Maar die service is wel binnen grenzen, en als ik hier al tig updates per dag zie (die na vragen gekomen zijn) en dan nog eens de niet-postende vragers inschat. Terwijl TPH enkel maar een leverdatum gekregen heeft...
Dan kan ik me voorstellen dat sommige mensen ietwat moe worden van de klanten.
TPH heeft zeer waarschijnlijk enkel een geschatte leverdatum gekregen en die doorgekregen, dan elke dag opnieuw vragen of ze het wel gaan halen en ze zo ongeveer tot op de minuut aan de doorgegeven leverdatum gaan houden dat schiet niet echt op.
Als ik het allemaal zo lees, dan zit het er nu echt aan te komen en is er enkel nog iets foutgegaan wat een paar dagen kost, om nu opeens Arnoud Engelfriet erbij te gaan halen dat gaat wmb nergens meer over.
Ik denk dat je beter een standaard-brief oid op kan stellen die iedereen kan copy/pasten en waarin je zegt dat je voor vrijdag de tablet verwacht. Dat is denk ik iets constructiever als je enkel maar opwinden en los gaan klagen / vragen / zeuren. Dan heb je gelijk een redelijke termijn gesteld en van daaruit kan je als collectief verder gaan kijken naar andere maatregelen.
Hoesje, waardebon en terugbetaling waren toch allemaal voor de 2e uitstelling toegekend? Daar kunnen ze niet eeuwig op teren, ik vind ze ruimhartig met het toekennen van die dingen, maar er moet nu toch echt asap uitgeleverd worden.
[
Voor 15% gewijzigd door
Gomez12 op 26-03-2012 20:22
]