i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Verwijderd
ik had het 4 januari besteld om ongeveer een uur of 20:00 als ik me niet vergis
de datum klopt alleen de tijd ben ik niet zo zeker van
nee de tijd klopt moet eerder zijn geweest zo rond drie uur in de middag
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2012 20:33 ]
Verwijderd

Inzichtelijk of in elk geval aannemelijke kosten vorder je toch wel terug na het (have mercy with us) debacle?.Yorin schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:37:
[...]
Hier ook nog geen geld. Daarvoor probeer ik ze nu (gratis) te bereiken. Ik heb al €21,- uitgegeven aan telefoonkosten met TPH.
Ik ga het nu proberen via een Proxy en zie dan wel verder.
Maar volgens mij kunnen ze de slogan wel veranderen naar 'Met de Hatelijke service van the Phone House'.
Verwijderd
Op een gegeven moment heb ik zoiets van ; Als ik zoveel moeite moet gaan doen,om die tablet te krijgen[Ik vind het jammer om te horen dat er al mensen zijn die iets hebben van... "zonde dan, dan maar geen goede tablet voor €119, volgende keer beter.". Ik vind dit echt ongehoord van The Phone House. Het ziet er naar uit dat het wel maanden kan gaan duren, voordat wij een oplossing hebben. Sommige mensen hebben al een nieuwe tablet gekocht. Het aantal klanten dat overblijft en daadwerkelijk iets tegen het onrecht wil doen, wordt steeds lager.
en die zaak zelf`s niet eens meer fatsoenlijk antwoord wil geven,dan heb ik er eigenlijk geen zin meer in.
Ergens deze vorige week dacht ik "wow ,als ik die Tablet eindelijk krijgt,dan zal ik toch blij zijn "
, en dan komt het beloofde weer niet
Dan kan je boos worden en gaan schelden of wat anders proberen, of je kan je er bij neerleggen en wat anders gaan doen.Er is nog meer in het leven dan die nep "hartelijke"winkel van een TPH en hun lege beloftes.
Het is niet anders.
Dit is het antwoord op een mail van 30 maart.
------------------------------------------------------------------------------------------
Geachte heer ,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Ik begrijp uit uw reactie dat u graag de tablet wilt ophalen in ons filiaal . Helaas kunnen wij niet aan uw vraag voldoen. Wij hopen dat wij de tablet zo snel mogelijk aan u uit kunnen leveren.
Hopende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Anouk
Team Customer Care
Phone House Nederland
--------------------------------------------------------------------------------
Wat is het verschil tussen die batch ,die op schiphol ligt,en de tablets die morgen worden bezorgd ?
Ik ben daar straks gebeld door een maat,die het morgen ook bezorgd krijgt,terwijl ik de gene was,die hem erop heeft geattendeerd.
M.a.w ik bestelde eerder dan hem,maar ja,het is niet anders.
Ik mag morgen wel even er mee spelen,is toch iets.
edit; deze >=vorige
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2012 21:18 ]
De leverancier.Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:09:
[...]
Op een gegeven moment heb ik zoiets van ; Als ik zoveel moeite moet gaan doen,om die tablet te krijgen
en die zaak zelf`s niet eens meer fatsoenlijk antwoord wil geven,dan heb ik er eigenlijk geen zin meer in.
Ergens deze week dacht ik "wow ,als ik die Tablet eindelijk krijgt,dan zal ik toch blij zijn "
, en dan komt het beloofde weer niet.
Dan kan je boos worden en gaan schelden of wat anders proberen, of je kan je er bij neerleggen en wat anders gaan doen.Er is nog meer in het leven dan die nep "hartelijke"winkel van een TPH en hun lege beloftes.
Het is niet anders.
Dit is het antwoord op een mail van 30 maart.
------------------------------------------------------------------------------------------
Geachte heer ,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Ik begrijp uit uw reactie dat u graag de tablet wilt ophalen in ons filiaal . Helaas kunnen wij niet aan uw vraag voldoen. Wij hopen dat wij de tablet zo snel mogelijk aan u uit kunnen leveren.
Hopende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Anouk
Team Customer Care
Phone House Nederland
--------------------------------------------------------------------------------
Wat is het verschil tussen die batch ,die op schiphol ligt,en de tablets die morgen worden bezorgd ?
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Maar er zijn in NL toch nog meer leveranciers die die dingen gewoon uit voorraad kunnen leveren?
Hij staat tenslotte gewoon nog in de Pricewatch.
Heeft iemand enig idee of TPH de AT Tablet nog steeds in de winkels heeft liggen? Maanden geleden lag-ie er wel, maar zonder prijs en niet op voorraad. Als ze hem nu nog steeds als demomodel hebben liggen is dat wel raar. En als ze hem niet meer hebben liggen ben ik benieuwd waar ze dan heengegaan zijn
En? TPH moet maar andere leveranciers gaan benaderen om jullie tablets te kopen oid?RemcoDelft schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:16:
[...]
Maar er zijn in NL toch nog meer leveranciers die die dingen gewoon uit voorraad kunnen leveren?
