. Wanneer ik de telefoon unlock krijg ik plotseling alle berichten binnen.. erg vreemd net of hij alleen maar connectie maakt wanneer de telefoon geunlocked is.

2. Is er een app (of andere manier) om je dataverbruik in te zien voor T-mobile? Heb google afgezocht maar kan geen app vinden ook niet in de store voor Windows Phone..
1: zelfde probleem hier. whatsapp is nog wat log. het lijkt wel of ik alles 2 keer binnen krijg. eerst 1 keer trillen en dan zie ik notificatie. vervolgens moet ik me telefoon unlocken en whatsapp openen en dan trilt ie nogmaals en zie ik de berichten binnenkomen. Overigens krijgt degene die jou wat stuurt dan ook pas de 2e groene vink

2: marketplace --> belstatus
http://www.wp7.nl/forum/f...rketplace-verschenen.html

[ Voor 6% gewijzigd door looyenss op 01-05-2012 16:16 ]

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanter
  • Laatst online: 08:26
Ik heb last van wegvallende verbindingen. Ik zit op het Vodafone netwerk in omgeving Rotterdam dus ik dacht van misschien ligt het daar nog aan. Nu een aantal weken later vallen verbindingen nog steeds weg. Heel erg irritant op z'n zachts gezegd. Wat zijn de opties naast de reboot en software-update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 18:17
looyenss schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 16:15:
[...]

1: zelfde probleem hier. whatsapp is nog wat log. het lijkt wel of ik alles 2 keer binnen krijg. eerst 1 keer trillen en dan zie ik notificatie. vervolgens moet ik me telefoon unlocken en whatsapp openen en dan trilt ie nogmaals en zie ik de berichten binnenkomen. Overigens krijgt degene die jou wat stuurt dan ook pas de 2e groene vink

2: marketplace --> belstatus
http://www.wp7.nl/forum/f...rketplace-verschenen.html
Bij Whatsapp komt omdat de push-notificatie via de Microsoft servers gaat en dat Whatsapp erna zelf de berichten ook nog moet laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:30:
[...]

Ok, bedankt. Jammer, zeker omdat de andere icoontjes wel verdwijnen. Het komt het strakke ontwerp niet ten goede vind ik.

Is er overigens een oplossing voor dit probleem (het continue roamen) te voorzien:
- update van telefoonsoftware?
- een app die het oplost? (bijvoorbeeld door zelf aan te geven welk netwerk de juiste is)
- Telfort? (dat is ijdele hoop geloof ik)
Is dat niet te regelen met "netwerk instellen" ?
Staat bij de nokia apps in de market

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-09 15:20
hjs schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 21:21:
[...]

Is dat niet te regelen met "netwerk instellen" ?
Staat bij de nokia apps in de market
Nee dit is echt iets wat je niet zelf kan oplossen. Dit stamt nog af van het moment dat Telfort over werd genomen door KPN en toen ook gebruik ging maken van het netwerk van KPN. Telfort wordt volledig geïntegreerd alleen de vraag is hoe lang dat gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:05

1. Gebruik je alleen wifi voor data? Dan is het verwacht gedrag omdat wifi uitgaat als je toestel lockt.
2. http://www.windowsphone.c...d8-4a7d-a808-c91d8bc93470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gix

Gix

Hij is opgestuurd terug naar Nokia, alle methodes wilde maar niet werken :(... Komende 3 weken weer terug naar m'n N900 (Meamo5) toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben meer mensen problemen met Xbox live en marketplace? Ik kan er zins 3 dagen niet meer in. Als ik hem opstart sluit die gelijk weer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:15
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 10:02:
Hebben meer mensen problemen met Xbox live en marketplace? Ik kan er zins 3 dagen niet meer in. Als ik hem opstart sluit die gelijk weer af.
en je hebt je lumia al een keer herstart?

