Zodra het toestel vergrendeld wordt dan wordt de wifi ook uitgeschakeld. Hebben jullie daar ook last van?
[ Voor 22% gewijzigd door Isane op 25-02-2012 18:28 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Isane op 25-02-2012 18:28 ]
Dat is by design en al tig discussies over gevoerd.MarkoAlmelo schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 18:23:
Zodra het toestel vergrendeld wordt dan wordt de wifi ook uitgeschakeld. Hebben jullie daar ook last van?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
OkeRamon schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 18:34:
[...]
Dat is by design en al tig discussies over gevoerd.
Dat doe je zelf. De Lumia heeft Gorilla glass. Je hebt helemaal geen screen protecor nodig. Mijn lumia is vorige week gevallen op zn gorilla glas...Niks maar dan ook niks aan te zien, geen krasje.....Gisae schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 01:05:
Ik kreeg vandaag een belletje dat ik mijn Lumia weer op kon halen. Schijbaar is zo ongeveer alles intern vervangen. Wel vreemd dat van de een op de andere dag het toestel niet meer wil laden en alles vervangen moet worden.
Maar eens kijken of ik morgen zin heb hem op te halen, ik mis het toestel eigenlijk helemaal niet. Ik heb er weinig vertrouwen in dat het nu wel goed gaat.
[edit]
Nieuw toestel gekregen. Numero 3!
Kan ik weer opnieuw beginnen met alles in te stellen, moet ik weer een screenprotector bestellen. De oude zat er glad 3 dagen op. Weer €15,- down the drain.
XBL: MRE Inc
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Hier zijn de meningen ook over verdeeld volgens mij. Ik heb in ieder geval al 3 (kleine) krassen erop zitten. Een redelijk zichtbare na ook op het glas te zijn gevallen.MRELynx schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 20:26:
[...]
Dat doe je zelf. De Lumia heeft Gorilla glass. Je hebt helemaal geen screen protecor nodig. Mijn lumia is vorige week gevallen op zn gorilla glas...Niks maar dan ook niks aan te zien, geen krasje.....
Ik merk het wel als ik Mix radio via de speaker luister. Stand 1 is voor op het werk bij mij nog wat aan de harde kant. Ik zet het toestel dan maar rechtop op de speaker, dan valt het mee.r0el schreef op zondag 26 februari 2012 @ 09:22:
Voor diegene die radio luisteren: valt het jullie op dat het volume op standje 1 nog veel te hard is in vergelijking tot mp3 op dat volume? Het verschil tussen 0 en 1 is ook gigantisch. Klein bugje misschien?
Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12
Heel herkenbaar! Luisterde vrijdag naar de radio met de originele headset. Stand 1 is eigenlijk nog te hard, en nul, tsja... dat is werkelijk nietsr0el schreef op zondag 26 februari 2012 @ 09:22:
Voor diegene die radio luisteren: valt het jullie op dat het volume op standje 1 nog veel te hard is in vergelijking tot mp3 op dat volume? Het verschil tussen 0 en 1 is ook gigantisch. Klein bugje misschien?
Enorm herkenbaar en uiterst vervelend, vind het een beetje amateuristisch dat zulke dingen niet in een keer goed kunnen worden geïmplenteerd. Bij alle andere OS'en heb je dit soort problemen niet, inmiddels is Windows Phone ruim 'n jaar oud en nog steeds dit soort bugs.r0el schreef op zondag 26 februari 2012 @ 09:22:
Helemaal waar! kei irritantr0el schreef op zondag 26 februari 2012 @ 09:22:
En deze gaat weer retour. Het is een refurbished toestel waarbij te zien is dat het batterijklepje een aantal keer te ver open is gegaan en er zitten aan het randje van het scherm beschadigingen.Gisae schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 01:05:
Ik kreeg vandaag een belletje dat ik mijn Lumia weer op kon halen. Schijbaar is zo ongeveer alles intern vervangen. Wel vreemd dat van de een op de andere dag het toestel niet meer wil laden en alles vervangen moet worden.
[edit]
Nieuw toestel gekregen. Numero 3!
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Als je 'm aan de lader hangt, blijft de wifi wel aanMarkoAlmelo schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 18:23:
als ik mijn schermpje nu mooi zuiver veeg, zie ik toch wel al minuscule krasjes als je 'in het licht kijkt'MRELynx schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 20:26:
[...]
Dat doe je zelf. De Lumia heeft Gorilla glass. Je hebt helemaal geen screen protecor nodig. Mijn lumia is vorige week gevallen op zn gorilla glas...Niks maar dan ook niks aan te zien, geen krasje.....
kheb gevote op 12-18 uurPaT schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 20:54:
Een aardige poll over de batterijduur van de Lumia 800. (externe website). Als we nu eens massaal daar gaan reageren, dan doet Nokia er heeeeeeeeeeeeeel misschien iets mee, of komen ze ten minste met een echte verklaring.
Je moet soms een beetje blijven dromen toch?
Dat opzicht is het jammer dat ze oude MyPhone gewoon als 'dump' op Skydrive hebben gezet, ik had al mijn contacten onder MyPhone netjes ingedeeld, maar kan er niets meer mee. Nu via Live maar weer alles opnieuw indelen, jammer dat dan wel je MSN contacten en telefoon contacten door elkaar gaan lopen.spNk schreef op maandag 27 februari 2012 @ 10:08:
Je kan toch gewoon de bluetooth contacten overdracht gebruiken..? Werkte hier prima iig.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
41 MP camera op de 808, WTF!hjs schreef op maandag 27 februari 2012 @ 10:47:
Zo, aardig wat nieuws vanuit Barcelona.
https://twitter.com/#!/wp7_nl
Skype Beta is uit, Nieuwe versie van Nokia Drive aangekondigd, L900 in q2, etc
Verwijderd
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Dat weet ik niet; het is trouwens geen batterij issue maar een firmware probleem. Als de batterij helemaal leeg is krijgt het toestel geen trigger meer als je hem aan de lader legt (iets in die trend).SinergyX schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:18:
Gaat die batterij issue om grote aantallen of is het maar een klein deel van de productie geweest?
ik heb het ook weleens gehad, maar kreeg het altijd voor elkaar om hem binnen 10 min aan de praat te krijgen.Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 15:00:
[...]
Dat weet ik niet; het is trouwens geen batterij issue maar een firmware probleem. Als de batterij helemaal leeg is krijgt het toestel geen trigger meer als je hem aan de lader legt (iets in die trend).
Een paar van mijn collega's hebben het ook al gehad, of in ieder geval vergelijkbaar. Sommige toestellen springen na een paar uur aan de lader weer aan; het lijkt relatief gezien dus wel vaak voor te komen.
Tijd van werken, tijd van rusten
Mmm maar ik begreep altijd dat de accu volledig tot zijn recht komt als deze 3 keer volledig ontladen is? Dat is dus een risico? Ik ben nog in de orientatiefase tot aanschaf van evt. de Lumia 800. Zou het kunnen dat dit deze bug in de 1e batch zat van de Lumia 800?Driek schreef op maandag 27 februari 2012 @ 16:12:
[...]
ik heb het ook weleens gehad, maar kreeg het altijd voor elkaar om hem binnen 10 min aan de praat te krijgen.
Hetzij met powertoest lang indrukken, incombinatie met wel of niet laden.
De originele lader is wel noodzakelijk, een andere werkte bij mij ook niet.
When the pink is snookered, Go for the brown
Verwijderd
Zelfde probleem hier. Stuk of 3-4 keer gehad. Batterij gaat dan ook veel te snel leeg waardoor dit probeer vaker voorkomt... En de laatste keer kreeg ik het echt niet meer aan de praat. Zelfs niet na 4 dagen van alles geprobeerd te hebben. Nu ter reparatie opgestuurd.Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 15:00:
[...]
Dat weet ik niet; het is trouwens geen batterij issue maar een firmware probleem. Als de batterij helemaal leeg is krijgt het toestel geen trigger meer als je hem aan de lader legt (iets in die trend).
Een paar van mijn collega's hebben het ook al gehad, of in ieder geval vergelijkbaar. Sommige toestellen springen na een paar uur aan de lader weer aan; het lijkt relatief gezien dus wel vaak voor te komen.
Ik op t.net nu; reviews: Nokia 808 PureView: telefoon met 41-megapixelcameraAngermanagement schreef op maandag 27 februari 2012 @ 19:49:
Goed nieuws voor de Lumia bezitters, wanneer het aankomt op navigatie
http://www.noknok.tv/2012...res-come-out-of-the-boot/
Zo te zien, kan men snel ook offline navigeren.
De Lumia 900 draait op Windows Phone 7.5 en dat is dezelfde versie als op de Lumia 800. Wel zitten er enkele nieuwe features op, die ook als update naar de 800 komen. Zo is offline navigatie nu echt offline en hoeft de telefoon ook geen internetverbinding meer op te zetten om een route te berekenen. Ook is de ov-app Public Transport nu beschikbaar, die in Nederland alleen in Amsterdam werkt.
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
Verwijderd
Belachelijk dat je een reparatie regeling aangeboden wordt. Het is een bekende fabrieksfout, daar moet je als consument niet de dupe van worden (3 weken je telefoon kwijt zijn).Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 09:01:
[...]
Zelfde probleem hier. Stuk of 3-4 keer gehad. Batterij gaat dan ook veel te snel leeg waardoor dit probeer vaker voorkomt... En de laatste keer kreeg ik het echt niet meer aan de praat. Zelfs niet na 4 dagen van alles geprobeerd te hebben. Nu ter reparatie opgestuurd.
Zoals ik het lees ga ik er heeel simpel in zijn, 1x zo'n defect en wissel direct om naar Xperia S. Ik moet mijn telefoon nog krijgen en begin me steeds meer zorgen te maken (zeker omdat ik regelmatig mijn batterij helemaal leeg laat lopen).Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:21:
Belachelijk dat je een reparatie regeling aangeboden wordt. Het is een bekende fabrieksfout, daar moet je als consument niet de dupe van worden (3 weken je telefoon kwijt zijn).
Het is daarnaast praktisch 100% zeker dat je een nieuwe toegestuurd krijgt, kunnen ze beter meteen omwisselen. Ik ben er niet mee akkoord gegaan en ze hebben m meteen omgeruild.
Zover ik heb begrepen is het niet goed voor moderne batterijen om ze helemaal leeg te laten lopen.SinergyX schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:34:
[...]
Zoals ik het lees ga ik er heeel simpel in zijn, 1x zo'n defect en wissel direct om naar Xperia S. Ik moet mijn telefoon nog krijgen en begin me steeds meer zorgen te maken (zeker omdat ik regelmatig mijn batterij helemaal leeg laat lopen).
Mag aannemen dat het OS ook gewoon een auto-shutdown heeft wanneer batterij onder kritieke waarde komt, dat er altijd wat fut in blijft zitten. WM sloot ook automatisch af, bij opstarten was het meteen weer uitschakelen.Basekid schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:43:
Zover ik heb begrepen is het niet goed voor moderne batterijen om ze helemaal leeg te laten lopen.
Verwijderd
Klopt, dat zit er ook in; 9 van de 10 keer gaat het ook goed. Ik laat mijn lumia ook regelmatig uitvallen door tekort aan batterij, echter laad hij daarna gewoon weer op.SinergyX schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:59:
[...]
Mag aannemen dat het OS ook gewoon een auto-shutdown heeft wanneer batterij onder kritieke waarde komt, dat er altijd wat fut in blijft zitten. WM sloot ook automatisch af, bij opstarten was het meteen weer uitschakelen.
Batterij uptime of compleet stoppende batterijen? Daar zit nog wel een aardig groot verschil tussen (als ik dat topic zo snel doorlees gaat het puur over update, niet over defecten). Imho mogen potentiele kopers best op de hoogte gebracht worden van dit mogelijk defect.PaT schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 17:51:
[mbr]Beste mensen,
De vragen m.b.t. de batterij zijn al vele malen beantwoord. Eerder is al aangegeven dat het onderwerp genoeg aandacht heeft gehad en dat we het daar bij laten. Lees dit topic en het (gesloten) batterijtopic er nog eens op na.
[/mbr]
Verwijderd
Alles is hier wel besproken dus ik zou zeggen lees het forum doorBarôZZa schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:00:
Heb nu zelf twee weken lang de Lumia uitvoerig getest voor een review, prachtig toestel. Batterijproblemen ben ik nog niet tegen aangelopen, behalve dat het even duurde voordat hij weer aanging als de batterij helemaal leeg was. Voor de rest de bekende bug wanneer je de brightness omhoog gooit waardoor de verlichting van de softkeys het niet meer doet.
Nog zaken die ik absoluut niet mag vergeten om op te nemen?
