Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Gomez12 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:03:
[...]

Vergeet niet de enkel duitse handleiding... Yorin heeft het komende half jaar nog genoeg werk te doen :)
(3 a 4 maanden per geval, daarna nog zijn telefoonrekeningkosten ;) )
Telefoonkosten krijg ik niet terug, omdat dat mijn eigen keuze zou zijn geweest.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 10:54
Maar um, shoot me if I'm wrong, er zijn dus 147 tablets besteld uit china, deze staat bij de douane op schiphol vast vanwege patentenoorlog.

Nu zijn er dus 20 tablets van een andere leverancier geleverd aan de eerste 20. Dus dan blijven er nog 127 wachtende over. Wat doen ze met de resterende 20 mochten ze ooit vrij worden gelaten door de douane? Weer voor 119 op internet zetten zeker ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Iamzero456 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 22:04:
Maar um, shoot me if I'm wrong, er zijn dus 147 tablets besteld uit china, deze staat bij de douane op schiphol vast vanwege patentenoorlog.

Nu zijn er dus 20 tablets van een andere leverancier geleverd aan de eerste 20. Dus dan blijven er nog 127 wachtende over. Wat doen ze met de resterende 20 mochten ze ooit vrij worden gelaten door de douane? Weer voor 119 op internet zetten zeker ? :P
Waarschijnlijk wel. Maar volgens mij worden het er nu meer als ze er nu meer aan het uitleveren zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:16
Ik mag dan toch hopen (lees hopen, want het gaat vast niet gebeuren) dat de mensen die er meer dan 1 besteld hebben, die ook gewoon gaan krijgen.

Kijk, ik ging akkoord met 1 ipv 2 zodat iedereen gewoon geleverd kon krijgen. Maar als dan blijkt dat er een overschot is, en dat overschot verkocht gaat worden in plaats van geleverd worden aan de mensen met een koopovereenkomst (want let wel, ik heb in feite 2 aparte koopovereenkomsten, ik heb 2 facturen), dan vind ik dat een erg rare zaak.

[ Voor 3% gewijzigd door thaan op 04-04-2012 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023

De deal was in 1e instantie al met AT gesloten, gezien het feit dat AT geen groot verweer tegen de beschuldigingen van TPH is begonnen gok ik dat er enige waarheid in de woorden van TPH zit, als dat zo is dan neemt AT die 20 echt wel terug hoor :) Ik denk niet dat AT daar moeilijk over gaat doen na het drama waar ze TPH ingesleurd hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
_/-\o_
Ik denk dat ze ze nog eerder verbranden dan nogmaals zo'n uitverkoop houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-09 15:56

MrN

Bij mij nog geen nieuws even afwachten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcGuru
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-10 21:57

OcGuru

Giulietta Qv

Hier is de tablet ook binnen. Ook duitse manual en geen mini vga adapter. Doos was wel ietswat beschadigd maar de tablet zelf gelukkig niet.

Wat een slechte kijkhoek van het scherm trouwens. En het gewicht is ook niet iets om een paar uur in de handen te houden :P

Bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OcGuru schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:14:
Hier is de tablet ook binnen. Ook duitse manual en geen mini vga adapter. Doos was wel ietswat beschadigd maar de tablet zelf gelukkig niet.

Wat een slechte kijkhoek van het scherm trouwens. En het gewicht is ook niet iets om een paar uur in de handen te houden :P
De inkijkhoek van de wetab is nog erger, ik was daarom juist aangenaam verrast.
Blijkbaar hoort er geen mini vga adapter bij te zitten, er staat ook "mini VGA connector" op de doos, en ja die zit op het tablet. alleen heb je daar zo weinig aan :)

Overigens ben ik helaas een "klein" probleempje tegen gekomen bij mijn Ambiance AT. De lader/voeding die bij mijn tablet zat doet het niet meer. In eerste instantie was hij rustig aan het opladen (lampje op de voeding brandde ) en Windows was alle updates aan het installeren, toen ik na het eten terug kwam was het tablet nog keurig aan het updaten, maar niet meer aan het laden en het lampje op de lader uit.
Mijn lader is dus stuk. Gelukkig gebruikt de WeTab een vergelijkbare lader, en die gebruik ik nu (lijkt prima te werken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
OcGuru schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:14:
Doos was wel ietswat beschadigd maar de tablet zelf gelukkig niet.
...
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:54:
[...]
Overigens ben ik helaas een "klein" probleempje tegen gekomen bij mijn Ambiance AT. De lader/voeding die bij mijn tablet zat doet het niet meer.
Omg, the soap continues. Ze zullen het toch niet geprobeerd hebben om niet 100% gegarandeerd goed werkende refurbished/demo exemplaren op te sturen.

Mijn excuses voor alle deelnemers, maar als dat ook nog eens zo is na 4 maanden wachten dan ga ik echt dubbel liggen van het lachen om de triestheid van TPH...
Zakelijk gezien kan ik heel wat van de acties van TPH verdedigen/begrijpen, maar op een gegeven moment wordt het toch echt onverdedigbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-10 14:42
Gomez12 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 00:04:
[...]

...

[...]

Omg, the soap continues. Ze zullen het toch niet geprobeerd hebben om niet 100% gegarandeerd goed werkende refurbished/demo exemplaren op te sturen.

Mijn excuses voor alle deelnemers, maar als dat ook nog eens zo is na 4 maanden wachten dan ga ik echt dubbel liggen van het lachen om de triestheid van TPH...
Zakelijk gezien kan ik heel wat van de acties van TPH verdedigen/begrijpen, maar op een gegeven moment wordt het toch echt onverdedigbaar...
Het zou natuurlijk transportschade kunnen zijn, dat van de doos. Daar is ie natuurlijk ook voor, om te zorgen dat hetgeen in de doos heel blijft. En de lader, dat kan ook een gevalletje pech zijn, net als met reguliere aankopen. Wat ik lees heeft de lader het wel gedaan maar is er mee opgehouden.

