Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:00

Sorbo

Uw hulp in huis!

Yorin schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 20:23:
Je link doet het hier niet echt. Maar als de distri hem zelfs kan leveren, dan zijn ze verplicht uit te leveren toch?
nee?

We hebben hier nog een keurig topic over gesticky'ed staan, Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie, waarin duidelijk vermeld wordt dat een dergelijke voorwaarde zoals jij die stelt niet aan de orde is. Lees het topic maar eens goed door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Sorbo schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 20:25:
[...]

nee?

We hebben hier nog een keurig topic over gesticky'ed staan, Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie, waarin duidelijk vermeld wordt dat een dergelijke voorwaarde zoals jij die stelt niet aan de orde is. Lees het topic maar eens goed door ;)
Ja, en waar staat precies je punt? Ga eerst een de AV van TPH lezen ipv iedereen afkraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Mijn punt was vooral dat ze in de mail aangeven dat het niet leverbaar meer is, dat is dus zeer waarschijnlijk een leugen voor zover ik het kan beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noodels
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Erkens schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 20:33:
[...]

Mijn punt was vooral dat ze in de mail aangeven dat het niet leverbaar meer is, dat is dus zeer waarschijnlijk een leugen voor zover ik het kan beoordelen.
Vooral omdat het in hun eigen webshop te koop is..... http://atplaza.eu/nl/shop.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:01

thof

FP ProMod
Beste The Phone House,

Bedankt voor uw reactie, maar helaas kan ik hier niet mee akkoord gaan. U heeft na mijn betaling een mail gestuurd met bevestiging van mijn betaling en bevestiging van de gemaakte bestelling (ordernummer <ordernummer>). Vervolgens kreeg ik nog een mailtje met de geschatte levertijd van 1 - 2 weken. Tot daar aan toe verloopt het allemaal prima en is er dus een koopovereenkomst.

Helaas vandaag dus een mailtje met het verhaal dat er een ontbinding van de koop aan jullie kant plaatsvond. Helaas kan dat niet zomaar. Afspraak is afspraak: als een consument iets bestelt bij een webwinkel, dan moet men het bestelde product leveren voor de afgesproken prijs. In uw algemene voorwaarden, artikel 7.1, staat het volgende:

“Een Overeenkomst op afstand komt tot stand nadat TPH dit schriftelijk aan de Klant heeft bevestigd, dan wel op het moment dat een bestelling wordt geleverd en geaccepteerd door de Klant, indien dit eerder plaatsvindt.”

The Phone House heeft via e-mail schriftelijk laten weten dat mijn bestelling is ontvangen, dat de betaling is gelukt en dat deze binnen 1 a 2 weken geleverd wordt. Hier is dus sprake van een overeenkomst.

Als een product niet leverbaar is, wordt het lastiger. Want hoe kun je een winkel dwingen iets te leveren dat niet meer te krijgen is? Maar daarbij moet u wel onderscheid maken tussen nooit meer leverbaar (uitverkocht, uit productie) en nu even niet leverbaar. Het laatste is geen reden tot annuleren. Pas als het product echt nooit meer zal komen, kan de overeenkomst worden geannuleerd. Ik heb dan recht op geld terug (art. 7:46f lid 2 BW). Op het moment van heeft de officiële distributeur van Ambiance Technology (AT) deze tablet nog beschikbaar met een levertijd van 1 werkdag.

Zou ik er voor kiezen om te wachten mag dat ook. De winkel kan niet eenzijdig besluiten dat ik wil annuleren omdat het product lange tijd niet leverbaar is - tenzij de periode zó lang is dat ik redelijkerwijs niet langer nakoming kan eisen. Maar dan hebben we het over meerdere weken of zelf maanden, wat uiteraard geen realistische levertijd is.

Natuurlijk heeft u uw algemene voorwaarden netjes beschreven, maar die zullen niet veel helpen in dit geval. Overigens is het duidelijk dat een winkel de prijs niet binnen 3 maanden mag verhogen, ook niet als de prijzen bij de leveranciers ineens hoger zijn. Dit staat op de zwart lijst beschreven (art. 6:236 sub i BW).

Specifiek voor consumentenkoop staat dit ook nog een keer in artikel 7:35 jo. 7:6 lid 2 BW. De winkel moet expliciet vooraf vragen of de consument hem dit recht wil gunnen, en alleen als daar een expliciet 'ja' op komt, dan is de prijswijziging toegestaan. Ik ga dus niet akkoord met een eventuele prijsverhoging en/of met de ontbinding van de koop. Ik verwacht dat jullie met een passende oplossing komen.

Dat kan bijvoorbeeld zijn dat jullie de levertijd veranderen van 2 naar 3 of 4 weken, heb ik geen problemen mee. Of dat u mij een gelijkwaardig product levert tegen dezelfde prijs. Wellicht wordt de tablet gewoon geleverd, maar het kan ook zijn dat de communicatie bij jullie even mis ging.

Deze mail is met alle vriendelijkheid geschreven, met de intentie om tot een goede oplossing te komen met beide partijen. Ik hoop dat jullie met een passende oplossing komen, zodat ik een positieve review kan schrijven over jullie bedrijf. Het liefste zie ik uiteraard dat deze tablet geleverd wordt tegen de prijs wat ik er al voor betaald heb en waar jullie bovendien mee akkoord zijn gegaan - 119 euro voor de AT Tablet met Windows 7.

