Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Ook de mail zojuist gehad... ok wat betekend dit, is dit het einde of valt er iets te doen?

Als ze hem nog gewoon kunnen bestellen moeten ze dit gewoon doen.

[ Voor 27% gewijzigd door timofp op 05-01-2012 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:42
Morpheusk schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:02:
[...]

Ja en in hoeverre geldt dat als ze ze gewoon niet meer hebben dan? ;)
Precies, op is simpelweg op.

Alhoewel je het nog wel zou kunnen gooien op een alternatief en gelijkwaardig product..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Morpheusk schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:02:
[...]

Ja en in hoeverre geldt dat als ze ze gewoon niet meer hebben dan? ;)
Alternatief gelijkwaardig product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Helaas pindakaas dus.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
En indien het product bij hun op is, zijn ze dan eigenlijk niet verplicht gewoon bij te bestellen bij de leverancier/fabrikant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 22:28
MegaTronics schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 15:44:
Denk dat ik er ook 2 GB in zet en een 40 GB SSD schijfje. Weet iemand trouwens of er ook een Windows licentie sticker bij zit, zodat je Windows opnieuw kunt installeren en activeren?
sticker zit er onder op, home premium versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kishan4uall
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-09 09:09

kishan4uall

kiesjan mag ook

Helaas dezelfde mail.
Ach, het was ook te mooi om waar te zijn. Moving on.

desktop, laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ach het levert nog 20 euro op, weet alleen niet wat ik nog nodig ben voor mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:37

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruudx
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:20
Balen, zelfde mail hier gehad. Had net bijna het topic klaar haha! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Hier ook een tegoedbon. Nouja, 't was wel een beetje te verwachten.
Wat ik daarentegen wel enorm knullig vind (en dat komt bij vrijwel elke tablet-dump-actie bij vrijwel elke webshop opnieuw naar boven) is dat ze niet gewoon online een voorraad-status hebben, en simpelweg geautomatiseerd de verkoop stoppen zodra de voorraad op is.

Voor als die tegoedbonnen "stapelbaar" zijn stel ik voor dat we ze binnen dit topic verloten zodat tenminste 1 persoon een gratis tablet overhoudt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Eigenlijk vind ik dit toch niet kunnen... Als ze nu een verkeerde prijs erop hadden geplakt ok, maar ze hebben hem bewust voor deze lage prijs te koop gezet en nemen dan meer orders aan dan ze kunnen leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-08 13:25
Ik ook helaas geen tablet :( Dat verloten vind ik wel een goed idee, hou ik er tenminste geen nare smaak aan over. Denk alleen niet dat ze opstabelbaar zijn die bonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kishan4uall

kishan4uall

kiesjan mag ook

"Als een koop op afstand wordt gesloten, moet de leverancier uiteraard ook werkelijk gaan leveren. Hij kan er niet onderuit door te zeggen dat hij het product niet meer op voorraad heeft, tenzij dit expliciet op de site (of in de algemene voorwaarden) vermeld staat." (bron)

In de AV van TPH lees ik alleen dit:

"Indien Producten niet direct uit voorraad leverbaar zijn, zal TPH een nadere leveringstermijn opgeven. Indien TPH de bestelde Producten niet binnen dertig dagen na het tot stand komen van een Overeenkomst op afstand heeft geleverd, heeft een Consument recht om de Overeenkomst op afstand kosteloos te ontbinden."

Ze kunnen er dus alsnog onderuit komen door er gewoon 30 dagen op de order te zitten... Vind ik het nog netjes dat we een waardebon krijgen.

[ Voor 3% gewijzigd door kishan4uall op 05-01-2012 16:16 ]

desktop, laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:00
Ach... een cadeaubon van 20 euro is ook niet gek. Ik had toch al een klein beetje spijt van de zoveelste tablet aankoop, dus dat komt goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Precies. Gisteren had je niets, nu een cadeaubon van 20 euro.

[ Voor 3% gewijzigd door MegaTronics op 05-01-2012 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Nouja zeg, wat een gezeik weer zeg. Heeft die webshop geen voorraadbeheer?

Ik vind het altijd maar raar, als een webshop een drukfout maakt dan moet er na veel geschreeuw gewoon geleverd worden, maar ze kunnen ook net alsof doen dat er geen voorraad meer is!

Is er iemand die hem wel krijgt? Ik kan me haast niet voorstellen dat 10 minuten nadat dit topic geopend was alles al uitverkocht was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 13:39
Een cadeaubon is toch ook mooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
kishan4uall schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:15:
[...]

"Als een koop op afstand wordt gesloten, moet de leverancier uiteraard ook werkelijk gaan leveren. Hij kan er niet onderuit door te zeggen dat hij het product niet meer op voorraad heeft, tenzij dit expliciet op de site (of in de algemene voorwaarden) vermeld staat." (bron)

"Indien Producten niet direct uit voorraad leverbaar zijn, zal TPH een nadere leveringstermijn opgeven. Indien TPH de bestelde Producten niet binnen dertig dagen na het tot stand komen van een Overeenkomst op afstand heeft geleverd, heeft een Consument recht om de Overeenkomst op afstand kosteloos te ontbinden."

