Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:06
Ik verwacht die bovenste.
Die onderste lijkt mij gewoon een winkel oid te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:59
Yorin schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:45:
Ik zie op de website van Ambiance 2 telefoonnummers staan, welke is de goede?

+31-73-614 56 56 (http://www.attablet.com/contact)
+31-85-784 16 57 (http://atplaza.eu/nl/contact.html)
Op de website van AT zelf staat weer een ander nr:
http://www.ambiancetechno...e&id=14&Itemid=19&lang=en

Volgens mij is ATplaza 'gewoon' een webshop.

Alleen is attablet.com een 073 nr, terwijl ze in Hilversum zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:29:

I.d.d ik was en ben teleur gesteld,maar het is niet eerlijk van mij TPH zo te beledigen terwijl ze
wel hun uiterste best hebben gedaan .
Of dat zo is is nogal lastig te beoordelen. Het zou kunnen dat zij door Ambiance gruwelijk zijn belazerd, en door die partij met smoesjes aan het lijntje zijn gehouden, maar dat is gewoon niet iets dat je als klant van TPH kan beoordelen.
Het enige wat ik vaststel is dat de zaken die TPH zelf wel in de hand heeft ook niet correct zijn afgehandeld. TPH heeft bijvoorbeeld toegezegd binnen 30 dagen de betaling terug te storten, maar dat is gezien de reacties hier zeker niet bij iedereen gebeurd. Dus is de stelling van TPH waar is dat ze het slachtoffer zijn van een onbetrouwbare leverancier en dat ze zelf er alles aan hebben gedaan ? Geen idee, maar ik heb voldoende reden TPH niet te geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Dus het zijn nu 4 telefoonnummers voor 1 bedrijf. Welk nummer is de vorige keer gebeld met de vraag OF er een bestelling stond van TPH?

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17:02

thof

FP ProMod
Volgens de oldschool telefoongids is het:

Ambiance Technology BV
Het Zuiderkruis 9/F
5215MV 's-Hertogenbosch
Tel: 073-6145656

Bron:http://www.detelefoongids.nl/bg-l/16114969-Ambiance+Technology+BV/vermelding/

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Laatst online: 09-11-2021
Gomez12 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 01:07:
[...]

Explain? Of is het enkel een stomme meneer/mevrouw omdat jij je speeltje nog niet hebt en nu in een hoekje zit te huilen?
Natuurlijk is het stom omdat ik mijn speeltje niet heb. Ik ben vrij om dat te vinden.
Ik had hetzelfde gedaan als patenthouder, maar dan weet ik ook dat anderen mijn actie stom zouden vinden. Dat hoort erbij. Ik vind die patenthouder stom, de patenthouder weet dat en het boeit hem niet. Dan nog vind ik hem stom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Trommelrem schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 14:05:
[...]

Natuurlijk is het stom omdat ik mijn speeltje niet heb. Ik ben vrij om dat te vinden.
Ik had hetzelfde gedaan als patenthouder, maar dan weet ik ook dat anderen mijn actie stom zouden vinden. Dat hoort erbij. Ik vind die patenthouder stom, de patenthouder weet dat en het boeit hem niet. Dan nog vind ik hem stom.
Tja, imho vrij normale reactie van een dreinend 5-jarig kind wat zijn zin niet krijgt. Ik had enkel de verwachting dat jij ouder was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
Gomez12 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 14:10:
[...]

Tja, imho vrij normale reactie van een dreinend 5-jarig kind wat zijn zin niet krijgt. Ik had enkel de verwachting dat jij ouder was...
Ik denk dat heel veel mensen het stom vinden. Dat is nou eenmaal menselijk.
Begrip heb ik er wel voor, vandaar dat ik het dus maar gewoon afwacht. Maar dan nog blijf ik het stom vinden. Volwassenen vinden ook dingen stom, het verschil is dat volwassenen iets stom kunnen vinden en er toch begrip voor kunnen opbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Mijn begrip is inmiddels op, die heb ik tot nu toe altijd nog gehad, maar ik heb genoeg van de telkens nieuwe redenen, terwijl elke keer wordt gedaan alsof de kans 90% is dat hij dan wel wordt geleverd.
  • Voorraad op, niet meer leverbaar
  • Chinees nieuwjaar , maand extra levertijd
  • Productiefout, weer een maand extra levertijd
  • Alles is in beslag genomen door de douane, onbekende levertijd
Het begint echt op leugens te lijken van The Phone House:
  • Waardeloze communicatie. Altijd een maand totaal niets te horen krijgen tot de laatste dag van de maand.
  • Elke keer weer een nieuw excuus.
  • Het is verdacht en begint op leugens te lijken. Patentzaak op een product dat EOL is van een kleine fabrikant.
  • Ook al is het geen leugen. We hebben recht op een oplossing na 3 maanden te hebben gewacht.
  • Ze horen maar een andere oplossing te bieden en deze zaak eens af te ronden.
Ik vind het jammer om te horen dat er al mensen zijn die iets hebben van... "zonde dan, dan maar geen goede tablet voor €119, volgende keer beter.". Ik vind dit echt ongehoord van The Phone House. Het ziet er naar uit dat het wel maanden kan gaan duren, voordat wij een oplossing hebben. Sommige mensen hebben al een nieuwe tablet gekocht. Het aantal klanten dat overblijft en daadwerkelijk iets tegen het onrecht wil doen, wordt steeds lager. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Maar even voor de duidelijkheid, wie gaat er nu Ambiance bellen? Bellen met 126 personen daar naartoe heeft natuurlijk geen zin. Ik zal daarna wel met TPH bellen en alles haarfijn uitzoeken.

Vragen voor ze zijn natuurlijk:

*Waarom geld nog niet teruggestort
*Andere oplossing voor dit probleem
*Waarom niet eerder informeren, dat had beter gekund
*Waarom pas 's avonds na sluitingstijd mail versturen naar iedereen

Ik hoor het wel als er meer vragen zijn voor ze. Ik ben nu in ieder geval een middag/avondje weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-10 00:44
Ik ga nergens heen.

Ze pakken het overigens wel slim aan.. ze wisten dinsdag al dat het 'm deze week sowieso niet zou worden maar toch geven ze pas aan het einde van de week na de sluiting van de kantoren een persbericht af dat de tablet toch niet geleverd wordt. Dan zijn ze twee dagen niet bereikbaar.. dat betekent dat mensen twee dagen kunnen afkoelen, er moedeloos van worden en vervolgens afhaken.

Ik heb alle tijd, als ik m'n geld maar een keer terug krijg. Dat de tablet bij de douane ligt tot daar aan toe.. maar zeggen dat je binnen 30 dagen het geld retourneert en dit vervolgens simpelweg niet doet.. dat schiet er bij mij wel verkeerd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Yorin schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:31:
[...]
*Hoe verwacht TPH het nu op te kunnen gaan lossen en op welke termijn?
*Wat zal het volgende communicatiemoment zijn?
*Wat speelt er echt?

De pootjes laten hangen en wachten tot Ambiance iets laat weten zou wel een erg passieve houding zijn voor een partij welke met een leveringsprobleem richting haar klanten zit.

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
Wow wat een dringende vragen, daar kan ik zelfs een antwoord op geven.
Het is een deal met AT, ze wachten op het geld van AT

Afhankelijk van wat de douane zegt.

Hoezo eerder? De tablets kwamen pas vrijdag in NL aan, dat is goed gegaan (volgens het laatste schema althans :) )
Eerder informeren had alleen maar weer geleid tot extra "beloftes of leugens" volgens sommigen hier.

Waarschijnlijk omdat toen pas de mail klaar was.

Als normaal gesproken de vrachtwagen van schiphol om 3 uur komt, dan wordt er om 4 uur eens gebeld waar die blijft, dan wordt er pas geconstateerd dat de tablets niet gaan komen, dan nog in een uurtje de mail opstellen et voila, je zit buiten sluitingstijd.
nubcaek schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:32:
Ze pakken het overigens wel slim aan.. ze wisten dinsdag al dat het 'm deze week sowieso niet zou worden maar toch geven ze pas aan het einde van de week na de sluiting van de kantoren een persbericht af dat de tablet toch niet geleverd wordt. Dan zijn ze twee dagen niet bereikbaar.. dat betekent dat mensen twee dagen kunnen afkoelen, er moedeloos van worden en vervolgens afhaken.
Je beseft dat je hun nu gewoon glashard beschuldigd van liegen? Je gaat me echt niet wijsmaken dat TPH op dinsdag al wist dat op vrijdag de douane ze zou tegenhouden, zij hebben geen glazen bol namelijk.
spone schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:37:
[...]
*Hoe verwacht TPH het nu op te kunnen gaan lossen en op welke termijn?
Net zoals alle eerdere tragedies is dit wederom overmacht, TPH kan dus geen letterlijke termijn opgeven.

*Wat zal het volgende communicatiemoment zijn?
Ehm, als ze meer info hebben. Dus als hun 1 maand lang geen info van douane krijgen dan is er vanuit hun 1 maand lang geen communicatiemoment.

*Wat speelt er echt?
Ik vermoed Illuminati en de moord op JFK en dat de gefakete maanlanding op die tablets gemaakt is. Waardoor niemand die tablets meer mag hebben van het shadow-conspiracy lab, die zetten dan ook alles in het werk om TPH die dingen niet uit te laten leveren.
Verwacht je hier serieus een ander antwoord op te gaan krijgen als het officiele verhaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:06
Betaal jij aan AT? Nee aan TPH. TPH moet het geld terugstorten niet AT.
Je hebt niks met AT te maken. Hoe TPH hun geld dan weer terugkrijgt is niet onze zaak.

Het geld hadden ze dus allang terug kunnen storten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
chronoz schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:16:
  • Voorraad op, niet meer leverbaar
  • Chinees nieuwjaar, maand extra levertijd
  • Productiefout, weer een maand extra levertijd
  • Alles is in beslag genomen door de douane, onbekende levertijd
• Voorraad op: Gebeurt nou eenmaal.
• Chinees Nieuwjaar: Is ook een valide argument, zeker in zo'n situatie als deze, waarbij er een hele batch nieuwe tablets moeten worden geproduceerd. Probeer zelf iets uit die regio te bestellen rond Chinees nieuwjaar. Bestelling wordt gegarandeerd vertraagd.
• Productiefout: Nouja, is wel echt heel erg pech hebben. Wellicht heeft het iets te maken met de patenten.
• Douane van Schiphol houdt de tablets even vast: Kan te maken hebben met de productiefout.

Ik geloof ergens wel dat zowel TPH als wij gewoon dikke pech hebben gehad en dat TPH er zelf ook vrij weinig meer aan kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheesefrog
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-03-2024
Gomez12 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:52:
Je beseft dat je hun nu gewoon glashard beschuldigd van liegen? Je gaat me echt niet wijsmaken dat TPH op dinsdag al wist dat op vrijdag de douane ze zou tegenhouden, zij hebben geen glazen bol namelijk.
Die tablets zijn dinsdag aangekomen, maar een ander bedrijf heeft beslag laten leggen op de tablets omdat de tablet patenten zou schenden. "Ik kan niet zeggen welk bedrijf", stelt Teeuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08 20:56
.Maarten schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 16:04:
Betaal jij aan AT? Nee aan TPH. TPH moet het geld terugstorten niet AT.
Je hebt niks met AT te maken. Hoe TPH hun geld dan weer terugkrijgt is niet onze zaak.

Het geld hadden ze dus allang terug kunnen storten.
Dat dus.

Mij lijkt het dat we alleen met Phone House te maken hebben. Ze lijken nu verantwoordelijkheid af te schuiven naar AT. Best kans dat PH er niets aan kan doen, maar het is grof gezegd hun probleem dat ze niet aan de afspraken die zíj met ons gemaakt hebben niet kunnen voldoen.

Ik zou het fatsoenlijk van hen vinden om eerst aan hun belofte aan ons te voldoen (hetzij door de tablet te leveren, hetzij door een alternatief aan te bieden) en het dan met AT uit te vechten. Zij hebben tenslotte de overeenkomst met ons en niet AT.

Dat we ons geld nog niet terug hebben gekregen zoals beloofd vind ik ook niet juist vanwege het bovenstaande. Wij hebben een overeenkomst met PH, niet met AT. Dat PH op geld van AT wacht mag niet ons probleem worden.

edit: En ik begrijp dat ik als Calimero klink, maar waarom kan een behoorlijk groot multinationaal bedrijf als PH het bedrag niet voorschieten om zijn klanten tevreden te stellen en aan beloftes jegens hen te voldoen en het dan uit te vechten met de leverancier die ze nu de zwarte piet toespelen? Wij zijn maar kleine partijtjes, PH is groot. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Hyp Hyper op 31-03-2012 17:17 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 22:29
Als TPH nu slim was, hadden ze gewoon een netbook als alternatief moeten bieden. Na genoeg dezelfde specs met als enig minpuntje dat hij iets dikker is omdat er een normaal toetsenbord op zit.
Ze kunnen ze nooit voor die € 119,- bij bestellen en een netbookje had de schade nog enigsinds kunnen beperken.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Hyp Hyper schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 17:07:
[...]
edit: En ik begrijp dat ik als Calimero klink, maar waarom kan een behoorlijk groot multinationaal bedrijf als PH het bedrag niet voorschieten om zijn klanten tevreden te stellen en aan beloftes jegens hen te voldoen en het dan uit te vechten met de leverancier die ze nu de zwarte piet toespelen? Wij zijn maar kleine partijtjes, PH is groot. :)
Dat niet alleen, stel nou dat AT niks terugbetaalt? Dan moet PH het alsnog betalen aan de klanten, daar verandert niets aan.

Let wel: ik heb nooit officieel van PH gehoord dat ze wachten op een terugbetaling van AT, dat is hier ooit geopperd en daarna een beetje aangehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-09 15:56

MrN

Het is ook een stelletje bij elkaar die klantenservice van The Phonehouse.
Elke keer is er wel weer wat anders vanuit hun kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Maar even voor de duidelijkheid, wie gaat er nu Ambiance bellen? Bellen met 126 personen daar naartoe heeft natuurlijk geen zin. Ik zal daarna wel met TPH bellen en alles haarfijn uitzoeken.

Ik hoor het wel als er meer vragen zijn voor ze. Ik ben nu in ieder geval een middag/avondje weg.
Ik heb geen mail gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:27

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Hyp Hyper schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 17:07:
...

Van een bedrijf met als motto "Met de hartelijke service van The Phone House" had ik inderdaad wel verwacht dat ze in ieder geval op tijd zouden regelen waar ze wel controle over hebben, en dat is het terugstorten van de centen.

Maar zelfs die service blijken ze niet te kunnen leveren, zelfs na een belofte die ze zwart op wit hebben gedaan. Die belofte komt dus niet van een twitter/helpdesk medewerker die verder niets te zeggen heeft en alleen de zaak probeert te sussen.

Er gaat iets goed fout bij TPH, en het zou me niets verbazen als er intern meer problemen zijn. Het zal niet de eerste keer zijn dat een bedrijf klanten aan het lijntje houdt met ontwijkende antwoorden en smoesjes totdat het faillissement een feit is. En dan kunnen we allemaal naar onze centen fluiten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
W1LL3M schreef op zondag 01 april 2012 @ 02:21:
[...]

Van een bedrijf met als motto "Met de hartelijke service van The Phone House" had ik inderdaad wel verwacht dat ze in ieder geval op tijd zouden regelen waar ze wel controle over hebben, en dat is het terugstorten van de centen.
Dat "motto" is hun reclameslogan. En elke reclame is een leugen of op z'n minst misleidend. Toch lijken heel veel mensen daadwerkelijk verwachtingen bij zo'n slogan te krijgen. Voor TPH een zeer goede zaak natuurlijk, omdat de overgrote meerderheid van de klanten zo tevreden is met niets, terwijl de weinige klanten die daadwerkelijk "hartelijke service" nodig hebben, ongetwijfeld een minderheid vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W1LL3M schreef op zondag 01 april 2012 @ 02:21:

Ik heb de brief er nog eens op nagekenen net.
Ze beloven inderdaad dat we de 119 euro teruggestort krijgen binnen dertig dagen. Maar er staat niet bij wanneer die dertig dagen in gaan.
Ook staat er geen verzenddatum/dagtekening op de brief of iets dergelijks. Er is nu niet meer na te gaan wanneer de brief verzonden is.

Betekent dit dat we de brief niet als "bewijs" kunnen gebruiken om aan te tonen dat ze te laat zijn met geld terugstorten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 09:40:
[...]

Ze beloven inderdaad dat we de 119 euro teruggestort krijgen binnen dertig dagen. Maar er staat niet bij wanneer die dertig dagen in gaan.
Ook staat er geen verzenddatum/dagtekening op de brief of iets dergelijks. Er is nu niet meer na te gaan wanneer de brief verzonden is.

Betekent dit dat we de brief niet als "bewijs" kunnen gebruiken om aan te tonen dat ze te laat zijn met geld terugstorten?
Jawel hoor, want in dit topic staat de brief gequotet. Een brief kan niet worden gequotet als hij nog niet aangekomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:27

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 09:40:
[...]

...
Wat denk je zelf? Als er een ingangsdatum bij moet staan om geldig te zijn dan ga ik nooit meer iets online bestellen, want geen enkel bedrijf zet bij zijn levertijden een ingangsdatum. "Maar meneer, de levertijd gaat pas in als wij het product dat nog met de boot uit China moet komen binnen hebben."
RemcoDelft schreef op zondag 01 april 2012 @ 09:37:
[...]

Dat "motto" is hun reclameslogan. En elke reclame is een leugen of op z'n minst misleidend.

...
Als ze het maar vaak genoeg fout doen gaat zo'n slogan natuurlijk tegen je werken.

Het is niet vanwege hun slogan dat ze het geld op tijd moeten terugstorten, maar vanwege hun verplichtingen en beloftes. Service zullen ze ook moeten leveren anders houden ze geen klanten meer over.

[ Voor 3% gewijzigd door W1LL3M op 01-04-2012 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Niet het beste nieuws, maar:
De bedragen zijn reeds terug gestort. Mocht je het einde van de dag nog niets hebben ontvangen wil ik je adviseren te mailen naar klantenreacties@phonehouse.nl.
Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Yorin schreef op maandag 02 april 2012 @ 07:25:
Niet het beste nieuws, maar:

[...]

Ik ben benieuwd.
En daarmee is het voor TPH klaar waarschijnlijk. Nu zullen we weer zeker een maand niks horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Megamind schreef op maandag 02 april 2012 @ 08:11:
[...]

En daarmee is het voor TPH klaar waarschijnlijk. Nu zullen we weer zeker een maand niks horen.
Ik heb dit naar ze gestuurd:
En wat wordt de oplossing voor degene die nu geen levertijd hebben? Is er al meer bekend?

https://twitter.com/#!/Yorin92/status/186686025752514560
Ik ben benieuwd wat ze reageren hierop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
Megamind schreef op maandag 02 april 2012 @ 08:11:
[...]

Wat wens je dan te horen? Douane heeft ze en het is onbekend wanneer die ze vrijgeeft (als ze al vrijgegegeven worden)

Persoonlijk verwacht ik dat TPH nog met 1 keuze komt : Annuleren en een goodie krijgen (wat dat ook mag zijn) of door blijven wachten zonder zekerheid of die dingen ooit geleverd gaan worden.

Zolang die dingen bij douane liggen valt er niets te zeggen over uitleveringsdata (en of die dingen ooit wel uitgeleverd gaan worden,douane kan ze gewoon weigeren het land in te laten).
En een alternatief zit er zeer waarschijnlijk ook niet in na 3 maanden werk van TPH...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Gomez12 schreef op maandag 02 april 2012 @ 08:31:
[...]

Wat wens je dan te horen? Douane heeft ze en het is onbekend wanneer die ze vrijgeeft (als ze al vrijgegegeven worden)

Persoonlijk verwacht ik dat TPH nog met 1 keuze komt : Annuleren en een goodie krijgen (wat dat ook mag zijn) of door blijven wachten zonder zekerheid of die dingen ooit geleverd gaan worden.

Zolang die dingen bij douane liggen valt er niets te zeggen over uitleveringsdata (en of die dingen ooit wel uitgeleverd gaan worden,douane kan ze gewoon weigeren het land in te laten).
En een alternatief zit er zeer waarschijnlijk ook niet in na 3 maanden werk van TPH...
Onzin. Wij hebben niks met AT te maken, net zoals TPH niks met de douance te maken heeft. AT (of de fabriek in ieder geval) zal eerst de "patentenkwestie" moeten ophelderen. Dus TPH gaat maar straks achter hun reet aanzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-10 14:42
Heeft iemand zijn geld nu al terug, los van degenen die het al terug hadden?

Ik heb net weer eens gekeken, maar nog niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

freggel schreef op maandag 02 april 2012 @ 08:58:

Hier nog niets. Zie ook mijn post een stukje omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

freggel schreef op maandag 02 april 2012 @ 08:58:

De 27ste is er 119 euro op mijn creditcard bijgeschreven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier ook nog niets terug.

ik ga er vanuit dat het morgen toch op staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 09:06:
hier ook nog niets terug.

ik ga er vanuit dat het morgen toch op staat
Ja, dat dacht ik vrijdag ook. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

freggel schreef op maandag 02 april 2012 @ 09:13:
[...]

Ja, dat dacht ik vrijdag ook. :+
Dat dacht ik dinsdag al. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anders maar incasso :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Het blijft wel stil aan de kant van TPH. Zou er dan toch iets aankomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-10 00:13

FlyEragon

Alien Monkeys

Denk dat ze zelf ook nog niet weten hoe en wat precies. Ze zijn ook maar pas begonnen met werken he, denk niet dat het mogelijk is dat ze nu al een antwoord hebben. Waarschijnlijk moet er eerst overlegd worden, contact opgenomen worden met AT, contact opnemen met douane etc. Duurt nog wel eventjes denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Maar heeft verder iemand al wat gehoord van TPH of Ambiance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:48
Nee, nog niks gehoord. Heb mijn geld daarnaast ook nog niet terug (vanavond/morgen maar weer checken).
Ben ook wel benieuwd wie nou die eerste 20 klanten zijn die als eerste zo'n tablet krijgen, nu zit iedereen nog in onzekerheid terwijl dat voor 20 mensen opgehelderd kan worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Ik ga ze de komende dagen maar flink bellen denk ik als ze zo door gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NL-RaVeR schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:49:
Nee, nog niks gehoord. Heb mijn geld daarnaast ook nog niet terug (vanavond/morgen maar weer checken).
Ben ook wel benieuwd wie nou die eerste 20 klanten zijn die als eerste zo'n tablet krijgen, nu zit iedereen nog in onzekerheid terwijl dat voor 20 mensen opgehelderd kan worden...
Je gaat ervan uit dat deze daadwerkelijk binnen zullen komen. Gezien de ervaringen afgelopen maanden lijkt me dat een buitengewoon optimistisch beeld van de situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Momenteel wil ik vooral mijn geld eindelijk terug.
Als er verder niets meer van komt loop ik voortaan met een grote boog om Phone House heen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Maar volgens mij is de Twitter Webcare afwezig vandaag. Ze heeft al sinds 7:00 niets laten horen. Of het overleg duurt iets langer dan gepland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:48
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:12:
[...]

Je gaat ervan uit dat deze daadwerkelijk binnen zullen komen. Gezien de ervaringen afgelopen maanden lijkt me dat een buitengewoon optimistisch beeld van de situatie.
Het gaat mij vooral om die eerste lading van 20 tablets die ze WEL kunnen leveren omdat ze die via een andere distributeur krijgen. Buiten die 20 tablets verwacht ik er eigenlijk ook niet veel meer van. Desondanks blijf ik graag optimistisch ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

En als ze deze tablet niet kunnen leveren dan moeten ze maar een gelijkwaardig alternatief zoeken. Met Windows 7 en minimaal 10 inch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NL-RaVeR schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:36:
[...]

Het gaat mij vooral om die eerste lading van 20 tablets die ze WEL kunnen leveren omdat ze die via een andere distributeur krijgen. Buiten die 20 tablets verwacht ik er eigenlijk ook niet veel meer van. Desondanks blijf ik graag optimistisch ja...
Volgens de mail kan Ambiance inderdaad 20 stuks leveren, maar volgens de vorige communicatie was het ook Ambiance dat geen verdere vertraging verwachtte, Ambiance dat stelde door een productiefout een maand vertraging te hebben en Ambiance dat nu stelt dat de bestelde tablets door de douane zijn vastgehouden.
Niet bijzonder betrouwbaar lijkt me.
Het kan ook zijn dat het allemaal smoesjes zijn van phonehouse, die houden zich ook niet aan hun belofte over terug betaling, dus ook niet een bepaald betrouwbare bron.
Maar Phonehouse had oorspronkelijk nog een aantal Ambiance tablets in hun winkels liggen die ze niet wilde verkopen (want demo exemplaar), misschien dat ze die weer netjes inpakken en versturen. In ieder geval is het allemaal maar een erg raar verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Heeft iemand al contact gehad met Ambiance zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
RemcoDelft schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:51:
Heeft iemand al contact gehad met Ambiance zelf?
Ik had aan Joost gevraagd of hij misschien kon bellen, dat staat wat professioneler als een persman belt welke het dan netjes kan verwoorden in een update oid, maar helaas nog niks teruggehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben echt geboren voor het geluk, zojuist amp aan de lijn eimdelijk morgen de tablet, alleen nog geld terugkrijgen, succes allemaal.

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:12:
Ik ben echt geboren voor het geluk, zojuist amp aan de lijn eimdelijk morgen de tablet, alleen nog geld terugkrijgen, succes allemaal.

Succes met je tablet.

Zo te zien worden ze dus wel uitgeleverd de 20 eersten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:12:

Goed voor jou. :)

Zelf ben ik inmiddels genoeg murw geslagen door PH dat ik alle alternatieven pik, ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geen12
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-09 15:05
Ook ik krijg de tablet morgen. Ik ben net ook gebeld door amp. Gelukkig had ik het onder rembours besteld, waardoor ik niet op het geld hoeft te wachten.

Ik heb de tablet al bestond voordat deze forum werd gestart en behoort dan tot de eerste 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Heb zojuist gebeld met Jan- Willem van The Phonehouse.
Hij probeert het een beetje af te schuiven op Ambiance en hun patentdiscussie en dat The Phonehouse er alles aandoet. Heb duidelijk aangegeven dat hun 3 x een afspraak niet zijn nagekomen en ik hier absoluut niet blij mee ben. Ik heb met The Phonehouse van doen en niet met Ambiance dus hun moeten het maar oplossen. Hun pretenderen als service een 8 tot 10 te willen maar in dit geval krijgen ze op het gebied van communicatie van mij een 1. Heb hem dit duidelijk aangegeven en hij zei dat hij het ook erg betreurde.

De tablets zouden nog bij de douane liggen en als ze hierdoor waren zsm worden uitgeleverd aan ons.
Echter hoelang dit duurt wist hij niet dus als dit een maand duurt of langer duurt het ook nog zolang voor wij onze tablet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windstorm
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-11-2022
Ik werd ook zojuist gebeld,
eindelijk krijg ik hem morgen geleverd :*) Heb hem 's middags op 4 januari besteld.

Creditcard betaling is vorige week gecrediteerd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05 13:42

The CarNagE Man

SüperG33K

Hier ook net door AMP gebeld voor de aflevering van de tablet.. Wist niet eens dat ik zo snel was ermee..
Jammer te horen dat veel nu buiten de boot vissen door die blokkade...

Hierbij btw nog geen terugstorting gehad.. Dus gratis is hij nog niet voor mij..

[ Voor 19% gewijzigd door The CarNagE Man op 02-04-2012 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Nou, goed om te horen dat de belofte van het uitleveren van de eerste 20 tablets wel wordt nageleefd. Ik hoop alleen niet dat het om refurbished modellen gaat, dat zou erg sneu zijn.

Veel plezier ermee mannen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man

The CarNagE Man

SüperG33K

Ik zal foto's maken zodra ik hem binnen heb. Dan kunnen jullie allemaal zien wat voor een soort modellen ze uitgeleverd hebben. Als iedereen in dit topic die het krijgt dit even doet dan kunnen we kijken wat voor een modellen we hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

The CarNagE Man schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:47:
Ik zal foto's maken zodra ik hem binnen heb. Dan kunnen jullie allemaal zien wat voor een soort modellen ze uitgeleverd hebben. Als iedereen in dit topic die het krijgt dit even doet dan kunnen we kijken wat voor een modellen we hebben..
Het is de Ambiance ATP-103G. Daarvoor hoef ik geen foto's te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man

The CarNagE Man

SüperG33K

Yorin schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:48:
[...]

Het is de Ambiance ATP-103G. Daarvoor hoef ik geen foto's te hebben.
Daarvoor bedoel ik het ook niet. Dat het dat model is snap ik ook wel. Misschien dat die 20 opnieuw verpakt zijn en sommige niet. Door foto's kunnen we zien of daar verschillen in zitten.. Tis maar een idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruudx
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:11
The CarNagE Man schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:52:
[...]

Daarvoor bedoel ik het ook niet. Dat het dat model is snap ik ook wel. Misschien dat die 20 opnieuw verpakt zijn en sommige niet. Door foto's kunnen we zien of daar verschillen in zitten.. Tis maar een idee...
Ik ben hier wel benieuwd naar, vooral het type verpakking en of iedereen dezelfde verpakking heeft.

Op het moment ook hier nog geen geld terug (iDeal betaling). Zou me niet verbazen als het niet komt vandaag...

Hopelijk komt TPH snel met een update over de overige 126 bestellingen. Ook al is het maar een bericht over de verdere gang van zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik ga denk ik maar rond een uurtje of half vijf bellen met ze. Heb en het geld niet terug en de tablet niet. De tablet kan ik nog begrijpen, maar waarom de vorige keer zeggen dat de manager de volgende keer zou bellen en het dan niet doen, is mij de grote vraag.

En mij is nu ook de vraag of degene die de tablet wel ontvangen morgen/de rest van de week of die wel een hoes erbij krijgen. Ze komen namelijk van een andere leverancier af.

[ Voor 25% gewijzigd door Yorinn op 02-04-2012 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-10 12:57
Yorin schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:11:
Ik ga denk ik maar rond een uurtje of half vijf bellen met ze. Heb en het geld niet terug en de tablet niet. De tablet kan ik nog begrijpen, maar waarom de vorige keer zeggen dat de manager de volgende keer zou bellen en het dan niet doen, is mij de grote vraag.

En mij is nu ook de vraag of degene die de tablet wel ontvangen morgen/de rest van de week of die wel een hoes erbij krijgen. Ze komen namelijk van een andere leverancier af.
Goed idee om te bellen, want ben ook wel benieuwd wat er voor alle ander personen (including me) gaat gebeuren. Zelf ook geen telefoon over Tablet gekregen en nog geen geld terug gekregen (mastercard). Als ik kon zou ik zelf wel bellen, maar dit gaat niet vanuit België naar het 0900 nummer van TPH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

timofp schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:17:
[...]

Goed idee om te bellen, want ben ook wel benieuwd wat er voor alle ander personen (including me) gaat gebeuren. Zelf ook geen telefoon over Tablet gekregen en nog geen geld terug gekregen (mastercard). Als ik kon zou ik zelf wel bellen, maar dit gaat niet vanuit België naar het 0900 nummer van TPH.
Je kan altijd proberen om er bij die ontiegelijke k*t-chat van hun door te komen. Hij staat Online, maar er is nooit een medewerker die je te woord wilt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Yorin schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:19:
[...]

Je kan altijd proberen om er bij die ontiegelijke k*t-chat van hun door te komen. Hij staat Online, maar er is nooit een medewerker die je te woord wilt staan.
Ik denk ik probeer het even.
Dit is het resultaat:
[15:24:13] U chat momenteel met Youp
[15:24:13] Youp: Goedemiddag, waarmee kan ik u van dienst zijn?
[15:24:13] Youp: Goedemiddag, waarmee kan ik u van dienst zijn?
[15:24:21] Elbert: Hallo!
[15:25:05] Elbert: Een kennis van mij heeft een tablet besteld bij The Phone house, maar nu heb ik van hem begrepen dat ze in Nederland zijn maar nog niet geleverd worden. Klopt dat?
[15:26:06] Chat is gestopt
Grappig, Youp van 't hek bij TPH? :F

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Maar heb jij de chat gestopt of Youp? Youp is sowieso niet een van de snuggerste daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ik ben niet gek dat ik een chat stop ;').

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ok. Als ik zometeen iemand op de chat krijg en hij verbreekt hem dan krijgen ze de volle laag via de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Niet online
Ik ben er bij het douane kantoor schiphol cargo nog niet in geslaagd bevestiging te krijgen dat er een verzending vastgehouden wordt met referentie aan de fabrikant, wat best vreemd is. Kan een kwestie zijn van misschien een andere bedrijfsnaam gebruikt voor levering, dus we blijven het proberen.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Virtuozzo schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:31:
Ik ben er bij het douane kantoor schiphol cargo nog niet in geslaagd bevestiging te krijgen dat er een verzending vastgehouden wordt met referentie aan de fabrikant, wat best vreemd is. Kan een kwestie zijn van misschien een andere bedrijfsnaam gebruikt voor levering, dus we blijven het proberen.
Goed dat je ermee bezig bent. Is er al iemand die het bij Ambiance zelf heeft geprobeerd om die te bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:27
Virtuozzo schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:31:
Zulk soort dingen mogen ze toch niet zeggen neem ik aan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Om een e-mail met een vraag naar Phonehouse zelf ook nog niets gehoord. Ik krijg steeds meer het gevoel dat ze absoluut ***** aan ons hebben, heb het zelden zo slecht gezien. `
danielkraak schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:39:
[...]

Zulk soort dingen mogen ze toch niet zeggen neem ik aan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Jeroen10 schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:47:
Om een e-mail met een vraag naar Phonehouse zelf ook nog niets gehoord. Ik krijg steeds meer het gevoel dat ze absoluut ***** aan ons hebben, heb het zelden zo slecht gezien. `

[...]
Je krijgt binnen 2 weken antwoord zeggen ze. Ook als het een antwoord is op een eerdere vraag aan ze.

En het rare is ook dat de hele Twitter-redactie daar weg is. Terwijl ze zelf adverteren met 'service' op Ma t/m Do van 8:30 t/m 17:00. Of is het geen maandag vandaag?

[ Voor 17% gewijzigd door Yorinn op 02-04-2012 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:28
Niemand ambiance te pakken gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Nu snap ik het: Klantenservice telecombedrijf slecht beoordeeld

Zij denken ook, als de rest het kan en mag, doe ik het ook. :P >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Mr.Joker schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:01:
Niemand ambiance te pakken gekregen?
Ik heb het niet geprobeerd. Ik ga zometeen TPH zelf om opheldering vragen.

Maar misschien is er iemand anders die Ambiance zelf geprobeerd heeft te bellen.

[ Voor 15% gewijzigd door Yorinn op 02-04-2012 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Heb gebeld.

Na paar minuten gewacht te hebben vertelde meneer aan de telefoon mij dat de levering inderdaad wordt vastgehouden.

Hoe lang dat gaat duren was nog niet bekend volgen hem, aangezien hij als servicedesk medewerker niet bij alle informatie kon komen, maar volgens hem zou TPH meer moeten weten hiervan, aangezien deze levering rechtstreeks naar TPH wordt verstuurd en niet naar Ambiance zelf.

verder was er niemand die kon helpen die meer info had oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Mr.Joker schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:28:
Heb gebeld.

Na paar minuten gewacht te hebben vertelde meneer aan de telefoon mij dat de levering inderdaad wordt vastgehouden.

Hoe lang dat gaat duren was nog niet bekend volgen hem, aangezien hij als servicedesk medewerker niet bij alle informatie kon komen, maar volgens hem zou TPH meer moeten weten hiervan, aangezien deze levering rechtstreeks naar TPH wordt verstuurd en niet naar Ambiance zelf.

En je hebt nu gebeld met TPH of Ambiance?

Ik probeer nu via de Chat een medewerker te krijgen, maar ze hebben geen zin vandaag. Telkens een melding dat er geen medewerker is die met me wil praten, terwijl de Chat online is.

[ Voor 12% gewijzigd door Yorinn op 02-04-2012 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluRay
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:19
Yorin schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:29:
[...]

En je hebt nu gebeld met TPH of Ambiance?

Ik probeer nu via de Chat een medewerker te krijgen, maar ze hebben geen zin vandaag. Telkens een melding dat er geen medewerker is die met me wil praten, terwijl de Chat online is.
Ook niet de mogelijkheid om het via een ander netwerk te proberen?
Volgens mij hebben ze jou IP Adres gewoon geblokkeerd.
Idioten daar zeg.
En op twitter zeggen dat we uiterlijk maandag het geld hebben.
Nou.. ik heb nog niks ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

BluRay schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:34:
[...]

Ook niet de mogelijkheid om het via een ander netwerk te proberen?
Volgens mij hebben ze jou IP Adres gewoon geblokkeerd.
Idioten daar zeg.
En op twitter zeggen dat we uiterlijk maandag het geld hebben.
Nou.. ik heb nog niks ontvangen.
Hier ook nog geen geld. Daarvoor probeer ik ze nu (gratis) te bereiken. Ik heb al €21,- uitgegeven aan telefoonkosten met TPH.

Ik ga het nu proberen via een Proxy en zie dan wel verder.

Maar volgens mij kunnen ze de slogan wel veranderen naar 'Met de Hatelijke service van the Phone House'.

[ Voor 8% gewijzigd door Yorinn op 02-04-2012 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Ik ben ook geblokt op de chat als je kritische vragen stelt blokkeren ze je daar.
Daarvan slaan die medewerkers op tilt ofzo ik snap het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

MrN schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:38:
Ik ben ook geblokt op de chat als je kritische vragen stelt blokkeren ze je daar.
Daarvan slaan die medewerkers op tilt ofzo ik snap het ook niet.
Wat krijg je te zien als je geblokkeerd bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluRay
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:19
Ik kan wel nog een chat starten..
Ik krijg altijd Youp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kom ook niet door de schat, en mij kennen ze niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

En de chat is weer offline.

Ik hou morgen wel de site van TPH in een tweede scherm en zal dan als die online springt gelijk toeslaan.

Wel belachelijk dat ze ons gewoon 0,0 informeren hoe nu verder te gaan.

Mr.Joker schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:28:
Heb gebeld.

Wel raar dat TPH meer moet weten volgens Ambiance en het andersom ook zo is.
De leverancier Ambiance Technology heeft ons laten weten dat zij sinds enige tijd verwikkeld is in een patentendiscussie met een andere fabrikant. Vanmorgen is, naar zeggen van Ambiance Technology, om die reden beslag gelegd op de Ambiance AT tablets voor Phone House.
Maar ik wacht wel af wat ze morgen te zeggen hebben op de Chat en via Twitter.

[ Voor 159% gewijzigd door Yorinn op 02-04-2012 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Was met AT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Laatst online: 05-10 08:58
Huh loopt dit nog steeds!!!! Ik ben helemaal verbaast zag het topic vandaag een paar keer langskomen, dacht laat ik is nieuwsgierig doen tph zou dit opgelost hebben. Niet dus naar nu blijkt. TPH heeft goede publiciteit gehad op de frontpage, want ze leveren toch.
Als ik het nu goed begrijp hebben maar een paar mensen wat gehad??? Na aanleiding van het artikel denkt iedereen dat TPH een nette club is. Tweakers.net zal hier toch echt even wat aan moeten doen, ze plaatsen het positieve nieuws, dan moeten ze het verhaal ook volledig gaan vertellen.
Wordt tijd voor een rectificatie op de frontpage: 'The Phone House komt wederom beloftes niet na!'

Als ik hier de reacties van medewerkers lees dan is dat toch echt om te huilen, wat een club. Pak ze aan jongens!!!

[ Voor 3% gewijzigd door thefox154 op 02-04-2012 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus weer een dag zonder info,

geen geld, geen tablet, geen info.

wordt langzaam een soap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

thefox154 schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:49:
Huh loopt dit nog steeds!!!! Ik ben helemaal verbaast zag het topic vandaag een paar keer langskomen, dacht laat ik is nieuwsgierig doen tph zou dit opgelost hebben. Niet dus naar nu blijkt. TPH heeft goede publiciteit gehad op de frontpage, want ze leveren toch.
Als ik het nu goed begrijp hebben maar een paar mensen wat gehad??? Na aanleiding van het artikel denkt iedereen dat TPH een nette club is. Tweakers.net zal hier toch echt even wat aan moeten doen, ze plaatsen het positieve nieuws, dan moeten ze het verhaal ook volledig gaan vertellen.
Wordt tijd voor een rectificatie op de frontpage: 'The Phone House komt wederom beloftes niet na!'

Als ik hier de reacties van medewerkers lees dan is dat toch echt om te huilen, wat een club. Pak ze aan jongens!!!
Je hebt deze dan ook gezien: nieuws: Betwiste Phone House-tablets niet geleverd door patentruzie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Dat artikel wekt toch een indruk als "TPH kan er niets aan doen", omdat het artikel afkomstig is van hun persbericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Laatst online: 05-10 08:58
@yorin, die heb ik inderdaad gemist. Zal vast niet vet bovenin gestaan hebben...
Maar de reactie boven jou zegt toch genoeg dat zo'n groot bedrijf dit niet kan managen, eigenlijk ongeloofwaardig. Enige wat ze dus proberen is met een eigen persbericht wat damage control te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Yorin schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:38:
[...]

Wat krijg je te zien als je geblokkeerd bent?
Dat er niemand beschikbaar is altijd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

MrN schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:19:
[...]

Dat er niemand beschikbaar is altijd !
Pas na ongeveer 40 seconden? Zo ja, ben ik ook geblokkeerd zonder enige reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

RemcoDelft schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:55:
[...]

Dat artikel wekt toch een indruk als "TPH kan er niets aan doen", omdat het artikel afkomstig is van hun persbericht.
Ja ze doen ook zo aan de telefoon maar uiteindelijk heb ik bij hun besteld en niet bij Ambiance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Yorin schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:21:
[...]

Pas na ongeveer 40 seconden? Zo ja, ben ik ook geblokkeerd zonder enige reden.
Ja dat doen ze als je teveel vragen stelt he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

MrN schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:26:
[...]

Ja dat doen ze als je teveel vragen stelt he.
Ook aan de telefoon werd ik vorige week niet zo hartelijk ontvangen als hun service schijnt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen ik weet niet of er nog iemand is gebeld , maar ik ben gebeld door AMP met de mededeling dat er een bestelling klaar ligt van de phonehouse die word morgen bezorgt
als niemand iets binnen heeft gekregen ben ik waarschijnlijk toch een van de gelukkigen (20 personen) die het eerst bij heeft gezeten.
Ooooh ik ben benieuwd of ze die hoes er ook bij hebben maar alleen mijn geld is nog niet teruggestort bel ik morgen voor op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over die laatste punt trouwens, ik ben niet gretig, maar belooft is belooft.
Pagina: 1 ... 23 ... 32 Laatste

Let op:
Mocht je je tablet willen verkopen, dan is V&A het juiste kanaal hiervoor. Dergelijke reacties zullen worden verwijderd uit dit topic.

Voor technische vragen over de tablet kun je hier terecht.

Een uitleg over wanneer je de waardebon kunt ontvangen staat hier.