Hij staat tenslotte gewoon nog in de Pricewatch.
TPH heeft afspraken met 1 leverancier en daar gaat het om, niet om of er op marktplaats (of bij iemand anders in NL) ook AT-tablets te koop staan.
Zijn TPH-winkel en TPH-inet wel dezelfde entiteit? Of zijn het gescheiden entiteiten met losse voorraden etc?Heeft iemand enig idee of TPH de AT Tablet nog steeds in de winkels heeft liggen? Maanden geleden lag-ie er wel, maar zonder prijs en niet op voorraad. Als ze hem nu nog steeds als demomodel hebben liggen is dat wel raar. En als ze hem niet meer hebben liggen ben ik benieuwd waar ze dan heengegaan zijn
TPH moet binnen het redelijke al het mogelijke doen om aan de overeenkomst te voldoen.Gomez12 schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:28:
[...]
En? TPH moet maar andere leveranciers gaan benaderen om jullie tablets te kopen oid?
Dat is inderdaad de kern van het verhaal. En dat is ook de reden dat TPH in januari hun annulering niet durfde vol te houden. Zowel de wet als hun AV staan niet toe om een order te annuleren als die gewoon leverbaar is.Gomez12 schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:28:
[...]
En? TPH moet maar andere leveranciers gaan benaderen om jullie tablets te kopen oid?
Dit keer heb ik er ook maar een tweet achteraan gestuurd in de hoop dat dit helpt. Ik ben bang van niet, maar niet geschoten is altijd mis.
Geen tablet, geen geld en ook geen antwoord op de mails. Teleurstellend.
Niet voor niets hebben we honderden zo niet duizenden keurmerken in Nederland. Die hebben 2 doelen:Megamind schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:48:
Nu zie je eigenlijk ook hoeveel / weinig zo'n "keurmerk" biedt. Ik heb al een aantal klachten neergelegd maar er wordt gewoon niet op gereageerd. Na navragen bij thuiswinkel krijg ik doodleuk te horen dat ik langer moet wachten.
-de verkopers een beter imago laten lijken te hebben
-de eigenaar/stichting/whatever achter het keurmerk spekken
Als het goed is heb ik hem dus woensdag. Hoor waarschijnlijk dan toch bij de eerste 20Beste Ferry,
Uw bezorgafspraak is gemaakt.
1. Onderstaand de gegevens van uw afspraak:
Leverdag/ dagdeel: woensdag, 4 april 2012 tussen 08:30 en 13:00 uur.
Niemand anders een mail gekregen?
[ Voor 8% gewijzigd door OcGuru op 02-04-2012 21:55 ]
Bl44t
Wanneer heb je hem besteld?OcGuru schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:54:
[...]
Als het goed is heb ik hem dus woensdag. Hoor waarschijnlijk dan toch bij de eerste 20
Niemand anders een mail gekregen?
Een van de eerste als ik het lijstje bekijk.3-1-2012 23:35:00
[ Voor 11% gewijzigd door OcGuru op 02-04-2012 21:57 ]
Bl44t
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
Misschien hebben ze er gewoon maar 20 gemaakt?
Dat is toch niet zo raar? Maandenlang gaan ze voor 1 nabestelling die in 1x alle orders invult ipv dat ze order voor order willen doen.timofp schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 02:22:
Wat ik ook heel vreemd vind, maanden lang kunnen ze niet leveren... En als dan plots na maanden de shipment wordt tegen gehouden hebben ze plots wel een extra levering ergens klaar staan... welke onmiddelijk uitgeleverd wordt.
Misschien hebben ze er gewoon maar 20 gemaakt?
Met een order van 20 tussendoor was de chaos helemaal compleet geweest, dan waren er een paar uitgeleverd en de rest zat te wachten zonder te weten waarop (ik ga er in ieder geval vanuit dat ze hetzelfde info-gehalte zouden geven aka niets)
[ Voor 18% gewijzigd door Gomez12 op 03-04-2012 07:22 ]
Do what you love, do it often
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Zo interpreteer ik de mail ook, maar als ik hem nog eens doorlees, lijkt het alsof ze willen afzeggen zonder het daadwerkelijk te zeggenMegaTronics schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 08:58:
Ik heb nergens gelezen dat er niet geleverd zou worden, alleen dat de eerste 20 via een andere weg een tablet zouden krijgen.
En dat ze voor de rest totaal geen levertijd afgeven, oftewel in theorie kan het nog 3 jaar duren...MegaTronics schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 08:58:
Ik heb nergens gelezen dat er niet geleverd zou worden, alleen dat de eerste 20 via een andere weg een tablet zouden krijgen.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Ik zou nu niet meer blij worden van een oude XT PC met DOS.
Ze beloven dus dat het geld binnen 30 dagen na 28 februari teruggestort zou zijn. Toen uiterlijk afgelopen maandag. Toen moest je een mailtje sturen als dat niet was gebeurd en nu moet ik g$*#*# wachten tot woensdag, wanneer ze verwachten antwoord te geven. Verwachten!!
