Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Hij gaf via de telefoon door dat ze dat pas vorige week te horen hadden gekregen en dat ze dus afgelopen week op zoek waren naar een passende oplossing,"

Eh 8)7,beste ,ik kan mij niet herinneren dat jij daar ook bij was? :P

Tegen mij werd 2 weken gezegd, dat de fout 2 weken geleden al is gemaakt ,en vorige week is er een overleg geweest tussen TPH en Ambiance Tech.

Net i.d.d om precies 9.00 am gebeld ,maar deze telefoon geeft de keuze tonen niet goed door,dus toen ik 1,voor optie geef uw mening indrukte werd er niks ontvangen,helaas,want ik wilde wel iets positiefs zeggen.
Voor vele is 119 pinda`s en die zouden liever betalen en nu hebben,maar voor mij is nog een maandje wachten
en dan graties een prima gebaar.
Ik ben er tevreden mee.

Nu alleen nog dat ding ontvangen en het is helemaal top ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Het zal me allemaal jeuken. Ik wil het apparaat nog steeds heel graag en in de tussentijd sleep ik met een iets grotere laptop met 3G, maar ik begrijp dat TPH ook afhankelijk is van de leveranciers en de producenten. Zaken waarmee ik eigenlijk niets te maken heb, maarja, het is nou eenmaal zo.

Ik vind het wel een zeer goede zaak dat het volledige aankoopbedrag wordt teruggestort. Met minder had ik overigens ook genoegen genomen. Zelfs met een excuusbrief en een tegoedbon had ik genoegen genomen. Ik denk dat deze actie voor veel mensen aanleiding zal zijn om hun volgende telefoon bij TPH te kopen, dus ook voor TPH kan wellicht dit hele gebeuren winstgevend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Hier nog helemaal geen bericht ontvangen. Dus ik weet ook 'officieel' (via TPH) nog niets over de gratis tablet. Ik ben benieuwd wanneer ik bericht ontvang van ze.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Yorin schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:19:
Hier nog helemaal geen bericht ontvangen. Dus ik weet ook 'officieel' (via TPH) nog niets over de gratis tablet. Ik ben benieuwd wanneer ik bericht ontvang van ze.
Ze zouden sowieso een brief sturen...
Trommelrem schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:17:
Ik denk dat deze actie voor veel mensen aanleiding zal zijn om hun volgende telefoon bij TPH te kopen, dus ook voor TPH kan wellicht dit hele gebeuren winstgevend worden.
Dat is nog maar de vraag gezien het eerste deel van dit hele verhaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Trommelrem schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:17:
Ik denk dat deze actie voor veel mensen aanleiding zal zijn om hun volgende telefoon bij TPH te kopen, dus ook voor TPH kan wellicht dit hele gebeuren winstgevend worden.
Nou, van een bedrijf dat al (minimaal ;)) 2-3 maanden doet om een nieuw product te leveren en je ondertussen aan het lijntje houdt met vage beloftes, wil ik niet weten hoe het gaat als er iets gerepareerd/vervangen/met abo geregeld moet worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Iva_Bigone schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 12:07:
[...]

Nou, van een bedrijf dat al (minimaal ;)) 2-3 maanden doet om een nieuw product te leveren en je ondertussen aan het lijntje houdt met vage beloftes, wil ik niet weten hoe het gaat als er iets gerepareerd/vervangen/met abo geregeld moet worden :P
+1.

Maar ze zijn nu echt bezig met valse beloftes. Gisteren zeiden ze namelijk dat ik toen gebeld zou worden. Alleen ik ben tot op heden nog steeds niet gebeld. Weet niet of dat een goed of slecht bericht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-09 15:56

MrN

Het is gratis dus ik klaag niet maar het serviceniveau en het nakomen van afspraken vind ik niet echt betrouwbaar overkomen. Als ik voortaan iets moet kopen en ik hoge service wil en betrouwbaarheid zal ik dit mede door dit voorval dus niet snel bij The Phonehouse doen.

Ook al krijg ik deze tablet dus volledig gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheesefrog
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-03-2024
Ben net gebeld door customer care. Vriendelijke gozert heeft precies 'tzelfde gezegt als hier idd. Achja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:54
Mensen die gebeld worden met een onbekend nummer: dat is dus de robotmevrouw die je vraagt in hoeverre je tevreden bent over de service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheesefrog
Bij mij eindigde het nummer trouwens op "2000".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Ja zoiets vermoedde ik al. Werd gebeld om 9:00 en om 13:00 exact. Nog geen human aan de lijn gehad. Zou die nu voor iedereen gratis worden?

Shit, 2000, daar had ik gister een gemiste oproep van. Nou ja maar even afwachten.

[ Voor 23% gewijzigd door MsG op 28-02-2012 13:09 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

MrN schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 12:56:
Ook al krijg ik deze tablet dus volledig gratis.
Overigens hebben we er zelfs 20 euro op toe gekregen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Erkens schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:14:
[...]

En die hoes van 30 euro dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:59
Erkens schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:14:
  • Tablet
  • Hoes voor tablet
  • Staptelefoon (nokia 1616) via de bon
  • Maand gratis 3g op de tablet (simkaart met 15 euro beltegoed) via de bon
Al met al geen slechte deal voor 0 euro, me dunkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:46
Kortom, vanaf nu dus geen klachten meer :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Jolly_Jumper schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:19:
Omdat iets gratis is waar we eerder voor hebben betaald, mogen we niet meer klagen over de TE lange levertijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_MAN
  • Laatst online: 05-09 14:56
Ach ja, als je iets voor de normale prijs had besteld en ze waren de levertijd niet nagekomen wat had je dan gedaan? Juist, cancellen. Nu hebben we het voor niks en dan zeuren over de levertijd... Cancel de bestelling dan en haal hem ergens anders!

En nogmaals: Het zijn gewoon mensen daar die met andere bedrijven moeten werken, daar worden op fouten gemaakt, get used to it, zo is het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05 13:42

The CarNagE Man

SüperG33K

Jolly_Jumper schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:19:
Het gaat niet om het klagen het is alleen een rare situatie zo. Gezien de andere gevallen die in het verleden met dit soort dingen zijn geweest is dit 1 van de weinige keren dat het "goed" af gaat lopen. Dat is gewoon raar omdat een bedrijf niet zo maar even een flink aantal tablets gratis kan weggeven. Met uitzondering van de berichten die openbaar zijn gemaakt via T.net en Nu.nl zie ik geen reden waarom TPH onze bestellingen niet gewoon zou annuleren.
Het is natuurlijk nog afwachten totdat we de tablets hebben dan weten we het zeker maar tot die tijd ben ik sceptisch hierover en benieuwd wat er wellicht nog meer gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Yorin schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:19:
[...]

Omdat iets gratis is waar we eerder voor hebben betaald, mogen we niet meer klagen over de TE lange levertijd?
Je mag klagen totdat je een ons weegt, maar de fabriek zal er niet sneller door draaien en de boot zal er niet sneller door varen. Misschien moet je gewoon een compensatie vragen, omdat het TE lang duurt. Oh nee, die krijg je al doordat je al het spul gratis vangt |:( . Met de wetenschap dat je je geld terugkrijgt, kan je nu een andere tablet kopen en tegen die tijd dat deze er is, één van beide verkopen. Uiteraard snap is dit erg frustrerend en dat ze elke keer op 't einde met een ander verhaal komen, echter lijkt me dit meer op overmacht ook al hebben ze in sommige gevallen incorrect gehandeld.

[ Voor 16% gewijzigd door Jolly_Jumper op 28-02-2012 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Jolly_Jumper schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:30:
[...]

Je mag klagen totdat je een ons weegt, maar de fabriek zal er niet sneller door draaien en de boot zal er niet sneller door varen. Misschien moet je gewoon een compensatie vragen, omdat het TE lang duurt. Oh nee, die krijg je al doordat je al het spul gratis vangt |:( . Met de wetenschap dat je je geld terugkrijgt, kan je nu een andere tablet kopen en tegen die tijd dat deze er is, één van beide verkopen. Uiteraard snap is dit erg frustrerend en dat ze elke keer op 't einde met een ander verhaal komen, echter lijkt me dit meer op overmacht ook al hebben ze in sommige gevallen incorrect gehandeld.
Probeer jij dan maar een tablet met dezelfde specificaties voor 120~150 euro te kopen. Ik denk dat dat je niet lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_MAN
Yorin schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:41:
[...]

Probeer jij dan maar een tablet met dezelfde specificaties voor 120~150 euro te kopen. Ik denk dat dat je niet lukt.
En precies daarom mag je blij wezen DAT hij geleverd wordt en nu nog gratis ook nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-10 14:39
The_MAN schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:53:
[...]

En precies daarom mag je blij wezen DAT hij geleverd wordt en nu nog gratis ook nog...
Hoezo moeten we daar extra-speciaal-super blij mee zijn? Volgens mij vergeet je dat we gewoon een overeenkomst hebben, die gebaseerd is op een wilsverklaring van beide kanten, waar geen fouten zijn gemaakt (immers, hij is leverbaar, TPH heeft hem verkocht met de intentie te leveren en de leverancier in NL heeft ze op voorraad). Er is dus geen reden om niet te leveren.

Dat TPH hem nu gratis levert is service, is heel leuk en vriendelijk en zijn we ook blij mee. Dat is echter een aanbod vanuit TPH op basis van service, maar staat los van het feit dat TPH moet leveren en wij moeten betalen.

[ Voor 3% gewijzigd door thaan op 28-02-2012 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
[...]

Je klaagt nu toch over het feit dat de levertijd te lang is? Ik heb niet gezegd dat je er een gelijkwaardige tablet voor kan kopen aangezien de 119 euro voor deze gewoon een dumpprijs is voor zo'n ding. Kennelijk heb je 'm toch minder hard nodig voor school, dan je elke keer doet blijken anders had je toch wel al een andere gekocht ook al zou het meer gekost hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_MAN
thaan schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 14:00:
[...]

Hoezo moeten we daar extra-speciaal-super blij mee zijn? Volgens mij vergeet je dat we gewoon een overeenkomst hebben, die gebaseerd is op een wilsverklaring van beide kanten, waar geen fouten zijn gemaakt (immers, hij is leverbaar, TPH heeft hem verkocht met de intentie te leveren en de leverancier in NL heeft ze op voorraad). Er is dus geen reden om niet te leveren.

Dat TPH hem nu gratis levert is service, is heel leuk en vriendelijk en zijn we ook blij mee. Dat is echter een aanbod vanuit TPH op basis van service, maar staat los van het feit dat TPH moet leveren en wij moeten betalen.
Ik ga die discussie niet meer voeren, dat is uitvoerig aan bod gekomen hier. Ik ben nog steeds blij DAT hij geleverd wordt, als ze alles hadden geannuleerd had ik mij daar bij neergelegd. Ik ging van het begin ervan uit dat hij of verkeerd op de site stond of dat het een beperkt aantal was. Wat in mijn optiek een redelijke redenering was om vanuit TPH te annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheesefrog
Nounou jongens, laten we het wel netjes houden hé :p

Ik ben zelf idd ook wel ontevreden met de levertijd, en het is dan ook gewoon mijn goed recht om te klagen! Het duurt immers ook al een maandje of 2-3.