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-mattic
  • Laatst online: 13-09 21:52
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 10:02:
Ik heb dit probleem gehad in het verleden.
Het is een bekend probleem bij Microsoft (zie dit topic op answers.microsoft.com). Sinds de laatste update (8107) heb ik er geen last meer van. Is je toestel volledig up-to-date? Indien wel, lijkt alleen een reboot het probleem tijdelijk te verhelpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had inderdaad een reboot nodig. Werkt gelukkig weer. Thx :)
c-mattic schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 10:51:
[...]

Ik heb dit probleem gehad in het verleden.
Het is een bekend probleem bij Microsoft (zie dit topic op answers.microsoft.com). Sinds de laatste update (8107) heb ik er geen last meer van. Is je toestel volledig up-to-date? Indien wel, lijkt alleen een reboot het probleem tijdelijk te verhelpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Nog meer mensen problemen met GPS bij Nokia Drive? Toen ik de tel net had, had ik binnen 10 seconden GPS. Nu duurt het altijd meer dan 2/3 minuten, en dan zit hij niet goed. Weer een minuut verder klopt het dan eindelijk.
Heb Nokia Drive er al een keer opnieuw opgezet. Heb eigenlijk geen zin om een harde reset te doen.

[ Voor 0% gewijzigd door PaT op 02-05-2012 11:22 . Reden: GPD aangepast naar GPS ]

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
NoFearCreations schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:07:
Nog meer mensen problemen met GPD bij Nokia Drive? Toen ik de tel net had, had ik binnen 10 seconden GPS. Nu duurt het altijd meer dan 2/3 minuten, en dan zit hij niet goed. Weer een minuut verder klopt het dan eindelijk.
Heb Nokia Drive er al een keer opnieuw opgezet. Heb eigenlijk geen zin om een harde reset te doen.
sta je buiten of binnen?
sta je in je drive settings online? (A-GPS versnelt locatiebepaling)

[ Voor 6% gewijzigd door looyenss op 02-05-2012 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 23:22

Kijk even in de market naar http://www.windowsphone.c...f7-df11-9264-00237de2db9e. Zelf niet getest, maar schijnt in elk geval met tmobile te werken en is gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Jannibal23 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:42:
[...]

Kijk even in de market naar http://www.windowsphone.c...f7-df11-9264-00237de2db9e. Zelf niet getest, maar schijnt in elk geval met tmobile te werken en is gratis.
gebruik gewoon bel status van t-mobile.
werkt beter, en is ook gratis. het moment dat de app begint met zeuren over betalen druk je gewoon op cancel en je kan hem nog steeds gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

looyenss schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:14:
[...]

sta je buiten of binnen?
sta je in je drive settings online? (A-GPS versnelt locatiebepaling)
Buiten of binnen maakt bij mij geen verschil. Settings staan online, maar ook nog geen verschil in gemerkt.
De eerste paar keer deed hij het echt super snel, zelfs als ik binnen zat, nu is de android navi van me broer gewoon sneller.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Hier iemand die enig idee heeft waar je in NL (randstad?) een lumia 800 scherm kan halen? (ja ik ken eBay...) Hier in Utrecht kan ik m alleen laten inbouwen voor totaal €170,-. Inbouwen kan ik zelf ook wel. Iemand een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
r0el schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:57:
Hier iemand die enig idee heeft waar je in NL (randstad?) een lumia 800 scherm kan halen? (ja ik ken eBay...) Hier in Utrecht kan ik m alleen laten inbouwen voor totaal €170,-. Inbouwen kan ik zelf ook wel. Iemand een optie?
succes... nu al van je garantie af btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trestry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 16:07
looyenss schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:15:
[...]

succes... nu al van je garantie af btw?
Garantie? Op een scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Trestry schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:09:
[...]

Garantie? Op een scherm?
had ik wel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItWasntMe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
looyenss schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:52:
[...]

gebruik gewoon bel status van t-mobile.
werkt beter, en is ook gratis. het moment dat de app begint met zeuren over betalen druk je gewoon op cancel en je kan hem nog steeds gebruiken
Bij mij wordt t dan niet ververst. Ik loop al 1 maand op 749 Sms'jes over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
ItWasntMe schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:13:
[...]

