Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
LuPo schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:05:
Eisen dat je je geld voor 17u terugkrijgt terwijl je een tablet eerst al voor een zwaar gereduceerde prijs krijgt. Vervolgens ook nog eens gratis.. Wees blij man.. :N

Zo ken ik er nog wel een paar..
Zolang ik geen geld terug heb is er nog niks gratis. Als ik het geld terug heb is tot nu toe een cadeaubon van 20 euro gratis. Dus hopelijk snel geld terug. :)
fish schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:39:
Nou ik heb toevallig een tijdje geleden een paar tweets van je meegekregen en deze waren nou niet echt "professioneel". het sarcasme droop eraf. Dit soort dingen kun je veer beter kort en zakelijk houden denk ik dan.
Kan ik me alleen maar bij aansluiten. Klagen en eisen okay, maar woorden als 'onzin' en 'liegen' etc. kun je beter weglaten.

[ Voor 32% gewijzigd door Hyp Hyper op 03-04-2012 19:23 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:54
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 18:06:
Zelfs als ik dat ding ooit nog krijg ,denk je dat ik dan nog dankbaar ben?
Na alles wat ze mij aangedaan hebben? Dacht het niet.
Als The Phone House morgen failliet gaat,sta ik te dansen *O* .

Dat bekomt ze goed,denk ik dan,moeten ze maar niet op zo`n rare manier zaken doen.
Another One Bites the Dust , denk ik dan O-)
Jongen toch, ben je emotioneel beschadigd? Heb je er echt last van, wil je erover praten? Weet je wat jij zou moeten doen? Even naar de Kamer van Koophandel gaan! Ik zou als ik jou was een rechtzaak aanspannen...

Nu serieus: doe even normaal zeg. Je krijgt je een gratis tablet (en dus je geld terug), een gratis hoes en kadobonnen en nog ben je aan het zeuren? Sommige mensen gaan ook wel tot het uiterste zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-10 21:22
MaZeLe schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:20:
[...]

Jongen toch, ben je emotioneel beschadigd? Heb je er echt last van, wil je erover praten? Weet je wat jij zou moeten doen? Even naar de Kamer van Koophandel gaan! Ik zou als ik jou was een rechtzaak aanspannen...

Nu serieus: doe even normaal zeg. Je krijgt je een gratis tablet (en dus je geld terug), een gratis hoes en kadobonnen en nog ben je aan het zeuren? Sommige mensen gaan ook wel tot het uiterste zeg...
Ik lees dit topic ook voor mijn vermaak, heerlijk al die ragende mensen. Laat ze gewoon lekker hun ei kwijtraken hier en elkaar opfokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Als ze daar na 3 maanden 's mee zouden beginnen... zou dat mooi zijn. :P

En ik ga nu ook voor de chocola. :9~

[ Voor 4% gewijzigd door Hyp Hyper op 03-04-2012 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

[...]

Oh... dus een product dat je gratis krijgt, met leverdatum, hoeft volgens jou niet (op tijd) geleverd te worden. Heb jij de Nederlandse Wet doorgelezen/gezocht op het woord Koopovereenkomst? Deze staat nu nog steeds na de terugbetaling. Het is niet zo dat TPH tot in het oneindige kan doorgaan met uitstellen.

Verder begint het hier meer een bitchfight richting elkaar te worden. Maar wie ben ik om dat te zeggen.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-10 14:42
[...]

Je vergeet gemakshalve even dat er:

1. Nog niets is geleverd
2. Nog geen geld is teruggestort
3. Er 2 maanden lang veel is beloofd en weinig tot niets is waargemaakt
4. Er 3 maanden lang erg slecht is gecommuniceerd

Dit bij elkaar opgeteld kan voor veel frustraties zorgen. Nu geef ik over hetgeen jij op reageert geen waardeoordeel maar is jouw reactie verre van genuanceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-10 14:45
freggel schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:27:
[...]

Je vergeet gemakshalve even dat er:

1. Nog niets is geleverd
2. Nog geen geld is teruggestort
3. Er 2 maanden lang veel is beloofd en weinig tot niets is waargemaakt
4. Er 3 maanden lang erg slecht is gecommuniceerd

Dit bij elkaar opgeteld kan voor veel frustraties zorgen. Nu geef ik over hetgeen jij op reageert geen waardeoordeel maar is jouw reactie verre van genuanceerd.
Het ging toch om een fout op de site, of iig een foute prijs dat dat ding zo goedkoop was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-10 22:42
Nee, was geen fout. Is zelfs bevestigd door een TPH medewerker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:27
J0ey schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:29:
Het ging toch om een fout op de site, of iig een foute prijs dat dat ding zo goedkoop was?
Nope.
Prijs was 100% correct. Enigste wat fout gegaan was, was dat de voorraad niet klopte. Ook nadat het ding al lang uitverkocht was (het was een dump), bleef deze op de site te koop staan. Ook stond er geen op=op oid bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

J0ey schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:29:
[...]

Het was geen fout. De prijs is bevestigt op meerdere plaatsen. Ook heeft de prijs meer dan 48 uur op de site gestaan doordeweeks. Genoeg tijd om te verwijderen. Ze hadden geen voorraadlimiet erop gezet, dat was het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Laatst online: 04-10 14:45
Ah oke, dan heb ik niets gezegd, succes ermee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Laatst online: 09-11-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 18:06:
Zelfs als ik dat ding ooit nog krijg ,denk je dat ik dan nog dankbaar ben?
Na alles wat ze mij aangedaan hebben? Dacht het niet.
Als The Phone House morgen failliet gaat,sta ik te dansen *O* .

