Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Hyp Hyper schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 16:17:
[...]

Da's streaming toch? Niet het echte werk imo. :)
Jup... Streaming van Windows en games naar tv/pc/tablet.

Maar ik ben benieuwd of ze hem maandag kunnen versturen naar ons. Ik ben bang van niet.

[ Voor 16% gewijzigd door Yorinn op 24-03-2012 16:32 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-10 18:58
TPH heeft tot dinsdag om ze aan ons uit te leveren!

Dat gaan ze niet redden!
Zelfs tph heeft nog niets van zich laten horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
slabetje schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 19:13:
TPH heeft tot dinsdag om ze aan ons uit te leveren!

Dat gaan ze niet redden!
Zelfs tph heeft nog niets van zich laten horen.
Hoe kom je bij dinsdag? 29 februari + 30 dagen = 30 maart. Vrijdag dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geplaatst op maandag 27 februari 2012 13:35
Acties:

--------------------------------------------------------------------------------

EmpoBekijk de gallery van EmpoBerichten: 42
Reg. datum: 29 oktober 2009
--------------------------------------------------------------------------------
Ik ben net gebeld en ze gaan de tablet binnen nu en 30 dagen leveren, er was een productiefout ofzo. Ik krijg mijn geld ook terug. Dus de tablet wordt gratis geleverd...Ik krijg tevens een schriftelijke bevestiging

.

is een bericht van Empo op 27 feb

27+ 30 =woensdag.
Maar mag ook vrijdag zijn,als het maar komt,en dan is alles vergeven & vergeten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Ik ben allang blij als ie volgende week komt. Desnoods vrijdag dus.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 19:47:
Geplaatst op maandag 27 februari 2012 13:35
Acties:

EmpoBekijk de gallery van EmpoBerichten: 42
Reg. datum: 29 oktober 2009
Ik ben net gebeld en ze gaan de tablet binnen nu en 30 dagen leveren, er was een productiefout ofzo. Ik krijg mijn geld ook terug. Dus de tablet wordt gratis geleverd...Ik krijg tevens een schriftelijke bevestiging

.

is een bericht van Empo op 27 feb

27+ 30 =woensdag.
Maar mag ook vrijdag zijn,als het maar komt,en dan is alles vergeven & vergeten. ;)
Ja precies, als TPH ze Dinsdag verstuurt ontvangen wij ze Woensdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Ah ok, ik had zelf het telefoontje niet gehad en was uitgegaan van de brief. Dat wil ik ze nog wel geven dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
En nog is er weer geen informatie naar buiten gebracht of ze hem nog wel kunnen leveren voor de 28e.

TPH Heeft nog t/m dinsdag om ze naar ons op te sturen inclusief hoes!

Ik heb nog een klein beetje hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

slabetje schreef op zondag 25 maart 2012 @ 17:35:
En nog is er weer geen informatie naar buiten gebracht of ze hem nog wel kunnen leveren voor de 28e.

TPH Heeft nog t/m dinsdag om ze naar ons op te sturen inclusief hoes!

Ik heb nog een klein beetje hoop.
TPH is gesloten in het weekend. Daarom hebben ze niet kunnen reageren. Ik heb een e-mail en een Tweet uitstaan en ik ben benieuwd of ik reactie krijg via één van die wegen en wat hun reactie is. Om alles op tijd binnen te laten komen, zou alles morgen verzonden moeten worden. Want hij zou voor 28 maart geleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
Yorin schreef op zondag 25 maart 2012 @ 17:42:
[...]

TPH is gesloten in het weekend. Daarom hebben ze niet kunnen reageren. Ik heb een e-mail en een Tweet uitstaan en ik ben benieuwd of ik reactie krijg via één van die wegen en wat hun reactie is. Om alles op tijd binnen te laten komen, zou alles morgen verzonden moeten worden. Want hij zou voor 28 maart geleverd worden.
Ik hoop het.

In ieder geval bedankt dat je ons steeds hiervan op de hoogte brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Yorin schreef op zondag 25 maart 2012 @ 17:42:
[...]
Om alles op tijd binnen te laten komen, zou alles morgen verzonden moeten worden. Want hij zou voor 28 maart geleverd worden.
Ik hoop dat het voor iedereen goed komt en dat iedereen realistisch genoeg is om niet gelijk in gezeur/gezeik te vervallen als TPH ze morgen opstuurt en er toch een aantal de 28e niet binnenkomen.

Maarja, aan de andere kant qua verleden denk ik dat veel mensen al in hun handjes mogen knijpen als dat ding simpelweg voor 1 april op de post gaat. Nitpicken op de 28e lijkt me niet echt handig, hoop simpelweg dat die dingen snel geleverd gaan worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:51
Wat een gezeur hier zeg. Ik ga er gewoon vanuit dat de phonehouse uiterlijk voor aanstaande vrijdag 31 maart geleverd word en niet precies 28 maart. Wat maakt die 3 dagen extra uit |:( . We hebben het toch gratis _/-\o_ Al moet ik nog een maand extra wachten. Als er maar geleverd wordt.

[ Voor 32% gewijzigd door pinokkia op 25-03-2012 18:13 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
pinokkia schreef op zondag 25 maart 2012 @ 18:10:
Wat een gezeur hier zeg. Ik ga er gewoon vanuit dat de phonehouse uiterlijk voor aanstaande vrijdag 31 maart geleverd word en niet precies 28 maart. Wat maakt die 3 dagen extra uit |:( . We hebben het toch gratis _/-\o_ Al moet ik nog een maand extra wachten. Als er maar geleverd wordt.
Wat betreft het eerste geef ik je gelijk. Niet huilen voordat je geslagen wordt en niet moeilijk doen over een paar dagen extra.
Ik hoop niet dat het weer een maand uitgesteld gaat worden, want op een gegeven moment is het ding echt verouderd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

pinokkia schreef op zondag 25 maart 2012 @ 18:10:
Het had van mij niet gratis gehoeven, als ze maar op tijd geleverd zouden hebben. Nu ze toch gratis leveren, wil dan ook niet gelijk zeggen dat ze hun leverdata niet hoeven te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Yorin schreef op zondag 25 maart 2012 @ 19:14:
[...]

