Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-09 11:02
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:49:
[...]

Mocht je hem nou ECHT niet krijgen, laat het me dan even weten.
Anders dm wat je ervoor wil hebben.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pinokkia schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:53:
[...]

Anders dm wat je ervoor wil hebben.
Dat is afhankelijk van of je order geweigerd wordt of niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheesefrog
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-03-2024
iChaos schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:17:
[...]
En dit bedoel ik dus. Mensen die 3 maanden moeilijk doen omdat ze koste wat kost DEZE tablet moeten hebben en met andere modellen geen genoegen nemen, en zodra deze er is gelijk doorverkopen.
En.wat dan nog? het is zijn tablets. Wat zit jr nou allemaal moeilijk te doen joh. Erg triest dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:54:
[...]

Dat is afhankelijk van of je order geweigerd wordt of niet ;)
Haha. Ik heb alleen behoefte aan als die van mijn zoon niet geleverd krijg. Wat moet ik met 2 tablets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:17
pinokkia schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:01:
[...]

Haha. Ik heb alleen behoefte aan als die van mijn zoon niet geleverd krijg. Wat moet ik met 2 tablets.
Doorverkopen net zoals de anderen ??

Nee... maar ik zie dat er wel al een hoop op marktplaats staan!
Ik ga die van mij absoluut niet doorverkopen, kan hem zelf goed gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
slabetje schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:04:
[...]

Doorverkopen net zoals de anderen ??

Nee... maar ik zie dat er wel al een hoop op marktplaats staan!
Ik ga die van mij absoluut niet doorverkopen, kan hem zelf goed gebruiken.
Heb een hekel aan handelaartjes. Dus doe ik dat zelf niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pinokkia schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:07:
[...]

Heb een hekel aan handelaartjes. Dus doe ik dat zelf niet.
Vandaar dat ik zei, laat het even weten als hij echt niet geleverd gaat worden. Dan ben ik de beroerdste niet, zeker niet als het om een kadootje voor de kids gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:08:
[...]

Vandaar dat ik zei, laat het even weten als hij echt niet geleverd gaat worden. Dan ben ik de beroerdste niet, zeker niet als het om een kadootje voor de kids gaat.
Ik wacht deze week en volgende gewoon af. Ik dm je zowiezo wel of ik wel/niet de tablet krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluRay
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 14:06
@Pinokkia ik ben ook nog niet gebeld.
Denk dat we morgen aan de beurt zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:01
pinokkia schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:07:
[...]

Heb een hekel aan handelaartjes.
Zonder 'handelaartjes' was Nederland anders nooit zo groot geworden als het nu is ;)

Zit nog te twijfelen of ik een SSD in de mijne ga bouwen. Vind een 160GB schijf zoals wat erin zit ook wel fijn, wat opslag. Maar de snelheid van een SSD kan ik wel waarderen, heb ondertussen in bijna alles hier een SSD zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thaan schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:24:
[...]

Zonder 'handelaartjes' was Nederland anders nooit zo groot geworden als het nu is ;)

Zit nog te twijfelen of ik een SSD in de mijne ga bouwen. Vind een 160GB schijf zoals wat erin zit ook wel fijn, wat opslag. Maar de snelheid van een SSD kan ik wel waarderen, heb ondertussen in bijna alles hier een SSD zitten.
Als je al overal een SSD in hebt, kan ik je wel verklappen dat je je snel gaat storen aan de traagheid van het hd-tje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 15:58
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:43:
[...]

Als je al overal een SSD in hebt, kan ik je wel verklappen dat je je snel gaat storen aan de traagheid van het hd-tje.
So true. Gelukkig zijn de nieuwe Intel 330's goed betaalbaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freggel schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:48:
[...]

So true. Gelukkig zijn de nieuwe Intel 330's goed betaalbaar. :)
Jup, en de Crucial M4's zijn ook goed betaalbaar. Ook al beginnen ze wat gedateerd te raken toch mijn favoriet kwa betrouwbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:43:
[...]

Wil er eigelijk niet echt geld aan uitgeven, aangezien ik nog een 30GB OCZ Vertex 1 heb liggen die zichzelf wel bewezen heeft door de jaren. Heb onder andere nog een Vertex plus in een servertje draaien en in m'n MacBook een M4.

Alhoewel, ik heb natuurlijk wel €119,- teruggekregen van die tablet, dat is precies een 120GB Intel 330 ;)
Gaat me eigelijk in deze tablet meer om wat meer opslagruimte, wil hem namelijk op reis meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Ik vermoed trouwens dat binnenkort v&a overspoeld gaat worden met AT tablets. Ik zit ook in dubio, nadat het bijna een maand had geduurd kon ik via overuren een iPad scoren en zometeen heb ik dus ook nog de AT.

Ik las dat iemand er home automation mee gaat regelen, wat wel een leuk idee is. Ook als NAS en Sonos controller heeft het potentieel. Maar ik wil ook nog een ATI HD7850/7950. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ik ben vandaag gebeld door TPH n.a.v. mijn al geleverde tablet: er zitten namelijk duidelijk een raar soort vlekken in de onderrand, opzich niet echt netjes. Morgen wordt ie opgepikt en krijg ik hoogstwaarschijnlijk er gewoon een van deze levering :) Erg netjes moet ik zeggen, dat maakt mijn dag toch wel weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
thaan schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:51:
[...]

Wil er eigelijk niet echt geld aan uitgeven, aangezien ik nog een 30GB OCZ Vertex 1 heb liggen die zichzelf wel bewezen heeft door de jaren. Heb onder andere nog een Vertex plus in een servertje draaien en in m'n MacBook een M4.

Alhoewel, ik heb natuurlijk wel €119,- teruggekregen van die tablet, dat is precies een 120GB Intel 330 ;)
Gaat me eigelijk in deze tablet meer om wat meer opslagruimte, wil hem namelijk op reis meenemen.
30 GB in de tablet, 160 GB in een USB-behuizing, klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-08 13:25
Ik hoop dat het andere topic van AT tablet dan wat actiever wordt, zodat we allemaal veilig aan de slag kunnen met het vervangen van de SSD en het geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Aangezien ik tot nu toe telkens bijna als laatste gebeld werd of de mail kreeg zal ook ik wel weer geduld moeten hebben tot morgen. :)
* Hyp Hyper wacht af in spanning

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
RemcoDelft schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 20:13:
[...]

30 GB in de tablet, 160 GB in een USB-behuizing, klaar :)
Dat is voor op reis niet zo handig, maar dit is meer discussie voor het Ambiance AT topic, misschien daar maar even verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Nou, ik ga vanavond duimen voor degene die nog niet gebeld zijn. In het bijzonder voor de zoon van pinokkia, voor die vind ik het wellicht nog het meest sneu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheesefrog
Ondertussen een SMSje gekregen. Hij wordt hier (Gorinchem) afgeleverd tussen 9:30 en 10:30. Awesome! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
cheesefrog schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 22:47:
Ondertussen een SMSje gekregen. Hij wordt hier (Gorinchem) afgeleverd tussen 9:30 en 10:30. Awesome! :D
Ik neem toch aan dat er eerst telefonisch contact is geweest, het lijkt me niet dat je out of the blue een smsje krijgt dat er morgen iemand langskomt terwijl je misschien op je werk zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
freggel schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 21:34:
Nou, ik ga vanavond duimen voor degene die nog niet gebeld zijn. In het bijzonder voor de zoon van pinokkia, voor die vind ik het wellicht nog het meest sneu.
Dank je wel voor het duimen. Ik hoop gewoon dat iedereen hun tablet geleverd krijg. Ik ben zelf zo stom geweest om gelijk mijn zoon iets beloven dat ik helaas niet heb kunnen nakomen. En bij kinderen kan dat helaas hard aankomen. Vooral mijn oudste zoon is daar gevoelig voor. Gelukkig zeurt mijn oudste zoon niet en wacht hij op zijn tablet. Maar kan wel aan zijn gezicht zien. Dat hij wel teleurgesteld is in mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:09
Zijn er hier meer mensen zoals ik die morgen EN de AT tablet EN de HTC flyer geleverd krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheesefrog
Gomez12 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 22:52:
[...]

Ik neem toch aan dat er eerst telefonisch contact is geweest, het lijkt me niet dat je out of the blue een smsje krijgt dat er morgen iemand langskomt terwijl je misschien op je werk zit?
Zoals eerder gezegt heb ik idd ook een telefoontje gehad. De vriendelijke mevrouw aan de telefoon zei dat hij tussen 9 en 1 geleverd werd. Nu is het dus een stuk duidelijker. :D

En jep, ik heb gisteren de HTC Flyer gekocht. Ik krijg nu de AT tablet. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Desnoods retourneer je de Flyer ongeopend? Heeft de winkel waar je hem gekocht hebt ook geen schade.

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Vandaag tussen 19:30 en 21:00 wordt de tablet geleverd hier. :D Ik heb toch besloten om de tablet te houden omdat de verkoop moeizamer zal gaan als iedereen de tablet krijgt en op één moment probeert te verkopen.

Maar het lange wachten is bijna afgelopen en ik kan bijna een aanloopje nemen naar AT-Tablet Win7 om daar verder te gaan.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
pinokkia schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 22:54:
[...]

Dank je wel voor het duimen. Ik hoop gewoon dat iedereen hun tablet geleverd krijg. Ik ben zelf zo stom geweest om gelijk mijn zoon iets beloven dat ik helaas niet heb kunnen nakomen. En bij kinderen kan dat helaas hard aankomen. Vooral mijn oudste zoon is daar gevoelig voor. Gelukkig zeurt mijn oudste zoon niet en wacht hij op zijn tablet. Maar kan wel aan zijn gezicht zien. Dat hij wel teleurgesteld is in mij.
Laat hem TPH bellen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:30

MrN

Yorin schreef op woensdag 18 april 2012 @ 05:44:
Vandaag tussen 19:30 en 21:00 wordt de tablet geleverd hier. :D Ik heb toch besloten om de tablet te houden omdat de verkoop moeizamer zal gaan als iedereen de tablet krijgt en op één moment probeert te verkopen.

Maar het lange wachten is bijna afgelopen en ik kan bijna een aanloopje nemen naar AT-Tablet Win7 om daar verder te gaan.
Ik weet nog altijd helemaal niets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

Daar hebben we V&A voor, zie ook de topicwaarschuwing.

[ Voor 82% gewijzigd door Orion84 op 18-04-2012 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Aangezien ik vandaag mijn tablet binnen krijg, kan de verdere communicatie niet via mij verlopen. Dit omdat ze alleen naar mijn orders wilden kijken. Verdere communicatie zouden jullie dus zelf moeten regelen.

Ik zou de communicatie via Twitter, e-mail en/of chat laten lopen, omdat mij is verteld dat communicatie via telefoon niet vergoed wordt, omdat er legio andere manieren zijn om contact te krijgen.

Succes iedereen die nog moet wachten en niet weet wat er verder te gebeuren gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Laatst online: 05-09 20:31
Dankje Yorin, en dankje voor de moeite die je tot nu toe hebt gedaan. Laten we hopen dat TPH volwassen genoeg is om de communicatie vanaf nu (ze hebben waarschijnlijk toch alleen nog maar goed nieuws) gewoon normaal laat lopen.

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:32

Quad

Doof

Yorin schreef op woensdag 18 april 2012 @ 05:44:

V&A aangeboden: Ambiance Technology AT-Tablet Win7 Zwart + Accesoires

Wat is dit nou? :9

Ach, de mensen mogen hier blij zijn met iemand als jou, zo veel credits heb je wel verdiend inmiddels!
Succes met de zoektocht naar iets mooiers O+ .
Edit@hieronder: Ach, heb je ook wel verdiend, toch?
Als je die uren die je hierin heb t gestoken uitbetaald had gekregen was je al lang een Inspiron Duo verder >:)

[ Voor 9% gewijzigd door Quad op 18-04-2012 09:24 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Quad schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:11:
[...]

V&A aangeboden: Ambiance Technology AT-Tablet Win7 Zwart + Accesoires

Wat is dit nou? :9

Ach, de mensen mogen hier blij zijn met iemand als jou, zo veel credits heb je wel verdiend inmiddels!
Succes met de zoektocht naar iets mooiers O+ .
Ik heb al wat mooiers gevonden, alleen kan ik dat niet bekostigen zonder deze tablet, jammer genoeg, te moeten verkopen. Als de verkoop niet slaagt, is er ook niets aan de hand, dan ga ik wel verder op deze tablet. De enige vereisten die ik had was klein en met Windows 7 of Windows 8. Ik zit nu te kijken naar een convertible met Windows 7 die ook iets duurder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Toch vind ik het wel een beetje jammer dat mensen de tablet direct verkopen. Je hebt juist die tablet gekocht om hem te gebruiken, je wilt geen alternatief want mensen wilden W7 hebben, maar dan staat ie toch direct op V&A voor het dubbele wat je er niet voor betaald hebt...

Ik houd de tablet gewoon omdat ik hem wil gebruiken, en niet gelijk een geldwolf wil lijken, maar hey je mag gelukkig zelf beslissen wat je er mee doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Megamind schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:34:
Toch vind ik het wel een beetje jammer dat mensen de tablet direct verkopen. Je hebt juist die tablet gekocht om hem te gebruiken, je wilt geen alternatief want mensen wilden W7 hebben, maar dan staat ie toch direct op V&A voor het dubbele wat je er niet voor betaald hebt...

Ik houd de tablet gewoon omdat ik hem wil gebruiken, en niet gelijk een geldwolf wil lijken, maar hey je mag gelukkig zelf beslissen wat je er mee doet.
Daarom ga ik ook voor een Windows netbook. Maar als ik hem niet kan verkopen of ik hem toch makkelijk vind, dan houd ik hem natuurlijk zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Meteen maar even een tweet gestuurd om te vragen waar mijn tablet blijft, jammer dat ze niks uit zichzelf communiceren, gemiste kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Erkens schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:12:
Meteen maar even een tweet gestuurd om te vragen waar mijn tablet blijft, jammer dat ze niks uit zichzelf communiceren, gemiste kans.
Ook de mail die gisteren verzonden zou worden is ergens blijven steken. Ik heb ook totaal geen bericht van TPH, alleen maar van AMP voor de levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 12:23
Erkens schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:12:
heb ze gisteren en vanochtend een tweet gestuurd maar die Miep ( zit nu een nieuwe) reageert gewoon niet.

Terwijl tweets die later worden verstuurd wel beantwoord worden.

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Hebben degene die uit deze batch komen eigenlijk een Mini VGA -> VGA verloopje erbij, of mist deze ook in deze batch. Ik heb mijn tablet vanavond pas, dus ik kan het nog niet controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

rambocus schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:41:
Terwijl tweets die later worden verstuurd wel beantwoord worden.
Ik zie het, zojuist hebben ze wel op de tweet van Yorin gereageerd die later is geplaatst, maar (nog) niet op die van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

En zij vond het ook raar op Twitter dat de mail nog niet verzonden is. Ik ben benieuwd of we hem ooit nog een keer zullen krijgen (die e-mail dan).

Ook is het raar dat latere tweets inderdaad wel beantwoord worden en oudere tweets niet.

[ Voor 29% gewijzigd door Yorinn op 18-04-2012 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
Gisteren is dus door AMP contact opgenomen, zijn er nog mensen vandaag gebeld?

Denk het niet anders was het wel gelijk hier gemeld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Yorin schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:45:
Ook is het raar dat latere tweets inderdaad wel beantwoord worden en oudere tweets niet.
Aan de andere kant is jouw tweet makkelijker te beantwoorden dan die van mij (die moet uitgezocht worden neem ik aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:10
Nou de tablet is binnen hoor :*)
Zit alleen geen chocolade reep bij :P , dus als extra compensatie voor het extra lange wachten tov de eerste batch, een reep chocolade minder. :+

*edit*
Er zit wél een vga adapter bij, deze lijken dus nieuw _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door CrashOverDrive op 18-04-2012 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

CrashOverDrive schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:08:
Nou de tablet is binnen hoor :*)
Zit alleen geen chocolade reep bij :P , dus als extra compensatie voor het extra lange wachten tov de eerste batch, een reep chocolade minder. :+

*edit*
Er zit wél een vga adapter bij, deze lijken dus nieuw _/-\o_
Maar wat heb je liever? Een reep chocolade of de VGA adapter? Ik zou dan voor de VGA adapter gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
ja goh, tuurlijk heb ik liever de chocolade vga adapter.
Maar vond het wel opvallend dat de 1e batch hem wel kreeg, en wij niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheesefrog
Jep, hier ook binnen. was stipt op tijd haha. 9:30.

Erg tof ding. Ik heb hem net gelijk ff leeggehaald en w7 ultimate er op gezet. Ook hier geen reep (;() maar wel de VGA adapter. Verder is het kras vrij enzo, dus ik neem aan dat ook dit een nieuwe is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008

thof

FP ProMod
Gelukkig maar dat de tablets uitgeleverd beginnen te worden, hoop dat ik hem ook snel mag ontvangen. Kan niet wachten tot ik er mee aan de slag kan gaan in combinatie met Windows 8, omdat ik daar nu applicaties voor aan het ontwikkelen ben. Hopelijk wordt ik vandaag gebeld en kan hij morgen geleverd worden...

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 21:20
Heb met de klantenservice gebeld, dat is letterlijk weggooien van je tijd.

Zij weten helemaal niks en zijn me nu al 20x een antwoord schuldig.

Ze weten niet hoe lang het nog duurt met de andere tablets, diegene aan de klantenservice had het erover dat er een deel bij de douane was weggehaald. (Snap ik niks van, een patent is een patent, die zitten op alle apparaten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Ik hoop nog wat te horen vandaag... heb nog hoop omdat ik telkens zo ongeveer de laatste was die bericht kreeg. En de mijne gaat niet doorverkocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruudx
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 13:23
Ik hoop dat we iedergeval iets van een bericht krijgen vandaag, of bellen voor een afleverafspraak uiteraard. Zijn er hier nog mensen die vandaag zijn gebeld om een afleverafspraak te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Hier ook krasvrij, chocoladevrij en met VGA-adapter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Kan iemand eens even met SmartInfo hoeveel uren er op de HDD staat? Die van mij stond namelijk al op 70 uur toen ie binnenkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teuling
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-05 19:19
[11:45:43] U chat momenteel met Youp
[11:45:50] Teuling: Hi
[11:45:53] Youp: Goedemorgen, waarmee kan ik u van dienst zijn?
[11:46:09] Teuling: ik heb in januari een AT tablet besteld, ik krijg van diverse kanten te horen dat deze reeds worden uitgeleverd
[11:46:14] Teuling: ik heb echter nog niks van AMP gehoord
[11:46:16] Teuling: klopt dat?
[11:46:46] Teuling: ordernummer 457xxx <bevestiging TPH 04-01-2012 21:06; bevestiging AMP 5-1-2012 8:38>
[11:47:07] Youp: Het klopt inderdaad dat een aantal tablets is afgeleverd bij AMP en zij contact opnemen met klanten voor een afspraak. Ik zal voor u bekijken of uw bestelling daar tussen zit.
[11:47:16] Teuling: thanks
[11:50:07] Youp: Hartelijk dank voor het wachten. Ik zie dat uw bestelling niet bij deze levering zit.
[11:50:28] Youp: U zult direct bericht krijgen wanneer de overige tablets uitgegeven zijn door Ambiance.
[11:50:39] Teuling: Enig idee wanneer dat is?
[11:51:10] Youp: Ik durf u hier geen indicatie van te geven, mijn excuses.
[11:51:18] Teuling: ok
[11:51:27] Teuling: krijgen we hier nog een officiele email of brief van?
[11:53:11] Youp: Gisteren ben ik geïnformeerd dat klanten hierover een officieel persbericht over zouden krijgen. Ik begrijp van klanten dat dit nog niet is gebeurd, maar heb nog geen verdere informatie hierover ontvangen.
[11:53:33] Teuling: thanks!
[11:54:51] Youp: Graag gedaan, en nogmaals mijn excuses voor het gebrek aan informatie. Ik hoop dat de tablet zo snel mogelijk aan u uitgeleverd zal worden.
Blijkbaar is er ook dit keer een beperkt aantal tablets bij AMP afgeleverd. En ze hebben geen idee wanneer de rest bij AMP binnenkomt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Laatst online: 05-09 20:31
Erg bitter, had me eigenlijk erop ingesteld volgende week mijn tablet op te halen bij mn ouders

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
"Gisteren ben ik geïnformeerd dat klanten hierover een officieel persbericht over zouden krijgen"

Wheut? Klanten krijgen een persbericht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorin schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:14:
[...]

Maar wat heb je liever? Een reep chocolade of de VGA adapter? Ik zou dan voor de VGA adapter gaan.
Ik heb de VGA adapter niet (ik zat bij de eerste 20), maar heb contact gehad met Ambiance, en die zouden het kabeltje gratis naar me toe sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruudx
  • Laatst online: 13-09 13:23
Ook hier zojuist via de chat te horen gekregen dat ik niet bij de gelukkigen zit... Afwachten dus verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof

thof

FP ProMod
Opmerkelijk, hier is de chat offline dus kan het zelf niet navragen

Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

thof schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:47:
Opmerkelijk, hier is de chat offline dus kan het zelf niet navragen
waarschijnlijk vanwege de lunch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook hier is hij binnen, volledig nieuw en met vga adapter.

wel vind ik de hoes erg slecht aansluiten op de tablet, maar vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
Hier ook binnnen, ook nieuw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
Hier ook binnen, excl reep incl vga adapter.

Windows is zojuist geinstalleerd, de hoes is een beetje apart. Helaas is de tablet net te breed en te dik voor mijn hoes+keyboard uit china. Touch werkt nog best aardig op het ding. Zometeen SSD, geheugen, windows 8 en Android (op SD kaartje) proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 17:54

FlyEragon

Alien Monkeys

TPH kan veel leren van Wehkamp, daar zijn ook i.p.v. 100 tablets door grote drukte 350 stuks besteld. Worden allemaal uitgeleverd en klanten worden zelf gebeld en op de hoogte gehouden van de situatie.
Erg netjes dus, en TPH heeft gister vergaderd blijkbaar en sommige mensen ontvangen hun tablets, maar de rest heeft geen flauw idee van hoe of wanneer.
Er wordt niet eens de moeite genomen om even een mailtje de deur uit te doen over de status. Ook al is de status 'hopeloos', je klanten niks melden is het slechtste wat je kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof

thof

FP ProMod
Ik heb nog even contact op genomen met de chat. Youp gaf aan nog niet meer te weten op dit moment. Heb hem tegen hem de hoop op een bericht over de levering uitgesproken. Ik zit in ieder geval niet bij de huidige levering. Ook kon hij niets vertellen over de douane of dat het een andere levering is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
FlyEragon schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:53:
TPH kan veel leren van Wehkamp, daar zijn ook i.p.v. 100 tablets door grote drukte 350 stuks besteld. Worden allemaal uitgeleverd en klanten worden zelf gebeld en op de hoogte gehouden van de situatie.
Erg netjes dus, en TPH heeft gister vergaderd blijkbaar en sommige mensen ontvangen hun tablets, maar de rest heeft geen flauw idee van hoe of wanneer.
Er wordt niet eens de moeite genomen om even een mailtje de deur uit te doen over de status. Ook al is de status 'hopeloos', je klanten niks melden is het slechtste wat je kan doen.
Wat wel raar is dat ik gisteren (Vast geen toeval) ben gebeld door Ambient wat mijn klacht was met de tablet, na korte uitleg moet ik deze terugsturen en krijg ik gewoon een nieuwe. Blijkbaar kunnen ze niet alle tablets in 1x aanbieden bij de verzender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

FlyEragon schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:53:
Wehkamp is dan ook iets groter en heeft wat meer capaciteiten dan TPH. Hoewel ik het wel met je eens bent over de gebrekkige communicatie, je hoort gewoon helemaal niks en moet overal zelf achteraan gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
Minecraft draait helaas niet zo snel als gewenst, ik post vanaf nu trouwens alleen dingen in het aparte topic voor de tablet. Veel geluk met de andere die nog geen tablet hebben ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Zojuist ook maar even contact opgenomen via de chat.
Mijn bestelling zit er niet bij en hij mocht mij niet vertellen hoe ver ik op de wachtlijst stond (wel raar, maargoed).

Verder worden ze uitgeleverd op basis van het ordernummer, maar ik ken sommige webshops die een bestelnummer al reserveren voordat de bestelling is gedaan, dus het is mogelijk dat je al eerder dan mij bent begonnen met de bestelling en die later hebt afgerond hem toch nog eerder kan krijgen.

Verder gaf Youp aan dat hij enige enige tijd geleden bij de marketing-afdeling had aangegeven over de gebrekkige communicatie maar hij durfde niet te zeggen waarom er niet frequenter was gecommuniceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tablet hier ook gebracht :) zo te zien splinternieuw en compleet. achternaam B. mijn 2 collega's met achternaam B krijgen hem ook vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:25:
tablet hier ook gebracht :) zo te zien splinternieuw en compleet. achternaam B. mijn 2 collega's met achternaam B krijgen hem ook vandaag.
Ik heet van den B en hier niks noppes nada. (geen telefoontje, geen tablet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Volgorde is ook op ordernummer, niet op naam of datum/tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
En de mijne is alweer verkocht aan een collega voor 75 euro. Hij blij, ik blij.
Ik werd minder blij van windows 7 op de AT tablet helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Hoe krijg ik de achterkant open om het geheugen te vervangen?

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

NeHoX schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:38:
Hoe krijg ik de achterkant open om het geheugen te vervangen?
AT-Tablet Win7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
razorhead schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:36:
En de mijne is alweer verkocht aan een collega voor 75 euro. Hij blij, ik blij.
Ik werd minder blij van windows 7 op de AT tablet helaas..
Dat is tenminste een eerlijke prijs. Je ziet anderen proberen (vette) winst te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Erkens schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:32:
Volgorde is ook op ordernummer, niet op naam of datum/tijd.
Ik zie alleen namen met B en C voorbij komen.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheesefrog
Ohja? van der S. hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Snap dit ook niet, heb 4 januari besteld 18.23 uur, maar wederom niets. Achternaam begint met een M
PcDealer schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:50:
[...]

Ik zie alleen namen met B en C voorbij komen.

[ Voor 5% gewijzigd door Jeroen10 op 18-04-2012 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kishan4uall
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-09 09:09

kishan4uall

kiesjan mag ook

4 januari 20:47 besteld, achternaam begint met een C, en ook niets gehoord... Begin het een beetje jammer te vinden dat de communicatie zo belachelijk slecht is.

desktop, laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Jij hebt dat eerder niet opgegeven...

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Achternaam begint hier ook met een S. Heb op 4 januari besteld om 19:19. Heb betaald via iDeal. Ik ben benieuwd hoe anderen betaald hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

We kunnen dan beter ordernummers vergelijken, want dat is wat ze (volgens Youp) aanhouden voor de bezorging, niet het tijdstip van bestelling en ook niet op basis van je naam.

457965 @ 20:46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Erkens schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:29:
We kunnen dan beter ordernummers vergelijken, want dat is wat ze (volgens Youp) aanhouden voor de bezorging, niet het tijdstip van bestelling en ook niet op basis van je naam.

457965 @ 20:46
Ordernr 457823 hier. Om 19:19 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
De mijne eindigt op 7761, dus dat lijkt logisch.

Ik heb 'm ook binnen trouwens. Hadden degene die 'm ook al hebben een plakker op het scherm zoals bij bijv. een nieuwe telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
++7925 mijn ordernummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
xx7785 hier, was vanochtend binnen. Achternaam van den B :>

[ Voor 7% gewijzigd door CrashOverDrive op 18-04-2012 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ordernummers kun je ook zelf inzien in het Google Docs document van Yorin, vraag mij alleen af hoelang Yorin dat document nog online laat staan.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

MegaTronics schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:59:
Ordernummers kun je ook zelf inzien in het Google Docs document van Yorin, vraag mij alleen af hoelang Yorin dat document nog online laat staan.
ik dacht dat het document al weg was, maar heb het linkje zojuist terug gevonden. Eens kijken of ik daarmee kan achterhalen (met de gegevens uit dit topic) wie er nog voor mij zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ik heb alle communicatie over het tablet bewaard voor het geval je later bewijzen moet hebben als ze niet willen leveren. Als ik de mijne morgen ontvang kan ik beginnen met de schoonmaak. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen797
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:40
Hier is ordernummer 457775 (achternaam begint met een W. voor wie dat nog wat interesseert :P) eindelijk binnen. Eerste indruk; eigenlijk niet slecht. Had hem langzamer verwacht en een touch-screen dat niet super zou reageren (wat dus niet het geval is). De fan is wel hoorbaar, maar ach ik zal daar maar niet over klagen aangezien de AT gratis was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kishan4uall
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-09 09:09

kishan4uall

kiesjan mag ook

457969 en zoals gezegd niets binnen :(

desktop, laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou heb vanmiddag ook maar eens gebeld naar TPH. 15 minuten in de wacht gehangen en men kon mij daarna toen ik ze aan de lijn had niets vertellen. Hij vertelde mij dat hij niet per persoon kon zien wie de tablet nu (momenteel) kreeg. Hij kon dus niet voor mij nakijken hoe het er voor staat voor mij. Hij had had verder geen nieuws en hoopte voor ons dat we snel een bericht/mail kregen. Toen ik zei dat hier wel mensen waren die via klantenservice wel te horen gekregen hadden of ze hem kregen kon dat volgens hem niet. Hij kon namelijk niets zeggen verder omdat ze niets wisten. Toen ik zei dat men beloofd had op meer info naar ons toe gaf hij mij gelijk en hij hoopte dat ze snel iets konden laten horen... Beetje vreemd dat ze volgens berichtgevingen hierboven op twitter / chat toch meer vertellen.. 8)7
Heb trouwens op 4 jan omstreeks 23.12 en 23.29 uur besteld.. Hoop nu toch ook echt dat we snel bericht gaan krijgen. Hou me al ruim 3.5 maand erg netjes en stil maar begin het nu ook wel vervelend te vinden dat we zeer weinig horen. Alle respect voor tegenslagen waar zij niets aan kunnen doen maar ons op de hoogte houden lijkt me kleine moeite...... :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

MegaTronics schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:34:
Ik heb alle communicatie over het tablet bewaard voor het geval je later bewijzen moet hebben als ze niet willen leveren. Als ik de mijne morgen ontvang kan ik beginnen met de schoonmaak. :p
Ik heb ook alles bewaard, alleen dat document niet, maar heb even gekeken en voor zover in dit topic bekend ben jij de laatste die hem heeft gehad en zitten er nog 21 (bekende) orders tussen voordat ik aan de beurt ben.
kishan4uall schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:37:
457969 en zoals gezegd niets binnen :(
jij bent pas als eerste na mij aan de beurt :+

[ Voor 16% gewijzigd door Erkens op 18-04-2012 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

MegaTronics schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:59:
Heb het document verwijderd van Google Docs, als het goed is. Of staat die nog wel online? Heb je misschien een linkje er naartoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Yorin schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:48:
[...]

Heb het document verwijderd van Google Docs, als het goed is. Of staat die nog wel online? Heb je misschien een linkje er naartoe?
DM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Het document is nu uit privacy-overwegingen echt verwijderd. Dit omdat anders alle namen en e-mailadressen van iedereen bekend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

heh ik ben 2x gebeld. op mijn ander telefoonmummer (rag telefoon) shit

morgen maar weer terugbellen

Iperf

Pagina: 1 ... 29 ... 32 Laatste

Let op:
Mocht je je tablet willen verkopen, dan is V&A het juiste kanaal hiervoor. Dergelijke reacties zullen worden verwijderd uit dit topic.

Voor technische vragen over de tablet kun je hier terecht.

Een uitleg over wanneer je de waardebon kunt ontvangen staat hier.