Met vriendelijke groet,
<naam>
Denk dat ik deze als reactie naar ze op stuur, om te kijken wat er gebeurd, tenzij er nog anderen met een suggestie zijn. (gebaseerd op lamzero456)

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_MAN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:56
Noodels schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 20:36:
[...]

Vooral omdat het in hun eigen webshop te koop is..... http://atplaza.eu/nl/shop.html
En omdat ze hem zelf nog misschien uit voorraad verkopen is hij ook nog leverbaar aan 3e partijen? Dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 13:39
Wijzig wel even het ordernummer als je besluit het bovenstaande bericht te versturen!

Ik hoop dat ik de tablet nog mag verwelkomen :P

Heb het mailtje zojuist verstuurt aan The Phone House!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof

thof

FP ProMod
slabetje schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 21:10:
Wijzig wel even het ordernummer als je besluit het bovenstaande bericht te versturen!
Ik dacht toch echt dat ik die eruit had gehaald, heb het aangepast. Heb hem inmiddels verzonden via e-mail als via het contactformulier van de klachten pagina.

[ Voor 25% gewijzigd door thof op 05-01-2012 22:27 ]

Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

let even op de klachten procedure, deze is duidelijk (volgend de av)
http://www.phonehouse.nl/klachtenprocedure/

Er wordt hier geen woord over een klacht ontvangen via mail gerept. hou je aan de daarvoor bestemde kanalen
Hoe en waar kunt u uw klacht indienen?

U kunt uw klacht indienen door het online contact formulier in te vullen of u kunt een chat starten met een van onze medewerkers:

Tevens kunt u een schriftelijke klacht insturen naar:
The Phone House Nederland
Ter attentie van afdeling Klachtenmanagement
Postbus 2645
3800 GD Amersfoort
0900 – 4240900 (€ 0,10 p/m)

U ontvangt een schriftelijke (e-mail) ontvangstbevestiging van het binnenkomen van uw klacht.:

Uw klacht wordt in behandeling genomen indien:

•U de contractant bent;
•Uw naam/adres/woonplaats vermeldt staat;
•U de klacht binnen een tijdsbestek van 2 maanden bij ons heeft gemeld. Als klant zijnde heeft u de plicht om binnen 2 maanden een defect o.i.d. te melden.

Van wie en wanneer verneemt u de uitspraak? Vanaf het moment van indienen van de klacht, mogen in beginsel niet meer dan 2 weken verstrijken voor u de uitspraak over uw klacht heeft ontvangen. U ontvangt een reactie van het hoofd van de afdeling Customer Care.

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Slim gedaan, ze hebben nu wel tig keer een mooi bedrag op hun rekening staan, welke men pas over 2 weken terug ontvangt!

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_MAN
Sp33dFr34k schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 21:41:
Slim gedaan, ze hebben nu wel tig keer een mooi bedrag op hun rekening staan, welke men pas over 2 weken terug ontvangt!
Ja, en op een lopende rekening krijgen ze enorm veel rente :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

The_MAN schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 21:42:
[...]

zelfs al is het een spaarrekening. dit kost ze zeker meer aan gezeik dan dat ze aan rente op zullen hoesten denk ik

en dan weten we geeneens hoeveel ze verliezen op elke "verkochte" tablet

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Sp33dFr34k schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 21:41:
De meeste webshops gaan niet dagelijks hun terugbetalingen doen, vaak is dit 1x per week. Ze geven waarschijnlijk gewoon 2 weken aan, omdat dit een veilige marge is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:14
Erkens schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 21:50:
[...]

De meeste webshops gaan niet dagelijks hun terugbetalingen doen, vaak is dit 1x per week. Ze geven waarschijnlijk gewoon 2 weken aan, omdat dit een veilige marge is.
Mwah, ik kan me herinneren dat er stond 'gemiddeld' :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
Ik had laatst ook een webshop welke weet ik zo niet meer,
Ik kreeg de verkeerde muis geleverd welke ik niet had besteld.

Deze kon ik kosteloos retourneren en mijn geld terug krijgen wat gemiddeld 2 - 4 weken kon duren.
Na iets meer dan 2 weken had ik het op mijn rekening.

Het kon ook eerder, want ook daar stond; (´Gemiddeld´)

Ach ja. Al krijg ik het over 4 weken terug dat maakt me niet uit! ALS ik het maar terug krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05 13:42

The CarNagE Man

SüperG33K

Hier ook op de 3de besteld en nu een annulering gekregen. Had zelfs voor dit topic bestond besteld.
Ik denk dat ze met meerdere tablets prijsfouten gemaakt hebben. Kijk maar eens naar de Google Cache van die pagina:

http://webcache.googleuse...&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=nl

Die WeTab en Blackberry zijn ook weggehaald terwijl die overal gewoon te bestellen zijn. Ik denk een foutje aan hun kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

The CarNagE Man schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 22:04:

Die WeTab en Blackberry zijn ook weggehaald terwijl die overal gewoon te bestellen zijn. Ik denk een foutje aan hun kant.
Dat eventuele foutje is niet als dusdanig gecommuniceerd, daarnaast heeft een van hun medewerkers hier de bevestigd dat het wel klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:05

itsalwaysme

Graast voor DB

thof schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 20:39:
[...]brief[...]

Denk dat ik deze als reactie naar ze op stuur, om te kijken wat er gebeurd, tenzij er nog anderen met een suggestie zijn. (gebaseerd op lamzero456)
Ik wil je er wel op wijzen dat er in de AV staat 'schriftelijke bevestiging'. Een mailtje is geen schriftelijke bevestiging, een fax of brief per post is schriftelijk.

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

itsalwaysme schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 22:08:
[...]

Ik wil je er wel op wijzen dat er in de AV staat 'schriftelijke bevestiging'. Een mailtje is geen schriftelijke bevestiging, een fax of brief per post is schriftelijk.
http://www.iusmentis.com/contracten/email-rechtsgeldig/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof

thof

FP ProMod
Wel grappig dat op de klachten pagina dan het volgende staat:
U ontvangt een schriftelijke (e-mail) ontvangstbevestiging van het binnenkomen van uw klacht.:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

thof schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 22:24:
Wel grappig dat op de klachten pagina dan het volgende staat:

[...]
Mischien omdat je je email kan invullen op de contactpagina waar je je klachten ook mag dumpen :?
of heb jij thuis een webserver staan waar ze een antwoordt op terug kunnen intypen

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man

The CarNagE Man

SüperG33K

Erkens schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 22:06:
[...]

Dat eventuele foutje is niet als dusdanig gecommuniceerd, daarnaast heeft een van hun medewerkers hier de bevestigd dat het wel klopt.
Daar ben ik het met je eens. Maar het kan zo zijn dat de medewerker dit gewoon uit het systeem gelezen heeft maar dit ook een fout was. Het komt wel vaker voor dat er een centrale database is waarin ze kijken. Die kan gewoon even gecontroleerd hebben maar niet geweten dat het product veel te laag geprijsd was.
We weten zelfs niet eens zeker dat deze medewerker echt bij The Phone House werkt.
Misschien dat de klachten effect gaan hebben maar ik denk niet dat we die tablets gaan zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
Hoe dan ook; feit blijft dat ze er twee dagen op hebben gestaan voor die goedkope prijs, dus dat zal het echt niet zijn geweest. Het lijkt mij dat ze van hun voorraad af wilde, dat blijkt ook uit de eerdere prijsverlaging naar 199 die wel uitgeleverd is, maar er geen 'rem' op hebben gezet.

Resultaat zal zijn geweest dat de voorraad op is en nu met orders zitten die ze niet willen uitleveren. Die zullen ze dan waarschijnlijk moeten inkopen en met verlies leveren.

Deze theorie klinkt in mijn oren wel logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 21:24

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Toevallig ben ik die medewerker. En ik zal nogmaals bevestigen dat de prijs klopt :) 119,- is geen prijsfout.
The CarNagE Man schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 22:35:
[...]
We weten zelfs niet eens zeker dat deze medewerker echt bij The Phone House werkt.
Anders kom je morgen langs op de koffie :P The Phone House Nunspeet, je bent van harte welkom.

[ Voor 58% gewijzigd door DaMarcus op 05-01-2012 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
DaMarcus schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 22:42:
Toevallig ben ik die medewerker. En ik zal nogmaals bevestigen dat de prijs klopt :) 119,- is geen prijsfout.
Waarom worden er dan toch zoveel geannuleerd? Of is het echt de allerallerlaatste voorraad? Kan me haast niet voorstellen dat er niet meer bijbesteld kan worden bij de leverancier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man

The CarNagE Man

SüperG33K

Mijn excuses dan. Wel goed te horen dat het klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
Kijk eens op twitter :p

https://twitter.com/#!/Phonehousehelpt

Uitverkocht bla bla bla ....

Dan wacht ik wel op een nieuwe voorraad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus

DaMarcus

Powered by

Megamind schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 22:44:
[...]

Waarom worden er dan toch zoveel geannuleerd? Of is het echt de allerallerlaatste voorraad? Kan me haast niet voorstellen dat er niet meer bijbesteld kan worden bij de leverancier..
Hoeveel er nog lag op afdeling Warehouse, weet ik niet. Wat ik wel weet, is dat de AT Tablet schaars aan het worden was. Of er nog wordt bijbesteld, weet ik niet. Morgen neem ik contact op met de persoon die daarover gaat en hoop ik jullie van antwoord te kunnen voorzien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
DaMarcus schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 22:48:
[...]

Hoeveel er nog lag op afdeling Warehouse, weet ik niet. Wat ik wel weet, is dat de AT Tablet schaars aan het worden was. Of er nog wordt bijbesteld, weet ik niet. Morgen neem ik contact op met de persoon die daarover gaat en hoop ik jullie van antwoord te kunnen voorzien :)
Nunspeet dichtbij! Ligt er daar niet één in de winkel nog? :P

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus

DaMarcus

Powered by

Oh lord, ik vrees dat wanneer ik een lijstje ga posten welke winkels nog een WeTab of AT Tablet hebben liggen er een massale run op die winkels komt :+

Helaas, we hebben er geen een meer liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Nu online
Haha zijn ze daar ook 119 euro dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
Morpheusk schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 23:01:
Does it matter? Ze zijn toch uitverkocht... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:53

[...]

Anders kom je morgen langs op de koffie :P The Phone House Nunspeet, je bent van harte welkom.
* DJSmiley wist nieteens dat er in z'n woonplaats een Phone House zit :X

toch eens door t centrum lopen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus

DaMarcus

Powered by

Morpheusk schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 23:01:
De winkelprijzen zijn gelijk aan die van de webshop tenzij anders vermeld. Dan wordt er aangegeven dat het een web-only deal is.
nubcaek schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 23:01:
[...]

Does it matter? Ze zijn toch uitverkocht... ;)
Morgen weten we meer :)
DJSmiley schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 23:02:
[...]

* DJSmiley wist nieteens dat er in z'n woonplaats een Phone House zit :X

toch eens door t centrum lopen :X
Tegenover Bakkerij van Dongen, de kerk en tussen Bluf Jeans en de Bruna in. Kom je morgen ook op de koffie? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Laatst online: 17:42
DaMarcus schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 22:53:
Oh lord, ik vrees dat wanneer ik een lijstje ga posten welke winkels nog een WeTab of AT Tablet hebben liggen er een massale run op die winkels komt :+

Helaas, we hebben er geen een meer liggen.
Je mag die winkel ook best even met me contact op laten nemen hoor, kunnen ze alsnog mijn order fulfillen :+

Wat ik nou zo apart vindt, is dat de klantenservice aan de telefoon aangeeft dat ze nog wel komen, dat er op Twitter wordt gezegd dat hij niet komt oid, en in de mail dat hij geannuleerd is. Ik snap niet waarom er niet gewoon 1 duidelijk antwoord is.
En het liefst natuurlijk dat hij gewoon wordt uitgeleverd :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus

DaMarcus

Powered by

Daar zou ik ook niet blij van worden. In ieder geval is er sprake van miscommunicatie en hoop ik op het beste voor jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

DaMarcus schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 22:53:
Bedoel je te zeggen dat er nog winkels zijn die hem hebben liggen? In dat geval klopt de communicatie ook al niet meer, want er is dus binnen het concern nog wel voorraad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:05

itsalwaysme

Graast voor DB

Dan ben ik verkeerd voorgelicht door mijn rechtsbijstandverzekering.

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

The_MAN schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 21:42:
[...]

Geloof me, als ze even snel een financiële injectie nodig hebben is dit slim gedaan...

Maargoed, ze hebben blijkbaar nooit gehoord van zoiets als voorraadbeheer.

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real-doc
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Sp33dFr34k schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 09:37:
[...]
Geloof me, als ze even snel een financiële injectie nodig hebben is dit slim gedaan...
Als je er al vanuit gaat dat ze alles een maand op een spaarrekening zetten met 4% procent rente, dan gaat dat om een kleine 40 cent per transactie. Daarvoor kan je de kosten voor je betalingsverkeer niet eens afdekken, laat staan het personeel dat hiermee bezig is of de 20-euro bon die ze weggeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_MAN
Sp33dFr34k schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 09:37:
[...]

Maargoed, ze hebben blijkbaar nooit gehoord van zoiets als voorraadbeheer.
Ik mag hopen dat een bedrijf als TPH geen 200 x 119 euri als "snelle injectie" nodig heeft... Dan staan er binnenkort een hoop mensen op straat, dat is toch echt peanuts voor zo'n bedrijf. Zelfs al waren er 500 tijdelijk verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik heb gebeld met verschillende filialen en in Amersfoort zeggen ze dat de tablet begin of eind volgende week weer beschikbaar is. Ze lichten ons nu dus echt verkeerd voor.

Maar hij moest al meerdere keren voor de tablet kijken zei hij.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Yorin schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 10:06:
Ik heb gebeld met verschillende filialen en in Amersfoort zeggen ze dat de tablet begin of eind volgende week weer beschikbaar is. Ze lichten ons nu dus echt verkeerd voor.

Aangezien er een behoorlijke communicatie stilte is gevallen over de mail en twitter denk ik dat ze druk aan het beraden zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus

DaMarcus

Powered by

Dus jij belde zojuist naar Nunspeet? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

DaMarcus schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 10:09:
[...]

Dus jij belde zojuist naar Nunspeet? :+
Nunspeet zit te ver weg. Heb Huizen, Hilversum en Amerfoort Centrum geprobeerd. Waar bij Amersfoort eruit kwam dat ze nog komen.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56

Dan gaat het wel een vreemd verhaal worden...
Straks is ie weer leverbaar voor een twee keer zo hoge prijs. :o

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-08 13:25
Dit is dus duidelijk een prijsfout geweest, in hun AV staat hier niets over ofwel?

Ze schrokken denk ik van de vraag en hebben niet op tijd de boel op uitverkocht gezet denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is het forum, daar is V&A. Advertenties hoef je hier niet extra onder de aandacht te brengen.

[ Voor 52% gewijzigd door zeef op 06-01-2012 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan

En met beschikbaar bedoelen ze dat onze online orders gewoon worden uitgeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Naar mijn mening hebben ze weinig andere keus dan uitleveren indien ze blijkbaar gewoon kunnen bijbestellen en de Tablets op voorraad kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
timofp schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:14:
Naar mijn mening hebben ze weinig andere keus dan uitleveren indien ze blijkbaar gewoon kunnen bijbestellen en de Tablets op voorraad kunnen krijgen.
Mee eens, maar ben bang dat ze bij hun leveranciers niet meer voor dezelfde prijs kunnen bestellen. Prijzen zijn dan 'ineens' omhoog gegaan. En ze houden hun poot stijf.

Overigens is zojuist de 2e WeTab op V&A verschenen Grapje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Vraag me af of de klantenservice nu weer een ander verhaal heeft dan er via de winkel wordt gecommuniceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste forum-leden,

Zojuist is onderstaande e-mail verzonden naar de personen die de Ambiance AT Tablet hebben besteld.

Geachte heer/mevrouw,

Gisteren hebben wij u een e-mail gestuurd over de door u bestelde Ambiance AT Tablet. Wij hebben u hierin laten weten dat wij helaas niet aan de onverwacht overweldigende vraag naar dit product kunnen voldoen. Er is tot onze spijt geen voorraad meer en deze tablet zal niet meer leverbaar zijn.

In plaats van uw bestelling te annuleren, kunt u ook kiezen voor een alternatief. Wij willen u de Archos 80 G9 Tablet aanbieden (verkoopprijs € 199,-) voor dezelfde prijs als de Ambiance AT Tablet. Uiteraard ontvangt u ook de reeds toegezegde waardecheque ter waarde van € 20,-.

Graag vernemen wij of u van dit aanbod gebruik wenst te maken en in plaats van de Ambiance AT Tablet de Archos 80 G9 Tablet wilt ontvangen. U kunt hiervoor op deze e-mail replyen. Let op: u hoeft hiervoor geen nieuwe bestelling te plaatsen op onze website.

Indien wij a.s. woensdag 11 januari om 12:00 nog geen reactie van u hebben ontvangen, zullen wij overgaan tot het annuleren van uw bestelling en u alsnog een waardecheque sturen. Het eventueel betaalde bedrag wordt dan teruggestort.

Onze excuses voor het ongemak.

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Phone House

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Dat vind ik een erg mooi aanbod, een nette oplossing.

Echter zou ik graag de Ambiance AT willen vanwege het feit dat hij Windows 7 draait.
Is er geen mogelijkheid meer om die alsnog te kunnen ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Laatst online: 23:49
Hmm lijkt me wel een nette actie.

Voor de mensen die de op de aanbieding van Trolloos willen ingaan, opgelet! Het is al bekend op internet dat deze persoon een oplichter is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
Zeer nette oplossing naar mijn mening. Maar dan zou ik direct de cadeaubon willen gebruiken zodat mijn totale kosten op 100 euro uitkomen voor de aangeboden tablet.

Dan ga ik er zeker mee akkoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Ik vind dat niet echt een alternatief voor de AT, het is een ander OS (juist windows is erg praktisch, en ook een van de redenen om de bestelling te plaatsen), een veel kleiner scherm en heeft bovendien geen 3G en LAN...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Ik ga er niet mee akkoord, ik wil een Windows tablet, geen Android, die heb ik al. Ik hoop dat ze nog iets anders hebben dan. Ik ga trouwens even de leverancier bellen en vragen of ze nog voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Hoewel ik het een mooi aanbod vind en het apprecieer dat ThePhoneHouse tot een oplossing wil komen vind ik dit ook niet echt een alternatief. Als ik een Android Tablet zou kopen, dan zou ik een Asus Transformer Prime kopen. Als je de AT Tablet vergelijkt met deze Archos aanbieding dan is in principe de enige gelijkenis dat het beide Tablets zijn, maar daar stopt het ook. Ander OS (zeer belangrijk) en de Archos heeft veel minder features zoals 3G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
Natuurlijk zou ik ook gaan voor het Windows alternatief of iig een betere tablet, maar een tablet van 550 voor weer 119 aanbieden is veel grotere hap uit hun budget dan een tablet van 200 leveren voor 100 (inclusief de waardebon).

Als die waardebon niet eens voor die tablet gebruikt kan worden heb ik nog steeds niks aan die waardebon. Moet ik weer geld uit gaan geven juist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 21:35
Slim van ze, maar daar trappen we niet in :W

Homey — Critics are those without skills to create.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:48:
Wij willen u de Archos 80 G9 Tablet aanbieden (verkoopprijs € 199,-) voor dezelfde prijs als de Ambiance AT Tablet.
De specs zijn een beetje cryptisch:
Geheugen 8192 MB
Opslag 250 GB
Google leert dat-ie 512 MB ram heeft, kan ik hieruit afleiden dat-ie 8 GB flash heeft en 250 GB harddisk?

Verder geen interesse in nog een Archos ;)

[ Voor 5% gewijzigd door RemcoDelft op 06-01-2012 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tarkin schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:51:
Hmm lijkt me wel een nette actie.

