Ik verwacht die bovenste.
Die onderste lijkt mij gewoon een winkel oid te zijn.
Die onderste lijkt mij gewoon een winkel oid te zijn.
Op de website van AT zelf staat weer een ander nr:Yorin schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:45:
Ik zie op de website van Ambiance 2 telefoonnummers staan, welke is de goede?
+31-73-614 56 56 (http://www.attablet.com/contact)
+31-85-784 16 57 (http://atplaza.eu/nl/contact.html)
Verwijderd
Of dat zo is is nogal lastig te beoordelen. Het zou kunnen dat zij door Ambiance gruwelijk zijn belazerd, en door die partij met smoesjes aan het lijntje zijn gehouden, maar dat is gewoon niet iets dat je als klant van TPH kan beoordelen.Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:29:
I.d.d ik was en ben teleur gesteld,maar het is niet eerlijk van mij TPH zo te beledigen terwijl ze
wel hun uiterste best hebben gedaan .
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
Natuurlijk is het stom omdat ik mijn speeltje niet heb. Ik ben vrij om dat te vinden.Gomez12 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 01:07:
[...]
Explain? Of is het enkel een stomme meneer/mevrouw omdat jij je speeltje nog niet hebt en nu in een hoekje zit te huilen?
Tja, imho vrij normale reactie van een dreinend 5-jarig kind wat zijn zin niet krijgt. Ik had enkel de verwachting dat jij ouder was...Trommelrem schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 14:05:
[...]
Natuurlijk is het stom omdat ik mijn speeltje niet heb. Ik ben vrij om dat te vinden.
Ik had hetzelfde gedaan als patenthouder, maar dan weet ik ook dat anderen mijn actie stom zouden vinden. Dat hoort erbij. Ik vind die patenthouder stom, de patenthouder weet dat en het boeit hem niet. Dan nog vind ik hem stom.
Ik denk dat heel veel mensen het stom vinden. Dat is nou eenmaal menselijk.Gomez12 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 14:10:
[...]
Tja, imho vrij normale reactie van een dreinend 5-jarig kind wat zijn zin niet krijgt. Ik had enkel de verwachting dat jij ouder was...
*Hoe verwacht TPH het nu op te kunnen gaan lossen en op welke termijn?
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Wow wat een dringende vragen, daar kan ik zelfs een antwoord op geven.Yorin schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:31:
Vragen voor ze zijn natuurlijk:
*Waarom geld nog niet teruggestort
Het is een deal met AT, ze wachten op het geld van AT
*Andere oplossing voor dit probleem
Afhankelijk van wat de douane zegt.
*Waarom niet eerder informeren, dat had beter gekund
Hoezo eerder? De tablets kwamen pas vrijdag in NL aan, dat is goed gegaan (volgens het laatste schema althans)
Eerder informeren had alleen maar weer geleid tot extra "beloftes of leugens" volgens sommigen hier.
*Waarom pas 's avonds na sluitingstijd mail versturen naar iedereen
Waarschijnlijk omdat toen pas de mail klaar was.
Als normaal gesproken de vrachtwagen van schiphol om 3 uur komt, dan wordt er om 4 uur eens gebeld waar die blijft, dan wordt er pas geconstateerd dat de tablets niet gaan komen, dan nog in een uurtje de mail opstellen et voila, je zit buiten sluitingstijd.
Je beseft dat je hun nu gewoon glashard beschuldigd van liegen? Je gaat me echt niet wijsmaken dat TPH op dinsdag al wist dat op vrijdag de douane ze zou tegenhouden, zij hebben geen glazen bol namelijk.nubcaek schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:32:
Ze pakken het overigens wel slim aan.. ze wisten dinsdag al dat het 'm deze week sowieso niet zou worden maar toch geven ze pas aan het einde van de week na de sluiting van de kantoren een persbericht af dat de tablet toch niet geleverd wordt. Dan zijn ze twee dagen niet bereikbaar.. dat betekent dat mensen twee dagen kunnen afkoelen, er moedeloos van worden en vervolgens afhaken.
spone schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:37:
[...]
*Hoe verwacht TPH het nu op te kunnen gaan lossen en op welke termijn?
Net zoals alle eerdere tragedies is dit wederom overmacht, TPH kan dus geen letterlijke termijn opgeven.
*Wat zal het volgende communicatiemoment zijn?
Ehm, als ze meer info hebben. Dus als hun 1 maand lang geen info van douane krijgen dan is er vanuit hun 1 maand lang geen communicatiemoment.