Ze kunnen er dus alsnog onderuit komen door er gewoon 30 dagen op de order te zitten... Vind ik het nog netjes dat we een waardebon krijgen.
Nee hoor, de consument heeft het recht de overeenkomst te ontbinden, niet The Phone House.
Oftewel, je kunt ze er gewoon aan houden, maarja, ga je daar iets mee bereiken?

Wie gaat het overigens wél ontvangen?
Want ik lees alleen maar mensen die de mail hebben gehad en de tablet dus niet krijgen, maar ik lees nog niks over mensen die geen mail hebben gehad en/of de tablet wel gaan krijgen.

Gaat überhaupt iemand hem wel krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Hebben ze niet de wettelijke verplichting om de moeite te doen om te leveren, dus dat ze ook verplicht zijn om indien hun voorraad op is het product te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
Zoals RemcoDelft ook al zei, zijn deze tegoedbonnen stapelbaar? Dan ben ik zeker wel in voor verloten op 1 of andere manier. Ikzelf zou nooit wat van 20 euro kopen in the Phone House, maar 10x 20 is een ander verhaal.

Hoe komen achter of deze bonnen stapelbaar zijn? en zoja, wie doet er mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Laatst online: 09-10-2022
Ik had hem op pagina 1 al besteld, voor de bevestiging van de moderator dat het correct was, heb ook dezelfde e-mail gehad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
chronoz schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:20:
Ik had hem op pagina 1 al besteld, voor de bevestiging van de moderator dat het correct was, heb ook dezelfde e-mail gehad. :)
Same here, ik ga het er ook niet bij laten zitten. Ze zijn aangesloten bij Stichting Thuiswinkel, die staan vaak snel op hun achterste poten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kishan4uall

kishan4uall

kiesjan mag ook

Megamind schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:20:
[...]

Same here, ik ga het er ook niet bij laten zitten. Ze zijn aangesloten bij Stichting Thuiswinkel, die staan vaak snel op hun achterste poten.
Succes, ik pak m'n cadeaubon en hou het voor gezien!

desktop, laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Ik zou ook wel een stapje verder willen gaan om toch de Tablet te ontvangen. Zou best iedereen deze stappen apart zetten of gezamenlijk? of combinatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
Megamind schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:20:
[...]

Maar als ze het product niet meer kunnen leveren, wat kunnen zij dan voor jouw nog beteken? Een gelijkwaardig product voor dezelfde prijs? Volgens mij zijn winkeliers aardig beschermt tegen ' geen voorraad' meer hebben. Alleen met foutief prijzen kan je nog recht halen, door hem voor die prijs te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Iamzero456 schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:23:
[...]

Maar als ze het product niet meer kunnen leveren, wat kunnen zij dan voor jouw nog beteken? Een gelijkwaardig product voor dezelfde prijs? Volgens mij zijn winkeliers aardig beschermt tegen ' geen voorraad' meer hebben. Alleen met foutief prijzen kan je nog recht halen, door hem voor die prijs te verkopen.
Wie zegt dat ze niet een smoesje verzinnen om hun eigen fout zo te verhelpen? Als consument heb je gewoon rechten, stel dat 1000 man deze tablet hebben besteld, dan kunnen ze dus 2 weken lang 1000x119 euro rente trekken van jou geld.
timofp schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:23:
Ik zou ook wel een stapje verder willen gaan om toch de Tablet te ontvangen. Zou best iedereen deze stappen apart zetten of gezamenlijk? of combinatie?
Sowieso stichting Thuiswinkel aanschrijven.

Ik ben wel benieuwd wie de tablet wél heeft gehad / gaat krijgen, ik had namelijk al om 18:51 besteld.

[ Voor 23% gewijzigd door Megamind op 05-01-2012 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
Mijn steun heb je, begrijp me niet verkeerd. Je gaat nu dus een mailtje sturen naar Thuisinkel + Phone House?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_MAN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:56
Gister 21.30 besteld, nog geen annulerings mailtje, maar zal zo wel komen, ach ja, €20 tegoedbon is ook leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Laatst online: 09-10-2022
Ik heb besteld om 18:44 (22 uren geleden) en mijn bestelling is geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik heb er 2 besteld, 1 annuleringsmailtje binnen. Allemaal prima maar daar ga ik niet mee accoord, bevestigingsmail + mail levertijd binnen. Dat is dus een overeenkomst, doen ze dat niet dan een tel naar rechtbijstand en vechten ze het daar maar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Ook een bon hier. Too bad.
Nu hopen dat ze daar dingen verkopen die incl. bon nog goedkoper uitkomen dan bij concurrenten. (met een betere reputatie ook nog)

Ook hoop ik dat het terugbetalen goed gaat. Misschien verprutsen ze dat ook. :/

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Iamzero456 schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:26:
Mijn steun heb je, begrijp me niet verkeerd. Je gaat nu dus een mailtje sturen naar Thuisinkel + Phone House?
Nee, eerst uitvechten met The Phone House, als die niet akkoord gaan, dan Thuiswinkel aanschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:07
TIjd voor een shopreview, of is dat in jullie ogen onterecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
Nee geen shopreview, je moet ze eerst de kans geven om het op te laten lossen. Ik ben al bezig met schrijven van vriendelijk mailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Iamzero456 schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:35:
Nee geen shopreview, je moet ze eerst de kans geven om het op te laten lossen. Ik ben al bezig met schrijven van vriendelijk mailtje.
Vind ik ook, Neckermann is toendertijd ook na ongeveer 1-2 dagen overstag gegaan, ze hebben gewoon weinig om op te staan, consument is enorm bescherm in Nederland.