Dit houdt natuurlijk niet in dat deze niet vervangen moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Ik zou allang blij zijn met een (gratis) bijna 100% werkende tablet.
(en dus mijn geld terug... nog niet gebeurd)

Ik ga een gegeven paard niet in de bek kijken, maar dan wil ik het paard wel graag krijgen. :)

[ Voor 30% gewijzigd door Hyp Hyper op 05-04-2012 09:16 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Hyp Hyper schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:15:
Ik zou allang blij zijn met een (gratis) bijna 100% werkende tablet.
(en dus mijn geld terug... nog niet gebeurd)

Ik ga een gegeven paard niet in de bek kijken, maar dan wil ik het paard wel graag krijgen. :)
Heb je het nog niet terug joh? Dat is wel naar, ik was in de veronderstelling dat het nu allemaal teruggestort was.

Wellicht is het een idee om wanneer het er vandaag nog niet is een mail naar hen te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Het blijft wel akelig stil op Twitter. Alleen de Chat zou er vandaag uitliggen, is mij verteld. Ik ben benieuwd of ik vandaag nog antwoord krijg op mijn vraag. Anders heeft TPH weer een minpuntje te pakken.
Ze hebben inderdaad gisteren een aantal tablets binnen gehad. https://twitter.com/#!/Ph...status/187806300862812160
En jammer genoeg waren dat er maar 8. https://twitter.com/#!/Ph...status/187807273446412289

Dat wordt dus nog maar ff wachten met de andere 118 mensen.

[ Voor 42% gewijzigd door Yorinn op 05-04-2012 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Yorin schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:36:
Het blijft wel akelig stil op Twitter. Alleen de Chat zou er vandaag uitliggen, is mij verteld. Ik ben benieuwd of ik vandaag nog antwoord krijg op mijn vraag. Anders heeft TPH weer een minpuntje te pakken.
Ze hebben inderdaad gisteren een aantal tablets binnen gehad. https://twitter.com/#!/Ph...status/187806300862812160
En jammer genoeg waren dat er maar 8. https://twitter.com/#!/Ph...status/187807273446412289

Dat wordt dus nog maar ff wachten met de andere 118 mensen.
Je wordt op je wenken bediend zie ik . ;) Ik vind het wel erg vreemd dat ze er 8 gevonden hebben die blijkbaar niet onder de vermeende patentruzie vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:40

Quad

Doof

freggel schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:13:
[...]

Je wordt op je wenken bediend zie ik . ;) Ik vind het wel erg vreemd dat ze er 8 gevonden hebben die blijkbaar niet onder de vermeende patentruzie vallen.
Ach, als je alle filialen een bericht stuurt dat ze hun AT tablet uit het raampje moeten halen en naar het distributie centrum moeten sturen, dan heb je kans dat ze er 8 hebben ontvangen inderdaad.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

freggel schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:13:
[...]

Als ik op mijn wenken bediend zou worden, zou ik de tablet al in januari hebben. :P Maar waarschijnlijk komen die 8 uit Nederland en zijn ze elke partij aan het opkopen die er te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Yorin schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:25:
[...]

Als ik op mijn wenken bediend zou worden, zou ik de tablet al in januari hebben. :P Maar waarschijnlijk komen die 8 uit Nederland en zijn ze elke partij aan het opkopen die er te vinden is.
Het klinkt echt als niet zuivere koffie, want als het daadwerkelijk bij de douane zou staan dan hebben ze straks met deze acties een hele berg tablets over.

M.a.w.: ik vind het douane verhaal een beetje dubieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Quad schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:19:
[...]

Ach, als je alle filialen een bericht stuurt dat ze hun AT tablet uit het raampje moeten halen en naar het distributie centrum moeten sturen, dan heb je kans dat ze er 8 hebben ontvangen inderdaad.
Ware het niet dat het ding niet achter het raampje stond, maar gewoon in de winkel waar duizenden klanten ermee gespeeld hebben. En TPH had toegezegd dat er geen demo-modellen geleverd zouden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

freggel schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:27:
[...]

Het klinkt echt als niet zuivere koffie, want als het daadwerkelijk bij de douane zou staan dan hebben ze straks met deze acties een hele berg tablets over.

M.a.w.: ik vind het douane verhaal een beetje dubieus.
En de overgebleven tablets gaan de verkoop weer in, zo is al ergens op de helft van dit topic vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Yorin schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:34:
[...]

En de overgebleven tablets gaan de verkoop weer in, zo is al ergens op de helft van dit topic vermeld.
Vermeld met bron of vermeld als vermoeden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

freggel schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:36:
[...]

Vermeld met bron of vermeld als vermoeden?
Volgens mij was er een bron, maar dat weet ik niet zeker meer. Maar ik kan het natuurlijk ook gewoon totaal fout hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
freggel schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:31:
[...]

Heb je het nog niet terug joh? Dat is wel naar, ik was in de veronderstelling dat het nu allemaal teruggestort was.

Wellicht is het een idee om wanneer het er vandaag nog niet is een mail naar hen te sturen?
Doe ik. Had al eerder gemaild en kreeg gisteren die laatste excuses-brief met de belofte dat het er uiterlijk vandaag op zou staan.... ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Hyp Hyper schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:55:
[...]