Dat bekomt ze goed,denk ik dan,moeten ze maar niet op zo`n rare manier zaken doen.
Another One Bites the Dust , denk ik dan O-)
Nu zie ik dat liever niet gebeuren. Al die medewerkers willen graag hun baan houden, bovendien is TPH nog de enige overgebleven onafhankelijke telefoonketen.

Ik zou graag willen dat TPH hun bedrijfsprocessen gewoon iets verbetert. Van mij had de tablet overigens niet gratis gehoeven. Ook nu niet. Ik wil liever meer informatie over eventuele levertijden. Gewoon meer sitreps dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-10 00:44
Trommelrem schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 20:34:
[...]

Nu zie ik dat liever niet gebeuren. Al die medewerkers willen graag hun baan houden, bovendien is TPH nog de enige overgebleven onafhankelijke telefoonketen.

Ik zou graag willen dat TPH hun bedrijfsprocessen gewoon iets verbetert. Van mij had de tablet overigens niet gratis gehoeven. Ook nu niet. Ik wil liever meer informatie over eventuele levertijden. Gewoon meer sitreps dus.
+1 eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-10 21:28
[...]

Als Ambiance in een patentenrel is geraakt met een andere fabrikant kan ik begrijpen dat het moeilijk is dat er een levertijd wordt gegeven. (Pas als deze zaak is opgelost oid dan kan er een levertermijn worden gegeven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Laatst online: 09-11-2021
Mr.Joker schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 20:38:
[...]

Als Ambiance in een patentenrel is geraakt met een andere fabrikant kan ik begrijpen dat het moeilijk is dat er een levertijd wordt gegeven. (Pas als deze zaak is opgelost oid dan kan er een levertermijn worden gegeven)
Maar TPH kan best elke twee weken een mailtje sturen dat het hele zaakje nog steeds zo vastgeroest is als een vastgeroeste schroef, maar daarin wel aangeven dat zij al het mogelijke doen wat ze kunnen doen, ook al is dat momenteel niets. Dat scheelt namelijk aanzienlijk wat telefoontjes. Een mailtje versturen kost niet zo veel geld, heel veel telefoontjes ontvangen echter wel.

Nul info is meer info dan null info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Dat uiteraard wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Mag deze discussie elders plaats vinden alstublieft. We hebben al vaker gezien dat mensen een verschillende visie hebben op de ethische zaken in dit soort gevallen en iedereen heeft gelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-10 12:29

iChaos

It's Lupus.

Lijkt er ook op dat mensen hier de common sense wat zijn kwijtgeraakt.

Ligt bij de douane vanwege een patentenkwestie > ga maar sommeren wat je wil, als dat verhaal waar is kan TPH ook weinig doen, en stel dat je je gelijk zou kunnen krijgen, zal het alsnog ongeldig verklaard worden omdat zij er niks aan konden doen.

Verloren zaak dus. Hoop wel dat iedereen z'n tablet krijgt, maar vergeet niet wat de juiste weg is om daar te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 13:11

NeHoX

Gamer + PV

iChaos schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:49:

Ligt bij de douane vanwege een patentenkwestie > ga maar sommeren wat je wil, als dat verhaal waar is kan TPH ook weinig doen, en stel dat je je gelijk zou kunnen krijgen, zal het alsnog ongeldig verklaard worden omdat zij er niks aan konden doen.

Verloren zaak dus. Hoop wel dat iedereen z'n tablet krijgt, maar vergeet niet wat de juiste weg is om daar te komen.
Nogmaals, dat de tablets bij de douane liggen is gewoon rot, echter is het geld nog steeds niet terug ondanks dat dit wel beloofd is. Die tablet mag van mij nog een maand wegblijven, ik kan dat geld gewoon goed gebruiken zoals iedereen.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 20:27

De klanten hebben hier echter wel te maken met TPH (en niet de douane dus) en die hebben hun klanten een tablet beloofd. De overeenkomst is er en die hoort gewoon binnen een redelijke termijn nagekomen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
[...]
Ik zou graag willen dat TPH hun bedrijfsprocessen gewoon iets verbetert. [...] Ik wil liever meer informatie over eventuele levertijden.
^^ Dit.
TPH kan hier enorm veel aan verbeteren. "Hartelijke groeten" doen bij een soepel lopende verkoop is geen kunst, juist als het minder soepel loopt heeft TPH de kans om zich klantvriendelijk op te stellen. En vooral: doe wat je zegt, en zeg wat je doet! Dat geldt voor alle bedrijven. Weet je iets niet zeker? Prima, maar communiceer dat dan ook zo. Openheid gaat boven "hoopvolle beloftes" wat mij betreft.

Ik kan me voorstellen dat TPH vanaf het begin in z'n maag zit met deze tablet. En dat ze dat nog steeds zitten. En hoewel ik weinig hoop heb hoop ik toch ook dat ze deze kwestie aangrijpen om daadwerkelijk wat interne processen te verbeteren, i.p.v. "damage control" te doen naar de media.

Wat die chocoladetablet betreft: _/-\o_

* RemcoDelft heeft nog niks binnen
* RemcoDelft heeft na de bestelling 4 januari nooit contact gezocht met TPH
* RemcoDelft laat alles rustig over zich heen komen
* RemcoDelft hoopt ooit een tablet te zien
* RemcoDelft rekent er niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:12
Yorin schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 18:34:
[...]

Mocht het zover komen dan sluit ik me ook daarbij aan.
Bij deze ik ook.

Die tablet kunnen ze misschien atm niks aan doen, maar het geld is al meerdere malen beloofd terug te storten en tot op heden is dit NIET gebeurt. Die hartelijke service klinkt mij nu meer als: De hartelijke groeten, bekijk het maar... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel

Er is zover ik weet nog geen enkel bewijs voor de patentenkwestie en het vermeende feit dat de lading bij de douane ligt, anders dan een uitspraak van TPH. Zover ik weet is het nog door niemand bevestigd. En uitspraken van TPH hebben na de afgelopen maanden weinig waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

NL-RaVeR schreef op woensdag 04 april 2012 @ 00:22:
[...]

Bij deze ik ook.

Die tablet kunnen ze misschien atm niks aan doen, maar het geld is al meerdere malen beloofd terug te storten en tot op heden is dit NIET gebeurt. Die hartelijke service klinkt mij nu meer als: De hartelijke groeten, bekijk het maar... :(
Hier ook nog niets terug. En dat terwijl er verteld werd dat het gisteren bij mij erop zou moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Yorin schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:06:
[...]

Hier ook nog niets terug. En dat terwijl er verteld werd dat het gisteren bij mij erop zou moeten staan.
Ook dat het afgelopen vrijdag er zou zijn, en afgelopen maandag.

Hier is ook nog niets terug ontvangen overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Wat zie ik nu bij TPH vandaan komen:
[09:35:25] Agent: Ik heb dit inderdaad van mijn collega vernomen, en ben direct naar de verantwoordelijke manager gestapt hierover. Maandag ben ik geïnformeerd dat het geld uiterlijk gisteren op de rekening had moeten staan, en blijkbaar heeft Phone House hiermee een fout gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Wow, toegeven is het begin van acceptatie!

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Yorin schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:37:
Wat zie ik nu bij TPH vandaan komen:

[...]
Ik zie ook dat ze je graag helpt. Nou, het is heel, heel laat, maar er lijkt verbetering in te zitten.

Toevoeging: Ik moet wel zeggen dat de Twitter-support nog het beste en eerlijkst lijkt te communiceren. Dus wat dat aangaat kudos voor Marjon.

[ Voor 21% gewijzigd door freggel op 04-04-2012 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

[09:41:34] Agent: Dit heb ik ook direct gevraagd vanmorgen, omdat u zich misschien kunt voorstellen dat ik en mijn collega's ook graag willen weten wanneer dit wordt opgelost. Ik ben geïnformeerd dat het geld maandag is overgemaakt, en afhankelijk van de bank van de klant het binnen drie werkdagen ontvangen zou moeten zijn.
:N :N

Binnen 3 werkdagen vanaf maandag, dus uiterlijk vandaag zou het bij ons moeten zijn.
freggel schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:43:
[...]

Ik zie ook dat ze je graag helpt. Nou, het is heel, heel laat, maar er lijkt verbetering in te zitten.

Toevoeging: Ik moet wel zeggen dat de Twitter-support nog het beste en eerlijkst lijkt te communiceren. Dus wat dat aangaat kudos voor Marjon.
De Chat is bij mij nog het beste qua antwoorden en snelheid. Via Twitter wordt ik af en toe genegeerd, terwijl ik een heel normale vraag stel.

[ Voor 37% gewijzigd door Yorinn op 04-04-2012 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
freggel schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:43:
[...]
Dat hebben steeds meer bedrijven: directe klantenservice is prut, maar via publieke kanalen doen ze veel beter hun best. Hopelijk overbodig: als de directe klantenservice goed zou zijn, zou Twitter overbodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Tsja..via publieke kanalen moet het "goed lijken"..aangezien iedereen mee kan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Yorin schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:57:
[...]
:N :N

Binnen 3 werkdagen vanaf maandag, dus uiterlijk vandaag zou het bij ons moeten zijn.

[...]

De Chat is bij mij nog het beste qua antwoorden en snelheid. Via Twitter wordt ik af en toe genegeerd, terwijl ik een heel normale vraag stel.
Dat bevreemd me ten zeerste. Binnen 3 dagen is een veilige marge, maar indien er voldoende saldo op de rekening staat zou het niet zo lang mogen duren.
We zullen het zien, of het er vanmiddag is. Op het moment van schrijven is het er iig nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

En helaas, morgen is de chat naar alle waarschijnlijkheid niet bereikbaar.

Maar het geld zou vanmidag bij mij en alle andere klanten terug moeten zijn.

[ Voor 35% gewijzigd door Yorinn op 04-04-2012 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-10 18:58
Heeft er iemand al foto's van de tablet ??

Is het een nieuwe ? of een TPH Showmodel ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
Yorin schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:06:
En helaas, morgen is de chat naar alle waarschijnlijkheid niet bereikbaar.

Maar het geld zou vanmidag bij mij en alle andere klanten terug moeten zijn.
Morgen niet bereikbaar ??

Vandaag al niet meer zie;

http://twitter.com/#!/Pho...status/187487240497266689

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hmm ben zojuist geprobeerd te bellen door AMP ivm aflevering Phone House bestelling, te zien aan het SMS'je wat er achteraan kwam. Zal ze zo wel even terugbellen.

edit1: wordt op mijn verzoek zaterdag geleverd, maar zou ook morgen al gekund hebben
edit2: besteld 4 januari 18:40

[ Voor 27% gewijzigd door spone op 04-04-2012 13:07 ]

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitramuse
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-10 10:23
Ik ben zojuist gebeld door AMP dat er een pakket voor me klaarligt..... Schijnbaar krijg.ik morgen mijn tablet?

[ Voor 24% gewijzigd door Nitramuse op 04-04-2012 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:24
Nitramuse schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:35:
Ik ben zojuist gebeld door AMP dat er een pakket voor me klaarligt..... Schijnbaar krijg.ik morgen mijn tablet?
idem, maar gemist dus snel even terugbellen! Nu ook een email van AMP:

Beste Ellu,

Via The Phonehouse heeft u een bestelling gedaan met ordernummer xxx voor het maken van een afspraak voor de aflevering van uw bestelling, hebben wij u telefonisch niet kunnen bereiken op telefoonnummer 3161xxxxxx. Vanavond bellen wij u opnieuw om een bestelafspraak te maken.

Indien gewenst kunt u ook online een afspraak maken via de volgende link: mijnorderstatus.nl.
Indien u persoonlijk contact prefereert dan kunt u ook contact opnemen met ons callcenter. Wij zijn bereiken op werkdagen tussen 08.30 en 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 - 13.00 uur op telefoonnummer 030 2408020.

Met vriendelijke groet,
AMP Logistics

[ Voor 55% gewijzigd door Erwin op 04-04-2012 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Dat is de Twitter. Morgen is de chat onbereikbaar.

Maar misschien is het handig als iedereen vermeld wanneer die bestelt heeft als die gebeld wordt door AMP.

[ Voor 15% gewijzigd door Yorinn op 04-04-2012 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Nou, het is 1 uur geweest en er is nog niets bijgeschreven. Ik verwacht dat de verwachting niet gehaald is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet niet gekker worden.Ik mag mij ook bij de club voegen.Dus ,beste Yorin,als ik het krijg,dan krijg JIj het ook.

Kijk ,beste Phone House,(er is een bedrijfsaccount dus ik neem aan dat er mee gelezen word)ik hoop dat
er wel een les uit geleerd word,hoe je ALLE klanten tevreden kan stellen.Ieder1 heeft er begrip voor ,als iets vertraagd word,maar klanten/mensen in het ongewisse houden,kan alleen maar ontevreden reactie`s oproepen.
Technies of ethies ,hebben jullie precies net genoeg gecommuniceerd.
1x per maand,kwam er een bericht,maar dat is veels te weinig geweest.
Klanten wisten/weten nog steeds niet waar ze aan toe waren,en dan is het logies dat ze gaan speculeren.
Er is zo`n bedrijfs account,en in jan is er ook gepost.Maar daarna niks.Had ff de moeite genomen
om het topic een bepaalde kant op te sturen,of i.i.g iets te zeggenDat hadden we zeker gewaadeerd.Met niks zeggen of uitblijven van reactie`s neemt het gesprek een rare wending aan,als het over jouw gaat !.

Nu vraag ik mij af of ik bij de 1st 20 hoor,of dat ieder1 gewoon krijgt wat er beloofd is,maar dat het wat langer duurd.Dus dat het over de gehele maand uitgespreid word?
Want,als ik het krijg met 19 anderen,en de rest geen compensatie,dus iets anders deze maand,dan vind ik het nog niet ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:24:
Moet niet gekker worden.Ik mag mij ook bij de club voegen.Dus ,beste Yorin,als ik het krijg,dan krijg JIj het ook.

Kijk ,beste Phone House,(er is een bedrijfsaccount dus ik neem aan dat er mee gelezen word)ik hoop dat
er wel een les uit geleerd word,hoe je ALLE klanten tevreden kan stellen.Ieder1 heeft er begrip voor ,als iets vertraagd word,maar klanten/mensen in het ongewisse houden,kan alleen maar ontevreden reactie`s oproepen.
Technies of ethies ,hebben jullie precies net genoeg gecommuniceerd.
1x per maand,kwam er een bericht,maar dat is veels te weinig geweest.
Klanten wisten/weten nog steeds niet waar ze aan toe waren,en dan is het logies dat ze gaan speculeren.
Er is zo`n bedrijfs account,en in jan is er ook gepost.Maar daarna niks.Had ff de moeite genomen
om het topic een bepaalde kant op te sturen,of i.i.g iets te zeggenDat hadden we zeker gewaadeerd.Met niks zeggen of uitblijven van reactie`s neemt het gesprek een rare wending aan,als het over jouw gaat !.

Nu vraag ik mij af of ik bij de 1st 20 hoor,of dat ieder1 gewoon krijgt wat er beloofd is,maar dat het wat langer duurd.Dus dat het over de gehele maand uitgespreid word?
Want,als ik het krijg met 19 anderen,en de rest geen compensatie,dus iets anders deze maand,dan vind ik het nog niet ok.
De gróte vraag is nu natuurlijk, wanneer heb je de tablet besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ik ben ook gebekd hoor, maar ik was vrij laat. de 4e om 18:51.

[ Voor 12% gewijzigd door Megamind op 04-04-2012 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
Ik ben nog niet gebeld, en heb woensdag 4 januari 2012 19:11:39 besteld.

[ Voor 30% gewijzigd door slabetje op 04-04-2012 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megamind schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:40:
Nouw ,dan ziet het er naar uit dat het ze toch nog gaat lukken.
Petje af ,Phone house,goed gedaan d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Kan niet, er is besteld tussen 3 januari 23:35 en 5 januari 8:09.

Ik hoop dan dat ik ook zometeen gebeld wordt. Vanochtend was er nog geen nieuws over de tablets.

Dat is de enige informatie die ik uit Dé lijst bewaard heb.

[ Voor 9% gewijzigd door Yorinn op 04-04-2012 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Vodafone ligt eruit, dus ik kan niet gebeld worden hahaHad 5 januari 03:30 in de ochtend besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Mr.Joker schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:45:
Vodafone ligt eruit, dus ik kan niet gebeld worden hahaHad 5 januari 03:30 in de ochtend besteld
Vrij laat dus. Ik denk dat ze hun lijst afgaan met wanneer er besteld is.

Leveren ze eigenlijk ook op Goede Vrijdag of dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Volgens mij is dat een gewone werkdag, behalve dat sommige winkels dan wat eerder dicht gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:44

Quad

Doof

Yorin schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:46:
[...]

Vrij laat dus. Ik denk dat ze hun lijst afgaan met wanneer er besteld is.

Leveren ze eigenlijk ook op Goede Vrijdag of dat niet?
Yup, is gewoon een werkdag itt 2e paasdag 8) .

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Laatst online: 09-10-2022
Die van mij wordt geleverd. Ik heb een afleverafspraak voor morgenmiddag.
Via The Phonehouse heeft u een bestelling gedaan met ordernummer xxxxxx. Voor het maken van een afspraak voor de aflevering van uw bestelling, hebben wij u telefonisch niet kunnen bereiken op telefoonnummer 316xxxxxxxx. Vanavond bellen wij u opnieuw om een bestelafspraak te maken.
Ik zit dus bij de 1e 20?

Ik hoop echt dat jullie ook niet maanden hoeven te wachten. Een half jaar zouden moeten wachten op een tablet-bestelling, dat is wat. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

chronoz schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:02:
Die van mij wordt geleverd. Ik heb een afleverafspraak voor morgenmiddag.

[...]

Ik zit dus bij de 1e 20?

Ik hoop echt dat jullie ook niet maanden hoeven te wachten. Een half jaar zouden moeten wachten op een tablet-bestelling, dat is wat. :S
Maar de grote vraag is, wanneer heb je de tablet besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Het geld is retour, ik herhaal, het geld is retour.

* Yorinn is al wat blijer met TPH. Dat is dus belofte 1 die waargemaakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
Yorin schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:08:
Het geld is retour, ik herhaal, het geld is retour.

* slabetje is al wat blijer met TPH. Dat is dus belofte 1 die waargemaakt is.
Bevestigd, heb het hier ook ontvangen! a € 119,-

Nu nog wachten op de Tablet en de Beloofde Hoes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

slabetje schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:11:
[...]

Bevestigd, heb het hier ook ontvangen! a € 119,-

Nu nog wachten op de Tablet en de Beloofde Hoes.
En vergeet die tweede tablet niet.

spoiler:
De chocolade-tablet>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Nou, ook hier is het binnen. Dat is iig iets.

Als ik het zo lees zit er nu schot in de zaak, alleen wat me echt verbaast is dat de communicatie erover WEER uitblijft. Stuur iedereen dan een mail met daarin de heugelijke mededeling dat het geld nu toch echt is overgemaakt en dat de tablets gefaseerd uitgeleverd worden.

Daar scoor je dan weer + puntjes mee om de - puntjes wat te vereffenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

freggel schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:19:
Nou, ook hier is het binnen. Dat is iig iets.

Als ik het zo lees zit er nu schot in de zaak, alleen wat me echt verbaast is dat de communicatie erover WEER uitblijft. Stuur iedereen dan een mail met daarin de heugelijke mededeling dat het geld nu toch echt is overgemaakt en dat de tablets gefaseerd uitgeleverd worden.

Daar scoor je dan weer + puntjes mee om de - puntjes wat te vereffenen.
Het geld was maandag al overgemaakt en het lag nu bij de banken volgens The Phone House. Maar ze hadden maandag wel een mail mogen sturen dat het geld retour is gestort naar iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Yorin schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:23:
[...]

Het geld was maandag al overgemaakt en het lag nu bij de banken volgens The Phone House. Maar ze hadden maandag wel een mail mogen sturen dat het geld retour is gestort naar iedereen.
"Volgens de Phone House" idd. Tussen "" omdat de tijd dat banken betalingen lang vasthouden voorbij is.

Maar goed, wachten op het belletje van de koeriersdienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:55

-tom-562

Oliesjeik

freggel schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:27:
[...]

"Volgens de Phone House" idd. Tussen "" omdat de tijd dat banken betalingen lang vasthouden voorbij is.

Maar goed, wachten op het belletje van de koeriersdienst.
Zeker niet, een overschrijving tussen b.v. Rabobank en ABN kan een aantal dagen duren

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Ik maak zo vaak over van ABN naar Rabo (en omgekeerd) voor 12:00 en het zit er een aantal uur later op. Zelfs van Postbank (ING) naar een normale rekening duurt hooguit 1 dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
  • Laatst online: 03-10 21:18
ik moet ook regelmatig geld overschrijven van Rabo naar ABN, er zit vaak minimaal 1 werkdag tussen.
Heb nog niet meegemaakt dat het dezelfde dag bijgeschreven was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Net zoals ik alle mails zo'n beetje als laatste krijg zal ik ook in dit traject wel weer moeten wachten. :)
Ik zal wel één van de laatste bestellers zijn geweest. Maar er komt dus wat schot in de zaak zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
securitymayo schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:42:
ik moet ook regelmatig geld overschrijven van Rabo naar ABN, er zit vaak minimaal 1 werkdag tussen.
Heb nog niet meegemaakt dat het dezelfde dag bijgeschreven was.
's Avonds 11 uur overmaken en 's ochtends 10 uur op de rekening hebben telt natuurlijk niet als 1 dag hè. Ik deel namelijk de ervaringen van Jolly_Jumper.

[ Voor 5% gewijzigd door freggel op 04-04-2012 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Ik denk dat ik wel weet waardoor het komt. Het lijkt erop dat de betaling via een 3e partij is gegaan. Wat ik zo kan vinden is het via Ideal teruggeboekt naar ons wat voor de vertraging een verklaring is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Yorin schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:44:
[...]
Kan niet, er is besteld tussen 3 januari 23:35 en 5 januari 8:09.
Dat klopt dan toch?
Net voor mij. Mijn telefoon is akelig stil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

RemcoDelft schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:51:
[...]

Dat klopt dan toch?

[...]

Net voor mij. Mijn telefoon is akelig stil :)
Hij had eerst 5 januari rond 19:00 uur staan. ;)

Maar ook hier blijft het akelig stil. Kan natuurlijk zijn dat ze pauze hebben.

[ Voor 13% gewijzigd door Yorinn op 04-04-2012 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Yorin schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:53:
[...]

Hij had eerst 5 januari rond 19:00 uur staan. ;)

Maar ook hier blijft het akelig stil. Kan natuurlijk zijn dat ze pauze hebben.
Hehe idd, had even snel iets neergezet. Maar wel raar, had ik niet verwacht, misschien zijn die 20 er een stuk meer geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Megamind schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:57:
[...]

Hehe idd, had even snel iets neergezet. Maar wel raar, had ik niet verwacht, misschien zijn die 20 er een stuk meer geworden.
Denk het ook want er waren er al 20 gebeld op maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Nou, Youp heeft zojuist per mail het bericht gedaan:
Hartelijk dank voor uw e-mail.

Ik begrijp uw ongenoegen met de huidige situatie, en wil u namens Phone House nogmaals excuses aanbieden. Op 30 maart heeft u een e-mail ontvangen met daarin de meest recente status omtrent uw bestelde AT Tablet. Momenteel zijn er nog geen nieuwe ontwikkelingen met betrekking tot de beslaglegging. Zodra Phone House een update heeft ontvangen zult u bericht van ons krijgen.

Met betrekking tot de terugbetaling verwachten wij dat alle klanten vandaag (4 april 2012) of morgen het aankoopbedrag op de rekening zullen ontvangen. Daarnaast doen wij ons uiterste best om u zo spoedig mogelijk de tablet toe te sturen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik heb de 119 euro ontvangen op mijn girorekening, dus er zit beweging in bij TPH. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruudx
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-10 20:11
Ook hier het geld teruggestort gekregen.

Hier besteld op 4 januari, rond 20:45. Uiteraard nog niet gebeld voor iets. Goed iedergeval dat er schot in de zaak komt, maar jammer dat de informatievoorziening enorm onder de maat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-12-2020
*knip*

Daar hebben we V&A voor, je kan daar ook een vraag-advertentie plaatsen :)

[ Voor 71% gewijzigd door Orion84 op 04-04-2012 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 10:54
Hier ook het geld terug gelukkig :) Multisafepay is trouwens gewoon iDeal gedoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Maar er is niemand gebeld meer die na 18:51 bestelt heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
Yorin schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:04:
Maar er is niemand gebeld meer die na 18:51 bestelt heeft?
datum: 4 januari 2012 18:52
onderwerp: Uw bestelling bij The Phone House

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Elluminatie schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:56:
[...]

datum: 4 januari 2012 18:52
onderwerp: Uw bestelling bij The Phone House
Maar ben je ook gebeld?

Dan hebben ze de orders uit kunnen leveren aan de personen die tot (ongeveer) 19:00 besteld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik heb de bevestiging van bestelling binnen op 4 januari 2012 18:23, dan had ik toch ook al gebeld moeten zijn?
denk dat ik teveel vragen gesteld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
Anders reageer ik niet :) Krijg naast het telefoontje ook een mail.
Elluminatie schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:38:
[...]

idem, maar gemist dus snel even terugbellen! Nu ook een email van AMP:

Beste Ellu,

Via The Phonehouse heeft u een bestelling gedaan met ordernummer xxx voor het maken van een afspraak voor de aflevering van uw bestelling, hebben wij u telefonisch niet kunnen bereiken op telefoonnummer 3161xxxxxx. Vanavond bellen wij u opnieuw om een bestelafspraak te maken.

