After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Hij voelt het aan zijn waterYorin schreef op zondag 11 maart 2012 @ 18:57:
[...]
Misschien handig om te vermelden waarom je dat vermoeden heb...
Verwijderd
Vermoedens ? Tja ,kom op zeg ,waarom vermoed Slabetje dat dan?slabetje schreef op zondag 11 maart 2012 @ 18:54:
Ik heb zo het vermoeden dat we de tablet in week 12 zullen krijgen!
Dat zou fijn zijn!
Ik word er langzamerhand wel chagrijnig van.
Wij als consumenten weten niks,maar ik zou wel eens willen weten wat ze dachten begin Januari 2012,
toen ze deze actie neerzetten???!!!??.
Nederlanders zijn zo op geld.Sommige gaan 10 km om voor 10 cent goedkoper(met alle respect ).
Als je iets gaat verkopen voor 119,wat ergens anders 549 kost,wat verwacht je dan?
Restpartij?
Ze worden anders gewoon gemaakt als ik het mag geloven.
En nu krijgen we het graties ,dus klagen-dat het wel heeel lang duurdt- mag niet.
(want daarom is het graties)
edit; hoop dat je vermoeden klopt

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 15:04 ]
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Helaas nog niet. Nog 2 weken voordat ze weer bellen voor het volgend excuusspone schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 18:26:
Is er al iemand die de betaalde 119 euro terug heeft ontvangen op zijn (post)bankrekening?
Ben heel erg benieuwd of ze eind maart gaan halen!
Maar ook hier is er geen geld Teruggestort.
Ik heb nog wel hoop dat hij eind deze maand komt.
Ik wacht het wel af en als er nog spannende dingen instaan, zal ik hier ook wel een update plaatsen.
Ik heb het dus wel al terug gekregen (daardoor kwam ik er toen ook achter dat hij gratis werd). Dit is ondertussen alweer 2 weken geleden, raar dat voor de rest niemand zijn geld terug heeft gekregen....spone schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 18:26:
Is er al iemand die de betaalde 119 euro terug heeft ontvangen op zijn (post)bankrekening?
Zou ik ook niet op reargeren denk ik. het staat allemaal duidelijk in de brief.Yorin schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 18:47:
Hier ook nog niets terug. Ze zijn wel traag met antwoorden op mailtjes. Heb vanmiddag een antwoord op een e-mail van gestuurd 30 minuten nadat ik hun e-mail had. Dit was rond 11 uur en ze hebben vandaag nog niet gereageerd erop. De mail ging over de terugbetaling en de levertijd van de tablet.
Ik wacht het wel af en als er nog spannende dingen instaan, zal ik hier ook wel een update plaatsen.
Terugbetaling binnen 30 dagen idem voor de levering
Kun je wel blijven vragen. maar ik zou er een beetje zat van worden.
Verwijderd
Binnen /over 2 weken heb je het(en hopelijk vele met jouw
Onder rembours besteld dus geen geld betaald of terug gekregen.
Ik heb de brief,waarin staat "Jij krijgt het GRATIES ",dus ik maak mij geen zorgen.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2012 19:54 ]
Maar als ik via Twitter vraag waar de tablets zijn en ze geven aan er bovenop te zitten EN niet te weten waar ze zijn, dan vertel je wel 2 tegenstrijdige verhalen lijkt me. Het geld retour-verhaal had ik pas in de laatste mail geplaatst.fish schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 19:32:
[...]
Zou ik ook niet op reargeren denk ik. het staat allemaal duidelijk in de brief.
Terugbetaling binnen 30 dagen idem voor de levering
Kun je wel blijven vragen. maar ik zou er een beetje zat van worden.
Heb je soms je tablet gecanceld of had je er 2 besteld? Want het is vreemd dat jij het wel terug hebt en de meesten hier nog niet.. Ik ook niet, helaas.Jeroen797 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 18:54:
[...]
Ik heb het dus wel al terug gekregen (daardoor kwam ik er toen ook achter dat hij gratis werd). Dit is ondertussen alweer 2 weken geleden, raar dat voor de rest niemand zijn geld terug heeft gekregen....
Ik vind het wel fijn voor je hoor, dat is het niet.
Kan niet anders is wel erg optimistisch!Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 19:44:
[...]
,Ah ,ja ,T`is bijna zover.Kan niet anders.We zitten op de helft van maart.
Binnen 2 weken heb je het(en hopelijk vele met jouw)
Ik heb gemengde gevoelens over wanneer de tablet wordt geleverd. Het hele proces is erg matig geregeld. Ik verwacht dat we uiteindelijk zowel ons geld terug krijgen als de tablet geleverd krijgen, maar binnen 2 weken? Ik heb geen idee, we kunnen alleen maar hopen en afwachten.
Yorin, hou ons op de hoogte!
Ik hou jullie zeker op de hoogte.chronoz schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 19:55:
[...]
Kan niet anders is wel erg optimistisch!
Ik heb gemengde gevoelens over wanneer de tablet wordt geleverd. Het hele proces is erg matig geregeld. Ik verwacht dat we uiteindelijk zowel ons geld terug krijgen als de tablet geleverd krijgen, maar binnen 2 weken? Ik heb geen idee, we kunnen alleen maar hopen en afwachten.
Yorin, hou ons op de hoogte!
Zou je toch moeten voelen als je er opzit. Maar ze kunnen er maar beter niet op gaan zitten wat dan moeten we nog langer wachtenYorin schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 19:44:
[...]
Maar als ik via Twitter vraag waar de tablets zijn en ze geven aan er bovenop te zitten EN niet te weten waar ze zijn, dan vertel je wel 2 tegenstrijdige verhalen lijkt me. Het geld retour-verhaal had ik pas in de laatste mail geplaatst.
Omdat het nu finaal in de soep is gelopen betekent het nog niet dat ze het niet goed-bedoeld opgezet hadden.Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:31:
[...]
Wij als consumenten weten niks,maar ik zou wel eens willen weten wat ze dachten begin Januari 2012,
toen ze deze actie neerzetten???!!!??.
Nederlanders zijn zo op geld.Sommige gaan 10 km om voor 10 cent goedkoper(met alle respect ).
Als je iets gaat verkopen voor 119,wat ergens anders 549 kost,wat verwacht je dan?
Voor hetzelfde geld hadden ze daadwerkelijk 10 tablets voor een schijtprijs en is er enkel iemand vergeten de voorraad in het systeem te zetten, waardoor er eeuwig doorbesteld kon worden (ipv tot 10).
Ik bedoel, ik vermoed dat ze wel een hypermodern bestel-systeem hebben met een automatische mogelijkheid tot orderstop als de voorraad 0 is. Enkel als iemand dan vergeet de voorraad correct in te vullen...
Bij dit soort grote organisaties is er weinig "daadwerkelijke kennis" qua acties / voorraden etc. Geen enkel twitter medewerker / helpdesk medewerker etc zal fysiek in het magazijn kunnen om de voorraad te checken, die gaan allemaal af op de computer.
Dat werkt ook allemaal schitterend (kostenbesparend voor het bedrijf, actuele info aan de telefoon etc. etc.) zolang die k**computer ook daadwerkelijk klopt, 1 foutje en je krijgt dit soort rampen als je het niet heel strak in de gaten houdt.
Wat er wel duidelijk in stond is dat de terugbetaling nog niet gedaan is, maar wel komt VOORDAT de tablet geleverd gaat worden.
Verder stond er niets bijzonders in en zijn ze niet ingegaan op mijn stellingen over de telkens uitgestelde leverdatum.
Verwijderd
Dan kan je ervan uit gaan dat het i.d.d op de laatste paar dagen van maart aankomtYorin schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:20:
Net antwoord gehad op een vervolgmailtje. Ze kunnen verder niet zeggen waar de tablets zijn. Verder weer dezelfde mededeling dat het aankoopbedrag wordt teruggestort voordat de tablet geleverd wordt.
en dat de vertraging van een maand echt letterlijk is.
Dat ze deze week daar ingepakt worden en ready for shipping to Holland.
En dan die week daarna,de laatste week van maart,worden ze graties bij de gedupeerde klanten aangeboden.
Eerst gaat TPH natuurlijk een pakketje daarvan maken met de High grade sleeve erbij.
Dus,ervan uitgaande,zou het best eens zo kunnen zijn,dat ze dus nog niet eens in Holland zijn.
Misschien nog niet eens de AT fabriek verlaten.
Maar het komt er aan.
........................
order now,only 549 euro - staat er op de website
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2012 15:53 ]
Ikzelf heb nog niets binnen, maar ze zijn begonnen.
Hier heb ik alleen nog het geld terug van de 2e tablet die niet geleverd gaat worden. We zullen zien.Yorin schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:31:
(Redelijk) goed nieuws. Ze zijn bij the Phone House begonnen met de terugbetalingen: https://twitter.com/#!/Yorin92/status/181659573650866176
Ikzelf heb nog niets binnen, maar ze zijn begonnen.
Mij gaat het ook om de tablet. Ze hebben nog 6 werkdagen om uit te leveren, dus ik ben benieuwd.Trommelrem schreef op maandag 19 maart 2012 @ 12:03:
Ik moet eerlijk zeggen dat dat geld mij zal jeuken. Ik wacht nog steeds met smart op mijn tablet. Eerst vond ik het niet zo erg om te wachten, maar nu begint ook dat wachten te jeuken...
En dat ze dan niet weer aankomen met, ja het is ons helaas niet gelukt.
Maar Eind April zal hij komen.
Wat krijgen we dan ?? een screenprotector of een SSD xD
Ze zeiden dat we hem voor de 28e zouden krijgen. Dus na vandaag nog maar 6 werkdagen.slabetje schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:08:
Als we hem de 31e maar hebben.
En dat ze dan niet weer aankomen met, ja het is ons helaas niet gelukt.
Maar Eind April zal hij komen.
Wat krijgen we dan ?? een screenprotector of een SSD xD
Ja ze hebben al zo veel gezegd.Yorin schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:17:
[...]
Ze zeiden dat we hem voor de 28e zouden krijgen. Dus na vandaag nog maar 6 werkdagen.
we zouden hem ook eerst VOOR eind Januari en toen eind Februari krijgen!
Dat is ze ook nog niet gelukt, dus ik heb weinig hoop.
Ik heb een toezegging van een aantal weken dat ze niet meer uit gaan stellen. Dus ik hoop dat ze hun woord houden. Heb die toezegging ook nog in mijn mailbox staan.slabetje schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:21:
[...]
Ja ze hebben al zo veel gezegd.
we zouden hem ook eerst VOOR eind Januari en toen eind Februari kregen!
Dat is ze ook nog niet gelukt, dus ik heb weinig hoop.
De berichtgeving na de mededeling dat het geld wordt teruggestort is wel erg slecht. Statusupdates was wel het minste geweest dat ze hadden kunnen doen. Ook het melden van een vertraging is iets melden, beter iets melden dan niets.
Ik niet... Ik wil nu juist een tablet met windows 7/8 erop, en ik heb de SSD en geheugen al klaarliggen.Jeroen10 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:00:
Ik sta open voor het leveren van een ander artikel ten waarde van deze tablet. Ik blijf hoop houden.
De waarde is niet voor mij de maatstaf (want die was 119 euroJeroen10 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:00:
Ik sta open voor het leveren van een ander artikel ten waarde van deze tablet. Ik blijf hoop houden.
Erkens schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:18:
[...]
De waarde is niet voor mij de maatstaf (want die was 119 euro) maar gelijkwaardige (of betere) specs wel.
Same here, net als de hoes + keyboard, SD kaart en stylusdragon2 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:03:
[...]
Ik niet... Ik wil nu juist een tablet met windows 7/8 erop, en ik heb de SSD en geheugen al klaarliggen.
In deze productreview: Ambiance Technology AT-Tablet Win7 Zwart review door densoN zie je heel sumier hoe die uit elkaar moet/is. Meer informatie is er nog niet over.Jeroen10 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 18:20:
Hebben jullie dan de instructie, hoe alles in te bouwen? ik kan weinig vinden over het inbouwen van deze tablet?
Of heeft iemand toch al zijn betaling teruggehad?
Voor zover ik weet krijgen ze die gegevens wel bij een iDeal-betaling.Yorin schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:21:
Ik zat eens te denken net, hoe kan TPH terugbetalen als ze geen rekeningnummers van ons hebben? Met een iDeal-betaling hebben ze toch alsnog ons rekeningnummer nodig, omdat deze, naar mijn idee, niet meegezonden wordt naar TPH.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Met iDeal krijgen ze zeker wel het rekeningnummer erbij, met CC niet, maar je kan ook geld terugboeken op een CC, dus geen probleem!Yorin schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:21:
Ik zat eens te denken net, hoe kan TPH terugbetalen als ze geen rekeningnummers van ons hebben? Met een iDeal-betaling hebben ze toch alsnog ons rekeningnummer nodig, omdat deze, naar mijn idee, niet meegezonden wordt naar TPH.
Ze compenseren door dat hoesje, die 20 euro waardebon en nu met 119 euro retour, opzich best netjes, alleen duurt het allemaal zo lang, maar ik geloof best dat ze er alles aan doen om dit zo snel mogelijk op te lossen.Jeroen10 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:23:
Dat lange wachten mag best gecompenseerd worden hoor, maar ik ga er nog steeds vanuit dat alles gewoon voor eind maart binnen is, ze zullen niet voor niets dit schriftelijk mededelen aan ons allemaal.
[...]
Met het regelen van de tablets zijn ze ook bezig.Yorin schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:35:
Ok, wist het niet zeker. Maar iemand die het geld al retour heeft? Ze waren er mee bezig zeiden ze.
Hier nog geen stuiver ontvangen, gevoelsmatig het lijkt hoe langer hoe erger te worden. Ja, ze hebben gezegd het voor het einde van de maand te regelen. Voor de tablet, à la. Ik vind alleen dat ze met het geld wel wat meer haast mogen maken.Yorin schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:35:
Ok, wist het niet zeker. Maar iemand die het geld al retour heeft? Ze waren er mee bezig zeiden ze.
Waarschijnlijk is de terugbetalingsactie een deal tussen TPH en AT, dan gaat TPH dus geen geld overmaken totdat 100% alles in kannen en kruiken is met AT (plus kleine dingetjes als rente etc)Hyp Hyper schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:52:
Het is inderdaad wel de vraag waarom dat zo lang moet duren. Wat dat betreft zijn ze toch nergens van afhankelijk mag ik hopen.
Of misschien hebben ze gewoon een standaard retourbeleid dat geld terug enkel 1x per maand gebeurt.
Ze gaan echt niet het halve bedrijf/gang van zaken op z'n kop zetten voor artikelen waarop ze geen stuiver winst maken.
En ze weten nog van niets, geen informatie wanneer hun hem binnen zullen krijgen,
ik denk dat ze hem weer een maand uitstellen zoals al eerder is gebeurt!
Precies wat ik dacht. Het blijft maar vaag dat ze gewoon niet weten waar die tablets zijn, terwijl ze nog zo weinig tijd hebben... Tevens hebben ze aangegeven dat de betaling iig terug gestort zou worden VOOR het leveren van de tablet. m.a.w. als ze de tablet blijven uitstellen, kunnen we vervolgens ook lang wachten op ons aankoopbedrag...slabetje schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:17:
Ja ze hebben nog slecht 6 Werkdagen om hem uit te leveren!!
En ze weten nog van niets, geen informatie wanneer hun hem binnen zullen krijgen,
Get zit me nog steeds niet helemaal lekker, ook omdat we nauwelijks informatie krijgen en de informatie die we krijgen er bijna "uitgetrokkken" moet worden...
snap dat dan.. ze moeten ook eerst flink rente trekken van ons geld.NL-RaVeR schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:55:
[...]
Precies wat ik dacht. Het blijft maar vaag dat ze gewoon niet weten waar die tablets zijn, terwijl ze nog zo weinig tijd hebben... Tevens hebben ze aangegeven dat de betaling iig terug gestort zou worden VOOR het leveren van de tablet. m.a.w. als ze de tablet blijven uitstellen, kunnen we vervolgens ook lang wachten op ons aankoopbedrag...
Get zit me nog steeds niet helemaal lekker, ook omdat we nauwelijks informatie krijgen en de informatie die we krijgen er bijna "uitgetrokkken" moet worden...
Dan hebben ze de kosten van die waardebon en die hoes ook weer terugverdient!
Dat geld krijgen we (ooit) nog wel.
Als die dingen ergens in een hoekje van de 6e container van voren, 8 naar onderen en 6 naar het midden liggen, vind ik het niet zo gek dat ze geen exacte locatie weten...NL-RaVeR schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:55:
[...]
Het blijft maar vaag dat ze gewoon niet weten waar die tablets zijn, terwijl ze nog zo weinig tijd hebben...

[ Voor 11% gewijzigd door RemcoDelft op 20-03-2012 19:04 ]
Verwijderd
Als dat het geval is,dan zou ik geen vertrouwen meer in TPH en Ambiance Technology hebben.slabetje schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:17:
Dus ze kunnen het maar beter in orde maken,zoals beloofd,of PR die ze hiervan ontvangen zal ze tot 2058 achtervolgen.
Mensen zullen dan op het net lezen over het fiasco.
En toekomstige orders bij Ambiance Technology zullen uitblijven.
Ook TPH zou er niet schadeloos uitkomen,als ze nu niet leveren,want als hun"Alles op alles" niet in resultaten is
om te zetten,dan is het ook een zaak van niks.
Je kan niet 3x een uitstel van een maand,en dan niet leveren.Dat is niet hartelijk,maar ziek.
En helaas kan ik ook niet anders beamen dat het raar is ,als je nog maar -/+ 1 week hebt,maar nog niks zeker is.
Maar ik heb geen tegen bericht dus verwacht ik nog steeds een AT tablet zo als beloofd.
Als ze uiteindelijk wel woord houden,dan leverd dat goede PR op.
Dat is logies.
Probeer dit topic maar eens te vinden op Google met een algemene search-string over TPH. 't Is mij niet gelukt... Dus niks publiciteit.Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 19:33:
[...]
Mensen zullen dan op het net lezen over het fiasco.
[...]
Als ze uiteindelijk wel woord houden,dan leverd dat goede PR op.
Verwijderd
Wel ,dan doe je iets niet goed.RemcoDelft schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 19:43:
[...]
Probeer dit topic maar eens te vinden op Google met een algemene search-string over TPH. 't Is mij niet gelukt... Dus niks publiciteit.
Tot nu toe zijn de 1st 3 hits bij TPH + AT tablet meteen raak.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=TPH+at+tablet
Maar er is nog niks aan de hand.
Er is nog tijd,dus ............
Ik hoop volgende week een positieve shop review van TPH te plaatsen
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2012 20:09 ]
Nog 5 als je vandaag niet meerekent.slabetje schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:17:
Geld terug of niet, heel leuk en aardig allemaal maar ondertussen heb ik in de bijna 4 maanden tijd niet heel veel meer dan een voucher en een brief met wat toezeggingen gezien. Zou het leuk vinden als ik de tablet zelf, waar het uiteindelijk toch om te doen was, nog voor de kerst eens een keer zou ontvangen.
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Ik heb een schriftelijke 'toezegging' dat ze niet meer uit zullen gaan stellen. Ik ben benieuwd of ze dat ook waar gaan maken.spone schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:05:
In dat geval ben ik benieuwd wat het volgende excuus gaat zijn? Dat de boot gezonken is?
Geld terug of niet, heel leuk en aardig allemaal maar ondertussen heb ik in de bijna 4 maanden tijd niet heel veel meer dan een voucher en een brief met wat toezeggingen gezien. Zou het leuk vinden als ik de tablet zelf, waar het uiteindelijk toch om te doen was, nog voor de kerst eens een keer zou ontvangen.
Maar als de boot zinkt dan kunnen ze simpelweg niet waarmaken. Dan kunnen we hoog of laag springen, dan komtie ook niet meer deze maand. Wat dan?Yorin schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:07:
[...]
Ik heb een schriftelijke 'toezegging' dat ze niet meer uit zullen gaan stellen. Ik ben benieuwd of ze dat ook waar gaan maken.
" Ja de levering is vertraagd door <vulhiermaarin> "
Of is er iets anders wat we kunnen doen/zeggen?
Ze zullen geen boete krijgen of iets, denk ik. Het enige wat ze dan krijgen zijn ongeveer 100 slechte reviews. Balen, maar meeste mensen zullen denken: die gasten op tweakers klagen over Phone House dat ze een gratis tablet niet leveren. Hmmmm
De tweede reden was dan wel weer ok. Maar nu hebben ze niets meer waar ze op terug kunnen vallen. Een gezonken vrachtschip moet haast wel in het nieuws komen.
EDIT; Afbeelding verwijdert deze werkte niet meer.
[ Voor 73% gewijzigd door slabetje op 21-03-2012 09:55 ]
Hoe weet je dat zo zeker? Heb je een bron?slabetje schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:32:
Jammer maar helaas,
de Somalische Piraten hebben het schip overmeesterd.
[afbeelding]
Het zal dus weer worden uitgesteld deze keer.
En natuurlijk gaan ze dat aan iedere telefoniste etc meedelen zodat als er een tweaker belt deze info direct voorhanden is..Maarten schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 19:19:
Nee maar ze weten dan wel op welke boot die ligt en wanneer die verwacht word aan te komen.
Waarom hebben zoveel mensen hier de realiteit uit het oog verloren vraag ik me af?
Zeer waarschijnlijk weet AT wel waar die dingen zijn, maar zullen die geen uitspraken mogen doen over orders van hun klanten. TPH hoeft echt niet te weten welk schip het spul bevat hoor. Het enige wat TPH interesseert is wanneer het bij hun binnenkomt, al de rest is niet interessant.
Nope, jij leest niet goed. De vraag was een algemene searchstring...Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 19:52:
[...]
Wel ,dan doe je iets niet goed.![]()
Tot nu toe zijn de 1st 3 hits bij TPH + AT tablet meteen raak.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=TPH+at+tablet
Het zou mij niets verbazen als over een half jaar tot een jaar TPH simpelweg geen AT tablets meer verkoopt waardoor de horrorstory's nooit meer naar boven komen...
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Inderdaad, als je een beetje weet hoe een dergelijk process werkt dan weet je dat je als detailhandel weinig invloed hebt om het hele traject van de fabriek tot je eigen magazijn. En dat ze daarover ook nog eens weinig info krijgen. Tot op heden vind ik dan ook de TPH het redelijk afhandeld, ze communiceren wanneer er wat te melden is en ze denken in oplossingen om het leed te verzachten (hoesje + gratis leveren). Gewoon afwachten, we wachten nu al een paar maanden dus wat langer wachten boeit mij nu ook niet meer (hoewel het leuk zou zijn als ik hem voor mijn weekje vakantie heb (eerste week april).Gomez12 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:46:
Waarom hebben zoveel mensen hier de realiteit uit het oog verloren vraag ik me af?
Hier is het pas 2,5 maanden geleden dat ik bestelde. Niet overdrijven hespone schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:05:
Geld terug of niet, heel leuk en aardig allemaal maar ondertussen heb ik in de bijna 4 maanden tijd niet heel veel meer dan een voucher en een brief met wat toezeggingen gezien.
"We zetten alles op alles om binnen 30 dagen te leveren, de leverancier verwacht geen problemen".Yorin schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:07:
[...]
Ik heb een schriftelijke 'toezegging' dat ze niet meer uit zullen gaan stellen. Ik ben benieuwd of ze dat ook waar gaan maken.
Onverwachte problemen kunnen altijd nog
^^ Dat.Erkens schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 09:06:
[...]
Inderdaad, als je een beetje weet hoe een dergelijk process werkt dan weet je dat je als detailhandel weinig invloed hebt om het hele traject van de fabriek tot je eigen magazijn. En dat ze daarover ook nog eens weinig info krijgen. Tot op heden vind ik dan ook de TPH het redelijk afhandeld, ze communiceren wanneer er wat te melden is en ze denken in oplossingen om het leed te verzachten (hoesje + gratis leveren). Gewoon afwachten, we wachten nu al een paar maanden dus wat langer wachten boeit mij nu ook niet meer (hoewel het leuk zou zijn als ik hem voor mijn weekje vakantie heb (eerste week april).
Je moet de communicatie wel uit ze trekken. De terugbetaling is bijvoorbeeld al in gang gezet, zonder dat het gecommuniceerd werd naar ons.Erkens schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 09:06:
[...]
Inderdaad, als je een beetje weet hoe een dergelijk process werkt dan weet je dat je als detailhandel weinig invloed hebt om het hele traject van de fabriek tot je eigen magazijn. En dat ze daarover ook nog eens weinig info krijgen. Tot op heden vind ik dan ook de TPH het redelijk afhandeld, ze communiceren wanneer er wat te melden is en ze denken in oplossingen om het leed te verzachten (hoesje + gratis leveren). Gewoon afwachten, we wachten nu al een paar maanden dus wat langer wachten boeit mij nu ook niet meer (hoewel het leuk zou zijn als ik hem voor mijn weekje vakantie heb (eerste week april).
Lekker belangrijk dat dat niet is gecommuniceerd, als het op je rekening staat is het teruggestort, zou mij worst wezen of mij melden welke dag dat begint, als het maar gebeurd.Yorin schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 09:51:
[...]
Je moet de communicatie wel uit ze trekken. De terugbetaling is bijvoorbeeld al in gang gezet, zonder dat het gecommuniceerd werd naar ons.
Dat is waar, maar er wordt hier gesuggereerd dat de communicatie vanuit TPH goed is. Het blijkt wel dat dat niet zo is.The_MAN schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 09:59:
[...]
Lekker belangrijk dat dat niet is gecommuniceerd, als het op je rekening staat is het teruggestort, zou mij worst wezen of mij melden welke dag dat begint, als het maar gebeurd.
Ik heb een nette brief gehad waarin dat is vermeld voordat de terugbetaling in gang is gezetYorin schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 09:51:
Je moet de communicatie wel uit ze trekken. De terugbetaling is bijvoorbeeld al in gang gezet, zonder dat het gecommuniceerd werd naar ons.
En daarvoor heb ik geen contact met hun gehad daarover. Ik denk dat je vergeet dat het om "veel" orders gaat en ze niet iedereen direct en meteen kunnen benaderen zodra er wat te melden is. Dat jij nu elke dag op twitter vraagt hoe het er bij staat in plaats van gewoon wat meer geduld te tonen dan zal je zien dat ze correct communiceren.
Verwijderd
Normaal had ik je volkomen gelijk gegeven,echter je vergeet dat Yorin een betalende klant is,die gewoonErkens schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 10:27:
[...]
. Ik denk dat je vergeet dat het om "veel" orders gaat en ze niet iedereen direct en meteen kunnen benaderen zodra er wat te melden is. Dat jij nu elke dag op twitter vraagt hoe het er bij staat in plaats van gewoon wat meer geduld te tonen dan zal je zien dat ze correct communiceren.
een product wil. De winkel waar het vandaan moet komen heeft al 3x uitgesteld en nu,min of meer vlak voor de deadline,is er helemaal NIKS bekend of er volgende week geleverd gaat worden.
Dus ik begrijp Yorin meer dan goed,en geef hem helemaal gelijk.
Het is dat Yorin het doet,anders zou ik elke dag om een update vragen.
Ik heb dat ding ook besteld ,met het vooruitzicht 120 euro af te rekenen bij de postbode.
Ook nu ik het "graties" ontvang verdien ik nog steeds respect als klant,ook al hoef ik niet te betalen.
Een onderdeel van dat respect is de ,( langwachtende,)klant,zoals o.a Yorin, tenminste van voldoende informatie te voorzien.
[ Voor 6% gewijzigd door Erkens op 21-03-2012 10:51 ]
De werkende mensen hebben wel door dat de wereld niet ideaal is en je sommige dingen maar gewoon moet accepteren zoals ze zijn
https://twitter.com/#!/Ph...status/182410165730029568
https://twitter.com/#!/Ph...status/182418121590710272
https://twitter.com/#!/Ph...status/182427674235506688
Ze verwachten dus de levering gewoon voor 28 maart te kunnen doen.
Maar sommigen twijfelden hier of voor 28 maart wel lukken zou. Ze zijn in ieder geval hard op weg.Hyp Hyper schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:13:
Het zou pas nieuws zijn als ze zouden zeggen het niet te halen.
Nou, ze zeggen niet anders dan dat ze het willen halen. Of het gaat lukken blijft de vraag. Ik kom er ook niet wijs uit of dat ze de einddistributie zelf doen of dat AT ze direct naar de betrokkenen opstuurt.Yorin schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:08:
En er is weer 'nieuws' vanuit TPH.
https://twitter.com/#!/Ph...status/182410165730029568
https://twitter.com/#!/Ph...status/182418121590710272
https://twitter.com/#!/Ph...status/182427674235506688
Ze verwachten dus de levering gewoon voor 28 maart te kunnen doen.
Als het eerste het geval is dan wens ik ze veel succes, ruimte voor fouten is er dan niet als ze de deadline willen halen.
Ze gaan eerst naar hun toe, zie ook https://twitter.com/#!/Ph...status/182418121590710272 daarvoor. Ze worden op tijd aan hun geleverd.freggel schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:42:
[...]
Nou, ze zeggen niet anders dan dat ze het willen halen. Of het gaat lukken blijft de vraag. Ik kom er ook niet wijs uit of dat ze de einddistributie zelf doen of dat AT ze direct naar de betrokkenen opstuurt.
Als het eerste het geval is dan wens ik ze veel succes, ruimte voor fouten is er dan niet als ze de deadline willen halen.
Verwijderd
Ik heb ook jaren gewerkt,totdat ik door het werk geestelijk gehandicapt werd.The_MAN schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:40:
Ach ja, de discussie kan eindeloos doorgaan, wat ik wel gemerkt heb is dat er nogal een verschil zit in reacties van mensen die nog naar school gaan (helaas niet alle profielen openbaar..) en mensen die al een aantal jaren werken.
De werkende mensen hebben wel door dat de wereld niet ideaal is en je sommige dingen maar gewoon moet accepteren zoals ze zijn
Dus denk niet dat het er veel mee te maken heeft.Wel knap dat je dat vermogen van onderscheid hebt
Ik ken mensen die pas hebben leren en schrijven omdat ze al vanaf hun 12 de in de fabriek stonden.
Nu op 67 hebben ze eindelijk genoeg tijd om het te leren.Zulke mensen stellen een zin samen ,net als een kleuter dat zou doen.Onderscheid is daar n.v.t.
Ik hoop wel dat als TPH (& Ambiance Technology) het uiteindelijk niet voor elkaar krijgen,ze wel zo fatsoenlijk zijn om tenminste een cadeau bon van 119 ipv de tablet uit te reiken.
Ik ben blij met het antwoord,maar als ik het annaliseer dan is het niet echt optimistisch.Hoogstens opportunistisch.
Maar ik sluit mij bij de meerder heid van de wijze werkende mensen aan,en wacht & hoop.accepteer,i.p.v
verder mijn onvrede te uitten.

edit;
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2012 14:05 ]
Uhm, de conclusie trok ik uit de profielen die wel openbaar waren en waar de reacties sterk van overeenkwamen! Het is trouwens uit de reacties zelf ook aardig goed uit te maken. En met werkenden doelde ik meer op 25-30+ ipv 15-25 jaar, niet zozeer het werken zelf, het is een generalisatie uiteraard.Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:50:
[...]
Ik heb ook jaren gewerkt,totdat ik door het werk geestelijk gehandicapt werd.
Dus denk niet dat het er veel mee te maken heeft.Wel knap dat je dat vermogen van onderscheid hebt.
Ik ken mensen die pas hebben leren en schrijven omdat ze al vanaf hun 12 de in de fabriek stonden.
Nu op 67 hebben ze eindelijk genoeg tijd om het te leren.Zulke mensen stellen een zin samen ,net als een kleuter dat zou doen.Onderscheid is daar n.v.t.
...
edit;
WTF? Dus naast de cadeaubon van 20 euro, het hoesje en de inkoopprijs van de tablets zou het verlies voor TPH en AT nog hoger moeten worden als ze deze maand niet leveren?Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:50:
[...]
Ik hoop wel dat als TPH (& Ambiance Technology) het uiteindelijk niet voor elkaar krijgen,ze wel zo fatsoenlijk zijn om tenminste een cadeau bon van 119 ipv de tablet uit te reiken.
Ik geloof dat ik ook maar mee moet doen met dit soort acties, schijnbaar is het niet raar dat je giga-winst maakt op een foutje van de leverancier...
Ik zou er gelijk een schadeclaim voor emotionele schade van xx.xxx achteraan gooien.
Oftewel : Je hebt al een cadeau bon van 20 euro als schadevergoeding gekregen, die dingen moeten gewoon geleverd gaan worden. Verdere schadevergoedingen zijn imho niet aan de orde
Gomez12 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:10:
[...]
WTF? Dus naast de cadeaubon van 20 euro, het hoesje en de inkoopprijs van de tablets zou het verlies voor TPH en AT nog hoger moeten worden als ze deze maand niet leveren?
Ik geloof dat ik ook maar mee moet doen met dit soort acties, schijnbaar is het niet raar dat je giga-winst maakt op een foutje van de leverancier...
Ik zou er gelijk een schadeclaim voor emotionele schade van xx.xxx achteraan gooien.
Oftewel : Je hebt al een cadeau bon van 20 euro als schadevergoeding gekregen, die dingen moeten gewoon geleverd gaan worden. Verdere schadevergoedingen zijn imho niet aan de orde
Ehm, hoe ik het lees wil Patecati naast de terugbetaling nog eens een extra bon voor 119 euro krijgen.Jeroen10 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:18:
Het gaat om alle beloften die niet waargemaakt zijn, dat ze het gratis leveren is natuurlijk een onzettend goede geste, daar kunnen bele andere shops nog ontzettend veel van leren. Maar als je begin Januari besteld en je hebt het na bijna 3 maanden nog niet, dan mag daar best iets tegenover staan, Phonehouse snapt dit gelukkig.
[...]
De terugbetaling + hoes + bon van 20 euro vind ik al erg genereus, wellicht zou je nog om een kleine geste kunnen vragen als ze het nu weer niet geleverd krijgen. Maar het volledige aankoopbedrag winst maken bovenop andere dingen, tja dat vind ik simpelweg inhalig.
Verwijderd
Het staat je natuurlijk vrij om het te lezen zoals jij wiltGomez12 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 20:56:
[...]
Ehm, hoe ik het lees wil Patecati naast de terugbetaling nog eens een extra bon voor 119 euro krijgen.
De terugbetaling + hoes + bon van 20 euro vind ik al erg genereus, wellicht zou je nog om een kleine geste kunnen vragen als ze het nu weer niet geleverd krijgen. Maar het volledige aankoopbedrag winst maken bovenop andere dingen, tja dat vind ik simpelweg inhalig.
"als het uiteindelijk niet geleverd gaat worden " en "i.p.v de tablet "
Nee ,het gaat mij helemaal niet om nog meer,maar als het helemaal niet door gaat,
krijg ik dan een bon van 119,als compensatie.
Want er zijn mij beloftes gedaan,die zeer hoogst waarschijnlijk niet nagekomen worden.
En dan vraag ik mij af waarom?
Had dan meteen in het begin gezegd.Jammer.Mensen die geld hebben overgemaakt krijgen het terug en de rest jammer,geen levering.Nu gaan ze zich 3 maanden lang in allerlij bochten wringen,en uiteindelijk beloftes doen die keer op keer niet nagekomen worden.Mag ik dat raar vinden?
Ik word gewoon niet graag aan het lijntje gehouden.
En ik heb het al eerder gezegd ; Ook al word het nu graties uitgeleverd,ik verdien nog steeds evenveel respect als een betalende klant.Niet omdat het "graties" is,ik maar moet afwachten.Zo werkt het niet!.Dat is verkeerde mentaliteit.
Ook heb ik het recht om te vragen hoe het staat met mijn product waar ik al 3maand op wacht.
Ik weet niet of je de brief nog kan herinneren(als je het gehad hebt).
Er zou t.z.t bericht met je worden opgenomen voor de concrete datum.
Als ik vandaag geen bericht krijg,en daar ga ik toch echt van uit,dan is levering voor 28 maart
(binnen 30 dagen,de woorden van TPH) al niet meer mogelijk.
mmm
volgens mij is 3x uitstel ,afstel,kan mij vergissen.
Maar goed..ook uiteraard ,TPH en Ambiance om een verklaring gevraagd.
Zodra ik die heb,zal ik dat hier melden.
Misschien zal de levering toch nog na de 28 st van start gaan,laten we het hopen. .
Voorlopig staan de meeste in het donker en gaan uit van " zonder tegen bericht gaat alles door."
Ik wil wat meer licht in de vorm van info.
Da`s alles & toch niet te veel gevraagd zo vlak voor die deadline
Heeft er eigenlijk al iemand zijn betaling teruggehad?
De marge is gewoon veels te krap om voor de 28ste alles te leveren
Ze kunnen zelfs de 27ste nog bij hun binnenkomen om nog voor de 28ste te kunnen leverenYorin schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 13:57:
Ik ben ook zeer benieuwd of de levering voor 28 maart gewoon gaat lukken. Als ze dit redden, dan moeten de tablets vandaag bij hun aankomen en moeten ze maandag ingepakt en verzonden worden.
Heeft er eigenlijk al iemand zijn betaling teruggehad?
En, ehm, als je het topic had gevolgd dan had je wel geweten dat er al mensen waren die hun geld teurg hadden gehad.
Verwijderd
Wel dat is nu juist de vraag.Mensen hebben geld terug,maar die hadden meerdere besteld.Erkens schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:07:
[...]
Ze kunnen zelfs de 27ste nog bij hun binnenkomen om nog voor de 28ste te kunnen leveren
En, ehm, als je het topic had gevolgd dan had je wel geweten dat er al mensen waren die hun geld teurg hadden gehad.
Mensen die maar 1 hadden besteld hebben nog niks volgens mij.
Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl
Verwijderd
Maar dat was nog voordat het bekend was,?Want de bekend making was ergens in Feb.Mercarra schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:34:
Hier één tablet besteld en het geld al in januari teruggestort.
Heb je wel de brief,waarin staat dat je het krijgt,maar dan graties?
Want volgens mij,na nog eens het topic te volgen
Heb je niet gewoon geannuleerd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2012 14:44 ]
Ik heb inderdaad die brief. Wat mij in januari verbaasde, was de zeer laconieke reactie toen ik telefonisch aangaf dat mijn betaling was terug gestort.Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:41:
[...]
Maar dat was nog voordat het bekend was,?Want de bekend making was ergens in Feb.
Heb je wel de brief,waarin staat dat je het krijgt,maar dan graties?
Want volgens mij,na nog eens lezen,ben jij de enigste.
Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl
Gewoon de 2 jaar die op de doos vermeld staat??
Zal wel wat worden.
Die draait vast geen W8Erkens schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 14:38:
Nee we krijgen de AT windows tablet gratis, ik wil ook niks anders dan een gelijkwaardige tablet en al helemaal geen ipad, want daar kan ik niks mee.
OnLive?
Da's streaming toch? Niet het echte werk imo.
Mocht je je tablet willen verkopen, dan is V&A het juiste kanaal hiervoor. Dergelijke reacties zullen worden verwijderd uit dit topic.
Voor technische vragen over de tablet kun je hier terecht.
Een uitleg over wanneer je de waardebon kunt ontvangen staat hier.