Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 10:40
BluRay schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:10:
zit erg te twijfelen of ik de Archos zal nemen.
Voor mij is het formaat juist perfect.
Ik wil je aanraden om even op reviews te zoeken. Wat ik namelijk lees is dat hij traag is, lelijk (subjectief, ik weet 't) en dat de bouwkwaliteit nogal te wensen overlaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Laatst online: 11-09 10:40
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:12:
Ik heb wel gekozen voor de archos, het mag dan geen A merk zijn maar het is nog steeds wel beter dan een failliet merk.
Archos is wel degelijk een A merk, alleen brengen ze ook wat low-end spul op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:01

thof

FP ProMod
De AT tablet had ik juist besteld zodat ik er Windows 7 en eventueel Windows 8 op kan draaien. Jammer dat het alternatief een kleiner, langzamer en niet geschikt is voor Windows 7. Voor mij helaas bij lange na geen goed alternatief. Zie ook de eerder geposte tabel:
CrashOverDrive schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:03:
ATArchos 80 G9
10" scherm8" scherm
160GB hdd8GB ssd
Windows 7Android
3g, lan, wifiwifi
1024MB Ram512MB ram
x86ARM

En dan nog de eerder genoemde puntjes van:
* Slechtere behuizing
* Matige processor.
* Afschuwelijke grafische kaart.
* Hele slechte gebruikerservaring op Tweakers.

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CurlyMo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:05
freggel schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:13:
[...]

Ik wil je aanraden om even op reviews te zoeken. Wat ik namelijk lees is dat hij traag is, lelijk (subjectief, ik weet 't) en dat de bouwkwaliteit nogal te wensen overlaat.
De reviews van de AT tablet waren ook niet lovend...

Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:42
Het kan allemaal wel heel anders zijn dan de AT, maar die gaan ze je gewoonweg niet leveren. Simpel as that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-08 13:25
Dus als we nu allemaal massaal weigeren dan storten ze ons geld terug en is het einde verhaal? Ik ben bang dat ze ons geen Samsung Galaxy Tab gaan leveren, veel aanbod hebben ze niet. De 10inch van Archos zou je dan ook niet mee akkoord gaan, dat is slechts 2 inch groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 13:39
Ik heb nogmaals een mailtje gestuurd.
Ik ben hier nog lang niet over uitgesproken.

Als we nou allemaal eens zouden mailen?
Misschien dan wel een gelijkwaardig alternatief ?

We kunnen er niet veel slechter op worden of wel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Juist veel zeuren zal ze daar wel laten zweten, ze zijn niet gek, en weten ook wel wat voor imagoschade dit kan toebrengen, zeker bij tweakers die wel de weg op het internet weten!

Ik heb Thuiswinkel wel aangeschreven met opheldering over de gang van zaken.

Wat ik denk:
- Er zijn teveel besteld voor de 119 euro
- TPH kan alleen bestellen voor een veel hogere prijs
- Ze smeren ons het verhaal aan dat ze niet meer leverbaar zijn
- Ze laten ons eindeloos wachten op een "bestelde" tablet welke nooit zal komen
- Je geeft het na 6 maanden op en je krijgt je 119 euro terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Of het verhaal gaat de ronde op internet en wordt opgepikt door andere media waarna TPH toch over de brug komt met de Tablet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
Het is toch stom om als bedrijf je tablet voor 1/5 van de prijs weg te doen, ook al wil je je magazijn leeg hebben. Dan doe je dit toch voor 300 a 400 euro. Dan krijg je (blijkbaar) een hele beperkte voorraad ook wel weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobby1971
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09 11:38
Hmm, ik denk eerder het volgende.

-niemand wilde hem kopen voor 500 euro
-ze hebben de voorraad gedumpt
-net zoals mycom en consorten een falend voorraadsysteem
-dus nu zijn ze op en krijg je hem nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:42
timofp schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:28:
Of het verhaal gaat de ronde op internet en wordt opgepikt door andere media waarna TPH toch over de brug komt met de Tablet
Jep dat wordt de belbus en de koude douche :9

@hieronder

http://www.trosradar.nl/dedouche/

[ Voor 8% gewijzigd door Morpheusk op 06-01-2012 13:34 ]

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
de belbus ken ik, de koude douche niet, wat is dat? (Kom uit België :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
Hoe is dat toen gegaan met die Neckermann tv's ? Uiteindelijk geleverd ja, maar dat is toen toch in het nieuws geraakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Via de klantenservice worden ze ook steeds stugger:

- Wachten tot hij weer op voorraad is (nu zeggen ze 4 - 5 maanden) is simpelweg niet mogelijk
- De 10" Archos variant is ook niet mogelijk
- Een andere gelijkwaardige tablet is ook niet mogelijk

Of ik de €20,- tegoedbon kan gebruiken heb ik eigelijk niet eens gevraagd, zal vast ook wel niet mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
timofp schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:33:
de belbus ken ik, de koude douche niet, wat is dat? (Kom uit België :))
Een onderdeel van het TV-programma "Kassa", wat opkomt voor consumentenrechten, terwijl de presentatrice voor weinig werk ruim 2 keer het maximum toegestane salaris verdient op kosten van de belastingbetaler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Zit nu bijna 10! minuten aan de lijn en heb nog niemand gesproken! Belachelijk.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Iamzero456 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:35:
Hoe is dat toen gegaan met die Neckermann tv's ? Uiteindelijk geleverd ja, maar dat is toen toch in het nieuws geraakt?
TPH dekt zich hier nogal tegen in door op woensdag 11 jan. alle orders waar geen respons op is geweest automatisch te annuleren.

Plus dat zei zeggen dat de Archos die we nu aangeboden krijgen €80,- duurder is, en dus een gelijkwaardig product is, want hij is immers duurder :/

Terwijl wij weten dat de Ambiance AT natuurlijk overal €549,- is..
Yorin schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:35:
Zit nu bijna 10! minuten aan de lijn en heb nog niemand gesproken! Belachelijk.
Ze zijn toch niet van hun standpunt af te brengen.
Vraag ze even of de €20,- meteen te gebruiken is, ik ben het net vergeten.
Ik kwam ook pas na ongeveer 7 minuten aan de lijn, gewoon wachten.

[ Voor 24% gewijzigd door thaan op 06-01-2012 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluRay
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:17
ik ben ook bellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:38
Mailtje gehad nu...

Dank voor uw mail. Het klopt dat er op deze tablet 512MB ramgeheugen zit. De opslagcapaciteit is echter 8GB. De processor is 1 ghz. Helaas kunnen we de Ambiance AT Tablet echt niet meer leveren. De waardecheque kan niet bij deze bestelling worden ingeleverd maar alleen in een fysieke Phone House winkel. U hoeft echter geen abonnement af te sluiten om deze waardecheque te gebruiken. Deze kan ook voor bijvoorbeeld een sd-kaart of accessoire worden gebruikt.

Ik had oa naar de specs gevraagd, en of het mogelijk was om een waardechecque (anders dan hun geven) er bij in te kunnen leveren.

[ Voor 11% gewijzigd door DutX op 06-01-2012 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Laatst online: 22:14
Geachte lezer,

Gisteren heb ik inderdaad uw email ontvangen, waar inderdaad in gesteld wordt dat er niet kan worden voldaan aan de overweldigende vraag. Dat de tablet niet meer leverbaar zal zijn geldt waarschijnlijk alleen voor u als winkel gezien het feit dat ik de tablet elders, inclusief de leverancier, prima kan bestellen.

Ik kies er niet voor om mijn bestelling te annuleren en zou graag voor een gelijkwaardig product willen kiezen, eventueel met bijbetaling van mijn kant. De Archos 80 G9, naast de foutieve vermelding van specificaties op uw site, is bij lange na geen vergelijkbaar product maar dat hoef ik u als het goed is niet te vertellen. Wettelijk gezien sta ik ook volledig in mijn recht om een gelijkwaardig product te vragen, wat u dient te leveren.

Nogmaals, mijn aanbod is om u tegemoet te komen en eventueel een bijbetaling te doen voor een vergelijkbare tablet.

Ik zie uw reactie graag tegemoet.
Verstuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Vraag ook even over de voucher van €20,- aub, ik heb genoeg van Barbara die continue hetzelfde zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
Haha oh er hebben al mensen gebeld zie ik. De 10inch met gebruik van de waardebon zie ik nog wel zitten. Voor 100 euro een 10 inch Archos tablet. Natuurlijk niet gelijkwaardig aan de Windows 7 tablet.

EDIT: Oh dat kan blijkbaar niet, moet ik 20 euro weer aan iets anders uitgeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
thaan schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:38:
[...]

Vraag ook even over de voucher van €20,- aub, ik heb genoeg van Barbara die continue hetzelfde zegt.
Aww, waardeloze dag voor Barbara lijkt mij... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluRay
thaan schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:38:
[...]

wat wil je erover weten? ik sta nu nog in de wacht!
EDIT: volgens mij staat je antwoord hierboven al geschreven.

[ Voor 10% gewijzigd door BluRay op 06-01-2012 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Hoezo is dit indekken, ze hebben toch helemaal niet het recht om orders te annuleren, al dan niet automatisch.

@Def1ant, het zou maar helemaal van de zotte zijn als je de bon enkel kon gebruiken voor een abonnement :s

[ Voor 94% gewijzigd door timofp op 06-01-2012 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
BluRay schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:39:
[...]

Of ik de €20,- bon nu meteen kan besteden, maar volgens iemand hierboven kan dat dus niet, en alleen in de winkel..
timofp schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:39:
[quote]thaan schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:36:
[...]

TPH dekt zich hier nogal tegen in door op woensdag 11 jan. alle orders waar geen respons op is geweest automatisch te annuleren.
[...]

Hoezo is dit indekken, ze hebben toch helemaal niet het recht om orders te annuleren, al dan niet automatisch.

@Def1ant, het zou maar helemaal van de zotte zijn als je de bon enkel kon gebruiken voor een abonnement :s
Dit is indekken omdat er dan niet genoeg tijd is voor wat media aandacht.
Dat het niet mag, betekent niet dat ze het niet kunnen doen. Zodra die order eenmaal is geannuleerd krijgen we de mogelijkheid tot die tablet natuurlijk helemaal niet meer.