Verwijderd
Dat er nu naast de zwarte, cyaan en magenta versies ook een witte versie van de Lumia 800 uitkomt.BarôZZa schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:00:
Nog zaken die ik absoluut niet mag vergeten om op te nemen?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2012 10:17 ]
Relatief oud nieuws, netzo als de rode die er aan komt ;-). Maar wanneer je ze in NL kan kopen is dan wel weer de vraag natuurlijk.Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:15:
[...]
Dat er nu naast de zwarte, cyaan en magenta versies ook een witte versie van de Lumia 800 uitkomt.
http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/16074
http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/16074/p2
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
Toch gewoon bij Bol.com te krijgen?Electrowolf schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:55:
[...]
Relatief oud nieuws, netzo als de rode die er aan komt ;-). Maar wanneer je ze in NL kan kopen is dan wel weer de vraag natuurlijk.
Verwijderd
Net even getest, ja, heb het ook. Of ik het last vind? Nee, aangezien mijn telefoon gewoon 's avonds aan de lader gaat.Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:13:
We nemen de volgende situatieMeer mensen hier last van?
- Volume: 20.
- Setting voor geluid: Vibrate + ring.
- We openen een youtube/audio app en spelen het geluid af over de speaker.
- We pluggen de oplader in.
- Het "oplader aangesloten" bingeltje komt vrij luid voorbij.
- Het volume van de youtube / audio app wordt gedempt tijdens dat bingeltje.
- Het geluid komt niet meer terug op het originele volume.
Verwijderd
Thanks voor het testen. Het is ook meer een "klein ongemak" dan een last natuurlijk. Maar het hoort nietexelletor schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:21:
[...]
Net even getest, ja, heb het ook. Of ik het last vind? Nee, aangezien mijn telefoon gewoon 's avonds aan de lader gaat.Van mij kan Nokia beter iets aan die camera doen.
Die camera mogen ze inderdaad snel fixen. Foto's bij weinig licht worden wel erg groenexelletor schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:21:
[...]
Net even getest, ja, heb het ook. Of ik het last vind? Nee, aangezien mijn telefoon gewoon 's avonds aan de lader gaat.Van mij kan Nokia beter iets aan die camera doen.
[ Voor 19% gewijzigd door InZane op 29-02-2012 12:15 ]
Wait, wut?? Hoe krijg je dat voor elkaarInZane schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:13:
[...]
Die camera mogen ze inderdaad snel fixen. Foto's bij weinig licht worden wel erg groen
Batterij doet het trouwens netjes hier:
Resterend: 26%
Geschat resterend: 9 uur
Tijd sinds laatste keer opladen: 1 dag en 14 uur.
Dat is eerder beter dan slechter dan mijn Omnia 7.
3g uitzettenHyperioN schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:36:
[...]
Wait, wut?? Hoe krijg je dat voor elkaar
Verwijderd
Het gaat niet zozeer om het de batterij maar om een WP7 firmware issue waar de batterij (of preciezer; het scenario waarbij het toestel uitvalt wanneer de batterij leeg is) een onderwerp is. Past daarom beter in dit topic?PaT schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 17:51:
[mbr]Beste mensen,
De vragen m.b.t. de batterij zijn al vele malen beantwoord. Eerder is al aangegeven dat het onderwerp genoeg aandacht heeft gehad en dat we het daar bij laten. Lees dit topic en het (gesloten) batterijtopic er nog eens op na.
[/mbr]
Prima!Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:52:
[...]
Het gaat niet zozeer om het de batterij maar om een WP7 firmware issue waar de batterij (of preciezer; het scenario waarbij het toestel uitvalt wanneer de batterij leeg is) een onderwerp is. Past daarom beter in dit topic?
'
Verwijderd
Je kunt dus elke dag 18 uur aande 3G hangen en daarbij nog 3-4 uur gamen/surfen/bellen.Ik vind dat nogal intensief.Vistajevski schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:22:
Met 3G aan loopt het standby gebruik op tot ruim 3% per uur. En een enkele keer, als er kennelijk wat achtergrondprocessen blijven draaien zonder dat dat de bedoeling is, zelfs tot 7% per uur. Een half uurtje browsen via 3G kost makkelijk 10-15%. Navigatie, Nokia Maps en gamen idem. Alles bij elkaar zorgt dat er wel voor dat ik terughoudend ben in het gebruik van de Lumia, en daar heb ik hem niet voor gekocht.
Ik heb 3G en Wifi eigenlijk altijd aan, maar ik zit wel op een (werk)plek met goed bereik.