Enige wat ze kunnen doen is het product "nabestellen", wat dan enorm lang duurt zodat je het zelf opgeeft.
kishan4uall schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:15:

heeft een Consument recht om de Overeenkomst op afstand kosteloos te ontbinden
Ik wil best langer dan 30 dagen wachten op mijn tablet hoor ;)

[ Voor 62% gewijzigd door Megamind op 05-01-2012 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Oeh, goede info dit, ik heb net gebeld met The Phone House.

Ik heb beide ordernummers laten checken door de (aardige!) mevrouw die ik aan de lijn kreeg, en volgens haar stonden beide mijn orders niet op geannuleerd, en was de voorraad waarschijnlijk op. Ze wachten dus op levering, en de order zou dus nog gewoon doorgaan zodra ze het product weer binnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
Ik heb ze al 2 mailtjes gestuurd.

Ik zou hem wel graag willen hebben!
Ze hebben mijn een dienst aangeboden en moeten die ook nakomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
slabetje schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:40:
Ik heb ze al 2 mailtjes gestuurd.

Ik zou hem wel graag willen hebben!
Ze hebben mijn een dienst aangeboden en moeten die ook nakomen!
Volgens de klantenservice gaan ze de tablets dus ook nog gewoon uitleveren, dus daar hoop ik dan maar op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Ik heb zojuist ook een mail gestuurd en heb ook raad gevraagd aan Thuiswinkel.org hieromtrent. @thaan, als ze toch nog zouden uitleveren, waarom dan een mail met annulering sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:37
thaan schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:42:
[...]

Volgens de klantenservice gaan ze de tablets dus ook nog gewoon uitleveren, dus daar hoop ik dan maar op..
Terwijl je een e-mail hebt ontvangen dat de order geannuleerd is, zegt de klantenservice dat de order wel geleverd gaat worden? :? Klopt hun interne communicatie wel dan...

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
thaan schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:42:
[...]

Dat hoop ik dan maar.
Bedankt voor je info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 21:24

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Allereerst, knap lullig dat niet iedereen een tablet kan verwachten. Aan de andere kant, dat is haast ook wel te verwachten met zo'n stormrun ;)

Voor de goede orde, ik wil morgen best even navragen hoeveel er nog gaat binnenkomen. Ik moet alleen teveel moeite doen om persoonlijk voor iedereen uit te zoeken of zijn / haar tablet wordt geleverd. Ik werk part-time in een winkel en niet op HQ of afdeling Warehouse.

Dat jullie een cadeaubon van 20,- hebben gekregen, vind ik best netjes. Zo heb je niks en zo heb je een cadeaubon. Als ik er een had besteld, zou mijn tijd te kostbaar zijn om het uit te vechten met de leverancier. Dan maar geen tablet voor 119,- :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Ik heb geen idee, maar er is natuurlijk kans dat die mail gewoon naar iedereen is gestuurd, wie heeft immers de mail niet gehad?

En inderdaad, de communicatie is vaag, heel vaag. Maar aan de andere kant geloof ik liever natuurlijk de gene die zegt dat mijn tablet er alsnog aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de mail niet gehad van annulering, rond 19:00 besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
@Alexbrz, vreemd indien er personen zijn die eerder besteld hebben en wel een annulering ontvangen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_MAN
Ik heb later besteld en ook nog geen annulering, misschien hebben ze random mensen geannulleerd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:46:
Ik heb de mail niet gehad van annulering, rond 19:00 besteld...
Komt dan vast nog wel, ik heb ook wat voor 7 uur besteld en ook de mail gehad. Tenzij de mail natuurlijk niet fifo wordt gestuurd.
DaMarcus schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:44:
Allereerst, knap lullig dat niet iedereen een tablet kan verwachten. Aan de andere kant, dat is haast ook wel te verwachten met zo'n stormrun ;)

Voor de goede orde, ik wil morgen best even navragen hoeveel er nog gaat binnenkomen. Ik moet alleen teveel moeite doen om persoonlijk voor iedereen uit te zoeken of zijn / haar tablet wordt geleverd. Ik werk part-time in een winkel en niet op HQ of afdeling Warehouse.