[ Voor 59% gewijzigd door thaan op 06-01-2012 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

BluRay schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:39:
[...]

EDIT: volgens mij staat je antwoord hierboven al geschreven.
Ik sta nu bijna 14 minuten in de wacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
Waar ik meer mee zou zitten is, wanneer ik nu bijvoorbeeld akkoord ga met het aanbod, dat straks mensen wel opeens de Windows 7 tablet kunnen krijgen voor dezelfde prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
timofp schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:39:
Het ging me hier om een andere bon.. ze hebben bv ook een phonehousevoucher, kost je 20 euro en kan je tot 120 euro uitgeven... :) maar daar reageerden ze dus niet echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluRay
Yorin schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:41:
[...]

Ik sta nu bijna 14 minuten in de wacht.
ik 5 minuten.. denk dat dit heel erg lang gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Iamzero456 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:41:
Waar ik meer mee zou zitten is, wanneer ik nu bijvoorbeeld akkoord ga met het aanbod, dat straks mensen wel opeens de Windows 7 tablet kunnen krijgen voor dezelfde prijs.
Dat heb ik ook, maar dan zou ik toch wel een omruiling eisen, ik ben immers onder protest akkoord gegaan met het aanbod. Niet dat ik dat nu gedaan heb, ik zit het nog even uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluRay
Iamzero456 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:41:
Daar zit ik dus ook mee.
Maar kies denk ik gewoon voor de Archos.
Ze gaan die AT Tablet volgens mij echt niet meer leveren denk ik. maarja.. dat kan ik niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Def1ant schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:41:
[...]

Het ging me hier om een andere bon.. ze hebben bv ook een phonehousevoucher, kost je 20 euro en kan je tot 120 euro uitgeven... :) maar daar reageerden ze dus niet echt op.
Die geef je gewoon aan de bezorger als-ie hem onder rembours komt brengen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
RemcoDelft schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:43:
[...]

Die geef je gewoon aan de bezorger als-ie hem onder rembours komt brengen :+
Die mag volgens mij helemaal geen waardebonnen aannemen, alleen geld.

Of ben ik nou te serieus ingegaan op je voorstel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:07
Wat zou dit :+ nou betekenen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
Eh maar dames en heren. Als jullie de Archos 80 G9 voor 120 euro hadden kunnen kopen, dat is korting van 80 euro, hadden jullie dat uberhaupt gedaan? Ik krijg het idee dat veel mensen akkoord gaan met die tablet terwijl ze dat ding eigenlijk niet eens willen / persee nodig hebben. Ik denk dat veel mensen eerder die AT tablet kochten vanwege de goedkope prijs.. en meer niet.

Correct me if Im wrong maar dan lijkt het me verre van slim om voor die archos te gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:26
Nuja, Voor mij was de combinatie van goedkoop + redelijke specs zoals x86 hardware.
De Archos zou ik nooit gekocht hebben, ook niet voor 120 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
CrashOverDrive schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:48:
Nuja, Voor mij was de combinatie van goedkoop + redelijke specs zoals x86 hardware.
Ik denk dus dat je niet de enige bent.. en dan zou ik dus ook gewoon niet akkoord gaan met deze.. 'oplossing'.

Weet iemand overigens dat wanneer je reageert op de email, deze ook ontvangen wordt door TPH ? Ik krijg namelijk het volgende:
Dit is een automatisch gegenereerde e-mail.

Heeft u nog vragen over uw bestelling, neem dan contact met ons op via
het online contact formulier http://www.phonehouse.nl/...p?active=562&p=242&pk=266
Wij zullen uw vragen zo snel mogelijk in behandeling nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobby1971
De Archos is een prima ding, mooi handzaam wifi + Gps Android 3.2. Ik neem erg graag een over in ongeopende verpakking voor 120 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:01

thof

FP ProMod
nubcaek schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:45:
Eh maar dames en heren. Als jullie de Archos 80 G9 voor 120 euro hadden kunnen kopen, dat is korting van 80 euro, hadden jullie dat uberhaupt gedaan? Ik krijg het idee dat veel mensen akkoord gaan met die tablet terwijl ze dat ding eigenlijk niet eens willen / persee nodig hebben. Ik denk dat veel mensen eerder die AT tablet kochten vanwege de goedkope prijs.. en meer niet.

Correct me if Im wrong maar dan lijkt het me verre van slim om voor die archos te gaan..
Ik ging echt voor de specs zoals x86 cpu en een notebook schijf. Een archos zou ik ook niet voor dat bedrag gekocht hebben en is dus geen goed alternatief.

[ Voor 6% gewijzigd door thof op 06-01-2012 13:52 ]

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
CrashOverDrive schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:48:
Zelfde hier, ik heb hem puur gekocht vanwege de X86 hardware en de absurde prijs, leek me mooi om als klein servertje te draaien hierzo. De tweede had ik voor een kennis gekocht die hem voor dat geld ook niet wou laten liggen.

