www.heinemanss.nl
We hebben het volgende 0900 alternatief gevonden voor Phone House. Je kunt Phone House duur bellen via 0900 424 0900.
Het 0900 alternatief is:
0800 84 84 840
0900 alternatief: 033 4512190.
1: Werkt blijkbaar niet.
2: Blijkbaar alleen zakelijk
Dus geen 0900 alternatief, ik vraag me echter ook af in hoeverre het bellen met Barbara van The Phone House zin heeft.
[ Voor 36% gewijzigd door chronoz op 06-01-2012 17:05 ]
Die werkt toch echt niet.chronoz schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:26:
http://www.0900alternatief.net/phone-house:
We hebben het volgende 0900 alternatief gevonden voor Phone House. Je kunt Phone House duur bellen via 0900 424 0900.
Het 0900 alternatief is:
0800 84 84 840
Eerder genoemd, werkt helaas ook niet.chronoz schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:26:
[s]http://www.0900alternatief.net/phone-house:
0900 alternatief: 033 4512190.
[ Voor 25% gewijzigd door thaan op 06-01-2012 15:38 ]
Naast dat het je xxcent/minuut kost krijg je een medewerk(ster) aan de telefoonlijn die de hele dag al dergelijke telefoontjes aan moet horen, en hier niets aan kan/mag doen vanaf hogerhand.
Ik weet bijna wel zeker dat dit verhaal (topic + andere mails enz) al bij de personen zal liggen die hier WEL wat zinnigs over kunnen gaan zeggen. Ik ga die arme helpdeskerts iig niet lastigvallen.
Het is wel vrijdagmiddag he én vakantietijd, kans dat bepaalde mensen niet meer aanwezig zijn, niet nuttig dus om nu hard te gaan klagen. Thuiswinkel is ook al weg dus die zullen ook niet in het weekend kijken.timofp schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:41:
Die personen hogerop denken dat ze het opgelost hebben door het "alternatief" aan te bieden
Ik zeg: slaap er een weekendje over, de levertijd was toch al geschat op 2 weken
Ik wacht het weekend wel even af op reactie van ThuisWinkel.
/edit
Vraag ondertussen maar even op Twitter gesteld:
@PhonehouseHelpt Ik heb een Ambiance AT besteld en volgens jullie leverancier is hij op voorraad. Waarom wordt hij niet gewoon geleverd?
[ Voor 42% gewijzigd door thaan op 06-01-2012 15:59 ]
Edit 033-nummer is zakelijk.
[ Voor 10% gewijzigd door Yorinn op 06-01-2012 16:02 ]
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Maar ik zag op twitter dat Marjon zegt dat er geen bevestiging van komt?U ontvangt een schriftelijke (e-mail) ontvangstbevestiging van het binnenkomen van uw klacht.:
Uw klacht wordt in behandeling genomen indien:
U de contractant bent;
Uw naam/adres/woonplaats vermeldt staat;
U de klacht binnen een tijdsbestek van 2 maanden bij ons heeft gemeld. Als klant zijnde heeft u de plicht om binnen 2 maanden een defect o.i.d. te melden.
Van wie en wanneer verneemt u de uitspraak? Vanaf het moment van indienen van de klacht, mogen in beginsel niet meer dan 2 weken verstrijken voor u de uitspraak over uw klacht heeft ontvangen. U ontvangt een reactie van het hoofd van de afdeling Customer Care.
Ze komt continu met de volgende reactie:nubcaek schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:48:
In principe:
[...]
Maar ik zag op twitter dat Marjon zegt dat er geen bevestiging van komt?
Simpele onzin/afschuif reactie dus. Communicatie training heel goed gevolgd, behalve dan het to-the-point gedeelte.De tablet is niet voorradig bij Phone House en kan derhalve niet uitgeleverd worden. Mvg Marjon
[ Voor 24% gewijzigd door Yorinn op 06-01-2012 17:02 ]
Degene die ik heb gesproken zegt zelf ook dat het GEEN gelijkwaardig alternatief is voor de AT Tablet, maar zij niets kan regelen.
Misschien is het slim een formulier met alle gedupeerden op te stellen voor als we verder moeten.
Edit Ik ben nu bezig een formulier te maken, zodat we weten wie er allemaal gedupeerd is.
[ Voor 10% gewijzigd door Yorinn op 06-01-2012 17:24 ]
Tot nu toe lijkt iedereen voornamelijk voor zichzelf een hoop e-mails en telefoontjes te doen om tot de beste uitkomst voor hunzelf te komen, ik hoop dat we samen tot een mooie afspraak met The Phone House zouden kunnen komen. Zij hebben een monster-deal aangeboden en wij hebben betaald en zijn akkoord gegaan.