Bij mij wordt t dan niet ververst. Ik loop al 1 maand op 749 Sms'jes over :)
druk dan op buy, en ga terug naar het vorige scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
r0el schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:57:
Ik heb mijn iphone3 scherm voor 45 latrn vervangen in Spijkenisse. Was klaar in n half uurtje. Ze hebben ook n filiaal in Utrecht. Weet alleen niet zeker of ze ook lumia doen, zou je even
Moeten bellen.
http://www.gsmshopspijk.nl/

Kun je trouwens echt alleen met cc apps kopen? Of is het evt te omzeilen?

[ Voor 6% gewijzigd door michellep77 op 02-05-2012 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-09 21:54
michellep77 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:48:
[...]

Ik heb mijn iphone3 scherm voor 45 latrn vervangen in Spijkenisse. Was klaar in n half uurtje. Ze hebben ook n filiaal in Utrecht. Weet alleen niet zeker of ze ook lumia doen, zou je even
Moeten bellen.
http://www.gsmshopspijk.nl/

Kun je trouwens echt alleen met cc apps kopen? Of is het evt te omzeilen?
Je zou een 3V prepaid creditcard kunnen kopen bij bijv de Primera filialen of online.
Check even de volgende link: https://www.3vcard.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gix schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 08:02:
Hij is opgestuurd terug naar Nokia, alle methodes wilde maar niet werken :(... Komende 3 weken weer terug naar m'n N900 (Meamo5) toestel
Niet echt een grote straf, de N900 is een van de beste nokia toestellen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 18:17
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 21:14:
[...]

Niet echt een grote straf, de N900 is een van de beste nokia toestellen.....
Idd.. Alleen jammer dat er geen whatsapp voor is (daar zijn ze wel mee bezig) en als ik nu terug ga naar de n900 merk ik toch echt wel het verschil in scherm.. En dan bedoel ik hoe "hard" ik moet drukken op de N900 voordat iets geselecteerd is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
Zooi ik ben aan de Lumia! Helemaal blij ermee :)
Heb al n groot deel ingesteld etc. Ging erg makkelijk. Enige dat me nog niet gelukt is, is om eigen muziek erop te zetten. Ga ik morgen mee aande slag. Ook zag ik geen tel nummers bij t sturen van n sms. Zal ongetwijfeld iets verkeerd doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-09 14:10
michellep77 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 01:25:
Zooi ik ben aan de Lumia! Helemaal blij ermee :)
Heb al n groot deel ingesteld etc. Ging erg makkelijk. Enige dat me nog niet gelukt is, is om eigen muziek erop te zetten. Ga ik morgen mee aande slag. Ook zag ik geen tel nummers bij t sturen van n sms. Zal ongetwijfeld iets verkeerd doen.
Even aan je PC hangen, die zal dan vragen of je Zune wilt installeren. Daar kun je muziek, foto's en filmpjes mee overzetten. Zie ook hier voor uitgebreidere uitleg. ;)

Als je op de naam van iemand tikt in een SMS, mail etc dan kom je in dat contact uit en zie je de telefoonnummers.

[ Voor 9% gewijzigd door Rowdy.nl op 03-05-2012 09:33 ]

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
@rowdy, ik ben bang dat m'n muziek niet op m'n laptop maar op m'n externe harde schijf staat hahaha
Kan nu alleen niet veel ivm een stroomstoring.
Wb de contacten heeft ie t gewoon raar gekopieerd. Heb alles nu aan elkaar gekoppeld en t lijkt nu helemaal ge kloppen.

Ik heb een mooie foto die ik als achtergrond / openingsfoto wil, maar dan moet ik n heel stuk staf "snijden" zeg maar, waardoor ik niet beide koopjes overhoud. Kan ik dit ergens aanpassen qua instellingen ofzo?

