Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:)

na een email met de vraag ," is er al enig inzicht " dit antwoord;

Geachte heer .........,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Eind februari verwachten wij deze aan u uit te kunnen leveren.

Hopende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Anouk
Team Customer Care
The Phonehouse Nederland
--------------------------------------------------------------------------------

dus het duurd nog ff :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheesefrog
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-03-2024
@Yorin dat Twitter bericht wat je plaatste :p

@Hierboven, dat is idd vrij jammer :') Maar kon je wel verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik ben benieuwd of die tablet ooit nog geleverd gaat worden of dat TPH belofte na belofte blijft breken. Ook de meermaals toegezegde waardebon heb ik nog steeds niet ontvangen, ondanks de communicatie van TPH hieromtrent. Begint beetje treurig verhaal te worden dit :').

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

spone schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 20:43:
Ik ben benieuwd of die tablet ooit nog geleverd gaat worden of dat TPH belofte na belofte blijft breken. Ook de meermaals toegezegde waardebon heb ik nog steeds niet ontvangen, ondanks de communicatie van TPH hieromtrent. Begint beetje treurig verhaal te worden dit :').
Heb je TPH wel een mail gestuurd hierover? Dat moest je doen als je niets gekregen had. Maar na 29 februari ga ik niet meer wachten en kijken wat er verder aan gedaan kan worden.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Niet online
Ja, 30 januari heb ik een mail gestuurd waarin ik aangaf dat ik niks ontvangen had. De dag erop kreeg ik een bericht terug dat ze 17 januari verstuurd waren en of ik toch echt even wilde bevestigen dat ik hem echt niet gehad had. In een reactie daarop aangegeven dat ik niks had ontvangen (ergens wel logisch anders had ik mijn eerste mail niet gestuurd :?). Sinds die tijd is het radiostilte. Zojuist maar even een reminder aan TPH gestuurd, dus de bal ligt nog steeds daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

spone schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 20:50:
Ja, 30 januari heb ik een mail gestuurd waarin ik aangaf dat ik niks ontvangen had. De dag erop kreeg ik een bericht terug dat ze 17 januari verstuurd waren en of ik toch echt even wilde bevestigen dat ik hem echt niet gehad had. In een reactie daarop aangegeven dat ik niks had ontvangen (ergens wel logisch anders had ik mijn eerste mail niet gestuurd :?). Sinds die tijd is het radiostilte. Zojuist maar even een reminder aan TPH gestuurd, dus de bal ligt nog steeds daar.
Ok. Anders even via de Webcare of telefonisch aangeven dat je niets hebt ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Phonehouse houd niet van reactie's geven, wacht nu al ruim 2 weken op beantwoording van mijn klacht. Zo slecht als dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt.
spone schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 20:50:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-09 15:56

MrN

Ik heb de bon wel eindelijk!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheesefrog
Hah, gefeliciteerd! :P

Nu de tablet nog... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Dat duurt niet lang meer, binnen anderhalve week hebben we hem in huis *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Erkens schreef op zondag 19 februari 2012 @ 12:06:
Dat duurt niet lang meer, binnen anderhalve week hebben we hem in huis *O*
Als ze niet weer gaan uitstellen. Maar hij is er voor 29 februari zeggen ze. Dus nog 7 werkdagen. Ik ben benieuwd of ze dat halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Och, ik lig er niet wakker van of die nu wel of niet voor het eind van de maand binnen is.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02:19
Ik verwacht eerlijk gezegd dat ze het weer niet redden :'(
Wat zullen ze er dan weer eens bij verzinnen? Iedereen een 4GB sd kaartje ter waaarde van 50 euro erbij? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheesefrog
Zometeen krijgen we nog meer accesoires erbij idd :') Maar dan moet'ie wel nog een keer komen :P

Ik ben serieus benieuwd wat hun smoesje nu is. Immers, meneer aan de telefoon verzekerde mij (en anderen dus ook afgaande van de posts) dat hij écht 100% absoluut ZEKER voor het einde van deze maand aanwezig zou zijn.

Persoonlijk denk ik dat het ze niet meer gaat lukken, maar oké. Ben overigens erg blij dat ik het onder rembours bestelde ipv vooruit betalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Misschien krijgen we er wel een bijpassende telefoon bij :)
cheesefrog schreef op zondag 19 februari 2012 @ 16:36:
Zometeen krijgen we nog meer accesoires erbij idd :') Maar dan moet'ie wel nog een keer komen :P

Ik ben serieus benieuwd wat hun smoesje nu is. Immers, meneer aan de telefoon verzekerde mij (en anderen dus ook afgaande van de posts) dat hij écht 100% absoluut ZEKER voor het einde van deze maand aanwezig zou zijn.