Hier nog geen antwoord op mijn mailtjes en tweets.freggel schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 09:43:
Het is ook niet te filmen.
Ze beloven dus dat het geld binnen 30 dagen na 28 februari teruggestort zou zijn. Toen uiterlijk afgelopen maandag. Toen moest je een mailtje sturen als dat niet was gebeurd en nu moet ik g$*#*# wachten tot woensdag, wanneer ze verwachten antwoord te geven. Verwachten!!
Nieuw in de doos daarentegen is dat best wel een collectors itemHyp Hyper schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 09:22:
[...]
Ik zou nu niet meer blij worden van een oude XT PC met DOS.
Ja, het loopt de spuigaten uit. Wanneer het een regulier iets is kan ik me voorstellen dat we geduld moeten hebben. Maar wij moeten al 3 maanden geduld hebben, wat zo langzamerhand op is. En, zij doen ogenschijnlijk geen enkele moeite om het contact snel te laten verlopen om de pijn te verzachten.Yorin schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 09:46:
[...]
Hier nog geen antwoord op mijn mailtjes en tweets.
Wat ik gisteren al zei, ik heb het bij de Consumentenbond neergelegd in de hoop dat zij er iets mee kunnen doen. Daar heb ik in ieder geval meer vertrouwen in dan in TPH.
Maar bijvoorbeeld BelSimpel zegt de tablet op voorraad te hebben bij hun leverancier. Dan zou TPH daar toch mee in contact kunnen komen?
[ Voor 20% gewijzigd door Yorinn op 03-04-2012 10:59 ]
Heb je ze ook gebeld? Wat BelSimpel heeft altijd van alles op voorraad staan volgens de pricewatch wat ze niet (meteen) kunnen leveren. Bijvoorbeeld telefoons die nog niet uit zijn.Yorin schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:56:
Maar bijvoorbeeld BelSimpel zegt de tablet op voorraad te hebben bij hun leverancier. Dan zou TPH daar toch mee in contact kunnen komen?
Ik zeg niet dat zij het op voorraad hebben, maar hun leverancier heeft er voldoende op voorraad. TPH zou eens met hun in contact kunnen gaan.Hyp Hyper schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:29:
[...]
Heb je ze ook gebeld? Wat BelSimpel heeft altijd van alles op voorraad staan volgens de pricewatch wat ze niet (meteen) kunnen leveren. Bijvoorbeeld telefoons die nog niet uit zijn.
Verwijderd
zijn er al mensen die hem binnen hebben gekregen
het moet nu niet zo lang meer duren ze zouden bij mij voor 12:30 hier zijn
straks is het de beschermcase zonder tablet hahaha
edit ik heb hem nu binnen hahaha ik ga de doos nu openen
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2012 11:33 ]
En de leverancier zal wel AT zijn.Yorin schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:30:
[...]
Ik zeg niet dat zij het op voorraad hebben, maar hun leverancier heeft er voldoende op voorraad. TPH zou eens met hun in contact kunnen gaan.
Ik verwacht eerder andersom. En als het wel met beschermcase is, dan klopt er ergens iets niet in het verhaal van TPH.Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:32:
ik zit nu thuis afwachtend dat de deurbel afgaat
zijn er al mensen die hem binnen hebben gekregen
het moet nu niet zo lang meer duren ze zouden bij mij voor 12:30 hier zijn
straks is het de beschermcase zonder tablet hahaha
edit ik heb hem nu binnen hahaha ik ga de doos nu openen
Verwijderd
alleen heb ik gelijk de tablet gecontroleerd en zag ik dat hij geopend is geweest, of ze hebben hem niet goed in elkaar gezet
de beschermcase is weer wel ok ziet er goed uit alleen is wel groot en log lijkt wel of je een dikke boek mee draagt ik ga hem zo opstarten even testen
had vandaag ook gebeld voor het geld en die zou volgens hun onderweg zijn ergens ind molen van terugbetalingen
Heb je ook een foto van de tablet en case. Als de case erbij zit, dan komen deze dus wel bij Ambiance zelf vandaan en is er een mogelijkheid dat TPH keihard zit te liegen tegen ons.Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:41:
jawel beschermcase zit erbij met nog een chocolade reep hahahah en daarop speciaal voor u hahaha
alleen heb ik gelijk de tablet gecontroleerd en zag ik dat hij geopend is geweest, of ze hebben hem niet goed in elkaar gezet
de beschermcase is weer wel ok ziet er goed uit alleen is wel groot en log lijkt wel of je een dikke boek mee draagt ik ga hem zo opstarten even testen
had vandaag ook gebeld voor het geld en die zou volgens hun onderweg zijn ergens ind molen van terugbetalingen
Hebben ze gezegd dat het een hoes was van Ambiance? Alsie open geweest is, was het geen nieuw product dus. Ook niet nieuw gemaakt o.i.d.Yorin schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:43:
[...]
Heb je ook een foto van de tablet en case. Als de case erbij zit, dan komen deze dus wel bij Ambiance zelf vandaan en is er een mogelijkheid dat TPH keihard zit te liegen tegen ons.