[ Voor 28% gewijzigd door michellep77 op 03-05-2012 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-09 14:10
michellep77 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:45:
@rowdy, ik ben bang dat m'n muziek niet op m'n laptop maar op m'n externe harde schijf staat hahaha
Kan nu alleen niet veel ivm een stroomstoring.
Wb de contacten heeft ie t gewoon raar gekopieerd. Heb alles nu aan elkaar gekoppeld en t lijkt nu helemaal ge kloppen.

Ik heb een mooie foto die ik als achtergrond / openingsfoto wil, maar dan moet ik n heel stuk staf "snijden" zeg maar, waardoor ik niet beide koopjes overhoud. Kan ik dit ergens aanpassen qua instellingen ofzo?
Je kunt in Zune meerdere bestandslocaties aangeven. Dus voor Muziek voeg je dan de externe harde schijf als locatie toe. (Instellingen > Collectie > Muziek > Beheren)

Hij zal proberen de contacten van je verschillende accounts (FB, Twitter, Live, Google etc) aan elkaar te koppelen. Echter werkt dit slechts optimaal als overal de namen gelijk zijn. Anders moet je ze zelf handmatig koppelen.

Je zou je de foto op je PC kunnen bewerken zodat ie beter past. Je kunt iig geen instellingen mbt de grootte/verhouding van je Wallpaper aanpassen voor zover ik weet.

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
Of je download via de marketplace aan foto editting programma en je snijdt de foto bij op de telefoon. Is wat authentieker :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik vind de USB aansluiting onhandig geplaatst en maakt het toch lastig in de auto. Was handiger geweest als het onderaan of ergens aan de zijkanten was geweest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
magnifor schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:39:
Ik vind de USB aansluiting onhandig geplaatst en maakt het toch lastig in de auto. Was handiger geweest als het onderaan of ergens aan de zijkanten was geweest. :)
zijkant niet. is echt niet handig.

onderkant was beter geweest, zoals veel (oude) Nokia toestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
Rowdy.nl schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 12:42:
[...]

Je kunt in Zune meerdere bestandslocaties aangeven. Dus voor Muziek voeg je dan de externe harde schijf als locatie toe. (Instellingen > Collectie > Muziek > Beheren)

Hij zal proberen de contacten van je verschillende accounts (FB, Twitter, Live, Google etc) aan elkaar te koppelen. Echter werkt dit slechts optimaal als overal de namen gelijk zijn. Anders moet je ze zelf handmatig koppelen.

Je zou je de foto op je PC kunnen bewerken zodat ie beter past. Je kunt iig geen instellingen mbt de grootte/verhouding van je Wallpaper aanpassen voor zover ik weet.
Vreemde is dat ik dus helemaal geen muziek kan vinden... Niet op mijn externe en niet op mijn laptop. Alles staat wel op mijn iphone. Als ik op synhroniseren klik, dan geeft hij aan dat hij alle muziek van de IP afhaalt en de muziek uit Itunes eropzet. En Itunes is dus leeg. Maar ik denk dat ik dit probleem/deze vraag misschien beter in het IP topic of aan mijn vriend kan stellen :)

Heb veel idd handmatig moeten koppelen, aangezien er idd veel namen niet gelijk waren :)

qua foto's ga ik op het gemakkie knutselen.

Bedankt!
badluckboy schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:19:
Of je download via de marketplace aan foto editting programma en je snijdt de foto bij op de telefoon. Is wat authentieker :p
Heb een trial van Pictures lab en Thumba photo editor erop gezet. Dus ik ga even knutselen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:37

defcon84

Multipass?

magnifor schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:39:
Ik vind die juist ideaal geplaatst en zou het nooit meer anders willen!
als ik 'm aan de pc hang dan toch
nu ligt er mooi een kabeltje langs mijn scherm, mooi weggewerkt, en als ik 'm wil gebruiken zit dat nooit in de weg :)
perfect!
michellep77 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 15:54:
[...]