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 29-02-2012 19:51 ]
Bij mij is dit ook het geval. Ik heb het ook al gemerkt op het moment dat er een whatsapp bericht binnenkomt en whatsapp maakt een geluidje. Ook dan wordt die gedempt.Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:13:
We nemen de volgende situatieMeer mensen hier last van?
- Volume: 20.
- Setting voor geluid: Vibrate + ring.
- We openen een youtube/audio app en spelen het geluid af over de speaker.
- We pluggen de oplader in.
- Het "oplader aangesloten" bingeltje komt vrij luid voorbij.
- Het volume van de youtube / audio app wordt gedempt tijdens dat bingeltje.
- Het geluid komt niet meer terug op het originele volume.
Mmm dat is balen.. ik kan over 2 weken mijn contact verlengen en kans is groot dat ik een lumia 800 neem. Ik hoop niet 1 met veel problemen...SinergyX schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 19:40:
Zojuist mijn Lumia binnenEerste wat op valt.. wat is hij klein
Ik ben een HD2 gewend, dat is toch stukje kleiner
Nu rustig alles instellen, ziet er allemaal zeer netjes uit
Edit.. begint erg goed. Zune kan geen verbinding maken, camera nu al 2x vastgelopen bij het maken van een foto, SMS komt helemaal niet binnen.
When the pink is snookered, Go for the brown
Eerste probleem is gelukkig een dom probleem, 29 februari terug zetten naar 28 februari, alles werkt weerCruzer schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 23:06:
Mmm dat is balen.. ik kan over 2 weken mijn contact verlengen en kans is groot dat ik een lumia 800 neem. Ik hoop niet 1 met veel problemen...
Verwijderd
Misschien een idee om de app ´netwerk instellen´ even te downloaden. Is een nokia app. Als je die hebt laten draaien, zou je sms wel eens kunnen werken.SinergyX schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 23:51:
[...]
Eerste probleem is gelukkig een dom probleem, 29 februari terug zetten naar 28 februari, alles werkt weer
SMS werkt nog steeds niet, foto is zeer random lijkt het.
Ik heb die van de sim-service gedraaid, gooi nog even mijn HD2 aan of het nummer van sms centrale wel goed staat (+6540881000).Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 23:54:
Misschien een idee om de app ´netwerk instellen´ even te downloaden. Is een nokia app. Als je die hebt laten draaien, zou je sms wel eens kunnen werken.
Compenseert redelijk de extra tijd dat je langer bezig bent met pagina's inladen en emails binnen halenspNk schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 15:02:
Het betekend niks (volgens nokia),
de beste manier om batterij te besparen is 3G uitzetten, dan gaat ie zo'n 24 uur mee.
Dat heb ik al eens overwogen, maar vind het ook wel weer jammer om dit te moeten doen. Heb niet voor niets een 3G verbinding voor als ik niet in de buurt ben van een wifispNk schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 15:02:
Het betekend niks (volgens nokia),
de beste manier om batterij te besparen is 3G uitzetten, dan gaat ie zo'n 24 uur mee.
Ik verwacht het niet, volgens mij is het meer de vraag of je provider al meteen de updates door stuurt. Al kan ik dat natuurlijk mis hebben ;-).JvdHoudt schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:10:
Maken Nokia en Microsoft verschil tussen de diverse landen binnen Europa wat betreft Lumia 800 software updates e.d.?
Heb namelijk een batch toestellen in Nederlandse uitvoering, maar heb ook een batch binnen gekregen in Italiaanse uitvoering. Dit is geen probleem wat betreft de software, deze kun je omzetten naar NL, maar kan ik hier problemen mee krijgen in de toekomst?
Het moet niet zo zijn dat straks de Nederlandse modellen een update krijgen die voor de Italiaanse modellen niet beschikbaar komt.
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2012 18:30 ]
Zoiets heb ik nog nooit gehad, zit er niets in de opening van de speaker?Wietsee. schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 17:34:
Ik merk enkele dagen geleden op dat ik de ander aan de telefoon heel slecht versta, het geluid is gewoon heel zacht ook al staat het volume bij het bellen op 10/10, anderen daar last van?
Laatst was het zo erg dat ik iemand buiten toen ik door iemand gebeld werd niet kon verstaan, ontzettend vervelend...
Graag zie ik reacties van jullie.