De Archos hoef ik voor die prijs inderdaad niet te hebben, wellicht dat ik hem aan iemand kan slijten, maar ook dat lijkt me sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
mobby1971 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:50:
De Archos is een prima ding, mooi handzaam wifi + Gps Android 3.2. Ik neem erg graag een over in ongeopende verpakking voor 120 euro.
De vraag is: had je die 120 ook uitgegeven als het een Archos was geweest? Ik namelijk niet! Dus het is geen gelijkwaardig product.

Ik denk dat ik nog een email ga wagen naar Thuiswinkel om het even te hebben over hun "aanbieding".

Bedenk wel dat deze stichting behoorlijk streng is! Je moet best veel betalen om er lid van te worden, ze hebben dan ook juristen e.d. in dienst. De status van het certificaat willen ze hoog houden en zullen ze zeker wel inzetten voor de klant!

Toen bij Neckerman heeft Thuiswinkel ook zitten porren en het heeft in ieder geval het gefixt. Dat was toen binnen een paar dagen opgelost, als TPH hiermee door blijft gaan kunnen ze natuurlijk veel negatieve kritiek verwachten!

Stuur ook even een Twitter dat je niet akkoord gaat met het belachelijke tegenaanbod.

[ Voor 46% gewijzigd door Megamind op 06-01-2012 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ze kunnen geen ander alternatief bieden, maar ze zullen een klacht indienen voor me. Ben benieuwd wat eruit komt dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluRay
Yorin schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:51:
Ze kunnen geen ander alternatief bieden, maar ze zullen een klacht indienen voor me. Ben benieuwd wat eruit komt dan.
Je hebt dus al iemand aan de lijn gehad?
ik wacht nog steeds :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobby1971
Megamind schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:51:
[...]

De vraag is: had je die 120 ook uitgegeven als het een Archos was geweest? Ik namelijk niet! Dus het is geen gelijkwaardig product.
Lees....Ik neem hem graag over voor 120 euro in ongeopende verpakking. ;)

Ja dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Een klacht indienen? waar? Bij hunzelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
mobby1971 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:52:
[...]

Lees....Ik neem hem graag over voor 120 euro in ongeopende verpakking. ;)

Ja dus
Na al deze moeite zou ik persoonlijk op z'n minst mijn telefoonkosten eruit willen hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeuce
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:30
nubcaek schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:50:
[...]

Ik denk dus dat je niet de enige bent.. en dan zou ik dus ook gewoon niet akkoord gaan met deze.. 'oplossing'.

Weet iemand overigens dat wanneer je reageert op de email, deze ook ontvangen wordt door TPH ? Ik krijg namelijk het volgende:

[...]
Ik had hetzelfde, de mail met de annulering erin kreeg ik van orderafhandeling@phonehouse.nl, als ik 'm reply gaat ie echter naar frontweb@phonehouse.nl, dus daar zal het wel mee te maken hebben. Ik heb m'n mail ook even doorgestuurd naar orderafhandeling@phonehouse.nl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

BluRay schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:52:
[...]

Je hebt dus al iemand aan de lijn gehad?
ik wacht nog steeds :O
Heb iemand aan de lijn gehad ja. Ze hebben een klacht voor me aangemaakt en ik wordt voor woensdag teruggebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
En dan? Woensdag wordt onze order geannuleerd zonder moeite en krijgen we een waardebon van 20 euro thuisgestuurd. Die Windows 7 tablet zal er nooit komen tenzij dit wordt doorgespeeld naar grote websites, of we met genoeg man maar klagen.

Ik heb een beetje dubbel gevoel, ik wil mijn recht gewoon kunnen halen maar ik 'snap' hun fout ook wel en ik voel me nu wel een aasgier. Maar dat is dus het erge, ze zeggen niet: Sorry het was een foutje in onze voorraad/inschatting/prijzing.
Nee ze verzinnen een smoesje, naar het lijkt.

EDIT: Ik neem aan, Yorin, dat je ons op de hoogte houd? ;)

[ Voor 3% gewijzigd door iamzero456 op 06-01-2012 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

timofp schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:53:
[...]

Een klacht indienen? waar? Bij hunzelf?
Bij hunzelf ja. Dan gaat een andere afdeling ernaar kijken voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
(jarig!)
Morpheusk schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:29:
Als TPH dit een gelijkwaardig alternatief vindt mis ik eigenlijk wel de 3G stick erbij. Die wilde ik juist gaan gebruiken bij de AT Ambiance. Om over windows 7 nog maar niet te beginnen....

*edit hieronder: Die schuif je er in http://www.archos.com/pro...s.html?country=nl&lang=en

Owja ja en de 10" mis ik ook..
Hm. Lichte off topic detour, vraag me toch even af of die 3G stick ook compatible is met andere android tablets, dan zou die apart op zichzelf wel interessant zijn (ook al steekt het ding uit), zoals bijvoorbeeld voor de Asus TF01.

Maar goed, hang nog steeds in de wacht >.<

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
Huh, als ik mail naar orderafhandeling@phonehouse.nl dan krijg ik het volgende :+
Technical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 550 550 User unknown (state 14).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobby1971
De 3g stick die mooi weggewerkt kan worden in de behuizing werkt ook op andere apparaten, ook onder Windows e.d

Hij kost geloof ik 50 euro, daar kun je dan mooi je waardebon voor gebruiken.
Virtuozzo schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:58:
[...]

