Belcompany levert aanbieding wel/niet

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Mr.Joker schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 19:38:
Ik heb het toestel besteld omdat de HD een groter scherm en allerlei andere dingen die hierboven genoemd zijn heeft. (Voor een mooie prijs uiteraard)
Persoonlijk vind ik deze aanbieding geen mooie prijs. Dit is een prijs die never nooit kan, aangezien het product voor 50% van de nieuwprijs aangeboden wordt. Er had minimaal een lichtje bij je kunnen gaan branden dat dit too good to be true zou zijn. Dat Belcompany hier niet vrijuit gaat vind ik te begrijpen, maar je eist nu een vergelijkbaar toestel die ook allen qua prijs het dubbele kosten dan wat jij betaald hebt.

Een Galaxy S wit vind ik dan persoonlijk nog een hele nette aanbieding van de Belcompany.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:44
Eerst zeggen ze dat de prijs klopt.
Dan krabbelt BC terug dat dit toestel niet voor deze prijs op de site mocht staan.
Waarom willen ze nu wel een N8 of een Galaxy S aansmeren?

Ik ga wel kijken of ik iemand anders in m'n vriendenkring er blij mee kan maken anders vraag ik mijn geld wel terug.

(Het is trouwens een witte desire of een galaxy S, geen witte galaxy s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:13
*knip iets wat niet op het forum is toegestaan*

[ Voor 86% gewijzigd door Rukapul op 25-02-2012 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:02
Aghanim schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 20:47:
[...]

Persoonlijk vind ik deze aanbieding geen mooie prijs. Dit is een prijs die never nooit kan, aangezien het product voor 50% van de nieuwprijs aangeboden wordt. Er had minimaal een lichtje bij je kunnen gaan branden dat dit too good to be true zou zijn. Dat Belcompany hier niet vrijuit gaat vind ik te begrijpen, maar je eist nu een vergelijkbaar toestel die ook allen qua prijs het dubbele kosten dan wat jij betaald hebt.

Een Galaxy S wit vind ik dan persoonlijk nog een hele nette aanbieding van de Belcompany.
Volgens hun heeft de Desire HD een waarde van €300 en hebben ze dat toestel dus wel uitgeleverd. Dan kunnen ze de overige klanten toch ook een toestel met waarde €300 doen toekomen? Dat is de Desire S, en geheel toevallig of niet, dit toestel sluit ook nog het beste aan qua specificaties. Iets meer werkgeheugen, maar een kleiner scherm.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Mailtje de deur uit gedaan. Had niet eerder tijd. Ik heb betoogd dat ik de Desire S wens aangezien die het beste aansluit bij de Desire HD.

[ Voor 92% gewijzigd door LuPo op 27-02-2012 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Nog wat teruggekregen :)?

[ Voor 37% gewijzigd door Mr.Joker op 28-02-2012 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Nog geen reactie. Zodra ik wat hoor vermeld ik het hier.

Zijn er nog mensen akkoord gegaan met een van de alternatieven? Of heeft iedereen geld terug gevraagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geld terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Galaxy S is toch een prima alternatief? Ik zou een S voor 150 euro zeker wel willen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
B0MBACI schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 14:32:
Galaxy S is toch een prima alternatief?
Het gaat er inderdaad om wat een gelijkwaardig alternatief is. Een Galaxy S heeft een kleiner scherm, een mindere camera, minder werkgeheugen. De processor is beide 1GHz. Geen idee of de ene proc beter is dan de ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ja. Ik heb reactie.
Geachte,

Hoewel ik uw wens begrijp, kan ik u hierin helaas niet tegemoet komen. We denken u een goed alternatief aangeboden te hebben en daar is echt veel moeite voor gedaan. Voor uw beeldvorming: er is bij de winkelorganisatie een retouractie opgezet om de HTC Desire Wit uit de winkels te halen om deze als alternatief aan te bieden. De HTC Desire Wit heeft zo goed als dezelfde release datum als de Desire HD. Qua functionaliteiten komen ze ook goed bij elkaar in de buurt. De waarde van dit toestel is ook vergelijkbaar. Daarnaast is de HTC Desire S een bovengelijkwaardig toestel en valt haar release datum in 2011 terwijl die van de Desire HD in 2010 valt. U bent natuurlijk niet verplicht om dit alternatief te kiezen, geld terug is ook mogelijk. Nogmaals, ik betreur het feit dat we verwachtingen hebben gewekt die we naar uw mening niet hebben waargemaakt.