*Wat speelt er echt?
Ik vermoed Illuminati en de moord op JFK en dat de gefakete maanlanding op die tablets gemaakt is. Waardoor niemand die tablets meer mag hebben van het shadow-conspiracy lab, die zetten dan ook alles in het werk om TPH die dingen niet uit te laten leveren.
Verwacht je hier serieus een ander antwoord op te gaan krijgen als het officiele verhaal?
• Voorraad op: Gebeurt nou eenmaal.chronoz schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:16:
- Voorraad op, niet meer leverbaar
- Chinees nieuwjaar, maand extra levertijd
- Productiefout, weer een maand extra levertijd
- Alles is in beslag genomen door de douane, onbekende levertijd
Gomez12 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:52:
Je beseft dat je hun nu gewoon glashard beschuldigd van liegen? Je gaat me echt niet wijsmaken dat TPH op dinsdag al wist dat op vrijdag de douane ze zou tegenhouden, zij hebben geen glazen bol namelijk.
Die tablets zijn dinsdag aangekomen, maar een ander bedrijf heeft beslag laten leggen op de tablets omdat de tablet patenten zou schenden. "Ik kan niet zeggen welk bedrijf", stelt Teeuwen.
Dat dus..Maarten schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 16:04:
Betaal jij aan AT? Nee aan TPH. TPH moet het geld terugstorten niet AT.
Je hebt niks met AT te maken. Hoe TPH hun geld dan weer terugkrijgt is niet onze zaak.
Het geld hadden ze dus allang terug kunnen storten.
[ Voor 13% gewijzigd door Hyp Hyper op 31-03-2012 17:17 ]
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Dat niet alleen, stel nou dat AT niks terugbetaalt? Dan moet PH het alsnog betalen aan de klanten, daar verandert niets aan.Hyp Hyper schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 17:07:
[...]
edit: En ik begrijp dat ik als Calimero klink, maar waarom kan een behoorlijk groot multinationaal bedrijf als PH het bedrag niet voorschieten om zijn klanten tevreden te stellen en aan beloftes jegens hen te voldoen en het dan uit te vechten met de leverancier die ze nu de zwarte piet toespelen? Wij zijn maar kleine partijtjes, PH is groot.
Ik heb geen mail gehad?Yorin schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:31:
Maar even voor de duidelijkheid, wie gaat er nu Ambiance bellen? Bellen met 126 personen daar naartoe heeft natuurlijk geen zin. Ik zal daarna wel met TPH bellen en alles haarfijn uitzoeken.
Vragen voor ze zijn natuurlijk:
*Waarom geld nog niet teruggestort
*Andere oplossing voor dit probleem
*Waarom niet eerder informeren, dat had beter gekund
*Waarom pas 's avonds na sluitingstijd mail versturen naar iedereen
Ik hoor het wel als er meer vragen zijn voor ze. Ik ben nu in ieder geval een middag/avondje weg.
Van een bedrijf met als motto "Met de hartelijke service van The Phone House" had ik inderdaad wel verwacht dat ze in ieder geval op tijd zouden regelen waar ze wel controle over hebben, en dat is het terugstorten van de centen.Hyp Hyper schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 17:07:
...
edit: En ik begrijp dat ik als Calimero klink, maar waarom kan een behoorlijk groot multinationaal bedrijf als PH het bedrag niet voorschieten om zijn klanten tevreden te stellen en aan beloftes jegens hen te voldoen en het dan uit te vechten met de leverancier die ze nu de zwarte piet toespelen? Wij zijn maar kleine partijtjes, PH is groot.
Dat "motto" is hun reclameslogan. En elke reclame is een leugen of op z'n minst misleidend. Toch lijken heel veel mensen daadwerkelijk verwachtingen bij zo'n slogan te krijgen. Voor TPH een zeer goede zaak natuurlijk, omdat de overgrote meerderheid van de klanten zo tevreden is met niets, terwijl de weinige klanten die daadwerkelijk "hartelijke service" nodig hebben, ongetwijfeld een minderheid vormen.W1LL3M schreef op zondag 01 april 2012 @ 02:21:
[...]
Van een bedrijf met als motto "Met de hartelijke service van The Phone House" had ik inderdaad wel verwacht dat ze in ieder geval op tijd zouden regelen waar ze wel controle over hebben, en dat is het terugstorten van de centen.