Voor de mensen die de op de aanbieding van Trolloos willen ingaan, opgelet! Het is al bekend op internet dat deze persoon een oplichter is!
Prima als je niet mijn tablet wil kopen. Maar wat ik doe is compleet redelijk aangezien de tablet nog overal tussen de 500 en 600 euro kost. En ik heb zat vrienden en familie die de tablet wel van mijn willen kopen en als het dan om een verschil van een paar tientjes gaat waarom zou ik dan moeite doen om hem op internet te verkopen als ik er ook mensen blij mee kan maken die ik persoonlijk ken? Ik licht helemaal niemand op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:38
Zoals de archos aangegeven wordt op TPH website, met 8GB geheugen, 250GB hardeschijf en 2Ghz proc... is die niet terug te vinden in de pricewatch? De turbo heeft hele andere specs... klopt dat dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:26
Def1ant schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:06:
Zoals de archos aangegeven wordt op TPH website, met 8GB geheugen, 250GB hardeschijf en 2Ghz proc... is die niet terug te vinden in de pricewatch? De turbo heeft hele andere specs... klopt dat dan wel?
Ik denk dat het deze is. Die 250GB klopt niet lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:04

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

een reviw van een soortgelijk apperaat : http://www.excelleres.nl/...eview-archos-101-g9.html/

ze bieden dus hier de 8 inch variant aan, op zich kan ik er nog wel even over nadenken :)

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
8 gb ssd geheugen en 250 gb hdd - zo komt het op mij over. Maar verre van een vergelijkbaar product

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
nubcaek schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:14:
8 gb ssd geheugen en 250 gb hdd - zo komt het op mij over. Maar verre van een vergelijkbaar product
nee, volgens de site is er een versie met 8GB SSD, en een versie met 250GB harddisk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
gewicht op de TPH website geeft 599gr aan, welke overeenkomt met deze:
pricewatch: Archos 80 G9 Turbo 250GB 1,2GHz (501838/501894)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
thaan schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:16:
[...]

nee, volgens de site is er een versie met 8GB SSD, en een versie met 250GB harddisk.
PhoneHouse leest actief mee, het is al aangepast: 8 GB opslag en 512 MB geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Als het zelfs de versie zonder 250GB harde schijf is vind ik het nog een minder gelijkwaardig product, dat was zowat de enige overeenkomende feature vergeleken de AT Tablet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr1ncr3d1bl3
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:39
TPH heeft zojuist de pagina aangepast...

Om:12.16:

Technische specificaties van de Archos 80 G9

Beeldscherm 8" touchscreen (1024 x 768)
Besturingssysteem Android 3.2 (Honeycomb)
Opslag 250GB
Type beeldscherm Capacitive
Processor ARM Cortex A9 processor, 2 GHz processor
Geheugen 8192MB
3G Nee
Bluetooth v3.0 with A2DP

Om 12.20:

Technische specificaties van de Archos 80 G9

Beeldscherm 8" touchscreen (1024 x 768)
Besturingssysteem Android 3.2 (Honeycomb)
Opslag 8GB
Type beeldscherm Capacitive
Processor ARM Cortex A9 processor, 2 GHz processor
Geheugen 512MB
3G Nee
Bluetooth v3.0 with A2DP

Nu is de tablet helemaal niet vergelijkbaar meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Die versi met 8 gigabyte geheugen is een lachertje, met 250 gigabyte is het voor mij gelijkwaardig. Heb ze maar een ander voorstel gedaan met een kleime bijbetaling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Ik heb net gebeld met de klantenservice, en die meld het volgende:

Deze aanbieding is wat men kan geven, en het feit dat dit een Android tablet is en geen Windows7 tablet kan men niks aan veranderen.
Het alternatief wordt geboden omdat er geen zicht is op wanneer de Ambiance weer leverbaar is, er schijnt totaal geen leveringsdatum bekend te zijn, dus dat zou makkelijk nog 4 maanden kunnen duren.

Klinkt naar mij alsof TPH hem niet in wilt kopen voor de normale prijs om hem vervolgens uit te leveren voor onze prijs van €119,-.

Ik vind het bijvoorbeeld geen enkel probleem om een maand te moeten wachten om hem dan alsnog geleverd te krijgen, maar dat kan dus niet volgens TPH, want op 11 januari wordt je order dan geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
Ik ga hier ook niet mee akkoord. Een gaar plastic andoroid tablet met maar 8GB opslag :|
't ging nu net om die 250GB (lekker veel films enzo) en windows :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
En nu is het helemaal duidelijk.. ook de processor is aangepast.. het gaat dus inderdaad om de goedkoopste variant met 8GB SSD. Net niets dus eigenlijk... jammer

1 voordeel, volgens nieuws: G9-serie Archos-tablets krijgen update naar Android 4.0 komt er wel 4.0 op :)

[ Voor 40% gewijzigd door DutX op 06-01-2012 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr1ncr3d1bl3
Wat een actie! Lees je de mail, klik je op de link, zie je een product wat in de buurt komt, veranderen ze opeens de specificaties.

Je zal maar akkoord gegaan zijn, krijg je ineens een heel ander product dan zij voor hebben gesteld!
thaan schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:24:
Ik heb net gebeld met de klantenservice, en die meld het volgende:

Deze aanbieding is wat men kan geven, en het feit dat dit een Android tablet is en geen Windows7 tablet kan men niks aan veranderen.
Het alternatief wordt geboden omdat er geen zicht is op wanneer de Ambiance weer leverbaar is, er schijnt totaal geen leveringsdatum bekend te zijn, dus dat zou makkelijk nog 4 maanden kunnen duren.

Klinkt naar mij alsof TPH hem niet in wilt kopen voor de normale prijs om hem vervolgens uit te leveren voor onze prijs van €119,-.

Ik vind het bijvoorbeeld geen enkel probleem om een maand te moeten wachten om hem dan alsnog geleverd te krijgen, maar dat kan dus niet volgens TPH, want op 11 januari wordt je order dan geannuleerd.
Prima, dan kies ik er voor om te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik had trouwens 2 ambiance tablets betsteld, 2 verschillende bestelnummers, maar 1 afwijzing, hoop dat ik er nog 1 krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Mr1ncr3d1bl3 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:28:

Prima, dan kies ik er voor om te wachten...
Die keus bieden ze je dus niet. Of het alternatief, of als je niet reageert krijg je je geld terug.
Jeroen10 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:28:
Ik had trouwens 2 ambiance tablets betsteld, 2 verschillende bestelnummers, maar 1 afwijzing, hoop dat ik er nog 1 krijg
Nee, ondanks 2 bestellingen krijg je maar 1 mail, heb ik nagevraagd, ik heb hetzelfde.

[ Voor 38% gewijzigd door thaan op 06-01-2012 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Nu online
Als TPH dit een gelijkwaardig alternatief vindt mis ik eigenlijk wel de 3G stick erbij. Die wilde ik juist gaan gebruiken bij de AT Ambiance. Om over windows 7 nog maar niet te beginnen....

*edit hieronder: Die schuif je er in http://www.archos.com/pro...s.html?country=nl&lang=en

Owja ja en de 10" mis ik ook..

[ Voor 29% gewijzigd door Morpheusk op 06-01-2012 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
Morpheusk schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:29:
Als TPH dit een gelijkwaardig alternatief vindt mis ik eigenlijk wel de 3G stick erbij.
Mweh, 3g is inderdaad wel een must erop. Maar zo'n stick lijkt me ook niet ideaal. Uitstekend stokje aan je vlakke tablet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
De stick verdwijnt volledig in de Tablet, maar dat doet er hier weinig toe, want we krijgen er geen 3G stick bij en de tablet is absoluut geen alternatief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
http://www.phonehouse.nl/tablet/archos/101g9/bestel/

Wat is het nou, 1.0 GHz of 1,5 GHz ?

In de omschrijving staat 1,5 Turbo Model.
de 1.0GHz is geen Turbo model!

Nog ff en ik stap echt naar die thuiswinkel waarborg.

Het is allemaal misleidend. ze passen alles steeds weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
timofp schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:31:
De stick verdwijnt volledig in de Tablet, maar dat doet er hier weinig toe, want we krijgen er geen 3G stick bij en de tablet is absoluut geen alternatief
Ik vind het ook geen alternatief, en dat 4.0 erop komt zal me een barst weten: ik wil de Ambiance AT met Windows 7.
Onzin dat die niet meer leverbaar is, andere winkels verkopen hem, en ik wil er best op wachten, maar die keus geven ze je niet.

Weet niet zo goed wat ik moet doen, had er 2 gekocht, maar ik wil geen android tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 21:35
Beste,

Bedankt voor uw aanbod. Ik kies er voor om hier niet op in te gaan, omdat de aangeboden tablet geen gelijkwaardig alternatief is, zoals u verplicht bent te bieden.

Kunt u mij een levertijd geven wanneer de bestelde tablet weer leverbaar is? Als dit binnen twee maanden ligt, wil ik hier graag op wachten.

Met vriendelijke groet,

..

Homey — Critics are those without skills to create.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr1ncr3d1bl3
thaan schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:28:
[...]

Die keus bieden ze je dus niet. Of het alternatief, of als je niet reageert krijg je je geld terug.
Maar een gelijkwaardig alternatief bieden ze ook niet.

Kleiner scherm (10" vs 8")
Kleiner harddisk (160gb vs 8gb)
Ander OS (Windows 7 vs Android)
Geen 3g
Geen LAN

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Zijn er überhaupt al Tweakers die reacties op hun eigen e-mails gehad hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
slabetje schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:33:
http://www.phonehouse.nl/tablet/archos/101g9/bestel/

Wat is het nou, 1.0 GHz of 1,5 GHz ?

In de omschrijving staat 1,5 Turbo Model.
de 1.0GHz is geen Turbo model!

Nog ff en ik stap echt naar die thuiswinkel waarborg.

Het is allemaal misleidend. ze passen alles steeds weer aan.
Jij kijkt naar de verkeerde ;)
Je linkt naar de 10" versie, het gaat om de 8" (niet dat die specs kloppen :+ )

*edit*
Doh, ze lezen wel heel actief mee hier.
Nu zijn de specs van die 10" ook aangepast, ipv de 1.5Ghz uit je quote (die ik net zelf ook op hun site zag)., staat er nu 1Ghz....

[ Voor 15% gewijzigd door CrashOverDrive op 06-01-2012 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
Mr1ncr3d1bl3 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:35:
[...]
Maar een gelijkwaardig alternatief bieden ze ook niet.

Kleiner scherm (10" vs 8")
Kleiner harddisk (160gb vs 8gb)
Ander OS (Windows 7 vs Android)
Geen 3g
Geen LAN
:+
  • 512MB geheugen
  • Slechtere behuizing
  • Matige processor.
  • Afschuwelijke grafische kaart.
  • Hele slechte gebruikerservaring op Tweakers.

[ Voor 4% gewijzigd door chronoz op 06-01-2012 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
WeeJeWel schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:34:
Beste,

Bedankt voor uw aanbod. Ik kies er voor om hier niet op in te gaan, omdat de aangeboden tablet geen gelijkwaardig alternatief is, zoals u verplicht bent te bieden.

