Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:58
pinokkia schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 17:01:
Mijn man zei gelijk: waardebon van €500 nemen. En ja hij heeft gelijk. Kan ik een betere tablet voor terug kopen voor de kids :)
Wth. Ik had liever die waardebon gehad dan de tablet. ze hadden beter kunnen inventariseren wie de tablet nu echt nog wilde en wie niet. Ik heb namelijk alles dat ik met dat ding wilde gaan doen begin januari, al ondervangen met alternatieven.
Maar ik denk dat er mensen zijn die 'm wel degelijk wilden en nu "verblijd" zijn met een waardebon.

Maar goed. MP ftw zullen we maar denken.

Edit:
Oh, helemaal vergeten. 't Is natuurlijk wel super voor degene die nog niets hadden, IMO is dit een heel mooie oplossing. :)

[ Voor 9% gewijzigd door freggel op 20-04-2012 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
pinokkia schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 17:01:
Mijn man zei gelijk: waardebon van €500 nemen. En ja hij heeft gelijk. Kan ik een betere tablet voor terug kopen voor de kids :)
^^ Lijkt me ook. Neem kindlief mee naar de winkel en zoek terplekke een leuke tablet uit :)
Bijvoorbeeld deze: http://www.phonehouse.nl/tablet/samsung/galaxytab101/bestel/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:01
Jolly_Jumper schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 16:53:
Als ik 't zo hoor, kan ik op korte termijn ook een telefoontje verwachten.
As I said..zojuist ook gebeld. Hij vertelde dat ze vanwege dit hele gebeure in 't vervolg geen zaken meer doen met Ambiance. Ze hebben er 70 geleverd gekregen en ik behoorde dus ook tot de laatste 30 die nog niks heeft gehoord of gekregen. Heb voor de cheque gekozen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:27
RemcoDelft schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 17:13:
[...]

^^ Lijkt me ook. Neem kindlief mee naar de winkel en zoek terplekke een leuke tablet uit :)
Bijvoorbeeld deze: http://www.phonehouse.nl/tablet/samsung/galaxytab101/bestel/
Of je legt 100 euro bij en neemt een ipad 3 >:)
Best een goede deal imo, 99 euro voor een ipad 3 16GB met 3g :+

*edit*
Of zoals hieronder gemeld, met de 20 euro bon erbij, voor 79 euro :D

[ Voor 8% gewijzigd door CrashOverDrive op 20-04-2012 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
CrashOverDrive schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 17:15:
[...]

Ik heb ook nog de cheque van 20 euro :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:33

thof

FP ProMod
500 euro waardebon, dan had ik meteen een ipad 3 aangeschaft in plaats van de AT :-) Ik heb alleen vandaag de AT mogen ontvangen. Mag ik ook niet over klagen.

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:09
[...]

*edit*
Of zoals hieronder gemeld, met de 20 euro bon erbij, voor 79 euro :D
Uh in de winkel kost de iPad 3 16GB + 3G €629 :( Maar ik krijg straks de HTC flyer geleverd en geef die aan mijn oudste zoon :*) en hou lekker zelf die waardebon van €500 :P

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
[...]

Of wacht tot ze weer een aanbieding hebben en koop er 4 :D
Wellicht hebben ze in de winkel nog een iPad 2 liggen voor 500 euro.

Al met al denk ik dat we dit kunnen stellen:
(Na enige druk van de media) levert The Phone House gewoon hele goede service. Daar kunnen veel winkels wat van leren. Maar: qua communicatie en doen wat ze beloven laten ze heel veel steken vallen. Als cijfer zou ik ze een 8 en een 2 geven, gemiddeld een 5.
Dus mochten ze hier nog meelezen: serieus, als bedrijf met 200 winkels, leer hier van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Ben het volkomen met RemcoDelft mee eens. De communicatie is echt zwaar onder de maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
pinokkia schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 17:22:
[...]

Uh in de winkel kost de iPad 3 16GB + 3G €629 :( Maar ik krijg straks de HTC flyer geleverd en geef die aan mijn oudste zoon :*) en hou lekker zelf die waardebon van €500 :P
Je kan ook 33 van die 15 euro prepaid telefoons kopen zoals deze. Gewoon, omdat het kan :+

Zou de kop van die winkelmedewerker dan wel willen zien >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Denk dat ik de bon ga bewaren voor de nieuwe iPad die in 2013 uitkomt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
ik wil die waardebon ook, waarom ben ik gisteren nou gebeld :(