30 is de max bij het 'algemene' telefoon geluidsniveau, 10 voor gesprekkenVerwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 17:50:
Hier geen hinder wat betreft het volume. Max volume is trouwens 30/30....
gesprek: 10/10Wietsee. schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 21:01:
Op welke stand hebben jullie het belvolume staan dan?
Don't rely on their truth alone
Facebook app geeft bij mij ook kuren, ik gok dat hij 4 van de 10 accuraat notificatiets weergeeft.Shinji schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 23:23:
Zo, heb vandaag mijn Lumia 800 opgehaald. Kom van een iPhone 3GS en is wel even wennen moet ik zeggen. SIM kaart is nog niet actief helaas. Bij settings geeft die aan "Invalid SIM", morgen maar eens Vodafone bellen.
Enige waar ik vooral tegen aanloop is notificaties van Facebook die niet werken. Krijg niks te zien dat er nieuwe berichten zijn op de People tile maar ook niet op de Facebook tile zelf. Heb in de Facebook app wel de notificaties aangezet, zowel Toasts als Tiles.
En volgens mij wordt het een ontzettend lange onoverzichtelijke lijst met apps als naarmate er meer bij komen. Voor de rest bevalt die prima!
Wel bijzonder dat ik voor mijn eigen exchange server eerst nog los het root certificaat moest installeren voordat hij wou synchroniseren.
Inderdaad, de facebook app notificaties zijn echt slecht. áls ze komen, dan komen ze ook echt veel later dan bij iOS (mn iPad ligt ernaast, en dan merk je het verschil goed)Basekid schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 00:03:
[...]
Facebook app geeft bij mij ook kuren, ik gok dat hij 4 van de 10 accuraat notificatiets weergeeft.
Dat van die app lijst, tja het is gewoon een alfabetisch overzicht. Je kan wel lekker snel bij een app komen door op een letter te drukken en dan nog een keer op de letter van de gewilde app.
[list]• Batterij ontlading gehalveerd (50-65 mAh)Nieuwe firmware Nokia Lumia 800 duikt op
[ Voor 10% gewijzigd door Rowdy.nl op 02-03-2012 09:18 ]
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
Verwijderd
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
ik lees hier dat dat op edge is en dat het met 3G niet bekend is.Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:51:
Inderdaad, dat standby verbruik ziet er goed uit. Is inderdaad een derde van wat het ooit was. Al heb ik de diagnostics app er al een tijdje niet meer op staan. Maakt het leven met de Lumia 800 een stukje relaxter.
Verwijderd
Uit mijn hoofd was het verbruik in mijn geval bij 3G zo'n 200mA en bij EDGE tegen de 160mA.badluckboy schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:59:
[...]
ik lees hier dat dat op edge is en dat het met 3G niet bekend is.
Verwijderd
Ik heb met het bellen ook de volume op 10/10 en hoewel dat een prima niveau is voor in een rustige kamer kan het belvolume niet hard genoeg om een gesprek in een lawaaierige omgeving te voeren. Dit is mijn tweede lumia en bij mijn vorige vond ik ook al dat er te weinig rek zit in het belvolume. Ik heb het idee dat ik hier nooit de enige in kan zijn.Wietsee. schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 17:34:
Ik merk enkele dagen geleden op dat ik de ander aan de telefoon heel slecht versta, het geluid is gewoon heel zacht ook al staat het volume bij het bellen op 10/10, anderen daar last van?
Laatst was het zo erg dat ik iemand buiten toen ik door iemand gebeld werd niet kon verstaan, ontzettend vervelend...
Graag zie ik reacties van jullie.
Dit is een serieuse post: Heb je het probleem alleen bij deze nokia of ook bij andere telefoons?misschien moet je je oren eens laten nakijken?Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 11:12:
[...]
Ik heb met het bellen ook de volume op 10/10 en hoewel dat een prima niveau is voor in een rustige kamer kan het belvolume niet hard genoeg om een gesprek in een lawaaierige omgeving te voeren. Dit is mijn tweede lumia en bij mijn vorige vond ik ook al dat er te weinig rek zit in het belvolume. Ik heb het idee dat ik hier nooit de enige in kan zijn.
Zijn inderdaad wel goede vragen!badluckboy schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 11:19:
[...]
Dit is een serieuse post: Heb je het probleem alleen bij deze nokia of ook bij andere telefoons?misschien moet je je oren eens laten nakijken?
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq