Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:51:
ik ontving de mijne vorige week met defecte speakers, via ambiamce al een week bezig om hem omgeruild te krijgen, ze willen wel maar bellen niet echt terug en afhaalafspraak nummer een was afgezegd, dpd had de opdracht niet ontvangen..
Zonde.Ik snap het wel.Als mijn AT tab niet in orde was,dan had ik ook geen vrede.
Dat lijkt mij logies,en vanzelfsprekend voor bijna ieder1.
Maar de mijne is wel ok,en werkt super.Ook de batterij,accu,houd het zolang vol,dat ik het haast niet geloof.
Ik kan de zaak nu wel rustiger beschouwen,omdat ik zelf niet meer erop wacht,en dus veel minder emotie er over hebt.Meer objectief dan subjectief.
Ik denk dat TPH dit zelf ook niet had verwacht,en had gehoopt dit met die lading op schiphol op te lossen.
Maar die Youp was begonnen met communiceren.Kunnen ze hem niet gewoon tot case manager maken,en er voor
zorgen dat er overzicht ,in de haast uitzichtloze situatie komt.M.a.w dat er een aangewezen persoon komt,die zich op vaste regelmaat,b.v 1x per week,meld bij de nog wachtende klanten.Dat kan per brief,telefoon,of hier op het forum zijn.
Ook een aanspreek punt voor de klanten die het nu wel hebben,maar waarvan het toch niet goed blijkt te zijn,lijkt mij niet ongewenst,want dit blijken er meer dan 1 te zijn,op een uitlevering van 28?!.
Dat is waar ik persoonlijk nog al moeite mee heb gehad.Dat schijnbaar vanuit TPH gedacht word,dat er voldoende gecommuniceerd word en info word verstrekt.Maar bij de klanten word dat zo niet ervaren helaas.
Vaak is dit geen opzet,(omdat men dat zo wil),maar komt dit omdat men niet weet,dat het beter kan.