Verwijderd
de beschermcase is van ambiance zelf inderdaadYorin schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:43:
[...]
Heb je ook een foto van de tablet en case. Als de case erbij zit, dan komen deze dus wel bij Ambiance zelf vandaan en is er een mogelijkheid dat TPH keihard zit te liegen tegen ons.
ik zal even een foto maken. kan ik dat hierop posten?
ik ben nu de windows aan het instaleren voor eerste gebruik
uploaden via Tinypic en dan tussen [img][/] tags plaatsen.Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:52:
[...]
de beschermcase is van ambiance zelf inderdaad
ik zal even een foto maken. kan ik dat hierop posten?
ik ben nu de windows aan het instaleren voor eerste gebruik
Verwijderd
Wie zegt dat de hoezen in hetzelfde pakket zijn verstuurd?Yorin schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:43:
[...]
Ik neem aan dat ze ofwel die nog op voorraad hadden, ofwel dat deze van een andere chinese leverancier komen. En waarom zou de douane de hoezen tegen houden?
Verwijderd
de beschermcase en tablet zaten in een doos ingepakt door de phonehouse want er zat ook een reep chocola bij van hun uitVerwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:54:
[...]
Wie zegt dat de hoezen in hetzelfde pakket zijn verstuurd?
Ik neem aan dat ze ofwel die nog op voorraad hadden, ofwel dat deze van een andere chinese leverancier komen. En waarom zou de douane de hoezen tegen houden?
Daar heb je een punt. Maar ze zijn weer lekker aan het reageren via Twitter van TPH. (not)Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:54:
[...]
Wie zegt dat de hoezen in hetzelfde pakket zijn verstuurd?
Ik verwacht het geld voor 17 uur bij mij. Ze hebben het volgens eigen zeggen, 19 maart al overgemaakt. Dat het zolang kan duren voor er iets terug is, kan ik niet bij. Het duurt hooguit 1 week als je iets stort vanuit België naar Nederland en geen 2 weken zoals bij TPH.
De vraag was meer of de tablet en case vanuit Verweggistan naar Nederland toe samen waren of dat de tablets en de hoezen apart verzonden waren.Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:57:
[...]
de beschermcase en tablet zaten in een doos ingepakt door de phonehouse want er zat ook een reep chocola bij van hun uit
[ Voor 21% gewijzigd door Yorinn op 03-04-2012 11:59 ]
Verwijderd
Als het goed is komt AMP bij mij het pakket morgen brengen (kwam vandaag niet uit), ben benieuwd.
De terug-betaling heb ik overigens nog niet.
Jij hebt dan geluk dat de tablet komt. Wij moeten nog 8945321 maanden wachten tot de tablet komt. Terugbetaling is hier ook nog niet binnen wat ik wel steeds erger begin te vinden. De 19e al geld overmaken en tot nu toe maar 2 á 3 personen die het geld terughebben.Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:04:
Hoewel de communicatie niet al te best is, moet ik zeggen dat ik verwacht blij te zijn met tablet + hoes.
Als het goed is komt AMP bij mij het pakket morgen brengen (kwam vandaag niet uit), ben benieuwd.
De terug-betaling heb ik overigens nog niet.

Het zou me niets verbazen als de betalingsbatch toen is verstuurd. Alleen als je daar een latere betaaldatum in meegeeft dan schiet het nog niet op natuurlijk.Yorin schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:06:
[...]
Jij hebt dan geluk dat de tablet komt. Wij moeten nog 8945321 maanden wachten tot de tablet komt. Terugbetaling is hier ook nog niet binnen wat ik wel steeds erger begin te vinden. De 19e al geld overmaken en tot nu toe maar 2 á 3 personen die het geld terughebben.
Het blijft helaas speculeren en deze gang van zaken blijft erg, erg vervelend.
Verwijderd
Ik was zelf enigszins verbaasd door het telefoontje, dacht dat ik er relatief laat bij was, maar was dezelfde bestellingsdatum als iemand anders hier die het ding nu ook heeft, dus blijkbaar viel dat mee.Yorin schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:06:
[...]
Jij hebt dan geluk dat de tablet komt. Wij moeten nog 8945321 maanden wachten tot de tablet komt. Terugbetaling is hier ook nog niet binnen wat ik wel steeds erger begin te vinden. De 19e al geld overmaken en tot nu toe maar 2 á 3 personen die het geld terughebben.
Volgens mij hebben alleen de mensen die met creditcard hebben betaald hun geld terug, ik heb met iDeal betaald.
Maar wanneer heb je besteld? Dat is de grote vraag.Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:19:
[...]
Ik was zelf enigszins verbaasd door het telefoontje, dacht dat ik er relatief laat bij was, maar was dezelfde bestellingsdatum als iemand anders hier die het ding nu ook heeft, dus blijkbaar viel dat mee.
Volgens mij hebben alleen de mensen die met creditcard hebben betaald hun geld terug, ik heb met iDeal betaald.
De leren hoes is niet de originele hoes van AT, maar 1 met aan de achterkant gaten voor de ventilatie.