Heb een trial van Pictures lab en Thumba photo editor erop gezet. Dus ik ga even knutselen!
nokia gebruikers hebben gratis toegang tot de Creative Studio
Afbeeldingslocatie: http://qrcode.kaywa.com/img.php?s=6&d=http%3A%2F%2Fwindowsphone.com%2Fs%3Fappid%3D55a4097e-d65f-4a77-81a3-7fec8bacdedd

[ Voor 29% gewijzigd door defcon84 op 03-05-2012 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
Bedankt!

Ik ben nav eerder gegeven tips bezig om een eigen ringtone te maken. Heb het bestand nu op de computer ingekort tot 40 sec. Deze wordt ook weergegeven in Zune. Maar dan moet je rechtermuisknop ==> bewerken ==> genre ==> beltoon aanvinken. Alleen ik krijg de optie beltoon niet (alleen bij genre, jazz, pop etc)

Met het easy ringtone programma is het me ook niet gelukt, ik kan daar mijn eigen nummers niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-mattic
  • Laatst online: 13-09 21:52
michellep77 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 18:13:
Bedankt!

Ik ben nav eerder gegeven tips bezig om een eigen ringtone te maken. Heb het bestand nu op de computer ingekort tot 40 sec. Deze wordt ook weergegeven in Zune. Maar dan moet je rechtermuisknop ==> bewerken ==> genre ==> beltoon aanvinken. Alleen ik krijg de optie beltoon niet (alleen bij genre, jazz, pop etc)

Met het easy ringtone programma is het me ook niet gelukt, ik kan daar mijn eigen nummers niet vinden.
Voldoet jouw bestand aan alle voorwaarden van Microsoft?
  • een MP3- of WMA-indeling heeft;
  • niet meer dan 40 seconden lang is;
  • kleiner dan 1 MB is;
  • niet is beveiligd met Digital Rights Management (DRM).
Bron: http://www.microsoft.com/...art/create-ringtones.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
bovenste 3 iig
onderste weet ik niet hoe ik t kan checken?
t gaat maat om enkele nummers, maar heb gewoon graag eigen ringtones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
michellep77 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 18:13:
Bedankt!

Dat is normaal. Je moet zelf "ringtone" opgeven als genre. Als je dat intypt, zal je het liedje vinden onder "Aangepast" bij de beltonen.

Dus gewoon ringtone ingeven (beltoon werkt niet! Het moet ringtone zijn) en het zal werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
misterdoom schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 19:42:
[...]

Dat is normaal. Je moet zelf "ringtone" opgeven als genre. Als je dat intypt, zal je het liedje vinden onder "Aangepast" bij de beltonen.

Dus gewoon ringtone ingeven (beltoon werkt niet! Het moet ringtone zijn) en het zal werken.
Yesss Dat is gelukt!! Ik kan 'm alleen nog niet vinden onder aangepast (zie heel aangepast niet staan) maar misschien dat je me daar ook mee kunt helpen?

Zou niet weten wat ik zonder dit topic moest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
michellep77 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:04:
[...]

Yesss Dat is gelukt!! Ik kan 'm alleen nog niet vinden onder aangepast (zie heel aangepast niet staan) maar misschien dat je me daar ook mee kunt helpen?

Zou niet weten wat ik zonder dit topic moest...
Het is makkelijker om gewoon een ringtone app te downloaden, die kan echt bijna ieder nummer vinden. Heb zelf lopen klooien om hem onder de 40 sec te krijgen en 40MB, was echt een geklooi |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Je moet wel zeker zijn dat de ringtone op de telefoon staat door te syncen, dan zou je die moeten zien bij de andere bekronen in de menu.

Maar je kan inderdaad ook een ringtone app gebruiken.

Als je eens google gebruikt zal je normaal wel goede guides vinden voor een ringtone op de lumia te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
De ringtone staat op m'n telefoon onder genres (id muziekbieb) alleen is die niet verschenen bij m'n beltonen.
Op zich was t maken van de 40seconden zo gebeurd, nu alleen nog zien te vinden bald beltoon hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
http://www.microsoft.com/...art/create-ringtones.aspx

Als je de ringtone niet vind onder alle andere ringtones dan is er iets fout gegaan. Hierboven is de officiële guide.

