Ik had order xx7819 en vanochtend de tablet in ontvangst mogen nemen
Pittie, ik ben 75 orders later en ik zit er helaas niet bij... besteld op 4 jan 19:58. De grens ligt dus ergens tussen ons in
Ben benieuwd wanneer we meer horen, en wanneer ik hem geleverd ga krijgen. Zou fijn zijn als ik er volgende week mee aan de slag kan...
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
Hier vandaag dan toch eindelijk geleverd gekregen. Ik hou de tablet voor een tijdje en als er een goed bod langskomt, verkoop ik hem. Hij was zelfs om 19:28 hier terwijl de tablet tussen 19:30 en 21:00 zou komen. Zo kan het dus ook, eerder leveren dan gepland.
Heb helemaal geen legitimatie of iets hoeven te laten zien. Kreeg het pakketje mee met mijn naam en handtekening.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
457871 om 20:42 op 4-1
Ook niks.
Ook niks.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Door welke postbezorger is het bezorgd ? De bel ging maar was net te laat en zag DPD wegrijden, maar ben niet gebeld voor een afspraak. Vraag me af of het voor mij was of dat de DPD random op de bel heeft gedrukt, doen ze wel vaker namelijk...
Geen DPD maar AMP. Deze bezorgen de tablet niet zonder dat je het weet. Ze zullen je eerst bellen (de dag ervoor, of later als je hem op een andere dag wilt laten bezorgen) om een tijd en datum af te spreken.FlyEragon schreef op woensdag 18 april 2012 @ 20:54:
Door welke postbezorger is het bezorgd ? De bel ging maar was net te laat en zag DPD wegrijden, maar ben niet gebeld voor een afspraak. Vraag me af of het voor mij was of dat de DPD random op de bel heeft gedrukt, doen ze wel vaker namelijk...
mijn nummer is zo'n 50 hoger, maar ik heb een wel gemist telefoontje
Bij mij is die vandaag bezorgd. Ik had (als ik het juist heb) een dag voor het sluiten van Yorin's lijst het een na laagste order nr op die lijst.
Ondanks al die communicatie trouble vind ik het in mijn geval netjes opgelost. Ik denk dat het voor iedereen ook binnenkort goed komt.
Ondanks al die communicatie trouble vind ik het in mijn geval netjes opgelost. Ik denk dat het voor iedereen ook binnenkort goed komt.
Hope so. Ik wil graag aan de slag met de tablet.robert-630 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 21:31:
Bij mij is die vandaag bezorgd. Ik had (als ik het juist heb) een dag voor het sluiten van Yorin's lijst het een na laagste order nr op die lijst.
Mijn bestelnummer is begin 8100, zal waarschijnlijk één van de latere zijn
. Als alle tablets binnen zijn, heb ik er 4 (verschillende)
.
[ Voor 6% gewijzigd door Jolly_Jumper op 19-04-2012 10:09 ]
't Is nog weinig beter geworden bij TPH. Ik had verwacht dat er nu iig een brief zou zijn gestuurd, dan wel per mail of per post.
De tablet is nu bij een deel binnen, maar een groot deel heeft nog geen tablet en geen bericht.
Ik had weer zo'n goede hoop voor degene die nog niets hebben, maar dat lijkt weer ijdele hoop te zijn.
De tablet is nu bij een deel binnen, maar een groot deel heeft nog geen tablet en geen bericht.
Ik had weer zo'n goede hoop voor degene die nog niets hebben, maar dat lijkt weer ijdele hoop te zijn.
wel heel rustig aan het front, wordt totaal niet gereageerd op tweets.

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45
Vanmorgen ook mijn tablet in ontvangst genomen, nog niet uitgepakt aangezien we last hadden van een groot productieprobleem wat alle aandacht nodig had.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Ik heb 8075 en heb ook nog niks gehoord.
Gewoon nog even afwachten, ik ga er nu wel vanuit dat ik voor volgende week vrijdag toch wel me tablet heb.
Gewoon nog even afwachten, ik ga er nu wel vanuit dat ik voor volgende week vrijdag toch wel me tablet heb.
Ik wacht nog steeds op reactie van mijn tweet van gisterochtend...rambocus schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:47:
wel heel rustig aan het front, wordt totaal niet gereageerd op tweets.
De laatste reactie is van gisteren, denk dat ze ziek is of een dag vrij heeft. 't Is dan wel weer vreemd dat dit niet gemeld wordt of dat er een vervanger is..Erkens schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:46:
[...]
Ik wacht nog steeds op reactie van mijn tweet van gisterochtend...
Er is wel meer vreemd aan de manier van (als ze al) communiceren
Nee joh, dat ligt aan ons.Erkens schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:49:
Er is wel meer vreemd aan de manier van (als ze al) communiceren
Communicatie is inderdaad niet hun specialiteit, toch vreemd aangezien ze in de telecommunicatie werken 
Ik was ook blij verrast toen ik eergisteren een telefoontje kreeg, was alweer een tijdje niet in dit topic geweest en had me er al bijna bij neergelegd dat ik nog 3 maanden zou moeten wachten op een berichtje van TPH.
De tablet ligt nu thuis op me te wachten! Besteld: 4-1 19:20 (tijd bevestigingsmail)
Ik was ook blij verrast toen ik eergisteren een telefoontje kreeg, was alweer een tijdje niet in dit topic geweest en had me er al bijna bij neergelegd dat ik nog 3 maanden zou moeten wachten op een berichtje van TPH.
De tablet ligt nu thuis op me te wachten! Besteld: 4-1 19:20 (tijd bevestigingsmail)
Verwijderd
Ook ik ben 5 min. geleden gebeld door AMP logistics. Het tablet wordt morgenochtend geleverd.
Ik ben benieuwd!
Bedankt iedereen voor het 'onderhandelen' met de Phonehouse!
Ik ben benieuwd!
Ik ben ook net gebeld, morgen wordt hij geleverd tussen 1 en 6. Helaas konden ze neit tegen 6en leveren. Hopen dat er iemand thuis is,...
Er is niemand thuis. Great...
Er is niemand thuis. Great...
[ Voor 10% gewijzigd door thof op 19-04-2012 15:01 ]
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
Hier is hij zojuist geleverd, vind hem nog best mooi en de grootte/gewicht valt me erg mee.
Jammer dat de licentie sticker nu al ongeveer stuk is, ziet eruit alsof hij al 3 jaar warm wordt en versleten is. Het rode lintje in de sticker zit zelfs al los.
Jammer dat de licentie sticker nu al ongeveer stuk is, ziet eruit alsof hij al 3 jaar warm wordt en versleten is. Het rode lintje in de sticker zit zelfs al los.
Waarom niet gekozen voor tussen 18:00 en 21:00?thof schreef op donderdag 19 april 2012 @ 14:57:
Ik ben ook net gebeld, morgen wordt hij geleverd tussen 1 en 6. Helaas konden ze neit tegen 6en leveren. Hopen dat er iemand thuis is,...
Was helaas niet een optie. Heb het inmiddels verzet naar de ochtend. Komt wel goed, kan niet wachten tot die er is!
Lijkt erop dat ze dus weer verder gaan nu met uitleveren? Ben benieuwd of ik zo ook een belletje krijg...
Hoop dat ze deze week of volgende week mij eens bellen (en de rest natuurlijk ook), want dan kan ik eindelijke het beloofde tablet aan mijn zoon geven, want dat was zijn verjaardagscadeau van 5 januari.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Kunnen jullie je ordernummer is hier neerzetten? Dan kan de rest daar misschien aan afleiden of ze al bijna aan de beurt zijn? Alvast bedankt!
Hoop wel dat ze nu zo doorgaan en langzaam aan alle tablets uitleveren. dat zou wel super zijn, maargoed, zal wel weer niet. Vindt wel slecht dat ondanks meerdere toezeggingen van TPH dat ze een mailtje zouden sturen, er nog niks is gestuurd. Het is dat ik hier het topic lees, maar anders zou ik niet weten wat er nou aan de hand is etc...
Hoop wel dat ze nu zo doorgaan en langzaam aan alle tablets uitleveren. dat zou wel super zijn, maargoed, zal wel weer niet. Vindt wel slecht dat ondanks meerdere toezeggingen van TPH dat ze een mailtje zouden sturen, er nog niks is gestuurd. Het is dat ik hier het topic lees, maar anders zou ik niet weten wat er nou aan de hand is etc...
En gebeld. Morgen komt ie. 
Order 457871
Order 457871
Ik ben 457923, zal zo wel gebeld worden hoop ik :-).
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Ik denk dat ik één van de laatsten ben, heb pas op 5 januari besteld en heb ordernummer 458153. Ben benieuwd
Do what you love, do it often
ik ben 929 hoop ook zo gebeld te worden.
Anders ga ik zelf bellen naar TPH.
Ben inmiddels gebeld door AMP.
Anders ga ik zelf bellen naar TPH.
Ben inmiddels gebeld door AMP.
[ Voor 20% gewijzigd door BluRay op 19-04-2012 16:24 ]
Net gebeld. Blijkbaar na 3 keer doorgeven nog steeds mijn oude adres waar ze langs willen komen :-S. Krijg nu mijn ouders niet te pakken, waar hij bezorgd zou worden. FFFFFUUU :-P.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Zojuist ook gebeld, kan hem gelukkig bij mijn ouders laten afleveren (andere optie was pas dinsdagavond)
[Mijn bestelnummer is een stuk lager dan de jouwe maar heb nog niets gehoord, zeer vreemd als de bestelnummer betekenen wie er eerder besteld heeft.
Alsof ze meelezen, net gebeld ,maandag komen ze langs.
Alsof ze meelezen, net gebeld ,maandag komen ze langs.
[ Voor 16% gewijzigd door Jeroen10 op 19-04-2012 16:06 ]
Zo, eindelijk thuis en de tijd om het tablet uit te pakken. Eerste indruk is goed, niet al te zwaar, lekkere rubberachtinge coating van de achterkant met enige grip en de ventilator hoor je haast niet. WiFi lijkt ook normaal te werken, althans vol bereik. Bediening is even wennen. Verder is het VGA kabeltje aanwezig. Dus tot nu toe is die perfect.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
En toch vandaag gebeld en meteen een afspraak gemaakt om em morgenochtend bij mn ouders af te leveren! Blij! Nu hopen dat hij compleet is en werkt
Bah Nu moet ik echt maar hopen dat ze mij nu ook bellen. Ah ja een week later (hoop ik) dan maar
Ik ben zojuist ook gebeld. Morgen ochtend is het zover
(bestelnr 458029)
bestelnummer 458007, de mijne wordt morgen ook geleverd, eindelijk na bijna 4 maanden en met dank aan een mede tweaker welke hem voor me naar België wil doorsturen
.
Zojuist zelf naar AMP gebeld (had sms dat ze mij niet konden bereiken) tablet word morgenmiddag geleverd
bij komt hij ook morgen, ordernummer 457925
Gefeliciteerd allen! \o/ \o/ \o/
Hebben jullie nu ook allemaal die mini-vga naar vga adapter? Die zat er niet in bij de leveringen met choco-tablet geloof ik, maar bij mij zit die er gewoon bij! Maar geen chocola helaas...
oe hij blaast... en lange boottijden... toch eens kijken naar die android build
oe hij blaast... en lange boottijden... toch eens kijken naar die android build
[ Voor 26% gewijzigd door W1LL3M op 19-04-2012 18:15 ]
Ik heb hem er ook bijzitten. Vandaag geleverd.W1LL3M schreef op donderdag 19 april 2012 @ 18:09:
Hebben jullie nu ook allemaal die mini-vga naar vga adapter? Die zat er niet in bij de leveringen met choco-tablet geloofik, maar bij mij zit die er gewoon bij!
voor degene die hem al hebben gehad, zit de beloofde hoes er ook bij?
Hoes zit er ook bij inderdaad.rambocus schreef op donderdag 19 april 2012 @ 18:46:
voor degene die hem al hebben gehad, zit de beloofde hoes er ook bij?
Maar volgens mij is die mail opgegeten door de grote boze wolf. Hij zou dinsdag al verstuurd worden en is nu nog niet binnen. Of de postduif is gewoon verdwaald en heeft de verkeerde afslag genomen naar ons toe.
chat doet het niet, twitter geen reacties en mails worden niet of pas na een twee weken beantwoord. Nee de communicatie is erbarmelijk gewoon.
Met de Hartelijke service van TPH
Nog geen belletje btw, maar ik heb ordernummer xxx8137
He, the phonehouse heeft gisteren 2x gebeld.vanochtend glashard ontkennen
Kom terug thuis, weer gebeld. maar apn had ook al 3 keer gebeld, en die nemen wel op 's avonds
maandag komt ie dan eindelijk

Kom terug thuis, weer gebeld. maar apn had ook al 3 keer gebeld, en die nemen wel op 's avonds
maandag komt ie dan eindelijk

Zodra jij een telefoontje krijg. Krijg ik (hoop ik) ook een telefoontje, want ik ko precies na jouMr.Joker schreef op donderdag 19 april 2012 @ 18:55:
Met de Hartelijke service van TPH![]()
[ Voor 7% gewijzigd door pinokkia op 19-04-2012 19:05 ]
Ik heb 'm binnen.
Windows 7 werkt niet lekker met het touchscreen, zoals verwacht, screen-rotate traag in vergelijking met een smartphone, hoesje is crap.
Bouwkwaliteit van het apparaat val me alles mee. Scherm heeft wel een kleine kijkhoek.
Maar wel, nul euro's, dus ik ben 100% tevreden.
Windows 7 werkt niet lekker met het touchscreen, zoals verwacht, screen-rotate traag in vergelijking met een smartphone, hoesje is crap.
Bouwkwaliteit van het apparaat val me alles mee. Scherm heeft wel een kleine kijkhoek.
Maar wel, nul euro's, dus ik ben 100% tevreden.
[ Voor 17% gewijzigd door Mercarra op 19-04-2012 19:43 ]
Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl
Je hebt volgens mij een lettertje teveel staan. Is het niet hatelijk zonder R?Mr.Joker schreef op donderdag 19 april 2012 @ 18:55:
Met de Hartelijke service van TPH![]()
Afgelopen dinsdag al een mail versturen en nu nog niet ontvangen hebben is wel heel hatelijk net als het niet (normaal) bereikbaar zijn via de gratis manieren.
Maar we wachten het wel weer verder af voor dat mailtje.
Verwijderd
Het blijft ook een drama dat communiceren. Ik blijf mij erover verbazen. Ik hoop dat ze geen communication-manager hebben die daarvoor betaald krijgt, want dat zou zonde van het geld zijn in deze kwestie. Onvoorstelbaar dat ze tijdens dit hele proces niets leren over communicatie. Ik vraag me dan ook sterk af of ze wel een kwaliteitssysteem hebben met een plan-do-check-act cyclus erin. Het lijkt er in ieder geval niet op ! Wat is nou de moeite om wekelijks een mailtje te sturen o.i.d. met een statusupdate. Het hoeven geen apostels te zijn. Volgens mij kun je daarmee de klanttevredenheid redelijk op niveau houden, en krijg je niet al die ontevreden klanten te mailen en te bellen.
Hierbij een open sollicitatie: Bij deze solliciteer ik op de functie van "communication-manager"............
Oh ja, Ik heb ze inmiddels twee keer een mail verzonden met een aantal vragen erin. De oudste is een maand geleden. Vorige week ook nog de vraag gesteld om even aan te geven wat nou de vervolgstappen zullen zijn....... Je raad het al, nog geen reactie tot op heden. Dat zijn nou net de puntjes op de befaamde "i". Gemiste kans.
Hierbij een open sollicitatie: Bij deze solliciteer ik op de functie van "communication-manager"............
Oh ja, Ik heb ze inmiddels twee keer een mail verzonden met een aantal vragen erin. De oudste is een maand geleden. Vorige week ook nog de vraag gesteld om even aan te geven wat nou de vervolgstappen zullen zijn....... Je raad het al, nog geen reactie tot op heden. Dat zijn nou net de puntjes op de befaamde "i". Gemiste kans.

Had ik deze smiley al gebruikt?

Ik kan verder niets voor jullie betekenen omdat ik de tablet al heb. De chat is nu beschikbaar. Ik wil jullie wel helpen, maar mag het niet van TPH. Ik heb liever gehad dat ze eerst iedereen een tablet gegeven hebben en ik als één van de laatste om jullie toch nog te kunnen helpen.
De Chat-medewerker wil liever met jullie contact houden. Omdat ik te moeilijk ben misschien? Misschien is er iemand anders die vanaf nu contact wil houden met TPH die geen tablet heeft.
Ik mag klachten van andere klanten niet oplossen volgens hun.

[ Voor 67% gewijzigd door Yorinn op 20-04-2012 09:59 ]
@Yorin: via Twitter moet toch prima kunnen. Dan leest iedereen mee, dus dan durven ze die houding denk ik niet aan te nemen.
Twitter reageren ze niet op, ik wacht nog altijd op een reactie, zal ik waarschijnlijk ook niet meer krijgen omdat vandaag mijn tablet binnenkomt.danielkraak schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:10:
@Yorin: via Twitter moet toch prima kunnen. Dan leest iedereen mee, dus dan durven ze die houding denk ik niet aan te nemen.
Via Twitter durven ze nu niet meer te reageren. Maar nu ik mijn tablet heb, mag ik geen vragen hebben over mails die eerder verzonden zouden worden.danielkraak schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:10:

ik zie daar een mooi twitter-berichtje onststaanYorin schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:21:
[...]
Via Twitter durven ze nu niet meer te reageren. Maar nu ik mijn tablet heb, mag ik geen vragen hebben over mails die eerder verzonden zouden worden.

Mijn allereerste email van TPH:Yorin schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:21:
[...]
Via Twitter durven ze nu niet meer te reageren. Maar nu ik mijn tablet heb, mag ik geen vragen hebben over mails die eerder verzonden zouden worden.
Achteraf klopte dit stukje helemaalBedankt voor uw bestelling bij Phone House webwinkel!
Hoe nu verder?
U hoeft helemaal niets meer te doen.
Nou ik heb nog niks gehoord zowel telefonisch als via de mail.
Afspraken nakomen bij The Phonehouse is echt waardeloos dus mensen die daar iets willen kopen doe het niet!!!
Afspraken nakomen bij The Phonehouse is echt waardeloos dus mensen die daar iets willen kopen doe het niet!!!
Wie wachten er nu nog? Gaat het misschien in batches omdat hun contract met AMP niet meer toestaat per dag? Ik kan het me niet voorstellen dat ze maar de helft van het aantal tablets door de douane hebben gekregen.MrN schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:13:
Nou ik heb nog niks gehoord zowel telefonisch als via de mail.
Als de chat Online is kan je het zelf vragen. Ik mag geen contact meer hebben met TPH vinden ze. Maar dan zou er woensdag ook een aantal mensen gebeld moeten zijn, en dat is er niet. Ook vandaag is nog niemand gebeld. Ik denk dat ze deze batch ook weer ergens anders vandaan hebben.Hyp Hyper schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:19:
[...]
Wie wachten er nu nog? Gaat het misschien in batches omdat hun contract met AMP niet meer toestaat per dag? Ik kan het me niet voorstellen dat ze maar de helft van het aantal tablets door de douane hebben gekregen.
Hier ook nog steeds wachtende..alhoewel ik wel één van de latere was.
Chat is op het moment offline, maar als ik vanmiddag nog tijd heb en zie dat ze online zijn zal ik wel even navragen, aangezien mijn order nog open staat
Heb je al wel bericht gehad van The Phonehouse?macciez schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 13:03:
Chat is op het moment offline, maar als ik vanmiddag nog tijd heb en zie dat ze online zijn zal ik wel even navragen, aangezien mijn order nog open staat
inmiddels heb ik de tablet binnen, maar volgens mij heb ik een generieke sleeve (van Case Logic) gekregen in plaats van de hoes die bij de AT hoort. en deze hoes is te klein bij mij! Hebben meer mensen deze hoes gekregen?
In welke vorm bedoel je? Ik heb gewoon mn orderbevestiging en tevens bijvoorbeeld de brief dat de tablet gratis komt
Die van mij wordt vanmiddag pas geleverd, zal het dan laten weten. Wanneer werd je gebeld voor de levering? Ik zat in de 3de batch (gisteren gebeld).PeaceNlove schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 13:24:
inmiddels heb ik de tablet binnen, maar volgens mij heb ik een generieke sleeve (van Case Logic) gekregen in plaats van de hoes die bij de AT hoort. en deze hoes is te klein bij mij! Hebben meer mensen deze hoes gekregen?
ja, ook gisteren gebeldthof schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 13:39:
[...]
Die van mij wordt vanmiddag pas geleverd, zal het dan laten weten. Wanneer werd je gebeld voor de levering? Ik zat in de 3de batch (gisteren gebeld).
Rond 1 uur de tablet geleverd gekregen. Tablet ziet er nieuw uit. Ook het vga verloopje is aanwezig. Ik ga over naar het AT-Tablet Win7 topic 
Edit: ik heb er ook een sleeve bij zitten van case logic.
Edit: ik heb er ook een sleeve bij zitten van case logic.
[ Voor 17% gewijzigd door bruudx op 20-04-2012 14:04 ]
De zending van vandaag heeft idd een CaseLogic case erbij. Ik zelf heb de case van AT 'zelf', die je open kan klappen. De caselogic is een sleeve. (Mn collega heeft de Caselogic gehad)
Daarbij is die Caselogic ook te klein. Model LAPST110, maar de tablet past er niet in (is te lang, case is 1cm te kort......
Je moet de case vrij lomp 'uit elkaar' trekken voor je m dichtkrijgt. 't is dat ie flexibel is, maar van harte gaat het absoluut niet.
Daarbij is die Caselogic ook te klein. Model LAPST110, maar de tablet past er niet in (is te lang, case is 1cm te kort......
Je moet de case vrij lomp 'uit elkaar' trekken voor je m dichtkrijgt. 't is dat ie flexibel is, maar van harte gaat het absoluut niet.
[ Voor 18% gewijzigd door DJSmiley op 20-04-2012 14:19 ]
Met moeite heb ik em erin gekregen. Maar gemaakt ervoor, nee.DJSmiley schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 14:13:
De zending van vandaag heeft idd een CaseLogic case erbij. Ik zelf heb de case van AT 'zelf', die je open kan klappen. De caselogic is een sleeve. (Mn collega heeft de Caselogic gehad)
Heb de AT Tablet ook zojuist binnengekregen.
Ik heb ook de Caselogic gekregen.
Ik heb ook de Caselogic gekregen.
.
[ Voor 98% gewijzigd door thof op 20-04-2012 14:36 . Reden: Automatische dubbelpost ]
Het is telefonisch doorgegeven dat er een bijpassende "hoes" bij kwam.
moet de hoes wel passen dus...Erkens schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 14:32:
Het is telefonisch doorgegeven dat er een bijpassende "hoes" bij kwam.
Ik zal het vanmiddag zin, mijn tablet is vandaag bij mijn ouders afgeleverd, dus die ga ik vanmiddag ophalen.
Als hij niet (goed) past dan hang ik weer bij TPH aan de bel.
Typ dit nu via mn tablet
, werkt prima en was compleet mét VGA verloopje. Helaas ook hier een case logic sleeve waar de tablet niet netjes in past... wordt weer leuk contact opnemen met TPH.
Ook na aanleiding van anderen even naar de SMART gegevens gekeken, HD power on hours zijn er 16, dus ga er wel van uit dat dit een nieuwe is. Zo maar even de Windows 8 CP installeren
Ook na aanleiding van anderen even naar de SMART gegevens gekeken, HD power on hours zijn er 16, dus ga er wel van uit dat dit een nieuwe is. Zo maar even de Windows 8 CP installeren
Ik ga echt niet moeilijk doen over de hoes. Ben allang blij met de tablet.
Nog mensen gebeld voor een afspraak vandaag?
kishan4uall schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 14:47:
... wordt weer leuk contact opnemen met TPH.

Nuja, dat de tablet gratis is betekend niet dat ze hun afspraken niet meer hoeven na te komen. In de brief stond "gratis bijbehorende beschermhoes". Als die hoes niet past omdat het een generieke hoes is (ik neem aan dat de AT hoezen op zijn), dan horen ze wat te leveren wat wel past. ImoRuzor schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 15:41:
Je hebt je tablet gratis met hoes en nóg klagen? Voor sommige mensen is het ook nooit goed.
*zelf heb ik trouwens wel de juiste hoes erbij gekregen
[ Voor 5% gewijzigd door CrashOverDrive op 20-04-2012 15:51 ]
Ik heb hem binnen, maar ook ik heb de Case Logic hoes. Wel een leuk dingetje
Haha. Ik ben net gebeld. Ik had 2 opties. 1)wachten op de tablet of 2) waardebon van €500.
Wat moet ik nou doen?
Wat moet ik nou doen?
Jesus.. Het is wel een waardebon maar ik denk dat ik daarvoor zou gaan.. En later een iphone 5 kopen met zeer cheap abbo ofzo..
*Mijn tablet moet binnen nu en 75 minuten binnen komen.
*Mijn tablet moet binnen nu en 75 minuten binnen komen.
Idem, heb voor de waardecheque gekozenpinokkia schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 16:45:
Haha. Ik ben net gebeld. Ik had 2 opties. 1)wachten op de tablet of 2) waardebon van €500.
Wat moet ik nou doen?
Wel raar ik heb namelijk mijn eerste batch AT teruggestuurd en zou dus nu een nieuwe krijgen van AT zelf...
Als ik 't zo hoor, kan ik op korte termijn ook een telefoontje verwachten.
Ik ben benieuwd... mn broertje heeft m nog niet, maar ook (nog) niets gehoord.Jolly_Jumper schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 16:53:
Als ik 't zo hoor, kan ik op korte termijn ook een telefoontje verwachten.
Mijn man zei gelijk: waardebon van €500 nemen. En ja hij heeft gelijk. Kan ik een betere tablet voor terug kopen voor de kids
Nette oplossing. Alleen jammer dat het een waardebon is die je alleen bij hun uit kunt geven. Daar kan je dan wel een leuke tablet voor terugkopen, alleen heeft TPH geen andere Windows 7 tablets voor de mensen die er, net als mij, perse eentje met W7 wilden.
Kreeg ook een telefoontje, ook gekozen voor de cheque. Ambiance schijnt een proces aan de broek te krijgen. We behoorde tot de laatste 30 die nog geen tablet hadden ontvangen. Ik heb ze de hartelijke groeten gedaan, nadat ik wel even verteld had dat de communicatie vanuit hun erg slecht geweest is en absoluut geen reclame, maar dat ik 500 euro toch ook wel weer absurd veel vond.
Let op:
Mocht je je tablet willen verkopen, dan is V&A het juiste kanaal hiervoor. Dergelijke reacties zullen worden verwijderd uit dit topic.
Voor technische vragen over de tablet kun je hier terecht.
Een uitleg over wanneer je de waardebon kunt ontvangen staat hier.
Mocht je je tablet willen verkopen, dan is V&A het juiste kanaal hiervoor. Dergelijke reacties zullen worden verwijderd uit dit topic.
Voor technische vragen over de tablet kun je hier terecht.
Een uitleg over wanneer je de waardebon kunt ontvangen staat hier.