Verwijderd
Ik heb de brief er nog eens op nagekenen net.W1LL3M schreef op zondag 01 april 2012 @ 02:21:
Van een bedrijf met als motto "Met de hartelijke service van The Phone House" had ik inderdaad wel verwacht dat ze in ieder geval op tijd zouden regelen waar ze wel controle over hebben, en dat is het terugstorten van de centen.
Jawel hoor, want in dit topic staat de brief gequotet. Een brief kan niet worden gequotet als hij nog niet aangekomen is.Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 09:40:
[...]
Ik heb de brief er nog eens op nagekenen net.
Ze beloven inderdaad dat we de 119 euro teruggestort krijgen binnen dertig dagen. Maar er staat niet bij wanneer die dertig dagen in gaan.
Ook staat er geen verzenddatum/dagtekening op de brief of iets dergelijks. Er is nu niet meer na te gaan wanneer de brief verzonden is.
Betekent dit dat we de brief niet als "bewijs" kunnen gebruiken om aan te tonen dat ze te laat zijn met geld terugstorten?
Wat denk je zelf? Als er een ingangsdatum bij moet staan om geldig te zijn dan ga ik nooit meer iets online bestellen, want geen enkel bedrijf zet bij zijn levertijden een ingangsdatum. "Maar meneer, de levertijd gaat pas in als wij het product dat nog met de boot uit China moet komen binnen hebben."Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 09:40:
[...]
Ik heb de brief er nog eens op nagekenen net.
Ze beloven inderdaad dat we de 119 euro teruggestort krijgen binnen dertig dagen. Maar er staat niet bij wanneer die dertig dagen in gaan.
...
Als ze het maar vaak genoeg fout doen gaat zo'n slogan natuurlijk tegen je werken.RemcoDelft schreef op zondag 01 april 2012 @ 09:37:
[...]
Dat "motto" is hun reclameslogan. En elke reclame is een leugen of op z'n minst misleidend.
...
[ Voor 3% gewijzigd door W1LL3M op 01-04-2012 10:15 ]
Ik ben benieuwd.De bedragen zijn reeds terug gestort. Mocht je het einde van de dag nog niets hebben ontvangen wil ik je adviseren te mailen naar klantenreacties@phonehouse.nl.
En daarmee is het voor TPH klaar waarschijnlijk. Nu zullen we weer zeker een maand niks horen.
Ik heb dit naar ze gestuurd:Megamind schreef op maandag 02 april 2012 @ 08:11:
[...]
En daarmee is het voor TPH klaar waarschijnlijk. Nu zullen we weer zeker een maand niks horen.
Ik ben benieuwd wat ze reageren hierop.En wat wordt de oplossing voor degene die nu geen levertijd hebben? Is er al meer bekend?
https://twitter.com/#!/Yorin92/status/186686025752514560
Wat wens je dan te horen? Douane heeft ze en het is onbekend wanneer die ze vrijgeeft (als ze al vrijgegegeven worden)Megamind schreef op maandag 02 april 2012 @ 08:11:
[...]
Onzin. Wij hebben niks met AT te maken, net zoals TPH niks met de douance te maken heeft. AT (of de fabriek in ieder geval) zal eerst de "patentenkwestie" moeten ophelderen. Dus TPH gaat maar straks achter hun reet aanzitten.Gomez12 schreef op maandag 02 april 2012 @ 08:31:
[...]
Wat wens je dan te horen? Douane heeft ze en het is onbekend wanneer die ze vrijgeeft (als ze al vrijgegegeven worden)
Persoonlijk verwacht ik dat TPH nog met 1 keuze komt : Annuleren en een goodie krijgen (wat dat ook mag zijn) of door blijven wachten zonder zekerheid of die dingen ooit geleverd gaan worden.
Zolang die dingen bij douane liggen valt er niets te zeggen over uitleveringsdata (en of die dingen ooit wel uitgeleverd gaan worden,douane kan ze gewoon weigeren het land in te laten).
En een alternatief zit er zeer waarschijnlijk ook niet in na 3 maanden werk van TPH...
Hier nog niets. Zie ook mijn post een stukje omhoog.freggel schreef op maandag 02 april 2012 @ 08:58:
Heeft iemand zijn geld nu al terug, los van degenen die het al terug hadden?
Ik heb net weer eens gekeken, maar nog niets.
De 27ste is er 119 euro op mijn creditcard bijgeschrevenfreggel schreef op maandag 02 april 2012 @ 08:58:
Heeft iemand zijn geld nu al terug, los van degenen die het al terug hadden?