Het had van mij niet gratis gehoeven, als ze maar op tijd geleverd zouden hebben. Nu ze toch gratis leveren, wil dan ook niet gelijk zeggen dat ze hun leverdata niet hoeven te halen.
Daarnaast hebben we alleen de toezegging dat we het geld terug krijgen, heb zelf nog geen geld gezien, dus ze kunnen daar nog niet mee slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-10 14:39
Megamind schreef op zondag 25 maart 2012 @ 21:50:
[...]

Daarnaast hebben we alleen de toezegging dat we het geld terug krijgen, heb zelf nog geen geld gezien, dus ze kunnen daar nog niet mee slaan.
Hier ook niet. Ik had er 2 besteld, en van 1 al het geld terug. De 2e nog geen geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Hyp Hyper schreef op zondag 25 maart 2012 @ 19:13:
[...]
Ik hoop niet dat het weer een maand uitgesteld gaat worden, want op een gegeven moment is het ding echt verouderd. :P
Het aantal winkels in de pricewatch: Ambiance Technology AT-Tablet Win7 Zwart dat hem aanbiedt is ondertussen gedaald tot 2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ach, ik zie wel wanneer die geleverd word, al is het volgende maand pas.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ze kunnen/willen op dit moment nog niets zeggen over of de levering voor woensdag gaat lukken. Ik ben benieuwd. Bron: https://twitter.com/#!/Ph...status/184172832958316544

En ze zijn zich ervan bewust dat het erg krap is. Bron: https://twitter.com/#!/Ph...status/184173785979682816

Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte als er meer nieuws is.

Edit: Ze weten op dit moment nog niet of de levering voor woensdag gaat lukken. }:| Bron: https://twitter.com/#!/Ph...status/184175042945495040

[ Voor 55% gewijzigd door Yorinn op 26-03-2012 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze gaan dus weer lekker niet leveren :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:15:
ze gaan dus weer lekker niet leveren :>
Zo te zien in ieder geval niet op tijd zoals te lezen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
'onbekend' is iets anders dan 'in ieder geval', maar ik vrees ook het ergste als ik dit zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Hyp Hyper schreef op maandag 26 maart 2012 @ 10:51:
'onbekend' is iets anders dan 'in ieder geval', maar ik vrees ook het ergste als ik dit zo lees.
Als ze deze week bij ons moeten liggen dan zouden ze daar wel moeten staan. Het zal of superkrap worden voor ze, of gewoon weer uitstel, zoals ik al verwachtte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

We krijgen allemaal binnenkort bericht. Er was via de chat niets over te zeggen. Hij wou geen leverdatum noemen en zelfs niet zeggen of hun de tablets al ontvangen hebben.

Hij weet ook niet op welke manier verdere communicatie met ons verloopt.

Al met al een heel nutteloos gesprek.

[ Voor 25% gewijzigd door Yorinn op 26-03-2012 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://gathering.tweakers...nd/poster/439320/messages
is het overzicht van TPH bedrijfs account.
6x gereageerd in januarie alleen.Daarna niet meer.
Gemiste kans.

Heads Thumbs Up Yorin d:)b , prima hoe je zo netjes en beleefd,maar toch assertief probeerd de communicatie
met TPH levendig te houden.
Ik ben verbolgen
En snap (ook) niet waarom het zo summier is.
Het zou deze week geleverd moeten worden,kunnen ze dat,na al wachten,niet eens bevestigen :? .
Dan breekt mijn klomp.

Ik hoop dat ze nu eindelijk een antwoord gaan geven,wat waar is ,en waar ze zich aan gaan houden.
Mag ik dat zo zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-09 15:56

MrN

Hun laten m.b.t. de communicatie echt veel steken vallen als ze dit duidelijker en correcter op zouden pakken zouden wij ook minder zeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-10 14:37
MrN schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:59:
Hun laten m.b.t. de communicatie echt veel steken vallen als ze dit duidelijker en correcter op zouden pakken zouden wij ook minder zeuren.
Inderdaad, en dan zou ik er nog eens over kunnen denken om daar een telefoon te bestellen. Maar dat ga ik ook niet meer doen. Het wordt uitgesteld en uitgesteld en uitgesteld, zelfs met beloftes dat het niet wordt uitgesteld, wordt het alsnog uitgesteld. Dan is er toch ook geen woord meer te vertrouwen van TPH... slechte gang van zaken als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik niet begrijp is waarom de teruggave van het aankoopbedrag ook zo lang moet duren.

Dat was ook mijn grootste ergernis bij een bedrijf als kpn: wanneer je afspreekt dat je een bepaald bedrag retour krijgt is het bijzonder vervelend dat je daar dan nog 4-6 weken op moet wachten. Ik kan niet de enige zijn die dit vervelend vind, dat soort grapjes zorgt vast voor een slechte naam bij heel veel klanten.
Dat een levering langer duurt, kan een klant zich voorstellen, zijn redenen voor te verzinnen, maar waarom geld-teruggave zo lang moet duren is mij een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Het feit dat het geld niet terugkomt is inderdaad vervelend en raadselachtig.
Daarmee had ik al kunnen kijken voor een alternatief totdat de AT (eindelijk) komt.

Maar goed... hopelijk weer binnenkort een officiële reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik zal zometeen als ik thuis ben wel bellen met TPH. Kijken of ze daar wat vriendelijker zijn tegen me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-10 14:42
Nou, misschien is het een idee om collectief ergens te reageren? Op een fatsoenlijke wijze uiteraard. Maar ergens waar er in ieder geval aandacht aan besteed wordt.

Wellicht dat er dan een reactie komt vanuit TPH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Laatst online: 09-11-2021
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:08:
Wat ik niet begrijp is waarom de teruggave van het aankoopbedrag ook zo lang moet duren.

Dat was ook mijn grootste ergernis bij een bedrijf als kpn: wanneer je afspreekt dat je een bepaald bedrag retour krijgt is het bijzonder vervelend dat je daar dan nog 4-6 weken op moet wachten. Ik kan niet de enige zijn die dit vervelend vind, dat soort grapjes zorgt vast voor een slechte naam bij heel veel klanten.
Dat een levering langer duurt, kan een klant zich voorstellen, zijn redenen voor te verzinnen, maar waarom geld-teruggave zo lang moet duren is mij een raadsel.
De overheid doet er 24 weken over om facturen te betalen :+
Er zijn maar weinig bedrijven die binnen een week hun factuurtjes betalen. Ik heb slechts één klant die geregeld binnen 48 uur betaalt.

Vergeet niet dat een overschrijving vanaf de postgiro naar een bankrekening 3 weken duurt, ondanks dat valutering niet meer mag. Wellicht heeft TPH de terugbetalingen vanaf een postgiro gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Ergens zou het me niet verbazen als ze straks een Ipad aanbieden i.p.v. de AT. Tenslotte is de Ipad ondertussen aanzienlijk goedkoper leverbaar, en de meeste mensen zullen dat toch als een goede deal beschouwen. M.a.w. win-win voor alle partijen behalve de fabrikant (AT), maar als die niet kan leveren heeft die wel meer problemen dan alleen dit...
Trommelrem schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:44:
[...]
Vergeet niet dat een overschrijving vanaf de postgiro naar een bankrekening 3 weken duurt, ondanks dat valutering niet meer mag. Wellicht heeft TPH de terugbetalingen vanaf een postgiro gedaan.
Als ik NU 1 (of 119) euro overmaak naar welke (Nederlandse) bankrekening dan ook, staat die er morgen op. Hoe kom jij aan 3 weken? In die tijd kan de euro per trein vanuit Siberie komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-10 09:48
RemcoDelft schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:52:
Ergens zou het me niet verbazen als ze straks een Ipad aanbieden i.p.v. de AT.
Voor nul Euro? Zie dat niet zo snel gebeuren.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-07 13:55
Als ze een ipad ter vervanging aanbieden hoef ik mijn geld niet terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
iPad3, dan ga ik akkoord ^^
Laten we niet te vroeg conclusies trekken, ze hebben nog tijd en ik moet toegeven dat ik ook het einde van de week nog volledig acceptabel vind

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Brad Pitt schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:55:
[...]

Voor nul Euro? Zie dat niet zo snel gebeuren.
Denk jij dat de AT Tablet aan inkoop minder kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-10 09:48
RemcoDelft schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:59:
Denk jij dat de AT Tablet aan inkoop minder kost?
Tegen de tijd dat die geleverd gaat worden? Ja hoor :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05 13:42

The CarNagE Man

SüperG33K

Ga er maar vanuit dat het geen andere tablet wordt. Aan het begin werd al een andere tablet aangeboden maar dit is niet doorgegaan omdat dit niet een vergelijkbaar product was.
Ik denk dat hij wel vanzelf komt maar dat er wat vertraging is gekomen bij AT welke ze uit China vandaan haalt. TPH is ook alleen maar afhankelijk van de informatie welke AT geeft en als dit niks is dan kunnen hun ook niks doorgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Terugbetaling wordt waarschijnlijk eind deze week. Dus dan zal de levering van de tablets deze week niet lukken uit eerdere toezeggingen te horen/lezen. Daarin stond dat de terugbetaling eerder zou zijn dan de levering van de tablet. We wachten in ieder geval af.

Zie ook Twitter.

[ Voor 3% gewijzigd door Yorinn op 26-03-2012 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Dat komt doordat jij eerst een papieren overschrijvingsformulier invult en dat een week vergeet op de post te doen. Dat formulier moet vervolgens per postkoets vanuit Moddergat naar Grootdorp, hetgeen weer een week duurt. Daarna duurt het nog een week voordat het per tijdmachine naar de moderne tijd is vervoerd en op de juiste rekening is bijgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
De overheid doet er 24 weken over om facturen te betalen :+
Er zijn maar weinig bedrijven die binnen een week hun factuurtjes betalen. Ik heb slechts één klant die geregeld binnen 48 uur betaalt.
Ik weet dat het bij bedrijven onderling (en de overheid) gebruikelijk is geworden, maar dit soort termijnen zijn voor veel consumenten niet zo gebruikelijk. Ik vind het onverstandig beleid van phonehouse omdat het de goede naam van hun bedrijf bij deze consumenten aantast.
Je vraagt consumenten direct te betalen via iDeal, maar blijkt niet te kunnen leveren en doet er vervolgens 6 weken over om de betaling terug te storten. Die consument koopt dus echt nooit meer bij zo'n bedrijf. Of de consument kiest voor "veiligere" betalingsopties zoals creditcard, paypal, rembours, automatische incassso. Welke allemaal de optie hebben om de betaling terug te laten storten bij problemen. Maar al deze opties zijn voor het bedrijf duurder dan iDeal (in de meeste gevallen tenminste). Ik kan me daarom niet voorstellen dat het op langere loont voor een bedrijf om zo lang met terugbetaling te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het punt is,dat het bedrijf,juist door zo weinig van zich te laten horen,in zo`n spannende situatie,de indrukt
wekt helemaal niks er aan te doen.Ze hebben 1x gezegd "Alles op alles" te zetten verder niks meer.
Het komt over als ze maar afwachten i.p.v actie te ondernemen.
Waarschijnlijk is het voornemen graties leveren zo`n depressie gaan geven,dat de motivatie om te leveren nihil is.
Dit is allemaal speculatie,maar dat krijg je als je niks van je laat horen.
En als er een antwoord komt, dan is het min of meer nietszeggend, en zeker niet de indicatie gevend dat er aan gewerkt word.
Erg jammer ,
en weinig "hartelijk" .

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2012 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Er wordt nagestreefd door TPH om voor woensdag te leveren. Ik ben nu erg benieuwd. Bron: https://twitter.com/#!/Ph...status/184251201322360832

Als antwoord daarop heb ik het volgende gestuurd naar ze: https://twitter.com/#!/Yorin92/status/184255662530895873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach, die miep weet helemaal niets, het enige wat eruit komt is ( we kunnen geen garantie's geven)

zeg dan gewoon meteen, nee gaat niet lukken, maar waarschijlijk mag zij van de hogere hand geen drup loslaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:33:
ach, die miep weet helemaal niets, het enige wat eruit komt is ( we kunnen geen garantie's geven)

zeg dan gewoon meteen, nee gaat niet lukken, maar waarschijlijk mag zij van de hogere hand geen drup loslaten.
Net als degene op de chat allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Yorin schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:30:
Er wordt nagestreefd door TPH om voor woensdag te leveren. Ik ben nu erg benieuwd. Bron: https://twitter.com/#!/Ph...status/184251201322360832

Als antwoord daarop heb ik het volgende gestuurd naar ze: https://twitter.com/#!/Yorin92/status/184255662530895873
voor woensdag leveren betekend niet dat ze vandaag verstuurd moeten worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erkens schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:39:
[...]

voor woensdag leveren betekend niet dat ze vandaag verstuurd moeten worden
]
nee, maar als ze morgen willen versturen, moeten de tablets wel al binnen zijn.

en ik krijg niet echt de indruk dat dit het geval is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Na 16:00 krijgen we meer te horen, ik ben benieuwd wat het nieuws wordt. Bron: https://twitter.com/#!/Ph...status/184258551181619200 Het kan goed of slecht zijn natuurlijk. Ik denk zelf dat ze de tablets vandaag binnen krijgen, maar dat zijn allemaal speculaties omdat er niets gemeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Yorin schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:45:
Na 16:00 krijgen we meer te horen, ik ben benieuwd wat het nieuws wordt. Bron: https://twitter.com/#!/Ph...status/184258551181619200 Het kan goed of slecht zijn natuurlijk. Ik denk zelf dat ze de tablets vandaag binnen krijgen, maar dat zijn allemaal speculaties omdat er niets gemeld wordt.
Nou, het verschil lijkt te zijn dat er nu wat vlotter gereageerd wordt. Dit kan er ook door komen dat er nu meer gevraagd wordt.

Afwachten dus. Weer. Of nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Moet ik hier nou om lachen of huilen?
Geachte heer [mijn naam],
Wij hebben vandaag nog niets binnen gekrijgen en mijn collega zou dit aan u doorgeven na 4 uur. Zij kan niet op haar computer op dit moment en heeft dit daardoor niet via twitter aan u door kunnen geven.

Met vriendelijke groet,

[naam medewerker]
Team Customer Care
Phone House Nederland
Ik heb geen enkele wijziging aangebracht in deze mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
`Het was natuurlijk ergens te verwachten, ze hebben al vaker niet helemaal juist gehandeld (druk ik mij voorzichtig uit.

Ben benieuwd waar ze nu weer mee komen. Het idee een ipad is natuurlijk zo gek nog niet, ongeveer gelijkwaardig qua verkoopprijs. Ben het wachten na bijna 3 maanden ook wel beu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doe maar huilen, :')

het begint wel erg triest te worden nu

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2012 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Maar ze hebben vandaag niets binnen gekrijgen 8)7 8)7

Ik heb wel gelijk gevraagd wanneer ze dan verwachten te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Yorin schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:38:
Maar ze hebben vandaag niets binnen gekrijgen 8)7 8)7
De brief die ze stuurden was ook al zo'n pareltje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat er instructie`s zijn.
En dat er bij bepaalde mensen echt wel meer bekend is.
Kan niet anders.
Of die call center miep`s worden bewust dom gehouden.

We kunnen gewoon concluderen dat de professionaliteit weer ver te zoeken is.
Jammer,en zo onnodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:45:
Ik denk dat er instructie`s zijn.
En dat er bij bepaalde mensen echt wel meer bekend is.
Kan niet anders.
Of die call center miep`s worden bewust dom gehouden.

We kunnen gewoon concluderen dat de professionaliteit weer ver te zoeken is.
Jammer,en zo onnodig.
Waarschijnlijk heb je gelijk: https://twitter.com/#!/Ph...status/184289633360805888

Ook die chat is een pareltje. Krijg nu al een aantal keer dat er geen medewerker is die gehoor aan mijn oproep kan/wil geven.

[ Voor 11% gewijzigd door Yorinn op 26-03-2012 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Ik kreeg net onderstaande mail binnen! Op de chat kan ik niet meer ze hebben me geblokkeerd omdat ik doorvroeg. Het zijn ook een stelletje etterbakken bij elkaar die klantenservice van The Phonehouse.

Geachte heer ,

De tablets zijn vandaag niet binnengekomen en verder is er nog geen informatie beschikbaar.
Met vriendelijke groet,

Gea
Team Customer Care
Phone House Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Die persoon had mij ook gemaild. Maar ik ga morgen maar eens bellen dan.

Die chat heb ik nu geprobeerd met verschillende aliassen en namen, maar geen enkele werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

WAT EEN KUT-BEDRIJF DAT THE PHONE HOUSE. Ze willen me gewoon niet te woord staan aan de telefoon en beeindigen gewoon zelfs het gesprek. Ik ga nu kijken hoe ik het verder aan kan pakken, want dit pik ik niet hoe ik behandeld ben.

Klachtenformulier van Thuiswinkel Waarborg vul ik in ieder geval in nu.

[ Voor 14% gewijzigd door Yorinn op 26-03-2012 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:59
Ze falen idd wel steeds harder. Zoals in het begin ook al gezegd door de meesten, als ze gewoon eerlijk zijn/waren is er echt wel begrip voor wat foutjes hier en daar. Maar dat constante gedraai en stug dingen blijven verzwijgen tot het aller aller aller laatste moment, om dan weer vrolijk door te falen. Ik had beter verwacht van zo'n groot bedrijf. Ook die brief van vorige maand, geen datum, geen officiele ondertekening. Gewoon een zwak snel getikt briefje met het didactisch niveau van een 12 jarige die de boel uitstelt met 30 dagen. (vanaf welke datum "officieel" getelt dan? }:O )

Als ze nu weten dat er niks is, weten ze dus ook dat er niet op tijd geleverd gaat worden. Maar ipv van hun klanten hierover in te lichten gaan ze weer alle communicatie op slot gooien 8)7

En even terzijde van het gefaal met de tablet. Het geld.. :P
Leverproblemen kunnen naar AT afgeschoven worden, waardoor ze die 30 dagen niet kunnen halen. Maar hoe gaan ze zich eruit lullen wanneer het geld ook niet morgen op de rekening staat? >:)

[ Voor 28% gewijzigd door CrashOverDrive op 26-03-2012 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik probeer het nu opnieuw, ik ben benieuwd of ik nu wel iets zinnigs krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Yorin schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:52:
Die persoon had mij ook gemaild. Maar ik ga morgen maar eens bellen dan.

Die chat heb ik nu geprobeerd met verschillende aliassen en namen, maar geen enkele werkt.
Ik denk dat je geblokt bent hebben ze bij mij ook gedaan toen ik doorvroeg want er werd mij toen ook al gezegd dat het nu niet zeker was.

Misschien een idee om met een groep naar het hoofdkantoor van The Phonehouse te gaan?
Ik wil er inderdaad wel een dagje vrij voor nemen want ervaar de communicatie met The Phonehouse absoluut niet als klantvriendelijk. Dat het gratis is vind ik helemaal geweldig en dat het wat langer duurt ook geen probleem maar communiceer dit op een klantvriendelijke en proactieve manier. Nu handelen ze de hele tijd veel te laat en in mijn ogen zeer klantonvriendelijk.

[ Voor 35% gewijzigd door MrN op 26-03-2012 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Ach, we hebben in ieder geval zwart opt wit dat we die tablet gratis krijgen. Ik w8 het even af. Feit is wel dat dit verre van klantvriendelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Misschien een goed idee om Arnoud Engelfriet even te vragen hoe nu verder als dit nu weer uitgesteld wordt. Hij zit er juridisch helemaal in en heeft de mensen in het Dell SSD topic ook goed geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Het is niet uitgesteld volgens hun, maar ze kunnen niet VOOR woensdag leveren. Ze verwachten/hopen dat ze de tablets nog wel morgen kunnen verzenden, maar durven geen uitspraken te doen. Ik vind het steeds zieliger worden bij hun.

Ook vond die dat we voldoende geinformeerd waren de afgelopen tijd en dat de tablet voor eind maart geleverd zou worden. Dit is echter niet waar, heb hem hier ook op gewezen, dat het namelijk binnen 30 dagen vanaf 28 februari is.

Ook vonden ze daar dat ik te veel vragen naar ze stuurde. Dan moeten ze zelf maar met updates komen en niet zo moeilijk doen tegen ons.

Ik wacht het wel af en ga ze morgen wel weer via Twitter contacteren als ze zelf met niets komen.

Dan maar de irritante consument uithangen, maar het moet gewoon volgens hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Haha ga je mee bij hun langs Yorin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

MrN schreef op maandag 26 maart 2012 @ 17:28:
Haha ga je mee bij hun langs Yorin?
Als je me op komt halen in Amersfoort wel. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 10:54
Ja natuurlijk ga met een knokploeg langs - dat helpt.

Gewoon lekker rustig achterover hangen tot volgende week maandag en de tablet vergeten. Ze kunnen ons ook keihard trollen en zaterdag iedereen bellen dat ie niet meer komt - vervolgens krijgen we (1 APRIL!) maandag 2 april de tablets geleverd. Onwaarschijnlijk.

Ik word een beetje moe van het iedere keer maar lastig vallen van die tiepmiepjes, die doen ook alleen maar wat hen opgedragen wordt. Laat hen lekker met rust zou ik zeggen en wacht de rest van de maand nog even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Iamzero456 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 17:38:

Ik word een beetje moe van het iedere keer maar lastig vallen van die tiepmiepjes, die doen ook alleen maar wat hen opgedragen wordt. Laat hen lekker met rust zou ik zeggen en wacht de rest van de maand nog even af.
Daar is een servicedesk toch voor, om service te verlenen. Misschien is mijn perceptie anders daarover, blijkbaar bij TPH ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorin schreef op maandag 26 maart 2012 @ 17:27:
Het is niet uitgesteld volgens hun, maar ze kunnen niet VOOR woensdag leveren. Ze verwachten/hopen dat ze de tablets nog wel morgen kunnen verzenden, maar durven geen uitspraken te doen. Ik vind het steeds zieliger worden bij hun.

Ook vond die dat we voldoende geinformeerd waren de afgelopen tijd en dat de tablet voor eind maart geleverd zou worden. Dit is echter niet waar, heb hem hier ook op gewezen, dat het namelijk binnen 30 dagen vanaf 28 februari is.

Ook vonden ze daar dat ik te veel vragen naar ze stuurde. Dan moeten ze zelf maar met updates komen en niet zo moeilijk doen tegen ons.

Ik wacht het wel af en ga ze morgen wel weer via Twitter contacteren als ze zelf met niets komen.

Dan maar de irritante consument uithangen, maar het moet gewoon volgens hun.
Zulk soort antwoorden vind ik toch niet slecht.
Daaruit maak ik op,dat de intentie om te leveren er is,en dat het op een paar dagen aan komt.
Die paar dagen wil ik ze graag geven.
Vrijdag zou ik dat ding toch eindelijk wel eens willen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
Megamind schreef op maandag 26 maart 2012 @ 17:39:
[...]

Daar is een servicedesk toch voor, om service te verlenen. Misschien is mijn perceptie anders daarover, blijkbaar bij TPH ook.
Ja dat doen ze toch ook? Op twitter is nou meerdere malen verschenen dat ze niet weten wanneer we onze tablets krijgen. Die mensen bij de servicedesk weten waarschijnlijk net zoveel als wij en moeten weer bij hun bazen navragen wanneer de tablets dan wel komen. Weten wij veel.

Ik ben het met je eens dat het niet fijn is dat je opgehangen of geband wordt, maar miss hebben zij ook iets van: Yorin en <huppeldepup> - laat ons even met rust, we zijn er mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 17:40:
[...]

Zulk soort antwoorden vind ik toch niet slecht.
Daaruit maak ik op,dat de intentie om te leveren er is,en dat het op een paar dagen aan komt.
Die paar dagen wil ik ze graag geven.
Vrijdag zou ik dat ding toch eindelijk wel eens willen ontvangen.
Dat antwoord is ook niet slecht, maar ze hadden, volgens hun eigen beweringen, uiterlijk vandaag tot het overgaan van verzending. Dit is niet gebeurt en niemand is erover geinformeerd per mail/telefoontje dat het een paar dagen langer duurt. Ook de terugbetaling zou binnen 30 dagen gebeuren volgens de brief, waar ze dan nog morgen voor hebben.

En de rest van de informatie hebben we ook, bijna letterlijk, uit hun moeten trekken.
Iamzero456 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 17:45:
[...]
Ja dat doen ze toch ook? Op twitter is nou meerdere malen verschenen dat ze niet weten wanneer we onze tablets krijgen. Die mensen bij de servicedesk weten waarschijnlijk net zoveel als wij en moeten weer bij hun bazen navragen wanneer de tablets dan wel komen. Weten wij veel.

Ik ben het met je eens dat het niet fijn is dat je opgehangen of geband wordt, maar miss hebben zij ook iets van: Yorin en <huppeldepup> - laat ons even met rust, we zijn er mee bezig.
Als ze er al niet tegenkunnen dat er klanten gaan doorvragen, wat doe je dan uberhaupt op een servicedesk? En navragen kunnen ze wel doen, alleen zeggen ze dat zij ook geen informatie uit China krijgen.

[ Voor 33% gewijzigd door Yorinn op 26-03-2012 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Niet alleen de tablet of een heel goed alternatief (lees: Apple/Asus/Samsung), maar ook dat geld.

Ja ze hebben nog een paar dagen tot ze tegen de deadline aanlopen, de schoonheidsprijs zijn ze helaas voorbij gerend. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Het gaat om een belofte die gemaakt is, volgende week wachten we 3 maanden op dat ding he.
Dat ze hun best doen geloof ik wel, maar dit is toch echt niet erg goed te noemen. Wees gewoon eerlijk en communiceer open, daar bereik je meer mee dan dit.
Yorin schreef op maandag 26 maart 2012 @ 17:45:
[...]

Dat antwoord is ook niet slecht, maar ze hadden, volgens hun eigen beweringen, uiterlijk vandaag tot het overgaan van verzending. Dit is niet gebeurt en niemand is erover geinformeerd per mail/telefoontje dat het een paar dagen langer duurt. Ook de terugbetaling zou binnen 30 dagen gebeuren volgens de brief, waar ze dan nog morgen voor hebben.

En de rest van de informatie hebben we ook, bijna letterlijk, uit hun moeten trekken.

[...]

Als ze er al niet tegenkunnen dat er klanten gaan doorvragen, wat doe je dan uberhaupt op een servicedesk? En navragen kunnen ze wel doen, alleen zeggen ze dat zij ook geen informatie uit China krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:40
Van uitstel komt afstel.

Die tablet komt denk ik niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Mr.Joker schreef op maandag 26 maart 2012 @ 19:28:
Van uitstel komt afstel.

Die tablet komt denk ik niet meer.
Bron? Alle mededelingen die ik heb doorgespeeld waren met bron. Dus misschien makkelijk om ook te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Bron is mijn water :o

Dat ze 2 dagen voor de deadline nog steeds niet weten en constant vage antwoorden geven dat duid er niet echt op dat de tablets binnen korte termijn geleverd gaan worden

Vind het leuk en aardig dat we hem gratis krijgen, maar dat hoeft van mij niet eens zolang ze zich maar aan de afspraken houden.

Ze hebben langer dan een maand gehad om een nieuwe batch te produceren, ze wisten immers al een stuk langer dan de 28ste van februari dat er een productiefout was. (mocht dit waar zijn)

Laten we zeggen 30+ dagen, 600 Tabs die geproduceerd moeten worden, dat zijn er 20 per dag. (waarsch nog minder), dat kon allang gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Jullie vergeten alleen dat veel leveranciers ook vaak een schatting doen van een leverdatum. En zeker als de productie opnieuw opgestart moet worden kan dat langer duren. Daarnaast duurt het transport in sommige gevallen ook langer dan verwacht en ondertussen heb je als "winkel" te maken met klanten die blijven vragen waar het blijft terwijl ze zelf ook geen informatie krijgen.

In ieder geval verwacht ik dan ook dat TPH de beste bedoelingen hebben maar keer op keer geplaagd worden door tegenstand, shit happens en de klant wordt (terrecht) steeds bozer. Daarnaast geloof ik niet dat ze niet hun best zouden doen om het alsnog geregeld te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee,ik geloof nu echt wel dat de laatste AT tablets aan TPH worden geleverd.
En uiteraard voor een leuke prijs.
TPH zegt ook samen met Ambiance in deze deal te zitten.
Als het niet door zou gaan,dan zou Ambiance niet in staat zijn te leveren.
Zover ik weet is Ambiance nog niet bankroet.
En de productie fout,kan geen leugen zijn,want het is openbaar gemaakt.
Als deze bedrijven liegen in het openbaar heeft dat grote gevolgen.
Zo stom zijn ze niet.
De vraag is volgens mij hoeveel.
Want ik zeg 500 maar wat als het er 5000 zijn?.

Ze zullen echt wel deze week met een officieel bericht komen.
En als dat bericht persoonlijk is,dan is het waarschijnlijk die exacte datum waarover ze eerder spraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06:50

Quad

Doof

Brengt mij op hdet idee of het niet wat is om TPH te nomineren voor de koude douche bij Tros Radar? :Y

[ Voor 56% gewijzigd door Quad op 26-03-2012 19:56 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 19:53:
Nee,ik geloof echt wel dat de laatste AT tablets aan TPH worden geleverd.
En uiteraard voor een leuke prijs.
TPH zegt ook samen met Ambiance in deze deal te zitten.
Als het niet door zou gaan,dan zou Ambiance niet in staat zijn te leveren.
Zover ik weet is Ambiance nog niet bankroet.
En de productie fout,kan geen leugen zijn,want het is openbaar gemaakt.
Als deze bedrijven liegen in het openbaar heeft dat grote gevolgen.
Zo stom zijn ze niet.
De vraag is volgens mij hoeveel.
Want ik zeg 500 maar wat als het er 5000 zijn?.

Ze zullen echt wel deze week met een officieel bericht komen.
En als dat bericht persoonlijk is,dan is het waarschijnlijk die exacte datum waarover ze eerder spraken.
De lijst van de 'gedupeerden' sprak over dacht ik 400 500 uit m'n hoofd en niet alleen vanaf tweakers.
De Tablet werd ook van de website gehaald een aantal uur later.

Dan kan je me niet vertellen dat er factor 10 zoveel besteld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.Joker schreef op maandag 26 maart 2012 @ 19:56:
[...]

De lijst van de 'gedupeerden' sprak over dacht ik 400 500 uit m'n hoofd en niet alleen vanaf tweakers.
De Tablet werd ook van de website gehaald een aantal uur later.

Dan kan je me niet vertellen dat er factor 10 zoveel besteld is.
Nee, -/+ 500 zal het zijn dan,maar de productie van die AT zal echt wel op zijn einde lopen toch?
Kan mij niet voorstellen dat er,buiten deze deal,nog veel vraag naar is.

Toch valt het mij op hoe weinig windows ( 7) tablets er zijn.
Ik ken er een stuk of 4.
Dat zal met windows 8 weer meer moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
Die lijst van Yorin had er net iets meer dan 100, maar das alleen de tweakers. Zullen er wel tegen de 500 zijn dan idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Laatst online: 09-11-2021
RemcoDelft schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:52:
Als ik NU 1 (of 119) euro overmaak naar welke (Nederlandse) bankrekening dan ook, staat die er morgen op. Hoe kom jij aan 3 weken? In die tijd kan de euro per trein vanuit Siberie komen...
Klopt. Bankrekeningen ja. Overschrijvingen van postgiro duren veel langer.

Ik snap al dat gezever in dit topic niet. TPH heeft nog een paar dagen voordat de maand voorbij is. Ik wacht gerust af. We kunnen hoog of laag springen, wij kunnen er niets aan veranderen, TPH ook niet. Ik snap dat we juridisch alleen met TPH te maken hebben, maar ook wij moeten redelijk blijven. TPH is mijns inziens ook redelijk door het hoesje, de waardebon en de terugbetaling. Wij kunnen ook redelijk blijven door gewoon nog even geduld te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
Megamind schreef op maandag 26 maart 2012 @ 17:39:
[...]

Maar die service is wel binnen grenzen, en als ik hier al tig updates per dag zie (die na vragen gekomen zijn) en dan nog eens de niet-postende vragers inschat. Terwijl TPH enkel maar een leverdatum gekregen heeft...

Dan kan ik me voorstellen dat sommige mensen ietwat moe worden van de klanten.

TPH heeft zeer waarschijnlijk enkel een geschatte leverdatum gekregen en die doorgekregen, dan elke dag opnieuw vragen of ze het wel gaan halen en ze zo ongeveer tot op de minuut aan de doorgegeven leverdatum gaan houden dat schiet niet echt op.

Als ik het allemaal zo lees, dan zit het er nu echt aan te komen en is er enkel nog iets foutgegaan wat een paar dagen kost, om nu opeens Arnoud Engelfriet erbij te gaan halen dat gaat wmb nergens meer over.

Ik denk dat je beter een standaard-brief oid op kan stellen die iedereen kan copy/pasten en waarin je zegt dat je voor vrijdag de tablet verwacht. Dat is denk ik iets constructiever als je enkel maar opwinden en los gaan klagen / vragen / zeuren. Dan heb je gelijk een redelijke termijn gesteld en van daaruit kan je als collectief verder gaan kijken naar andere maatregelen.
Trommelrem schreef op maandag 26 maart 2012 @ 20:16:
[...]
TPH is mijns inziens ook redelijk door het hoesje, de waardebon en de terugbetaling. Wij kunnen ook redelijk blijven door gewoon nog even geduld te hebben.
Hoesje, waardebon en terugbetaling waren toch allemaal voor de 2e uitstelling toegekend? Daar kunnen ze niet eeuwig op teren, ik vind ze ruimhartig met het toekennen van die dingen, maar er moet nu toch echt asap uitgeleverd worden.

[ Voor 15% gewijzigd door Gomez12 op 26-03-2012 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
Eensch! - met de twee bovenstaande comments.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:23

PeaceNlove

Deugleuter

Weet iemand overigens hoe ze geld terug gaan geven als je met je creditcard betaald hebt? Gaan ze het dan overmaken naar een rekeningnummer van mij dat ze nog niet weten, of gaan ze mijn creditcard met 119 euro verblijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05:51
Ze gaan je CC verblijden met dat bedrag. Ik had er 2 besteld en van ééntje heb ik al/pas het bedrag terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
[...]

Welnee, meestal staat geld van ing naar bank en andersom ook met een dag op je rekening. Anders 1 (werk)dag langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Gomez12 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 20:19:
[...]

Ik denk dat je beter een standaard-brief oid op kan stellen die iedereen kan copy/pasten en waarin je zegt dat je voor vrijdag de tablet verwacht. Dat is denk ik iets constructiever als je enkel maar opwinden en los gaan klagen / vragen / zeuren. Dan heb je gelijk een redelijke termijn gesteld en van daaruit kan je als collectief verder gaan kijken naar andere maatregelen.
Anders wat? Welke maatregelen? Aanklagen voor wangedrag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
Megamind schreef op maandag 26 maart 2012 @ 20:59:
[...]

Anders wat? Welke maatregelen? Aanklagen voor wangedrag?
Verzamel 100 man die de brief / termijn hebben ondersteund en je bent een goed punt voor een radar / kassa / consumentenbond etc. Desnoods kan je ook nog Arnoud Engelfriet oid benaderen.

Het is wmb heel simpel, de termijn (mits deze week niet geleverd wordt) is ruim- ruimschoots overschreden. Maar als je op je eentje blijft dan blijf je maar 1 consument die klaagt, verzamel je je dan kan je de aandacht trekken van vele grotere partijen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
[...]

Ik heb een girorekening... Gaat al jaren binnen een dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik zal ze vanmiddag wel weer bestoken met de vraag wanneer er uitgeleverd wordt. Wel belachelijk dat ze op de laatste dag dat die bij ons moet zijn, zelf niet eens weten waar de tablets zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Ik ben er voor om langs te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik heb nu onderstaande mail verstuurd naar ze, ik ben benieuwd wanneer en wat ze erop reageren. Kopiëren en zelf sturen heeft iedereen toestemming voor. Ik verwacht van ze dat de tablet vóór a.s. vrijdag geleverd wordt en het geld uiterlijk morgen op mijn rekening staat van ze.
quote: Verstuurde mail naar the Phone House
Beste meneer, mevrouw,

In januari heb ik bij jullie een Ambiance Tablet besteld. Deze is tot op heden niet geleverd. De eerste levering zou uiterlijk 18 januari zijn. In de tussentijd is er een hoop gebeurt bij jullie en hebben jullie meerdere malen aangegeven niet uit te kunnen leveren. U heeft daarna een toezegging gegeven dat de tablets alsnog uitgeleverd zouden worden.

Op 1 februari 2012 heeft u mij gebeld dat de levering uit is gesteld door Chinees Nieuwjaar, dit is een onzinnige reden, omdat dit al 4700 jaar gevierd wordt. U had dit in kunnen calculeren en ons geen valse beloftes doen. Op 28 februari 2012 ben ik wéér gebeld dat de levering uitgesteld zou worden met 30 dagen en dat er daarna GEEN uitstel meer zou komen. Het is nu inmiddels 27 maart en de tablet (en mijn geld) zou ik uiterlijk vandaag moeten ontvangen.

Gisteren heb ik gebeld met jullie en is er aangegeven dat jullie niet weten wanneer de tablet alsnog wordt uitgeleverd. Ik ga hier niet mee akkoord.

Ik verwacht daarom ook dat ik de tablet vóór vrijdag 30 maart 2012 ontvang en mijn geld uiterlijk woensdag 28 maart 2012 ontvang. Dit zijn naar mijn idee redelijke termijnen, omdat jullie nu 3(!) maanden de tijd hebben gehad om de tablets uit te leveren. De terugbetaling zou ook binnen 30 dagen gebeuren en dat is tot op heden nog steeds niet gebeurt.

Hopelijk kan u voldoen aan mijn, redelijke, verzoeken.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

[mijn naam]

[ Voor 69% gewijzigd door Yorinn op 27-03-2012 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Ik zie geen kopie van de mail?

Nu wel :D

[ Voor 17% gewijzigd door MrN op 27-03-2012 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

MrN schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 08:51:
Ik zie geen kopie van de mail?

Nu wel :D
Ff F5'en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
Hoe redelijk is het om morgen het geld op je rekening te verwachten? Meestal zitten daar tig personen tussen en wordt er met betalingstermijnen ed gewerkt. De afgelopen 3 maanden zijn niet zo relevant als je ze nu pas een termijn stelt en 24 uur is op zich wel krap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Gomez12 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 08:54:
Hoe redelijk is het om morgen het geld op je rekening te verwachten? Meestal zitten daar tig personen tussen en wordt er met betalingstermijnen ed gewerkt. De afgelopen 3 maanden zijn niet zo relevant als je ze nu pas een termijn stelt en 24 uur is op zich wel krap.
Ze hebben dan 31 á 32 dagen de tijd gehad om het geld terug te storten. Ik vind het dus heel redelijk.

Pagina: 1 ... 19 ... 32 Laatste

Let op:
Mocht je je tablet willen verkopen, dan is V&A het juiste kanaal hiervoor. Dergelijke reacties zullen worden verwijderd uit dit topic.

Voor technische vragen over de tablet kun je hier terecht.

Een uitleg over wanneer je de waardebon kunt ontvangen staat hier.