Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-10 14:42
Gomez12 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 08:54:
Hoe redelijk is het om morgen het geld op je rekening te verwachten? Meestal zitten daar tig personen tussen en wordt er met betalingstermijnen ed gewerkt. De afgelopen 3 maanden zijn niet zo relevant als je ze nu pas een termijn stelt en 24 uur is op zich wel krap.
Als ze willen dan zetten ze nu de betaalopdracht klaar, lopen naar de financieel controller, die toetst wat codes in op de e-dentifier en vervolgens toetst ie wat anders in bij het internetbankieren. Dan staat het vanmiddag nog op je rekening.

Dus dat kan prima, alleen moeten ze het willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Ik heb de mail die Yorin heeft gestuurd iets aangepast (ik heb niet gebeld n.l. :+) en via het klachtenformulier ingeschoten.

Ik ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

freggel schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 08:56:
Als ze willen dan zetten ze nu de betaalopdracht klaar, lopen naar de financieel controller, die toetst wat codes in op de e-dentifier en vervolgens toetst ie wat anders in bij het internetbankieren. Dan staat het vanmiddag nog op je rekening.

Dus dat kan prima, alleen moeten ze het willen.
Blijkbaar heb je totaal geen idee van hoe dergelijke betalingen werken bij grote bedrijven ;)

Ik ga in ieder geval niet lopen zeiken, nu een dergelijke mail sturen heeft echt geen effect, tenzij je wellicht de order wilt annuleren. Gewoon even rustig wachten, bereik je veel meer mee. Zo'n mail als Yorin heeft gestuurd zou mij in ieder geval niet helpen om meer druk op de leverancier te zetten. Als ze de spullen niet hebben dan kunnen ze die ook niet leveren. Daarnaast verwacht ik overigens dat het geld bij AT vandaan moet komen omdat ze met hun een regeling hadden getroffen (maar dat is natte vinger werk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Erkens schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:01:
[...]

Blijkbaar heb je totaal geen idee van hoe dergelijke betalingen werken bij grote bedrijven ;)

Ik ga in ieder geval niet lopen zeiken, nu een dergelijke mail sturen heeft echt geen effect, tenzij je wellicht de order wilt annuleren. Gewoon even rustig wachten, bereik je veel meer mee. Zo'n mail als Yorin heeft gestuurd zou mij in ieder geval niet helpen om meer druk op de leverancier te zetten. Als ze de spullen niet hebben dan kunnen ze die ook niet leveren. Daarnaast verwacht ik overigens dat het geld bij AT vandaan moet komen omdat ze met hun een regeling hadden getroffen (maar dat is natte vinger werk)
Dat heb ik wel. Het kan prima. Ze moeten het alleen willen. De betaalbatches hebben ze al klaarstaan en zo niet kunnen ze die snel aanmaken. En we hebben het niet over een Shell of een Anchalor-Mittal.

[ Voor 7% gewijzigd door freggel op 27-03-2012 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Maar iedereen mag/moet het op zijn eigen manier oplossen en ik heb het gedaan door die mail te sturen.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Yorin schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:12:
Maar iedereen mag/moet het op zijn eigen manier oplossen en ik heb het gedaan door die mail te sturen.
Precies. En dank voor de opzet, dat was voor mij een welkome aanvulling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Nou, het is gezellig op twitter zie ik. De toon is niet zo vriendelijk meer. Komt er wel reactie op? Ik kan deze n.l. niet vinden, wat waarschijnlijk aan mijn twitter-skills ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

freggel schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:31:
Nou, het is gezellig op twitter zie ik. De toon is niet zo vriendelijk meer. Komt er wel reactie op? Ik kan deze n.l. niet vinden, wat waarschijnlijk aan mijn twitter-skills ligt.
Is 1 reactie geweest, maar meer ook niet. Heb ook nog geen antwoord op mijn e-mail, maar ik wacht erop t/m 16:30/17:00 waarna ik weer ga bellen met ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Ik weet niet of onvriendelijke mails gaan helpen. :|

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Hyp Hyper schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:14:
Hij is niet onvriendelijk, ik vind de mail zelfs heel redelijk. Ze hebben nu lang genoeg de tijd gehad om te leveren en het geld terug te storten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Yorin schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:21:
[...]

Hij is niet onvriendelijk, ik vind de mail zelfs heel redelijk. Ze hebben nu lang genoeg de tijd gehad om te leveren en het geld terug te storten.
Het zijn inderdaad geen "knuffelmailtjes" maar dat is ook niet gelijk onvriendelijk. Het is zakelijk en we vragen om duidelijkheid en opheldering. Ze worden niet uitgekafferd en ze worden niet uitgemaakt voor alles wat mooi en lelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryudo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 00:17

Ryudo

Daily dose~

Yorin schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:21:
[...]

Wat betreft het geld terugstorten ben ik het met je eens. :Y
TPH heeft deze hele maand de tijd gehad de transacties terug te draaien. Ze wisten dit namelijk al 'voordat' wij de laatste brief hebben ontvangen. Mocht TPH het geld nu alsnog op de valreep terugstorten vind ik dit alsnog niet getuigen van 'hartelijke service' waar ze zo actief mee promoten.

Wanneer ze de tablet leveren kan me verder niet zoveel schelen, het gaat mij meer om het principe omtrent het terugstorten van het geld en hun geloofwaardigheid daarbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Zelf zou ik het onvriendelijk vinden als mensen mijn verklaringen 'onzinnig' zouden noemen en zeggen dat ik 'valse' beloften doe. Maar wellicht ben ik te oud en zijn de fatsoensnormen wat bijgesteld.

Voor de duidelijkheid: ik heb het hier over de vorm, niet over de inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Hyp Hyper schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:47:
Zelf zou ik het onvriendelijk vinden als mensen mijn verklaringen 'onzinnig' zouden noemen en zeggen dat ik 'valse' beloften doe. Maar wellicht ben ik te oud en zijn de fatsoensnormen wat bijgesteld.

Voor de duidelijkheid: ik heb het hier over de vorm, niet over de inhoud.
Nja, over de woordkeuze valt te discussiëren.

Onzinnig kan je vervangen door onjuist, wat op hetzelfde neerkomt. En een valse belofte is een belofte die niet is nagekomen, wat in dit geval juist is. En ja, dat is inderdaad niet vriendelijk, dat klopt.

En ik denk dat het verder weinig met leeftijd en fatsoensnormen te maken heeft, meer met uiting en woordkeuze. Dat is over de jaren heen niet anders geworden, maar men trekt zich heden ten dagen minder aan van hetgeen maatschappelijk geaccepteerd was. Maar dat is een andere discussie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Yorin schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 08:46:
"... de levering uit is gesteld door Chinees Nieuwjaar, dit is een onzinnige reden, omdat dit al 4700 jaar gevierd wordt."
_/-\o_ _/-\o_
Hyp Hyper schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:14:
Hierbij moet je je realiseren dat "The Phone House" geen mail leest. Alleen de mensen die daar werken. En de mensen die de mail lezen, zijn niet de mensen die beslissingen nemen over dergelijke zaken. Ze worden dus hooguit chagrijnig omdat ze onvriendelijk behandeld worden, en daar schiet je niets mee op.
freggel schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:57:
[...]
En ik denk dat het verder weinig met leeftijd en fatsoensnormen te maken heeft, meer met uiting en woordkeuze. Dat is over de jaren heen niet anders geworden, maar men trekt zich heden ten dagen minder aan van hetgeen maatschappelijk geaccepteerd was. Maar dat is een andere discussie. :)
Iets minder informeel taalgebruik zou wellicht helpen om het meteen neutraler te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
RemcoDelft schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:13:
Hierbij moet je je realiseren dat "The Phone House" geen mail leest. Alleen de mensen die daar werken. En de mensen die de mail lezen, zijn niet de mensen die beslissingen nemen over dergelijke zaken. Ze worden dus hooguit chagrijnig omdat ze onvriendelijk behandeld worden, en daar schiet je niets mee op.
Dan heeft het dus helemaal geen nut mails te sturen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
RemcoDelft schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:13:

Iets minder informeel taalgebruik zou wellicht helpen om het meteen neutraler te maken.
Dat is een waarheid als een koe. :) En tegelijk de keuze.

Vooralsnog heb ik nog geeneens een bevestigings- c.q ontvangstmail gehad op hetgeen ik ingestuurd heb.

[ Voor 16% gewijzigd door freggel op 27-03-2012 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik ben wel benieuwd wat ze gaan antwoorden op mijn/onze mail(s) die vandaag verstuurd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Natuurlijk willen wij dat u tevreden over ons bent. Wij zullen er dan ook alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast is uw klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Als u vindt dat u niet naar behoren bent behandeld door een van de medewerkers van Phone House, u niet tevreden bent over de afhandeling van een aankoop via onze website, of indien u vindt dat uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, kunt u uw ongenoegen kenbaar maken aan de afdeling Klachtenmanagement. Uiteraard is het ook mogelijk om telefonisch contact op te nemen met de afdeling Customer Care. In veel gevallen komt het dan al snel tot een voor beide partijen aanvaardbare oplossing :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Laatst online: 22:13
Geachte heer Smiley,

Ondanks onze eerdere verwachtingen kunnen wij niet overgaan tot het leveren van uw tablet.

Door omstandigheden is gekozen voor transport per schip. Helaas is gebleken dat deze tot onze verbazing aanzienlijk minder snel vanuit de fabrikant in NL aankomt.

Omdat wij niet op voorhand konden voorzien dat het schip meerdere dagen over deze reis zou doen willen wij u als compensatie graag een muisje er kosteloos bij doen. De fabrikant had toegezegd dat een boot slechts enkele uren langer over deze reis doet.

Uiteraard is de rente die wij ontvangen hebben op uw betaling al hoger dan de hele tablet, maar ondanks dat toch met de hartelijke service van The Phone House

[ Voor 6% gewijzigd door DJSmiley op 27-03-2012 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-10 12:57
Is dit een werkelijk antwoord van TPH of is dit een grap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-10 00:13

FlyEragon

Alien Monkeys

timofp schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:49:
[...]

Is dit een werkelijk antwoord van TPH of is dit een grap?
1 april kikker in je bil ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
FlyEragon schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:51:
[...]

1 april kikker in je bil ! :P
Is het in Nederland dan al 1 April, hier in België nog niet :). Met alle vreemde reacties van TPH weet je niet wat te verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

timofp schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:59:
[...]

Is het in Nederland dan al 1 April, hier in België nog niet :). Met alle vreemde reacties van TPH weet je niet wat te verwachten
En al helemaal niet met hun spel-/taalfouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Yorin schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:00:
[...]

En al helemaal niet met hun spel-/taalfouten
^^ Dat. De quote hierboven heeft geen spelfouten, dus is niet van TPH afkomstig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

RemcoDelft schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:15:
[...]

^^ Dat. De quote hierboven heeft geen spelfouten, dus is niet van TPH afkomstig.
Alleen zou ik muisje weglaten en daar muis van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluRay
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-10 16:01
Ik heb zojuist gechat met een medewerker van TPH.

Over het geld:
Ik citeer medewerker; "Het geld zou uiterlijk maandag op uw bankrekening moeten staan."

Over de tablet:
Ik citeer medewerker; "Ik kan daar momenteel nog geen uitspraken over doen. U krijgt hier zo spoedig mogelijk bericht van."

Daarna vroeg ik of hij het eventueel aan een manager kon vragen wanneer we een bericht krijgen.
Ik citeer medewerker; "Ik heb het voor u nagevraagd, maar het is nog niet bekend. Mijn excuses!"

Die gasten weten ook echt niks he.
Gewoon schandalig. ze kunnen ons niet eens op de hoogte houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja, we kunnen deze week dus waarschijlijk weer afstrepen op de calender.

ben benieuwd welke datum ze nou weer gaan aanhouden, vind het wel vaag dat ze van de daken schreeuwen voor 30 maart wordt die geleverd, terwijl ze dit helemaal niet eens weten of ze dit hard kunnen maken.

op de servicedesk heb ik juist altijd geleerd dat je nooit beloftes aan de gebruiker moet maken, als je niet 100% zeker weet of je deze gaat halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

En dan zelfs nog bericht nasturen dat de tablets niet vertraagd worden.
quote: Phone House - 06-03-2012
[naam medewerker]: Ik heb u vorige week gesproken waarin we vertleden dat we eind Februari niet zouden gaan redden, en dat we de levertijd met 30 dagen moesten gaan verlengen. Dit doordat er een productiefout was geconstateerd. Maar er zijn op dit moment geen problemen wat betreft d elevering.
[naam medewerker]: Dus zoals ik al had aangegveen was dat de laatste keer dat we de levertijd uit hebben moeten stellen.
Dus een uitstel zou er niet meer komen vanuit hun.

En ook hier de bekende spel-/typfouten

Edit: Er waren hier meer mensen die een chat-block hebben bij TPH, hoe zag die eruit? Ik krijg nu telkens dat er geen medewerker beschikbaar is, terwijl die op Online blijft staan.

Edit²: Krijg net een berichtje terug via Twitter over mijn mail: https://twitter.com/#!/Ph...status/184636543326101505

Ze zinken steeds dieper en sneller daar.

[ Voor 31% gewijzigd door Yorinn op 27-03-2012 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:40
Misschien een idee om Ambiance te benaderen, misschien dat zij meer weten over de nieuwe batch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Mr.Joker schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:49:
Misschien een idee om Ambiance te benaderen, misschien dat zij meer weten over de nieuwe batch?
Maar we hebben niets te maken met Ambiance. We hebben de tablet gekocht bij TPH en zij moeten het maar oplossen. Lukt dat ze niet, gaan we door naar hun Waarborg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:00

Quad

Doof

Dafuq?

Binnen twee weken mails afhandelen?
Lekker bezig daar.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Dat wordt zometeen maar weer bellen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Afbeeldingslocatie: http://www.phonehouse.nl/media/homepage/footer_phonehouse.jpg
Volgens mij klopt er iets niet aan deze afbeelding.

3 van de 4 hoort hier niet thuis, de prijs is een nieuwe Ambiance Technology Tablet!

[ Voor 24% gewijzigd door Quad op 27-03-2012 15:56 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Quad schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:52:
Binnen twee weken mails afhandelen?
Ik wou precies hetzelfde zeggen! Het hele voordeel van email is verdwenen als je 2 weken achterloopt met de afhandeling...

@Yorin: kan je de twitterberichtjes niet gewoon quoten i.p.v. linken? Dat scheelt het openen van die (zinloze) website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Quad schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:55:
[afbeelding]
Volgens mij klopt er iets niet aan deze afbeelding.

3 van de 4 hoort hier niet thuis, de prijs is een nieuwe Ambiance Technology Tablet!
Hij klopt wel, er staat in Als je je telefoon of tablet hebt. En die hebben we nog niet.
RemcoDelft schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:56:
[...]

@Yorin: kan je de twitterberichtjes niet gewoon quoten i.p.v. linken? Dat scheelt het openen van die (zinloze) website.
Zal er proberen aan te denken.

[ Voor 24% gewijzigd door Yorinn op 27-03-2012 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Yorin schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:57:
[...]

Hij klopt wel, er staat in Als je je telefoon of tablet hebt. En die hebben we nog niet.
Niet, de overeenkomst is er, dus theoretisch behoor je al eigenaar te zijn van die tablet :).

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

12 minuten in de wacht en nog steeds niemand gesproken daar. :N

Edit: Na 15 minuten maar opgegeven. De service wordt met de minuut slechter.

[ Voor 44% gewijzigd door Yorinn op 27-03-2012 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:18
Waar ik meer moeite mee heb is dat ik mijn Mastercard afschrift heb gekregen en er geen creditering van The Phone House opstaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Elluminatie schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:23:
Waar ik meer moeite mee heb is dat ik mijn Mastercard afschrift heb gekregen en er geen creditering van The Phone House opstaat...
Terugbetaling komt eind deze week pas, wat te laat is volgens hun eigen planning.

Kijken of het nog wat uitmaakt of ik Anoniem bel of niet. Ben het nu aan het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Heb ze net maar een mail verstuurd met de vraag of ze een eerlijk antwoord willen geven. Ik heb sterk het idee dat de Ambiance niet doorgaat (lees mijn eigen gevoel) hoop dat ik het mis heb.
Yorin schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:27:
[...]

Terugbetaling komt eind deze week pas, wat te laat is volgens hun eigen planning.

Kijken of het nog wat uitmaakt of ik Anoniem bel of niet. Ben het nu aan het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Jeroen10 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:31:
Heb ze net maar een mail verstuurd met de vraag of ze een eerlijk antwoord willen geven. Ik heb sterk het idee dat de Ambiance niet doorgaat (lees mijn eigen gevoel) hoop dat ik het mis heb.

[...]
Let er wel op dat je een snel antwoord krijgt binnen 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 02:53

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Als ze er nu eens een gratis Windows 8 licentie bij doen. Tegen de tijd dat die pakjesboot aankomt zal die al wel in de winkel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Lol dan zegt dat mij genoeg, heb gewoon een eerlijk geschreven mail gestuurd met het verzoek om mij een eerlijk antwoord te geven, dat is toch het minste getuigt van een goed fatsoen. We zullen zien
Yorin schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:32:
[...]

Let er wel op dat je een snel antwoord krijgt binnen 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ze zijn nu aan het kijken of er een update is voor me. Ik hou jullie op de hoogte.

Geld is iig vandaag teruggestort naar iedereen.

Edit: Ze weten op dit moment niet meer over de tablets dan gisteren. Zijn leidinggevende kon degene die erover gaat niet bereiken op dit moment.

De laatste betalingen zijn vandaag de deur uitgegaan bij hun. En ze betreuren het ten zeerste, maar het ligt volgens hun nu aan de fabrikant.

Hij wil geen valse beloftes onze kant op sturen en zegt de vorige toezeggingen te betreuren.

--

Al met al een treurige boel daar.

[ Voor 85% gewijzigd door Yorinn op 27-03-2012 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 02:53

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Yorin schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:45:
Geld is iig vandaag teruggestort naar iedereen.
Met rente? ;)

Ze worden weer wakker bij TPH lijkt het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

W1LL3M schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:56:
[...]

Met rente? ;)

Ze worden weer wakker bij TPH lijkt het...
Zie edit.

BTW, via Twitter kom je nog minder te weten dan via de telefoon. Zie Twiiter:
Mijn collega's die je dan spreekt kunnen je beter informeren dan ik. Uiteraard wil ik je bellen, maar ik kan niet meer vertellen dan dat ik je verteld heb via Twitter.

[ Voor 40% gewijzigd door Yorinn op 27-03-2012 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Eerst maakt men een blunder door het product te lang op de website te laten staan. Daarna probeert men omwille van PR redenen toch met een mooie oplossing te komen. Echter deze oplossing blijkt steeds te mislukken want we hebben de Tablets nog steeds niet. Wat vooral slecht is van TPH. Ze hebben misschien weinig controle over wanneer ze de tablets kunnen uitleveren, aanvaardbaar. Maar als je dan belooft om het geld terug te storten, doe dat dan zo snel mogelijk want dit is iets waar ze juist wel controle over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Maar ik blijf ze bestoken, morgen maar weer eens bellen met ze voor een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Denk dat het beter is als we voor een alterntief gaan, die belofte moet nou maar eens nagekomen worden, wij hebben nu lang genoeg gewacht, tijd voor excuus is geweest. De belofte staat zwart op wit daar kunnen ze niet omheen.
Yorin schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 17:01:
Maar ik blijf ze bestoken, morgen maar weer eens bellen met ze voor een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Oh ja... Hij vond dat we ook voldoende geinformeerd waren, maar toen ik ermee begon dat als ik nu niet gebeld had ik nog niets wist, krabbelde die alweer terug ermee. Maar een hoop (on)gemeende excuses vanuit hun kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Je vraagt je toch af, hoe zo'n groot bedrijf als PhoneHouse hier zo de mist mee ingaat, je hoort niets, ze zeggen ook niets. Waarom?
Yorin schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 17:08:
Oh ja... Hij vond dat we ook voldoende geinformeerd waren, maar toen ik ermee begon dat als ik nu niet gebeld had ik nog niets wist, krabbelde die alweer terug ermee. Maar een hoop (on)gemeende excuses vanuit hun kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Jeroen10 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 17:15:
Je vraagt je toch af, hoe zo'n groot bedrijf als PhoneHouse hier zo de mist mee ingaat, je hoort niets, ze zeggen ook niets. Waarom?

[...]
Omdat zij ook niets horen van de fabrikant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Dat annuleren ze die tablets daar maar en geven ze een alternatief dat wel voorhanden is. Vind het erg sterk hoor, je bestelt bij een fabrikant een x-aantal tablets en vervolgens hoor je niets meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Jeroen10 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 17:20:
Dat annuleren ze die tablets daar maar en geven ze een alternatief dat wel voorhanden is. Vind het erg sterk hoor, je bestelt bij een fabrikant een x-aantal tablets en vervolgens hoor je niets meer?
Een alternatief werd geboden, maar was niet gelijkwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Een gelijkwaardig alternatief, maar ik denk dat dit heel moeilijk te vinden is daar windows tablets schaars zijn en meestal zeer duur. (omdat ze gericht zijn op de professionele markt). Dus het enige alternatief dat ze kunnen bieden is een Ipad, Galaxy Tab of Transformer Prime, Dit omdat je met deze tablets 90% van de mensen blij maakt. De alternatieve zijn misschien niet gelijkwaardig in termen van specificaties maar er zullen er niet veel zijn die gaan klagen bij zo een voorstel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Yorin schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 17:16:
[...]

Omdat zij ook niets horen van de fabrikant.
Als jij een paar 100 tables koopt bij een fabrikant dan mag je best wel elke week polsen hoe het staat natuurlijk, het gaat voor TPH om een grote order, wij zijn maar consumenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-10 00:44
Ze hebben geen idee. Tot over 'n paar weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

nubcaek schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 18:35:
Ze hebben geen idee. Tot over 'n paar weken.
Ik blijf ze bestoken met dezelfde vraag tot ze een goed, normaal antwoord voor me hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorin schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 18:36:
[...]

Ik blijf ze bestoken met dezelfde vraag tot ze een goed, normaal antwoord voor me hebben.
Met alle respect denk ik dat ze een beetje genoeg van je hebben Yorin.
Maar wat ik dan niet begrijp is dat ik vorige week een email heb gestuurd maar heb niks vernomen .
Al mijn vorige emails (3) werden in 2 dagen beantwoord.
Maar nu blijft het opvallend stil.Ik wil het gewoon niet geloven en ontken voor mij zelf,dat ze niet zullen leveren.
Maar als ze zelf`s gewone vragen al niet meer beantwoorden,dan gaat het niet goed daar bij TPH.
Zijn de geruchten dan echt waar,en gaat TPH overgenomen worden?

Als ik de tablet niet krijg,dan geloof ik i.i.g niet in het verhaal van onvermogen.
Dan hebben ze dit zo gedaan om helemaal niks te betalen.
De bon van 20 euro is het enigste en de rest krijg je gewoon niet.
Als een winkel een gift er van maakt,en zich beroept op onvermogen hoeft die niet meer te leveren.
Dat heb ik van de vriend van de buurvrouw,en die zijn schoonmoeder werkt bij rechtsbijstand.
Zo lang het geld maar terug word betaald,kan je er niks aan doen.
En de ruiten eruit gooien heeft geen zin,want ze hebben een glasverzekering.

Al met al ,voel ik mij zwaar benaaid door TPH.
I.i.g niet als klant met respect behandeld.
Ik heb ook een klacht in gediend bij de Thuiswinkel Org.
Maar verwacht daar eigenlijk niks van.
Waar ik eigelijk op hoop is een fout,dat ze zich verspreken.
Ik neem (bijna)alle telefoon gespreken op,en dat heeft mij al aardig wat keren geholpen.
Zo heb ik de gesprekken van TPH door software laten annaliseren.
http://www.lie-detection.com/
Een soort leugen detector.Van de 10 keer,bleek in 8 x dat er leugens werden verteld.
Nu neem ik dit wel met een kilo zout,i.pv een korrel maar toch.

Verder iemand nog nieuws vernomen van TPH ?
Dat er in maart niet geleverd word is wel met zekerheid te zeggen.
Ze weten zelf geeneens waar die dingen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Nou, ik heb gisteren een klacht ingestuurd, daarvan heb ik na wat omwegen een bevestiging gehad. Over die klachtheb ik via Twitter contact gehad maar verder niets gehoord.

Ook het geld is er op het moment van schrijven nog niet, de betaalbatch zal wel 31-3-2012 als betaaldatum meegekregen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Dat lijkt me heel sterk het bewijs is zo vreselijk groot en duidelijk. Nee we krijgen die tablet echt wel.
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:49:
[...]

Met alle respect denk ik dat ze een beetje genoeg van je hebben Yorin.
Maar wat ik dan niet begrijp is dat ik vorige week een email heb gestuurd maar heb niks vernomen .
Al mijn vorige emails (3) werden in 2 dagen beantwoord.
Maar nu blijft het opvallend stil.Ik wil het gewoon niet geloven en ontken voor mij zelf,dat ze niet zullen leveren.
Maar als ze zelf`s gewone vragen al niet meer beantwoorden,dan gaat het niet goed daar bij TPH.
Zijn de geruchten dan echt waar,en gaat TPH overgenomen worden?

Als ik de tablet niet krijg,dan geloof ik i.i.g niet in het verhaal van onvermogen.
Dan hebben ze dit zo gedaan om helemaal niks te betalen.
De bon van 20 euro is het enigste en de rest
krijg je gewoon niet.
Als een winkel een gift er van maakt,en zich beroept op onvermogen hoeft die niet meer te leveren.
Dat heb ik van de vriend van de buurvrouw,en die zijn schoonmoeder werkt bij rechtsbijstand.
Zo lang het geld maar terug word betaald,kan je er niks aan doen.
En de ruiten eruit gooien heeft geen zin,want ze hebben een glasverzekering.

Al met al ,voel ik mij zwaar benaaid door TPH.
I.i.g niet als klant met respect behandeld.
Ik heb ook een klacht in gediend bij de Thuiswinkel Org.
Maar verwacht daar eigenlijk niks van.
Waar ik eigelijk op hoop is een fout,dat ze zich verspreken.
Ik neem (bijna)alle telefoon gespreken op,en dat heeft mij al aardig wat keren geholpen.
Zo heb ik de gesprekken van TPH door software laten annaliseren.
http://www.lie-detection.com/
Een soort leugen detector.Van de 10 keer,bleek in 8 x dat er leugens werden verteld.
Nu neem ik dit wel met een kilo zout,i.pv een korrel maar toch.

Verder nog iemand nieuws vernomen van TPH ?
Dat er in maart niet geleverd word is wel met zekerheid te zeggen.
Ze weten zelf geeneens waar die dingen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Jeroen10 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:00:
Dat lijkt me heel sterk het bewijs is zo vreselijk groot en duidelijk. Nee we krijgen die tablet echt wel.

[...]
Alleen de vraag is wanneer...

Het is niet erg dat ze genoeg van me krijgen, dan leren ze nog eens zulke 'fouten' niet meer te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Blijf maar flink achter ze aan zitten, onthou wij zijn niet fout in deze, wij hebbem met ze allen besteld en/of direct betaald. Phonehouse heeft constant excusen gebruikt om maar niet te hoeven leveren.

Maar ik blijf denken dat we deze tablet niet gaan krijgen, dan gaan ze maar gelijkwaardig alternatief geven, maar dit begint mij ook te irriteren.
Yorin schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:02:
[...]

Alleen de vraag is wanneer...

Het is niet erg dat ze genoeg van me krijgen, dan leren ze nog eens zulke 'fouten' niet meer te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Laatst online: 09-11-2021
Is er al nieuws van Somalische piraten die ineens met tablets rondlopen?
Misschien is de boot voor de zekerheid niet via het Suezkanaal maar via Zuid Afrika gegaan. Het duurt dus nog even iets langer.

Om eerlijk te zijn zit ik met smart te wachten op de tablet. Ik vind het niet erg als het nog een weekje duurt, maar dan wil ik dat graag wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:40
Ik vraag me af welke waarde er nog gehecht kan worden aan de uitspraken van TPH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Mr.Joker schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:37:
Ik vraag me af welke waarde er nog gehecht kan worden aan de uitspraken van TPH
Op dit moment geen enkele waarde meer, ook omdat ze schriftelijk bevestigd hebben dat ze NIET meer uit zouden stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Ik hoop op een officiële reactie van iemand die er wél wat over te zeggen heeft bij Phone House.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Hyp Hyper schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:48:
Ik hoop op een officiële reactie van iemand die er wél wat over te zeggen heeft bij Phone House.
Ik verwacht traditiegetrouw net voor het eind van de maand een telefoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 10:54
En natuurlijk verzekerde de meneer aan de telefoon mij de vorige keer dat het echt niet meer uitgesteld zou worden en dat in dat geval de grote baas zou rondbellen in plaats van hij :)

Ik ga die hele tablet en dit topic vergeten en wie weet wordt ik dan ooit verrast binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

RemcoDelft schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:55:
[...]

Ik verwacht traditiegetrouw net voor het eind van de maand een telefoontje.
Maar dan zijn ze te laat. Ze zouden uiterlijk gisteren bij ons aangekomen moeten zijn. Zonder er zelf achteraan te gaan zouden we nu nog niets weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Yorin schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:58:
Zonder er zelf achteraan te gaan zouden we nu nog niets weten.
Maar puur rationeel gezien weet je nu toch nog niks? :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Brad Pitt schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:59:
[...]

Maar puur rationeel gezien weet je nu toch nog niks? :P
True. Maar wel iets meer als dan we niets naar ze zouden schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand de terugbetaling al binnen die gister zou zijn gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:58:
Iemand de terugbetaling al binnen die gister zou zijn gedaan?
Hier nog niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05:51
Hier wel "goed nieuws", betaling van tablet is vandaag teruggestort op m'n CC.

Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/886TPH.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door Jolly_Jumper op 28-03-2012 13:27 . Reden: Screenshot toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Jolly_Jumper schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:21:
Hier wel "goed nieuws", betaling van tablet is vandaag teruggestort op m'n CC.
Ok, dus ze zijn er inderdaad mee bezig. Dat is dan inderdaad goed nieuws. Nu nog wachten op het betere nieuws. :P

Maar ze worden wel selectiever in het beantwoorden van tweets.

[ Voor 9% gewijzigd door Yorinn op 28-03-2012 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat wij toch te goedgelovig en naiëf zijn.
Het zijn tussen de 100 en 500 orders,laten we er 300 van maken.
Die At tablet zouden ze laten maken .Daar betalen ze geen 549 voor.Ze zouden een speciale deal hebben.
Maar goed, stel die deal was duur;300 per tablet,x 300 =90,000 euro
300x20 (voor de bonnen) + 300 x15 (voor de sleeve van 29,95)=1050.
Dus -+ 91.500 .Dat is verlies.Geen winst of omzet,maar verlies.
Denk je nu echt dat ze dat doen?
In persoonlijk vind ik dit bedrag erg veel.
Ik denk eerder 75.000 of 50.000
Maar dan nog,ik denk niet dat ze dat verlies willen en gaan nemen.

Desalniet te min,hoop ik natuurlijk wel dat ik ongelijk heb.
OMG natuurlijk wil ik een AT tablet.Ik wacht al 3 maand :X
Ik zou graag voortaan een antispygotische pil slikken omdat ik dingen zie die er niet zijn :+ .
Of dat ik een ongelovelijke cynische hufter ben,als ik het ding maar krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:44:
Dat is verlies.Geen winst of omzet,maar verlies.
Denk je nu echt dat ze dat doen?
Ja, want ze weten ook dat mocht dit bij een rechter komen dat ze geen poot hebben om op te staan omdat ze al diverse keren hebben aangegeven om te leveren, en dat ze ook gratis gaan leveren.

Ze komen wel, of een ander alternatief (zolang het maar een windows tablet heeft met minimaal dezelfde specs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Erkens schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:07:
[...]
Ze komen wel, of een ander alternatief (zolang het maar een windows tablet heeft met minimaal dezelfde specs)
Dat Windows-druk-twee-keer-om-een-toetsenbord-te-krijgen kan me daarentegen gestolen worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag allen,

ik heb net telefonisch contact gehad met TPH. Ze hebben net een bulletin gehad in de organisatie.
Quote:
- De tablets zijn nu onderweg met het vliegtuig vanuit de leverancier.
- Ze komen overmorgen , vrijdag 30 maart met vliegtuig aan bij TPH.
- Ze zetten alles op alles om de tablet dezelfde dag nog op de post te doen en zullen zaterdag of maandag bij de klanten aangeboden worden.
Het gesprek heb ik gemakshalve even opgenomen. De tablets zijn onderweg en bijna bij ons. :)

Greetz, Lennard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 13:11

NeHoX

Gamer + PV

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:49:
Goedemiddag allen,

ik heb net telefonisch contact gehad met TPH. Ze hebben net een bulletin gehad in de organisatie.
Quote:
- Ze zetten alles op alles om de tablet dezelfde dag nog op de post te doen en zullen zaterdag of maandag bij de klanten aangeboden worden.
Het gesprek heb ik gemakshalve even opgenomen. De tablets zijn onderweg en bijna bij ons. :)

Greetz, Lennard
Weer vertraging dus.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:51
Wat een stelletje zeikers hier zeg! We krijgen het toch (vroeg of laat) geleverd en bovendien het is toch gratis. Bah :r Dat zulke zo erg zijn. Wat maakt een paar dagen extra toch uit.

Ik neem petje af voor Yorin. Die heeft dit allemaal spits gekregen _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door pinokkia op 28-03-2012 14:54 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_MAN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:56
pinokkia schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:53:
Wat een stelletje zeikers hier zeg! We krijgen het toch (vroeg of laat) geleverd en bovendien het is toch gratis. Bah :r Dat zulke zo erg zijn. Wat maakt een paar dagen extra toch uit.
amen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 13:11

NeHoX

Gamer + PV

pinokkia schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:53:
Maakt me inderdaad niets uit. Echter de loze beloftes vind ik zo jammer. En die paar dagen extra kan niemand wat schelen als we hier gewoon van op de hoogte worden gesteld. Het is het gebrek aan communicatie bij TPH waardoor wij/ik hier gaan zeiken.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:49:
Goedemiddag allen,

Quote:

Greetz, Lennard
Lennard,1 april is zondag pas he :P
Nee,Toppie en bedankt voor deze verlossende woorden d:)b

Als TPH nu zelf nog ff dit bevestigd,zou mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:59:
[...]

Lennard,1 april is zondag pas he :P
Nee,Toppie en bedankt voor deze verlossende woorden d:)b

Als TPH nu zelf nog ff dit bevestigd,zou mooi zijn.
Heb net ook op Twitter de update gehad. Zit nu alleen op mijn mobiel dus kan de tweet niet plaatsen. Maar zie @Yorin92 of @phonehouse_helpt ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:51
NeHoX schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:58:
[...]

Maakt me inderdaad niets uit. Echter de loze beloftes vind ik zo jammer. En die paar dagen extra kan niemand wat schelen als we hier gewoon van op de hoogte worden gesteld. Het is het gebrek aan communicatie bij TPH waardoor wij/ik hier gaan zeiken.
Op dat punt mbt communicatie heb je wel gelijk. Dat had de phonehouse wel beter gekund. Maar om hier door iedereen een vermelding van te maken is een klein beetje topic vervuilen. Ik wacht het gewoon rustig af en ga pas volgende week een belletje plegen naar iemand (hogere persoon) van de phonehouse. Dat doe ik pas als de tablet nog steeds niet is geleverd.

Ps: dit is niet persoonlijk naar jou gericht de negatieve vermelding.

[ Voor 0% gewijzigd door pinokkia op 28-03-2012 15:07 . Reden: goed nieuws dus ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Heb het ook gehad op TwitteR:
Update: We verwachten de tablets vrijdag. We proberen ze direct uit te leveren, zodat zaterdag de eerste leveringen kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan ben ik toch een ongelovelijke cynische hufter .
Maar geeft niks ,ik ben liever dat met tablet,dan gelijk hebben en zonder ;) .
Het is een leuk cadeau,van TPH.
Erg Hartelijk.
De irri en frustratie,(van het gebrek aan communicatie en wachten)
gaan wel over tijdens het gebruiken van de AT tablet.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2012 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Zou mooi zijn als hij zaterdag binnenkomt, ben volgende week niet thuis namelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Ik ga bij de brievenbus liggen zaterdag. :P
(past ie niet doorheen, maar de voordeur is daar ook)

[ Voor 43% gewijzigd door Hyp Hyper op 28-03-2012 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

En iedereen zal ook nog een bericht via de telefoon krijgen hierover:
@yorin92 Hierover zal gebeld worden.
Bron:https://twitter.com/#!/Ph...status/185000610691682306

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Das 1 dag te laat, kutzooi. Vrijdag ben ik nog even in Nederland, maar dan weer een hele tijd niet. Boooooh :(

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob_Saibot
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07:22

Noob_Saibot

Azerbaijan 🔥

Hyp Hyper schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:58:
Ik ga bij de brievenbus liggen zaterdag. :P
(past ie niet doorheen, maar de voordeur is daar ook)
_O-

Land van het eeuwige vuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Omfg... wat moet dat worden bij TPH? De tablets worden dus blijkbaar niet via PostNL geleverd, maar gaan via AMP Logistics.

Bron:https://twitter.com/#!/Ph...status/185006327679029248
Het bellen gebeurd door AMP. Deze zullen de tablets leveren indien we ze vrijdag ontvangen en bellen je dan voor een afspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Yorin schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:51:
Omfg... wat moet dat worden bij TPH? De tablets worden dus blijkbaar niet via PostNL geleverd, maar gaan via AMP Logistics.
Weer terug bij af dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Laatst online: 22:13

[...]
En volgende week komen ze erachter dat AMP niet op zaterdag levert?

edit: volgens site amp bezorgen ze idd zaterdags.
Maar kan best zijn dat dit weer een foutje van die medewerker is, en dat AMP voor de normale dingen gebruikt wordt..

ach, we zien wel weer...

al zou ik een ipad2 ook geen probleem vinden als alternatief.. stuk lichter en soepeler in gebruik denk ik, alleen kun je daar weer minder aan hobbyen

[ Voor 30% gewijzigd door DJSmiley op 28-03-2012 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

DJSmiley schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:55:
[...]

En volgende week komen ze erachter dat AMP niet op zaterdag levert?
Volgens hun wordt het gewoon op zaterdag geleverd. Maar is er iemand die er doorheen komt op de chat? Hij is beschikbaar, maar toch ook niet.

Ook op de site van AMP staat dat ze op zaterdag leveren.

[ Voor 8% gewijzigd door Yorinn op 28-03-2012 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
i.d.d Het kwartje viel ook heel snel dit keer bij mij.
Wtf is dit nu weer.Eerst AMP toen t.n.t en nu weer amp.Wat is het?
Soms is het echt een ramp zo`n grote winkel keten.

Ik denk dat miep aan de telefoon het verkeerd heeft begrepen,en het t.n.t word.
Daar gaan we weer i.d.d >:)

edit; Ok,Het word dus definitief AMP .Prima.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2012 17:01 ]

Pagina: 1 ... 20 ... 32 Laatste

Let op:
Mocht je je tablet willen verkopen, dan is V&A het juiste kanaal hiervoor. Dergelijke reacties zullen worden verwijderd uit dit topic.

Voor technische vragen over de tablet kun je hier terecht.

Een uitleg over wanneer je de waardebon kunt ontvangen staat hier.