[ Voor 16% gewijzigd door chronoz op 06-01-2012 17:25 ]
Mij lijkt het ook goed dat we samen met alle mensen welke een bestelling geplaatst hebben tot een oplossing proberen te komen. Yorin, indien jij contact opneemt met deze manager, zou je dan voor de andere Tweakers ook kunnen spreken? En hiermee bedoel ik een oplossing voor iedereen vinden.
Geacht heer/mevrouw,
Hierbij bevestigen wij dat het door u ingevulde klachtenformulier is doorgestuurd naar het bedrijf waarop uw klacht betrekking heeft. (Indien de klacht betrekking heeft op een lid)
Uw gegevens:
[...]
Het bedrijf waar u een klacht over heeft:
The Phone House
Onderwerp klacht:
Niet levering of niet tijdige levering
Uw klacht:
[...]
Wij verwachten dat het bedrijf binnen een week op uw klacht zal reageren (dit geldt niet voor niet leden). Mocht dit niet zo zijn, dan kunt u per mail contact opnemen met Ank van Heeringen, jurist Thuiswinkel.org:
Zeg eerlijk wie had ooit gehoord over ambiance technologie, ok misschien gelezen op een website, wellicht onder de naam at tablet zonder door te hebben dat het een Nederlands bedrijf is.
Als er nou meer AT tablet gebruikers zijn is het interessanter betreft het tweaken. Zo is er meer vraag naar als je de mogelijkheid bekijkt wat het ding allemaal kan.
Ik zie het wel zitten dat ze beiden voor een oplossing zorgen ipv een archos tablet.
Misschien een idee om Ambiance technologie te mailen?
[ Voor 4% gewijzigd door jatt123 op 06-01-2012 17:32 ]
Vreemd inderdaad ja, terwijl deze wel ondertekend wordt door een jurist.Matrix schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:29:
Thuiswinkel.org stuurt de klacht gewoon door naar The Phone House:
[...]
dat is waar, maar ze weten zelf dat de tablet niet verkoopt. Of ze nou zelf in de media komen zoals hp en bb of het toevallig via the phonehouse doen. Heb het wellicht niet goed gearticuleerd maar het is interessant als je erover nadenkt. Ooit moeten ze zelf van de voorraad afnubcaek schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:32:
Ik denk niet dat Ambiance AT hier een vinger in de pap heeft Jatt123...
[ Voor 4% gewijzigd door jatt123 op 06-01-2012 17:35 ]
Ik kan mijn bericht wel plaatsen, die is gebaseerd op de hier al eerder geposte e-mail maar iets verder toegespitst op mijn wensen en keuze voor de AT Tablet. Denk dat we het beste even het formulier kunnen afwachten.Elluminatie schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:20:
Wellicht dat iemand een mail kan opstellen die alle slachtoffers (of gelukzoekers) kunnen sturen naar thuiswinkelwaarborg?
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
Misschien een nieuw topic starten met een goede openingspost?Yorin schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:23:
Ik krijg maandag een telefoontje terug van de manager van TPH. Daarin ga ik ook heel duidelijk aangeven wat mijn rechten zijn en dat ik niet akkoord ga met het aanbod wat ik heb gekregen.
Degene die ik heb gesproken zegt zelf ook dat het GEEN gelijkwaardig alternatief is voor de AT Tablet, maar zij niets kan regelen.
Misschien is het slim een formulier met alle gedupeerden op te stellen voor als we verder moeten.
Edit Ik ben nu bezig een formulier te maken, zodat we weten wie er allemaal gedupeerd is.
Dan kunnen we inzichtelijk maken wie er allemaal 'gedupeerd' zijn door deze actie en wat er allemaal gebeurt/speelt.
[ Voor 7% gewijzigd door nubcaek op 06-01-2012 17:36 ]
Ik heb gewoon gevraagd naar een terugstorting van mijn geld. Nog even erop gewezen dat het allemaal wel erg rommelig verloopt. Verder ga ik geen moeite meer doen voor een volwaardig alternatief.
Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl
Ik heb een simpel formuliertje aangemaakt om te polsen hoeveel mensen er hier 'gedupeerd' zijn. Het formuliertje krijg je automatisch toegestuurd als je een e-mailtje stuurt naar TPH-gedupeerd@yorin.info
Alvast bedankt.
Yorin
ps. je gegevens zullen alleen voor deze zaak gebruikt worden en worden nadat het nodig is vernietigd.
Waarbij? Bij mijn formulier of bij de hele zaak?Nikeo schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:46:
Ik plaats hier wel een beetje vraagtekens bij hoor. Amerikaanse toestanden.
Ik wacht de reacties nog wel even af voordat ik weer een mail stuur naar TPH. In ieder geval voor woensdag een mail sturen dat ik niet akkoord ga en dat ik een bevestiging wil, want tot op heden geen reactie gehad op mijn emails / ingevulde klachtenformulier.