Indien gewenst kunt u ook online een afspraak maken via de volgende link: mijnorderstatus.nl.
Indien u persoonlijk contact prefereert dan kunt u ook contact opnemen met ons callcenter. Wij zijn bereiken op werkdagen tussen 08.30 en 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 - 13.00 uur op telefoonnummer 030 2408020.

Met vriendelijke groet,
AMP Logistics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Jeroen10 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 17:28:
Ik heb de bevestiging van bestelling binnen op 4 januari 2012 18:23, dan had ik toch ook al gebeld moeten zijn?
Zou kunnen. Maar ik verwacht het niet.

Het wordt maar weer afwachten wat er gezegd wordt morgen door TPH na aanleiding van mijn Tweets/mails.

[ Voor 4% gewijzigd door Yorinn op 04-04-2012 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Jeroen10 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 17:28:
woensdag 4 januari 2012 18:01:46
Nooit contact gehad verder met TPH maar ook nog niet gebeld.

Is misschien toch een uur later. Hotmail zit er wel eens een uur naast.
/edit Bankrekening geeft aan dat het toch 19.01 is geweest.

[ Voor 15% gewijzigd door robert-630 op 04-04-2012 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-10 15:25
Al is het topic hier niet voor bedoeld, om 4 januari 2012 18:54 heb ik besteld en ben vanmiddag gebeld, levering morgen. Ben benieuwd of het alleen de extra's zijn of ook de tablet zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Nee hoor die tijd klopt, ik heb gekozen voor betalen aan de deur.

Ze hebben gewoon een hekel aan mij :)
robert-630 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:07:
[...]

woensdag 4 januari 2012 18:01:46
Nooit contact gehad verder met TPH maar ook nog niet gebeld.

Is misschien toch een uur later. Hotmail zit er wel eens een uur naast.
/edit Bankrekening geeft aan dat het toch 19.01 is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, net de tablet uitgepakt. Best wel mooi ding, valt me heel erg mee. Ik heb ook een Wetab en dat ding is echt minder. De cruciale voordelen van de ambiance boven de wetab: scherm heeft betere inkijk hoek, windows 7 werkt soepeler met touchscreen dan wetab OS (of ubuntu als je dat zelf installeert), en het ding heeft een aangenamer formaat (iets dikker, maar minder hoog en breed).
Of de hoes echt handig is kan ik nog niet zeggen, maar het is wel Ambiance AT specifiek.
Ook bij mij een reep chocolade erbij en op mijn rekening heb ik de betaling keurig terug.
Ben dus zeer tevreden.
Het enige wat wellicht mist is de mini-VGA convertor. Op de hoes staat die vermeld, maar weet nu niet of die ook bij het pakket hoort te zitten. Ik heb heb hem niet in ieder geval (iemand anders wel?). Ook is de handleiding enkel in het Duits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 19:13:
Wow, net de tablet uitgepakt. Best wel mooi ding, valt me heel erg mee. Ik heb ook een Wetab en dat ding is echt minder. De cruciale voordelen van de ambiance boven de wetab: scherm heeft betere inkijk hoek, windows 7 werkt soepeler met touchscreen dan wetab OS (of ubuntu als je dat zelf installeert), en het ding heeft een aangenamer formaat (iets dikker, maar minder hoog en breed).
Of de hoes echt handig is kan ik nog niet zeggen, maar het is wel Ambiance AT specifiek.
Ook bij mij een reep chocolade erbij en op mijn rekening heb ik de betaling keurig terug.
Ben dus zeer tevreden.
Het enige wat wellicht mist is de mini-VGA convertor. Op de hoes staat die vermeld, maar weet nu niet of die ook bij het pakket hoort te zitten. Ik heb heb hem niet in ieder geval (iemand anders wel?). Ook is de handleiding enkel in het Duits.
Zou je misschien een aantal foto's willen uploaden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
Dat stuk chocolade is mij ontgaan, waarom krijgen we die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
Elluminatie schreef op woensdag 04 april 2012 @ 19:30:
Voor de hartelijke service van the Phone House!

Nee, zal wel voor het lange wachten / ongemak zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-10 14:39
Def1ant schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:17:
Al is het topic hier niet voor bedoeld, om 4 januari 2012 18:54 heb ik besteld en ben vanmiddag gebeld, levering morgen. Ben benieuwd of het alleen de extra's zijn of ook de tablet zelf :)
Ik iets minder dan een uur na jouw, zal dus wel niet tussen "de 20" zitten die hem nu wel geleverd krijgen.

Geld is overigens wel binnen gekomen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom dacht ik eerst dat het er meer waren.5000 ofzo.
Ik zie er 1 besteld om 18,49 en dan 1 om 18.50 en dan 18.51 enz.
Als het er 5000 waren,i.p.v de 149 dan was het pas een probleem met +/- een half miljoen verlies.
Maar gelukkig waren het maar 149.
TPH zal de rest v/d mensen echt wel deze maand compenseren ofzo,indien niet ieder1 een AT tablet krijgt.
Je merkt (vandaag) dat ze het willen oplossen en afsluiten.
En dat is logies.
Ik zal ze morgen i.i.g hartelijk bedanken,als ik het ding ontvangen heb, en de shopreview die T.net (overigens geheel terecht) even in de pauze heeft gezet,werderom plaatsen,omdat die(mijn) order/bestelling dan wel afgehandeld is.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2012 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slabetje schreef op woensdag 04 april 2012 @ 19:15:
[...]

Zou je misschien een aantal foto's willen uploaden??
ja hoor, niet dat er zoveel op te zien is.
http://dl.dropbox.com/u/6050252/ambiance_1.JPG
http://dl.dropbox.com/u/6050252/ambiance_2.JPG
http://dl.dropbox.com/u/6050252/ambiance_3.JPG
http://dl.dropbox.com/u/6050252/ambiance_4.JPG

Maar heeft er iemand anders wel een Mini VGA adapter bij gekregen? Wordt me namelijk niet duidelijk of het er nu wel of niet bij had moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:35:
[...]
Maar heeft er iemand anders wel een Mini VGA adapter bij gekregen? Wordt me namelijk niet duidelijk of het er nu wel of niet bij had moeten zitten.
Volgens attablet.com zit die er bij.
Zou de patentenruzie over die adapter gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
RemcoDelft schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:38:
[...]

Volgens attablet.com zit die er bij.
Zou de patentenruzie over die adapter gaan?
Leuke is, die zit erbij totdat je hem wilt bestellen en naar atplaza.eu gestuurd wordt. Dan zit ie er niet meer bij (als icoontje tenminste en in de specs kan ik hem ook niet meer terugvinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
Volgende rel gaat over die adapter? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
Elluminatie schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:45:
Volgende rel gaat over die adapter? :D
Vergeet niet de enkel duitse handleiding... Yorin heeft het komende half jaar nog genoeg werk te doen :)
(3 a 4 maanden per geval, daarna nog zijn telefoonrekeningkosten ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Gomez12 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:03:
[...]

Vergeet niet de enkel duitse handleiding..
Juist omdat attablet.com volledig in het Engels is vind ik dit extra vreemd. Of was dat model bedoeld voor de Duitse markt?
Then again: hoeveel handleiding kan je nou nodig hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-10 10:57
die handleiding staat hier gewoon in nederlands AT-Tablet Win7

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

RemcoDelft schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:04:
[...]

Then again: hoeveel handleiding kan je nou nodig hebben?
Zal ik je ff aan mijn vader voorstellen dan maar :+

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
RemcoDelft schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:04:
[...]
Juist omdat attablet.com volledig in het Engels is vind ik dit extra vreemd. Of was dat model bedoeld voor de Duitse markt?
Wat doet het er nou toe waarvoor het model bedoeld was? Al zijn het nette show-modellen.

Ik krijg na de hoeveelheid mensen die hier geleverd hebben gekregen (en vanwege de uitmuntende communicatie van TPH) het gevoel dat er naast de al genoemde 20 nog enkele partijen overal en nergens vandaan zijn opgeduikeld (door AT*) en dat die zo snel mogelijk verspreid worden om er maar vanaf te zijn.

Dan kan je eerst 4 maanden gaan zeuren over dat ze maar iets moeten uitleveren en als ze dan uitgeleverd hebben weer gaan zeuren over dat ze toch echt een NL-handleiding erbij hadden moeten leveren, maar dat lijkt mij ietwat apart.

* Ik vermoed dat AT het geregeld heeft omdat nu ook de terugbetaling los lijkt te komen (volgens mij heeft iedereen die een tablet gekregen heeft ook zijn geld gekregen) waardoor imho terugbetaling en levering aan elkaar verbonden zijn en zonder AT zie ik geen reden waarom die verbonden zouden moeten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elluminatie schreef op woensdag 04 april 2012 @ 19:30:
"Speciaal voor U, Omdat U onze klant bent!" volgens het doosje.
Gewoon een reep melk chocolade, maar lekker, kan het wel waarderen.
Ben zeer tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Gomez12 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:20:
[...]

Wat doet het er nou toe waarvoor het model bedoeld was? Al zijn het nette show-modellen.

Ik krijg na de hoeveelheid mensen die hier geleverd hebben gekregen (en vanwege de uitmuntende communicatie van TPH) het gevoel dat er naast de al genoemde 20 nog enkele partijen overal en nergens vandaan zijn opgeduikeld (door AT*) en dat die zo snel mogelijk verspreid worden om er maar vanaf te zijn.

Dan kan je eerst 4 maanden gaan zeuren over dat ze maar iets moeten uitleveren en als ze dan uitgeleverd hebben weer gaan zeuren over dat ze toch echt een NL-handleiding erbij hadden moeten leveren, maar dat lijkt mij ietwat apart.

* Ik vermoed dat AT het geregeld heeft omdat nu ook de terugbetaling los lijkt te komen (volgens mij heeft iedereen die een tablet gekregen heeft ook zijn geld gekregen) waardoor imho terugbetaling en levering aan elkaar verbonden zijn en zonder AT zie ik geen reden waarom die verbonden zouden moeten zijn
Was het maar zo'n feest. Ik heb n.l. wel geld teruggehad maar helaas nog geen bericht dat de tablet eraan komt. Dat zou morgen nog kunnen komen, maar ik vermoed dat het wat langer gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Pagina: 1 ... 25 ... 32 Laatste

Let op:
Mocht je je tablet willen verkopen, dan is V&A het juiste kanaal hiervoor. Dergelijke reacties zullen worden verwijderd uit dit topic.

Voor technische vragen over de tablet kun je hier terecht.

Een uitleg over wanneer je de waardebon kunt ontvangen staat hier.