Persoonlijk denk ik dat het ze niet meer gaat lukken, maar oké. Ben overigens erg blij dat ik het onder rembours bestelde ipv vooruit betalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

cheesefrog schreef op zondag 19 februari 2012 @ 16:36:
Dat is ook de reden dat het mij niet uit maakt wanneer die komt. tot die tijd hoef ik hem toch niet te betalen. :)

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Niet online
Ach, het geld dat ik ervoor (vooruit) betaald heb kan ik ook wel missen (als in: ik ben er niet van afhankelijk). Mocht de levering ondanks alle beloftes toch niet doorgaan zie ik het geld ook wel weer een terug komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Als je het geld niet had kunnen missen had je hem ook niet besteld lijkt me ;)

Anyway, laten we er nu gewoon maar vanuit gaan dat TPH zich deze keer aan de afspraak houdt, ik gok dat als dit niet zo is ze best een probleem gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Iemand al iets gehoord van TPH? Ze hebben nog 5 werkdagen om hem uit te leveren. Ik ben zeer benieuwd of ze dat redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05 13:42

The CarNagE Man

SüperG33K

Hier niks meer gehoord. Verwachting was inderdaad eind februari wat het nu al bijna is. Wellicht dat ze deze week bij TPH binnenkomen en dan verstuurd worden. Dit zou nog kunnen als je volgende week die 3 dagen ook meetelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Yorin schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:06:
Iemand al iets gehoord van TPH? Ze hebben nog 5 werkdagen om hem uit te leveren. Ik ben zeer benieuwd of ze dat redden.
Nog geen reactie op je tweet gehad dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Nu wel. https://twitter.com/#!/Yorin92/status/171964251928412160

Met mijn vervolgvraag eronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Handig, ze gaat er dus vanuit dat het gaat lukken, maar even navragen zit er dus niet in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Erkens schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:46:
Handig, ze gaat er dus vanuit dat het gaat lukken, maar even navragen zit er dus niet in...
Ze zijn dus blijkbaar nog onderweg naar hun: https://twitter.com/#!/Ph...status/171987807345188867

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:30
Dat word dus heel krap. Dan moeten ze ze deze week nog binnen krijgen willen ze eind feb redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Met andere woorden dat over dat chinees nieuwjaar was gewoon een smoesje... Maargoed, het is nog mogelijk, laten we vooral positief blijven denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TestCees
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-06 11:21
Hoezo smoesje? Het is nog geen eind (29) februari... het kan ook/nog waar zijn/worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Hij bedoelde de eerdere datum van 6(?) februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-09 15:33

HeepH

Dope Rapper

Erkens schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 22:18:
Met andere woorden dat over dat chinees nieuwjaar was gewoon een smoesje... Maargoed, het is nog mogelijk, laten we vooral positief blijven denken.
hoezo? als ze pas na het chinese nieuwjaar geleverd zijn, en ze zijn 4 weken met de boot onderweg? lijkt me geenszins een onrealistisch (zij het onfortuinlijk) tijds-schema.

http://specs.tweak.to/16495

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Toen ze mij belde gaven ze aan dat door het chinees nieuwjaar (wat zich heel plotseling voldeed :X ) de bestelling ongeveer 2 weken vertraging zou hebben. Die 2 weken hebben ze niet gehaald maar hij had per telefoon ook aangegeven dat het waarschijnlijk binnen 2 weken was, maar in ieder geval _voor_ het eind van de maand.

We zullen zien, ik verwacht nog altijd dat ze op tijd gaan leveren, maar dat excuus van dat chinees nieuwjaar is natuurlijk belachelijk. Want als ze inderdaad per boot komen en pas daarna zijn geproduceerd dan kunnen we ze pas halverwege maart verwachten (en dat moeten ze dan wel geweten hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Ik stel voor dat we pas over een week gaan miepen.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Hyp Hyper schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 09:05:
Precies:
Erkens schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 22:18:
Maargoed, het is nog mogelijk, laten we vooral positief blijven denken.
Erkens schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 08:41:
We zullen zien, ik verwacht nog altijd dat ze op tijd gaan leveren
:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man

The CarNagE Man

SüperG33K

Hyp Hyper schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 09:05:
Net als Erkens ben ik het hier mee eens. Het zal toch geen nut hebben om eerder te lopen klagen. Het kan zelfs zo zijn dat ze weer contact met ons opnemen zodra ze duidelijkheid hebben over de levering uit china.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Laatst online: 09-11-2021
Miepen heeft niet eens zin. De boot zal echt niet sneller gaan varen. Gewoon wachten, hij komt wel.
Ik kan echter ook niet wachten, maar toch wacht ik geduldig af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:34
We hebben d'r weer een zelfde soort gevalletje bij, dit keer van de concullega: Belcompany levert aanbieding wel/niet

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruudx
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04-10 10:12
Nog een week de tijd, we gaan het zien. Uiterlijk de 29ste in huis, daar gaan we nog maar even van uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ze hebben nog 2 werkdagen bij TPH en ze weten nog geen eens of de tablets worden uitgeleverd binnen de hun gestelde termijn. Ben benieuwd wat de reden/smoes dit keer wordt.

Maar wel goed dat ze hem alsnog uit willen/kunnen leveren. Begint alleen een klein beetje lang te duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Yorin schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:27:
Ze hebben nog 2 werkdagen bij TPH en ze weten nog geen eens of de tablets worden uitgeleverd binnen de hun gestelde termijn. Ben benieuwd wat de reden/smoes dit keer wordt.

Maar wel goed dat ze hem alsnog uit willen/kunnen leveren. Begint alleen een klein beetje lang te duren.
Ze hebben nog 3 werkdagen om te versturen, immers kan hij vandaag ook nog verstuurd worden. Echter, wat mij verbaasd is dat blijkbaar niemand weet wat de status van deze tablets is bij hun: https://twitter.com/#!/Ph...status/173006790626246657

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Yorin schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:27:
Ben benieuwd wat de reden/smoes dit keer wordt.
-Het is Chinees Pasen
-De Nederlandse douane is nog steeds gesloten vanwege carnaval
-De boot is gekaapt door Somalische piraten
-Ze zaten aan boord van de Costa Concordia
-De container waar de tablets inzitten is op het verkeerde adres bezorgd, ze moeten nu 3 weken wachten voordat PostNL een onderzoek wil instellen
-De boot heeft wind tegen, maar ze zullen rond Sint Juttemis uitgeleverd worden hoor, echt waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:06
Het lijkt mij gezegd ergsterk dat er echt niemand er iets van af weet. Als die dingen verzonden/verscheept zijn vanuit China, dan zullen zij ongetwijfeld wel een bericht hebben gehad en ook een indicatie van wanneer zij het binnenkrijgen. Vooralsnog blijf ik gewoon rekening houden met hetgeen wat eerder vermeld is en dat 't binnen nu en een paar dagen afgeleverd wordt.

[ Voor 21% gewijzigd door Jolly_Jumper op 24-02-2012 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Erkens schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:37:
[...]

Ze hebben nog 3 werkdagen om te versturen, immers kan hij vandaag ook nog verstuurd worden. Echter, wat mij verbaasd is dat blijkbaar niemand weet wat de status van deze tablets is bij hun: https://twitter.com/#!/Ph...status/173006790626246657
En verder reageren heeft geen zin verder, omdat ze daar nu al gesloten zijn bij de Twitter 'help'desk. Vandaag versturen zit er denk ik niet in, omdat ze niet eens weten waar de tablets zijn.
Jolly_Jumper schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:50:
Het lijkt mij gezegd ergsterk dat er echt niemand er iets van af weet. Als die dingen verzonden/verscheept zijn vanuit China, dan zullen zij ongetwijfeld wel een bericht hebben gehad en ook een indicatie van wanneer zij het binnenkrijgen. Vooralsnog blijf ik gewoon rekening houden met hetgeen wat eerder vermeld is en dat 't binnen nu en een paar dagen afgeleverd wordt.
Ik verwacht ook wel dat het binnen de gestelde termijn van 2 werkdagen de tablet ontvangen, maar ik ga helemaal nergens vanuit bij TPH. Ook omdat de tablet vorige week al zou worden bezorgd zei een manager. Met een uitloop om VOOR 29 februari te leveren.

Maar we wachten gewoon wel weer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Iva_Bigone schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:49:
[...]

-Het is Chinees Pasen
-De Nederlandse douane is nog steeds gesloten vanwege carnaval
-De boot is gekaapt door Somalische piraten
-Ze zaten aan boord van de Costa Concordia
-De container waar de tablets inzitten is op het verkeerde adres bezorgd, ze moeten nu 3 weken wachten voordat PostNL een onderzoek wil instellen
-De boot heeft wind tegen, maar ze zullen rond Sint Juttemis uitgeleverd worden hoor, echt waar!
-Ze dachten dat februari meer dagen had
-We krijgen voorlopig alleen de tablethoes

Ik heb er een hard hoofd in dat het ding nog komt...
* RemcoDelft is altijd zeer pessimistisch in zulke dingen, dan kan het hooguit meevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-10 01:13
Het volgende wat we gaan krijgen is een Hard Case of Screenprotector ;p

Ik heb nog hoop dat hij Morgen of Volgende week gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

slabetje schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:51:
Het volgende wat we gaan krijgen is een Hard Case of Screenprotector ;p

Ik heb nog hoop dat hij Morgen of Volgende week gaat komen.
Een case zit er al bij. Ik denk dat als de tablet wordt uitgesteld dat er een SD-kaart of Screenprotector bijkomt. Ik zou niet te veel hopen op morgen, want ze weten bij TPH niet eens waar de tablets zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Yorin schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:54:
Ik zou niet te veel hopen op morgen, want ze weten bij TPH niet eens waar de tablets zijn.
Waarschijnlijk kunnen ze ook de inkooporder niet vinden, anders hadden ze wel geweten wanneer ze binnenkomen...

Wel mooi dat ik woensdag eindelijk mijn tablet heb, kan ik eindelijk verder met de ontwikkeling van mijn domotica systeem *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Erkens schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:57:
[...]

Waarschijnlijk kunnen ze ook de inkooporder niet vinden, anders hadden ze wel geweten wanneer ze binnenkomen...

Wel mooi dat ik woensdag eindelijk mijn tablet heb, kan ik eindelijk verder met de ontwikkeling van mijn domotica systeem *O*
En kan ik gaan hopen op een tutorial voor W8. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-10 01:13
De bel is zojuist 10 minuten geleden gegaan,

en wat denk je ?? wie stond er aan de deur.... TNT Pakketbezorger,

Met een grote doos. Maar wat daar in zat zal niemand raden!!

spoiler: title
............................... WEER Geen Tablet ....................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
slabetje schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:12:
De bel is zojuist 10 minuten geleden gegaan,

en wat denk je ?? wie stond er aan de deur.... TNT Pakketbezorger,

Met een grote doos. Maar wat daar in zat zal niemand raden!!

spoiler: title
............................... WEER Geen Tablet ....................
Wat dan wel? Onnodigomhoogschopper ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Ik denk dat meer mensen (ik ook) hebben gedacht aan zo'n reactie, maar dat idee hebben afgedaan als té flauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Hyp Hyper schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:58:
[...]