Formulier ingevuld. Bij deze ngo even een quote voor de mensen die het topic later lezen.Yorin schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:45:
Beste iedereen,
Ik heb een simpel formuliertje aangemaakt om te polsen hoeveel mensen er hier 'gedupeerd' zijn. Het formuliertje krijg je automatisch toegestuurd als je een e-mailtje stuurt naar TPH-gedupeerd@yorin.info
Alvast bedankt.
Yorin
ps. je gegevens zullen alleen voor deze zaak gebruikt worden en worden nadat het nodig is vernietigd.
Dat is de normale gang van zaken bij thuiswinkel, de webshop moet immers wel de gelegenheid hebben om het op te lossen.Megamind schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:33:
[...]
Vreemd inderdaad ja, terwijl deze wel ondertekend wordt door een jurist.
Je formulier heb ik ook ingevuld, 1x maar ik heb 2 orders.Yorin schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:23:
Ik krijg maandag een telefoontje terug van de manager van TPH. Daarin ga ik ook heel duidelijk aangeven wat mijn rechten zijn en dat ik niet akkoord ga met het aanbod wat ik heb gekregen.
De kant die jij op gaat is al een stuk beter, ik zou ook wel eens iemand willen spreken die meer zegt dan "kan niet, u moet kiezen".
Kun je die manager niet duidelijk maken dat er toch echt wel gewoon voorraad is, en ze de orders gewoon kunnen voldoen?
Om mezelf te quoten, het heeft zin om het formulier tot maandagmiddag 12:00 in te vullen, daarna kan ik een telefoontje verwachten van een manager van TPH.Yorin schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:45:
Beste iedereen,
Alvast bedankt.
Yorin
Ik zal kijken of ik op de een of andere manier het gesprek op kan nemen. Iemand die weet of dat kan met een Android-toestel? Het gesprek wordt ook opgenomen met TPH.
[ Voor 12% gewijzigd door Yorinn op 06-01-2012 18:52 ]
- klacht al ingediend bij TPH (bericht is te vinden in de reacties hier)
- Niet ingegaan op alternatief
- Tevens klacht ingediend bij Stichting Thuiswinkel Waarborg
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
Heb het erbij geplaatst.thof schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 19:05:
Mijn opmerking was incompleet, daar moest nog bij:
- klacht al ingediend bij TPH (bericht is te vinden in de reacties hier)
- Niet ingegaan op alternatief
- Tevens klacht ingediend bij Stichting Thuiswinkel Waarborg
Voor zover mij bekend is het zonder melding toegestaan een gesprek waaraan jijzelf deelneemt op te nemen.Iamzero456 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 19:06:
Let er wel op dat je toestemming vraagt of je het mag opnemen, dan is die persoon daar van bewust.
Ik zou iedereen willen aanraden dat formulier van Yorin in te vullen!
Zo staan we wat sterker, en krijgen we een duidelijk overzicht van de gedupeerden. (Die het dan ook niet eens zijn met het Alternatief) Geld terug is altijd nog mogelijk.
Ik gaf hetzelfde aan eerder in het topic. Mensen kunnen ook gewoon begrip tonen voor wat er gebeurd is en blij zijn met een €20 tegoedbon. Begrijp me niet verkeerd, ik had hem ook graag gehad voor €119, maar als hij op is is hij op, ik verwacht niet dat TPH hem voor 300-400 euro gaat inkopen en wegzetten voor €119. Mensen maken fouten, accepteer het gewoon.Nikeo schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:46:
Ik plaats hier wel een beetje vraagtekens bij hoor. Amerikaanse toestanden.
Accepteren kan altijd nog.The_MAN schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 19:34:
[...]
Ik gaf hetzelfde aan eerder in het topic. Mensen kunnen ook gewoon begrip tonen voor wat er gebeurd is en blij zijn met een €20 tegoedbon. Begrijp me niet verkeerd, ik had hem ook graag gehad voor €119, maar als hij op is is hij op, ik verwacht niet dat TPH hem voor 300-400 euro gaat inkopen en wegzetten voor €119. Mensen maken fouten, accepteer het gewoon.
De prijs van € 119,- is bevestigd door een medewerker.
Stel: Als ze er maar 10 op voorraad hadden hadden ze er ook nooit meer dan 10 moeten verkopen.
Dan hadden ze hun voorraad beheer maar beter moeten afstellen, en een voorraad indicatie bij de shop moeten laten tonen. dan was er nu geen probleem geweest.
[ Voor 8% gewijzigd door slabetje op 06-01-2012 20:30 ]
Dit zijn dezelfde begrippen als bij de Neckermann TV. Deze werd ook voor de helft van de prijs aangeboden en wilden ze niet leveren. Uiteindelijk zijn ze na de vele publiciteit ook overstag gegaan en hebben uiteindelijk geleverd.The_MAN schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 19:34:
[...]