Hm. Lichte off topic detour, vraag me toch even af of die 3G stick ook compatible is met andere android tablets, dan zou die apart op zichzelf wel interessant zijn (ook al steekt het ding uit), zoals bijvoorbeeld voor de Asus TF01.

Maar goed, hang nog steeds in de wacht >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
(jarig!)
mobby1971 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:03:
De 3g stick die mooi weggewerkt kan worden in de behuizing werkt ook op andere apparaten, ook onder Windows e.d

Hij kost geloof ik 50 euro, daar kun je dan mooi je waardebon voor gebruiken.

[...]
Ja, windows dat is wel duidelijk. Android, dat is de vraag (zolang de tablet een USB slot heeft zoals de TF01 op zijn dock). Probeer ik ook hen te vragen, maar ja :P Nog steeds in de wacht ...

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meldingen over hoe lang je in de wacht staat kunnen beter weggelaten worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
10" Archos + 3g stick en dan geen waardebon zou mij al beter in de oren klinken. Dan lijkt enigzins nog op de specs van de Windows tab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Iamzero456 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:07:
10" Archos + 3g stick en dan geen waardebon zou mij al beter in de oren klinken. Dan lijkt enigzins nog op de specs van de Windows tab.
Ja, maar daar doen ze niet aan. Heb ik al geprobeerd. Het is de Archos 80 G9 of niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
thaan schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:09:
[...]

Ja, maar daar doen ze niet aan. Heb ik al geprobeerd. Het is de Archos 80 G9 of niks.
Daar doen ze NU nog niks aan ;) Maar als vrijwel niemand het tegenaanbod neemt dan zullen ze toch echt opnieuw moeten gaan nadenken.

Poot stijf houden! Je hebt recht op die tablet, om het zo maar bot te zeggen. TPH is geen PC dealer op de hoek maar een bedrijf dat veel omzet maakt. Dan zorgen ze maar ook dat ze de zaakjes op orde hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door Megamind op 06-01-2012 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-09 12:03
Ik zou dit gewoon groter aan gaan kaarten bij bijvoorbeeld de kranten: Spits, Metro, de Pers..

Ik lees bijna elke dag de kranten van hun en dit zou ook wel een nieuwsartikel kunnen zijn.

Eenmaal de media op de hoogte en dan kunnen ze geen andere kant meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Megamind schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:18:
[...]

Daar doen ze NU nog niks aan ;) Maar als vrijwel niemand het tegenaanbod neemt dan zullen ze toch echt opnieuw moeten gaan nadenken.

Poot stijf houden! Je hebt recht op die tablet, om het zo maar bot te zeggen. TPH is geen PC dealer op de hoek maar een bedrijf dat veel omzet maakt. Dan zorgen ze maar ook dat ze de zaakjes op orde hebben.
Ik snap ook echt wel hoe het zit, ik weet dat de helemaal niet eenzijdig deze order(s) mogen annuleren en een gelijkwaardig alternatief moeten bieden. Dat de Archos dat in onze ogen niet is, is bekend.

Echter..
Als zij simpelweg van geen wijken weten, hebben wij ook niet zoveel keus. Ik ken alle argumenten, ik wil helemaal geen ARM/Android/8 inch/klote tablet, ik wil wat ik heb besteld. Maarja, als ze zeggen dat ze hem niet kunnen leveren (en wij weten allemaal dat dat prima kan) en hem simpelweg niet gáán leveren, is het voor ons toch echt een dood einde.
Wat wou je gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
thaan schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:27:
[...]

Ik snap ook echt wel hoe het zit, ik weet dat de helemaal niet eenzijdig deze order(s) mogen annuleren en een gelijkwaardig alternatief moeten bieden. Dat de Archos dat in onze ogen niet is, is bekend.

Echter..
Als zij simpelweg van geen wijken weten, hebben wij ook niet zoveel keus. Ik ken alle argumenten, ik wil helemaal geen ARM/Android/8 inch/klote tablet, ik wil wat ik heb besteld. Maarja, als ze zeggen dat ze hem niet kunnen leveren (en wij weten allemaal dat dat prima kan) en hem simpelweg niet gáán leveren, is het voor ons toch echt een dood einde.
Wat wou je gaan doen?
https://www.thuiswinkel.org/consumenten-meld-een-klacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Ben ik ondertussen ook aan het invullen.

Weet iemand overigens wie de leverancier is van The Phone House? Als we dat zeker weten, en we weten zeker dat die gewoon voorraad heeft, dan staan we lijkt mij sterk genoeg om gewoon levering te kunnen eisen: we hebben dan namelijk gewoon bewijs dat hij op voorraad is bij hun leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Juistem. Daar zijn dit soort organisaties voor, om het consumtenvertrouwen op te wekken, wordt die vertrouwen geschaad dan moet er iets aan gedaan worden :P
thaan schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:32:
[...]

Ben ik ondertussen ook aan het invullen.