Doe ik. Had al eerder gemaild en kreeg gisteren die laatste excuses-brief met de belofte dat het er uiterlijk vandaag op zou staan.... ben benieuwd.
Maar je kan beter Twitter gebruiken ipv. een mail. Krijg je veel sneller antwoord op je vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk echt dat ze bezig zijn met het goed op te lossen,voor ieder 1.Het kan wat tijd kosten,maar ze zullen heus echt wel ieder1 te vredenstellen.Althans die indruk heb ik toch wel.
Bij Mij stond er met grote letters 25 op,en ik had ook het vermoeden net iets over die 1st 20 heen te zijn,met mijn order.
M.a.w volgens mij zat ik niet bij de 1st 20,en ben/was ik nummer 25.
Maar mensen moeten ook rekening mee houden dat AMP zijn best doet,maar meer dan 8/10 uitleveren bezorgen,door heel nederland!,per dag lukt niet.
Ze/die hebben ook andere klanten .
Maar goed ,The Phone House ,ontzettend bedankt, d:)b ,sorry voor mijn frustratie en het afreageren daarvan .
Shopreview komt er aan,als mede ook een dankwoord via email (Als ik kan klagen via email,dan kan ik je uiteraard ook bedanken,nu de beloftes zijn ingelost,bij mij.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Dit is wel heel weird:
De tablets die wij geleverd krijgen ontvangen we allemaal van de fabrikant.
https://twitter.com/#!/Ph...status/187828723108675584

Ze stonden toch allemaal vast?
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:06:
M.a.w volgens mij zat ik niet bij de 1st 20,en ben/was ik nummer 25.
Zoals ik ook al zei, ze hebben er nu 28 stuks verstuurd naar de klanten toe. Dan ben jij nummer 25 v/d 28.

[ Voor 41% gewijzigd door Yorinn op 05-04-2012 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het,voor ons,toch moeilijk vast te stellen is wat er precies gebeurd is.
En zolang ze ierder1 maar te vreden stellen ,door uiteindelijk de beloftes te vervullen,dan is het toch goed?
Ik denk dat ieder 1 wel eens niet de gehele waarheid verteld.
En daar is dan een reden voor.
Maar goed ,ik gok en schat dat jij,beste Yorin, ergens volgende week ook aan de beurt bent,en dan op een positive manier :P .
Kan het dan nog schelen hoe & wat & waarom , enz ,ect ?.
Ik durf best met redelijke zekerheid te stellen,dat The Phone House dit allemaal liever ook anders had gezien.
Je hebt geen winkel keten om graties tablets weg te geven.Die hadden tenminste enige winst verwacht.
Geen -/+ 40.000 verlies,en dat getal komt redelijk in de buurt.

edit; Maar wie ben ik om te suggereren dat niet de hele waarheid gesproken word :F .
Ik heb het al eerder gezegd,het verhaal is zo raar,dat verzin je niet.
Bovendien hebben mensen (bedrijf in dit geval) die iets van waarde graties weg geven meestal geen reden om te liegen,dus.....(trek je eigen conclusie`s)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2012 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ze hebben in ieder geval dagelijks contact met Ambiance:
Het wachten duurt inderdaad heel lang. We hebben dagelijks contact met de fabrikant, maar hier nog geen informatie over ontvangen.
https://twitter.com/#!/Ph...status/187833796014510080
Ja, ik begreep je vraag verkeerd. Op dit moment is er niets onderweg. Wanneer dat wel weer gaat gebeuren is dus niet bekend.
https://twitter.com/#!/Ph...status/187839874844467200

Er zijn op dit moment dus niet meer tablets onderweg hiernaartoe dan degene die uitgeleverd zijn.

[ Voor 36% gewijzigd door Yorinn op 05-04-2012 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:40

Quad

Doof

@Yorin, heb je TPH wel eens op zijn minst 24u (werkweek!) met rust gelaten? :+

Nu kunnen ze niet veel meer en is het gewoon wachten.
Stel dat de Douane het spul van de week vrijgeeft en je wordt opgebeld door AMP voor een afspraak.
Ga je op die dag ook de hele dag AMP onder spammen of hij wel daadwerkelijk onderweg is e.d.?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Quad schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:59:

Nu kunnen ze niet veel meer en is het gewoon wachten.
Stel dat de Douane het spul van de week vrijgeeft en je wordt opgebeld door AMP voor een afspraak.
Ga je op die dag ook de hele dag AMP onder spammen of hij wel daadwerkelijk onderweg is e.d.?
Nee, maar er zou meer informatie vrijkomen vanuit TPH. Aangezien er gisteren 8 tablets zijn verzonden en er geen communicatie vanuit hun is geweest, kan je dit begrijpen.

Met AMP is het anders. Als zij me bellen dat de tablet onderweg is, dan neem ik dat ook aan van ze, want de tablet is dan al in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Ik moet zeggen Yorin, de berichtgeving op Twitter wordt wel beter. Dat moeten we ze nageven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

freggel schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:14:
Ik moet zeggen Yorin, de berichtgeving op Twitter wordt wel beter. Dat moeten we ze nageven. :)
Alleen jammer dat we zelf naar alle informatie moeten vragen ipv. dat de informatie vanuit TPH naar ons gecommuniceerd wordt.

[ Voor 23% gewijzigd door Yorinn op 05-04-2012 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Quad schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:59:
Je kan ze via Twitter laten weten dat je morgen onbereikbaar bent vanwege Goede Vrijdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

RemcoDelft schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:52:
[...]

Je kan ze via Twitter laten weten dat je morgen onbereikbaar bent vanwege Goede Vrijdag :)
https://twitter.com/#!/Yorin92/status/187840808211333120 ?