Ook deze is uit verpakking geweest, gezien de krasjes op de zij- en achterkant van de behuizing.
Btw, ik heb het op 3 januari rond 1 uur 's middags besteld.
[ Voor 72% gewijzigd door Geen12 op 03-04-2012 13:12 ]
Verwijderd
3 jan 11:30 PM, avond dusYorin schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:08:
[...]
Maar wanneer heb je besteld? Dat is de grote vraag.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2012 13:30 ]
's Ochtends of 's avonds?
Hier trouwens een bestelling van 4 januari 19:19
Bericht van TPH zojuist:
[13:43:15] [Agent]: Dan kan ik u bij deze informeren dat het geld vandaag op de rekening zal staan.
Ze zijn er dus mee bezig.[13:47:20] [Agent]: Er wordt ook gekeken naar andere manieren om de klanten zo spoedig mogelijk van een tablet te voorzien.
En het goede nieuws is, dat ik niet geblokkeerd ben in de Chat.
[ Voor 49% gewijzigd door Yorinn op 03-04-2012 13:54 ]
Ik kan er ook weer op eens kijken wanneer ze het gesprek gaan beeindigen!Yorin schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:23:
[...]
's Ochtends of 's avonds?
Hier trouwens een bestelling van 4 januari 19:19
Bericht van TPH zojuist:
[...]
[...]
Ze zijn er dus mee bezig.
En het goede nieuws is, dat ik niet geblokkeerd ben in de Chat.
Ik heb nu wel een Agent daar. Ik probeer hem nu klantvriendelijkheid bij te brengen.MrN schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:06:
[...]
Ik kan er ook weer op eens kijken wanneer ze het gesprek gaan beeindigen!
Yorin schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:08:
[...]
Ik heb nu wel een Agent daar. Ik probeer hem nu klantvriendelijkheid bij te brengen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Het begint te werken.[14:08:25] Agent: Ik zal dit doorgeven aan de marketing-afdeling, en verzoeken u regelmatiger op de hoogte te houden.
Maar er komen waarschijnlijk meer updates en het geld zou vandaag bij ons moeten zijn. Dit was het meest zinnige gesprek van de afgelopen paar weken.
[ Voor 21% gewijzigd door Yorinn op 03-04-2012 14:16 ]
Zal het gesprek zo hier plaatsen
Youp is degene die mij net goed geholpen heeft. Aardig zijn tegen hem en hij is aardig tegen jou.MrN schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:16:
Ik praat met Youp maar dat is een beetje een arrogante vent
MrN schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:16:
Ik praat met Youp maar dat is een beetje een arrogante vent
Waarbij jullie beide er vanuit gaan dat deze youp een bestaand persoon is, en niet gewoon een fictieve naam die aan een willekeurig lid van de chat-afdeling word toebedeeld...Yorin schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:17:
[...]
Youp is degene die mij net goed geholpen heeft. Aardig zijn tegen hem en hij is aardig tegen jou.
Ik heb ook wel eens iemand anders gehad. Jan-Willem namelijk en die had ik daarvoor en na ook aan de telefoon. Dus die bestaat wel.Heephstan schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:30:
[...]
[...]
Waarbij jullie beide er vanuit gaan dat deze youp een bestaand persoon is, en niet gewoon een fictieve naam die aan een willekeurig lid van de chat-afdeling word toebedeeld...
Ze zouden kijken of ze iets regelmatiger met hun mails konden zijn.Hyp Hyper schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:52:
Iets concreters dan weer 'binnen een maand' zou fijn zijn.
Vinden dat ik vervelend ben.

Zo ken ik er nog wel een paar..
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Yorin schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:01:
WTF op Twitter: https://twitter.com/#!/ikbentim/status/187103055760719872
Vinden dat ik vervelend ben.
Blijf maar lekker eisen, heb eerder het gevoel dat dat getrol juist averechts werkt.
Afspraak moet worden nagekomen. Over dat geld is een afspraak gemaakt die zij wel kunnen nakomen. De afspraak van de tablet kan door overmacht niet direct worden nagekomen. Daar heb ik begrip voor en ik vind het vervelend maar niet erg dat het iets langer duurt.LuPo schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:05:
Eisen dat je je geld voor 17u terugkrijgt terwijl je een tablet eerst al voor een zwaar gereduceerde prijs krijgt. Vervolgens ook nog eens gratis.. Wees blij man..![]()
Je zegt hier 'iets langer duurt' maar bedenk je wel dat hij hierdoor wellicht helemaal niet meer komt.Trommelrem schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:09:
[...]
Daar heb ik begrip voor en ik vind het vervelend maar niet erg dat het iets langer duurt.
Mwah. Hij ligt nu bij de douane. De douane houdt ze alleen vast totdat de patentenkwestie is opgelost. Alleen in extreme gevallen wordt zo'n lading vernietigd. We zitten wel in een extreme situatie, maargoed, we wachten het af. Het heeft geen zin om boos te zijn op iets wat nog niet is gebeurd.thaan schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:15:
[...]