Weet iemand overigens wie de leverancier is van The Phone House? Als we dat zeker weten, en we weten zeker dat die gewoon voorraad heeft, dan staan we lijkt mij sterk genoeg om gewoon levering te kunnen eisen: we hebben dan namelijk gewoon bewijs dat hij op voorraad is bij hun leverancier.
Aangezien hij wel meerdere keren voorkomt in de PW zal deze bij de normale leveranciers geleverd worden. Misschien kan DaMarcus daar mee helpen ;) Wil natuurlijk niet dat hij in problemen komt dan :)

[ Voor 49% gewijzigd door Megamind op 06-01-2012 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Megamind schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:33:

Aangezien hij wel meerdere keren voorkomt in de PW zal deze bij de normale leveranciers geleverd worden. Misschien kan DaMarcus daar mee helpen ;) Wil natuurlijk niet dat hij in problemen komt dan :)
Maar wié zijn die leveranciers? En hoe weten we zeker dat zij ook aan TPH leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
Heeft er iemand al een verhaaltje klaar wat ik kan overnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:24
thaan schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:35:
[...]

Maar wié zijn die leveranciers? En hoe weten we zeker dat zij ook aan TPH leveren?
Zal ongetwijfeld Ambiance Technologies gewoon zijn aangezien zij gewoon in Nederland zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Iamzero456 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:36:
Heeft er iemand al een verhaaltje klaar wat ik kan overnemen?
Geachte,

Ik heb op XX-XX-2012 een Ambiance AT Tablet besteld bij The Phone House.
Nu wordt er beweerd dat deze een te lange levertijd heeft en wordt er een alternatief geboden.

Het geboden alternatief is een voor mij minderwaardig product:
- 8 inch ipv 10 inch
- 8GB ipv 160GB
- Android ipv Windows 7
- geen LAN
- geen 3G

Juist het feit dat het bestelde product Windows 7 heeft en 3G functionaliteit is voor mij de reden geweest dit product te bestellen.

Graag zou ik alsnog het bestelde product ontvangen, hij is immers leverbaar gezien het feit dat hij bij velen andere webwinkels wel nog gewoon leverbaar is.

Mvg,

X
De leverancier is inderdaad Ambiance Technology, die leveren direct aan TPH.
Ik heb ze net aan de lijn gehad, en ze hebben genoeg voorraad en absoluut geen bestelling gezien van TPH.
Oftewel: TPH moet ze gewoon bestellen, maar dat willen ze niet.

[ Voor 13% gewijzigd door thaan op 06-01-2012 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Wel met de informatie die thaan juist geeft kunnen we wel naar de media stappen denk ik. "The Phone House weigert bestellingen te leveren terwijl product nog vlot beschikbaar is"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
Bedankt thaan, beetje aangepast en toen verstuurd. We kunnen niet zeggen dat we geen moeite gedaan hebben in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
timofp schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:45:
Wel met de informatie die thaan juist geeft kunnen we wel naar de media stappen denk ik. "The Phone House weigert bestellingen te leveren terwijl product nog vlot beschikbaar is"
Klinkt als een t.net titel :P Maar ik geef ze nog wel een paar dagen, denk dat de grote bazen nog even moeten huffen en puffen, kost hun de kerstbonus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Ik heb nog geen mail gezien. Krijgen alleen de mensen die geklaagd hebben die?

Alternatief is idd niet fantastisch, maar het overwegen waard. (al zou ik eerlijk gezegd niet snel de Archos hebben aangeschaft omdat ik al twee Android tablets heb. ook niet voor deze prijs)

Edit: mail inmiddels ook binnen... ik denk er maar over na, maar als ik zo de reviews lees is het geen tablet om te juichen.

[ Voor 18% gewijzigd door Hyp Hyper op 06-01-2012 16:39 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
timofp schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:45:
Ik heb dit aan Thuiswinkel.org gestuurd met het bericht dat ik graag alsnog mijn order uitgeleverd krijg, wellicht dat iemand nog wil bellen naar TPH met deze info?

Ben namelijk benieuwd wat TPH hierop te zeggen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
Hmm achteraf gezien hadden we ook moeten melden dat TPH akkoord zijn gegaan met de koop. Nouja eerst maar even reactie afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
thaan schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:46:
[...]

Ik heb dit aan Thuiswinkel.org gestuurd met het bericht dat ik graag alsnog mijn order uitgeleverd krijg, wellicht dat iemand nog wil bellen naar TPH met deze info?

Ben namelijk benieuwd wat TPH hierop te zeggen heeft.
Volgens mij zijn ze er niet op vrijdag bij Thuiswinkel. Vorige keer bij Neckerman hebben ook een aantal man over hetzelfde geklaagd toen heeft niemand echt een reactie gehad, maar was het wel opeens opgelost. Ik denk dat ze direct TPH stappen en om opheldering vragen, als ze dan toegeven is in princiepe de case gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
mijn mail aan Thuiswinkel.org

Beste,

Ik heb 04/01/2012 de AT Tablet met Windows 7 Besteld, Ik heb deze onmiddelijk betaald en een bevestigingsmail gekregen, later heb ik ook een mail van AMP logistics gekregen in verband met de levering.

Op 05/01/2012 kreeg ik echter de bestelling geannuleerd werd omdat het product niet meer leverbaar was, er werd een waardebon aangeboden van 20euro als compensatie.

Op 06/01/2012 Werd een alternatief voorgesteld, de Archos G9 voor dezelfde prijs, echter is dit een totaal verschillend product. De Archos heeft Android ipv Windows, de Archos heeft geen LAN en geen 3G, de Archos heeft 512MB RAM ipv 1024MB RAM, de Archos heeft 8GB opslag ipv 250GB opslag, etc...

Ik apprecieer het dat men een aanbod doet, maar het aanbod is totaal geen vergelijk met het bestelde product. Daarnaast heeft de leverancier van The Phone House bevestigd dat het product nog vlot voorradig en leverbaar is bij hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Megamind schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:52:
[...]

Volgens mij zijn ze er niet op vrijdag bij Thuiswinkel. Vorige keer bij Neckerman hebben ook een aantal man over hetzelfde geklaagd toen heeft niemand echt een reactie gehad, maar was het wel opeens opgelost. Ik denk dat ze direct TPH stappen en om opheldering vragen, als ze dan toegeven is in princiepe de case gesloten.
Met wat als eindresultaat? Dat ze alsnog de Ambiance aan ons gaan leveren? Want dat is toch wel ons doel.

We hebben nu:
- PhoneHouse die zegt niet te weten wanneer te kunnen leveren, misschien 4 tot 5 maanden
- Ons niet wilt laten wachten: alternatief of geld terug
- Niet-gelijkwaardig alternatief
- We weten dat de leverancier genoeg voorraad heeft (aldus Ambiance)
- We weten dat de leverancier geen bestelling van TPH heeft ontvangen (aldus Ambiance)

Kennelijk wil TPH dus niet aan ons leveren en is het niet omdat ze niet weten wanneer ze kunnen leveren.

Maar het probleem is, elke telefoniste die je aan de lijn krijgt gaat daar natuurlijk ook niet over, hoe ga je die overtuigen met haar leidinggevende te bespreken dat ze wél gewoon kunnen en moeten leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeuce
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:30
timofp schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:55:
mijn mail aan Thuiswinkel.org

(.....)Daarnaast heeft de leverancier van The Phone House bevestigd dat het product nog vlot voorradig en leverbaar is bij hun.

Is dat zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
Tsja, alleen dat stukje van de Leverancier is wellicht niet waar? Misschien beter om dat te veranderen door te melden dat de tablet gewoon nog verkijgbaar is via leveranciers en andere webshops. Dat dat dus geen geldig excuus is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Ja, ik heb Ambiance Technology gebeld. Ze zeggen voorraad te hebben én leverancier te zijn van TPH. Aardige gozer aan de lijn, sympathieke mensen.
Def1ant schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:57:
Tsja, alleen dat stukje van de Leverancier is wellicht niet waar? Misschien beter om dat te veranderen door te melden dat de tablet gewoon nog verkijgbaar is via leveranciers en andere webshops. Dat dat dus geen geldig excuus is.
Eh, wat? Dat is dus mooi wel waar.

[ Voor 40% gewijzigd door thaan op 06-01-2012 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
thaan heeft contact opgenomen met de leverancier en deze heeft dit gemeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:53
Megamind schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:33:
[...]

Juistem. Daar zijn dit soort organisaties voor, om het consumtenvertrouwen op te wekken, wordt die vertrouwen geschaad dan moet er iets aan gedaan worden :P

[...]

http://www.smartphonestun...echnology/atp-103g-tablet
Leverbaar in 4-6 dagen

http://www.pdashop.nl/product/118090/at-tablet-atp-103g.html
Op voorraad

http://yourtablet.nl/at-tablet-atp-103g
Leverbaar in 3-7 dagen

Om maar een paar webshops te noemen.

Ook de fabrikant bestaat nog gewoon, volgens kvk.nl is er ook geen faillisement. En ik gok dat een (NL) fabrikant ook wel een levering kan regelen, 't is geen bestelling van 1 stuks.

Deze situatie is redelijk lijkend op de Neckermann zaak. Een goedkope prijs, maar niet perse onmogelijk. Een scherpe aanbieding kan altijd,en t is niet zo dat je op voorhand kan weten dat het NIET kan kloppen. 't was geen aanbieding voor 5 eur (zoals bv wel bij de Otto actie was).
Een Wepad bv kost 199 eur, en die heeft een groter scherm. 119 eur is dus goedkoop, maar niet onmogelijk.
De wepad werd een half jaar geleden gedumpt voor 177 eur. 119 als dumpprijs een goede 6mnd later voor een vergelijkbaar model met eeniets kleiner scherm is dus volledig plausibel.
(Makro winstpakker aug 2011, 149 excl btw)

Daarnaast is ie wel degelijk verkocht voor die 119 eur, men krijgt orderbevestigingen, ook via AMP, nergens stond op=op, er is geen beperkte voorraad ofzo gemeld. Al die punten kunnen samengevat worden dat er wel degelijk een koopovereenkomst is.
Als men nieteens de intentie heeft gehad om te leveren, waarom is ie (beperkt) dan WEL verkocht voor die 119 eur? Dus men is accoord met die prijs gegaan....