Ik heb net weer eens gekeken, maar nog niets.
Ja, dat dacht ik vrijdag ook.Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 09:06:
hier ook nog niets terug.
ik ga er vanuit dat het morgen toch op staat
Dat dacht ik dinsdag al.
Verwijderd
Je gaat ervan uit dat deze daadwerkelijk binnen zullen komen. Gezien de ervaringen afgelopen maanden lijkt me dat een buitengewoon optimistisch beeld van de situatie.NL-RaVeR schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:49:
Nee, nog niks gehoord. Heb mijn geld daarnaast ook nog niet terug (vanavond/morgen maar weer checken).
Ben ook wel benieuwd wie nou die eerste 20 klanten zijn die als eerste zo'n tablet krijgen, nu zit iedereen nog in onzekerheid terwijl dat voor 20 mensen opgehelderd kan worden...
Het gaat mij vooral om die eerste lading van 20 tablets die ze WEL kunnen leveren omdat ze die via een andere distributeur krijgen. Buiten die 20 tablets verwacht ik er eigenlijk ook niet veel meer van. Desondanks blijf ik graag optimistisch ja...Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:12:
[...]
Je gaat ervan uit dat deze daadwerkelijk binnen zullen komen. Gezien de ervaringen afgelopen maanden lijkt me dat een buitengewoon optimistisch beeld van de situatie.
Verwijderd
Volgens de mail kan Ambiance inderdaad 20 stuks leveren, maar volgens de vorige communicatie was het ook Ambiance dat geen verdere vertraging verwachtte, Ambiance dat stelde door een productiefout een maand vertraging te hebben en Ambiance dat nu stelt dat de bestelde tablets door de douane zijn vastgehouden.NL-RaVeR schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:36:
[...]
Het gaat mij vooral om die eerste lading van 20 tablets die ze WEL kunnen leveren omdat ze die via een andere distributeur krijgen. Buiten die 20 tablets verwacht ik er eigenlijk ook niet veel meer van. Desondanks blijf ik graag optimistisch ja...
Ik had aan Joost gevraagd of hij misschien kon bellen, dat staat wat professioneler als een persman belt welke het dan netjes kan verwoorden in een update oid, maar helaas nog niks teruggehad.RemcoDelft schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:51:
Heeft iemand al contact gehad met Ambiance zelf?
Verwijderd
Succes met je tablet.Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:12:
Ik ben echt geboren voor het geluk, zojuist amp aan de lijn eimdelijk morgen de tablet, alleen nog geld terugkrijgen, succes allemaal.
Goed voor jou.Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:12:
Ik ben echt geboren voor het geluk, zojuist amp aan de lijn eimdelijk morgen de tablet, alleen nog geld terugkrijgen, succes allemaal.
[ Voor 19% gewijzigd door The CarNagE Man op 02-04-2012 14:39 ]
Het is de Ambiance ATP-103G. Daarvoor hoef ik geen foto's te hebben.The CarNagE Man schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:47:
Ik zal foto's maken zodra ik hem binnen heb. Dan kunnen jullie allemaal zien wat voor een soort modellen ze uitgeleverd hebben. Als iedereen in dit topic die het krijgt dit even doet dan kunnen we kijken wat voor een modellen we hebben..
Daarvoor bedoel ik het ook niet. Dat het dat model is snap ik ook wel. Misschien dat die 20 opnieuw verpakt zijn en sommige niet. Door foto's kunnen we zien of daar verschillen in zitten.. Tis maar een idee...Yorin schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:48:
[...]
Het is de Ambiance ATP-103G. Daarvoor hoef ik geen foto's te hebben.
Ik ben hier wel benieuwd naar, vooral het type verpakking en of iedereen dezelfde verpakking heeft.The CarNagE Man schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:52:
[...]
Daarvoor bedoel ik het ook niet. Dat het dat model is snap ik ook wel. Misschien dat die 20 opnieuw verpakt zijn en sommige niet. Door foto's kunnen we zien of daar verschillen in zitten.. Tis maar een idee...
[ Voor 25% gewijzigd door Yorinn op 02-04-2012 15:12 ]
Goed idee om te bellen, want ben ook wel benieuwd wat er voor alle ander personen (including me) gaat gebeuren. Zelf ook geen telefoon over Tablet gekregen en nog geen geld terug gekregen (mastercard). Als ik kon zou ik zelf wel bellen, maar dit gaat niet vanuit België naar het 0900 nummer van TPH.Yorin schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:11:
Ik ga denk ik maar rond een uurtje of half vijf bellen met ze. Heb en het geld niet terug en de tablet niet. De tablet kan ik nog begrijpen, maar waarom de vorige keer zeggen dat de manager de volgende keer zou bellen en het dan niet doen, is mij de grote vraag.