Je zegt hier 'iets langer duurt' maar bedenk je wel dat hij hierdoor wellicht helemaal niet meer komt.

Ik probeer(de) iedereen te helpen hier, maar dat wordt niet geaccepteerd.
Ik zeg niet dat ze vernietigd worden, ik zeg dat er kans is dat we ze niet krijgen. Patentkwesties kunnen jaren voortslepen zoals je geregeld op de T.net voorpagina ziet, en niemand kan enige schatting geven wanneer dit opgelost is. Tot die tijd kun je er dus gerust van uitgaan dat er een mogelijkheid is dat we ze niet meer krijgen.Trommelrem schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:16:
[...]
Mwah. Hij ligt nu bij de douane. De douane houdt ze alleen vast totdat de patentenkwestie is opgelost. Alleen in extreme gevallen wordt zo'n lading vernietigd. We zitten wel in een extreme situatie, maargoed, we wachten het af. Het heeft geen zin om boos te zijn op iets wat nog niet is gebeurd.
Laat je niet zo opjutten door een paar Tweakers die alles rustig accepteren. TPH heeft toezeggingen gedaan waar ze zich (keer op keer) niet aan houden. De levering niet, het geld terugstorten niet, de communicatie niet. Er is niks mis mee om daar bovenop te zitten.Yorin schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:19:
Oh... dus ik ben vervelend als ik vraag om mijn geld wat ze toegezegd hebben.Als ze er dan ook nog langer over doen moet ik het ook maar gelijk pikken.
Weet je... alle informatie die ik krijg via Twitter/Chat hou ik voortaan voor mezelf en als ik een tweet zie van mij hier, vraag ik netjes aan die persoon die te verwijderen en anders via een Topic Report als het moet.
Dat is een goede. Ik naai mijn klanten, zeg snel dat ze het allemaal gratis krijgen, zodat niemand mag klagen en ik hoef uiteindelijk niks te leveren. Zo werkt dat natuurlijk nietLuPo schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:05:
Eisen dat je je geld voor 17u terugkrijgt terwijl je een tablet eerst al voor een zwaar gereduceerde prijs krijgt. Vervolgens ook nog eens gratis.. Wees blij man..![]()
Alle moeite, alle beloften die gebroken zijn, steeds maar weer teleurstellingen. We zijn al 3 maanden verder, steeds weer verzinnen ze wat, mogen we daar boos en teleurgesteld van worden. Zelfs op brief zwart en wit komt Phonehouse zijn belofte niet na. Zij zouden zich enorm moeten schamen,
Lekker doorgaan, ik waardeer het.
Yorin schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:19:
Oh... dus ik ben vervelend als ik vraag om mijn geld wat ze toegezegd hebben.Als ze er dan ook nog langer over doen moet ik het ook maar gelijk pikken.
Weet je... alle informatie die ik krijg via Twitter/Chat hou ik voortaan voor mezelf en als ik een tweet zie van mij hier, vraag ik netjes aan die persoon die te verwijderen en anders via een Topic Report als het moet.
[ Voor 11% gewijzigd door Jeroen10 op 03-04-2012 15:39 ]
Nee, mijn punt is dus dat je je niet zo druk moet maken. 10 keer zeggen dat je vandaag je geld wil heeft toch geen nut? Gewoon blijven navragen wel. Ik denk met iChaos dat TPH hierdoor alleen maar rustiger aan gaat doen. Ik zou in ieder geval ook op mijn achterste benen schieten bij het zien van zulke tweets.
Just my 2 cents..
Vergeet de bon van 20 euro nietLuPo schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:24:
Ik gun het jullie zeker wel. Alleen tussen al dat bash-geweld wilde ik toch even aangeven dat jullie uiteindelijk na 3 maanden een gratis tablet ter waarde van 400 euro + tablethoes + chocoladetablet krijgen. Nou, daar zou ik wel even voor willen wachten hoor. Geen probleem.Dus mocht iemand hier het wachten zat zijn...
Nee, mijn punt is dus dat je je niet zo druk moet maken. 10 keer zeggen dat je vandaag je geld wil heeft toch geen nut? Gewoon blijven navragen wel. Ik denk met iChaos dat TPH hierdoor alleen maar rustiger aan gaat doen. Ik zou in ieder geval ook op mijn achterste benen schieten bij het zien van zulke tweets.
Just my 2 cents..
LuPo schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:24:
Ik gun het jullie zeker wel. Alleen tussen al dat bash-geweld wilde ik toch even aangeven dat jullie uiteindelijk na 3 maanden een gratis tablet ter waarde van 400 euro + tablethoes + chocoladetablet krijgen. Nou, daar zou ik wel even voor willen wachten hoor. Geen probleem.Dus mocht iemand hier het wachten zat zijn...
Just my 2 cents..
Van mij, en vele anderen, hoefde de tablet niet gratis. Ik heb ergens voor betaald en een koopovereenkomst. Als TPH daar vele beloftes breekt is niet mijn probleem, ik ga er juist hun probleem van maken. Ik heb wat gekocht met een doel. Dan moet die er ook op tijd zijn en niet 504 jaar later.LuPo schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:24:
Just my 2 cents..
Nou ik heb toevallig een tijdje geleden een paar tweets van je meegekregen en deze waren nou niet echt "professioneel". het sarcasme droop eraf. Dit soort dingen kun je veer beter kort en zakelijk houden denk ik dan.Yorin schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:19:
Ook denk ik idd gezien de frequentie van de tweets en de inhoud dat deze averechts werken
en dat ze gewoon denken laat hem maar zeiken. we betalen hem wel als laatste uit
Ik zou niet weten waarom jouw publieke tweets in een keer verwijderd zouden moeten worden. Gebruik dan geen twitter.
[ Voor 3% gewijzigd door Fish op 03-04-2012 16:42 ]
Waar zie jij dat hij vijfhonderdenvier jaar later komt?Yorin schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:34:
[...]
Van mij, en vele anderen, hoefde de tablet niet gratis. Ik heb ergens voor betaald en een koopovereenkomst. Als TPH daar vele beloftes breekt is niet mijn probleem, ik ga er juist hun probleem van maken. Ik heb wat gekocht met een doel. Dan moet die er ook op tijd zijn en niet 504 jaar later.
Verder moet je even relaxen yorin
Als ze een keer gereageerd hebben op je tweet dat je het vandaag of morgen wel op je rekening zou komen, dan is dat toch genoeg en dan hoef je toch niet te eisen (+- 10x) dat je het voor 17:00 op je rekening wilt zien?
Is het niet voor morgenavond 23:59 op je rekening, pas dán heb je weer reden tot klagen!
PS: Je weet dat ik er geen heb gekocht, maar desondanks het topic en je moeite met veel interesse gevolgd, maar nu ga je wel een beetje ver
⏩ PVOutput☀️
Dus als het niet is gebeurt na twaalf 'middags gebeurt het de hele dag gewoon niet meer
idd niet waar
e.g. http://www.ing.nl/particu...eid-betalingsverkeer.aspx
[ Voor 26% gewijzigd door Fish op 03-04-2012 16:46 ]
Dat wordt toch 's avonds verwerkt na 0:00?fish schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:41:
overschrijven gaat ook gewoon om eenmalig 12:00 's middags volgens mij.
Dus als het niet is gebeurt na twaalf 'middags gebeurt het de hele dag gewoon niet meer
⏩ PVOutput☀️
Bl44t
Afgelopen 4 pagina's niet gelezen maar ik wil je bij deze wel even bijstaan Yorin.Yorin schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:34:
[...]
Van mij, en vele anderen, hoefde de tablet niet gratis. Ik heb ergens voor betaald en een koopovereenkomst. Als TPH daar vele beloftes breekt is niet mijn probleem, ik ga er juist hun probleem van maken. Ik heb wat gekocht met een doel. Dan moet die er ook op tijd zijn en niet 504 jaar later.
Ja, ik ben het eens als er wordt gezegd dat je enigszins ver gaat.. maar als jij het niet doet dan doet niemand het. En ik vind dat je het volledig terecht doet. Er is namelijk geen enkele instantie / persoon die TPH aanspreekt op het proces. Ook ik vind de situatie vrij vervelend worden.. en ik ben welbekend met het organisaties die al hun regels aan hun laars lappen.. dus bij deze sta ik volledig aan jouw zijde Yorin.
Verwijderd
Ja vind dit schandalig.
Weet niet wie die TIM is,maar die gast moet eens even gaan nadenken i.p.v
onzinnige tweets versturen.
Het is niet Yorin die fout is,maar The Phone House.
Zij beloven ,en komen niet na.
En dan nog wat.
Er is nu wel een pers bericht op t.net geweest.
Maar het is van de zotte dat je daar je de reden voor vertraging moet vernemen.
Na de laatste brief vanTPH ,met de mededeling "We zetten alles op alles"& "we leveren binnen 30 dagen"
heb ik niks meer vernomen .
Ja ik heb zelf een mail gestuurd op 30 maart,waar ik gisteren een nietszeggend antwoord op kreeg.
Al met al moet The Phone House dus niet vergeten,dat zij fout zijn,en niet de klanten die ze veels te lang laten wachten met beloftes die keer op keer verbroken worden.
Waarschijnlijk is de mail van afgelopen vrijdag in je spambox gekomen. Ze hebben iedereen een mail gestuurd hierover. Net even na 17:45.Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:22:
https://twitter.com/#!/ikbentim/status/187103055760719872
Ja vind dit schandalig.
Weet niet wie die TIM is,maar die gast moet eens even gaan nadenken i.p.v
onzinnige tweets versturen.
Het is niet Yorin die fout is,maar The Phone House.
Zij beloven ,en komen niet na.
En dan nog wat.
Er is nu wel een pers bericht op t.net geweest.
Maar het is van de zotte dat je daar je de reden voor vertraging moet vernemen.
Na de laatste brief vanTPH ,met de mededeling "We zetten alles op alles"& "we leveren binnen 30 dagen"
heb ik niks meer vernomen .
Ja ik heb zelf een mail gestuurd op 30 maart,waar ik gisteren een nietszeggend antwoord op kreeg.
Al met al moet The Phone House dus niet vergeten,dat zij fout zijn,en niet de klanten die ze veels te lang laten wachten met beloftes die keer op keer verbroken worden.
Verwijderd
Ik snap echt ,werkelijk waar niet,dat je jezelf als bedrijf nog serieus neemt,terwijl je WEET dat je meer
dan 100 mensen wachten omdat JIJ een belofte hebt gedaan,en die daar veels te lang op wachten en inmiddels wel genoeg er van hebben.
Stel die mensen toch schadeloos,en maak je beloftes waar

Wat ze nu doen is 20 mensen tevreden stellen,althans leveren wat beloofd is,en de rest ???
Dat lijkt mij iets, wat je,als voorname midden stander die er prat op gaat "hartelijk"te zijn, juist wil voorkomen.
Anders laat ik aan Ruben vragen een zinnetje in te spreken.
Dan maken we van met de "hartelijke" met de "leugenachtige " service van The Phone House.
Ja,als zij blijven beloven en niet nakomen is dat volgens het woordenboek liegen.
Mag je dat al in dit stadium zeggen?
FF mijn advocaat bellen
edit;Ja,volgens Mr ,r.de vries ,advocaat in coevorden,mag dat in dit stadium van keer op keer niet nagekomen
beloftes,aan mij.Het is geen smaad,en of laster simpel vanwege het feit,dat, er gedane beloftes i.d.d niet nagekomen worden,aan mij.M.a.w ik lieg niet ,als ik zeg,The Phone House heeft mij keer op keer beloftes gedaan,maar is die nooit nagekomen,aan mij.De door The Phone House gedane beloftes zijn beschikbaar voor inzage. .
edit ; 4-4-2012 ,TPH komt belofte (aan mij) na. (mag ook gezegd worden).
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2012 13:53 ]
Mocht dat geen effect hebben dan kon ik weer contact met hen opnemen en zij zouden dan bij verdere stappen ondersteunen.
Ik wacht nog tot vrijdag en dan ga ik maar een aangetekende brief sturen. Het blijft van de zotte dat dit, hoofdzakelijk door slechte communicatie, nodig is.
Ik sluit me hierbij aan. Mocht je ondersteuning nodig hebben met het schrijven van de brief, let me know. Als je 'm deelt zal ik 'm ook aangetekend verzenden vanuit mijn naam.freggel schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:51:
Nou, net bericht gehad van de Consumentenbond. Zij adviseren TPH schriftelijk te sommeren het geld te storten en de tablet te leveren, met een termijn van 2 weken. Daarnaast werd geadviseerd om ook aan te geven dat er na de gestelde termijn gerechtelijke stappen zullen volgen.
Mocht dat geen effect hebben dan kon ik weer contact met hen opnemen en zij zouden dan bij verdere stappen ondersteunen.
Ik wacht nog tot vrijdag en dan ga ik maar een aangetekende brief sturen. Het blijft van de zotte dat dit, hoofdzakelijk door slechte communicatie, nodig is.
Verwijderd
Na alles wat ze mij aangedaan hebben? Dacht het niet.
Als The Phone House morgen failliet gaat,sta ik te dansen

Dat bekomt ze goed,denk ik dan,moeten ze maar niet op zo`n rare manier zaken doen.
Another One Bites the Dust , denk ik dan

4-4-2012 TPH komt beloftes aan mij na(mag ook gezegd worden )
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2012 13:29 ]
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 18:06:
Zelfs als ik dat ding ooit nog krijg ,denk je dat ik dan nog dankbaar ben?
Als The Phone House morgen failliet gaat,sta ik te dansen.
Dat bekomt ze goed,denk ik dan,moeten ze maar niet op zo`n rare manier zaken doen.
Mocht het zover komen dan sluit ik me ook daarbij aan.freggel schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:51:
Nou, net bericht gehad van de Consumentenbond. Zij adviseren TPH schriftelijk te sommeren het geld te storten en de tablet te leveren, met een termijn van 2 weken. Daarnaast werd geadviseerd om ook aan te geven dat er na de gestelde termijn gerechtelijke stappen zullen volgen.

Homey — Critics are those without skills to create.
Ik begrijp dat jij je tablet niet zo snel hoeft te hebben?
Dan hoop ik bij deze dat TPH failliet gaat vóórdat jij je tablet en je geld terug hebt.Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 18:06:
Zelfs als ik dat ding ooit nog krijg ,denk je dat ik dan nog dankbaar ben?
Als The Phone House morgen failliet gaat,sta ik te dansen.
Mocht je je tablet willen verkopen, dan is V&A het juiste kanaal hiervoor. Dergelijke reacties zullen worden verwijderd uit dit topic.
Voor technische vragen over de tablet kun je hier terecht.
Een uitleg over wanneer je de waardebon kunt ontvangen staat hier.