In de Neckermann case was het vergelijkbaar: Ook sommige die m hadden, afleverbevestigingen intrekken enz. Neckermann heeft toen t verlies genomen. En in hoeverre kun je van verlies spreken... het kostte hun 80k. (en ik denk dat t the phonehouse minder zou kosten), maar het leverde Neckermann een HOOP publiciteit op. Twitter, forums, krantenartikelen, item in RTL Nieuws....

Naast het feit dat t als men echt t hogerop speelt toch alsnog geleverd had moeten worden naar alle waarschijnlijkheid, waren ze dan een hoop kosten kwijt geweest aan juridische procedures, moesten ze toch leveren, en zou men t maar een klantonvriendelijk bedrijf vinden.
Nu hebben ze voor 80k toch geleverd, mensen zijn blij, en ze hebben een hoop reclame gehad voor die 80k..
ik ben benieuwd wat een dergelijke hoeveelheid publiciteit los zou kosten, dus effectief is het verlies een enorm stuk lager)

[ Voor 4% gewijzigd door DJSmiley op 06-01-2012 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Heeft er iemand contacten met media? Ik kom zelf uit België, dus heb die helemaal niet. Maar een beetje drukk op de TPH zou wonderen kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
Je kan zelf dit topic ook doorsturen en posten op fora, sturen naar nieuwssites? Hoe ontstond het bij Neckermann zo snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:07
Social media ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
DJSmiley schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:57:
[...]

Deze situatie is redelijk lijkend op de Neckermann zaak. Een goedkope prijs, maar niet perse onmogelijk. Een scherpe aanbieding kan altijd,en t is niet zo dat je op voorhand kan weten dat het NIET kan kloppen. 't was geen aanbieding voor 5 eur (zoals bv wel bij de Otto actie was).
Een Wepad bv kost 199 eur, en die heeft een groter scherm. 119 eur is dus goedkoop, maar niet onmogelijk.
De wepad werd een half jaar geleden gedumpt voor 177 eur. 119 als dumpprijs een goede 6mnd later voor een vergelijkbaar model met eeniets kleiner scherm is dus volledig plausibel.
(Makro winstpakker aug 2011, 149 excl btw)
de Wepad was om te beginnen al goedkoper, deze AT tablet kost bij de rest van de winkels nog gewoon 400-500. Dus niet helemaal vergelijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Iemand hier al op T.net de nieuwssubmit gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
Hoe meer mensen posten en verspreiden hoe beter lijkt me, desnoods op je Facebook of weet ik het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr1ncr3d1bl3
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:39
De zoekopdracht 'AT tablet phonehouse' is al 2 plaatsen gestegen op google...
Misschien kan dit topic nog wel verder geboost worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Iemand al TPH gebeld met de melding dat hij nog gewoon leverbaar is bij de leverancier? Anders ga ik het zo maar even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Ik zou graag bellen,m aar gezien de wachttijden en het feit dat ik vanuit België moet bellen gaat dat een dure grap worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
timofp schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:14:
Ik zou graag bellen,m aar gezien de wachttijden en het feit dat ik vanuit België moet bellen gaat dat een dure grap worden :)
Ik heb me ondertussen ook de rambam gewacht, meerdere telefoontjes al. Die 10 cent tikt flink aan.
Iemand die toevallig nog in de wacht staat oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
thaan schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:15:
[...]

Ik heb me ondertussen ook de rambam gewacht, meerdere telefoontjes al. Die 10 cent tikt flink aan.
Iemand die toevallig nog in de wacht staat oid?
Zo kunnen ze het verlies nog wat geodmaken, omdat jullie allemaal bellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
Misschien een nieuwstip bij nu.nl? (redactie@nu.nl) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
033 4512190 wellicht (0900 alternatief)? Tijdens m'n werk kan ik niet in de wacht gaan met bellen helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Ivm drukte blabla, de verbinding wordt nu automatisch verbroken.

Lekker dit.
Def1ant schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:17:
033 4512190 wellicht (0900 alternatief)? Tijdens m'n werk kan ik niet in de wacht gaan met bellen helaas...
Werkt niet, en het gewone 0900 is kennelijk overbelast, ze hangen je (na dat lange menu!) op.

[ Voor 66% gewijzigd door thaan op 06-01-2012 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Buiten de standaard mails welke iedereen ontvangen heeft heb ik trouwens nooit antwoord gekregen op mijn diverse mails van gisteren en vandaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
Nee kan ik op zich wel snappen, daar hebben ze het (nu of misschien normaal gesproken ook) veel te druk voor om zulke vragen allemaal persoonlijk te beantwoorden.
Pagina: 1 ... 5 ... 32 Laatste

Let op:
Mocht je je tablet willen verkopen, dan is V&A het juiste kanaal hiervoor. Dergelijke reacties zullen worden verwijderd uit dit topic.

Voor technische vragen over de tablet kun je hier terecht.

Een uitleg over wanneer je de waardebon kunt ontvangen staat hier.