We krijgen de tablet dan wel gratis, maar dat is nog geen reden om niet te klagen over de levertijd. Want dat is gewoon ontzettend lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man

The CarNagE Man

SüperG33K

Hier net gebeld door TPH en zoals iedereen een aardige meneer die uitlegt dat er een fabricage fout is en daardoor de levering 30 dagen vertraagd is. De schriftelijke bevestiging komt volgende week en binnen 30 dagen storten ze het bedrag terug en leveren ze de tablet met hoes gratis.
Het is goede service dat ze een goede oplossing bieden maar ik heb er nog steeds een raar gevoel bij. Misschien dat TPH ook alleen maar doorgeeft wat hun van Ambiance doorgekregen hebben en die dus een speciale regeling hebben getroffen om dit zonder gezichtverlies te laten aflopen. Ambiance heeft hoge ambities op andere markten dus zou het slecht zijn als ze in Nederland hun zaken niet op orde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:31
[...]

Gast. Je bestelt een tablet voor een prijs die alleen mogelijk is in geval van een restpartij. Door een opstapeling van fouten van TPH zijn zij juridisch verplicht te leveren. Na wikken en wegen besluiten zij dit te doen en er zelfs nog een cadeaubon bij te doen. Vervolgens duurt het in eerste instantie langer en doen ze er een tablethoes bij. Daarna duurt het opeens nog langer (ja, ook verwijtbaar) en krijg je daarom de tablet zelfs helemaal gratis. Kan het dan ergens een keer stoppen met zeiken op TPH?
Je moet er in principe vanuit gaan dat Ambiance een of ander probleem heeft. Ik neem aan dat TPH niet zomaar die tablets gratis weg gaat geven. Dus ga even lekker op Ambiance lopen bashen zou ik zeggen.

[ Voor 20% gewijzigd door LuPo op 28-02-2012 14:11 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Lijkt wel of sommige gewoon zeiken om het zeiken. Wat er ook gebeurd, er is altijd weer gezeik. :p

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Yup. Verrekte jammer dat we hem nog niet hebben, maar Phone House regelt het verder netjes vind ik.
Ik vind dat ik letterlijk niet mag klagen.
(het lijkt (let wel: lijkt) alsof sommigen er alles uit willen halen wat eruit te halen valt)

[ Voor 27% gewijzigd door Hyp Hyper op 28-02-2012 14:19 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_MAN
Hyp Hyper schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 14:18:
Yup. Verrekte jammer dat we hem nog niet hebben, maar Phone House regelt het verder netjes vind ik.
Ik vind dat ik letterlijk niet mag klagen.
(het lijkt (let wel: lijkt) alsof sommigen er alles uit willen halen wat eruit te halen valt)
MegaTronics schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 14:15:
Lijkt wel of sommige gewoon zeiken om het zeiken. Wat er ook gebeurd, er is altijd weer gezeik. :p
LuPo schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 14:06:
[...]

Gast. Je bestelt een tablet voor een prijs die alleen mogelijk is in geval van een restpartij. Door een opstapeling van fouten van TPH zijn zij juridisch verplicht te leveren. Na wikken en wegen besluiten zij dit te doen en er zelfs nog een cadeaubon bij te doen. Vervolgens duurt het in eerste instantie langer en doen ze er een tablethoes bij. Daarna duurt het opeens nog langer (ja, ook verwijtbaar) en krijg je daarom de tablet zelfs helemaal gratis. Kan het dan ergens een keer stoppen met zeiken op TPH?
Je moet er in principe vanuit gaan dat Ambiance een of ander probleem heeft. Ik neem aan dat TPH niet zomaar die tablets gratis weg gaat geven. Dus ga even lekker op Ambiance lopen bashen zou ik zeggen.
Amen, amen en amen! Nu nog even wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:49
[duiveltje modus aan] >:)
Ach, TPH wacht gewoon tot de bestelling gerefurbishde tabletjes klaar staat bij de fabrikant.
Het duurt even voor de aantallen bij elkaar zijn en daar wachten ze nu op.
En dat is ook de reden dat iedereen zijn geld terugkrijgt. Daarmee is de koopovereenkomst ontbonden en
heb je geen recht van klagen meer....Het tablet is nu een geschenk geworden.
[duiveltje modus uit] >:)

Natuurlijk hoop ik dat ik het helemaal fout heb met deze speculatie.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-10 10:57
Laten ze maar snel die brief versturen waarin een en ander in staat verwoord, hebben we toch meer zekerheid.

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:15
Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw reactie.

In uw reactie geeft u aan dat u wilt weten wanneer uw bestelling geleverd wordt. Ik heb dit voor u nagekeken en u bent vandaag gebeld. De tablet is verlaat met 30 dagen. Dit doordat er een productiefout is ontdekt. We hebben daardoor besloten dat we dit allemaal gratis gaan uitleveren. Er is vandaag ook een bevestigingsbrief verstuurd naar u toe met alle informatie in vermeldt.

Hopende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Jan **********
Team Customer Care
Phone House Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:46
En nu maar hopen dat de brief wel goed bezorgd wordt, want bepaalde sorteerders en postbezorgers zijn niet zo snugger. :+

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen797
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-10 07:11
En de brief is hier ontvangen! Voor de mensen die hem nog niet hebben gehad:
Geachte heer / mevrouw,

In de eerste week januari heeft u bij Phone House een Ambiance AT Tablet gekocht. Het spijt ons dat wij u wederom moeten berichten dat wij uw tablet niet binnen de afgesproken termijn kunnen leveren.

De leverancier Ambiance Technology heeft ons laten weten dar er in de levering, bestemd voor Phone House een productiefout is ontdekt en dat ze deze tablets om die reden niet kunnen worden geleverd. Zowel Phone House als Ambiance Technology willen u graag een kwalitatief goed product leveren en de tablets worden opnieuw in productie genomen, We zetten alles op alles om de tablets binnen 30 dagen te leveren. De leverancier heeft aangegeven geen problemen te verwachten. Wij zullen u informeren zodra voor ons duidelijk is wanneer de levering exact gaat plaatsvinden.

Zoals eerder bij u aangegeven willen wij graag aan de verwachtingen van onze klanten voldoen en door hoge kwaliteitseisen van onze leverancier kunnen wij dit nu niet waarmaken. Daarom hebben wij gezamenlijk met Ambiance Technology besloten dat u uw Ambiance AT tablet gratis van ons krijgt. Mocht u het aankoopbedrag van 119 euro al aan ons hebben voldaan dan zullen wij dit binnen 30 dagen terugstorten.

Nogmaals onze excuses dat het bovenstaande proces niet volgens de leveringsstandaard van Phone House is verlopen. Onze eedere aanbieding van de gratis bijbehorende beschermhoes voor de Ambiance AT Tablet blijft uiteraard staan.

Heeft u nog vragen naar aanleiding van dit schrijven dan kunt u een e-mail sturen naar klantenreacties@phonehouse.nl.

Met de hartelijke service,

Phone House en Ambiance Technology
De medewerker die ik vrijdag over de chat sprak had dus gelijk :) Nu maar wachten op de gratis tablet en beschermhoes.
rambocus schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:02:
De leverancier heeft aangegeven een problemen te verwachten.

Dit is een is of geen of hoe moet ik dit lezen.
Was een typo van mijn kant:
We zetten alles op alles om de tablets binnen 30 dagen te leveren. De leverancier heeft aangegeven geen problemen te verwachten.

[ Voor 12% gewijzigd door Jeroen797 op 29-02-2012 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-10 10:57
De leverancier heeft aangegeven een problemen te verwachten.

Dit is een is of geen of hoe moet ik dit lezen.

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Hier vanochtend ook een belletje van dat automatische systeem. Ze (die computer) heeft dus blijkbaar op mijn voicemail ingesproken dat ik 1 in moet toetsen. 1 is bij mijn voicemail Bericht verwijderen, dus ze is een beetje raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:46
Yorin schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:37:
Hier vanochtend ook een belletje van dat automatische systeem. Ze (die computer) heeft dus blijkbaar op mijn voicemail ingesproken dat ik 1 in moet toetsen. 1 is bij mijn voicemail Bericht verwijderen, dus ze is een beetje raar.
Hier ook de brief ontvangen.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Weet niet of ik die brief heb, zit op school nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb ook de brief ontvangen.

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de brief niet ontvangen, maar ik had de tablet dan ook niet besteld.

Kortom, ik denk niet dat het interessant is om te weten wie hem wel of niet heeft ontvangen. Als jullie het daarmee oneens zijn dan graag 1 post met een lijstje met mensen die de brief hebben ontvangen (stuur de persoon in kwestie een DM voor een update). Dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die bovenstaande niet hebben gelezen en nu een post missen: het is dus niet interessant voor anderen om te lezen dat je de brief wel/niet hebt ontvangen. Het dringende verzoek is dus om dergelijke berichten niet te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 02:53

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik moet zeggen dat ik het gratis aanbieden toch een extreme oplossing vind, maar het duurt ook allemaal al wel erg lang natuurlijk. Ik heb 'm niet direct nodig, want anders zou ik al op zoek zijn gegaan naar een andere oplossing.

Gelukkig storten ze het geld terug en geven ze niet een tegoedbon van €119,- ;)
Als de AT niet bevalt kan ik dat geld mooi besteden aan een Android tablet en kan de AT op marktplaats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
W1LL3M schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 09:13:
Als de AT niet bevalt kan ik dat geld mooi besteden aan een Android tablet en kan de AT op marktplaats!
Windows 7 op een tablet zal je tegenvallen. Ik heb hier W7 toughbooks en hoewel het werkt is het niet fantastisch op een touchscreen. Bij het configureren hang ik er toetsenbord en muis aan.
Als je niet naar W8 wil denk ik dat die van jou naar marktplaats gaat. Zelf heb ik al twee Android tablets, dus wil sowieso met de Ambiance gaan klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheesefrog
Ook ik heb echt gruwelijke verhalen gehoord over W7 en een tablet (Zo moet je telkens handmatig het toetsenbord openen etc) maar toch wil ik het wel proberen. En natuurlijk wil ik er W8 opzetten (En de consumer preview is gister vrijgegeven! hoera :D)!

Daarbij komt dat ik al een Android tablet heb (Hannspree Hannspad) en tja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Technische vragen/stellingen mag je hier terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Dat ben ik wel gedeeltelijk met je eens, mijn Ambiance At is een stul minder gevoelig qua touchscreen, dan mijn Ipad. Het is het gewoon allemaal net niet, niet slecht ook niet heel goed.

Grootste voordeel, alles is windows dus voor de leek makkelijk.
cheesefrog schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:49:
Ook ik heb echt gruwelijke verhalen gehoord over W7 en een tablet (Zo moet je telkens handmatig het toetsenbord openen etc) maar toch wil ik het wel proberen. En natuurlijk wil ik er W8 opzetten (En de consumer preview is gister vrijgegeven! hoera :D)!

Daarbij komt dat ik al een Android tablet heb (Hannspree Hannspad) en tja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
cheesefrog schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:49:
Ook ik heb echt gruwelijke verhalen gehoord over W7 en een tablet (Zo moet je telkens handmatig het toetsenbord openen etc) maar toch wil ik het wel proberen.
Dat viel me ook direct op toen ik het ding in m'n handen had bij Phonehouse. Ongelofelijk dat MS dat niet even kan fixen, hoe moeilijk kan het zijn om niet een toetsenbordicoontje maar gewoon meteen een toetsenbord te laten zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man

The CarNagE Man

SüperG33K

RemcoDelft schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:27:
[...]

Dat viel me ook direct op toen ik het ding in m'n handen had bij Phonehouse. Ongelofelijk dat MS dat niet even kan fixen, hoe moeilijk kan het zijn om niet een toetsenbordicoontje maar gewoon meteen een toetsenbord te laten zien?
Daarom komt Windows 8 uit.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheesefrog
Ik denk dat we deze discussie beter kunnen voortzetten in dat andere topic voordat er een modje komt en een beetje gaat zeuren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Heb inmiddels contact gehad met de klantenservice via de Chat.
En heb sterk de indruk dat ze eind maart ook niet gaan halen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluRay
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:01
MrN schreef op maandag 05 maart 2012 @ 17:10:
Wat hadden ze te melden dan?

EDIT: Ik vind dat ThePhoneHouse ons best meer duidelijkheid en updates mag geven.
We wachten al best lang en ze laten nooit wat van zich horen.
Alleen net voor de "deadlines". Afentoe een update zou niet verkeerd zijn.

[ Voor 29% gewijzigd door BluRay op 05-03-2012 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Als ze dat ook niet halen, waren dan niet uit uitzoeken van de waarde van die tablet, vind ik ook prima. Misschien moet Yorin dat eens voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Zelf initiatief nemen mag ook wel hoor. Ik heb niet meer contact dan jullie, gezien in tijd. Maar als ze eind maart niet halen dan kunnen ze wel een boos telefoontje/mailtje verwachten vanuit hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Dat wil ik best doen hoor, maar jij bent toch een soort van contact persoon hier geworden, denk dat 1 persoon die communiceert met Phonehouse beter is dan 100 dat doen, iedereen maakt het verhaal dan net ff anders, wekt verwarring.
Yorin schreef op maandag 05 maart 2012 @ 17:21:
Zelf initiatief nemen mag ook wel hoor. Ik heb niet meer contact dan jullie, gezien in tijd. Maar als ze eind maart niet halen dan kunnen ze wel een boos telefoontje/mailtje verwachten vanuit hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Nou nou, Maart heeft nog bijna 4 weken, dus het kan allemaal best nog wel eens lukken.

Zo niet, krijgen we er een prepaid SIM kaart bij met 1 GB internet tegoed. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

MegaTronics schreef op maandag 05 maart 2012 @ 17:28:
[...]

Nou nou, Maart heeft nog bijna 4 weken, dus het kan allemaal best nog wel eens lukken.

Zo niet, krijgen we er een prepaid SIM kaart bij met 1 GB internet tegoed. :p
Met niet te vergeten een levertijd van +- 30 dagen extra langer O-) .

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ach, ik had mij er al bij neergelegd dat het in eerste instantie sowieso niet zou doorgaan, dus alles is meegenomen. Ik wacht wel tot die geleverd gaat worden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-10 23:58
Vind inderdaad dat de informatievoorziening vanuit TPH wat beter kan.

Hoe het staat met de productie etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Mr.Joker schreef op maandag 05 maart 2012 @ 17:50:
Vind inderdaad dat de informatievoorziening vanuit TPH wat beter kan.

Hoe het staat met de productie etc. etc.
Nou dat staat toch vrij letterlijk in de brief. er is een productiefout ontdekt. en de batch kan niet worden geleverd. en ze gaan opnieuw geproduceerd worden.

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
fish schreef op maandag 05 maart 2012 @ 19:17:
[...]

Nou dat staat toch vrij letterlijk in de brief. er is een productiefout ontdekt. en de batch kan niet worden geleverd. en ze gaan opnieuw geproduceerd worden.
Meer hoe de stand van zaken momenteel zijn.

Hoeveel % is al geproduceerd, hoe lang duurt de verzending etc. etc.

Ik weet dat ze zich willen indekken met de 30 dagen, maar ik neem aan dat het toch wel wat sneller gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Mr.Joker schreef op maandag 05 maart 2012 @ 19:49:
[...]

Ik weet dat ze zich willen indekken met de 30 dagen, maar ik neem aan dat het toch wel wat sneller gaat?
Ik neem op dit moment helemaal niets aan behalve dat ze er een keer aankomen. ik kan wel wachten zeker nu het din me niets kost en ik er zelfs 20 euro op toegekregen heb. Ik ben er in gegaan onder het motto we zien wel, nooit geschoten is altijd mis. (en met mij een heleboel tweakers) Dus ik moet ook niet gaan zeuren achteraf.

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Laatst online: 17-10-2023
Mr.Joker schreef op maandag 05 maart 2012 @ 19:49:
[...]

Waarom vraag je niet gelijk om een webcam op de lopende band te richten en jouw tablet met fluoriscerende verf te doen zodat jij hem er echt uit ziet springen op de webcam...

In (zo ongeveer) alle trajecten krijg je simpelweg een leverdatum en daar heb je het mee te doen, TPH krijg ook enkel maar een leverdatum vanuit AT, die krijgt enkel weer een leverdatum vanuit fabriek. En of de mensen in de fabriek nou 29 dagen zitten te niksen en pas op dag 30 alle tablets maken, dat interesseert in wezen niemand (behalve de fabriek).

Over het algemeen werkt het als volgt : Fabriek probeert in 1e instantie de "schande" te beperken door mensen proberen te laten overwerken. Pas als dat compleet niet lukt en "the shit hits the fan" wordt AT ingelicht, die licht TPH in en die lichten hun klanten weer in.

Real-time updates (of uur-bij uur, of dag-bij-dag) updates zijn bij een prijs van 119 euro al niet rendabel, laat staan als de prijs -50 oid (hoesje van 30 euro lijkt me niet zo raar) is.

Die hele tablets zijn al verliesgevend, dan zit een TPH er niet echt op te wachten om nog meer kosten te krijgen vanuit leverancier / fabriek omdat ze extra wensen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Ik hoef geen live-stream van de productieafdeling te hebben, maar 1x in de 30 dagen een bericht dat het 30 dagen gaat duren is wel hele karige informatievoorziening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
Mr.Joker schreef op maandag 05 maart 2012 @ 20:52:
Ik hoef geen live-stream van de productieafdeling te hebben, maar 1x in de 30 dagen een bericht dat het 30 dagen gaat duren is wel hele karige informatievoorziening
Zoals ik net al uitlegde is er (waarschijnlijk) niet meer info, waarschijnlijk kan TPH wel na 15 dagen nog een mailtje de deur uitdoen dat het nog steeds (minimaal) 15 dagen duurt, maar dat is enkel maar dubbele info.

TPH bericht je nu op het moment dat zij iets anders weten dan wat ze eerder gezegd hebben, veel meer kan je volgens mij niet verwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Gomez12 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 21:26:
[...]

Zoals ik net al uitlegde is er (waarschijnlijk) niet meer info, waarschijnlijk kan TPH wel na 15 dagen nog een mailtje de deur uitdoen dat het nog steeds (minimaal) 15 dagen duurt, maar dat is enkel maar dubbele info.

TPH bericht je nu op het moment dat zij iets anders weten dan wat ze eerder gezegd hebben, veel meer kan je volgens mij niet verwachten...
We hebben zwart op wit dat we het tablet gaan krijgen en daar moeten we het mee doen. Het is gratis, we hebben een cadeaubon van 20 euro gekregen en hebben dus deze toezegging.
Wel hoop ik het geld op redelijke termijn terug te krijgen zodat ik voor iets anders kan shoppen in de tussentijd. (nog maar een Android dan maar :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Ik heb gisteren met hun gechat omdat ik nu met een hele oude laptop werk voor zakelijk gebruik en die wil vervangen door deze nieuwere tablet. Die oudere laptop begint sinds eind januari echt brak te worden ook qua voeding en eigenlijk wil het niet meer. Ik wil dus graag van The Phonehouse weten wanneer hij echt geleverd gaat worden. Ze gaven aan vermoedelijk eind maart toen vroeg ik door en had de medewerker van de chat geen antwoorden en verbrak hij de verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Net ook even gechat en hier een quote van de medewerker.
[09:33:34] *snip*: Ik heb u vorige week gesproken waarin we vertleden dat we eind Februari niet zouden gaan redden, en dat we de levertijd met 30 dagen moesten gaan verlengen. Dit doordat er een productiefout was geconstateerd. Maar er zijn op dit moment geen problemen wat betreft d elevering.
[09:33:59] *snip*: Dus zoals ik al had aangegveen was dat de laatste keer dat we de levertijd uit hebben moeten stellen.
Dus een uitstel komt er niet meer aan vanuit hun kant. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man

The CarNagE Man

SüperG33K

Ik denk dat we gewoon allemaal rustig moeten wachten en niet te snel conclusies trekken uit chats met verschillende medewerkers. We hebben al in het verleden gezien dat de mensen die achter de chat of telefoon zitten minder weten dan de persoon met wie we contact hebben gehad.
Er is ons per brief en telefoon beloofd dat zodra er meer informatie over de levering is we dat te horen zullen krijgen. Tot dat moment moeten we gewoon wachten want dat doet TPH ook en we kunnen niks dwingen omdat hun afhankelijk zijn van hun leverancier. Pas als de deadline (eind maart) verloopt dan kunnen we meer. Maar ik denk dat TPH ons voor die tijd dan wel wat laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Ik ben eerlijk maar word onderhand wel geïrriteerd van het levertijdengedoe bij The Phonehouse.
Eerst zou het voor 7 februari geleverd worden, toen eind februari en nu vermoedelijk eind maart.
Dat is alles bij elkaar al 2 maand later he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrN schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:15:
Ik ben eerlijk maar word onderhand wel geïrriteerd van het levertijdengedoe bij The Phonehouse.
Eerst zou het voor 7 februari geleverd worden, toen eind februari en nu vermoedelijk eind maart.
Vraag je geld terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
MrN schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:15:
Ik denk dat TPB zelf dit ook liever anders had gezien! Dus het is zeg maar voor alle partijen niet leuk (hoewel ik als consument straks heel blij ben met m'n gratis tabletje).
Het lijkt me ook redelijk zinloos om nu te blijven bellen/chatten: medewerkers weten toch niets, we kunnen niet meer doen dan afwachten.

En zelfs als het ding alsnog wordt geannuleerd o.i.d., dan vrees ik met name voor die gozer die 100 mensen moet gaan bellen met die mededeling, en 100 keer voor rotte vis wordt uitgemaakt...

Oftewel in het kort: Geduld! Voor de prijs hoef je het niet te laten, en tot die tijd gebruik je gewoon wat anders.

[ Voor 3% gewijzigd door RemcoDelft op 06-03-2012 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
Yorin schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 09:37:
Net ook even gechat en hier een quote van de medewerker.
[...]
Dus een uitstel komt er niet meer aan vanuit hun kant. Ik ben benieuwd.
Uitstel komt er zo goed als nooit vanuit hun kant. Al het uitstel zijn onvoorziene omstandigheden.

Als er weer een productiefout in die tablets zit, dan kan je mooi met chatlogs etc gaan zwaaien, maar het enige wat TPH dan voor je kan doen is je een tablet met een productiefout opsturen. Nee, daar gaat iedereen vrolijk van worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Ik ben heel eerlijk maar ik geloof niet echt in het verhaal van de productiefout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

MrN schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:33:
Ik ben heel eerlijk maar ik geloof niet echt in het verhaal van de productiefout.
Inderdaad, ze gaan met opzet extra vertraging maken en iedereen hun geld teruggeven maar nog wel toezeggen dat ze hem "ooit" krijgen... :/

Waarom zouden ze daarover liegen? Welk voordeel heeft dat voor hun? Alleen maar nadelen als zoiets uitkomt in de vorm van zeer negatieve feedback en boze klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Ik denk dat ze gewoon niet op tijd kunnen leveren, door andere omstandigheden en het verhaal van de productiefout als smoes gebruiken.

[ Voor 45% gewijzigd door MrN op 06-03-2012 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Niet online
Erkens schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:44:
[...]
Waarom zouden ze daarover liegen? Welk voordeel heeft dat voor hun? Alleen maar nadelen als zoiets uitkomt in de vorm van zeer negatieve feedback en boze klanten.
Als je heel ver doordenkt zou het kunnen zijn dat ze weten dat ze per 1 april opgekocht worden door een partij die verder niets met de naam en lopende overeenkomsten wil :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Iva_Bigone schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:53:
[...]

Als je heel ver doordenkt zou het kunnen zijn dat ze weten dat ze per 1 april opgekocht worden door een partij die verder niets met de naam en lopende overeenkomsten wil :+
Maar de tablet wordt geleverd voor 28 maart. Dus dat spelletje gaat dan ook niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Niet online
Yorin schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:20:
[...]

Maar de tablet wordt geleverd voor 28 maart. Dus dat spelletje gaat dan ook niet op.
Ja, maar als ze niet leveren voor 28 maart, en 1 april "is TPH er niet meer", wat wilde je dan gaan doen? Rechtszaak aanspannen omdat je iets gratis niet geleverd krijgt van een partij die niet meer bestaat?

Je kan het op wanbeleid gooien en proberen de voormalige directie/eigenaren aansprakelijk te stellen; weet niet hoeveel geld je voor je principes/rechten over hebt, maar dat zal meer dan 0 euro kosten ;)

Denk maar aan alle louche-autohandel BV'tjes: als het die te heet onder de voeten wordt, wisselen ze (op papier) van naam/eigenaar, en evt. claimers hebben het gelijk heel erg lastig hun gelijk/geld te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
Ik vroeg bij de laatste vertraging ook aan de telefoon: Wat nou als ze straks weer een maand uitgesteld gaan worden?
Werd beantwoord met: Daar gaan we natuurlijk niet meer uit, maar als zelfs DAN de tablets nog een keer uitgesteld moeten worden krijgen we bij wijze van de grote baas zelf te spreken ipv een 'gewone' medewerker.

Maargoed beloftes, beloftes. Ik ga er gewoon vanuit dat het voor 28 maart geleverd gaat worden, 3x is scheepsrecht toch? Ik moet niet steeds naar dit topic terugkeren, duurt de maand alleen maar langer door lijkt het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
Iamzero456 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:42:
Ik vroeg bij de laatste vertraging ook aan de telefoon: Wat nou als ze straks weer een maand uitgesteld gaan worden?
Werd beantwoord met: Daar gaan we natuurlijk niet meer uit, maar als zelfs DAN de tablets nog een keer uitgesteld moeten worden krijgen we bij wijze van de grote baas zelf te spreken ipv een 'gewone' medewerker.
Denk je nu serieus dat de grote baas spreken hoger is dan simpelweg 100% geld terug en minimaal een bon puur verlies (aangevuld met mogelijk nog 100% verlies op een hoesje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Iamzero456 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:42:
Oftewel dezelfde gozer krijgt een promotie, en belt dan gewoon weer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
Gomez12 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:13:
[...]

Denk je nu serieus dat de grote baas spreken hoger is dan simpelweg 100% geld terug en minimaal een bon puur verlies (aangevuld met mogelijk nog 100% verlies op een hoesje).
Huh nee? Waar heb jij het ineens over? Ik wilde alleen maar aangeven dat ze het zelf ook niet leuk vinden en dit heel serieus nemen. Ze hadden ook alleen een simpel mailtje kunnen sturen en niet gratis weggeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Iemand al meer nieuws over de levering, ik heb nog niks gehoord?

Modbreak:Vraag en Aanbod advertenties zet je in....... Vraag en Aanbod!

[ Voor 75% gewijzigd door zeef op 11-03-2012 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
MrN schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 16:01:
Iemand al meer nieuws over de levering, ik heb nog niks gehoord?
Je hebt hem nog niet eens ontvangen. Je gaat dus een overeenkomst aan met een andere partij die je wellicht niet eens kan nakomen.
Maar als je het apparaat toch niet wilt hebben, waarom ontbind je dan niet gewoon de overeenkomst met TPH? Gezien de vertragingen zou je dat prima mogen doen.

[ Voor 7% gewijzigd door zeef op 11-03-2012 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Trommelrem schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 16:25:
[...]

Je hebt hem nog niet eens ontvangen. Je gaat dus een overeenkomst aan met een andere partij die je wellicht niet eens kan nakomen.
Maar als je het apparaat toch niet wilt hebben, waarom ontbind je dan niet gewoon de overeenkomst met TPH? Gezien de vertragingen zou je dat prima mogen doen.
winst winst winst.
Ik heb al een DM gedaan om voor hetzelfe bedrag over te nemen, maar denk niet dat hij daar mee akkoord zal gaan :+ .

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Quad schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 16:27:
[...]

winst winst winst.
Ik heb al een DM gedaan om voor hetzelfe bedrag over te nemen, maar denk niet dat hij daar mee akkoord zal gaan :+ .
Ik bied twee keer zo veel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Trommelrem schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 16:25:
[...]

Iets wat ik gratis krijg ga ik toch niet ontbinden :)

Ik koop dit weekend een ipad en dan is het tablet / laptop probleem opgelost :)

[ Voor 8% gewijzigd door MrN op 09-03-2012 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

U ontvangt per sms en/of per e-mail uw ordernummer en verificatiecode zodra het bedrijf waar u heeft besteld uw bestelling aan ons doorgeeft. Zolang wij deze gegevens niet hebben ontvangen kunt u nog geen bezorgafspraak maken.

Dus.........het duurd nog wel :Z .
Eerst moet je bericht krijgen.
Dan afspraak maken,
vervolgens ontvangen.
En dat allemaal voor het 30 maart is.

edit;
Nu zullen die laatste 2 stappen wel n.v.t zijn omdat het door de t.n.t bezorgd word.
Aangetekend of niet?dat is mij niet bekend.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2012 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Wordt inderdaad door PostNL bezorgd. Je krijgt volgens mij van te voren een Track&Trace nummer. Ze weten nog niets bij TPH. Had ze vanochtend een Tweet gezonden. Kan hem niet plaatsen nu, omdat ik op mijn mobiel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Yorin schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 20:27:
Wordt inderdaad door PostNL bezorgd. Je krijgt volgens mij van te voren een Track&Trace nummer. Ze weten nog niets bij TPH. Had ze vanochtend een Tweet gezonden. Kan hem niet plaatsen nu, omdat ik op mijn mobiel zit.
@PhonehouseHelpt is er al meer bekend over de Ambiance Tablet? Of zijn ze nog bezig met maken van de tablets?
@yorin92 Er is op dit moment niet meer bekend, zodra er meer bekend is zullen we dat weer melden. Mvg Marjon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Die ja, bedankt voor het posten. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Zijn die bonnen van TPH eigenlijk als losse flyers door de bus gegaan of echt in een envelop van TPH?

Mijn huisgenoot heeft namelijk soms de neiging om al onze reclamefolders ongelezen weg te gooien, ik ben bang dat deze daar mogelijk ook is beland.

Heeft iedereen die bon al?

[ Voor 5% gewijzigd door MsG op 11-03-2012 11:15 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Die "bon" is met een envelope verstuurd, het is namelijk niet meer dat een simpel A4-tje waar wat tekst op geprint is... Neem anders even contact op met TPH om te vragen of de bon wel verstuurd is en wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
MrN schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 16:48:
[...]

Iets wat ik gratis krijg ga ik toch niet ontbinden :)

Ik koop dit weekend een ipad en dan is het tablet / laptop probleem opgelost :)
Waarom heb je dan uberhaupt de tablet besteld als je er blijkbaar toch niets mee wilt doen? Je had de gratis variant dan beter iemand anders kunnen gunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-10 12:30

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Trommelrem schreef op zondag 11 maart 2012 @ 11:35:
[...]

Waarom heb je dan uberhaupt de tablet besteld als je er blijkbaar toch niets mee wilt doen? Je had de gratis variant dan beter iemand anders kunnen gunnen.
Ja en als we allemaal zo waren dan hadden we geen 3e wereldlanden, armoede, oorlog of wat dan ook in de wereld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-10 14:39
Ik heb op deze manier ook al meerdere PM's van m113 gekregen dat hij de Tablet wel van me koopt en ik mag dan de kadobon houden. Hij biedt er tevens het aankoopbedrag voor (toen was nog niet bekend dat hij gratis geleverd zou worden).

Zo gul dat ik dan de bon mag houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Trommelrem schreef op zondag 11 maart 2012 @ 11:35:
[...]

Voor 120 euro in eerste instantie waarom niet?
Na inlezen heb ik toch liever een ipad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:15
Ik heb zo het vermoeden dat we de tablet in week 12 zullen krijgen!

Dat zou fijn zijn!
Pagina: 1 ... 17 ... 32 Laatste

Let op:
Mocht je je tablet willen verkopen, dan is V&A het juiste kanaal hiervoor. Dergelijke reacties zullen worden verwijderd uit dit topic.

Voor technische vragen over de tablet kun je hier terecht.

Een uitleg over wanneer je de waardebon kunt ontvangen staat hier.