Vriendelijke groet,
Hoezo ze hebben de feiten niet goed op een rijtje? Het alternatief is niet vergelijkbaar. Dat ze dan veel tijd hebben gestoken in het terughalen van deze oude toestellen is heel vervelend voor hen. Het enige waar de HTC Desire Wit in aansluit op de HTC Desire HD is het jaartal waarop ze uitgebracht zijn. :P
De Desire S is een 'bovengelijkwaardig toestel'. Nou, ik heb de specificaties nog eens doorgenomen en kan niet vinden waarom dit zo is. Teven is de prijs van de Desire S op internet ong. €300 en die van de Desire HD is ook €300. Een gelijkwaardig alternatief dus.

Dus deze e-mail raakt eigenlijk kant nog wal. :) Maar ze blijven bij hun standpunt. BelCompany blijft halstarrig vasthouden aan het feit dat ze ons willen opzadelen met hun restpartijen. Ik denk overigens dat ze blijven vasthouden aan deze alternatieven omdat er maar een handjevol mensen deze aanbieding hebben gekocht. Zij schatten vast de kans in of we naar de rechter stappen. En die kans is nihil, dus gewoon niet honoreren die verzoeken (en onzin mailtjes vol feitelijke onjuistheden terugsturen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Of je pakt 1 van de alternatieven, ik snap en begrijp de teleurstelling, ik greep ook mis, maar ik vind de alternatieven toch best okay. Soms is die htc beter, soms de alternatieven

[...]

Ja. Ik heb reactie.

[...]

Hoezo ze hebben de feiten niet goed op een rijtje? Het alternatief is niet vergelijkbaar. Dat ze dan veel tijd hebben gestoken in het terughalen van deze oude toestellen is heel vervelend voor hen. Het enige waar de HTC Desire Wit in aansluit op de HTC Desire HD is het jaartal waarop ze uitgebracht zijn. :P
De Desire S is een 'bovengelijkwaardig toestel'. Nou, ik heb de specificaties nog eens doorgenomen en kan niet vinden waarom dit zo is. Teven is de prijs van de Desire S op internet ong. €300 en die van de Desire HD is ook €300. Een gelijkwaardig alternatief dus.

Dus deze e-mail raakt eigenlijk kant nog wal. :) Maar ze blijven bij hun standpunt. BelCompany blijft halstarrig vasthouden aan het feit dat ze ons willen opzadelen met hun restpartijen. Ik denk overigens dat ze blijven vasthouden aan deze alternatieven omdat er maar een handjevol mensen deze aanbieding hebben gekocht. Zij schatten vast de kans in of we naar de rechter stappen. En die kans is nihil, dus gewoon niet honoreren die verzoeken (en onzin mailtjes vol feitelijke onjuistheden terugsturen).
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Jeroen10 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:51:
Of je pakt 1 van de alternatieven, ik snap en begrijp de teleurstelling, ik greep ook mis, maar ik vind de alternatieven toch best okay. Soms is die htc beter, soms de alternatieven
Welk alternatief heb jij genomen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
LOL, geen :)

Ik wacht op de nieuwe telefoons die uit gaan komen. Heb je gezien welke dat allemaal zijn. Vind die nieuwe cameraphone van Nokia helemaal top, of ik ga budget en neem de nieuwste alcatel. Dit is trouwens wel off-topic :)

[ Voor 7% gewijzigd door Jeroen10 op 28-02-2012 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

LuPo schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 14:55:
[...]

Het gaat er inderdaad om wat een gelijkwaardig alternatief is. Een Galaxy S heeft een kleiner scherm, een mindere camera, minder werkgeheugen. De processor is beide 1GHz. Geen idee of de ene proc beter is dan de ander.
Galaxy S heeft evenveel pixels dus scherper beeld, super amoled scherm, Galaxy S heeft een camera voor, betere batterij,bluetooth 3.0 en losprijs op tweakers is duurder etc etc... Dus niet eenzijdig vergelijken ;) nofi verder.

pricewatch: HTC Desire HD Bruin Eerste prijsvermelding vrijdag 17 september 2010

pricewatch: Samsung Galaxy S i9000 (8GB) Zwart Eerste prijsvermelding vrijdag 28 mei 2010

Beide zijn gewoon leverbaar, zijn ongeveer even oud en ongeveer even duur..

[ Voor 28% gewijzigd door B0MBACI op 28-02-2012 23:14 . Reden: @ hieronder dan houd het helaas op :D ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Galaxy s is niet meer op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
B0MBACI schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 18:17:
[...]

Galaxy S heeft evenveel pixels dus scherper beeld, super amoled scherm, Galaxy S heeft een camera voor, betere batterij,bluetooth 3.0 en losprijs op tweakers is duurder etc etc... Dus niet eenzijdig vergelijken ;) nofi verder.
Camera voor heb je gelijk in, net als bluetooth 3.0.
Evenveel pixels geef ik niets om. Je moet wel objectief vergelijken in specs natuurlijk. Dan zou een kleiner scherm altijd beter zijn. De Desire S heeft maar een scherm van 3,7" met 800x480. Wow nog meer pixels op een kleiner scherm FTW! Super Amoled is vergelijkbaar met Super LCD (wat de desire HD heeft).
Prijs heb je geen gelijk in. Toestel is al van tweakers af. Laatst bekende prijs was hoger dan de Desire HD, maar daar koop je niets voor natuurlijk. Dat een Pentium 4 processor een aantal jaar geleden €800 kostte wil nog niet zeggen dat hij daarom ook beter is dan een Core i3 nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Mr.Joker schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 18:29:
Galaxy s is niet meer op voorraad
Wanneer heb je gebeld? Ik wilde nl. ook de Galaxy S.
B0MBACI schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 18:17:
[...]

pricewatch: HTC Desire HD Bruin Eerste prijsvermelding vrijdag 17 september 2010

pricewatch: Samsung Galaxy S i9000 (8GB) Zwart Eerste prijsvermelding vrijdag 28 mei 2010

Beide zijn gewoon leverbaar, zijn ongeveer even oud en ongeveer even duur..
Je vergelijkt de verkeerde. Ze boden de 16GB aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:48

BPP

LuPo schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:47:
[...]

Camera voor heb je gelijk in, net als bluetooth 3.0.
Evenveel pixels geef ik niets om. Je moet wel objectief vergelijken in specs natuurlijk. Dan zou een kleiner scherm altijd beter zijn. De Desire S heeft maar een scherm van 3,7" met 800x480. Wow nog meer pixels op een kleiner scherm FTW! Super Amoled is vergelijkbaar met Super LCD (wat de desire HD heeft).
Prijs heb je geen gelijk in. Toestel is al van tweakers af. Laatst bekende prijs was hoger dan de Desire HD, maar daar koop je niets voor natuurlijk. Dat een Pentium 4 processor een aantal jaar geleden €800 kostte wil nog niet zeggen dat hij daarom ook beter is dan een Core i3 nu.
Jij wil gewoon het duurste toestel volgens mij. De Desire HD heeft namelijk dezelfde resolutie op een 4'3 inch scherm. Dan heb je met de SGS dezelfde resolutie maar dan op een kleiner scherm. FTW!! Super Amoled is vele malen beter als Super LCD, dat weet iedereen. Daarnaast inderdaad een frontface camera, zelfde MP en ook nog eens ingebouwd geheugen van 8GB. Kijk, dat je het maximale eruit wil halen ok, maar ga nou niet onwaarheden verkondigen. :z (in vergelijking met jouw gewenste Desire S)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
BPP schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:59:
[...]

Jij wil gewoon het duurste toestel volgens mij. De Desire HD heeft namelijk dezelfde resolutie op een 4'3 inch scherm. Dan heb je met de SGS dezelfde resolutie maar dan op een kleiner scherm. FTW!! Super Amoled is vele malen beter als Super LCD, dat weet iedereen. Daarnaast inderdaad een frontface camera, zelfde MP en ook nog eens ingebouwd geheugen van 8GB. Kijk, dat je het maximale eruit wil halen ok, maar ga nou niet onwaarheden verkondigen. :z (in vergelijking met jouw gewenste Desire S)
Hier gaat de discussie met BelCompany niet (meer) over.

Ik kan in plaats van de HTC Desire HD de volgende toestellen krijgen: HTC Desire of Nokia N97 mini. Vind je dat gelijkwaardige alternatieven? :)

Pagina: 1 2 Laatste