Haha, geintje maar had die waardebon wel leuker gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Dit had ik liever niet gewild. Ik had gewoon (persoonlijk dan) liever gewild dat de tablet gewoon gelijk geleverd werd. Puur omdat het verjaarsdagcadeau voor mij zoon was. Effe wachten was geen probleem. Maar bijna 4 maanden wachten is niet normaal. Uiteindelijk is de phonehouse wel met een mooi besluit gekomen. Maar de rompslomp omheen was een stuk minder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvdoc
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:11
nu maar hopen dat we geen 3 maanden op de waardebon hoeven te wachten. Volgens mij had ze het er over dat na 27-4 de bonnen via email verstuurd gingen worden, dit weer i.v.m. de bedenktijd die men kreeg als ze niet gelijk konden beslissen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
tvdoc schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 17:58:
nu maar hopen dat geen 3 maanden op de waardebon hoeven te wachten. Volgens mij had ze het er over dat na 27-4 de bonnen via email verstuurd gingen worden, dit weer i.v.m. de bedenktijd die men kreeg als ze niet gelijk konden beslissen O-)
Nou, als er iemand twijfelt, ik wil wel ruilen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
PeaceNlove schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 13:24:
inmiddels heb ik de tablet binnen, maar volgens mij heb ik een generieke sleeve (van Case Logic) gekregen in plaats van de hoes die bij de AT hoort. en deze hoes is te klein bij mij! Hebben meer mensen deze hoes gekregen?
Yup, vandaag tablet binnengekregen en ook zo'n te kleine hoes. Jammer.

Ik ben de tablet nu aan het installeren, maar, eigenlijk heb ik ondertussen echt niet nog een tablet nodig....... Centjes, daarentegen,...

Deze tablet nodigt uit tot tweaken dat dan weer wel, de SSD en geheugen heb ik nog liggen.

Hm.

Decisions, decisions }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Werd mij toen straks verteld (zelfde persoon die de eerste keren ook belde) dat uiterlijk volgende week de bon van €500 zou komen. Alleen wist hij niet precies of het via aangetekend post ging of via mail.

Iemand ruilen tegen iPad 3 wifi + 4G :+ (geintje)

[ Voor 10% gewijzigd door pinokkia op 20-04-2012 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheesefrog
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-03-2024
Ik heb/had liever die bon dan die tablet tbh... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook ik zat bij de laatste 30... Net als mijn vrouwtje...Heb even de tijd tot dinsdag genomen zodat ik in de winkel/ op de site kon kijken wat ze nu wel kunnen leveren. Wist dat ze de Ipad 3 al hadden maar die staat al op de site zag ik.
Ze bellen mij dinsdag terug en dan ga ik ook maar voor de waarde bonnen...
Daar moet ik toch iets leuks van kunnen :-)

Heb ze ook verteld dat ik de service zeer netjes vind alleen de communicatie behoorlijk slecht.. Daar was ze het wel mee eens. Ook zij baalden erg van het feit hoe het gelopen is en wilden het netjes afhandelen.
Ze gaf ook duidelijk aan dat ze geen idee hadden hoe lang het kon duren voor de tablet zou komen als ik daar voor kies... Dan toch maar de waardebonen.... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moest natuurlijk zijn: Wist NIET dat ze de Ipad 3 al hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Wel een puike oplossing voor de nog wachtende personen.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 18:12:
ook ik zat bij de laatste 30... Net als mijn vrouwtje...Heb even de tijd tot dinsdag genomen zodat ik in de winkel/ op de site kon kijken wat ze nu wel kunnen leveren. Wist dat ze de Ipad 3 al hadden maar die staat al op de site zag ik.
Ze bellen mij dinsdag terug en dan ga ik ook maar voor de waarde bonnen...
Daar moet ik toch iets leuks van kunnen :-)

Heb ze ook verteld dat ik de service zeer netjes vind alleen de communicatie behoorlijk slecht.. Daar was ze het wel mee eens. Ook zij baalden erg van het feit hoe het gelopen is en wilden het netjes afhandelen.
Ze gaf ook duidelijk aan dat ze geen idee hadden hoe lang het kon duren voor de tablet zou komen als ik daar voor kies... Dan toch maar de waardebonen.... :*)
Mooi snel verdient. Daar kan je hele leuke dingen voor kopen met 2 bonnen :z

Ps: je kan ook 2 bonnen tegelijk inleveren voor 1 product. O-) (bv iPad 3 64GB wifi + 4G. Restant bedrag krijg je in waardebon terug)