Heb ze een paar dagen vrij gegeven. :P Dinsdag vraag ik wel of er meer bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Ik heb hem ontvangen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Nou, gefeliciteerd ermee. :) Was het het wachten waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-10 18:58
freggel schreef op donderdag 05 april 2012 @ 18:44:
[...]

Zal toch wel ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-10 22:42
Ongetwijfeld zal 't wachten de moeite waard geweest zijn. Zo niet, 't is gouden handel op MP met prijzen vanaf 300 euro :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Jolly_Jumper schreef op donderdag 05 april 2012 @ 18:48:
Ongetwijfeld zal 't wachten de moeite waard geweest zijn. Zo niet, 't is gouden handel op MP met prijzen vanaf 300 euro :P.
Dat is natuurlijk ook nog een optie. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
hmm heeft die van jullie ook last van vlekken op het scherm? Vooral linksonder en op de onderrand is het erg. Touch werkt daar ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
freggel schreef op donderdag 05 april 2012 @ 18:44:
[...]
Eerste indruk
De tablet ziet er gewoon goed uit, 10" is nog best klein, mooi formaat Hij is wel wat dik en zwaarder dan ik dacht.

De handleiding is in het Duits, geeft weinig instructies. Was alleen benieuwd of er meer informatie over licentiecode vermeld zou worden.

Het scherm vind ik er persoonlijk goed uitzien en ik heb nog weinig last gehad van slechte reacties, behalve dat ik per ongeluk 3x op OK drukte nadat ik maar 3 letters van mijn naam had ingevuld en de hele tablet opnieuw moest opstarten. Ik kan mijn muis en toetsenbord gewoon gebruiken.

De accuduur is met ongeveer 2 uur vrij teleurstellend.
Windows
  • Je moet je username invoeren, als je dat verkeerd doet, wat mij 3x is gebeurd, gaat heel makkelijk, dan moet je de computer opnieuw opstarten door 15 seconden lang de power knop in te drukken, zodat hij niet naar standby modus gaat.
  • Het typen is wel lastig, het is gewoon normaal Windows... tja, Android zou echt beter zijn.
  • De vraag om licentiecode van Windows is verwarrend.
  • De resolutie is gelukkig hoog, maar het is gewoon Windows 7 met touch-screen... met de vingers hele kleine mapjes openen... per ongeluk verslepen, ja, dat is wel vervelend.
Conclusie
Mooie tablet, beetje zwaar, jammer van het OS (voor mij). Hij is op Marktplaats redelijk wat waard en heb ook geen spijt van de aankoop. Indien ik er Android op kan installeren, dan houd ik hem misschien nog ook!

Positieve punten
  • Fysieke bouw niet gammel
  • 10" scherm
  • 1024x600 resolutie
  • Scherm reageert goed
  • Enorm goede specificaties
  • Je krijgt wat je kunt verwachten.
  • Schoon geïnstalleerd, geen bloatware (alleen van Microsoft wellicht)
Negatieve punten
  • Windows 7
  • Zwaar
  • Accuduur (2 uur)
  • Scherm is wat snel vlekkerig door vingers
  • Windows 7
De combinatie van gewicht, OS en accuduur zorgen er wel voor dat ik de tablet voor een bedrag van € 200 of hoger nooit aan vrienden zou aanraden.

[ Voor 10% gewijzigd door chronoz op 05-04-2012 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
chronoz schreef op donderdag 05 april 2012 @ 19:13:
[...]
Hij is wel wat dik en zwaarder dan ik dacht.
Dit lees ik in elke review. Hebben Tweakers dan geen enkel besef meer wat 975 gram is? Het staat gewoon in de specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:51
De krassen erop (zowel scherm als achterkant), doos beschadigd, stof en vuil in de poorten en luchtgaten. Duidelijk een demo, retour of beroerd refurbished exemplaar. Die mogen ze mooi weer op komen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Elluminatie schreef op donderdag 05 april 2012 @ 23:43:
De krassen erop (zowel scherm als achterkant), doos beschadigd, stof en vuil in de poorten en luchtgaten. Duidelijk een demo, retour of beroerd refurbished exemplaar. Die mogen ze mooi weer op komen halen.
Dan sturen ze hem gewoon weer naar de volgende op de lijst! Ik zit er qua besteltijd minder dan 10 minuten vanaf... Ik wil geen misbruikt exemplaar :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

OK, je koopt een Windows tablet, en wil er Android opzetten?! En dan klagen over Windows 7... iets klopt er niet...

The Legend Will Never Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
GOUDSBS schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 08:50:
[...]

OK, je koopt een Windows tablet, en wil er Android opzetten?! En dan klagen over Windows 7... iets klopt er niet...
Iedereen heeft de tablet voor een ander doel gekocht. De een om even te proberen, een ander om echt te gebruiken. Ik heb 'm bijvoorbeeld als NAS/Sonos controller gekocht. Degene die jij quote waarschijnlijk als test of speledingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Net via de mail:
Bedankt voor uw e-mail.
Phone House tracht om de tablets, in afwachting van de beslaglegging, via andere leveranciers te leveren. Het is dus mogelijk dat wij in kleine aantallen meer kunnen uitleveren, en de desbetreffende klanten zullen daarvan op de hoogte worden gesteld.
Terwijl ze toch allemaal vanuit de fabrikant kwamen?
De tablets die wij geleverd krijgen ontvangen we allemaal van de fabrikant.
https://twitter.com/#!/Ph...status/187828723108675584
Maar het klopt dus dat de tablets via andere wegen aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitramuse
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-10 10:23
Ik heb inmiddels mijn tablet ook binnen gekregen.

Ook bij mij was de doos beschadigd, de tablet zelf is prima in orde... En het mini-VGA verloopje miste ook bij mij, heb de hele doosch ondersteboven gehaald maar hij was nergens te bekennen. De handleiding was in het nederland...