En mij is nu ook de vraag of degene die de tablet wel ontvangen morgen/de rest van de week of die wel een hoes erbij krijgen. Ze komen namelijk van een andere leverancier af.
Je kan altijd proberen om er bij die ontiegelijke k*t-chat van hun door te komen. Hij staat Online, maar er is nooit een medewerker die je te woord wilt staan.timofp schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:17:
[...]
Goed idee om te bellen, want ben ook wel benieuwd wat er voor alle ander personen (including me) gaat gebeuren. Zelf ook geen telefoon over Tablet gekregen en nog geen geld terug gekregen (mastercard). Als ik kon zou ik zelf wel bellen, maar dit gaat niet vanuit België naar het 0900 nummer van TPH.
Ik denk ik probeer het even.Yorin schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:19:
[...]
Je kan altijd proberen om er bij die ontiegelijke k*t-chat van hun door te komen. Hij staat Online, maar er is nooit een medewerker die je te woord wilt staan.
Grappig, Youp van 't hek bij TPH?[15:24:13] U chat momenteel met Youp
[15:24:13] Youp: Goedemiddag, waarmee kan ik u van dienst zijn?
[15:24:13] Youp: Goedemiddag, waarmee kan ik u van dienst zijn?
[15:24:21] Elbert: Hallo!
[15:25:05] Elbert: Een kennis van mij heeft een tablet besteld bij The Phone house, maar nu heb ik van hem begrepen dat ze in Nederland zijn maar nog niet geleverd worden. Klopt dat?
[15:26:06] Chat is gestopt
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Goed dat je ermee bezig bent. Is er al iemand die het bij Ambiance zelf heeft geprobeerd om die te bellen?Virtuozzo schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:31:
Ik ben er bij het douane kantoor schiphol cargo nog niet in geslaagd bevestiging te krijgen dat er een verzending vastgehouden wordt met referentie aan de fabrikant, wat best vreemd is. Kan een kwestie zijn van misschien een andere bedrijfsnaam gebruikt voor levering, dus we blijven het proberen.
Zulk soort dingen mogen ze toch niet zeggen neem ik aan?Virtuozzo schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:31:
Ik ben er bij het douane kantoor schiphol cargo nog niet in geslaagd bevestiging te krijgen dat er een verzending vastgehouden wordt met referentie aan de fabrikant, wat best vreemd is. Kan een kwestie zijn van misschien een andere bedrijfsnaam gebruikt voor levering, dus we blijven het proberen.
danielkraak schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:39:
[...]
Zulk soort dingen mogen ze toch niet zeggen neem ik aan?
Je krijgt binnen 2 weken antwoord zeggen ze. Ook als het een antwoord is op een eerdere vraag aan ze.Jeroen10 schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:47:
Om een e-mail met een vraag naar Phonehouse zelf ook nog niets gehoord. Ik krijg steeds meer het gevoel dat ze absoluut ***** aan ons hebben, heb het zelden zo slecht gezien. `
[...]
[ Voor 17% gewijzigd door Yorinn op 02-04-2012 15:53 ]
Ik heb het niet geprobeerd. Ik ga zometeen TPH zelf om opheldering vragen.Mr.Joker schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:01:
Niemand ambiance te pakken gekregen?
[ Voor 15% gewijzigd door Yorinn op 02-04-2012 16:25 ]
En je hebt nu gebeld met TPH of Ambiance?Mr.Joker schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:28:
Heb gebeld.
Na paar minuten gewacht te hebben vertelde meneer aan de telefoon mij dat de levering inderdaad wordt vastgehouden.
Hoe lang dat gaat duren was nog niet bekend volgen hem, aangezien hij als servicedesk medewerker niet bij alle informatie kon komen, maar volgens hem zou TPH meer moeten weten hiervan, aangezien deze levering rechtstreeks naar TPH wordt verstuurd en niet naar Ambiance zelf.
verder was er niemand die kon helpen die meer info had oid.
[ Voor 12% gewijzigd door Yorinn op 02-04-2012 16:30 ]
Ook niet de mogelijkheid om het via een ander netwerk te proberen?Yorin schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:29:
[...]
En je hebt nu gebeld met TPH of Ambiance?
Ik probeer nu via de Chat een medewerker te krijgen, maar ze hebben geen zin vandaag. Telkens een melding dat er geen medewerker is die met me wil praten, terwijl de Chat online is.
Hier ook nog geen geld. Daarvoor probeer ik ze nu (gratis) te bereiken. Ik heb al €21,- uitgegeven aan telefoonkosten met TPH.BluRay schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:34:
[...]
Ook niet de mogelijkheid om het via een ander netwerk te proberen?
Volgens mij hebben ze jou IP Adres gewoon geblokkeerd.
Idioten daar zeg.
En op twitter zeggen dat we uiterlijk maandag het geld hebben.
Nou.. ik heb nog niks ontvangen.
[ Voor 8% gewijzigd door Yorinn op 02-04-2012 16:37 ]
Wat krijg je te zien als je geblokkeerd bent?MrN schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:38:
Ik ben ook geblokt op de chat als je kritische vragen stelt blokkeren ze je daar.
Daarvan slaan die medewerkers op tilt ofzo ik snap het ook niet.
Wel raar dat TPH meer moet weten volgens Ambiance en het andersom ook zo is.Mr.Joker schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:28:
Heb gebeld.
Na paar minuten gewacht te hebben vertelde meneer aan de telefoon mij dat de levering inderdaad wordt vastgehouden.
Hoe lang dat gaat duren was nog niet bekend volgen hem, aangezien hij als servicedesk medewerker niet bij alle informatie kon komen, maar volgens hem zou TPH meer moeten weten hiervan, aangezien deze levering rechtstreeks naar TPH wordt verstuurd en niet naar Ambiance zelf.
verder was er niemand die kon helpen die meer info had oid.
Maar ik wacht wel af wat ze morgen te zeggen hebben op de Chat en via Twitter.De leverancier Ambiance Technology heeft ons laten weten dat zij sinds enige tijd verwikkeld is in een patentendiscussie met een andere fabrikant. Vanmorgen is, naar zeggen van Ambiance Technology, om die reden beslag gelegd op de Ambiance AT tablets voor Phone House.
[ Voor 159% gewijzigd door Yorinn op 02-04-2012 16:48 ]
[ Voor 3% gewijzigd door thefox154 op 02-04-2012 16:50 ]
Je hebt deze dan ook gezien: nieuws: Betwiste Phone House-tablets niet geleverd door patentruzie ?thefox154 schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:49:
Huh loopt dit nog steeds!!!! Ik ben helemaal verbaast zag het topic vandaag een paar keer langskomen, dacht laat ik is nieuwsgierig doen tph zou dit opgelost hebben. Niet dus naar nu blijkt. TPH heeft goede publiciteit gehad op de frontpage, want ze leveren toch.
Als ik het nu goed begrijp hebben maar een paar mensen wat gehad??? Na aanleiding van het artikel denkt iedereen dat TPH een nette club is. Tweakers.net zal hier toch echt even wat aan moeten doen, ze plaatsen het positieve nieuws, dan moeten ze het verhaal ook volledig gaan vertellen.
Wordt tijd voor een rectificatie op de frontpage: 'The Phone House komt wederom beloftes niet na!'
Als ik hier de reacties van medewerkers lees dan is dat toch echt om te huilen, wat een club. Pak ze aan jongens!!!
Dat artikel wekt toch een indruk als "TPH kan er niets aan doen", omdat het artikel afkomstig is van hun persbericht.Yorin schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:52:
[...]
Je hebt deze dan ook gezien: nieuws: Betwiste Phone House-tablets niet geleverd door patentruzie ?
Pas na ongeveer 40 seconden? Zo ja, ben ik ook geblokkeerd zonder enige reden.
Ja ze doen ook zo aan de telefoon maar uiteindelijk heb ik bij hun besteld en niet bij Ambiance.RemcoDelft schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:55:
[...]
Dat artikel wekt toch een indruk als "TPH kan er niets aan doen", omdat het artikel afkomstig is van hun persbericht.
Ja dat doen ze als je teveel vragen stelt he.Yorin schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:21:
[...]
Pas na ongeveer 40 seconden? Zo ja, ben ik ook geblokkeerd zonder enige reden.
Ook aan de telefoon werd ik vorige week niet zo hartelijk ontvangen als hun service schijnt te zijn.
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq