4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Homey — Critics are those without skills to create.
Ik doelde op mijn zaak omdat het daar over ging; ik stond er zo ongeveer alleen voor. In dit geval zijn jullie met veel meer mensen. Samen sta je sterk.WeeJeWel schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 14:04:
Dan maken we allemaal een euro over naar Yorin.
En hier is er ook al de nodige media-aandacht aan besteed. Dat is ook heel veel waard.LuPo schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 14:33:
[...]
Ik doelde op mijn zaak omdat het daar over ging; ik stond er zo ongeveer alleen voor. In dit geval zijn jullie met veel meer mensen. Samen sta je sterk.
Mensen verwachten een iPad 2? Ach, vertel me eens hoe gedupeerd je bent door voor 120 euro een tablet te kopen, waarna er sprake is van overmacht en je verwacht dat ze alsnog >200 tablets kunnen vinden.
Vervolgens zou je heel erg over ze te spreken zijn als ze die iPad 2 leveren? Lekker principe heb je dan, dat is gewoon afgaan op wat het meeste oplevert voor jezelf.
Om nog maar te zwijgen over de mensen die hem gelijk doorverkopen met winst...
iChaos schreef op zondag 15 april 2012 @ 21:07:
Seriously, ik lees 10 pagina's en de logica is ver te zoeken.
Mensen verwachten een iPad 2? Ach, vertel me eens hoe gedupeerd je bent door voor 120 euro een tablet te kopen, waarna er sprake is van overmacht en je verwacht dat ze alsnog >200 tablets kunnen vinden.
Vervolgens zou je heel erg over ze te spreken zijn als ze die iPad 2 leveren? Lekker principe heb je dan, dat is gewoon afgaan op wat het meeste oplevert voor jezelf.
Om nog maar te zwijgen over de mensen die hem gelijk doorverkopen met winst...
Nu nog iets meer rekening houden met de andere partij, en nu het geld terug is kan je wel wat geduld opbrengen lijkt me. Zeker als er nu sprake is van overmacht.Jeroen10 schreef op zondag 15 april 2012 @ 21:18:
Lees eerst eens het hele verhaal, alle loze beloften, de alternatieven die geweigerd worden. niet wij hebben een lekkere principe maar de tegenpartij. besteld 4 januari, nu 15 april en nog helemaal niets, alleen onzekerheid. lekker principe he ??
[...]
Als Phone House goed zou hebben gecommuniceerd zou het topic maar een kwart zo groot zijn als nu zonder alle speculaties.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Dat het geld terug is, dat is mooi maar dat is geen reden om geen haast te maken. Dat terugstorten van het geld is een compensatie voor de gang van zaken en veranderd niets aan de verplichtingen om tijdig te leveren en aan het fatsoen waarop wij als kopers recht hebben, zoals goede communicatie en een product.iChaos schreef op zondag 15 april 2012 @ 21:22:
[...]
Nu nog iets meer rekening houden met de andere partij, en nu het geld terug is kan je wel wat geduld opbrengen lijkt me. Zeker als er nu sprake is van overmacht.
Suc6
iChaos schreef op zondag 15 april 2012 @ 21:22:
[...]
Nu nog iets meer rekening houden met de andere partij, en nu het geld terug is kan je wel wat geduld opbrengen lijkt me. Zeker als er nu sprake is van overmacht.
[ Voor 24% gewijzigd door Jeroen10 op 15-04-2012 22:16 ]
Doe dan ook niet alsof je weet waar het over gaat als je niet alles hebt gelezen of wilt lezen.iChaos schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:31:
Nee bedankt, ik ga geen 100 pagina's doorlezen.
en als dat nou een van de personen is die er nog een moet krijgen er net zo over denkt, zoals ik ?danielkraak schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:55:
Iedere dag komt er wel iemand voorbij die het niet helemaal eens is met de houding van de personen die nog een tablet moeten krijgen. Wat dachten jullie van deze personen negeren? Geloof me, dat is het effectiefst.
Ga je mij dan ook negeren en gewoon continu naar elkaar bevestigen hoeveel je recht je er wel op hebt ?
Of is er mischien wel even tijd voor wat reflectie en luisterem naar hoe anderen het ervaren
Je kon het gewoon op je klompen aanvoelen dat er iets niet helemaal in de haak zat. En dan zo op je strepen staan is niet redelijk. phone house heeft ze gratis aan ons toegezegd aleen weten ze niet hoelang het kan duren.
Ik zeg niet dat je alles los moet laten en niet meer mag vragen. maar als iemand elke per dag loop te zeuren voor een update bij jou zeg je op een gegeven moment ook opsodemieteren.
Zo gek is dat toch niet? TPH heeft toch al eerder een tablet die normaal 549 euro kost voor 119 aangeboden?iChaos schreef op zondag 15 april 2012 @ 21:07:
Seriously, ik lees 10 pagina's en de logica is ver te zoeken.
En niet per ongeluk, maar gewoon gepland & bewust. En daarna konden ze die zelfs gratis aanbieden!!!!
Dus kennelijk zijn ze erg handig in het bedingen van hele lage inkoopprijzen
En overmacht, tja, jammer dat de nieuw bestelde partij vaststaat bij de douane, maar:
-er is nog steeds een koopovereenkomst
-de AT-tablet is bij andere leveranciers nog te bestellen
-de kopers zijn maanden en maanden aan het lijntje gehouden
Ik had inderdaad wel wat genuanceerder mogen zijn. Ik wil deze discussie ook niet compleet ontmoedigen door personen totaal te negeren, maar af en toe zie ik ook mensen uit het niets reageren en die stellen dan vervolgens dingen als dat het een fout op de website was. Kortom, ze hebben de helft van het verhaal niet meegekregen en doen alsof ze alles ervan af weten. Erg vermoeiend vind ik dat zelf. Wat mij betreft kunnen die gewoon genegeerd worden.fish schreef op zondag 15 april 2012 @ 23:11:
[...]
en als dat nou een van de personen is die er nog een moet krijgen er net zo over denkt, zoals ik ?
Ga je mij dan ook negeren en gewoon continu naar elkaar bevestigen hoeveel je recht je er wel op hebt ?
Of is er mischien wel even tijd voor wat reflectie en luisterem naar hoe anderen het ervaren
Je kon het gewoon op je klompen aanvoelen dat er iets niet helemaal in de haak zat. En dan zo op je strepen staan is niet redelijk. phone house heeft ze gratis aan ons toegezegd aleen weten ze niet hoelang het kan duren.
Ik zeg niet dat je alles los moet laten en niet meer mag vragen. maar als iemand elke per dag loop te zeuren voor een update bij jou zeg je op een gegeven moment ook opsodemieteren.
Ik heb overigens geen tablet besteld. Ben wel van mening dat TPH op korte termijn met een oplossing moet komen. Een iPad 2 verwachten vind ik dan wel weer een beetje overdreven, hoewel ik het jullie niet misgun.
Ik ben geen fan van Apple, maar zeker ook niet van MS. En Windows 7 lijkt ronduit slecht te werken op een tablet, terwijl Apple z'n spul daar wel aardig voor ontworpen heeft. Dus qua "gelijkwaardig alternatief" zou ik daar niet over klagen.danielkraak schreef op zondag 15 april 2012 @ 23:42:
[...]
Ik heb overigens geen tablet besteld. Ben wel van mening dat TPH op korte termijn met een oplossing moet komen. Een iPad 2 verwachten vind ik dan wel weer een beetje overdreven, hoewel ik het jullie niet misgun.
Qua prijs is de iPad goedkoper ook volgens de pricewatch:
pricewatch: Ambiance Technology AT-Tablet Win7 Zwart: vanaf EUR 558
pricewatch: Apple iPad 2 Wi-Fi 16GB Wit: vanaf EUR 389
Heb je ooit met Windows 7 gewerkt op een touchscreen? Ik wel, en het werkt prima. Het ligt alleen aan de applicaties die je gebruikt.RemcoDelft schreef op maandag 16 april 2012 @ 09:44:
Ik ben geen fan van Apple, maar zeker ook niet van MS. En Windows 7 lijkt ronduit slecht te werken op een tablet, terwijl Apple z'n spul daar wel aardig voor ontworpen heeft. Dus qua "gelijkwaardig alternatief" zou ik daar niet over klagen.
In ieder geval is een ipad geen gelijkwaardig alternatief om dezelfde reden waarom de archos die in eerste instantie aangeboden werd geen alternatief is. De ipad mist gewoon teveel features en is bovendien voor mij niet bruikbaar omdat ik windows nodig heb.
De AT Tablet was oude voorraad waar ze vanaf wilden. Apple staat nou niet echt bekend om hun lage inkoopprijzen dus je hoeft het niet te verwachten.Iva_Bigone schreef op zondag 15 april 2012 @ 23:19:
[...]
Zo gek is dat toch niet? TPH heeft toch al eerder een tablet die normaal 549 euro kost voor 119 aangeboden?
En niet per ongeluk, maar gewoon gepland & bewust. En daarna konden ze die zelfs gratis aanbieden!!!!
Dus kennelijk zijn ze erg handig in het bedingen van hele lage inkoopprijzen
Dromen kan natuurlijk altijd..
En daarom hebben we ook een aantal andere tablets voorgedragen. De Dell Inspiron Duo bijvoorbeeld. Deze komt het dichtst in de buurt van de Ambiance. En er was dacht ik ook nog een Samsung of Asus-tablet voorgedragen.LuPo schreef op maandag 16 april 2012 @ 10:08:
[...]
De AT Tablet was oude voorraad waar ze vanaf wilden. Apple staat nou niet echt bekend om hun lage inkoopprijzen dus je hoeft het niet te verwachten.
Dromen kan natuurlijk altijd..
Maar we wachten wel af wat TPH morgen rond 12:00~13:00 te zeggen heeft.
[ Voor 33% gewijzigd door Yorinn op 16-04-2012 11:07 ]
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Ik citeer alvast: "We weten nog niks, en we wachten af".Yorin schreef op maandag 16 april 2012 @ 11:05:
[...]
Dat kan. Of het is ''Ambiance heeft een levertijd van 30 dagen nodig. Dit geven we ze ook, om daarna weer te vragen waar de tablets blijven.''.RemcoDelft schreef op maandag 16 april 2012 @ 11:29:
[...]
Ik citeer alvast: "We weten nog niks, en we wachten af".
Maar ik hou goede hoop (en hopelijk is dat niet voor niets).
Ze hebben Ambiance sowieso tot dinsdag 12:00 gegeven. Daarna komt sowieso een directie-overleg, dus er bestaat een kans dat ze (eindelijk eens) naar andere opties gaan kijken.Jolly_Jumper schreef op maandag 16 april 2012 @ 11:33:
Aangezien het een zogenaamde "directieoverleg" zal zijn, lijkt het me eerder dat ze intern met iets proberen te komen i.pv. afhankelijk te zijn van Ambiance. Een andere tablet zou bijv. een optie zijn.
Maar teveel speculeren is natuurlijk ook nergens voor nodig. We wachten het gewoon af tot aan morgen.
Edit: TPH verwacht zelf niet eerder dan morgen een bericht. https://twitter.com/#!/Ph...status/191828465891291136
[ Voor 10% gewijzigd door Yorinn op 16-04-2012 12:24 ]
Ze hebben dan een overleg en dat gaat waarschijnlijk niet alleen hier over en duurt dus uren.Yorin schreef op maandag 16 april 2012 @ 11:05:
[...]
En daarom hebben we ook een aantal andere tablets voorgedragen. De Dell Inspiron Duo bijvoorbeeld. Deze komt het dichtst in de buurt van de Ambiance. En er was dacht ik ook nog een Samsung of Asus-tablet voorgedragen.
Dus reken er maar op dat je op z'n vroegst woensdag iets hoort.
Misschien handig om:LuPo schreef op maandag 16 april 2012 @ 10:08:
[...]
De AT Tablet was oude voorraad waar ze vanaf wilden. Apple staat nou niet echt bekend om hun lage inkoopprijzen dus je hoeft het niet te verwachten.
- op te zoeken wat sarcasme is
- weergeven van afbeeldingen in je browser weer aan te zetten, zodat je smileys kunt zien
Maar dan nog: als je een complete tablet goedkoper dumpt dan de prijs van de ingebouwde onderdelen los (zoals harddisk en geheugen), dan wil je er wel heel graag van af.
In de computerwereld zijn winstmarges van 10% of minder gangbaar, dus hoe/waarom ze destijds 'm voor 119 aanboden, blijft ietwat vreemd, zeker omdat het nou niet zo is dat de markt overspoeld werd/wordt met Windows 7-tablets.
Bij de introductie van Windows 8 en bijbehorende tablets kan ik me goed voorstellen dat je er niet meer zoveel voor kunt vragen.
Maar hun prijsbeleid doet niet zoveel ter zake, feit blijft dat er tussen kopers en TPH nog steeds een koopoverkomst ligt, en wanneer ze de AT-tablet niet meer kunnen/willen leveren, dan dient die nog na gekomen te worden op de 1 of andere manier.
Dat 'ie gratis aangeboden werd, was "voor het ongemak van het lange wachten", zou je ook kunnen zien als een korting van 119 euro.
Maar veel kopers willen helemaal geen korting, maar gewoon een tablet (met Windows 7).
Ja, dat zeker, maar ik droom eigenlijk nooit over computers, en een Apple-droom zou bij mij eerder onder de categorie nachtmerrie vallenDromen kan natuurlijk altijd..
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Ik ben ook erg benieuwd. Hopelijk is het goed nieuws voor ons. Ze zouden, naar eigen zeggen, vandaag met een oplossing komen. Ik ben benieuwd of het een keer wat anders is dan dat we weer 3 maanden moeten wachten en daarna weer niets horen.MegaTronics schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 08:07:
Ben benieuwd of TPH vanmiddag wat te melden heeft over hoe nu verder.
Ze hadden Ambiance tot 12:00 vandaag gegeven voor een oplossing. Daarna zouden ze om 12:00 gaan vergaderen vandaag.PcDealer schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 09:27:
Ze zouden toch gisteren vergaderen? Dus moeten ze vandaag met meer informatie komen.
TPH heeft tot nog toe de bal bij Ambiance gelegd, waar wij als consument natuurlijk weinig mee te maken hebben. Als die deadline afloopt ligt de bal volledig bij TPH, dus ik ben benieuwd of ze nu met hun Hartelijke Service komen.Yorin schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 09:34:
[...]
Ze hadden Ambiance tot 12:00 vandaag gegeven voor een oplossing. Daarna zouden ze om 12:00 gaan vergaderen vandaag.
EDIT: Hierbij bevestigen wij uw afspraak voor uw The Phone House bestelling. De avond voor aflevering ontvangt u een email en sms met het tijdvak van maximaal 2 uur waarbinnen wij bij u langs komen.
[ Voor 71% gewijzigd door iamzero456 op 17-04-2012 12:44 ]
Idem!Iamzero456 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 12:43:
Ik krijg tablet morgen, zojuist gebeld !
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
Do what you love, do it often
Ik ben benieuwd wat er morgen op de spreekwoordelijke mat valt.
Dat is vreemd. Ik heb op 4 januari 2012 om 19:43 besteld en ik ben net gebeld. Ik ben wel benieuwd hoe en wat de verdeling dan is qua uitleveren.Yorin schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 12:53:
Hier om 19:19 besteld, maar nog geen telefoontje. Ik wacht het wel af.
Wat zou kunnen is dat ze het op achternaam doen, of compleet willekeurig. Of je telefoon staat uit.
Ze kunnen leveren van maandag t/m zaterdag overigens.
Er werd verder niets gezegd over waar ze vandaan komen oid, maar dat is ook logisch aangezien dit AMP was en niet TPH.
/edit
Ik kan je vertellen dat dit niet op alfabetische volgorde was, ik zou dan namelijk nogal achteraan staan
[ Voor 17% gewijzigd door thaan op 17-04-2012 12:58 ]
Ach, er is weer schot lijkt het, we zien wel weer, laat ze lekker rustig hun lijstje afbellen
edit: Gebeld. Morgen wordt ie geleverd!
[ Voor 8% gewijzigd door DJSmiley op 17-04-2012 13:24 ]
Vermoedelijk hebben ze dan de resterende klanten op 1 hoop gegooid en worden die gebeld. Zonder dat er enige logica in zit.DJSmiley schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:01:
Ik heb (nog) niets gehoord. Heb m om 19.05 besteld, en met een B als achternaam gaat dat verhaal ook niet echt op idd.
Ach, er is weer schot lijkt het, we zien wel weer, laat ze lekker rustig hun lijstje afbellen
Of 1 medewerker begint bovenaan en 1 onderaan. Nja, legio mogelijkheden. Wat je al zei, er zit iig weer leven in.
Morgenochtend komt-ie.
[ Voor 18% gewijzigd door RemcoDelft op 17-04-2012 13:09 ]
@ degenen die een telefoontje hebben gekregen
Wanneer hebben jullie besteld?
[ Voor 41% gewijzigd door pinokkia op 17-04-2012 13:17 ]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
- Mogen ook andere bewoners het pakketje aannemen of is er een afhaalpunt o.i.d.?
- Wat voor aflever tijdsvak ze hanteren?
Website van AMP geeft aan dat dit per opdrachtgever verschilt...
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
Iedereen op het adres mag het pakketje aannemen. Het tijdsvak is 's ochtends of 's middags, en de avond van tevoren krijg je nog preciezer te horen hoelaat de koerier er is. Een middag afspraak is ergens tussen half 1 en 6 uur.thof schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:20:
Weet iemand hoe dat zit met AMP in combinatie met TPH:
- Mogen ook andere bewoners het pakketje aannemen of is er een afhaalpunt o.i.d.?
- Wat voor aflever tijdsvak ze hanteren?
Website van AMP geeft aan dat dit per opdrachtgever verschilt...
Je kan het tijdvak ook nog aanpassen, iig de eindtijd. Bij mij is het 17:00 geworden (kantoortijden).thaan schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:23:
[...]
Iedereen op het adres mag het pakketje aannemen. Het tijdsvak is 's ochtends of 's middags, en de avond van tevoren krijg je nog preciezer te horen hoelaat de koerier er is. Een middag afspraak is ergens tussen half 1 en 6 uur.
Ah inderdaad, in de mail zit een link. Handig!freggel schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:27:
[...]
Je kan het tijdvak ook nog aanpassen, iig de eindtijd. Bij mij is het 17:00 geworden (kantoortijden).
Er is bij mij niemand overdag thuis... Daarom had ik gehoopt dat het via PostNL ging, had ik hem de volgende dag kunnen afhalen.thaan schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:23:
[...]
Iedereen op het adres mag het pakketje aannemen. Het tijdsvak is 's ochtends of 's middags, en de avond van tevoren krijg je nog preciezer te horen hoelaat de koerier er is. Een middag afspraak is ergens tussen half 1 en 6 uur.
In ieder geval ben ik nog niet gebeld (bestelling 20:48)
Je kan hem ook op zaterdag laten leveren, ik heb er specifiek naar gevraagd.Erkens schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:30:
[...]
Er is bij mij niemand overdag thuis... Daarom had ik gehoopt dat het via PostNL ging, had ik hem de volgende dag kunnen afhalen.
In ieder geval ben ik nog niet gebeld (bestelling 20:48)
Prima, alleen zit ik zaterdag in Belgiethaan schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:31:
[...]
Je kan hem ook op zaterdag laten leveren, ik heb er specifiek naar gevraagd.

Ik zal wel vragen wat de mogelijkheden zijn om eventueel bij mijn ouders te laten bezorgen of na 17:00 indien mogelijk.
Hoezo? Je hebt toch van TPH diverse bevestigingen gehad dat ze gingen leveren? Of heb je die ook niet gehad, dan heb je idd pech en had je eerder met ze in contact moeten komen.pinokkia schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:34:
Damn. Mijn bestelling is op 5 januari om 1.00 uur s`nachts. Zal wel weer buiten de boot vallen.
[ Voor 35% gewijzigd door Erkens op 17-04-2012 13:35 ]
Via de link die ik in de mail heb gekregen kan je inderdaad gewoon het adres wijzigen.Erkens schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:34:
[...]
Prima, alleen zit ik zaterdag in Belgie![]()
Ik zal wel vragen wat de mogelijkheden zijn om eventueel bij mijn ouders te laten bezorgen of na 17:00 indien mogelijk.
Die van mij om 03:00, alleen weet niet of het op volgorde gaat.pinokkia schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:34:
Damn. Mijn bestelling is op 5 januari om 1.00 uur s`nachts. Zal wel weer buiten de boot vallen.
Een weekje langer wachten boeit me ook niet.
Ik hoop niet dat de tablets die nu uitgeleverd worden demo-modellen zijn
Onee niet echt betaald
[ Voor 12% gewijzigd door iamzero456 op 17-04-2012 13:39 ]
Ze hadden best mogen melden hoe het opgelost wordt en of IEDEREEN nu een tablet krijgt of maar een aantal personen..
Communicatie.
True be that. Op dat vlak is het weer teleurstellend en een gemiste kans, ook om een positief gezicht te laten zien.BluRay schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:45:
Jammer dat TPH weer niks van zich laat horen.
Ze hadden best mogen melden hoe het opgelost wordt en of IEDEREEN nu een tablet krijgt of maar een aantal personen..
Communicatie.
Ik snap dat dan echt niet, het is een kleine moeite waarmee je een hoop goodwill krijgt.
Zal vast wel komen. Bedenk wel dat als ze eerst iedereen een mail hadden gestuurd, er gezegd zou worden "dat mensen liever eerst een levering hadden, dan pas uitleg en andere blabla".BluRay schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:45:
Jammer dat TPH weer niks van zich laat horen.
Communicatie.
Wat mij betreft heb ik ook liever eerst een levering, en dan een mail met informatie.
Het zal ook idd wel komen, maar belangrijker voor hun is om eerst de orders door te geven aan AMP omdat die iedereen moeten inplannen. En dat ze nu nog bezig zijn met een formele reactie naar iedereen (en wellicht weer een persbericht)thaan schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:48:
[...]
Zal vast wel komen. Bedenk wel dat als ze eerst iedereen een mail hadden gestuurd, er gezegd zou worden "dat mensen liever eerst een levering hadden, dan pas uitleg en andere blabla".
paar minuten later die voor mijn ouders besteld.
Zojuist de afspraak kunnen maken om ze morgen af te leveren bij mij op de zaak. Ben zo benieuwd!
Achternaam: C
[ Voor 5% gewijzigd door NeHoX op 17-04-2012 14:02 ]
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Naar zijn weten zijn het ook gewoon nieuwe tablets. De directievergadering is in ieder geval afgelopen bij hun, dus de e-mail zal dan ook niet al te lang meer op zich wachten (hoop ik).
Ach ja, we wachten wel af. Het is in ieder geval de laatste keer geweest dat ik bij TPH besteld heb. Wat een slechte communicatie komt er vanuit hun kant.
Ze lezen in ieder geval elk bericht hier mee, maar reageren durven ze niet.

[ Voor 21% gewijzigd door Yorinn op 17-04-2012 14:37 ]
Zeer vriendelijke dame aan de telefoon trouwens, ik ben het laatste stuk van het tijdsvak niet thuis en dat kon moeiteloos veranderd worden naar een wat eerder moment
Je laatste zin, dat is wel jammer dat dat zo is. Want door hier te posten kunnen ze ook weer een hoop ongenoegen wegnemen en goodwill kweken. Ze kunnen best posten op een manier dat er wel duidelijkheid is maar dat er geen discussie op volgt.Yorin schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:16:
Heb contact gehad met TPH daarnet. Iedereen krijgt vandaag een e-mail met de huidige stand van zaken. Mijn tablet (besteld 4-1 19:19) wordt vandaag of morgen een afspraak voor gemaakt. Hij wist zelf niet hoeveel tablets er op dit moment binnen zijn gekomen.
Naar zijn weten zijn het ook gewoon nieuwe tablets. De directievergadering is in ieder geval afgelopen bij hun, dus de e-mail zal dan ook niet al te lang meer op zich wachten (hoop ik).
Ach ja, we wachten wel af. Het is in ieder geval de laatste keer geweest dat ik bij TPH besteld heb. Wat een slechte communicatie komt er vanuit hun kant.
Ze lezen in ieder geval elk bericht hier mee, maar reageren durven ze niet.
We bijten niet, niet hard iig.
Verwijderd
Maar er moet WEL getekend worden,door (voor) die gene die besteld heeft.thaan schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:23:
[...]
Legitimatie word voor deze deal ,in 1st in stantie, niet gevraagd,maar als er twijfels is mag en zal de AMP bezorger er wel om vragen.
Gefeliciteerd tweakers die er op aan het wachten waren,Yorin in het byzonder.
Ik vraag mij af hoe je het zal ervaren.
Ik bedoel, je hebt je 3 maanden ingespannen en moeite enzo ervoor gedaan,dan komt het eindelijk.
Wat gaat er dan door je heen?
Ik ben benieuwd iig!
Morgen tussen 18:00 en 21:00 zou het zo ver moeten zijn, ben benieuwt.
@Yorin
Ik hoop dat je ook snel wat te horen krijgt, je hebt hem verdient
besteld op 04-01 om 23.30
Achternaam Jansen
[ Voor 13% gewijzigd door Ernemmer op 17-04-2012 15:38 ]
* freggel keeps his fingers crossed
Alhoewel ik gister een HTC flyer heb gekocht omdat ik dacht dat er hier toch niets meer van zal komen...
Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45
Verwijderd
Leuk om het hier opgelost te zien worden, heb me om deze bestelling ingeschreven hier.
Helaas had ik inmiddels al een Dell vervanger voor mezelf aangeschaft, het duurde me allemaal net wat te lang. Dus nu ligt ie te ruil voor een laptopje... zie v&a
Welke Dell-vervanger had je aangeschaft? De Inspiron Duo? Misschien als ik deze voor een mooi prijsje kan verkopen, dat ik dan de Inspiron Duo aanschaf.Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 17:40:
Ook ik heb een belletje gehad!
Leuk om het hier opgelost te zien worden, heb me om deze bestelling ingeschreven hier.
Helaas had ik inmiddels al een Dell vervanger voor mezelf aangeschaft, het duurde me allemaal net wat te lang. Dus nu ligt ie te ruil voor een laptopje... zie v&a
Oh ja, mijn tablet komt morgen tussen 18:00 en 21:00.
[ Voor 7% gewijzigd door Yorinn op 17-04-2012 17:48 ]
Verwijderd
Jup, de Inspiron Duo is het geworden. Geen moment spijt van, ik ben toch erg blij dat ik hem wanneer nodig als netbook kan gebruiken, bij mails en andere lange teksten toch erg prettig. Wel is de harddisk vrijwel direct vervangen door een Crucial M4.Yorin schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 17:48:
[...]
Welke Dell-vervanger had je aangeschaft? De Inspiron Duo? Misschien als ik deze voor een mooi prijsje kan verkopen, dat ik dan de Inspiron Duo aanschaf.
Oh ja, mijn tablet komt morgen tussen 18:00 en 21:00./me is happy.
Het is bijna crimineel hoe snel je gewend raakt aan SSD-snelheid, ik irriteerde me rot aan het wachten op de HD.
Dat had ik vorig jaar ook met mijn netbook, hele apparaat trilde door de HDD. Binnen een week was de HDD vervangen door een SSD.Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:11:
[...]
Jup, de Inspiron Duo is het geworden. Geen moment spijt van, ik ben toch erg blij dat ik hem wanneer nodig als netbook kan gebruiken, bij mails en andere lange teksten toch erg prettig. Wel is de harddisk vrijwel direct vervangen door een Crucial M4.
Het is bijna crimineel hoe snel je gewend raakt aan SSD-snelheid, ik irriteerde me rot aan het wachten op de HD.
En dit bedoel ik dus. Mensen die 3 maanden moeilijk doen omdat ze koste wat kost DEZE tablet moeten hebben en met andere modellen geen genoegen nemen, en zodra deze er is gelijk doorverkopen.Yorin schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 17:48:
[...]
Welke Dell-vervanger had je aangeschaft? De Inspiron Duo? Misschien als ik deze voor een mooi prijsje kan verkopen, dat ik dan de Inspiron Duo aanschaf.
Oh ja, mijn tablet komt morgen tussen 18:00 en 21:00.* iChaos is happy.
Verwijderd
Misschien, staat er vrij duidelijk. Ik kan me ook niet herinneren dat Yorin "kostte wat kost" deze specifieke tablet moest hebben. Citeer zn bericht even, in geval ik het fout heb.iChaos schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:17:
[...]
En dit bedoel ik dus. Mensen die 3 maanden moeilijk doen omdat ze koste wat kost DEZE tablet moeten hebben en met andere modellen geen genoegen nemen, en zodra deze er is gelijk doorverkopen.
Hoe kan hij er in hemelsnaam van overtuigd zijn dat hij deze wilt hebben, als hij nooit de mogelijkheid krijgt hem uit te proberen omdat er nooit geleverd wordt?
[ Voor 5% gewijzigd door pinokkia op 17-04-2012 18:32 ]
Verwijderd
Ik heb alleen maar gezegd dat ik een Windows-tablet wil hebben, omdat ik er anders niets aan heb. Ik heb ook aangegeven dat ik eerst naar een netbook aan het kijken was. 1+1=2 zeggen ze dan...iChaos schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:17:
[...]
En dit bedoel ik dus. Mensen die 3 maanden moeilijk doen omdat ze koste wat kost DEZE tablet moeten hebben en met andere modellen geen genoegen nemen, en zodra deze er is gelijk doorverkopen.
En het is ook erg jammer dat TPH zich weer niet aan de afspraak heeft gehouden om een e-mail te sturen vandaag met alle info naar iedereen. Er is wel verteld via de chat dat er vandaag of morgen gebeld wordt.
[ Voor 17% gewijzigd door Yorinn op 17-04-2012 18:39 ]
Verwijderd
Voor zover ik het begrepen had, krijgt iedereen nu de bestelde tablet!pinokkia schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:32:
De meeste hier. Hebben de tablet gekocht voor de verkoop. Deze tablet heb ik voor mijn zoon gekocht voor zijn verjaardag. (heb ik weer mijn iPad 3 terug) Alleen was hij al op 5 januari jarig. Dus heeft hij het niet gekregen op zijn verjaardagHij wacht nog steeds trouw op zijn verjaardagskado. Maar ben er bang voor. Dat we naast de pot pissen.
Wanneer had je besteld?
Maak je toch niet zo druk Yorin. Jij hebt het tenminste wel de boel voor elkaar gekregen. Veel plezier met de tablet. Ik hoop dat de tablet ook gauw naar ons wordt uitgeleverd. Mijn zoon zit er al 3 maanden op te wachten. Heb hem al voorzichtig verteld dat wij (waarschijnlijk) naast de pot pissen.Yorin schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:37:
[...]
Ik heb alleen maar gezegd dat ik een Windows-tablet wil hebben, omdat ik er anders niets aan heb. Ik heb ook aangegeven dat ik eerst naar een netbook aan het kijken was. 1+1=2 zeggen ze dan...
En het is ook erg jammer dat TPH zich weer niet aan de afspraak heeft gehouden om een e-mail te sturen vandaag met alle info naar iedereen. Er is wel verteld via de chat dat er vandaag of morgen gebeld wordt.
Op 5 januari om 1.00 uurVerwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:40:
[...]
Voor zover ik het begrepen had, krijgt iedereen nu de bestelde tablet!
Wanneer had je besteld?
[ Voor 12% gewijzigd door pinokkia op 17-04-2012 18:43 ]
Waar had je dat uit begrepen? Degene die ik gesproken heb vandaag, had alleen mijn bestelling nagekeken. Dus daar kan je niets uit concluderen.Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:40:
[...]
Voor zover ik het begrepen had, krijgt iedereen nu de bestelde tablet!
Wanneer had je besteld?
Dat heeft de chatmedewerker mij ook verteld. Er zijn maar een paar vandaag naar mensen uitgeleverd. Hij wist niet of anderen dat ook kregen. Ik moest gewoon rustig afwachten op hun mail die we van de week krijgen.Yorin schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:43:
[...]
Waar had je dat uit begrepen? Degene die ik gesproken heb vandaag, had alleen mijn bestelling nagekeken. Dus daar kan je niets uit concluderen.
Ik geef de moed maar op. Heb in al die bijna 4 maanden 3 keer geinformeerd hoe de stand van zaken was en ben altijd netjes geweest. Blijkbaar helpt netjes zijn ook niet, want degene met de grootste mond en zeurkousen. Hebben blijkbaar als eerste geleverd gekregen. (dit vertelde me een medewerker van de phonehouse!!)
[ Voor 24% gewijzigd door pinokkia op 17-04-2012 18:50 ]
Verwijderd
Mocht je hem nou ECHT niet krijgen, laat het me dan even weten.pinokkia schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:45:
[...]
Dat heeft de chatmedewerker mij ook verteld. Er zijn maar een paar vandaag naar mensen uitgeleverd. Hij wist niet of anderen dat ook kregen. Ik moest gewoon rustig afwachten op hun mail die we van de week krijgen.
Ik geef de moed maar op. Heb in al die bijna 4 maanden 3 keer geinformeerd hoe de stand van zaken was en ben altijd netjes geweest. Blijkbaar helpt netjes zijn ook niet, want degene met de grootste mond. Hebben blijkbaar als eerste geleverd gekregen. (dit vertelde me een medewerker van de phonehouse!!)
Mocht je je tablet willen verkopen, dan is V&A het juiste kanaal hiervoor. Dergelijke reacties zullen worden verwijderd uit dit topic.
Voor technische vragen over de tablet kun je hier terecht.
Een uitleg over wanneer je de waardebon kunt ontvangen staat hier.