Ik gaf hetzelfde aan eerder in het topic. Mensen kunnen ook gewoon begrip tonen voor wat er gebeurd is en blij zijn met een €20 tegoedbon. Begrijp me niet verkeerd, ik had hem ook graag gehad voor €119, maar als hij op is is hij op, ik verwacht niet dat TPH hem voor 300-400 euro gaat inkopen en wegzetten voor €119. Mensen maken fouten, accepteer het gewoon.
Verwijderd
Vervelend, shit happens. Had je dit topic niet gezien had je hem ook nooit besteld, niet zo huilen en get on with your life.
slabetje schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 19:39:
[...]
Accepteren kan altijd nog.
De prijs van € 119,- is bevestigd door een medewerker.
Stel: Als ze er maar 10 op voorraad hadden hadden ze er ook nooit meer dan 10 moeten verkopen.
Dan hadden ze hun voorraad beheer maar beter moeten afstellen, en een voorraad indicatie bij de shop moeten laten tonen. dan was er nu geen probleem geweest.
Normaal ben ik ook echt niet zo moeilijk, maar omdat ik niet de enigste ben.
Waarom zou ik het er dan bij laten ? Samen staan we veel sterker.
Dat is het mooie: er is hier helemaal geen fout gemaakt. TPH heeft nooit gerept over een beperkte voorraad, TPH heeft nooit iets gezegd over een uitverkoop, TPH heeft zelfs aan de telefoon (zie de TS) bevestigd dat de prijs correct is.The_MAN schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 19:34:
Mensen maken fouten, accepteer het gewoon.
Dat het om een stock clearance ging bleek uit posts van DaMarcus. TPH zelf heeft dat nooit verklaard. Ze verkopen die apparaten gewoon voor die prijs, dat was correct, geen fout te bekennen (dat hebben ze zelf verklaard) dus waarom ze nu opeens niet leveren is een raadsel.
Ik sluit me hierbij aan. Toentertijd heb ik ook meegedaan met de HP Touchpad actie. De kans dat je er één zou krijgen was klein, zo'n storm liep het. Toen bleek dat Fnac opeens een private link open had gezet, heb ik daar ook op gereageerd. Het resultaat was een bon van 100 euro ter compensatie (ze konden dus niet leveren). Deze heb ik kunnen verkopen voor 25 euro. Dat was dus pure winst.The_MAN schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 19:34:
[...]
Ik zag deze actie voor het eerste langskomen op de V&A toen de topic poster iemand zocht in Maastricht voor het bestellen van de tablet. Ook ik dacht, misschien wordt dit weer een Fnac verhaal, sla ik toe (en verwacht ik van tevoren dat het ding niet geleverd gaat worden voor die prijs of dat hij heel snel uitverkocht is) en neem ik alle gratis compensatie als winst. Dat is namelijk wat die bon van 20 euro gewoon is of ga ik uiteindelijk de tablet - die ik toch al niet nodig had - doorverkopen met wat winst. Dat volgens mij velen met dezelfde motivatie deze deals afstruinen vindt ik prima, maar ik vind ook dat men gewoon de winst moet pakken die je hebt kunnen halen zoals die bon van 20 euro gewoon is.
Voor allen die zich al twee weken aan het oriënteren waren op dit apparaat --> op het punt stonden er een te kopen --> toen deze actie zagen maar nu langs het net vissen. Voor hen is het inderdaad jammer. Maar ik verwacht ook dat er velen zijn die met mij het risico nemen op zulke acties om er uiteindelijk wat aan over te houden en het apparaat eigenlijk niet nodig hadden. Als dat zo is, neem gewoon je verlies (en winst in de bon). De volgende keer beter (zoals toen bij Neckermann).
De kosten voor deze acties komen uiteindelijk toch op een of andere manier wel weer bij de klant terecht...
Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer
en vond deze er wel redelijk uitzien en voor dat geld kon ik hem niet laten liggen.
Als ik hem niet nodig had dan had ik hem ook echt niet besteld!
Precies om deze reden had ik ook maar snel op 'bestellen' geklikt!timofp schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 20:10:
Ik was op zoek naar een Tablet welke ik ook tijdens de les kon gebruiken om Office documenten te bewerken. Maar omdat Windows tablets meestal nogal duur zijn voor wat je krijgt heb ik onmiddellijk deze besteld.
Voor mij is de Archos geen alternatief, omdat hij niet gelijkwaardig is.
Dus wil ik een andere oplossing, het liefst de Ambiance AT gewoon, aangezien er geen reden is om die niet alsnog te leveren.
Overigens zit ik erover te denken om 1 van mijn 2 bestellingen alsnog de Archos te nemen, aangezien ik iemand heb die de Archos 80 G9 voor een hele leuke prijs van mij wilt overnemen.
[ Voor 25% gewijzigd door thaan op 06-01-2012 20:13 ]
Ik ook en omdat we met Android niet op internet kunnen op school.kishan4uall schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 20:10:
[...]
Precies om deze reden had ik ook maar snel op 'bestellen' geklikt!
Zoals ik zei, uiteindelijk draaien we er bij welke compensatie dan ook als klanten toch allemaal voor op.
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Eerlijk gezegd vind ik het nogal sneu om in dit geval iets van TPH te eisen...
Als je waar dan ook iets wat in de aanbieding wil kopen en het is op, dan heb je toch gewoon dikke vette pech? Niet geschoten is altijd mis, maar om nu collectief te gaan klagen? TPH biedt iedereen die besteld heeft een kortingsbon aan en een 'vervangende' tablet in de vorm van de Archos 80 G9. Dat dit geen passend alternatief is volgens iedereen kan ik inkomen.
Maar zoals hierboven aangehaald wordt, de HP Touchpad. Hoeveel mensen hebben daar niet achter het net gevist? Bij een aanbieding met een erg scherpe prijs loop je toch altijd het risico dat de voorraad op den duur op is?
Iedereen heeft de melding gekregen dat ze gecontacteerd zouden worden voor een afspraak, achteraf is de granulatie gekomen.
[ Voor 21% gewijzigd door timofp op 06-01-2012 20:20 ]
Want?agoNITE schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 20:18:
Bij een aanbieding met een erg scherpe prijs loop je toch altijd het risico dat de voorraad op den duur op is?
Tel je voorraad, zet je max voorraad op dat aantal en niemand die je excuses moet aanbieden/alternatieven moet geven of "sorry, op, geld krijgt u terug".
Ik heb nog niemand gezien die hem ook daadwerkelijk krijgt.jatt123 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 20:19:
heeft er iemand overigens al de tablet ontvangen of krijgt niemand geleverd. Had eerder wel 2 berichten gelezen dat ze gebeld zouden worden om een afspraak te laten maken.
Dit verbaast mij ook al dat ze zelfs nadat de mail is verstuurd inzake het alternatief dat de specs worden aangepast op de site van Phone House. Of was dat ook een vergissing? Je zal maar gelijk hebben gereageerd voor een akkoord op het alternatief nadat je de oorspronkelijke specs had gelezen.Mr1ncr3d1bl3 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:23:
TPH heeft zojuist de pagina aangepast...
Om:12.16:
Technische specificaties van de Archos 80 G9
Beeldscherm 8" touchscreen (1024 x 768)
Besturingssysteem Android 3.2 (Honeycomb)
Opslag 250GB
Type beeldscherm Capacitive
Processor ARM Cortex A9 processor, 2 GHz processor
Geheugen 8192MB
3G Nee
Bluetooth v3.0 with A2DP
Om 12.20:
Technische specificaties van de Archos 80 G9
Beeldscherm 8" touchscreen (1024 x 768)
Besturingssysteem Android 3.2 (Honeycomb)
Opslag 8GB
Type beeldscherm Capacitive
Processor ARM Cortex A9 processor, 2 GHz processor
Geheugen 512MB
3G Nee
Bluetooth v3.0 with A2DP
Nu is de tablet helemaal niet vergelijkbaar meer...
Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45
Ik had dus te snel gereageerd... Daarna een mail verstuurd dat ik dit dus geen alternatief vind.rambocus schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 20:28:
[...]
Dit verbaast mij ook al dat ze zelfs nadat de mail is verstuurd inzake het alternatief dat de specs worden aangepast op de site van Phone House. Of was dat ook een vergissing? Je zal maar gelijk hebben gereageerd voor een akkoord op het alternatief nadat je de oorspronkelijke specs had gelezen.
Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl
Hierzo:Yorin schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 20:30:
Is er iemand die een printscreen of iets heeft van de originele pagina?

Verwijderd
Het alternatief dat ze bieden is niet echt vergelijkbaar.

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Het gros hier had dat ding gelijk op mp geplempt net als die webos dingen van laatst.
Stelletje nederlanders
- Hoe lang heeft het geduurd totdat het was opgelost.
- Hoeveel mensen hadden de Neckermann-TV destijds gekocht?
Laten we de discussie over moraliteit van het alsnog doorvragen naar een vergelijkbare vervangende tablet hier alsjeblieft niet blijven voeren. Er zijn al genoeg mensen geweest die hierover hun mening in dit topic hebben gepost.The_MAN schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 19:34:
[...]
Ga weer terug in je hok joh trollAntonv9 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 20:36:
Typisch topic weer. Iedereen weer gelijk brullen over rechten en bla bla... Wordt wakker en denk eens gewoon na. Niemand verkoopt zijn spul voor minder dan de inkoopsprijs. Dat doet jullie werkgever ook niet toch? Neem je verlies, en koop in een andere shop dat ding.
Het gros hier had dat ding gelijk op mp geplempt net als die webos dingen van laatst.
Stelletje nederlanders
Maar waarom toch altijd die negativiteit? Ondernemersrisico noem ik het gewoon. Dit was geen fout hè, de tablet is al geleverd aan mensen voor die prijs, wij krijgen m gewoon niet omdat TPH geen zin heeft om ze voor meer in te kopen.