Kunt u mij een levertijd geven wanneer de bestelde tablet weer leverbaar is? Als dit binnen twee maanden ligt, wil ik hier graag op wachten.

Met vriendelijke groet,
Hier zullen ze dus op antwoorden dat ze de levertijd niet weten en mogelijk meer is dan twee maanden, en de bestelling dus geannuleerd wordt. Aan de telefoon zei Mr. Phonehouse al dat ze echt geen idee hadden, en dit best 3 - 4 maanden zou kunnen zijn.
CrashOverDrive schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:35:
[...]

*edit*
Doh, ze lezen wel heel actief mee hier.
Nu zijn de specs van die 10" ook aangepast, ipv de 1.5Ghz uit je quote (die ik net zelf ook op hun site zag)., staat er nu 1Ghz....
Ik heb liever dat ze actief meelezen over het gedeelte dat iedereen gewoon de Ambiance AT wilt, en geen Android tablet.

[ Voor 23% gewijzigd door thaan op 06-01-2012 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
Je hoort van de medewerker dat ze gewoon regionale voorraden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof

thof

FP ProMod
Deze leverancier distributeur heeft ze nog gewoon liggen:
http://www.capestone.nl/w...1_AT+Tablet+ATP-103G.aspx

[ Voor 7% gewijzigd door thof op 06-01-2012 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
@thof1, inderaad die site was ik ook al tegengekomen, dus de distributeur heeft ze op voorraad met levertijd 1 werkdag, en ThePhoneHouse zou er niet aan geraken????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
timofp schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:44:
@thof1, inderaad die site was ik ook al tegengekomen, dus de distributeur heeft ze op voorraad met levertijd 1 werkdag, en ThePhoneHouse zou er niet aan geraken????
Is dat wel zeker weten de leverancier van TPH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
^tablet had een 160gb schijf, maar ik snap je punt!

Even rondvraag gedaan: Jullie hebben een overeenkomst met ons gesloten, dus jullie zijn verplicht te leveren. Is hij niet op voorraad bij Phone House of de webshop Phone House? Bijbestellen! We hebben orderbevestiging, verzend indictatie en betaald.

Wat is jullie weerwoord hiertegen, behalve - hij is niet meer te bestellen - want dat is hij namelijk wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Laatst online: 11-09 10:40
Iamzero456 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:45:
^tablet had een 160gb schijf, maar ik snap je punt!

Even rondvraag gedaan: Jullie hebben een overeenkomst met ons gesloten, dus jullie zijn verplicht te leveren. Is hij niet op voorraad bij Phone House of de webshop Phone House? Bijbestellen! We hebben orderbevestiging, verzend indictatie en betaald.

Wat is jullie weerwoord hiertegen, behalve - hij is niet meer te bestellen - want dat is hij namelijk wel?
Het ging om een magazijn leegverkoop, of in ieder geval iets in die trend. Daarom is hij niet meer leverbaar. Wellicht hadden ze dat duidelijker moeten vermelden, maar dat had je zelf ook kunnen bedenken natuurlijk. Je mag ook niet van ze verwachten dat ze die krengen voor 400,- gaan inkopen om ze vervolgens aan jou te leveren.

Voor de goede orde, ik heb er ook 1 besteld en krijg deze ook niet, ondanks alle bevestigingsmailtjes. Op het aanbod van de Archos ga ik overigens niet in, wat een draak van een apparaat is dat zeg. Ook voor 119,-. Ik had liever een fikse korting op een iPad of een fatsoenlijke Android tablet gehad. :)

[ Voor 0% gewijzigd door freggel op 06-01-2012 13:04 . Reden: aanpassing n.a.v. post hieronder ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
freggel schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:57:
[...]

Het ging om een magazijn leegverkoop, of in ieder geval iets in die trend. Daarom is hij niet meer leverbaar. Wellicht hadden ze dat duidelijker moeten vermelden
Dat werd geheel nergens vermeld ;)

De enige winkel die hem nog schijnt te hebben is TPH Heerhugowaard, maar die heeft hem gereserveerd voor een klant die bij de uitverkoop vanavond hem op komt halen. In de winkel kunnen ze hem verder niet bestellen oid, want ze krijgen gewoon voorraad opgestuurd vanuit het hoofdkantoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
Kleine opsomming:

ATArchos 80 G9
10" scherm8" scherm
160GB hdd8GB ssd
Windows 7Android
3g, lan, wifiwifi
1024MB Ram512MB ram
x86ARM

En dan nog de eerder genoemde puntjes van:
* Slechtere behuizing
* Matige processor.
* Afschuwelijke grafische kaart.
* Hele slechte gebruikerservaring op Tweakers.

Geen gelijkwaardig alternatief :X

[ Voor 3% gewijzigd door CrashOverDrive op 06-01-2012 13:07 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluRay
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:17
zit erg te twijfelen of ik de Archos zal nemen.
Voor mij is het formaat juist perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel gekozen voor de archos, het mag dan geen A merk zijn maar het is nog steeds wel beter dan een failliet merk.
Pagina: 1 ... 4 ... 32 Laatste

Let op:
Mocht je je tablet willen verkopen, dan is V&A het juiste kanaal hiervoor. Dergelijke reacties zullen worden verwijderd uit dit topic.

Voor technische vragen over de tablet kun je hier terecht.

Een uitleg over wanneer je de waardebon kunt ontvangen staat hier.