Dus ik kan haast niet anders zeggen dat het demo's of refurbs zijn geweest. Absoluut niet nieuw in ieder geval, aangezien het incompleet is en lichtelijk beschadigd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitramuse schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:46:
Ik heb inmiddels mijn tablet ook binnen gekregen.

Ook bij mij was de doos beschadigd, de tablet zelf is prima in orde... En het mini-VGA verloopje miste ook bij mij, heb de hele doosch ondersteboven gehaald maar hij was nergens te bekennen. De handleiding was in het nederland...

Dus ik kan haast niet anders zeggen dat het demo's of refurbs zijn geweest. Absoluut niet nieuw in ieder geval, aangezien het incompleet is en lichtelijk beschadigd...
Volgens mij hoort het mini-VGA verloopje er niet bij te zitten, is dus wel compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angry Bird`s o.a space werkt wel goed hoor.
Met touch en ook met muis.Touch is beter zelf`s.
Ook vind ik het verhaal dat windows 7 niet voor touchscreen is,overdreven.
Microsoft heeft zelfs een aantal extra games bijgeleverd en er zijn extra mogelijkheden in windows 7
als je touch screen gebruikt.Het werkt allemaal goed.
Maar volgende week neem ik al weer afscheid van de AT tab.
Ik heb het geruild voor een bijna 4 jaar oude Msi megabook gt met Amd Hd3850 en dual core en 1980x1200.
Geen hdd en veel gebruikers sporen,maar werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitramuse
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:22:
[...]

Volgens mij hoort het mini-VGA verloopje er niet bij te zitten, is dus wel compleet.
Jawel, die hoort er wel in te zitten. Staat immers vermeld op de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitramuse schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:30:
[...]
Jawel, die hoort er wel in te zitten. Staat immers vermeld op de doos.
Stond er niet iets van "Mini VGA connector" ?? Dat kan je ook uitleggen dat de aansluiting erop zit. En aangezien volgens mij niemand hier de adapter erbij heeft gekregen, kan je er volgens mij vanuit gaan dat het de bedoeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Laatst online: 05-10 08:58
RemcoDelft schreef op donderdag 05 april 2012 @ 23:50:
[...]

Dan sturen ze hem gewoon weer naar de volgende op de lijst! Ik zit er qua besteltijd minder dan 10 minuten vanaf... Ik wil geen misbruikt exemplaar :X
TPH moet zich echt heel diepg aan schamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

thefox154 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:43:
[...]

TPH moet zich echt heel diepg aan schamen.
Voor wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Niet online
Voor het feit dat ze na zoveel tijd nieuwe tablets uitleveren die niet compleet zijn (ontbrekend VGA-kabeltje) en die eruit zien alsof ze gebruikt zijn misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Maar wat zei TPH er zelf over, over het missende verloopje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitramuse
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:34:
[...]

Stond er niet iets van "Mini VGA connector" ?? Dat kan je ook uitleggen dat de aansluiting erop zit. En aangezien volgens mij niemand hier de adapter erbij heeft gekregen, kan je er volgens mij vanuit gaan dat het de bedoeling is.
Included in box... Staat op de doos... Dus sorry, maar hij hoort er echt in te zitten. Zie de faq op hun eigen site, de vraag staat rechts:

http://www.attablet.com/faq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Maar heeft iemand, die de tablet al heeft, contact opgenomen met TPH en gevraagd hoe het zit?

Desnoods via de chat: http://www.phonehouse.nl/klantenservice/

[ Voor 26% gewijzigd door Yorinn op 06-04-2012 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Zal thuis een kijken of die adapter erin zit, heb deze tablet als sinds begin januari. laat het vanavond weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
Inmiddels maakt mijn tablet een rammelend geluid alsof het een oude straaljager is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Elluminatie schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 18:43:
Inmiddels maakt mijn tablet een rammelend geluid alsof het een oude straaljager is...
Klinkt als een gevalletje RMA.. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Elluminatie schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 18:43:
Waarschijnlijk een brakke ventilator. Dat wordt dus kijken hoe goed de garantie van The Phone House hierop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Helaas worden mijn vlekken ook erger. Ik ben bang dat dit gewoon refurbished meuk is. Ik houd m wel totdat de van fabriek af tablets komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Misschien wel makkelijk voor de personen met problemen om het wel vast te melden bij TPH, maar dat je wacht op een nieuwe lading tablets van hun uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Kunnen de mensen die hun tablet al binnen hebben even kijken met een hdd tooltje naar de SMART van hun schijf?, en dan vooral de poweruptime? >:)
Als het refurbished meuk is en ze zijn niet slim genoeg geweest om de hdd's te vervangen dan kan je daar mooi zien hoelang hij heeft gedraaid. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
freggel schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 18:47:
[...]

Klinkt als een gevalletje RMA.. ;w
Ze mogen hem aan de deur komen omruilen, lust nog wel zo'n reep...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
CrashOverDrive schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 19:15:
Kunnen de mensen die hun tablet al binnen hebben even kijken met een hdd tooltje naar de SMART van hun schijf?, en dan vooral de poweruptime? >:)
Power On Hours Count is 78 (met HDD tune). Heb m gisteravond voor het eerst aangezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Megamind schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 20:02:
[...]

Power On Hours Count is 78 (met HDD tune). Heb m gisteravond voor het eerst aangezet...
Hoe ziet je tablet er verder uit? Lijkt mij heel misschien een teruggebrachte tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Yorin schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 20:04:
[...]

Hoe ziet je tablet er verder uit? Lijkt mij heel misschien een teruggebrachte tablet.
Ik zie eigenlijk geen gebruikssporen, geen vingerafdrukken (ja beetje laat om te checken), en geen krasjes. Het kan best een refurbished model zijn, 78 uur - laten we zeggen 12 uur is niet echt lang, maar kan toch zo een week gebruikt zijn. Windows was uiteraard wel een clean install natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-10 18:58
Megamind schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 20:08:
[...]

Ik zie eigenlijk geen gebruikssporen, geen vingerafdrukken (ja beetje laat om te checken), en geen krasjes. Het kan best een refurbished model zijn, 78 uur - laten we zeggen 12 uur is niet echt lang, maar kan toch zo een week gebruikt zijn. Windows was uiteraard wel een clean install natuurlijk.
Heb je een Nederlandstalige handleiding ?? of ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
slabetje schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 20:11:
[...]

Heb je een Nederlandstalige handleiding ?? of ??
Nee ook Duits natuurlijk, en ook geen miniVGA verlangstukje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:27:
Angry Bird`s o.a space werkt wel goed hoor.
Met touch en ook met muis.Touch is beter zelf`s.
Ook vind ik het verhaal dat windows 7 niet voor touchscreen is,overdreven.
Microsoft heeft zelfs een aantal extra games bijgeleverd en er zijn extra mogelijkheden in windows 7
als je touch screen gebruikt.Het werkt allemaal goed.
Maar volgende week neem ik al weer afscheid van de AT tab.
Ik heb het geruild voor een bijna 4 jaar oude Msi megabook gt met Amd Hd3850 en dual core en 1980x1200.
Geen hdd en veel gebruikers sporen,maar werkt prima.
Goeie deal :) Ik ben inmiddels allang voorzien, dus zodra hij binnenkomt denk ik ook maar zo'n dealtje op te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 20:20:
[...]

Goeie deal :) Ik ben inmiddels allang voorzien, dus zodra hij binnenkomt denk ik ook maar zo'n dealtje op te zoeken.
Ja,wel.Ik had eerst mijn (game) laptop verkocht om de tablet te betalen.Later vernam ik dat het graties was,
maar toen was de laptop al verkocht.
Pas over 2maanden kan ik een nieuwe kopen.In de tussen tijd .
Eigenlijk vind ik het best wel jammer ,want ik vind het steeds een leuker ding.
Ik heb het nog een week,en doe er morgen een sim-kaart in.
Dan kan ik het mee nemen,en internet van mijn abbo verbruiken.
En ook mobiel skypen >:)
Ik heb best wel wat games nu er op staan.
Hitman 2 draaid waanzinnig goed,en ziet er prachtig uit.

Misschien hou ik het toch wel,als het blijft bevallen.
2maanden wachten is niet zo lang.Ik heb er 3 gewacht op deze :9 .
Het is een klein ding,en als er een usb gamecontroller aanhangt,dan kan je er toch best leuk mee gamen .
Dan is het leuk als je een paar van die ouwe games nog eens ziet.
En het heeft nog meer voordelen..Het is ook een redelijke mediaplayer.
Uitzending gemist onderweg tenminste op groot formaat i.p.v dat kleine scherm van de gsm.

Ik lees dat sommige het eigenlijk als een "klacht"ervaren,dat het evt een gebruikt toestel is.
Voor mij zou het weinig uit maken.Want alles goed en wel,het zijn geen afstandse verbruikte gaare gevallen van
AT tab`s.Die van mij is gewoon goed en welicht een keer getest van te voren?
Ff aangezet?Wie zal het zeggen.Maar zelfs als het model van mij een demo was,ben ik,
gezien de omstandigheden,best tevreden.Ik denk dat daarom ook de vga mini plug er niet meer bij zit.
Nou ja pech dan.In tegen stelling,tot wat ik zei toen ik het nog niet had,ik ben er zeker wel dankbaar voor.
Het was graties.Thank you phone house _/-\o_ (en buigen doe ik eigenlijk voor niemand,maar uitzondering bevestigd de regel ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Heb even gekeken in mijn doos van deze tablet die ik begin Januari binnekreeg. Bij mij zit dat mini vga stukje er wel bij. vreemd dat dat er nu niet meer bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Jeroen10 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 22:42:
Heb even gekeken in mijn doos van deze tablet die ik begin Januari binnekreeg. Bij mij zit dat mini vga stukje er wel bij. vreemd dat dat er nu niet meer bij zit.
Misschien toch handig voor degene met een tablet, maar zonder verloopje dit na te vragen bij TPH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:19

thof

FP ProMod
Ik ben nog niet gebeld door TPH over mijn bestelling. Ik verwacht wel dat er een mini-vga adapter bij zit, want die verwacht ik eerlijk gezegd wel nodig te hebben...

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
thof schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 19:28:
Ik ben nog niet gebeld door TPH over mijn bestelling. Ik verwacht wel dat er een mini-vga adapter bij zit, want die verwacht ik eerlijk gezegd wel nodig te hebben...
Dus omdat jij verwacht dat je hem nodig gaat hebben zal ie er wel bijzitten :P

Ga er maar van uit van wel als deze uit de douane komen, tenzij er andere dozen zijn geprint, anders niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

En is er al meer nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

https://twitter.com/#!/Ph...status/189622956132024321
@yorin92 Vandaag zal er weer contact zijn met de fabrikant. Zodra ik daar een update over heb ontvangen zal ik het je melden.
Vandaag komt er dus meer nieuws, hopelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Gaat weer lekker @ TPH, nog steeds geen nieuws :'(
Zie wel dat Yorin ze weer goed aan het bestoken is op Twitter _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ontving de mijne vorige week met defecte speakers, via ambiamce al een week bezig om hem omgeruild te krijgen, ze willen wel maar bellen niet echt terug en afhaalafspraak nummer een was afgezegd, dpd had de opdracht niet ontvangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
CrashOverDrive schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:46:
Gaat weer lekker @ TPH, nog steeds geen nieuws :'(
Zie wel dat Yorin ze weer goed aan het bestoken is op Twitter _/-\o_
Tja... geld is tenminste terug.
Nu maar hopen dat PH het niet gaat proberen over te laten waaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Op mijn vervolgvraag,
Maar hoe nu verder voor mij en 118 anderen? Hoe lang gaat het nog duren?Om nu nog 3 maanden te wachten is voor niemand leuk
Kreeg ik het volgende geantwoord:
We moeten dit helaas nog even aankijken. Ik kan en durf hier verder nog geen uitspraken over te doen.
https://twitter.com/#!/Ph...status/189726115500277760

Een echte oplossing is er dus niet eens om ons het wachten te besparen. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-10 21:28
binnenkort met de tweakers knokploeg langs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Ik voel me behandeld als een pingponballetje en dat haat ik !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Mr.Joker schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:05:
binnenkort met de tweakers knokploeg langs :P
Ik wacht wel af wat ze te vertellen hebben morgen. Ik heb ze tot eind deze week gesteld om een oplossing te zoeken. En die oplossing moet niet iets worden als je moet nog 3 maanden wachten, dan worden er, in ieder geval door mij, andere stappen gezocht.

Want zoals bij BelSimpel zijn de tablets gewoon op voorraad en binnen 24 uur leverbaar. Ik heb ze erop gewezen, kijken wat ze ermee doen. Zie ook http://www.belsimpel.nl/A...=1001&utm_medium=1&cntd=1

[ Voor 22% gewijzigd door Yorinn op 10-04-2012 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-10 21:28
Yorin schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:08:
[...]

Ik wacht wel af wat ze te vertellen hebben morgen. Ik heb ze tot eind deze week gesteld om een oplossing te zoeken. En die oplossing moet niet iets worden als je moet nog 3 maanden wachten, dan worden er, in ieder geval door mij, andere stappen gezocht.
Denk er precies hetzelfde over.

Na 3 maanden is het leuk geweest, dan gaan ze maar is een vergelijkbaar alternatief leveren.

Dat die dingen vaststaan door patentenrechtszaken van Ambiance, daar hebben wij niks mee te maken.

Dat moet TPH zelf maar uitvechten.

ze willen het zo lang mogelijk uitstellen, omdat ze anders dubbele kosten hebben als ze een alternatief moeten leveren, maar aan de andere kant kunnen ze dat gewoon terugeisen van AT neem ik aan.

Welke stappen gaan 'we' ondernemen na deze week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Mr.Joker schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:12:
[...]

Denk er precies hetzelfde over.

Na 3 maanden is het leuk geweest, dan gaan ze maar is een vergelijkbaar alternatief leveren.

Dat die dingen vaststaan door patentenrechtszaken van Ambiance, daar hebben wij niks mee te maken.

Dat moet TPH zelf maar uitvechten.

ze willen het zo lang mogelijk uitstellen, omdat ze anders dubbele kosten hebben als ze een alternatief moeten leveren, maar aan de andere kant kunnen ze dat gewoon terugeisen van AT neem ik aan.

Welke stappen gaan 'we' ondernemen na deze week?
Eerst het antwoord van TPH afwachten en misschien nog een weekje geven, omdat dit ook maar 3 dagen zijn. Daarna wou ik kijken wat mijn rechtsbijstand hierover zegt. Ik heb in ieder geval elke mail, tweet, chat en telefoongesprek bewaard.

Het is misschien niet leuk voor beide partijen, maar als ze niet willen luisteren naar de klanten en na 3 maanden nog geen leverdatum kunnen geven, dan moet het maar op zo'n manier.

[ Voor 9% gewijzigd door Yorinn op 10-04-2012 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruudx
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-10 20:11
Ik had gister een bevestiging gekregen van Editie NL dat ze dit onderwerp in de komende redactievergadering zouden bespreken of het interessant is om er een item van te maken.

Als ik zo hoor van de mensen die het tablet intussen wel hebben gehad, ben ik blij dat ik em nog niet heb... Klinkt niet best. Jammer dat ze zeggen dat er een contact moment is vandaag, maar het erg stil blijft verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

bruudx schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:27:
... Jammer dat ze zeggen dat er een contact moment is vandaag, maar het erg stil blijft verder.
https://twitter.com/#!/Ph...status/189716975944073217 ???
Ik heb zojuist om een update gevraagd. Er is contact geweest met de fabrikant, echter is er helaas nog geen nieuws. Mvg Marjon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Niet online
Yorin schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:14:
[...]

Eerst het antwoord van TPH afwachten en misschien nog een weekje geven, omdat dit ook maar 3 dagen zijn. Daarna wou ik kijken wat mijn rechtsbijstand hierover zegt. Ik heb in ieder geval elke mail, tweet, chat en telefoongesprek bewaard.

Het is misschien niet leuk voor beide partijen, maar als ze niet willen luisteren naar de klanten en na 3 maanden nog geen leverdatum kunnen geven, dan moet het maar op zo'n manier.
Ik kan je geen ongelijk geven, dit wordt absurd: of ze weten niks over wanneer er iets komt, of ze beroepen zich op overmacht (productiefout, gedoe bij douane etc.).
En dat terwijl die dingen gewoon bij andere leveranciers te bestellen zijn ondertussen...

Het terugbetalen is gebeurd, ik denk dat ze nu zoiets hebben van "Nou, aan die voorwaarde van de wet hebben we voldaan, nu kunnen we de boel net zolang traineren als we willen" (al dan niet vergezeld van een dubieus excuus waarom ze niet leveren).
Maar ja, dat ding is zoals gezegd wel gewoon leverbaar, daar zouden ze nog op "te pakken" zijn.

Ius Mentis:
Uitvoeren binnen 30 dagen
Tenzij de consument en de leverancier vooraf anders afspreken, moet de bestelling binnen dertig dagen na plaatsing worden uitgevoerd. Als het bestelde goed of de bestelde dienst niet leverbaar is, moet de leverancier de consument daarvan op de hoogte stellen en eventuele betalingen binnen dertig dagen terugstorten.
Consuwijzer:
Kan de verkoper het product niet bezorgen, omdat het op is? Of zelfs omdat de fabriek is afgebrand? Dan moet de verkoper u dat meteen laten weten. Hij moet u dan zo snel mogelijk uw geld terugbetalen. De verkoper moet dit in elk geval binnen dertig dagen doen nadat u hebt gehoord dat het product niet te leveren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Iva_Bigone schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:34:
[...]

Ik kan je geen ongelijk geven, dit wordt absurd: of ze weten niks over wanneer er iets komt, of ze beroepen zich op overmacht (productiefout, gedoe bij douane etc.).
En dat terwijl die dingen gewoon bij andere leveranciers te bestellen zijn ondertussen...

Het terugbetalen is gebeurd, ik denk dat ze nu zoiets hebben van "Nou, aan die voorwaarde van de wet hebben we voldaan, nu kunnen we de boel net zolang traineren als we willen" (al dan niet vergezeld van een dubieus excuus waarom ze niet leveren).
Maar ja, dat ding is zoals gezegd wel gewoon leverbaar, daar zouden ze nog op "te pakken" zijn.

Ius Mentis:

[...]

Consuwijzer:

[...]
En daarom wacht ik ook nog tot eind volgende week om mijn rechtsbijstand in te schakelen. Ze hebben dan lang genoeg de tijd gehad om alles op te lossen en na te kijken. Nu ze 28 tablets hebben uitgeleverd, is het niet zo dat ze de andere 118 nog eens een x aantal maanden mogen laten wachten.

[ Voor 1% gewijzigd door Yorinn op 10-04-2012 17:45 . Reden: Ging iets mis ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
Heeft iedereen dan al zijn geld terug? Ik zie er geen klachten meer over (in dit topic) maar opzich ook weinig mensen die zeggen hun geld terug te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Laatst online: 09-11-2021
Ik heb nog geen geld terug. Zijn er anderen die ook nog geen geld terug hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn geld ook terug. Heeft net zoals bij de meesten even geduurd maar het stond er vorige week op. (dus niet binnen de 30 dagen)
Ook ik begin wel een beetje te balen van het lange wachten. Heb begrip voor tegenslagen van de andere kant maar zou ook graag wel bericht krijgen waar ze nu naar toe willen. Willen ze ons maar laten wachten of gaan ze met een andere oplossing komen?? Ben benieuwd.
Heb zelf vorige week een mail gestuurd waarin ik op een nette manier mijn beklacht deed over het niet nakomen van de afspraken. Dag erna kwam het algehele mailtje met excuses die iedereen kreeg.
Ben nu benieuwd wanneer we weer wat gaan horen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Trommelrem schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 18:52:
Ik heb nog geen geld terug. Zijn er anderen die ook nog geen geld terug hebben?
Als je nog geen geld terug heb, zou ik ze contacteren via Twitter of mail. Bellen is dan wel sneller, maar het is hun fout en je krijgt uiteindelijk niet je gemaakte kosten terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
bruudx schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:27:
Als ik zo hoor van de mensen die het tablet intussen wel hebben gehad, ben ik blij dat ik em nog niet heb... Klinkt niet best. Jammer dat ze zeggen dat er een contact moment is vandaag, maar het erg stil blijft verder.
^^ Inderdaad zeg! Ik ben blij dat ik niet zo'n half versleten ding heb gekregen (en wacht natuurlijk nog op een goede).
Weet iemand al of TPH ze nog in de winkels heeft liggen? Anders zou het me niets verbazen als het (ondanks de toezegging dit niet te doen) toch demomodellen zijn geweest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
RemcoDelft schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:43:
[...]
Weet iemand al of TPH ze nog in de winkels heeft liggen? Anders zou het me niets verbazen als het (ondanks de toezegging dit niet te doen) toch demomodellen zijn geweest!
Ehm, de bestelde partij ligt bij de douane... En deze exemplaren zijn ergens vandaan getoverd, misschien dat TPH wel de degelijkheid had om geen demomodellen te sturen, maar als de concurrent zo'n vraag van TPH krijgt, waarom zou die dan geen demo-/refurbished modellen richting TPH sturen.

Die 20 (of hoeveel het er ook waren) zijn (imho) in ieder geval niet rechtstreeks van de fabriek afgekomen, en het is maar net de vraag wat de huidige leverancier als "nieuw" classificeert voor een order van TPH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik heb ook antwoord op mijn mail van AT Plaza, de webwinkel van Ambiance. Deze kunnen de tablet binnen 2 weken leveren. Heb nu gevraagd waar deze vandaan komen.

Pagina: 1 ... 26 ... 32 Laatste

Let op:
Mocht je je tablet willen verkopen, dan is V&A het juiste kanaal hiervoor. Dergelijke reacties zullen worden verwijderd uit dit topic.

Voor technische vragen over de tablet kun je hier terecht.

Een uitleg over wanneer je de waardebon kunt ontvangen staat hier.