[ Voor 6% gewijzigd door pinokkia op 20-04-2012 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja snel ;) ;) Maar zeker een nette oplossing. Dat moet ik TPH dan wel na geven. We hebben allemaal lang moeten wachten maar de meesten hebben de tablet en de laatste 30 een waardebon. Vind het zeer netjes van ze....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Hahaha, ik niets gehoord van TPH whatsoever, lees ik dat hier van die bon, ik al lekker zitten dagdromen over wat ik zou halen; zet moeders in een keer 2 tablets op tafel neer als "verrassing"; een AT&T en een Flyer van de KPN, hmmmmmm.... :+

Maar we mogen zeker niet klagen, thanks voor de goede oplossing TPH, de waardebon heb ik een screenprotector van gehaald voor mijn Xperia Play, ook daarvoor een hartelijk bedankt! :)

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-08 13:25
Mocht iemand willen ruilen, heb hier een hele mooie AT tablet met SSD over :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:38
Als iemand nog zin heeft om te gaan miereneuken, ik had 2 bestellingen, en heb 1 AT tablet gekregen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

thaan schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 20:34:
Als iemand nog zin heeft om te gaan miereneuken, ik had 2 bestellingen, en heb 1 AT tablet gekregen ;)
Dat is vanaf het begin toch ook gezegt dat ze maar 1 per adres gingen leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Erkens schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 20:48:
[...]

Dat is vanaf het begin toch ook gezegt dat ze maar 1 per adres gingen leveren?
Natuurlijk, en daar heb ik dan ook prima vrede mee. Echter blijft het natuurlijk vreemd dat er 1 order gewoon zomaar eenzijdig wordt geannuleerd.

Immers heb ik een koopovereenkomst, 1 wordt wel nageleefd en de ander niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

True, maar je bent nu toch rijkelijk laat om daar nu nog bezaar tegen aan te tekenen, dat had je dan in januari moeten doen lijkt me ;)

Overigens is de HD uit mijn tablet van bouwjaar 2009... Het zijn natuurlijk kleine en oude disks, maar ik had toch wel iets recenters verwacht. Ben nu even een dump van die disk aan het maken voordat ik hem voor het eerst boot, doe ik eik altijd met een nieuwe laptop etc, kan je altijd terug naar de originele variant.

Binnenkort een SSD kopen en eventueel wat meer geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Erkens schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 21:00:
True, maar je bent nu toch rijkelijk laat om daar nu nog bezaar tegen aan te tekenen, dat had je dan in januari moeten doen lijkt me ;)

Overigens is de HD uit mijn tablet van bouwjaar 2009... Het zijn natuurlijk kleine en oude disks, maar ik had toch wel iets recenters verwacht. Ben nu even een dump van die disk aan het maken voordat ik hem voor het eerst boot, doe ik eik altijd met een nieuwe laptop etc, kan je altijd terug naar de originele variant.

Binnenkort een SSD kopen en eventueel wat meer geheugen.
Je denkt toch niet serieus dat ik, zodra er bekend werd dat er maar 1 werd geleverd, ik daar niet meteen contact over heb opgenomen heb? Natuurlijk wel, meerdere keren zelfs. Echter de meest onbehulpzame personen aan de telefoon gehad en aangezien ik niet wist of de tablets überhaupt ooit nog kwamen wist ik ook niet dat ze nu tegoedbonnen geven als compensatie. Als ik dat wist had ik toen wel gezegd "doe maar 1 tablet voor order A en 1 tegoedbon voor order B".

Vind het aan de ene kan dus ook niet onredelijk dat ze voor mijn andere order nu alsnog een tegoedbon geven. Maargoed, je kunt niet alles hebben.

Mijn harddisk is ook uit 2009, zijn ze allemaal voor zover ik hier lees. Het RAM heb ik meteen geupgrade naar 2GB en ik wil ergens nog een 64GB SSD op de kop tikken, de Corsair P64 heeft een leuke prijs, wil er eigelijk niet meer dan €50 aan besteden, maar wil er wel 60GB in hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Nog meer mensen hier last van een ongeldige windows productkey?

0xC004C008: "The activation server determined that the specified product key could not be used."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Erkens schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 23:44:
Nog meer mensen hier last van een ongeldige windows productkey?

0xC004C008: "The activation server determined that the specified product key could not be used."
Ja, heb hier de telefonische activatie moeten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 18:03
zelfde hier. had geen zin om te bellen en er maar een "tooltje" overheen getrokken. ben verder erg tevreden met de tablet. werkt beter in win7 dan ik had verwacht. morgen een crucial m4 + 2gb erin en win8 dualboot maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-07 13:55
Nou...Dit slaat helemaal nergens meer op. Een waardebon van 500 euro? Ik had ook wel liever de waardebon dan deze waardeloze tablet waarmee ik niet fatsoenlijk kan internetten omdat de wifi antenne niet deugt.

[ Voor 8% gewijzigd door Empo op 21-04-2012 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mossell
  • Laatst online: 22:16
Tablet hier ook ontvangen met de case logic hoes, alleen liep ik hier tegenaan:

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/24yr51g.png
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/35ar5ue.png

Heb nog geen volledige scan kunnen draaien maar zag wel dat er meer blocks beschadigd waren, het aantal bij reallocated sector count is inmiddels ook weer gestegen :-(

[ Voor 3% gewijzigd door Mossell op 21-04-2012 05:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Mossell schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 05:32:

[afbeelding]
[afbeelding]

Heb nog geen volledige scan kunnen draaien maar zag wel dat er meer blocks beschadigd waren, het aantal bij reallocated sector count is inmiddels ook weer gestegen :-(
Ik zou contact met TPH of Ambiance opnemen voor garantie. Het lijkt me een gevalletje dode HD. Wel balen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Mossell schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 05:32:

[afbeelding]
[afbeelding]

Hier ook een reallocated sector count, niet zo hoog als die van jouw, maar 21 vind ik toch teveel voor een schijf die nieuw moet zijn. Ambiance neemt niet op op zaterdag, dus maandag maar even bellen. Liefst heb ik een nieuwe schijf aangezien mijn WIFI wel in orde is in tegenstelling tot velen anderen en dat ik die er zelf wel inzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 21:35
Ik moest windows per se via de telefoon activeren :')

Homey — Critics are those without skills to create.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
WeeJeWel schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 20:55:
Ik moest windows per se via de telefoon activeren :')
ditto.

Wel vaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:37

PeaceNlove

Deugleuter

IK heb zonder problemen kunnen activeren... met mijn Windows 8 >:)

Ik ga overigens volgende week wel even langs een winkel van TPH om te zien of ze een grotere hoes hebben. Heb de bon van 20 euro tenslotte nog liggen en ik ga niet hiervoor nog weer zeiken bij TPH hoe slordig ik de te kleine hoes ook vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Nu weet ik alweer precies waarom ik alleen Dell en HP lever. Het is een prima apparaat, maar je merkt bij de B-merken dat er over kleine dingen gewoon niet is nagedacht.

Bijvoorbeeld:
• Een Dell is in 30 minuten tot ongeveer 85% opgeladen.
• HP heeft op tablets een Control-Alt-Delete knop.

Maar ach, het is een leuk hebbedingetje.
Is er een workaround om zonder USB toetsenbord toch Control-Alt-Delete te kunnen indrukken? Inloggen gaat namelijk een beetje moeilijk zo.

[ Voor 17% gewijzigd door Trommelrem op 22-04-2012 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

windows key + power button

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Hebben jullie ook gewoon dat VGA verloopje erbij zitten zoals aangegeven op de doos? Las in voorgaande posts dat sommigen dit er niet bij hadden...

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
Voor zover ik weet heeft iedereen die hem deze week heeft ontvangen hem erbij zitten (nieuwe batch), en de mensen die hem eerder kregen niet. (lijkt een refurbished batch, gezien de brakke hw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 14:55

MrN

Ik krijg lekker die waardecheque en heb inmiddels al een behoorlijke tijd een ipad 2 tot mijn grote tevredenheid!
Die cheque gaat dus direct marktplaats op na ontvangst en dan heb ik als het goed is de ipad 2 gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
MrN schreef op zondag 22 april 2012 @ 15:13:
Ik krijg lekker die waardecheque en heb inmiddels al een behoorlijke tijd een ipad 2 tot mijn grote tevredenheid!
Die cheque gaat dus direct marktplaats op na ontvangst en dan heb ik als het goed is de ipad 2 gratis.
Dat gaat je niet lukken, want de waardebon is persoonsgebonden :*)
Ik ga de waardebon pas inleveren zodra de nieuwe iPad 2013 uitkomt. :P

[ Voor 9% gewijzigd door pinokkia op 22-04-2012 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Deze verkoper V&A aangeboden: Waardebon Phonehouse 500 (!) euro weet er wel wat op :P.

@Pinokkia: dat wilde ik ook doen met mijn bon, maar als de "trend" van afgelopen en dit jaar zich voortzet dan zal de nieuwe iPad dus ergens eind maart komen en het is maar de vraag of TPH hem dan al heeft tenzij het natuurlijk mogelijk is om 'm te reserveren aangezien de bon geldig is t/m 31-3-2013 :).

[ Voor 47% gewijzigd door Jolly_Jumper op 22-04-2012 15:22 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Gewoon bij de phonehouse reserveren en aanbetalen met de waardebon :D Bij mij zal dat wel geen probleem zijn, want een vriend van mij is franchiser van de phonehouse. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

pinokkia schreef op zondag 22 april 2012 @ 15:16:
[...]

Dat gaat je niet lukken, want de waardebon is persoonsgebonden :*)
Ik ga de waardebon pas inleveren zodra de nieuwe iPad 2013 uitkomt. :P
Ja goed maar als ik dan meega om hem te verzilveren is er toch geen probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
MrN schreef op zondag 22 april 2012 @ 20:30:
[...]

Ja goed maar als ik dan meega om hem te verzilveren is er toch geen probleem?
Als jij voor die persoon de waardebon inleverd is dat geen probleem. Alleen je hebt waarschijnlijk wel 1 probleem. De bon van het gekochte produkt komt wel op jouw naam. :) (dat doen de meeste phonehouse nml) Ik weet niet of jij dat een probleem vind?

[ Voor 9% gewijzigd door pinokkia op 22-04-2012 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Boeiend, producten zijn gewoon overdraagbaar (geen abbo's natuurlijk) en uiteraard met behoud van garantie.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
PcDealer schreef op zondag 22 april 2012 @ 22:17:
Boeiend, producten zijn gewoon overdraagbaar (geen abbo's natuurlijk) en uiteraard met behoud van garantie.
Dat klopt. Alleen er kunnen mensen zijn die dat een probleem vinden. Daarom meld ik dat netjes,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
pinokkia schreef op zondag 22 april 2012 @ 22:30:
[...]

Dat klopt. Alleen er kunnen mensen zijn die dat een probleem vinden. Daarom meld ik dat netjes,
Maarja wat is het verschil tussen de bon verkopen en de tablet verkopen? Behalve dat de eigenaar van de bon er zelf voor iets uit kan zoeken.. Garantie e.d. is precies hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheinemans
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-07 10:33
En de prijs van de ipad is weer verhoogd bij de phonehouse. Bonnen zullen nu wel snel komen.

www.heinemanss.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe hebben jullie die bon gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
sheinemans schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:24:
En de prijs van de ipad is weer verhoogd bij de phonehouse. Bonnen zullen nu wel snel komen.
Op de site is de prijs, net als afgelopen vrijdag, nog steeds €599.- voor de goedkoopste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheinemans
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-07 10:33
hij was van de week 574€

www.heinemanss.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Inmiddels ook binnen. Hij ziet er onbeschadigd uit, wel wat handafdrukken. Wat ik nou echt niet snap, doen ze er een niet passende fluthoes bij???

Maar weer een mail.

[ Voor 5% gewijzigd door Jeroen10 op 23-04-2012 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Wtf downloaden doet ie met 5Mb/sec uploaden met 20, waaaazig

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 21:20
Weet iemand wanneer de bon komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Dus als ik het goed begrijp is er op een investering van 119 euro :
- Een waardebon van 20 euro gestuurd
- een volledige creditering binnen 3 maanden gebeurt
- Een tegoedbon van 500 euro te krijgen (mits je nog geen tablet hebt)

dat is dus (verkooptechnisch) een verlies van 520 euro per klant binnen 5 maanden
En als klant of een gratis tablet + 20 euro kortingsbon + hoesje of 520 euro winst

Mwah, geen slechte investering als klant zijnde, mijn spaarrekening doet dat niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Gomez12 schreef op maandag 23 april 2012 @ 23:52:
Dus als ik het goed begrijp is er op een investering van 119 euro :
- Een waardebon van 20 euro gestuurd
- een volledige creditering binnen 3 maanden gebeurt
- Een tegoedbon van 500 euro te krijgen (mits je nog geen tablet hebt)

dat is dus (verkooptechnisch) een verlies van 520 euro per klant binnen 5 maanden
En als klant of een gratis tablet + 20 euro kortingsbon + hoesje of 520 euro winst

Mwah, geen slechte investering als klant zijnde, mijn spaarrekening doet dat niet :)
Dat klopt precies. Zeker een goede investering. Maar ik zou persoonlijk dit niet weer willen mee maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog helemaal niks gehoord van The phone house :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof

thof

FP ProMod
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 10:01:
Ik heb nog helemaal niks gehoord van The phone house :( :( :(
Neem anders even contact met ze op? De chat is zo nu en dan gewoon online.

Ik heb net even met TPH gesproken en jammer genoeg is mijn AT Tablet defect. Het touchscreen registreert geen aanrakingen. Ze verwijzen mij voor naar AT, want dat zouden ze met AT overeengekomen zijn. Vanmiddag maar eens bellen. Nog niet eens aan het tweaken toegekomen helaas.

Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Een update:
ik heb zojuist gebelt met TPH, want ik ben dit weekend in Nederland en hoopte dan mijn waardebon al te kunnen gebruiken. Dit kan echter nog niet. Ze nemen tot vrijdag dat iedereen kan beslissen wat hij precies wil en dan worden de waardebonnen zo vanaf volgende week dinsdag via de e-mail verstuurd.

Voor mij erg vervelend, want dan duurt het wederom een paar maand (of een lading verzendkosten) voor ik de waardebon kan gebruiken, aangezien ik niet zo heel vaak in Nederland ben.

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
thof schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 10:08:
[...]

Neem anders even contact met ze op? De chat is zo nu en dan gewoon online.

Ik heb net even met TPH gesproken en jammer genoeg is mijn AT Tablet defect. Het touchscreen registreert geen aanrakingen. Ze verwijzen mij voor naar AT, want dat zouden ze met AT overeengekomen zijn. Vanmiddag maar eens bellen. Nog niet eens aan het tweaken toegekomen helaas.
Niet intrappen, je hebt een overeenkomst met tph, niet met ambiance. Tph moet de garantie regelen, zeker als de tablet het nooit goed gedaan heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof

thof

FP ProMod
Iamzero456 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 10:44:
[...]

Niet intrappen, je hebt een overeenkomst met tph, niet met ambiance. Tph moet de garantie regelen, zeker als de tablet het nooit goed gedaan heeft
In eerste instantie vond ik het ook raar, zie ook een deel van de chat:
Jan-Willem: Ik heb dit voor u nagekeken maar ik moet u helaas verwijzen naar ambiance. Zij zullen de klachten in behandeling nemen. Ik heb voor u nagekeken en wil u graag het telefoonnummer van ambiance technology geven. u kunt hun bereiken op 085-27 35 217

Jan-Willem: Mijn excuses voor het ongemak.

thof1: Oke dan zal ik dat doen. Is het niet wat onlogisch dat ik met een ander bedrijf contact op dien te nemen voor garantie? Ik heb het product immers bij jullie gekocht? Heeft dit met een deal te maken tussen TPH en AT?

Jan-Willem: Het heeft ermee te maken dat er in deze actie ontzettend veel mis is gegaan en nu heeft ambiance aangegeven dat wij, als Phonehouse, hier niet meer tussen hoeven te zitten en dat hun de klachten gaan opppakken.
Straks maar even bellen met Ambiance, om te informeren hoe dit in elkaar zit. Anders weer terug richting TPH...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:26

MsG

Forumzwerver

Ik heb hem ook binnen. Wel een geinig apparaat, maar met Windows 7 behoorlijk kreupel.

Dat niet-passende hoesje vind ik een beetje loos.

Ik knikker hem op marktplaats en zie wel. Had liever de 500 euro bon gehad denk ik :-P.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Tegoedbon van €500 is binnen _/-\o_ . Alleen staat het weer op mijn man zijn naam en via de gewone post gegaan :(

Geldig tot 23 april 2013 >:)

[ Voor 31% gewijzigd door pinokkia op 24-04-2012 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Vanmiddag als ik thuis ben ook even kijken..geldig t/m 23 april zou wel beter zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
Jolly_Jumper schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:22:
Vanmiddag als ik thuis ben ook even kijken..geldig t/m 23 april zou wel beter zijn :).
Precies op tijd voor de Ipad 3S? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
pinokkia schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:15:
Tegoedbon van €500 is binnen _/-\o_ . Alleen staat het weer op mijn man zijn naam en via de gewone post gegaan :(

Geldig tot 23 april 2013 >:)
heb je deze via de mail gekregen? mij werd vanochtend nog verteld dat dit pas volgende week gaat gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 21:20
Via de post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Iamzero456 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:23:
[...]
Precies op tijd voor de Ipad 3S? :+
Iets in die trant O-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
macciez schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:25:
[...]

heb je deze via de mail gekregen? mij werd vanochtend nog verteld dat dit pas volgende week gaat gebeuren...
Lees effe goed mijn vorige posting. Via de post in een gewone phonehouse envellop
Zeker de iPad die in 2013 uitkomt ga ik halen met de tegoedbon :z

Zo is alles eindelijk goed gegaan. Htc flyer (zegel intact), samsung Tab 8.9 geseald binnen gekomen. Mijn dag kan niet meer stuk _/-\o_

[ Voor 36% gewijzigd door pinokkia op 24-04-2012 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
pinokkia schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:26:
[...]

Lees effe goed mijn vorige posting. Via de post in een gewone phonehouse envellop

[...]
Ik was meteen compleet teleurgesteld dat ik deze nog niet heb en las niet meer verder, my bad :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is ook apart va de post... Had ze vanmorgen ook nog aan de lijn en ze zei tegen mij dat ik de bon via de mail zou gaan krijgen. Vermoedelijk nog deze week. Ben benieuwd hoe ik m nu ga krijgen haha. Ach ja als hij er maar komt.. ik ga de ipad 3 32gb 4g halen.. hoesje e.d erbij.. Ook erg leuk ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:02
Ook hier de bon binnen, bij TPH een Ipad2 3g 16 gb + screenprotector opgehaald en was 525 euro kwijt, moest dus 5 euro bij betalen, geen slecht resultaat.

Aan allen die hier tijd en moeite in hebben gestoken bedankt daarvoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Matrix schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 16:28:
Ook hier de bon binnen, bij TPH een Ipad2 3g 16 gb + screenprotector opgehaald en was 525 euro kwijt, moest dus 5 euro bij betalen, geen slecht resultaat.

Aan allen die hier tijd en moeite in hebben gestoken bedankt daarvoor!
De credits gaan echt wel alleen naar Yorin _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empo
Wat voel ik me (ondanks dat ik een w7 tablet gratis heb gekregen) genaaid, als ik lees dat sommige een waardebon van 500 euro heeft gekregen...:( Nu maar mijn defecte tablet repareren. Ik had ook wel liever een ipad 3 gehaald met de bon. Mijn "boze" mail naar TPH mocht ook niet baten. Ben ik tevreden? Zeker niet! Ik vind dat iedereen hetzelfde behandeld moet worden, dit is een en al afgeraffeld door TPH. Eerste en laatste keer dat ik wat met hun te maken zal hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door Empo op 24-04-2012 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antonv9
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-12-2024
Geef ze een vinger, en ze willen een hand. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Mijn bon ga ik verkopen puur en alleen omdat ik ook niks meer met TPH te maken wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-12-2020
Empo schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 17:06:
Wat voel ik me (ondanks dat ik een w7 tablet gratis heb gekregen) genaaid, als ik lees dat sommige een waardebon van 500 euro heeft gekregen...:( Nu maar mijn defecte tablet repareren. Ik had ook wel liever een ipad 3 gehaald met de bon. Mijn "boze" mail naar TPH mocht ook niet baten. Ben ik tevreden? Zeker niet! Ik vind dat iedereen hetzelfde behandeld moet worden, dit is een en al afgeraffeld door TPH. Eerste en laatste keer dat ik wat met hun te maken zal hebben.
Sorry, maar dit vind ik een zeer trieste reactie. Je hebt geheel GRATIS een tablet ontvangen en daarnaast nog eens een waardebon van EUR 20,- en dan alsnog niet tevreden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Empo schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 17:06:
Wees blij dat je iets heb gekregen!! Ik had liever dat gewoon alles op tijd was geleverd zonder alle ellende er omheen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

pinokkia schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 17:27:
[...]

Wees blij dat je iets heb gekregen!! Ik had liever dat gewoon alles op tijd was geleverd zonder alle ellende er omheen!!
Ik vind het ook schandalig, of iedereen een bon van 500 euro of niemand. Omdat iemand nu langer moet wachten heeft hij/zij blijkbaar het geluk om werkelijk waar elke tablet te kunnen kopen die aan zijn/haar wenden voldoet.

Ik denk dat er velen met mij graag eens een tablet wilde proberen voor een schappelijke prijs. Echter had ik ook liever die 500 euro gehad en een mooie ipad gekocht.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empo
Ik maak alleen maar mijn standpunt duidelijk:

"Behandel alle klanten gelijk"

Daarnaast als mijn tablet gewoon naar behoren zou werken zou ik niet eens meer rondneuzen in deze topic. Ze hebben gewoon troep geleverd en aan de andere kant geven ze een waardebon uit van 500 euro. Ik had liever dat iedereen de AT tablet kreeg of 500 euro of niets. We hebben immers allemaal de tablet met het zelfde doel aangeschaft toch?

[ Voor 26% gewijzigd door Empo op 24-04-2012 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Painore schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 17:25:
[...]

Sorry, maar dit vind ik een zeer trieste reactie. Je hebt geheel GRATIS een tablet ontvangen en daarnaast nog eens een waardebon van EUR 20,- en dan alsnog niet tevreden..
Helemaal mee eens, je hebt immers ontvangen wat je origineel hebt besteld en wilde hebben. Ik zou een dergelijke waardebon van 500 euro niet leuk vinden, want ik wilde een windows tablet en voor zover ik zie hebben ze die verder niet (meer), dus had ik dan ook die bon moeten verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
De phonehouse heeft aan de laatste 30 mensen een keuze gemaakt.

1) (nog) langer wachten op de ambiance tablet
2) tegoedbon van €500

De phonehouse had ook een tegoedbon van €119 aan de laatste 30 mensen kunnen geven ipv €500. Dan hoor je de klagers, zeikers en profiteurs!! ineens niet meer!! :r

Maar nogmaals: Een gegeven paard moet je niet in de mond kijken! En persoonlijk had ik de hele rompslomp liever niet gehad maar gewoon dat het op tijd geleverd werd!

Als de phonehouse aan mij een tegoedbon van €119 had gegeven vond ik dat ook goed. Ben vrij snel tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Ik ben teleurgesteld dat ik de tablet heb in plaats van de €500 tegoedbon, maar ik besef dat ik geen reden tot klagen heb, omdat ik ook gewoon een gratis tablet heb ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

chronoz schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 18:33:
Ik ben teleurgesteld dat ik de tablet heb in plaats van de €500 tegoedbon, maar ik besef dat ik geen reden tot klagen heb, omdat ik ook gewoon een gratis tablet heb ontvangen.
Zo denk ik er ook over. Zo'n tegoedbon was ook leuk geweest, maar het tablet is dat ook.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
MegaTronics schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 18:35:
[...]

Zo denk ik er ook over. Zo'n tegoedbon was ook leuk geweest, maar het tablet is dat ook.
Dat vind ik nou mooi geschreven. d:)b

+1 voor jullie

[ Voor 25% gewijzigd door pinokkia op 24-04-2012 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:19
Zo denk ik er inderdaad ook over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg vrijdag mijn tablet alleen ik hoop wel dat wanneer the phone house nog zo een aanbieding heeft waarin ik 0 euro naar 500 euro kan omzetten dat ze me persoonlijk een mailtje sturen zodat ik sneller op de hoogte ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 23:33:
Ik krijg vrijdag mijn tablet alleen ik hoop wel dat wanneer the phone house nog zo een aanbieding heeft waarin ik 0 euro naar 500 euro kan omzetten dat ze me persoonlijk een mailtje sturen zodat ik sneller op de hoogte ben.
Huh. Ben je vrijdag 20 april niet gebeld? Of ben je toevallig voor vrijdag 20 april gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pinokkia schreef op woensdag 25 april 2012 @ 00:43:
[...]

Huh. Ben je vrijdag 20 april niet gebeld? Of ben je toevallig voor vrijdag 20 april gebeld?
Hij krijgt vrijdag zijn tablet ;)

Wat hij bedoelt is, dat hij graag weer aan de volgende fout van the phonehouse meedoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Maak een foto van je windows licentie onderop, ik kan hem na 3 dagen eigenlijk niet meer lezen :(

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Ik ben niet eens teleurgesteld. Gewoon blij zijn met wat je hebt. Ik ben er hoogstens om verbaasd dat het zo'n hoog bedrag is. Blijkbaar hebben ze ook zoveel voor de AT tablets betaald. Helaas zijn die het eigenlijk niet waard; ik zou het er zelf nooit maar dan ook echt nooit voor betalen. :P

Maar het glas is halfvol en niet halfleeg in dit geval en ik gun de mensen hun waardebon van harte. :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Stuur ik phonehouse een mail over die hoes die bijgeleverd word die niet past, krijg ik mail dat zij vinden dat ze een goede service geleverd hebben en klachten omtrent de hoes niet in behandeling wordt genomen??

Die als compensatie een hoes waar je geen r**t aan hebt.

Echt waar ze blijven mij verbazen, maar dan negatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Haha het zijn een stelletje teringlijers bije lkaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Laatst online: 12-09 17:11
Jeroen10 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 14:43:
Stuur ik phonehouse een mail over die hoes die bijgeleverd word die niet past, krijg ik mail dat zij vinden dat ze een goede service geleverd hebben en klachten omtrent de hoes niet in behandeling wordt genomen??

Die als compensatie een hoes waar je geen r**t aan hebt.

Echt waar ze blijven mij verbazen, maar dan negatief.
zelfde bericht binnengehad. Ik heb het wel gehad met dat Phonehouse.

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Pagina: 1 ... 31 32 Laatste

Let op:
Mocht je je tablet willen verkopen, dan is V&A het juiste kanaal hiervoor. Dergelijke reacties zullen worden verwijderd uit dit topic.

Voor technische vragen over de tablet kun je hier terecht.

Een uitleg over wanneer je de waardebon kunt ontvangen staat hier.