Dat jullie een cadeaubon van 20,- hebben gekregen, vind ik best netjes. Zo heb je niks en zo heb je een cadeaubon. Als ik er een had besteld, zou mijn tijd te kostbaar zijn om het uit te vechten met de leverancier. Dan maar geen tablet voor 119,- :)
Tuurlijk, voor zover je kan zou het fijn zijn om te informeren wat er nou precies aan de hand is, weten wij ook weer wat meer (gezien de kennelijk gebrekkige communicatie in de mail/telefoon) zoniet, jammer voor ons. Fijn iig dat je het probeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
@The_MAN, random annuleren, zou wel heel crue zijn eh :). Ze kunnen best gewoon bij bestellen bij de leverancier en uitleveren, iedereen tevreden :) en een mooie leerles voor de volgende keer als ze nog eens van een voorraad af willen, niet meer oders aannemen dan er voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:07
DaMarcus schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:44:
Enerzijds heb je gelijk, maar anderzijds ook weer niet. Een beetje webshop houdt zijn voorraad goed bij, en zodra deze op is dan is bestellen gewoon niet meer mogelijk. Heb een tijdje terug ook "bijgeklust" bij een webshop en daar wordt alles netjes bijgehouden, zodra iets besteld wordt gaat het van de voorraad af en dan hoeft het nog niet eens betaald te zijn. Zodra de voorraad op 0 komt te staan, dan komt er ook heel netjes een "uitverkocht" bericht bij desbetreffende artikel en kan je 'm ook niet meer bestellen. Helaas verzuimen veel webshops zoiets te hanteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Heb net contact gehad met klantenservice, we moeten even afwachten of phonehouse met een tegemoetkoming of andere actie voor ons komt, alles moet besteld worden en gaat dus wel rond de 2 weken duren.

Ik ga zo en zo niet accoord met 20 euro, 2x bevestiging van phonehouse en amp logistics, ik wacht het even af tot maandeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_MAN
En ook geannuleerd... Ik laat het erbij, was te proberen, loop weg met de €20 waardebon! Ging ervan uit dat de voorraad beperkt was en naast het net kon vissen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Een langere levertermijn (2 weken) of zelfs een maand zou ik niet zo erg vinden, en daar heb ik zelfs begrip voor als de vraag onverwacht hoger was dan gepland. Maar gewoonweg weigeren om te leveren is natuurlijk wel een andere zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Mijn aankoop is ook geannuleerd, ik vind het van de zotte dat ze aangeven dat ze er 2 weken over gaan doen om mijn geld terug te storten. Dat het leveren niet lukt, vervelend, netjes opgelost met die bon. Maar zij maken een fout door meer te verkopen dan ze kunnen leveren en zijn dan niet in staat om de betaalde orders direct terug te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_MAN
Matrix schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:57:
Mijn aankoop is ook geannuleerd, ik vind het van de zotte dat ze aangeven dat ze er 2 weken over gaan doen om mijn geld terug te storten. Dat het leveren niet lukt, vervelend, netjes opgelost met die bon. Maar zij maken een fout door meer te verkopen dan ze kunnen leveren en zijn dan niet in staat om de betaalde orders direct terug te betalen.
Moet zeggen dat ik 2 weken ook te veel vind eigenlijk. Nou heb ik met CC betaald dus is nog lang niet afgeschreven, maar vind het wel lang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
Zo, best lange mail gestuurd. Nu maar even afwachten wat er gaat gebeuren. Overigens mocht het allemaal niet lukken ben ik nog steeds voor om mijn cadeaubon te verloten - als ik die wel ooit krijg tenminste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcGuru
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:44

OcGuru

Giulietta Qv

Volgens mij annuleren ze alle bestellingen ofzo. Ik heb hem op 3-1 besteld en kreeg net een anuleer mail binnen ;w

Had het kunnen weten :P

[ Voor 10% gewijzigd door OcGuru op 05-01-2012 17:10 ]

Bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
OcGuru schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 17:09:
Volgens mij annuleren ze alle bestellingen ofzo. Ik heb hem op 3-1 besteld en kreeg net een anuleer mail binnen ;w

Had het kunnen weten :P
Dat is wel heel vreemd, dat was dus voor het topic hier geopend was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
timofp schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 17:11:
[...]

Hij was ook al eerder te bestellen bleek eerder in het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcGuru
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:44

OcGuru

Giulietta Qv

timofp schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 17:11:
[...]

yuh, toen waren ze zeker ook al "op" .

Hij heeft eerst een tijdje voor 199,- erop gestaan en volgens mij sinds maandag voor 119,-

Bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Ja hij was inderdaad eerder te bestellen, maar dat betekend dat zelfs voor de grote toeloop door dit topic hij *uitverkocht* was en dat ThePhoneHouse hem dus 1 of meerdere volledige werkdagen online heeft laten staan terwijl deze *uitverkocht* was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Laatst online: 22:14
Uiteindelijk hebben we met z'n alle nog steeds een rechtsgeldige overeenkomst en staat iedereen in zijn recht om contact op te nemen met The Phone House en te zoeken naar een oplossing, lijk mij.

Als het apparaat gisteren om 9:30 uitverkocht was dan had ie gisteren om 9:31 van de site gehaald moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja, wat kun je uitgeven voor 20 euro bij the phonehouse?

juist niets, ik denk dat ze bewust de prijs zo laag gemaakt hebben, daarna vervolgens mensen gaan anuleren en hopen op extra omzet door de 20 euro tegoedbon die je kan spenderen, waar je verplicht bent om er geld bij te doen om uberhaupt iets te kopen bij die toko.

vervolgens ook nog eens rente trekken van alle centen.

ze wrijven weer lekker in de handjes daar.

ps: ik zie dat alle andere tablets die goedkoper waren ook ineens zijn verdwenen? spontaan de vooraad op natuurlijk :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Laatst online: 22:14
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 17:25:
tja, wat kun je uitgeven voor 20 euro bij the phonehouse?

juist niets, ik denk dat ze bewust de prijs zo laag gemaakt hebben, daarna vervolgens mensen gaan anuleren en hopen op extra omzet door de 20 euro tegoedbon die je kan spenderen, waar je verplicht bent om er geld bij te doen om uberhaupt iets te kopen bij die toko.

vervolgens ook nog eens rente trekken van alle centen.

ze wrijven weer lekker in de handjes daar.

ps: ik zie dat alle andere tablets die goedkoper waren ook ineens zijn verdwenen? spontaan de vooraad op natuurlijk :')
Nouja, opzich die 20 euro is netjes maar inderdaad.. je koopt er niks voor aangezien het praktisch hoe dan ook bijbetalen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_MAN
Alle bonnen bij elkaar en verloten lijkt me leuk :) Lot kopen van 20 euro dus en prijs van 1000+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
The_MAN schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 17:30:
Alle bonnen bij elkaar en verloten lijkt me leuk :) Lot kopen krijgen van 20 euro dus en prijs van 1000+?
Fixed.
Zal ik me eens aanbieden om ze te verloten (mits ze stapelbaar zijn)? Gooi ik mijn bon ook in de pool, mag iedere deelnemer z'n lot opsturen, loot ik zelf niet mee, en mag de winnaar ze komen ophalen :)

*Edit*: Of gewoon een telefoontje ervoor kopen: http://www.phonehouse.nl/...e1150/t-mobilesmartstart/ ... Altijd leuk om cadeau te geven aan iemand wiens nummer je niet hebt (Sweet November was die film?)

[ Voor 20% gewijzigd door RemcoDelft op 05-01-2012 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Ik denk niet dat er 50 Tweakers de tablet besteld hebben, dus 1000+ is wat veel, als de bonnen al cummuleerbaar zijn. Ik wil echter wel meedoen indien dit het geval is.

Echter hoop ik nog altijd dat ze uitleveren, mogelijk na klachten.

Edit: @remcodrift, indien je niet meedoet aan de verloting hou je de bon van 20 euro, dus in principe koop je je lot wel :)

[ Voor 21% gewijzigd door timofp op 05-01-2012 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik heb er 2 besteld die ook geannuleerd zijn. Jammer niks aan te doen, ik hoop alleen wel dat die bonnen ook online geldig zijn. Dan koop ik zo'n wepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
@Fable, bedoel je die Wepad welke ook uit het aanbod verdwenen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Die bedoelde ik ja, wist alleen niet dat hij nu uit het aanbod is verdwenen.

Dan maar op zoek naar wat anders.

[ Voor 19% gewijzigd door Ernemmer op 05-01-2012 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:01

thof

FP ProMod
Jammer, had gehoopt dat het goed zou komen. Nu wachten tot het geld terug is. Wel netjes die 20 euro bon, maar goed daar kun je niets van kopen... Was er op zich best optijd bij, al op pagina 2 van dit topic, helaas niet snel genoeg. Andere keer beter, met de HP tablet ook al geen succes...

Weet iemand hoe het zit met verkoopovereenkomst + betaald?
quote: Algemene Voorwaarden Artikel 12
12.1
Een Overeenkomst op afstand komt tot stand nadat TPH dit schriftelijk aan de Klant heeft bevestigd, dan wel op het moment dat een bestelling wordt geleverd en geaccepteerd door de Klant, indien dit eerder plaatsvindt.

[ Voor 69% gewijzigd door thof op 05-01-2012 18:06 ]

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik heb hem ook besteld gisteren om 19:51. Heb ook vanmiddag de annuleringsmail gehad.

Ga zelf morgen bellen en als daar niets uitkomt, schakel ik mijn rechtsbijstand in.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Yorin schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 18:09:
Ik heb hem ook besteld gisteren om 19:51. Heb ook vanmiddag de annuleringsmail gehad.

Ga zelf morgen bellen en als daar niets uitkomt, schakel ik mijn rechtsbijstand in.
Vind je dat niet een beetje vér gaan? Je gaat met voorbedachte rade dat dit wel eens mis kan gaan een koopovereenkomst aan met een geautomatiseerd webshop systeem. Wil je dit nu ook nog eens met een jurist gaan uitvechten?

Sorry maar dat vind ik een beetje triest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Fairy schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 19:03:
[...]

Vind je dat niet een beetje vér gaan? Je gaat met voorbedachte rade dat dit wel eens mis kan gaan een koopovereenkomst aan met een geautomatiseerd webshop systeem. Wil je dit nu ook nog eens met een jurist gaan uitvechten?

Sorry maar dat vind ik een beetje triest...
Sorry, ik ben niet de enige die via een rechtsbijstand ga spelen. Een rechstbijstand is er mede voor dit soort zaken.

Als het een geautomatiseerd systeem is, dan mogen ze hem wel beter bijwerken als er mensen zelfs MAANDAG besteld hebben en dezelfde mail krijgen.

Volgens mij lees jij niet het hele topic door, maar ieder maakt zijn eigen keuze.

Ik vind jou een beetje triest als je zulke berichten schrijft, die nergens op slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de WeTab 3G 32GB Tablet gekocht en hij wordt geleverd.
Ik wil de topic starter bedanken voor de tip maar ik vindt het wel dom dat je deze niet voor jezelf hebt gehouden daar had je goed aan kunnen verdienen!

Naja binnekort op vraag en aanbod !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Yorin schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 19:07:
[...]
Sorry, ik ben niet de enige die via een rechtsbijstand ga spelen. Een rechstbijstand is er mede voor dit soort zaken.
Ik zou graag zien wat de rechter hier van zegt, maar zelfs met een rechtsbijstandverzekering verwacht ik niet dat het zover komt. Ik zie eigenlijk 3 opties:
-Je krijgt alsnog zonder problemen je tablet
-Rechtsbijstandsverzekering zegt: "hier zien we geen brood in", en dan staat het je vrij om daar een klacht over in te dienen
-Rechtsbijstandsverzekering zegt: "dit is de moeite niet, we schikken het door jou schadevrij te stellen". En dan krijg jij een bedrag overeenkomstig de geleden schade, en die is niet hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

RemcoDelft schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 19:15:
[...]

Ik zou graag zien wat de rechter hier van zegt, maar zelfs met een rechtsbijstandverzekering verwacht ik niet dat het zover komt. Ik zie eigenlijk 3 opties:
-Je krijgt alsnog zonder problemen je tablet
-Rechtsbijstandsverzekering zegt: "hier zien we geen brood in", en dan staat het je vrij om daar een klacht over in te dienen
-Rechtsbijstandsverzekering zegt: "dit is de moeite niet, we schikken het door jou schadevrij te stellen". En dan krijg jij een bedrag overeenkomstig de geleden schade, en die is niet hoog.
Ik heb de tablet namelijk gekocht voor gebruik op school. Omdat we via Android niet kunnen internetten op school, is een W7 tablet makkelijk. Ik zie wel wat er morgen uitkomt en post het hier wel als het de moeite waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Opzich vind ik het niet erg dat veel mensen zich erbij neerleggen en lekker met de 20 euro gaan shoppen (voor 20 euro kan je natuurlijk dit kopen!), dan is de kans groter dat de anderen hem wel gewoon nog krijgen :)

In hun eigen AV staat duidelijk dat ze moeten leveren, en hiermee kunnen ze dus niet mee wegkomen, zo simpel is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik vind het erg netjes om die cadeaubon te sturen. Het lijkt me haast dat de prijs niet geklopt heeft op hun webpagina. Maargoed, daar zullen we wel niet zo snel achter komen dacht ik zo :).

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
Van die 20,- zijn genoeg accessoires te halen.

Ik wil ook graag mijn bestelde tablet.
Ik ben nog aan het mailen er over,
Ik wil er gerust 1 maand op wachten, als ik hem maar krijg voor het betaalde bedrag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Laatst online: 09-11-2021
1. Meld uw klacht bij TPH
2. Meld uw klacht bij Thuiswinkel Waarborg
3. Meld uw klacht bij de onafhankelijke geschillencommissie thuiswinkel

Die 20 euro stuur ik gewoon terug, ik ga ze verplichten hun kant van de overeenkomst na te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:01

thof

FP ProMod
Dan lijkt het mij wel zo handig de boel te coördineren met z'n allen? Of in ieder geval dezelfde aanpak te volgen?

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:28
Zojuist ook een mailtje gehad dat de bestelling is geannuleerd omdat ze niet kunnen leveren. Ik had gister al een bevestiging ontvangen dat het artikel al was besteld. Rare gang van zaken.

@thof1: Ik sluit me bij jouw aan. Gezamelijk of iig op dezelfde manier dit aanpakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
Stap 1 en 2 van Trommelrem heb ik uitgevoerd, netjes gehouden en het probleem uitgelegd. Nu is het afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Iamzero456 schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 19:48:
Stap 1 en 2 van Trommelrem heb ik uitgevoerd, netjes gehouden en het probleem uitgelegd. Nu is het afwachten...
Als we nou allemaal minder moeite hoeven te doen en jou mail/brief copy pasten. Zijn we heel blij en vinden we jou lief. 8)7

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
Beste Phone House,

Helaas kan ik hier niet mee akkoord gaan. U heeft na mijn betaling een mail gestuurd met bevestiging van mijn betaling en bevestiging van de gemaakte bestelling. Vervolgens kreeg ik nog een mailtje met de geschatte levertijd van 1 - 2 weken. Tot daar aan toe vond ik het allemaal prima.

Helaas vandaag dus een mailtje met het verhaal dat er een ontbinding van de koop aan jullie kant plaatsvond. Bestelling XXXXXXis niet meer.

Helaas kan dat niet zomaar. Afspraak is afspraak: als een consument iets bestelt bij een webwinkel, dan moet men het bestelde product leveren voor de afgesproken prijs. Natuurlijk kan die prijs een fout bevatten, maar met alle respect - dat is niet mijn probleem als consument.

Als een product niet leverbaar is, wordt het lastiger. Want hoe kun je een winkel dwingen iets te leveren dat niet meer te krijgen is? Maar daarbij moet u wel onderscheid maken tussen nooit meer leverbaar (uitverkocht, uit productie) en nu even niet leverbaar. Het laatste is geen reden tot annuleren. Pas als het product echt nooit meer zal komen, kan de overeenkomst worden geannuleerd. Ik heb dan recht op geld terug (art. 7:46f lid 2 BW).

Zou ik er voor kiezen om te wachten mag dat ook. De winkel kan niet eenzijdig besluiten dat ik wil annuleren omdat het product lange tijd niet leverbaar is - tenzij de periode zó lang is dat ik redelijkerwijs niet langer nakoming kan eisen. Maar dan hebben we het over meerdere weken of zelf maanden, wat uiteraard geen realistische levertijd is.

Natuurlijk heeft u uw algemene voorwaarden netjes beschreven, maar die zullen niet veel helpen in dit geval. Overigens is het duidelijk dat een winkel de prijs niet binnen 3 maanden mag verhogen, ook niet als de prijzen bij de leveranciers ineens hoger zijn. Dit staat op de zwart lijst beschreven (art. 6:236 sub i BW).

En specifiek voor consumentenkoop staat dit ook nog een keer in artikel 7:35 jo. 7:6 lid 2 BW. De winkel moet expliciet vooraf vragen of de consument hem dit recht wil gunnen, en alleen als daar een expliciet 'ja' op komt, dan is de prijswijziging toegestaan. Ik ga dus niet akkoord met een eventuele prijsverhoging en met de ontbinding van de koop. Ik verwacht dat jullie met een passende oplossing komen.

Dat kan bijvoorbeeld zijn dat jullie de levertijd veranderen van 2 naar 3 of 4 weken, heb ik geen problemen mee. Of dat u mij een gelijkwaardig product levert tegen dezelfde prijs. Overigens heb ik gehoord van een kennis dat tegen hem verteld is aan de telefoon, dat de tablet naar hem gewoon geleverd gaat worden over 2 weken. Terwijl deze persoon veel later besteld had dan ik. Wellicht wordt de tablet gewoon geleverd, maar het kan ook zijn dat de communicatie bij jullie even mis ging.

Deze mail is met alle vriendelijkheid geschreven, met de intentie om tot een goede oplossing te komen met beide partijen. Ik hoop dat jullie met een passende oplossing komen, zodat ik een positieve review kan schrijven over jullie bedrijf. Het liefste zie ik uiteraard dat deze tablet geleverd wordt tegen de prijs wat ik er al voor betaald heb en waar jullie bovendien mee akkoord zijn gegaan - 119 euro voor de AT Tablet met Windows 7.

Met vriendelijke groet,

-------------------------------------

Haha er zullen ongetwijfeld fouten instaan en dingen zijn die ik beter niet had kunnen zeggen of niet kloppen, heb het wellicht afgeraffeld... Mocht je willen kan je dit overnemen. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

meh ik heb zoiets gestuurd.
Geachte mevrouw/meneer,

Bij deze ga bij deze in bezwaar op uw ongebruikelijk procedure en wil u herinneren aan artikel 11.5 uit uw algemene voorwaarden. te vinden op http://www.phonehouse.nl/webshop-voorwaarden/

11.5 Indien levering van een besteld product onmogelijk blijkt te zijn, zal de ondernemer zich inspannen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen. Uiterlijk bij de bezorging zal op duidelijke en begrijpelijke wijze worden gemeld dat een vervangend artikel wordt geleverd. Bij vervangende artikelen kan het herroepingsrecht niet worden uitgesloten. De kosten van een eventuele retourzending zijn voor rekening van de ondernemer
Ik verzoek u dan ook dringend om een op zoek te gaan naar een vervangend artikel. Voor mij persoonlijk staat het fatsoenlijk draaien van windows(7) icm met een echte harddisk met veel ruimte en de aanwezigheid van wifi dus aan top van vereisten.

Hoogachtend
fish

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_MAN
Vind het beetje de Amerikaanse kant op gaan inmiddels... Bedrijf maakt een "fout" (kunnen we zelfs nog over discussieren), probeert het vervolgens netjes op te lossen dmv van een waardebon en mensen moeten zo nodig de tablet voor €119 hebben terwijl de winkelwaarde €549 is... Als dit oude voorraad is/was dan kan je er toch mee akkoord gaan dat het op is? Waarom nou zo doordrammen?

Jammer dat het nu in NL ook deze kant op gaat. Ik heb niet eens een rechtsbijstandsverzekering, inmiddels moet in NL ook alles aangevochten worden? Kom op mensen, aan de andere kant zitten ook mensen die ook wel eens fouten maken. Ik ben benieuwd hoeveel van jullie wel eens aan de andere kant gezeten hebben, heb het gevoel niet veel...