Dan ben je al niet blij met TPH, vervolgens bieden ze toch een alternatief, waarvan ze de specificaties direct alweer wijzigen naar een minder model.
Dan is netjes toch anders.
Wanneer TPH nou gewoon direct had toegegeven een fout te hebben gemaakt in de voorraad beheer en dat het slechts om een paar overstock modellen ging. Sorry zeggen en aangeven geld zsm terug te boeken. Zij maken de fout, lijkt me dat met wat extra moeite dat terugboeken met 2 of 3 dag wel geregeld kan zijn.
In dat geval had ik het er bij laten zitten met het idee jammer maar helaas. Nu heb ik het gevoel dat ze me niet serieus nemen en wil ik dus best moeilijk doen
Ik nietBiersteker schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 20:36:
Aah, de TS is er nog. Heb jij ook dat mailtje gehad?
Waar het mij om gaat is dat er een "raar spel" wordt gespeeld. Ook al dat de specs van het geboden alternatief ook al wordt aangepast op de site van PHS. En het was geen vergissing mbt de inkoopprijs, dit werd hier mede beaamd door iemand van PHS, ook andere tablets werden met korting aangeboden op de site.Antonv9 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 20:36:
Typisch topic weer. Iedereen weer gelijk brullen over rechten en bla bla... Wordt wakker en denk eens gewoon na. Niemand verkoopt zijn spul voor minder dan de inkoopsprijs. Dat doet jullie werkgever ook niet toch? Neem je verlies, en koop in een andere shop dat ding.
Stelletje nederlanders
Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Zo lang ik niks hoor doe ik alsof ik niks weet en neem ik over 2 weken wel contact op waar mijn tablet blijf. Tot die tijd geen slapende honden wakker maken.
Zijn er nog meer mensen die geen annulering hebben ontvangen?
Ik zou toch maar eens contact op nemen, er zijn mensen die een dag voor jou besteld hebben waarbij de bestelling wel geannuleerd is. Ik denk dat als je twee weken wacht je een dode hond hebt (in de zin dat je tablet helemaal niet gaat komenRudolph schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 20:44:
Ik heb tot nog toe geen annulering of alternatief aanbod ontvangen, alleen de bevestiging dat ie binnen 1 tot 2 weken geleverd zal worden. (besteld 20.14)
Zo lang ik niks hoor doe ik alsof ik niks weet en neem ik over 2 weken wel contact op waar mijn tablet blijf. Tot die tijd geen slapende honden wakker maken.
Zijn er nog meer mensen die geen annulering hebben ontvangen?
Waarschijnlijk omdat TPH hun voorraad wilde dumpen voor een lage prijs. Dat is ze gelukt maar daarbij hebben veel te veel mensen dat ding kunnen bestellen. Normaal gesproken staat er dan op = op. Logisch toch dat ze geen nieuwe bestellen waar dat nog wel kan. De voorraad is er immers doorheen en dat was dus waarschijnlijk ook het doel.Megamind schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 20:38:
[...]
Ga weer terug in je hok joh troll![]()
Maar waarom toch altijd die negativiteit? Ondernemersrisico noem ik het gewoon. Dit was geen fout hè, de tablet is al geleverd aan mensen voor die prijs, wij krijgen m gewoon niet omdat TPH geen zin heeft om ze voor meer in te kopen.
Als ze er nu idd "op=op" of " Zolang de voorraad strekt" erbij gezet hadden, dan zou ik er begrip voor hebben. Nu het was geen uitverkoop of dergelijke want er stond NIETS speciaal bij of vergis ik me?CurlyMo schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 20:47:
[...]
Waarschijnlijk omdat TPH hun voorraad wilde dumpen voor een lage prijs. Dat is ze gelukt maar daarbij hebben veel te veel mensen dat ding kunnen bestellen. Normaal gesproken staat er dan op = op. Logisch toch dat ze geen nieuwe bestellen waar dat nog wel kan. De voorraad is er immers doorheen en dat was dus waarschijnlijk ook het doel.
Aangezien fabrikant niet failliet is EN er nog voorraad genoeg is, wil ik dat ze me ene leveren
Wat dan belachelijk is :
1. Lame email dat ze moeten annuleren
2. Dan een stom bonneke
3. Dan bieden ze na protest een toestel aan maar linken ze verkeerde toestel
4. Dan geven ze correcte link MAAR is het een veel minderwaardig toestel, zoals hier al aantal keer vermeld is.
( mis wrs een aantal stappen )
Ze hebben toch BEHOORLIJK VEEEEEL fouten gemaakt voor een groot bedrijf. Ik heb tot nu toe alleen maar leugens kunnen vaststellen om ons zo te misleiden.
maw IK VOEL ME BEDROGEN !
[ Voor 24% gewijzigd door RobIII op 03-04-2013 18:55 ]
LET OP! Bestellen is NIET meer mogelijk
Dan weet een consument niet dat dit een fout is.
Zelfde als die tablet van HP die ging ook voor 100 euro weg.
edit: research werk gedaan (ofzo) weggehaald
[ Voor 15% gewijzigd door Strunkie op 06-01-2012 21:04 ]
^ Post is hierboven!
Yep dat is waar, qua specs is de HP +- gelijkwaardig en was zelfs goedkoper dan 119euro dus wij gaan dan ervan uit dat 119euro correcte prijs is. Dat kunnen ze al niet tegensprekenStrunkie schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 20:59:
Ze zetten zelf in de titel De ambiance tablet bestel je NU met veel korting bij The Phone House.
Dan weet een consument niet dat dit een fout is.
Zelfde als die tablet van HP (ofzo) die ging ook voor 100 euro (ofzo) weg.
Tijdelijk staat tussen haakjes he...
Ik weet ... Het was ook meer als grapje.
Ik ben inmiddels allemaal dingen, zoals e-mails, AV's en de oude site, om verder te komen. Als ik nog wat mis, post het hier dan even.
Nou om je stelling te ontkrachtigen;Antonv9 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 20:36:
Typisch topic weer. Iedereen weer gelijk brullen over rechten en bla bla... Wordt wakker en denk eens gewoon na. Niemand verkoopt zijn spul voor minder dan de inkoopsprijs.... <ingekort>
Stelletje nederlanders
Ik koop, namens mijn werkgever, weldegelijk levensmiddelen in die soms onder inkoopprijs (negatieve marge) worden verkocht. Denk hierbij aan een pak Dubbel Fris, Mora Frikadellen. Om de concurrentie bij te blijven verkopen wij soms onder de inkoop. Overigens, wat denk je dat die krat Heineken in de aanbieding oplevert? Gaat gewoon geld bij hoor, maar als jij naast die aanbieding een kar voltooid met artikelen waar ik wel marge op maak ben ik die paar centen allang weer vergeten!
Behalve dat TPH de gruwlijke fout maakt zichzelf behoorlijk in het kwade daglicht te zetten, als ze hun verlies direct hadden ingeslikt was er niets aan de hand geweest, maar dit krijgt nog wel een staartje intern.Elluminatie schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 21:16:
[...]
Nou om je stelling te ontkrachtigen;
Ik koop, namens mijn werkgever, weldegelijk levensmiddelen in die soms onder inkoopprijs (negatieve marge) worden verkocht. Denk hierbij aan een pak Dubbel Fris, Mora Frikadellen. Om de concurrentie bij te blijven verkopen wij soms onder de inkoop. Overigens, wat denk je dat die krat Heineken in de aanbieding oplevert? Gaat gewoon geld bij hoor, maar als jij naast die aanbieding een kar voltooid met artikelen waar ik wel marge op maak ben ik die paar centen allang weer vergeten!
Voor de goede orde, ik hou me buiten deze conversatie. Dit is iets tussen het hoofdkantoor en jullie en ik hou mij daarbuiten. Maar nu ik toch aan het posten; persoonlijk had ik er 'op = op' bij het product neergezet. Maar dat kan een leermoment voor het hoofdkantoor zijn.
Ach, we kijken wel er maandag aan de telefoon wordt gezegd.
[ Voor 16% gewijzigd door Yorinn op 06-01-2012 22:42 ]
Verwijderd
Thuiswinkel waarborg,
Consumentenbond,
Kassa,
Radar.
Ik verwacht dat The Phonehouse dit ook wel netjes zal oplossen en hun klanten op de correcte manier zal bedienen. Ze hebben immers ook een aantal logo's op hun site die iets zeggen over de kwaliteit waaronder thuiswinkel waarborg. Dit keurmerk zullen ze niet voor niets krijgen. Anders zou je je ook af kunnen vragen wat de meerwaarde is van dit keurmerk/certificaat. In het thuis-winkel waarborg staat in artikel 4 iets beschreven wat o.a. van toepassing is op deze levering van The Phonehouse.
Dit bericht heb ik zojuist gevonden op; http://www.telecomvergelijker.nl/thread/51862/1Geen fout op de website. Zelf deze tablet al voor kerst gekocht voor deze prijs. Het is een uitverkoop, en dan geldt 'op is op'.
Dit x stond er alleen nergens OP = OP!
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Dit staat daar dus:Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 23:03:
In het thuis-winkel waarborg staat in artikel 4 iets beschreven wat o.a. van toepassing is op deze levering van The Phonehouse.
In Artikel 3.2 staat:Artikel 4 – Vervangende goederen of diensten
Voorafgaand aan het sluiten van de overeenkomst zal – voor zover van toepassing - de consument
op duidelijke wijze geïnformeerd worden over de mogelijkheid dat vervangende goederen of diensten
van tenminste gelijke kwaliteit en prijs beschikbaar worden gesteld, indien de oorspronkelijk bestelde
goederen of diensten niet beschikbaar zouden zijn.
Bij vervangende artikelen kan de zichttermijn niet worden uitgesloten en zijn de kosten van retourzending altijd voor rekening van het bedrijf.
Zoals ik het lees: geen poot om op te staan als "gedupeerde"? Ik kan niet zo gauw ergens vinden dat ze verplicht zijn een vervangend en gelijkwaardig product aan te bieden, tenzij ze dat vantevoren hadden gemeld.2. Tenzij anders overeengekomen dient het bedrijf geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed
doch tenminste binnen 30 dagen uit te voeren.
Indien dit om welke reden dan ook niet mogelijk blijkt, ontvangt de consument hiervan uiterlijk één maand nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht.
De consument heeft in dat geval het recht om de bestelling zonder kosten te annuleren tegen
terugbetaling van het eventueel reeds betaalde.
Punt is dat het wel mogelijk is om de tablet te leveren. Ze hoeven 'm alleen maar in te kopen bij de leverancier.Iva_Bigone schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 00:07:
[...]
Dit staat daar dus:
[...]
In Artikel 3.2 staat:
[...]
Zoals ik het lees: geen poot om op te staan als "gedupeerde"? Ik kan niet zo gauw ergens vinden dat ze verplicht zijn een vervangend en gelijkwaardig product aan te bieden, tenzij ze dat vantevoren hadden gemeld.
En jij bent teminste eerlijk.Hyp Hyper schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 23:23:
Ik heb me toch maar aangemeld via Yorins formuliertje al heb ik ook de neiging m'n 'verlies' (kun je zien als winst met 20 euro) te nemen. Mijn hebzucht (is toch een erg interessant tablet) leidt met tot dit opportunistisch gedrag.
Al die andere dudes die hier rage gaan in dit topic moeten niet zo klagen. Je zocht een slaatje te slaan, andere waren je voor. Zoek een nieuw slaatje, ga dat slaan.
Niet zo gooien met gerecht dit, wet dat. Je hebt pech gehad, en er zelfs een kadobon aan over gehouden, wat wil je nog meer...
Die knipt jarenlang bonnen uit en gaat dan bv 10 paletten bier halen. Dat kan gewoon door de loopholes van die kortingen (van tot data er niet op, niet cumuleerbaar er niet op). Zoek het maar eens op, hij heeft deze stunt al verschllende keren gedaan.
Dit hier is juist hetzelfde volgens mij. Ze hadden nooit verwacht dat er zoveel animo voor ging zijn.
Om het bericht weer onder de man te brengen, ff mezelf quoten.Yorin schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:45:
Beste iedereen,
Alvast bedankt.
Yorin
We hebben het hier over een frikking tablet. Oké, goede deal en oké er had "op=op" bij moeten staan. Maar dat is dus niet de situatie.
Waarschijnlijk staan er her en der nog twintig van deze aanbiedingen verstopt. Deze aanbieding was ook al wat ouder en moeten jullie er maar niet met z'n allen bovenop duiken. M.a.w. je maakt ook een beetje je eigen probleem. Je kán ook even meestribbelen met TPH en denken "ach, jammer. Next!" Maar nee, we gaan de nederlander uithangen en met consumentenrecht en wetboeken smijten. Gaat het jullie nou nog werkelijk om het product of om het feit dat er maar op=op had moeten staan en omdat dat er niet staat jullie nu allemaal gaan zitten zeiken?
Move on people. Nothing to see here.
@Yorin: succes met je actie, hoop dat je niet je studie flunked of je baan verliest door alle tijd die je in dit akkefietje (want meer is het niet) steekt
| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid
hier tochIva_Bigone schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 00:07:
[...]
Dit staat daar dus:
[...]
In Artikel 3.2 staat:
[...]
Zoals ik het lees: geen poot om op te staan als "gedupeerde"? Ik kan niet zo gauw ergens vinden dat ze verplicht zijn een vervangend en gelijkwaardig product aan te bieden, tenzij ze dat vantevoren hadden gemeld.
11.5 Indien levering van een besteld product onmogelijk blijkt te zijn, zal de ondernemer zich inspannen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen. Uiterlijk bij de bezorging zal op duidelijke en begrijpelijke wijze worden gemeld dat een vervangend artikel wordt geleverd. Bij vervangende artikelen kan het herroepingsrecht niet worden uitgesloten. De kosten van een eventuele retourzending zijn voor rekening van de ondernemer
als hij niet gelijkwaardig is is hij ook niet vervangend dunkt me.anders kunnen ze net zo goed een fluitketel sturen
Mocht je je tablet willen verkopen, dan is V&A het juiste kanaal hiervoor. Dergelijke reacties zullen worden verwijderd uit dit topic.
Voor technische vragen over de tablet kun je hier terecht.
Een uitleg over wanneer je de waardebon kunt ontvangen staat hier.