Dat zou je moeten zien:

Afbeeldingslocatie: http://cdn.guidingtech.com/mobiles/wp-content/uploads/2012/01/Custom-Ringtone.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
@misterdoom, heb het vandaag nog een paar keer geprobeerd en opeens stond die erbij! Waarom die 'm nu wel pakte weet ik niet.
Gelijk gemotiveerd en met een volgende mp3 aan de slag, maar dat lukte dan weer niet. Maar misschien lukt die morgen ook opeens haha!

Trouwens, voor diegene die net als ik de wekker willen gebruiken, maar niet gestoord willen worden van apps oid. Ik doe het als volgt:
Instelling voor de wekker: trillen (dan trilt die sowieso, dit is onafhankelijk van de beltooninstelling)
Beltoon via instellingen: Geluid uit, trillen uit.
Dan komen sms/whap/telefoontjes wel binnen, maar zonder geluid en zonder trillen.
Ik heb nog niet gechecked hoe het zit met binnenkomende pushberichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanzzzie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:26
Ik vind precies de camera niet geweldig op de foon ??

wou vandaag fototje maken van mn zoontje maar met een plotse beweging was deze heel wazig ...

na nog een paar foto's die beter warne vond ik het nog niet optimaal precies ...
iemand tips ?

Simracing and 3D-Printing enthousiast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Laatst online: 05-09 08:50
Ja, sport stand gebruiken bij bewegende beelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 18:43

Snippertje

Light up your life

Hanzzzie schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 17:39:
Ik vind precies de camera niet geweldig op de foon ??

wou vandaag fototje maken van mn zoontje maar met een plotse beweging was deze heel wazig ...

na nog een paar foto's die beter warne vond ik het nog niet optimaal precies ...
iemand tips ?
Heel vaag is dat, als je iets fotografeert lijkt hij scherp, maar zodra je klikt is hij wazig. Ook bij stilstaande beelden. Ben er ook niet tevreden over.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 20:59
Snippertje schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 19:03:
[...]

Heel vaag is dat, als je iets fotografeert lijkt hij scherp, maar zodra je klikt is hij wazig. Ook bij stilstaande beelden. Ben er ook niet tevreden over.
Beter ook om niet de hardware ontspan knop te gebruiken, maar gewoon op het scherm te tikken. Geeft minder beweging en maakt dus betere foto's.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
michellep77 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 22:45:
@misterdoom, heb het vandaag nog een paar keer geprobeerd en opeens stond die erbij! Waarom die 'm nu wel pakte weet ik niet.
Gelijk gemotiveerd en met een volgende mp3 aan de slag, maar dat lukte dan weer niet. Maar misschien lukt die morgen ook opeens haha!

Trouwens, voor diegene die net als ik de wekker willen gebruiken, maar niet gestoord willen worden van apps oid. Ik doe het als volgt:
Instelling voor de wekker: trillen (dan trilt die sowieso, dit is onafhankelijk van de beltooninstelling)
Beltoon via instellingen: Geluid uit, trillen uit.
Dan komen sms/whap/telefoontjes wel binnen, maar zonder geluid en zonder trillen.
Ik heb nog niet gechecked hoe het zit met binnenkomende pushberichten.
Misschien is het bestand niet echt gesynchroniseerd naar je telefoon en zie je het dus niet.
Gewoon het bestand nemen en slepen over het telefoon icoon zou zo moeten werken.
Pagina: 1 ... 21 ... 43 Laatste

Let op:
~~~[html]Batterij problemen zijn in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1489250">dit topic</a> besproken. Daar is het meeste nu wel over gezegd, dus hebben we dat topic gesloten. Accessoires mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1478296">dit topic</a> besproken worden.

Discussie en ervaringen over de 1600.2487.8107.12070 update mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1494255">dit topic</a> besproken worden.~~~[/html]