W8 is niet zo moeilijk hoor. Je installeert het hetzelfde als W7. Maar voor technische/software vragen kan je hier terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-10 23:09

thof

FP ProMod
Hyp Hyper schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:58:
[...]

Die wil in t.z.t. wel voor je maken, inclusief foto's :-)

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheesefrog
Ik heb ook nog niks gehoord/gezien hier. Achja, geduldig wachtende tot de 29de. Daarna wordt het wel een beetje érg zot hoor :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Ach, ik heb er al 1, dat wachten maakt me niet zoveel uit. Vraag me eerder af, wat krijgen we er nu weer bij?

Er is immers beloofd voor het einde van de maand heb je je tablet in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen797
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-10 07:11
Hier wel nieuws: Kijk net op mijn rekening en zie opeens dat er 119 euro is teruggestort. Had eerst 2 tablets besteld (1 onder rembours en 1 vooruitbetaald via iDeal) en de bestelling onder rembours is geannuleerd wegen de bekende reden (max 1 tablet per adres). De bestelling die ik vooruit betaald (via iDeal) had zou gewoon worden geleverd. Ik heb (net als iedereen) wel gewoon de tegoedbon ontvangen en een telefoontje dat het later zou worden.

Tijd voor een mail richting The Phone House......

[ Voor 33% gewijzigd door Jeroen797 op 24-02-2012 16:42 . Reden: De mail is onderweg ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Ik had er ook 2 besteld, beide met CC betaald en bij ééntje daarvan zijn de kosten vorige week gecrediteerd op m'n CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man

The CarNagE Man

SüperG33K

Hier net via me ABN Amro Mobiel Bankieren app gekeken maar ik heb geen betaling teruggekregen. Wat was de verwerkingsdatum van die transactie? Is die vandaag of gisteren al ingezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:29
Heb net gechat. Maar hij wist niet of phonehouse het zou redden met de uitleveringen 8)7 voor 29-2. Voor de rest had hij geen nuttige info. :(

[ Voor 3% gewijzigd door pinokkia op 24-02-2012 16:42 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

och, ze houden ons gewoon aan het lijntje, tot iedereen langzaam vanzelf anuleert.

logisch, en best slim van ze :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:38
Ze zijn het tot nu toe aardig veel aan het uitstellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen797
BREAKING:

Klein deel van de chat met een medewerker via de webchat van TPH:

[17:01:06] Youp: Hartelijk bedankt voor het wachten, meneer Jeroen797. Ik heb het voor u nagevraagd, en ik kan u verzekeren dat de bestelling nog steeds uitgeleverd gaat worden.
[17:01:30] Jeroen797: Oke, maar dat zal dus onder rembours gebeuren?
[17:01:38] Youp: Echter, omdat u zolang heeft moeten wachten en ongemak heeft gehad van deze situatie, heeft Phone House besloten om de tablet gratis aan u te verschaffen.

Meer info zie mijn post 3 berichten later!

[ Voor 12% gewijzigd door Jeroen797 op 25-02-2012 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
LOL, dat lijkt me wel heel erg sterk. Maar zou wel eern groot gebaar zijn en het vertrouwen teruggeven.
Jeroen797 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 17:03:
BREAKING:
Chat met de medewerker via de chat op de website:

[17:01:06] Youp: Hartelijk bedankt voor het wachten, meneer Weijers. Ik heb het voor u nagevraagd, en ik kan u verzekeren dat de bestelling nog steeds uitgeleverd gaat worden.
[17:01:30] Jeroen Weijers: Oke, maar dat zal dus onder rembours gebeuren?
[17:01:38] Youp: Echter, omdat u zolang heeft moeten wachten en ongemak heeft gehad van deze situatie, heeft Phone House besloten om de tablet gratis aan u te verschaffen.

Meer info volgt zodadelijk!!! (inclusief screenshots!!!)

[ Voor 4% gewijzigd door Jeroen10 op 24-02-2012 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Lol..inderdaad..volgens mij hebben ze gewoon de verkeerde geannuleerd en moet je alsnog 119 euro lappen als ze 'm onder rembours afleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen797
Oke mensen hier even een overzicht van mijn chat. Heb in de chat alleen mijn naam verandert naar mijn GOT naam en email adres verandert. Screenshots zijn aanwezig en de chat is via de mail naar mijzelf verstuurd (en als Yorin mij even wil mailen (zie profiel) of DM wil sturen wil ik alles ook even naar hem sturen).

Voor de mensen die te lui zijn om het helemaal door te lezen, zie het bericht van "Youp" van 17:01:38 en 17:03:20.

[16:55:12] U chat momenteel met Youp
[16:55:18] Youp: Goedemiddag, waarmee kan ik u van dienst zijn?

[16:56:07] Jeroen797: Goedemiddag, ik heb begin januari een tweetal AT Tablets besteld via de website voor 119 euro. Na de bekende discussie werd er bekend dat er slechts 1 per adres uitgeleverd zou worden.
[16:56:26] Jeroen797: 1 van mijn bestellingen is toen geannuleerd (een onder rembours)
[16:56:36] Jeroen797: en degene die ik via iDeal had betaald zou worden doorgezet
[16:56:52] Jeroen797: maar ik zie zojuist dat het geld van de iDeal bestelling is teruggestort
[16:57:15] Jeroen797: Is dit een fout geweest, of is de bestelling onder rembours doorgezet i.p.v. de iDeal bestelling

[16:57:34] Youp: Ik ga dit voor u uitzoeken, een moment alstublieft.

[16:57:42] Jeroen797: (ordernummer XXXXXXXX welke besteld is onder rembours en XXXXXXXX welke direct is betaald via iDeal)

[17:01:06] Youp: Hartelijk bedankt voor het wachten, meneer Jeroen797. Ik heb het voor u nagevraagd, en ik kan u verzekeren dat de bestelling nog steeds uitgeleverd gaat worden.

[17:01:30] Jeroen797: Oke, maar dat zal dus onder rembours gebeuren?

[17:01:54] Jeroen797: Dat is een erg mooi gebaar

[17:02:44] Youp: Phone House hoopt dan ook wij hiermee onze hartelijke service hebben gegarandeerd, en dat u alsnog een tevreden klant bent.
[17:02:53] Youp: U zult hier begin volgende week nog nader bericht van ontvangen.
[17:03:20] Youp: Maar samengevat krijgt u dus de tablet geleverd, en het aankoopbedrag retour.

[17:03:33] Jeroen797: Dat vind ik een erg mooi aanbod!
[17:03:50] Jeroen797: Hartelijk dank hiervoor en ik zal zeker een klant van The Phone House blijven hierdoor
[17:04:26] Jeroen797: Hartelijk dank en ik wacht het verder dan wel even af!

[17:04:33] Youp: Dat horen wij natuurlijk graag! U krijgt begin volgende week hier dus bericht van, maar kan ik in de tussentijd nog iets voor u betekenen?

[17:04:43] Jeroen797: Nee hoor, ik weet genoeg
[17:04:55] Jeroen797: Nogmaal hartelijk dank en nog een prettige dag!

[17:05:14] Youp: Graag gedaan, en ik wens u alvast een heel fijn weekend toe, meneer Jeroen797!
[17:05:16] Youp: Als u zometeen nog een kort klanttevredenheidsonderzoek wilt invullen, zou ik het zeer op prijs stellen.

[17:05:16] Chat is gestalt

[17:05:16] Vul hier ons klanttevredenheidsonderzoek in

[17:05:56] Het chatgesprek wordt per e-mail verstuurd naar MIJN E-MAIL ADRES indien de conversatie is beëindigd.

Bewijs naar mijzelf gemaild en geprint dus nu maar wachten tot TPH weer contact met me opneemt zoals hierboven is beloofd.

EDIT:
Zoals beloofd heb ook een print screen van het gesprek:
SCREENSHOT KOMT MORGEN WEER ONLINE

[ Voor 7% gewijzigd door Jeroen797 op 25-02-2012 19:21 . Reden: Geprobeerd de chat leesbaarder te maken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je krijg het graties,maar dan over 2 maanden.
Maar hier alvast je geld terug.

(2 maand later) Ja sorry het is helaas niet gelukt,Hier is weer een waardebon.

Zoiets dus?

sorry voor mijn sarcasme maar het verhaal word steeds gekker,en heb er weinig vertrouwen meer in.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2012 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 17:25:
Je krijg het graties,maar dan over 2 maanden.
Maar hier alvast je geld terug.

(2 maand later) Ja sorry het is helaas niet gelukt,Hier is weer een waardebon.

Zoiets dus?
Yup. Ze zullen het geld terugstorten onder de noemer dat de order geannuleerd is, na nog 10x uitstellen kunnen we alsnog fluiten en zullen de meeste het opgeven omdat het geld toch al terug is gestort.

Ik wil mijn geld niet terug TPH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-10 14:39
Ik heb 1 betaling teruggekregen zie ik net, terwijl ik 2 orders had (en beide al betaald had).
Kan me dus niet voorstellen dat er later nog een tweede betaling terugkomt én een gratis tablet.

Maargoed, de klantenservice is nu dicht, dus we zien het na het weekend wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Interessante ontwikkeling, eerst zien dan geloven. Overigens is er (nog) geen terugboeking gedaan op mijn creditcard. Echter snap ik niet waarom ze dat willen doen, tenzij ze dus inderdaad wederom niet willen/kunnen leveren. Wat dus betekend dat ze hem vanuit hun kant toch willen annuleren...

Nog even wachten dus op hun bericht wat ze dus komende week gaan sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Ik "vrees" dat als 1 persoon zo'n ding gratis zou krijgen dat de rest die wel ervoor moet betalen niet blij zal zijn. Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen en hoe ze opeens bij deze 'actie' komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Omdat slechte reclame en klanten die overstappen na een andere aanbieder, waarschijnlijk duurder is. Nu denken we met zijn allen als het inderdaad gratis is, er is een fout gemaakt, uitstekend opgelost, goed gevoel en uiteindelijk halen we daar een abonnement met dure telefoon, en verdienen het geld wel weer terug.
Jolly_Jumper schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 18:12:
Ik "vrees" dat als 1 persoon zo'n ding gratis zou krijgen dat de rest die wel ervoor moet betalen niet blij zal zijn. Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen en hoe ze opeens bij deze 'actie' komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

+1, niet erg tof voor de rest, maargoed ben blij voor die gast die er wel een voor nix krijgt, en dan niet om te verpatsen hopelijk.. ;)

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
Sp33dFr34k schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 18:45:
[...]

+1, niet erg tof voor de rest, maargoed ben blij voor die gast die er wel een voor nix krijgt, en dan niet om te verpatsen hopelijk.. ;)
Zal me jeuken. Ik gun een ander z'n geluk wel. Als ik dat ding maar krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-10 14:37
Ik hoor steeds meer dingen nu, maar het is telkens belofte na belofte. Leuk al die waardebonnen en dat waardeer ik ook van TPH, maar uiteindelijk gaat het ons allemaal om de tablet. Ik vindt het dan ook vreemd dat ze zelfs nu nog niet kunnen vertellen waar de orders op dit moment zijn maar ondertussen wel aangeven dat ze hopen het nog voor de 29ste te kunnen leveren. Beetje bij Beetje begin ik steeds meer voor het ergste scenario te vrezen, namelijk: 1. uitstel > 2. uitstel > 3. uitstel > 4. ga naar stap 1.

Keeping my fingers crossed (just like the last few weeks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen797
Trommelrem schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 18:47:
[...]

Zal me jeuken. Ik gun een ander z'n geluk wel. Als ik dat ding maar krijg.
Zoals in de chat ook staat wordt er volgende week contact met ons opgenomen. Hierdoor vermoed ik dat dit voor iedereen zal gelden. Het zou anders wel heel erg raar zijn als ik de enigste zou zijn die hem gratis zou krijgen......
NL-RaVeR schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 18:52:
Ik hoor steeds meer dingen nu, maar het is telkens belofte na belofte. Leuk al die waardebonnen en dat waardeer ik ook van TPH, maar uiteindelijk gaat het ons allemaal om de tablet. Ik vindt het dan ook vreemd dat ze zelfs nu nog niet kunnen vertellen waar de orders op dit moment zijn maar ondertussen wel aangeven dat ze hopen het nog voor de 29ste te kunnen leveren. Beetje bij Beetje begin ik steeds meer voor het ergste scenario te vrezen, namelijk: 1. uitstel > 2. uitstel > 3. uitstel > 4. ga naar stap 1.

Keeping my fingers crossed (just like the last few weeks)
Ik snap inderdaad dat je er niet meer in gelooft na al het uitstel tot nu toen. Maar ik geloof het echt niet dat een groot bedrijf gaat doen (zeker na de media aandacht die het heeft gekregen) gaat liegen over de batch die onderweg is naar Nederland. Ik vermoed gewoon dat ze te optimistisch waren over de datum dat de tablets geleverd konden worden. Halverwege maart moet volgens mij wel haarbaar zijn dus ik wacht nu maar weer af tot ze contact met ons opnemen.

@Mr.Joker:

Ik gewoon een gokje. Een maand om iets uit China te halen EN af te leveren bij de klant is volgens mij redelijk krap. Maar dat is gewoon een gokje zoals ik al zei, ik wacht wel wat ze volgende week te zeggen hebben.

[ Voor 63% gewijzigd door Jeroen797 op 24-02-2012 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-10 23:58
Jeroen797 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 19:25:
[...]

Zoals in de chat ook staat wordt er volgende week contact met ons opgenomen. Hierdoor vermoed ik dat dit voor iedereen zal gelden. Het zou anders wel heel erg raar zijn als ik de enigste zou zijn die hem gratis zou krijgen......

[...]

Ik snap inderdaad dat je er niet meer in gelooft na al het uitstel tot nu toen. Maar ik geloof het echt niet dat een groot bedrijf gaat doen (zeker na de media aandacht die het heeft gekregen) gaat liegen over de batch die onderweg is naar Nederland. Ik vermoed gewoon dat ze te optimistisch waren over de datum dat de tablets geleverd konden worden. Halverwege maart moet volgens mij wel haarbaar zijn dus ik wacht nu maar weer af tot ze contact met ons opnemen.
Mwah te optimistisch? Ze hebben er een maand de tijd voor gehad.
Waarom zou je denken dat ze half maart wel leverbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Toch zou ik dat (als betalende klant) wel een goede grap vinden! Gewoon om alle koopjesjagers alsnog het gevoel te geven dat ze een slechte deal hebben, gewoon omdat het kan, even inwrijven dat 1 persoon hem gratis krijgt! Sadistische humor >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Niet online
Ik ben benieuwd of we überhaupt daadwerkelijk iets gaan krijgen, of het nou betaald of gratis is. Maar goed, we gaan zien of The Phone House een betrouwbaar bedrijf is en zijn belofte nakomt.

[ Voor 6% gewijzigd door spone op 24-02-2012 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
RemcoDelft schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 20:35:
[...]

Toch zou ik dat (als betalende klant) wel een goede grap vinden! Gewoon om alle koopjesjagers alsnog het gevoel te geven dat ze een slechte deal hebben, gewoon omdat het kan, even inwrijven dat 1 persoon hem gratis krijgt! Sadistische humor >:)
Waarschijnlijk komt er dan weer een vervolg op dit topic omdat iemand 'm gratis heeft gehad en de rest niet :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik zou er maar niet zo snel in geloven dat de tablet gratis komt. Als ze het geld terugstorten, maken ze waarschijnlijk een eenzijdige annulering.

Maar ik ben benieuwd wat TPH te zeggen heeft.

Maar het is natuurlijk nog geen tijd voor speculaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheesefrog
Oh wauw, gratis tablet is wel érg mooi meegenomen! Maar ook ik heb hier een beetje mijn twijfels bij idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Maar als we daardoor nog langer moeten wachten, dan vind ik het dat niet waard. Bedrijven moeten zich aan hun levertijden gaan houden. Ook al wordt de tablet gratis bezorgd (wat ik niet verwacht) dan moeten ze zich toch ook aan hun eigen afspraken houden.

Pakketten vanuit China hoeven er helemaal niet zolang over te doen als bij hun. Een gemiddeld pakket uit China doet er 2 á 3 weken over. Niet 2 á 3 maanden zoals bij TPH. Ok, het is wat meer dan een gemiddelde consument binnen krijgt vanuit China, maar toch. Dan zou het 4 á 5 weken kunnen duren.

Bij een eenzijdige annulering, zou ik zeker NIET akkoord gaan. Dan moeten we maar verder gaan op andere manieren.

Maar ik wacht wel af wat TPH maandag/dinsdag te vertellen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02:19
omg, ik werdt net gebeld door TPH, of ik hun klantenservice wilde beoordelen adhv het laatste contact. :F
*Dat contact was de heer die vertelde dat ik deze maand nog mijn tablet zou krijgen die er nog steeds niet is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheesefrog
Haha nou doe je best zou ik zeggen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Laatst online: 10:50
CrashOverDrive schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 14:39:
omg, ik werd net gebeld door TPH, of ik hun klantenservice wilde beoordelen adhv het laatste contact. :F
*Dat contact was de heer die vertelde dat ik deze maand nog mijn tablet zou krijgen die er nog steeds niet is :+
Dat had ik inderdaad ook ;)
Ik heb niet eens telefonisch contact gehad, maar gemaild over mijn tegoedbon die ik niet ontvangen had. (Inmiddels overigens wel).
Maar nog geen nieuws over de tablet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-10 23:09

thof

FP ProMod
Hier ook gebeld door 'onbekend nummer' vandaag. Helaas niet op kunnen nemen omdat ik op het werk was. Zal dan wel dezelfde klantenservice geweest zijn :-) Helaas geen nuttig gemist gesprek over de levertijd dus... We wachten af!

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Hier nog geen enkel telefoontje gehad. Zal ze dan ook wel aanspreken op de Twitter 'help'desk. Als zij niet eens weten waar de tablets zijn...

Edit:

Ze hebben wel een opvolger voor de Ambiance Tablet bij TPH. http://www.phonehouse.nl/tablet/archos/7hometablet/bestel/ De Archos 7 Home Tablet voor 99 euro. Je krijgt er gelukkig wel Android 1.5 op. Ben benieuwd hoelang die staan blijft.

[ Voor 47% gewijzigd door Yorinn op 25-02-2012 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Yorin schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 20:08:
Hier nog geen enkel telefoontje gehad. Zal ze dan ook wel aanspreken op de Twitter 'help'desk. Als zij niet eens weten waar de tablets zijn...

Edit:

Ze hebben wel een opvolger voor de Ambiance Tablet bij TPH. http://www.phonehouse.nl/tablet/archos/7hometablet/bestel/ De Archos 7 Home Tablet voor 99 euro. Je krijgt er gelukkig wel Android 1.5 op. Ben benieuwd hoelang die staan blijft.
Die is wel heel erg 2010. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Niet online
Waardebon is ondertussen alsnog binnen gekomen hier.

Heb wel een telefoontje vanmiddag gehad, maar volgens mij was dat meer vanuit een extern callcenter zonder connectie met TPH wat de ervaringen met de klantenservice van TPH registreerde. Leuk, maar ik heb de klantenservice nooit gebeld. Wel andersom, maar dat was meer een mededeling. Dus verder eigenlijk geen info.

[ Voor 75% gewijzigd door spone op 25-02-2012 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheesefrog
Ook nog geen telefoontje gehad. En die Archos tablet hoef ik dus écht niet :') Dat ding is gewoon simpelweg 3x niks. (Tenzij 'tie gratis is natuurlijk, ben wel een NL'er hé :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:15

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

mocht het waar zijn dat ze hem gratis willen schenken , dan is het ook wel erg nakkelijk gezegd om hem na 2 maanden helaas wegens overmacht niet te leveren, een mogelijke rechtszaak mocht het zover komen zal dan zijn, dat er genoeg inzet geweest is van de leverancier en hij zich realitisch gezien kan beroepen op overmacht en dus niet hoeft te leveren ;)

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 26 februari 2012 @ 00:21:
mocht het waar zijn dat ze hem gratis willen schenken , dan is het ook wel erg nakkelijk gezegd om hem na 2 maanden helaas wegens overmacht niet te leveren, een mogelijke rechtszaak mocht het zover komen zal dan zijn, dat er genoeg inzet geweest is van de leverancier en hij zich realitisch gezien kan beroepen op overmacht en dus niet hoeft te leveren ;)
En daarom wil ik ook pas het geld terug als de bestelling is geleverd. En ze mogen sowieso de bestelling niet eenzijdig annuleren. Maar het is nog geen tijd voor speculaties omdat (bijna) niemand nog iets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
Yorin schreef op zondag 26 februari 2012 @ 11:23:
[...]

En daarom wil ik ook pas het geld terug als de bestelling is geleverd. En ze mogen sowieso de bestelling niet eenzijdig annuleren. Maar het is nog geen tijd voor speculaties omdat (bijna) niemand nog iets weet.
Waar het geld is staat los van de overeenkomst. We hebben nog steeds een overeenkomst met TPH, of ze nou geld terugstorten of niet. Echter bestaat vanuit onze kant een verplichting om te betalen, maar dat staat nog steeds los van het feit of er een overeenkomst is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheesefrog
Maar als hun het geld terugstorten onder het mom "jullie krijgen de tablet gratis" (en dit ook bevestigd is), dan vervalt onze verplichting om te betalen toch? Immers is het product gratis. Of zie ik het nou verkeerd? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

cheesefrog schreef op zondag 26 februari 2012 @ 13:41:
Maar als hun het geld terugstorten onder het mom "jullie krijgen de tablet gratis" (en dit ook bevestigd is), dan vervalt onze verplichting om te betalen toch? Immers is het product gratis. Of zie ik het nou verkeerd? :P
Nee, je ziet het goed. Daarom wil ik (als het geld terugkomt) dit pas na levering. Ik geloof er alleen zelf niet zo in dat ze gratis worden aangeboden aan ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het punt is dat ik mij NIET bijzonder hard kan voorstellen dat TPH -/+ 500 x 119= 59.500 euro weg geeft.
Dat getal is een schatting van die gene die dus uiteindelijk zijn overgebleven.
Er zijn er inmiddels al een hoop afgevallen.
Dus graties ,allemaal? nee,maar onder leveren komen ze niet meer uit.
Dit omdat ze het inmiddels zelf meerdere keren hebben bevestigd(we leveren toch ) en daar de aandacht voor gekregen heeft van de klanten ,media en maatschappij (en dat ben jij :9 ).
Alleen wanneer?
Feb 2012 zal het niet meer worden,dat weet ik inmiddels zeker,maar halverwege april is goed mogelijk.
De vraag is dan i.d.d ,voor wie intussen niet is afgehaakt,wat voor vriendelijk Hartelijke service de TPH daar
tegen over stelt,want vanaf jan wachten op je tablet die maar niet komt,is erg frustrerend .

Ik denk ook niet dat het een nieuwe partij (batch) is,zoals wel word beweerd,maar de laatste,door AT (getraceerde)
terug roepingen van onverkochte producten.Dus productie datum 2010,
en geen 2012.Dit omdat het voor een bedrijf erg duur is een uitgefaseerd product opnieuw in productie te nemen,en dat alleen voor een (globaal gezien) kleine order.Dat is niet rendabel.

Maar laten we hopen dat deze kritiek gewoon paranoïd fantasie van mij is,en dat TPH echt zo`n toffe zaak is
zoals ze in hun reclame`s doen,
(Met de vriendelijk Hartelijke groeten van The Phone House )

Edit; Niet vergeten
Edit ;Hartelijke i.p.v vriendelijk op advies van Hyp Hyper

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2012 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Bij mij is ook het betaalde bedrag teruggestort op mijn creditcard, maar ik heb nog geen mail/telefoontje gehad hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik heb hier nog niets terug. Zal (jammer genoeg) dan nog wel komen. Nu maar hopen dat het geen eenzijdige annulering wordt, want dan schakel ik alsnog mijn rechtsbijstand in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2012 @ 14:12:
(Met de vriendelijk groeten van The Phone House )
Bij jou is hun slogan niet overgekomen, want het is 'met de hartelijke service'. :P

Maar in het algemeen balen dat we 'm in elk geval voorlopig niet krijgen. Ik keek er naar uit met W8 te gaan klooien op dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Alhoewel ik er geen besteld heb, vind ik het extreem raar verlopen allemaal. En nu niet meer leveren loopt helemaal op een PR-drama uit voor TPH.

In het begin hadden ze redelijk goed kunnen wegkomen met dat ze niet gingen leveren, maar als je iets beloofd hebt en het geld van je klanten 2 maanden vastgehouden hebt dan heb je toch echt wel een groot PR-probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2012 @ 14:12:
Ik denk ook niet dat het een nieuwe partij (batch) is,zoals wel word beweerd,maar de laatste,door AT (getraceerde)
terug roepingen van onverkochte producten.Dus productie datum 2010,
en geen 2012.Dit omdat het voor een bedrijf erg duur is een uitgefaseerd product opnieuw in productie te nemen,en dat alleen voor een (globaal gezien) kleine order.Dat is niet rendabel.
Waar baseer je op dat het ding uit productie is? Voor zover ik weet is-ie gewoon leverbaar bij diverse winkels en ook bij de (Nederlandse) fabrikant.

Wat dat niet leveren betreft: Het laatste wat ik van TPH hoorde was dat-ie voor het einde van de maand zou komen. Dat hadden ze ruim voordat de vorige toezegging afliet telefonisch laten weten. Tot nog toe heb ik niets gehoord, dus ik ga er vooralsnog vanuit dat-ie deze week komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
RemcoDelft schreef op zondag 26 februari 2012 @ 16:37:
Wat dat niet leveren betreft: Het laatste wat ik van TPH hoorde was dat-ie voor het einde van de maand zou komen. Dat hadden ze ruim voordat de vorige toezegging afliet telefonisch laten weten. Tot nog toe heb ik niets gehoord, dus ik ga er vooralsnog vanuit dat-ie deze week komt.
Dat mensen hun geld beginnen terug te krijgen doet me het ergst vrezen wat dat betreft.

Pagina: 1 ... 15 ... 32 Laatste

Let op:
Mocht je je tablet willen verkopen, dan is V&A het juiste kanaal hiervoor. Dergelijke reacties zullen worden verwijderd uit dit topic.

Voor technische vragen over de tablet kun je hier terecht.

Een uitleg over wanneer je de waardebon kunt ontvangen staat hier.