net mail gehad
De HTC Desire HD had voor de prijs van € 150,- niet op onze website gepubliceerd mogen worden. Hiervoor biedt ik u mijn excuses aan en ik vind het oprecht vervelend dat hierdoor mogelijk verwachtingen zijn gewekt die we niet (volledig) kunnen waarmaken. Van de HTC Desire HD betrof onze voorraad maar 3 stuks. We hebben besloten om de mensen die besteld hebben toch te honoreren met een aanbod, ondanks dat de prijs van de HTC Desire HD kennelijk te laag is. Elders varieert bijvoorbeeld de prijs voor dit toestel tussen de €293,- en €463,-.
De 3 stuks voorraad van de HTC Desire HD zijn inmiddels uitgeleverd aan de eerste drie klanten op basis van het principe ‘wie het eerst komt, het eerst maalt’. In uw geval willen we u een alternatief aanbieden, aangezien we hetzelfde toestel niet meer kunnen leveren.
We bieden u de HTC Desire Wit aan. Dit is een toestel dat naar onze mening zo dicht mogelijk qua release datum en functionaliteit bij de HTC Desire HD in de buurt komt en een vergelijkbare waarde vertegenwoordigd. Als alternatief kunnen we u nog de volgende toestellen aanbieden:
Samsung Galaxy S 16 GB
Nokia N8
Nokia N97 mini (wit/zwart)
Voor de drie alternatieven geldt echter wel op=op, aangezien van deze artikelen ook beperkte voorraad beschikbaar is. Als u één van deze toestellen wenst is het raadzaam zo snel mogelijk te reageren. Als u van bovenstaand aanbod geen gebruik wenst te maken krijgt u natuurlijk gewoon uw geld terug. Als u ons dit laat weten, zullen we direct uw geld terug storten.
In de overtuiging u een passend aanbod te hebben gedaan,
Met vriendelijke groet,
[
Voor 98% gewijzigd door
Verwijderd op 24-02-2012 14:17
]