Als wij bij een webwinkel iets verkeerd bestellen willen we wel het recht hebben het binnen 7 dagen terug te sturen, maar de webwinkel mag geen fouten maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
The_MAN schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 20:07:
Vind het beetje de Amerikaanse kant op gaan inmiddels... Bedrijf maakt een "fout" (kunnen we zelfs nog over discussieren), probeerd het vervolgens netjes op te lossen dmv van een waardebon en mensen moeten zo nodig de tablet voor €119 hebben terwijl de winkelwaarde €549 is... Als dit oude voorraad is/was dan kan je er toch mee akkoord gaan dat het op is? Waarom nou zo doordrammen?
Dit gevoel heb ik ook. En hoe meer mensen hier (juridisch) moeilijk over gaan doen, hoe kleiner de kans dat er ooit nog dumpprijzen komen voor overbodige voorraadartikelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
Ik zou het eerlijker vinden als ze die fout dan gewoon toegeven, dan had ik echt niet zoveel moeite gedaan. Helaas hadden we de vekeerde prijskoppeling / helaas hebben we lang niet op tijd aangegeven dat er geen voorraad meer is

of iets in die trend.

@Remco, nog steeds vond ik die cadeaubonnen in 1 grote pot doen nog het beste idee. Maar dat is maar door een enkeling gelezen ben ik bang.

[ Voor 22% gewijzigd door iamzero456 op 05-01-2012 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_MAN
Ik denk niet dat de prijs verkeerd was, ik denk dat het alleen enkel gelde voor de nog liggende voorraad, en ja, als die op is hadden ze het product van de website moeten halen, dat is misschien "fout" geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Ook ik heb deze tablet besteld (20:45) en ook de annulering van TPH gekregen, echter de informatie die ze geven klopt niet.

Immers, hij is nog gewoon te bestellen: http://www.attablet.com/where-to-buy ze hebben dus blijkbaar toch de verkeerde prijs gevoerd, ondanks dat een van hun medewerkers hier op het forum heeft aangegeven dat de prijs klopte...

Als ze beperkte voorraad hadden, dan hadden ze dat kunnen oplossen door simpelweg een tekste als "op=op" erbij te zetten, en dat hebben ze niet gedaan.

[ Voor 17% gewijzigd door Erkens op 05-01-2012 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
Ja dat bedoel ik. Vanwege die overeenkomst die wij hebben, moeten zij hem voor die prijs leveren. Zij bestellen hem waar die nog te krijgen is, en leveren zoals afgesproken aan ons.

Natuurlijk zullen ze daar verlies op maken, maar dat is hetzelfde als met die TV's van Neckerman. Uiteindelijk ook voor 50% van de prijs verkocht, fouten voor lief genomen.

Ik ga trouwens geen advocaat of iets inschakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

The_MAN schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 20:07:
Vind het beetje de Amerikaanse kant op gaan inmiddels... Bedrijf maakt een "fout" (kunnen we zelfs nog over discussieren), probeert het vervolgens netjes op te lossen dmv van een waardebon en mensen moeten zo nodig de tablet voor €119 hebben terwijl de winkelwaarde €549 is... Als dit oude voorraad is/was dan kan je er toch mee akkoord gaan dat het op is? Waarom nou zo doordrammen?

Jammer dat het nu in NL ook deze kant op gaat. Ik heb niet eens een rechtsbijstandsverzekering, inmiddels moet in NL ook alles aangevochten worden? Kom op mensen, aan de andere kant zitten ook mensen die ook wel eens fouten maken. Ik ben benieuwd hoeveel van jullie wel eens aan de andere kant gezeten hebben, heb het gevoel niet veel...

Als wij bij een webwinkel iets verkeerd bestellen willen we wel het recht hebben het binnen 7 dagen terug te sturen, maar de webwinkel mag geen fouten maken?
Ik vind eigenlijk een beetje van niet, de telefoonwinkels zijn eingelijk altijd onverbiddelijk en onvergevelijk en stroef wanneer een klant door ene klein onbedoelt foutje een vette rekening krijgt. bij voor 10 gig dataverbruik met een onverwacht tijdelijk abbo ofzo. terwijl een ander abbo met een ander contract 4 cent voor dezelfde bitjes betaald. Nooit zelf last van gehad overigens. maar what comes around goes around. daardoor heb ik er emotioneel niet zoveel moeite mee,

Ik zal er niet van wakker liggen wanneer het niet lukt. maar ik mag ze toch aan hun eigen regeltjes herinneren. dat doen zij ook bij jou hoor. reken maar

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
[b]The_MAN schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 20:07:[/b
Vergeet niet dat een rechtsbijstandsverzekering ook (voor mij primair) is om jezelf te kunnen verdedigen wanneer jezelf bijvoorbeeld aangeklaagd wordt.
Verder ben ik het wel met je eens. Ik ga hier ook geen moeite voor doen. Shit happens.
Ik hoop wel snel mijn geld terug te hebben.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 21:24

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica