Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
En.wat dan nog? het is zijn tablets. Wat zit jr nou allemaal moeilijk te doen joh. Erg triest dit.iChaos schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:17:
[...]
En dit bedoel ik dus. Mensen die 3 maanden moeilijk doen omdat ze koste wat kost DEZE tablet moeten hebben en met andere modellen geen genoegen nemen, en zodra deze er is gelijk doorverkopen.
Haha. Ik heb alleen behoefte aan als die van mijn zoon niet geleverd krijg. Wat moet ik met 2 tablets.Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:54:
[...]
Dat is afhankelijk van of je order geweigerd wordt of niet
Doorverkopen net zoals de anderen ??pinokkia schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:01:
[...]
Haha. Ik heb alleen behoefte aan als die van mijn zoon niet geleverd krijg. Wat moet ik met 2 tablets.
Nee... maar ik zie dat er wel al een hoop op marktplaats staan!
Ik ga die van mij absoluut niet doorverkopen, kan hem zelf goed gebruiken.
Heb een hekel aan handelaartjes. Dus doe ik dat zelf niet.slabetje schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:04:
[...]
Doorverkopen net zoals de anderen ??
Nee... maar ik zie dat er wel al een hoop op marktplaats staan!
Ik ga die van mij absoluut niet doorverkopen, kan hem zelf goed gebruiken.
Verwijderd
Vandaar dat ik zei, laat het even weten als hij echt niet geleverd gaat worden. Dan ben ik de beroerdste niet, zeker niet als het om een kadootje voor de kids gaat.pinokkia schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:07:
[...]
Heb een hekel aan handelaartjes. Dus doe ik dat zelf niet.
Ik wacht deze week en volgende gewoon af. Ik dm je zowiezo wel of ik wel/niet de tablet krijg.Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:08:
[...]
Vandaar dat ik zei, laat het even weten als hij echt niet geleverd gaat worden. Dan ben ik de beroerdste niet, zeker niet als het om een kadootje voor de kids gaat.
Denk dat we morgen aan de beurt zijn!
Zonder 'handelaartjes' was Nederland anders nooit zo groot geworden als het nu is
Zit nog te twijfelen of ik een SSD in de mijne ga bouwen. Vind een 160GB schijf zoals wat erin zit ook wel fijn, wat opslag. Maar de snelheid van een SSD kan ik wel waarderen, heb ondertussen in bijna alles hier een SSD zitten.
Verwijderd
Als je al overal een SSD in hebt, kan ik je wel verklappen dat je je snel gaat storen aan de traagheid van het hd-tje.thaan schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:24:
[...]
Zonder 'handelaartjes' was Nederland anders nooit zo groot geworden als het nu is![]()
Zit nog te twijfelen of ik een SSD in de mijne ga bouwen. Vind een 160GB schijf zoals wat erin zit ook wel fijn, wat opslag. Maar de snelheid van een SSD kan ik wel waarderen, heb ondertussen in bijna alles hier een SSD zitten.
So true. Gelukkig zijn de nieuwe Intel 330's goed betaalbaar.Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:43:
[...]
Als je al overal een SSD in hebt, kan ik je wel verklappen dat je je snel gaat storen aan de traagheid van het hd-tje.
Verwijderd
Jup, en de Crucial M4's zijn ook goed betaalbaar. Ook al beginnen ze wat gedateerd te raken toch mijn favoriet kwa betrouwbaarheid.freggel schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:48:
[...]
So true. Gelukkig zijn de nieuwe Intel 330's goed betaalbaar.
Wil er eigelijk niet echt geld aan uitgeven, aangezien ik nog een 30GB OCZ Vertex 1 heb liggen die zichzelf wel bewezen heeft door de jaren. Heb onder andere nog een Vertex plus in een servertje draaien en in m'n MacBook een M4.Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:43:
[...]
Als je al overal een SSD in hebt, kan ik je wel verklappen dat je je snel gaat storen aan de traagheid van het hd-tje.
Alhoewel, ik heb natuurlijk wel €119,- teruggekregen van die tablet, dat is precies een 120GB Intel 330
Gaat me eigelijk in deze tablet meer om wat meer opslagruimte, wil hem namelijk op reis meenemen.
Ik las dat iemand er home automation mee gaat regelen, wat wel een leuk idee is. Ook als NAS en Sonos controller heeft het potentieel. Maar ik wil ook nog een ATI HD7850/7950.
30 GB in de tablet, 160 GB in een USB-behuizing, klaarthaan schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:51:
[...]
Wil er eigelijk niet echt geld aan uitgeven, aangezien ik nog een 30GB OCZ Vertex 1 heb liggen die zichzelf wel bewezen heeft door de jaren. Heb onder andere nog een Vertex plus in een servertje draaien en in m'n MacBook een M4.
Alhoewel, ik heb natuurlijk wel €119,- teruggekregen van die tablet, dat is precies een 120GB Intel 330![]()
Gaat me eigelijk in deze tablet meer om wat meer opslagruimte, wil hem namelijk op reis meenemen.
* Hyp Hyper wacht af in spanning
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Dat is voor op reis niet zo handig, maar dit is meer discussie voor het Ambiance AT topic, misschien daar maar even verder.RemcoDelft schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 20:13:
[...]
30 GB in de tablet, 160 GB in een USB-behuizing, klaar
Ik neem toch aan dat er eerst telefonisch contact is geweest, het lijkt me niet dat je out of the blue een smsje krijgt dat er morgen iemand langskomt terwijl je misschien op je werk zit?cheesefrog schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 22:47:
Ondertussen een SMSje gekregen. Hij wordt hier (Gorinchem) afgeleverd tussen 9:30 en 10:30. Awesome!
Dank je wel voor het duimen. Ik hoop gewoon dat iedereen hun tablet geleverd krijg. Ik ben zelf zo stom geweest om gelijk mijn zoon iets beloven dat ik helaas niet heb kunnen nakomen. En bij kinderen kan dat helaas hard aankomen. Vooral mijn oudste zoon is daar gevoelig voor. Gelukkig zeurt mijn oudste zoon niet en wacht hij op zijn tablet. Maar kan wel aan zijn gezicht zien. Dat hij wel teleurgesteld is in mij.freggel schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 21:34:
Nou, ik ga vanavond duimen voor degene die nog niet gebeld zijn. In het bijzonder voor de zoon van pinokkia, voor die vind ik het wellicht nog het meest sneu.
Zoals eerder gezegt heb ik idd ook een telefoontje gehad. De vriendelijke mevrouw aan de telefoon zei dat hij tussen 9 en 1 geleverd werd. Nu is het dus een stuk duidelijker.Gomez12 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 22:52:
[...]
Ik neem toch aan dat er eerst telefonisch contact is geweest, het lijkt me niet dat je out of the blue een smsje krijgt dat er morgen iemand langskomt terwijl je misschien op je werk zit?
En jep, ik heb gisteren de HTC Flyer gekocht. Ik krijg nu de AT tablet.
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Maar het lange wachten is bijna afgelopen en ik kan bijna een aanloopje nemen naar AT-Tablet Win7 om daar verder te gaan.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Laat hem TPH bellenpinokkia schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 22:54:
[...]
Dank je wel voor het duimen. Ik hoop gewoon dat iedereen hun tablet geleverd krijg. Ik ben zelf zo stom geweest om gelijk mijn zoon iets beloven dat ik helaas niet heb kunnen nakomen. En bij kinderen kan dat helaas hard aankomen. Vooral mijn oudste zoon is daar gevoelig voor. Gelukkig zeurt mijn oudste zoon niet en wacht hij op zijn tablet. Maar kan wel aan zijn gezicht zien. Dat hij wel teleurgesteld is in mij.

Ik weet nog altijd helemaal niets!Yorin schreef op woensdag 18 april 2012 @ 05:44:
Vandaag tussen 19:30 en 21:00 wordt de tablet geleverd hier.Ik heb toch besloten om de tablet te houden omdat de verkoop moeizamer zal gaan als iedereen de tablet krijgt en op één moment probeert te verkopen.
Maar het lange wachten is bijna afgelopen en ik kan bijna een aanloopje nemen naar AT-Tablet Win7 om daar verder te gaan.
Verwijderd
Daar hebben we V&A voor, zie ook de topicwaarschuwing.
[ Voor 82% gewijzigd door Orion84 op 18-04-2012 08:53 ]
Ik zou de communicatie via Twitter, e-mail en/of chat laten lopen, omdat mij is verteld dat communicatie via telefoon niet vergoed wordt, omdat er legio andere manieren zijn om contact te krijgen.
Succes iedereen die nog moet wachten en niet weet wat er verder te gebeuren gaat.
Do what you love, do it often
V&A aangeboden: Ambiance Technology AT-Tablet Win7 Zwart + AccesoiresYorin schreef op woensdag 18 april 2012 @ 05:44:
Vandaag tussen 19:30 en 21:00 wordt de tablet geleverd hier.Ik heb toch besloten om de tablet te houden omdat de verkoop moeizamer zal gaan als iedereen de tablet krijgt en op één moment probeert te verkopen.
Wat is dit nou?
Ach, de mensen mogen hier blij zijn met iemand als jou, zo veel credits heb je wel verdiend inmiddels!
Succes met de zoektocht naar iets mooiers
Edit@hieronder: Ach, heb je ook wel verdiend, toch?
Als je die uren die je hierin heb t gestoken uitbetaald had gekregen was je al lang een Inspiron Duo verder
[ Voor 9% gewijzigd door Quad op 18-04-2012 09:24 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik heb al wat mooiers gevonden, alleen kan ik dat niet bekostigen zonder deze tablet, jammer genoeg, te moeten verkopen. Als de verkoop niet slaagt, is er ook niets aan de hand, dan ga ik wel verder op deze tablet. De enige vereisten die ik had was klein en met Windows 7 of Windows 8. Ik zit nu te kijken naar een convertible met Windows 7 die ook iets duurder is.Quad schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:11:
[...]
V&A aangeboden: Ambiance Technology AT-Tablet Win7 Zwart + Accesoires
Wat is dit nou?![]()
Ach, de mensen mogen hier blij zijn met iemand als jou, zo veel credits heb je wel verdiend inmiddels!
Succes met de zoektocht naar iets mooiers.
Ik houd de tablet gewoon omdat ik hem wil gebruiken, en niet gelijk een geldwolf wil lijken, maar hey je mag gelukkig zelf beslissen wat je er mee doet.
Daarom ga ik ook voor een Windows netbook. Maar als ik hem niet kan verkopen of ik hem toch makkelijk vind, dan houd ik hem natuurlijk zelf.Megamind schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:34:
Toch vind ik het wel een beetje jammer dat mensen de tablet direct verkopen. Je hebt juist die tablet gekocht om hem te gebruiken, je wilt geen alternatief want mensen wilden W7 hebben, maar dan staat ie toch direct op V&A voor het dubbele wat je er niet voor betaald hebt...
Ik houd de tablet gewoon omdat ik hem wil gebruiken, en niet gelijk een geldwolf wil lijken, maar hey je mag gelukkig zelf beslissen wat je er mee doet.
Ook de mail die gisteren verzonden zou worden is ergens blijven steken. Ik heb ook totaal geen bericht van TPH, alleen maar van AMP voor de levering.Erkens schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:12:
Meteen maar even een tweet gestuurd om te vragen waar mijn tablet blijft, jammer dat ze niks uit zichzelf communiceren, gemiste kans.
heb ze gisteren en vanochtend een tweet gestuurd maar die Miep ( zit nu een nieuwe) reageert gewoon niet.Erkens schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:12:
Meteen maar even een tweet gestuurd om te vragen waar mijn tablet blijft, jammer dat ze niks uit zichzelf communiceren, gemiste kans.
Terwijl tweets die later worden verstuurd wel beantwoord worden.
Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45
Ik zie het, zojuist hebben ze wel op de tweet van Yorin gereageerd die later is geplaatst, maar (nog) niet op die van mij.rambocus schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:41:
Terwijl tweets die later worden verstuurd wel beantwoord worden.
Ook is het raar dat latere tweets inderdaad wel beantwoord worden en oudere tweets niet.
[ Voor 29% gewijzigd door Yorinn op 18-04-2012 10:52 ]
Denk het niet anders was het wel gelijk hier gemeld.
Aan de andere kant is jouw tweet makkelijker te beantwoorden dan die van mij (die moet uitgezocht worden neem ik aan)Yorin schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:45:
Ook is het raar dat latere tweets inderdaad wel beantwoord worden en oudere tweets niet.
Zit alleen geen chocolade reep bij
*edit*
Er zit wél een vga adapter bij, deze lijken dus nieuw
[ Voor 16% gewijzigd door CrashOverDrive op 18-04-2012 11:09 ]
Maar wat heb je liever? Een reep chocolade of de VGA adapter? Ik zou dan voor de VGA adapter gaan.CrashOverDrive schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:08:
Nou de tablet is binnen hoor![]()
Zit alleen geen chocolade reep bij, dus als extra compensatie voor het extra lange wachten tov de eerste batch, een reep chocolade minder.
*edit*
Er zit wél een vga adapter bij, deze lijken dus nieuw
Maar vond het wel opvallend dat de 1e batch hem wel kreeg, en wij niet.
Erg tof ding. Ik heb hem net gelijk ff leeggehaald en w7 ultimate er op gezet. Ook hier geen reep (
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
Zij weten helemaal niks en zijn me nu al 20x een antwoord schuldig.
Ze weten niet hoe lang het nog duurt met de andere tablets, diegene aan de klantenservice had het erover dat er een deel bij de douane was weggehaald. (Snap ik niks van, een patent is een patent, die zitten op alle apparaten)
Blijkbaar is er ook dit keer een beperkt aantal tablets bij AMP afgeleverd. En ze hebben geen idee wanneer de rest bij AMP binnenkomt....[11:45:43] U chat momenteel met Youp
[11:45:50] Teuling: Hi
[11:45:53] Youp: Goedemorgen, waarmee kan ik u van dienst zijn?
[11:46:09] Teuling: ik heb in januari een AT tablet besteld, ik krijg van diverse kanten te horen dat deze reeds worden uitgeleverd
[11:46:14] Teuling: ik heb echter nog niks van AMP gehoord
[11:46:16] Teuling: klopt dat?
[11:46:46] Teuling: ordernummer 457xxx <bevestiging TPH 04-01-2012 21:06; bevestiging AMP 5-1-2012 8:38>
[11:47:07] Youp: Het klopt inderdaad dat een aantal tablets is afgeleverd bij AMP en zij contact opnemen met klanten voor een afspraak. Ik zal voor u bekijken of uw bestelling daar tussen zit.
[11:47:16] Teuling: thanks
[11:50:07] Youp: Hartelijk dank voor het wachten. Ik zie dat uw bestelling niet bij deze levering zit.
[11:50:28] Youp: U zult direct bericht krijgen wanneer de overige tablets uitgegeven zijn door Ambiance.
[11:50:39] Teuling: Enig idee wanneer dat is?
[11:51:10] Youp: Ik durf u hier geen indicatie van te geven, mijn excuses.
[11:51:18] Teuling: ok
[11:51:27] Teuling: krijgen we hier nog een officiele email of brief van?
[11:53:11] Youp: Gisteren ben ik geïnformeerd dat klanten hierover een officieel persbericht over zouden krijgen. Ik begrijp van klanten dat dit nog niet is gebeurd, maar heb nog geen verdere informatie hierover ontvangen.
[11:53:33] Teuling: thanks!
[11:54:51] Youp: Graag gedaan, en nogmaals mijn excuses voor het gebrek aan informatie. Ik hoop dat de tablet zo snel mogelijk aan u uitgeleverd zal worden.
Do what you love, do it often
Wheut? Klanten krijgen een persbericht?
Verwijderd
Ik heb de VGA adapter niet (ik zat bij de eerste 20), maar heb contact gehad met Ambiance, en die zouden het kabeltje gratis naar me toe sturen.Yorin schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:14:
[...]
Maar wat heb je liever? Een reep chocolade of de VGA adapter? Ik zou dan voor de VGA adapter gaan.
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
waarschijnlijk vanwege de lunch?thof schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:47:
Opmerkelijk, hier is de chat offline dus kan het zelf niet navragen
Verwijderd
wel vind ik de hoes erg slecht aansluiten op de tablet, maar vooruit.
Windows is zojuist geinstalleerd, de hoes is een beetje apart. Helaas is de tablet net te breed en te dik voor mijn hoes+keyboard uit china. Touch werkt nog best aardig op het ding. Zometeen SSD, geheugen, windows 8 en Android (op SD kaartje) proberen.
Erg netjes dus, en TPH heeft gister vergaderd blijkbaar en sommige mensen ontvangen hun tablets, maar de rest heeft geen flauw idee van hoe of wanneer.
Er wordt niet eens de moeite genomen om even een mailtje de deur uit te doen over de status. Ook al is de status 'hopeloos', je klanten niks melden is het slechtste wat je kan doen.
Wat wel raar is dat ik gisteren (Vast geen toeval) ben gebeld door Ambient wat mijn klacht was met de tablet, na korte uitleg moet ik deze terugsturen en krijg ik gewoon een nieuwe. Blijkbaar kunnen ze niet alle tablets in 1x aanbieden bij de verzender.FlyEragon schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:53:
TPH kan veel leren van Wehkamp, daar zijn ook i.p.v. 100 tablets door grote drukte 350 stuks besteld. Worden allemaal uitgeleverd en klanten worden zelf gebeld en op de hoogte gehouden van de situatie.
Erg netjes dus, en TPH heeft gister vergaderd blijkbaar en sommige mensen ontvangen hun tablets, maar de rest heeft geen flauw idee van hoe of wanneer.
Er wordt niet eens de moeite genomen om even een mailtje de deur uit te doen over de status. Ook al is de status 'hopeloos', je klanten niks melden is het slechtste wat je kan doen.
Wehkamp is dan ook iets groter en heeft wat meer capaciteiten dan TPH. Hoewel ik het wel met je eens bent over de gebrekkige communicatie, je hoort gewoon helemaal niks en moet overal zelf achteraan gaan...FlyEragon schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:53:
TPH kan veel leren van Wehkamp, daar zijn ook i.p.v. 100 tablets door grote drukte 350 stuks besteld. Worden allemaal uitgeleverd en klanten worden zelf gebeld en op de hoogte gehouden van de situatie.
Mijn bestelling zit er niet bij en hij mocht mij niet vertellen hoe ver ik op de wachtlijst stond (wel raar, maargoed).
Verder worden ze uitgeleverd op basis van het ordernummer, maar ik ken sommige webshops die een bestelnummer al reserveren voordat de bestelling is gedaan, dus het is mogelijk dat je al eerder dan mij bent begonnen met de bestelling en die later hebt afgerond hem toch nog eerder kan krijgen.
Verder gaf Youp aan dat hij enige enige tijd geleden bij de marketing-afdeling had aangegeven over de gebrekkige communicatie maar hij durfde niet te zeggen waarom er niet frequenter was gecommuniceerd.
Verwijderd
Ik heet van den B en hier niks noppes nada. (geen telefoontje, geen tablet)Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:25:
tablet hier ook gebrachtzo te zien splinternieuw en compleet. achternaam B. mijn 2 collega's met achternaam B krijgen hem ook vandaag.
Ik werd minder blij van windows 7 op de AT tablet helaas..
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
AT-Tablet Win7NeHoX schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:38:
Hoe krijg ik de achterkant open om het geheugen te vervangen?
Dat is tenminste een eerlijke prijs. Je ziet anderen proberen (vette) winst te maken.razorhead schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:36:
En de mijne is alweer verkocht aan een collega voor 75 euro. Hij blij, ik blij.
Ik werd minder blij van windows 7 op de AT tablet helaas..
Ik zie alleen namen met B en C voorbij komen.Erkens schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:32:
Volgorde is ook op ordernummer, niet op naam of datum/tijd.
PcDealer schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:50:
[...]
Ik zie alleen namen met B en C voorbij komen.
[ Voor 5% gewijzigd door Jeroen10 op 18-04-2012 16:55 ]
Jij hebt dat eerder niet opgegeven...
457965 @ 20:46
Ordernr 457823 hier. Om 19:19 besteld.Erkens schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:29:
We kunnen dan beter ordernummers vergelijken, want dat is wat ze (volgens Youp) aanhouden voor de bezorging, niet het tijdstip van bestelling en ook niet op basis van je naam.
457965 @ 20:46
Ik heb 'm ook binnen trouwens. Hadden degene die 'm ook al hebben een plakker op het scherm zoals bij bijv. een nieuwe telefoon?
[ Voor 7% gewijzigd door CrashOverDrive op 18-04-2012 17:44 ]
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
ik dacht dat het document al weg was, maar heb het linkje zojuist terug gevonden. Eens kijken of ik daarmee kan achterhalen (met de gegevens uit dit topic) wie er nog voor mij zittenMegaTronics schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:59:
Ordernummers kun je ook zelf inzien in het Google Docs document van Yorin, vraag mij alleen af hoelang Yorin dat document nog online laat staan.
Verwijderd

Heb trouwens op 4 jan omstreeks 23.12 en 23.29 uur besteld.. Hoop nu toch ook echt dat we snel bericht gaan krijgen. Hou me al ruim 3.5 maand erg netjes en stil maar begin het nu ook wel vervelend te vinden dat we zeer weinig horen. Alle respect voor tegenslagen waar zij niets aan kunnen doen maar ons op de hoogte houden lijkt me kleine moeite......
Ik heb ook alles bewaard, alleen dat document niet, maar heb even gekeken en voor zover in dit topic bekend ben jij de laatste die hem heeft gehad en zitten er nog 21 (bekende) orders tussen voordat ik aan de beurt ben.MegaTronics schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:34:
Ik heb alle communicatie over het tablet bewaard voor het geval je later bewijzen moet hebben als ze niet willen leveren. Als ik de mijne morgen ontvang kan ik beginnen met de schoonmaak.
jij bent pas als eerste na mij aan de beurt
[ Voor 16% gewijzigd door Erkens op 18-04-2012 18:42 ]
Heb het document verwijderd van Google Docs, als het goed is. Of staat die nog wel online? Heb je misschien een linkje er naartoe?MegaTronics schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:59:
Ordernummers kun je ook zelf inzien in het Google Docs document van Yorin, vraag mij alleen af hoelang Yorin dat document nog online laat staan.
DMYorin schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:48:
[...]
Heb het document verwijderd van Google Docs, als het goed is. Of staat die nog wel online? Heb je misschien een linkje er naartoe?
morgen maar weer terugbellen
Mocht je je tablet willen verkopen, dan is V&A het juiste kanaal hiervoor. Dergelijke reacties zullen worden verwijderd uit dit topic.
Voor technische vragen over de tablet kun je hier terecht.
Een uitleg over wanneer je de waardebon kunt ontvangen staat hier.